Ezt Salz írta: Sziasztok! Az alábbi kérdéssel, kéréssel fordulok Hozzátok. Szeretne a bandák egy kis beruházást eszközölni (most jött össze a zsé), és hallomásból azt az infót szűrtem le, hogy a Behringer cuccok ár/érték arányt tekintve elég jók. Amit részemről kinéztem az a következő összeállítás lenne: Gityóknak: BGS 412S+LX1200H Basszusnak: BX3000T + BA115
Van esetleg valakinek tapasztalata a fenti összeállítással, és/vagy bármilyen infója a cuccokat illetően. Sok szépet és jót hallottam/olvastam a neten a cuccokról, de sztem nem elég objektívek a beszámolók. Légyszi segítsetek, nem szívesen fürödnék be a cuccal,.
Ezt blurp_nl írta: Mennyire akrjátok keményen hurcolni a cuccot?
Egy ismerősömnek van V-ampire kombója, azon már letört pár potigomb, de más gondja nem volt vele, pedig elég intenzíven járnak vele mindenfelé. Nekem van egy BG412V, azzal még semmi baj nem volt, nekem a hangja is tetszik, de nincs túl nagy összehasonlítási alapom, azzal a fejjel, amivel használom, nyomtam már néhány másik ládán is, nincs akkora egetverő különbség, mint amekkora az ára alapján sejthető lenne...
Ezt Salz írta: Nagy hurcolászás nem lenne. Elvileg csak akkor lenne mozgatva ha koncertünk van, a többi időt a próbateremben töltené a motyó. Szerintem átlagos hurcolászással lehet számolni.
Ezt G. írta: Hello! Nekem GMX-1200H fejem van BG412-es ládával, turnézom vele, eddig semmi bajom nem volt vele, megbízható. Egy negativum a csatornaváltás. Lábkapcsolóval kissé késik, gondolom a két effekt átállása miatt, de ez szokás kérdése. A hangja meg izlés kérdése, szerintem próbáld ki, hallgasd meg a cuccokat. A Basysnál ezt meg teheted, van bemutatótermük.
Ezt HUN írta: Ez minden heringernél probléma:késik a csati,illetve az effekt ki-be. Legeltaláltabb cuccuk a Vintager 112:qrva jó csöves előfokkal,ragyogó,telt klínnel.
Ezt J. írta: No ha valaki - HUN-t idézve - szeretne egy "qrva jó csöves előfokkal,ragyogó,telt klínnel." Vintager AC112-est, az gyorsan csapjon le rá, mert még megvan! Én főleg akusztikust nyomok már, és nem kell, nem használom ki, pedig télleg jó! János
Ezt polgarock bass írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy nem tudjátok-e hogy Magyarországra ki hozza be a Behringer cuccokat? A Basys? Segítségeteket előre is köszönöm.
Ezt polgarock bass írta: Miért? Mi a problémád vele? Különben sztem ízlés kérdése... ;) ZC-ben Jani azt mondta hogy iszonyat brutálisan szól. Neki elhiszem ;) Az infót köszi :D
Ezt polgarock bass írta: különben meg úgy néz ki, hogy májusban lesz elég pénzem, hogy megrendeljem a cumót, úgyhogy addig még ráér dönteni. A láda szerintem mindenféleképpen behringer lesz , mégpedig a BB410es. A fejbe viszont megfogtál, meg utánaolvasgattam. Mi a véleményed az Ashdown MAG 300R-ről? Mielőtt kérdezed: igen rackeset akarok... :D
Ezt Oceans írta: Szerintem a láda, amit veszel, az is ashdown legyen! Még olcsóbb is, mint a behringer, nameg jobb is! A Fej a MAG-300R tökéletesen megfelel! Behringert ne!
Ezt polgarock bass írta: Bocs már ha ebbe a topicba írom... de ha itt kezdtem el... Jelenleg két választás előtt állok. Az egyik: Hartke HA 2500 fej (250 Watt/4 Ohm, 180 Watt/8 Ohm • csöves/tranzisztoros hangzások • mély és magas állítás • 10-sávos EQ • állítható kompresszor) Hartke Model VX 410 láda (400 Watt • 4x10" hangszóró + driver • 8 Ohm)
Ezt Oceans írta: Itt van a láda, de eddig csak egy gitárerősítővel tudtam meghallgatni! Szépen hozza a hangszer karakterét, sub mélyek persze nincsenek, de a többi ott van, rengeteg magas, gyors, ütős hang!
Ezt polgarock bass írta: Köszi, hogy megosztottad velem tapasztalatodat. Biztos akkor hogy ezt fogom megrendelni egy pár hónap múlva. ;) Mégegyszer köszi!
Most láttam ezt a midi controllert: http://www.behringer.com/FCB1010/index.cfm?lang=ENG Ez tulajdonképpen mire jó? Nekem egy GMX212-es kombóm van (http://www.behringer.com/GMX212/index.cfm?lang=ENG), ehhez használható? (végülis midi bemenet van rajta)
boors: Nálunk Veszprémben van az egyik hangszerboltban egy GMX1200-es fej. Ha érdekel megnézem mennyiért adják.
