Arról a kedvencetekről van szó aki írkál a fórumra?
Egyébként engem leginkább a szöveg csesz fel az ilyenekbe!
Azt meg nem értem h itt apu kérte fel a srácokat a vendégszereplésre v a gyerkőcök kérték meg aput h a hitelesség kedvéért szerepeljen a klppben!
Teljesen felesleges angolul énekelni,nem tudja senki eljátszani az érzést,csak elköhögi a szöveget(mondjátok ki grandmother-nagymama)melyikből jön érzés???pedig ugyanazt jelenti!A zenét nem érteni,hanem érezni kell!Nézzétek meg,nem angol anyanyelvü zenekar csak a saját nyelvén lett híres!!MAGYAR ZENEKAR,ÉNEKELJEN MAGYARUL!!Érezni fogják külföldön is!!
Pont ilyen 300 betűs minibiográfiákat írok, és itt egy életút, amiről minden síránkozó példát vehetne:
"Alexei Sultanov 19 évesen a Van Cliburn Zongoraverseny megnyerésével egy csapásra vált keresett klasszikus zongoristává-1989-et írunk, és az ifjú orosz volt a legfiatalabb versenyző a mezőnyben. A zsűrit, és nézőket egyaránt elkápráztatta a fiatalemberből áradó őserő, és a zongorajátékának hihetetlen hangereje. 2001-ben agyvérzés következtében bal oldalára megbénult, ám hamarosan visszatért a zongorához, bal kezét felesége Dace Abele pótolta. 2005-ben, 35 évesen hunyt el."
Úgyhogy rakkenroll. Ha nincs dobos, hát majd lesz, ha meg nincs énekes, akkor meg üvöltsél, ahogy a torkodon kifér, ha van valami benned, az úgyis kikívánkozik:)
Volt anno egy cseh metálzenekar, aki úgy oldotta meg a doboskérdést, hogy a két gitáros egy egy nagydobon verte a lábával a taktust felezve. Az egyik stúdiós ismerősöm állítása szerint az volt élete legjobb koncertje, pedig hatalmas fikagép volt.
A Világzene az tulajdonképpen egy olyan kategória, amit a kiadók/producerek találtak ki, hogy az alapvetően más műfajba be nem sorolható zenéket is be lehessen sorolni valahová.
A Világzene az tulajdonképpen egy olyan kategória, amit a kiadók/producerek találtak ki, hogy az alapvetően más műfajba be nem sorolható zenéket is be lehessen sorolni valahová.
ez de ott van!
no pityergés,no sarazás,csak nyomni a saját kis hülye zenédet!
ha nem jön be másnak a zenéd,hát le van szarva!
ha bejön,nagyobb öröm vagyon.
azt nyom a média, amit akar és rá tud erőltetni az emberekre, volt amikor a hardrock meg a glamrock volt a divat és az ömlött, annak is a nagy része gagyi volt...
Azért akkor is igazságtalan, hogy olyan helyeken is, ahol elvileg VILÁGZENE van, ott is a pop meg a többi szarságnak adnak inkább helyet. Oké, hogy a Palace diszkóban nem Slayert nyomnak, de "semleges" területen (TV, Rádió) ennek is teret, kellene kapnia (rock és metal zene) nem csak pl. 1-1 órát egy héten.
Azt nem tudom,de a Sziget általában botrányos hangosítás terén.Csak egy pár "rémálom" az utóbbi 5 évből...Nightwish (nagyszínpad,2002),Savatage,Da Capo (Hammer sátor,2002),Slayer (nagyszínpad,2003),Testament,Circle II Circle,Annihilator (Hammer sátor,2003),In Flames (nagyszínpad,2004),Amorphis (Hammer sátor,2004),Korn (nagyszínpad,2005),és még sorolhatnám...
ha külföldi babérok a cél, az még érthető is, nekem a halálom, mikor egy magyar banda angolul énekel magyaroknak, miközben semmiféle külföldi cél/promo eszük ágában sincs. Na, az viszont egyértelműen DIVAT a javából.
