A musiciansfriend.com honlapon van belinkelve a használati utasítás. Re,élem működik ez a link is:
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pdf/man/m_481394.pdf
Köszi a tanácsot, bár ezzel el is csaptad az egészet! Sikerült megtalálnod az elmélet gyenge pontját, mert megvizsgáltam a kapcsolási rajzát, és a hangerőszabályzók mind az előfokban vannak! Más megoldást kell keresnem! Köszi mégegyszer! Ötleteket szívesen fogadok
!
Ha egyébként nem használod az effektloopot (delay és reverbre) akkor szerintem ez jónak tűnik, feltéve hogy a pedál amit veszel az előfok is egyben és van hangerőpotija. A kérdés az (amit nem tudok) hogy van e a cuccodon olyan master poti ami kizárólag a végfok hangerejét állítja. Mert ha csak olyan hangerőpoti van rajta ami a saját előfokával együtt állítja akkor nem tudod a pedálelőfokod hangerejét változtatni csak annyira amennyire a saját hangerőpotija engedi. Ezt ki kellene próbálni mielőtt elköltöd a pénzed
A véleményetek érdekelne abban amint az imént okoskodtam ki a szóló hangszín problémájának megoldására... Van nekem egy Triple XXX kombóm, amint azt már leírtam, de mivel az Ultra channel-ből csak egy van, ezért hiányzik a közép, mert a tökös torzítás miatt azt visszaveszem. TEHÁT, mi lenne akkor, ha veszek egy ilyen Demonizer-hez hasonló előfokcsöves torzítót (még a Hughes & Kettner tubeman hasonló amit hirtelen találtam), és rákötöm úgy az effectloopba, hogy csak a returnbe. Tehát gitár--->Demonizer--->Return loop--Triple XXX végfokja. Azt pedig, hogy a jel kíséretnél egyszerre a triple x előfokján menjen át, szólónál pedig demonizeren keresztül, egy Boss LS-2 Line selektorral oldanám meg. Kiváncsian várom a véleményeiteket!
Ezeket a netről vettem le,egy német arc játszotta fel egy Tokai gitárral.Külön az alapok nekem sincsenek meg,de nem egy nagy ügy szvsz. kell egy basszgitáros meg egy dobgép és kész,nem túl bonyolult alapok.
Ezek az alapok megszerezhetők netán tőled e-mail útján?(ha igen, katt a nevemre, és előre is köszi!)
Jó lenne már improvizni vmit egy-két minőségi cuccra.
A testvérével (Womanizer) már egy rövid randi erejéig volt szerencsém találkozni,az olyan lightosabb overdrive,ez meg az agresszívebb változat.
Hát nem semmi motyó...mivel még csak ismerkedünk,álljon itt pár demó egy másik felhasználótól (szerintem kissé jobbak mint a gyári soundclipek) - így szól a cuccos vonalból:
sziasztok, kérdésem lenne, hogy az AC/DC ben malcolm young milyen torzítót használhat a jmp fej után? vagy az érdekelne hogy milyen torzitóval lehet elérni ezt az akkordozós gyengén torz hangot?
De jók, főleg, mondom a blues, meg van egy másik csöves, nagyobb gainnel. Csak kísérletezem. Egy Rocktron Austin Gold OD.
Két perce kötöttem be... szuper ez a pedál...
Üdv. Az lenne a kérdésem, hogy ha esetleg előfokcsöves multieffektet overdrive pedállal használna együtt az ember, akkor azt a multi elé, v. mögé érdemes kötni?
Tényleg ott volt a boltban az összes Rat, viszont a Turbo ból az utolsót vittem el:) Egyébként nagyon jó hangja van, már csak valami jobb erolkodo kéne és teljesen elégedett lennék
Ja, Klangfarbeban van mindenféle (Vintage, 2, Your Dirty, Turbo, Deucetone), de ebayen is lehet fogni jó áron, az enyém is onnan van, mondjuk az egy nyolcvanasévekbeli small box vintage Rat, még az eredeti kapcsolással, fél kiló, elpusztíthatatlan.