Ezt aleister írta: Igen-igen, de pölö ez a 100 programozható preset azt fedi, hogy frankón 100 hangzást be tudok programozni? Mert ez eléggé megnövelni a kombóm használhatósági fokát, ha azt nézem, hogy eddig volt két csatorna, rajtuk igény szerint effekt...sz"al max 4 sound.
Emlékszem rád a zenészkereső topicból. Sikerült végül valami bandát összehozni kicsiny városkánkban? Egy gót formációban én is benne lennék(gittyó), plusz van tuti hangú énekesjány is. :)
Ezt Raul NL írta: Hát,nem ismerem igazán ezt a kombót. Olvasd el az oldalon,amit belinkeltél,a manual-ját.Igaz,angolul van. Mindent én sem értek belőle! :DD
Hülyeséget nem akarok írni,de szerintem vagy tényleg lehet 100 preseted,vagy nem tudom. Az előlap szerint ez a 100 preset csak az effekt részre vonatkozik,nem? De mondom,nem ismerem ezt a kombót. Ha ez az utóbbi igaz,akkor a két csatornához 100 különböző effekt beállítást rendelhetsz a midi pedállal,és ezeknek a paramétereit valós időben tudod is állítani,pl a midipedál expression pedáljaival.
Mivel csak két csatorna van fizikailag a kombón,ez azért némileg behatárol.Pl EQ-beállítást nem tudsz 100 félét,ha jól látom.
Amúgy a midipedál nem csinál mást,csak vezérlőjeleket küld a kombód felé. Ki kéne próbálnod a kombód egy midipedállal,és akkor látnád,hogy mit lehet,és mit nem. Nekem van midipedálom,ha veszprémi vagy,akkor meg tudunk beszélni egy próbát esetleg. Írj mailt,ha gondolod: rauley@freemail.hu
Amúgy te melyik zenekarban játszol? Nekem még nem sikerült zenekart találnom,bár nem is kerestem olyan nagyon,csak néha eszembe jut,hogy jó lene azért. Arra a tutti hangú énekescsajra meg kíváncsi lennék,ritka az ilyen.A női énekes gót zenét bírom amúgy. :)
Ezt BJD írta: Helló! Most vagyok itt először. Láttam, hogy sokat esik szó a Behringer analóg, vagy digit modellező fejeiről. Olvassátok el a Harmony-Central felhasználói review-it.( www.harmony-central.com ) Érdemes! Az LX 1200 H tiszta digitális. Állítólag állati jó hangjai vannak. Nagyon jól modellezi a nagy márkák sokszor annyiba kerülő darabait. Ha kifogsz egy stabil darabot - azért ez nem annyira nehéz - meg fogsz valósznűleg lepődni, pozitívan. De igaz: a híre elég horror a Behringernek (made in China!).
Ezt e@ke írta: Ezt én is kérdeztem s úgy néz ki senki nem használ ilyet. Azért eléggé drágán adják nem? Legalábbis kis hazánkban. Mert kint kb. olyan 55e körül mozog az ára...
Ezt BJD írta: Itthon elég borsos,mert hivatalosan 130 körül van, de pl. Ausztriában (Musik Produktiv - egy tuti hely árak tekintetében) 289 EURO, vagyis 80 örül van. Rengeteg tesztet olvastam róla, s mindenki nagyon dícsérte az analóg részét, a torzTókat, erősítőszimulációkat. De ezek mind amerikai teljes metálmániások - és behalnak a jó mákos gitárhangtól. Szettem volna tudni, hogy mások, hogyan ítélik meg az ilyen hibrid, analóg-digitális pedálokat - és azt, hogy Zoom?
Ezt aleister írta: Hát nekem csak az ős 4040-es Zoomhoz volt szerencsém, meg persze az 505, illetve 606 szériához. Nos, semmelyikkel nem voltam megelégedve. Nézzetek körbe a fórumon, bizti van Zoom topic is.
Raul NL: Köszi a midis felajánlást! Szerintem hamarosan megkereslek mélben.
Ezt rlc írta: tapasztalati alapon nem, de jó ha tudod hogy 3-4 éves modell, és a számozás ellenére a GFX-5 újabb nála. nyáron majdnem lett egy ilyenem. 505-606ból kár kiindulni, annál egész biztosan sokkal jobbak.
Örülnék, ha valaki megírná, hogy Digitech RP80, vagy az X V-AMP-ot érdemes megvenni. A MOD,Delay effektek és a Wah kellene. (Egyenlőre nem vennék Boss ME-50 -t ha nem gond. ;)
Ezt Radeon írta: A mi zenekarun egy Behringer UB 2222FX-PRO tipusú 16 csatornás keverőt használ(még). Kb. egy éve használjuk és nem is a minőségével volna baj(az még megfelelne),hanem a élettartama igencsak kevés,mert már 2 csatornájának a csuszó potija is tönkrement.És egyre rosszabb lesz.Most úgytűnik csere lesz belőle,mert nincs kedvünk mindig szervizeltetni.Nekünk nem jött be.