...ami persze roppant szubjektív dolog.
szerintem egészségesebb nem fikázni semmit- amihez nincs közöm, meg ami nem tetszik azt nagy ívben leszarom.
Ha igazán jó amit csinálsz előbb utóbb kitermeli a maga minimális közönségét, persze megélni nem fogsz belőle.
Én meg garázsrockot, new wave-et és őspunkot játszom: kőprimitív, szerintem valahol mégis igényes, a legtöbb embernek persze az jön le, hogy ezdeszar, meg jajdehangos.
Most álljak neki siránkozni?
Szarni bele szarni rája, ahogy a klasszikus mondja.
Még az a szerencse, hogyha megtelik a sátor, akkor már tűrhetően szól a cucc, de este 7-ig, amig csak alig vannak, tengés lengés van, addig persze szerul szól, meg visszhangzik, meg a keverőst itatják kávéval, hogy magához térjen az előző napi kábulatból. Pl. Fear Factory már jól szólt, mert sokan voltak (én meg a legsűrűjében
) és gondolom nem magyarok hangosítottak nekik.
A BTS kifejezetten a külföldre ment rá,tudtommal az első rendes hazai turnéjuk pont idén tavasszal volt a WMD-vel.Meg is értem,külföldön ilyen minőségű produkcióval nagyon jól el tudnak lenni,az egy profi csapat.
Nem feltétlenül divat az angol...mi is meg fogjuk csinálni a dalokat angolul,a külföldi promóció miatt.Viszont amíg itthon vannak koncertek,magyarul megy a program.
No látod, pont ezért a Remorse az egyik hazai kedvencem (és Moby Dick) Nekem már az is óriási pluszpont, ha valaki magyarul énekel és nem angolul DIVATBÓL.
A Hammer sátor ebben a formában tök felesleges,ha vki játszik is ott,az általában egy merő értelmezhetetlen,fülsértően hangos kása.A Fear Factory mikor itt volt tavaly,belehallgatott egy produkcióba délután,és a gitáros kijelentette,hogy ha ilyen a hangzás,ők a színpad közelébe sem mennek.
Én meg pont azt látom, hogy egyre inkább hígul fel minden, nemcsak a médiák, hanem a fesztiválokon is egyre inkább a popularitás és a poszarok kezdenek teret hódítani. Lásd pl. Sziget. A Hammer sátor kicsi kis perifériája az egésznek. Szóval próbáld egészében nézni a "piacot".
Azért thrashből akad itthon néhány bitang zenekar...Archaic például nagyon jól zúzza,vagy mondhatnám a Remorse-ot is.És ők sem vmi divatos zenét nyomnak,az Archaic pedig ráadásul külföldi kiadónál van.(Ugyanannál,amelyiknél Harkh bandája)
én még a perifériának a perifériáján vagyok, mert nemhogy nem populáris zenét csinálok, hanem még a metalon belül is azt a fajtát, ami nem esett áldozatául a divatos nu metalnak, és nem is hangolok le H-ra. stb. Tudom, jól kib@sztam magammal, mert "divatjamúlt" zenét csinálnék. Persze én sem ebből akarok megélni, sőt HÜLYE az, aki azzal próbálkozik, hogy megpróbáljon pusztán ebből megélni. És vagyok olyan galád, hogy igényesség és zenei produktum alapján méltassam vagy épp fikázzak stílust illetve zenekarokat.
szerintem a rokk/metál már nem annyira periféria... az itthoni zenehallgatók legalább 40%-a (ha nem több) ilyet hallgat... nézz már szét, mennyi fesztivál van, mind rokkerekkel teli...
Mondjuk a topik nem elég pontos, illetve nem tudni, hogy konkrétan milyen stílusú zene beteg? Mert a mulatós, populáris, meg a tuctuc az köszi szépen jól van...
A rock és a metal mindíg is periféria volt és lesz, kérdés, hogy ezt betegségnek fogjuk fel? De ez is relatív, mert nem a zene beteg, inkább a többség "ízlése" nem?