Sziasztok lenne egy nagy kérdésem.
Tegnap vettem egy Proco TurboRat pedált a Klangfarbe ben, hülye voltam és nem próbáltam ki. Itthon összedugtam és torzított állásban csak búg meg furcsa hangokat ad ki. Szerintetek van más megoldás azon kivül, hogy visszaviszem?
Nem tudnátok abban segíteni, hogy hol tudnék Carl Martin pedálokat próbálni? Igazából a Hot drive"n blues érdekelne! Ha valaki látta valahol, vagy tudja hol vannak ilyenek készletben, akkor legyen olyan kedves és szóljon!
Persze, teljesen igazad van, azért raktam oda az egyetértés jelet. Majd csak ragad rá valami jómodor, ha már gyerekszobája nem volt.
Egyébként még a romáknál is az van, hogyha akarnak tőlem valamit, akkor Főnök úr vagyok, meg kedves fiatalember. Nemtom honnan jöhetett ez a csávó...
SZia. Nem tudom, hogy a srac honnan kerult ide , de azert a bekezdes egy kicsit hanyatvagott. Nem mind ha templom kapu lennek, csak ugy egyszeruen le "Faszizzak" a tisztelt tarsasagot egy kicsit meglepett.
Komoly elismert Forum tagok nem engedik meg maguknak a hasonlo megszolitasokat, nem hogy egy akarki akirol nem is hallottam.
Ez meg az eredeti Brian May féle. Ja, és ne jöjjön nekem senki azzal, hogy csakis az eredeti szól úgy ahogy kell, és ő csak olyat vesz százezer forintért! Brian May ezt fillérekből rakta össze. Semmi különleges trükk nincs benne.
hi!csináltatok ismerősömmel egy pedált!torzítót!csak annyi kérdésem lenne szerintetek milyet lenne érdemes OS-2 boostolására szólóhoz v vmi dögösebb soundhoz?!a fulldrive milyen karakterű?esetleg RAT v Bigmuff?
inkább rakj velük sorba egy potit(kapcsolósat), így szabályozhatod, hogy mikor vágjon, végállásban meg ki is kapcsolhatod ahogy te elgondoltad, de így jó nagy lesz a kimeneti jeled (nem lesz mi levágja), erre figyelj.
Electro-Harmonix Linear Power Booster 2. elég naturális hangú minimál booster, egy poti, aszt kész. tud fincsi blúzos overdrive-ot is akár, de inkább boost a fő profil. már nem gyártják, nehéz rá akadni, én tök véletlenül jutottam hozzá itt egy fórumozótól...
Na ebben talán tudok segíteni,mert nekem is régi jmp fejem van.Kár hogy elvitték az OD-1 nagyon jó a jmp-vel.Viszont nem próbáltam még SD-1 ,tubescreamer elé.Inkább valami booster kéne.Azt tudom hogy Jackhammer elé jól működik a DS-1.Mindenképpen tesztelgess!!
én csak abból indulok ki h pl az me-50ben mi tetszett akkor abbol azrra következtetek h az eredeti cucc akkor még jobban szolhat!én igazából csak a mélyet hiányolom igy naturan egy kispedálból!de az meg eqval orvosolható!
hopp bocs!nem nagyon emlékeztem!megnéztem!od-1 és od-2 van benne tényleg bocsi!nem jol emlékeztem!csak egyszer próbáltam!és akkor sem igazán azokat inkább kiváncsi voltam a BigMuffra és Rat-re!amik nekem csalódások voltak!nem tetszettek
Ha nagyon szigorúak akarunk lenni a tényekhez akkor van köztük egy minimális különbség, a japán egy kicsit "lágyabban"szól,de szerintem gyakorlati jelentőssége nem sok van.Zenében dobbal ,basszusnál stb szerintem nem érzékelhető.Egy OD-1 az más tészta,alapvetően más a karaktere.