"Egy 50W-os Kustom Defender 95000.- és fullcső."
Ezeknél az olcsó csöveseknél-ha a hangját figyelmen kívül hagyjuk:)- nem az a mérvadó, hogy csöves...ezt meglehet még ennél is olcsóbban...hanem a megbízhatóság...melyik fog ezekből(valveking,defender...stb) megélni 20, neadj Isten 30 évet????...ezeknél már fél év alatt poti recseg....mi lesz 5 év múlva velük?
Bocs, hogy belekotynyeleskedem...de ezt ugye nem gondoltad komolyan?
"Szerintem azért egy csöves cuccnak kéne tudnia pedál nélkül is a metált, jobban mint bármilyen pedállal."
Példákat említsek: jcm800, vox ac30, Laney vc30....sorolhatom? Mind kitűnő csövi cuccok...de önmagában egyik sem metál...ugye
Nem láttam KoX-ot, de gondolom két előfokcső + még egy PI + két végfokcső nagyjából. Ez _nagyon sok mindenre_ alkalmas erősítő számomra. Ha sok előfok torzítást akarsz, hájgént, akkor 3-4-5-6 előfokcső kellene, lehet metálkodni. Ha rokkot akarsz, a fentebbi konfig több mint jó, inkább a kitekert végfoknak kéne adni a dögöt, mint az "orgonasípok" jellegű előfoknak. Szerintem. Persze, lehet, hogy hülyeséget beszélek.
Szerintem azért egy csöves cuccnak kéne tudnia pedál nélkül is a metált, jobban mint bármilyen pedállal. De ez csak egy vélemény.
Azt viszont nem értem, miért kell ennyire ragaszkodni az "olcsósághoz"? Szerintem hosszú távon nem tesz jót a márkának, mert az megy be a köztudatba, hogy ez egy olcsó cucc, némi hiányossággal. És el fog jönni az a nap, mikor a mostani felhasználók komolyabb drágább cuccra fognak váltani, mert az igényeiket a KoX nem elégíti ki (mint ahogyan ez velem is megtörtént). És akkor lesz a pecc, hogy egyre több KoXot fognak hirdetni, és esni fog az ára, az viszont ki fog hatni az új megrendelésekre is. Szerintem lassan döntened kell, mennyire hosszú távon gondolkodsz, mert ennek a tendenciának az lesz a vége, hogy a cucc exkluzivitása megszűnik, és maga alá fognak temetni az olcsó kínai cuccok.
Egy 50W-os Kustom Defender 95000.- és fullcső.......és jönnek majd sorban a többiek is!
Hidd el, csak jó szándékból írom ezt, engem már nem érint, mert én már eladtam a KoXot.
Nekem is az a véleményem, hogy SD1, vagy TS 9 Ibanez, Full-DriveII Fulltone,ezekkel teljesen kiaknázható a metál igény.Ezért meg az alábbiakért ez marad így./Az M-es /
Átalakítani pedig még + 1-2 ECC 83 -al már kicsúszik a szerényebb árfekvésből..
Ellenben , amit megfogok csinálni az a makulátlan fender hang, és a Marshallos-Mesás OD. egy erősítőn belül..
Csak folyamatos rendelések miatt kevés az időm...
Üdv : KoX
Nekem egy F fejem van, egy stratoval és egy Vox
Tonelab-bal használom(most még...), kezdem megtalálni
a hangzásokat és nagyon jól szól! Már csak egy dolgot
kell megoldanom: ha tiszta hangot akarok, csak a fej
szóljon! Erre ötlet?
hát metált semmiképp de ez nem is arra lett kitalálva. Tudtommal a silver jubilee alapján készült, de mivel olyat nem hallottam még élőben azzal nem tudom összemérni sajnos...Viszont egy pár jcm 900ast igen (meg sok mást persze) és a marshallos rockos karaktert szerintem nagyon jól hozza. Szép tiszta, teljesen jó crunch Egy kis tompaságot érzek a lead csatin, akármennyire ki van tekerve a presence, de ennyi... De akkor meg eszembe jut, hogy miért hasonlítgatok én egy 100ezres cuccot a többszázezres kategóriához Vagy úgy is mondhatnám, h akinek suzukira van pénze az ne álmodozzon vadiúj bmw 5-ösről Összességében csak annyit akartam mindezzel mondani, h a KOX igenis egy nagyon jó erősítő, főképp ha az árát is figyelembe vesszük!
Én használok sokat, kocsimban van három, bringámon kettő, tehát mint érintett pedál ügyben.....akkor most vedd a gitárodat, zsinór bele, a másik vége az erősítőbe.....így mit hallasz?
Jelentem mesa thiele + koxm50 fej + boss sd-1(japán, ts808 mod by eldzsi) és dől a metál is belőle...úgy ahogy a nagy könyvben meg van írva! u.i.: csak az olvassa, aki használ pedálokat
Az MG egy halom szar.
Nekem három napig volt, Gibson LesPaul, Fender Mex tele, Ibanez S320....mindegy volt neki, okádék volt a hangja.
Küzdünk vele a próbateremben is, igaz ott fej van MG4X12 ládával, az mondjuk egy fokkal talán jobb, de az is botrány.