Egyébként meg a 3 akkordos tingli-tangli szarokra visszatérve... csináltunk poénból, kifejezetten koncertekre egy idióta 2 akkordos dalt, aminek még szövege sincs, csak végig halandzsa az egész. Mondanom sem kell, koncerteken annak van a legnagyobb sikere...
2007-07-10 15:56 |
#1875
igen és általában az aktív vagy vásárlóképes réteg netezik..
Jeti, szerintem a 2,5 millió internetező iszonyatosan nagy piac. Főleg, ha belegondolsz, a 10 millió lakosból mennyi mondjuk 60 éven felüli van, és mennyi tíz éven aluli, akik mondjuk nem nagyon jelentenek potenciális piacot, nem is rossz arány.
mindig kell befektetni elötte, régen sem ment másként, kell tanulni, próbálni, felszerelés, az első koncertekért se nagyon fizettek régen.....
most nagyobb a piac az internet által, hallgathatsz helyi kisebb bandákat bárhonnan a világból, most az a szisztéma megy, hogy felrakod ingyen a zenéid, közönséget szerzel és ha népszerű vagy, akkor majd leszerződtetnek kiadók,
az artic monkeys is ezt csinálta, nagy kiadók szerződtetnek le zenészeket youtube vagy myspace alapján.
itthon nem divat fizetni a letöltésért, de nyugaton igen, ugye itunes meg sok hasonló oldal, akkor nem kell cdt gyártani, meg boltokba szállítani, hanem az ilyen oldalak vesznek le x százalékot letöltésenként, de így is hatalmas összegeket lehet keresni azoknak, akik befutottak, nem is szólva a szponzorokról, netes reklámok....
Szerintem nem frusztráló, engem egy csöppet sem idegesít például:) Kit érdekel, mennyien kíváncsiak a szar popzenékre... nem kell annyit másokkal foglalkozni és ezen keseregni... ne butáskodj már, hogy irígy vagy ezekre a "3 akkordos tingli-tanglikra" :)
Azért van, aki megveszi azt, amit nagyon szeret, még ha nem is tellik igazán... azért nekem a Monster Magnet összes megvan eredetiben, mert úgy szól igazán. Tudom ez kivétel, de hiszem, hogy ha valaki nagyon csíp valamit, rámegy az eredtire, nem kell megvenni horror áron zsír újonnan, ott van az ebay, a használt lemezboltok százai, a lemezbörze, stb.... csak ötlet.
az internatenek is megvan a maga hátulütője.
Lassan senki nem fog (eredeti) lemezt venni, mert drága, inkább letöltik. És az eredeti akkor sem lesz olcsó. Maradna a koncert. De mivel a lemezeladásból már nem folyik be annyi lé (mert a legtöbben inkább letölti/átírja) megpróbálják a horribilis koncertjegybevételből kompenzálni. Ezért meg a koncertre kevesebben fognak járni.
Mi lesz a vége?
Ha csinálsz egy zenekart, setleg azt veszed észre, hogy lehet, hogy sokan ismernek, és esetleg szeretik is, de alig fogy a lemez, mert 1 megveszi, 100 meg arról átírja/letölti, a koncertekre egyre kevesebben mennek (mert amiatt meg a jegyek drágulnak). Mit csnálsz? Elmész tanítani? Ha feketén csinálod, didereghetsz az APEHtől, ha legálisan, akkor adó után alig marad.
A kör bezárult.
Mo-on sztem nem a diszkós szarokból adják el a legtöbbet (mert a fiatalok mind töltenek), hanem a múlatósból (az idősebbek, nagymamik nem töltenek...), annak a legnagyobb a piaca.
az más, hogy mennyien hallgatják/töltik le vagy éppen jelölnek be, a myspace számláló sem mindig működik, pl. nekem nem jelzi a letöltéseket, pedig többen írják, hogy letöltik a zenéimet...
a számláló az nem feltétlen tükrözi a valóságot. Néhány hete, amióta indítottam a zenekartoborzó myspace oldalamat, már most 1500 környékén van a halgatottság, mégis 1-2 ember jelentkezett csak rá. le van sz@rva
Más.
Nem tudom, ki hogy van vele, de kurv@ra frusztáló dolog, ha sokat készülsz egy zenekarral, gyakorlás, próbák stb, SAJÁT zene, de azt látod, hogy a kutyát nem érdekli, és mindeközben a 3 akkordos tiglitangli banda meg meg a médiában nyomja (úgy, hogy 2 éve kezdtek "zenélni")
Hol az igazság?????
Bizony, sajnos eléggé paradox dolog, de minél inkább komplexebb/bonyolultabb/igényesebb zenét játszol, annál inkább rétegzene lesz. Lásd Dream Theater. Képzett muzsikusok, egy nótájukban több van, mint 25 poplemezen, de mégsincsenek a lágerlistákon általában, maximum a megawattban meg a Hammerworldben és kész.
megint csak egyetérteni tudok nagyrészt a véleményeddel.
az internetben van a nagy lehetőség, mondjuk myspacen és youtubeon sokan csalnak és pörgetik a számlálót, hogy előrébb kerüljenek...
Állítólag ma Magyarországon az internetezők száma elérte a 2millió,500ezr bűvös mennyiséget. A többi 7,5 milliónak az kell, amit a TV-ben lát és a rádióban hall. Rossz az arány, pláne hogy a TV és a rádió is cenzúrázott. Nem teljesen pártközponti szempontok szerint, hanem a studiósok ízlése szerint. Ez sajnos magasan a takony disco! Nem véletlenűl mondják a világban azt, hogy a disco az európai betegségek közül a Magyarokat és a Németeket terheli.
Mondjuk én a saját zenekarom mellett szívesen csinálnék egy teljesen más stílust játszó zenekar tribute-ját,egyrészt mert nagyon jó módszer különféle stílusok elsajátítására,másrészt egy tribute zenekarnak ma Magyarországon - főleg,ha valami könnyedebb zenét játszó zenekarnak tribute-ol - sokkal több lehetősége van jó helyeken játszani.Én most a tegnapelőtti koncert óta Living Colour-ön gondolkodom,de totálisan esélytelen,hogy én olyan kaliberű arcokat találjak magam mellé,akik ezt olyan színvonalon képesek csinálni,ahogy ezt egy tribute megkívánja.Nagyon kevés jó tribute banda van itthon,és rengeteg vállalhatatlan szar.
Azért egy dolgot ne felejtsetek el: miért is zenél valaki?
1. Mert szereti. Ők általában rétegzenét nyomnak, azt, ami nekik a leginkább tetszik
2. Mert meg akar belőle élni. Nekik már kompromisszumot kell kötni, és ők mennek el a mainstream irányba, hiszen igazából abból van pénz.
Akiknél ez a kettő találkozik, ők a boldog zenészek
Ha megnézitek, amiről lejjebb beszéltek, abból az derül ki, hogy az ide látogató zenészek 90%-a rétegzenét hallgat, és 95%-a rétegzenét játszik. Az nem csak itthon betegség, hogy a rétegzenének nincsen piaca. Mindenhol. n is emlegethetném a kedven zenekaraimat, akik nemhogy magyarországra, de még a környékre sem jönnek játszani, de tisztában vagyok vele, hogy maximum a rocktogont tudnák megtölteni. Belőlük induljatok ki, hogy ők sincsenek jobb helyzetben. Vagy itt van az említett Satriani tribute. Eleve satriani koncertre túlnyomórészt gitárosok mennek el, a tributre meg még sokkal kevesebben, mert ha valaki satriani dalokat akar hallgyatni, az nagy valószínűséggel satriani koncertre megy el.
Ellenpélda: kis városunk kedvenc tribute-zenekara, az AB/CD. AC/DC feldolgozások, akikre azért járnak sokan, mert egyrészt kurva jól játszanak, másrészt pedig sokan szeretik az AC/DC-t.
Vagy mondjuk a Kiss Forever Band. Ott például egész remek show-t is kap az ember a profi zene mellé.