Utolsó mondatoddal teljesen egyetértek. Meg szerintem azzal még kiegészíteném, hogy 100E-ért nem venném meg újan. Szaré"-húgyé" használtan, esetleg. De igazad van. A VS tényleg jobb.
Off: múltkor ahllottam hangszerbótba MG100 és MG50 kombót. Rá volt dugva egy LTD Viper, mocskos szarul szólt vele, rá lett dugva egy Ibi RG320 és elfogadható hangot produkált, próbálni, otthonra. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem mindegy a többi cucc sem, teljesen más a hangja.
Ne gondold, hogy a drágábbak jobbak is...
Ha tudnád, mi van a drágább cuccokban, ol marshall, léni, ampeg, peavey... és még sorolhatnám...
És ezek nem olcsó cuccok.
Marshall meg laney trafók pl rendszeresen égnek le, mert nincs se kilakkozva a tekercs, se rétegszigetelés, se semmi... mindössze sárga cellux-szal van szigetelve, de annak meg a ragasztójában lévő oldószer reakcióba léphet a szimplán lakkozott huzallal, és már füstöl is
Közben leesett, hogy ez a KOX topik, úgyhogy elnézést kérek mindenkitől...
Én mára végeztem, mert megyek és elveretem magam billiárdban Üdv mindenkinek.
Akkor megbékélsz végre? Valamit valamiért...
Lehet, hogy kicsit néha nem úgy sikerül váltani, mint szeretnéd, de azért megnézném más hogyan játszana Audioslave-t
na én mentem inkább billiárdozni...
Ha a megának nem tetszik, ahogy játszom, akkor sajnálom, ez van és kész... olyan fakezüt, mint én, minden sarkon találni
De azt te is hallod, hogy amint beteszek valami tranyós hulladékot a jelútba, rögtön elbassza a hangzást...
( és most a hulladékot már nagyon kifinomitottam, először mást akartam írni )
Egy időben stúdióztam, és járt nálam egy olyan banda, ahol a basszeros olyan pontatlan volt, hogy egy verse alatt (témából 4 kör) képes volt egy teljes kört késni! De a legmegdöbbentőbb az volt, hogy ez konkrétan nem is zavarta!
Tőlem széjkaratézhattok, de én akkor sem tűrök meg a gitárom és az erősitőm között holni kis szaros tranyós effekteket.
Egyedül egy kutyapedált használok, de az is true bypass-os.
A Mega meg nem tudom mire háborog, eddig is megoldottam mindent, ezután is megoldom... ennyi.
Ja...mindig elfelejtem, h meg lehet kérni a zenekart is, ugyanmá várjanak egy pöttyet, amíg áttekerek, átkapcsolok, csekkolom a hangerőt váltásnál... Esetleg mátrixosan lelassítom az időt.
Játéktechnikailag(grat, h hiba nélkül gépelted!:D) ez tényleg bonyolult, ha nincs kiállás szóló előtt. Esetleg ha még vokálozol is (én szoktam, mert imádom büntetni a közönséget)), akkor pláne...
Ráadásul nem minden gitáron lehet külön állítani a pikapok hangerejét. Telén pl. nem. És ne gyere azzal, h az buzigitár..:D
És még mindig nem oldottad meg azt a kérdést, h mi van akkor, ha több torzított hangszínt szeretnék, mert eltérő stílusú nóták vannak...
Na csak vicceltem! tegnap én is úgy bohóckodtam, hogy a fejen tiszta hangszínt állítottam be, aztán fuzz face-szel torzítottam! esküszöm jobban tetszik, mint a fej torzítása :)
A loop bypass funkció amúgy egyelőre nem váltható midivel,sima kézi kapcsolós.De a lehetősége fennál a midizéshez,a csatlakozója ott van benne.
Általában NEM bypassolt,de kikapcsolt loopal használom amúgy.
De ha okosan vannak beállítva a masterek,akkor simán le lehet lőni a loop mastert úgy,hogy nem szakad le a vesém a megugró hangerőtől. :D
Nah, gratu! De azért a te cumód több szempontból is különleges... És egyáltalán nem ez az átlagos funkcionalitás. Azzal semmi bajom, ha így csinálod meg a fejet. Akkor ügyes voltál, és átláttad a problémát! És egyébként is gratu! Az a fej, mindamellett, hogy nagyon jól szólt, még szépen is van megcsinálva, és ha jól tudom, funkcióiban is egyedülálló!
"Utóbbi két poti mindhárom csatornára hatással van,viszont ezek csak akkor aktívok,ha nincs a loop bypassolva (csövestől,mindenestől)."
Hát, ha nem lenne midis, ezzel jól megszopattad volna magadat :)
Bár, megelhet úgy oldani, hogyha nisn semmi az effektlúpban, akkor annak ahngerejét állítod magasabbra, és akkor nem kell szteppelni, ha analóg kapcsival váltasz.
Nem is ezzel vitatkoztam... Be lehet állítani majdnem mindent. A gond csak az, amikor a tisztával a második ütemre érkezel meg, mert tekersz, meg kapcsolsz, és még talán akkor sem sikerült a hangerőt a megfelelő pozícióba tenni!
Pesze, ez jammelésnél nem gond, de amikor feldolgozást játszol, és csak a refrén második ütemére lépsz be, na az gáz!