Fdanika írta, hogy nem ad teret senki a produkcióknak. Ez így van. Ugyanis ritka az a rádió, TV, aki felvállalja, hogy rétegzenét játsszon. Igényes zenét igénylők pedig vannak sokan (nem zenészek!), de pont ők azok, akik nagyon ritkán járnak koncertekre.
Egy dolgot szerintem nem szabad szó nélkül hagyni: egy mai zenekarnak nem a TV és a rádió jelenti a lehetőséget, hanem az internet. A profi honlapok, myspace, youtube, letöltések stb. Pl. a myspace-n van számláló, ami számolja, hogy hányan hallgatják meg a feltöltött dalt. Ez már irányadó lehet az adott zenekar számára, hogy nemzetközi tekintetben mennyire állja meg a helyét a zene.
Már hogy ne lenne baj a magyar alternatív zenével... én nem akartam a Te ízlésedet fikázni, de voltál mostanában a Gödörben? Én olyan komolytalan zenekarokat láttam, máe a nevüket sem vágom, hogy ilyen nincs...
Nyilván nem a Quimby-re gondolok, akik kurva jók. Belátom, van aki szereti, de Te is beláthatnád, hogy sok közöttük a műmájer zene, aminek semmi mondanivalója nincs, és banálisak a szövegei..
Ezen most nem kell besértődni, csak egy meglátás. Mondj a Quimby-n kívül egy igazi, tökös, profi hangzással előadott és mondanivalóval rendelkező alter zenét.
Balaton, URH, meg Kontroll nem számít, mert kurva régiek, az más tészta.
És nem azért emelem ki a quimby-t, mert esetleg a TV-ben nyomnak egy-két klipet. Na jó, a PUF-nak is vannak jó dolgai, de az sem fiatal.
Jesse mitől vagy te ilyen fikagép?
Szerintem semmi baj a magyar alternatív zenével. Igény is van rá, közönsége is van, mondanivalója is(!), zeneileg változatos. És sajátosan magyar, eredeti.
Sokkal többet ér mint a bluesfeldolgozásokat játszó pubzenekarok.
A magyar zene nem azert beteg mert nincsenek az orszagba jo zeneszek, es nincs jo produkcio, csak teret sajnos nem ad nekik senki. A fiataloknak konnyebb letolni a torkukon az igenytelen gepzenet (tisztelet a kivetelnek) mint egy olyan csapatot futtatni amibe mondjok kettonel tobb "zenesz" van. Ha mondjuk a radiok es a tv-k komolyabb es igenyesebb magyar zeneszek szamait jatszanak a nep is azt venne. Lenne penzuk a csoro zeneszeknek, aztan nem mellekallasba foglalkoznanak a music-al hanem profikent fofoglakozasban.
Nem azt mondtam, hogy nem jó más dalait ill feldogozást csinálni, de pl. egy tribút banda akkor sem ugyanaz, mint aki legalább saját alkotással jön. Tudod: más tollával ékeskedni... Persze, eleinte el leh durrantani (pl kedvcsinálónak) más dalát, de akkor jóformán CSAK erre alapoz, az azért nem ugyanaz, mint aki saját kútfőből alkot...
feldolgozást játszani nem rossz, én szoktam, van 1 bluesrock hobbizenekarom, jammelgetünk néha saját örömünkre.
akárki tud saját zenét írni, csak az a kérdés, hogy milyet:)
Az a 3000(?) zenekar az úgy 3000, hogy saját zenéjük van? Mert a tribút, meg a mulatós (Kék a szeme ), meg a feldolgozóipari (Irigy h.m.) meg a "hétvégi klubban eddát és rebublikot játszunk a népnek" nem ér szerintem, de ilyenek is benne vannak? Mert akkor a felét mindjárt le lehetne venni szerintem...
Eddig nem volt bajom a NOX formációval, de most láttam az új klippjüket ami egy 300 képivilág bugázás. Miért kell ilyen majmoló gagyinak lenni a hazai szférában? Annyira jellemző... BLah..
hát igen, osztrák rock az a legalja... eddig csak a német volt faint, a környékről... de egyetértek, magyar interpretáció szarul sül el sokszor, de van sok jó fiatal banda is...
tudtad, hogy 3000 zenekar van itthon (akik rendelkeznek felvétellel), túl sok, bár Londonban mondjuk 10.000 csak a városban. érdekes kimutatás.
Ha valamit idigóznak a rockosok, valahogyan, nem tudom miért, de olyan összetéveszthetetlenűl tipikusan szar Magyaros lesz, a ritmusokast és a gyér, fogyatékos harmoniamenetüket illetően is. De még így is örülhetünk, mert az Osztrákoknak az Isten a Magyar rock, meg most már egyre jobban a szőröstalpú Románoknak is. Egy kis plusz, a kereseti lehetőségeket illetően.
Az igaz, hogy nyomorúságo volt a helyzet a 70"es,80"as években. DE még mindig nem tart ott a magyar zene, ahol kellene... a sok vén arc még mindig az élen, és hatalmas sztároknak hiszik magukat, de legtöbbje már nem nyújt semmit..
A fiatal bandákat meg kizárólag az eladhatóság szerint segítik iadással, promócióval, ami kicsit is felvilágosultabb és még pont nem trendi itthon, de már odakinnt tarol stílusát tekintve, azok a bandák a garázsban maradnak.
ennyi, szar kommersz a magyar zene nagyrészt, tisztelet a kivételnek, de valljuk be elég szánalmas pl a magyar alternatív zene, amit még mindig eröltetnek a 80"as évek óta, pl a Gödör klubban..
Az öregek meg még mindig abból élnek, amit annak idején összekeestek, de nem említsék már magukat egy lapon egy Stinggel, vagy Rolling Stones-szal könyörgöm... sokuk még angolul sem tud, neveket nem említek, bár nem rejtem véka alá a véleményem.
A hetvenes években azért kopírozták a nyugati csapatokat a hazaiak, mert itthon nagyon nem lehetett hozzájutni az eredeti anyaghoz lemezen, kazettán és mégis mindenki élvezte,mert hallgatta titkon a Cseke László műsorát délutánonként a szabadeuropa rádióban fél négytől fél hatig, és persze játszani is élvezetes volt. De ma már ez nagyon gáz! Én kurvára szégyelném magamat. Akkor meg főleg, ha azt bekiabálnák a közönségből, hogy mi fasznak jöttem ide, mást, sajátot nem tudtok, mert otthon jó minőségben meghallgatom, ami nálatok, csak hozzávetőlegesen az!
Persze, ez igaz. De a magam részéről inkább zenélnék 20-30 értő ember előtt, akik valóban kíváncsiak a zenére, s nem csak azért jöttek, hogy szóljon valami, lehessen tombolni, meg sörözni, stb. Kinek mik az elvárásai/céljai ezzel az egész zenélés-dologgal...
alapvetően azért mégiscsak az ének (+szöveg) "adja el" a zenét. Klasszikus ill. Jazz zenét leszámítva csak a nagyon ínyencek kedvelik igazán a full instru zenét (pl rock/metal műfajban).
Jó persze,de itt lentebb alapvetően rockzenéről volt szó,nem?Jazzkoncertek is csak nagy nevek esetén vonzanak nagyobb közönséget,az átlag jazzklubok közönsége sem több,mint egy közepesen lepukkant rockklubé.
ja és miért beteg a magyar zene? mert nem veszik semmibe a zenét, minden az ének körül forog, annak kiszolgálására, mindenki arra kíváncsi elsősorban, lásd megaszar, vagy mondjuk itt alább
azok eleve reménytelenek, mert max 5 ember lesz kíváncsi egy noname zenekarra ahol még ének sincs... egy sörözőben primplizhetnek háttérként, miközben senki sem figyel rájuk..
na persze, dobos még akad, Jó dobos annál kevesebb, utóbbi engemet meg messze elkerül Az utóbbi hetek néhány termése (jelöltek):
1. Az próba(meghallgatás) előtt 1 órával lemondja, aztán másfél hónapig se kép se hang felőle
2. Próbameghallgatáson(!) derül ki, hogy nincs kétlábgépe, és nem is tudja (még) azt kezelni (igaz, hogy fennt vannak az oldalon a régi demós dalok, ahol még a süket is hallja, hogy mit kéne ütni, de ezt nem jelezte előtte)
3. Hirdetésemre jelentkezik, aztán abba maradtunk, hogy még van egy jelöltem (ő volt a 2. delikvens) aztán visszatérünk rá. 1-2 hét múlva felhívom, hogy aktuális-e még, akkor elkezd nyafogni, hogy már nincs kétlábgépe, (de régen állítólag ő volt az egyik leggyorsabb dobos közeltávol ) és tudok-e neki szerezni (én szerezzek a dobosnak lábgépet) meg különbenis túl messze a próbahely meg ilyenek. Csak tudnám, faszé jelentkezett akkor eredetileg?
4. Próbameghallgatáson derül ki, hogy cucca nincs, a a dalokat meg döcögve játsza. Elküldöm a demó dobsávjait. De kellene neki a midi is (kotta) -> fülről nem tudja leszedni (?)
Régebben volt egy banda Ózdon, a nevüket nem tudom biztosan, de BAZ megyében viszonylag ismertek voltak és az ő énekesük volt olyan, hogy marha unalmas stílusban nyomta, 3-4 hangon elénekelt egy-egy dalt, kevés fordulat, figura volt az egészben, csak jó hosszan kitartott sorvégek és ennyi.
Na mostanság meglehetősen sok "énekest" hallok aki ugyanazt a "stílust" követi. Siralmas.
A régi old-school arcok, akik változatosabb meg tényleg rock-os éneklést produkálnának (mert nem a 95 utáni Viva+ zenéken, hanem mondjuk whitesnake-en meg Purple-ön nőttek fel), vagy alkoholisták, vagy olyan hardcore-szinten űzik a rock életformát, hogy emiatt teljesen perifériájára kerültek a társadalomnak. vagy csak egyszerűen mindent a picsájuk alá kell tolni a zenekarnak, mert semmi áldozatra nem hajlandóak maguktól...
1-2 szerencsés kivétel van de sajnos kevés, télleg meg kell becsülni az ilyet.
A másik verzió meg az akinek hangja is van, cucca is van, csak egy nyálinger pózer és emiatt teljesen hiteltelen vele rock-muzsikát nyomni.
Ha már nem lesz erőm zenélni, mert kiöregszem a szakmából, biztos, hogy neked fogom csinálni ingyen a világ legjobb pickupjait, mert úgy tapasztalom, hogy eléggé sok szálon hasonló a jelenlétünk e világban!!!!!!!
IGEN!Mert a közönség, ami a hazai lakosság kb. 70%-át jelenti, azt fogja keresni, amit a rádiókban hall. Szerintem kissé cenzúrázott a dolog, mert ugye a rendőrség a tarajos bakancsos figurákról állítják főleg, hogy minden politikai rendezvényen ők a rendbontók. Ezért erőltetik a discot, meg mindenféle limonádé taknyot.
az énekesnek nem elég jól énekelni, általában frontemberkedni is kell, az meg külön téma...
mondjuk a mi primitív zenénkre nehéz énekelni évek óta azzal szívunk, hogy nincs jó énekesnőnk..... volt kb. 20 jelölt, aki jó volt és tudta volna, az drogos volt vagy elment külföldre, stb...
hogy szükség van-e rá, azt mindenkinek magának kell eldöntenie sztem, nem jelentheted ki, hogy az itthoni zenélőknek nincs szükségük több gyakorlásra, mert miért ne lenne?
ja és akkor már hallottál is egyről, én egy ideje heti 5, de inkább 6 nap gyakorlom 2 órát minimum
ja, arról nem beszélve, hogy nagyon sok a selejt, de mivel nemigazán van szűrő (ahogy Jeti is említette) így soxor azok is teret nyernek, ezzel viszont aláásák az egész szakmát.