Ezt BlackHills írta: Hy! Én nem rég vettem egy Behringer GMX1200H fejet. Sztem jó a cucc bár én nem értek hozzá annyira:S... szóval,ehhez a fejhez BG412H hangládákat terveztek eredetileg asszem.Ezek nekem még nincsenek meg de tervezem a vásárlást.A kérdésem az lenne hogy szerintetek érdemes e megvenni a hangládákat(2 db) de úgy halottam h ezekben no name hangszórók vannak és csak az S modellbe vannak Jensen szórók. szóval? mi a véleményetek az egész rendszerről? próbára kéne ahol metált és rockot nyomnánk..
Ezt laja írta: meghallgattam a GDI21 mintákat a honlapon, de nekem nem tetszett. Fura, pedig valaki már rakott fel olyan hangmintákat, amik v-amp2-vel készültek, és az tetszett.
egyik reviewer írta asszem, hogy azért használja ezt a cuccot, mert a nem túl nagy minőségbeli különbséget úgysem hallja a közönség koncerten, viszont ezt az olcsó cuccot meri nyúzni, cipelni, ellentétben a többi drága cuccával...
mondom, a harmony-centralos véleményket nem kell mindig fullkomolyan venni, de azért szokott lenni igazság bennük...
na ez a nemsemmi:
harmonycentral, behringer bg412v vélemények:
"Sound Quality: 10
I use an ESP guitar and a Mesa Recto head, I play METAL and this cab works Perfect for it. The Cleans are DEEP and Full and the distortion KILLS !!! I highly recomend the cab, at $250 it is THE BIGGEST BANG FOR THE BUCK OUT THERE FOLKS !!! Get one and make all your friend with Marshall cabs jealous !"
hát akinek már ilyen cuccokra van pénze az miért ilyen ládát vesz???
Surround az annyi, hogy a slanted láda két felső hangszórója kicsit kifelé van fordítva, így nagyobb területet sugároz be.
Bugera az ilyen nemtudommi. Mostanra a Behringer tudtommal már minden ládáját azzal szereli. A V a vintage modell lenne, a Celestion V30 hangját próbálták megcélozni, szerény véleményem szerint ez elég jól sikerült is, persze nyílván nem százszázalékosan stimmel, de ahhoz képest, hogy az egész cucc anyiba kerül, mintha vennél két v30 hangszórót, egyáltalán nem rossz. Úgy néz ki, vannak a Behringernél olyan termékek, amik elég jól betalálnak (V-Amp pl).
Itt olvashatsz pár reviewt, persze nem kell mindent készpénznek venni, de jó kiindulási alap lehet: link
tulképpen mi is ez a szörráund dolog? mert nekem az szertintem nemnagyon kéne:D nekem egy H-s is elég. vagy esetleg egy V-s is...bár azt még nemtudom.
de az újakba már bugera hangszórókat szerelnek nem? legalább is a hivatalos oldalon ezt láttam. azok milyenek a jensen-hez képest?
ööö, igen, Esztergom környéke. Ugyan nem terveztem most ládacserét, mert eléggé lenulláztam magam Gibsonnal, de egy ládacsere még be volt tervezve valamikorra.
Fene tudja, ez még garis, nem sokat lett küldve, egy karc nincs rajta, nemtom, mennyi ez most. Olyan ötven körül talán, de nem tudom, tényleg. Meg az van, hogy akkor nekem is kell néznem valami mást...
...ja és a kombóm hátuljára 2-16Ohm van írva. gondolom akkor ezen belül köthetek rá bármit..nem? és ez nem fogja befolyásolni a hangerőt? na ilyen témában nagyonnagyon nem vagyok otthon...
hát nemtudom... pont nem ilyenre gondoltam, de ez is jó lehet, mert H-sat próbáltam, a kombómat akarom rákötni, és ott volt 16 ohm mono és az nagyon nagyot szólt, a kombó hangszórója is röfögött rendesen:) te nem ott esztergom környékén vagy? (ha tévedtem akkor bocsi:)) nagyon sokat nem szánnék rá...de gondolom valahol meg tudnánk egyezni. mondasz valami indulóárat? aztán mehet a piac
Sziaztok! Ha ismeri valaki közelebbről az AC-112-es Vintager előfokcsöves, 60w-os erősítőt, írna róla valamit? Hirdetnek egyet a bolti ár alatt 25-30 ezerrel. Szerintetek megéri?
Alex,
Arra gondoltam ezzel, hogy általában a kommerszebb hangkártyák, amihez nincs külső egység (preamp, breakoutbox, stb), azoknál a bemeneti szintezés minden esetben a -10 dBV-s értékre van belőve, hisz aszimmetrikus bemenet, házi használat, stb a jellemző és ami szabályozható az vagy a windóz hangerőszabályzóján történik szoftveresen, vagy jobbik esetben a részben erre a felületre rátelepülő segédszoftverrel.
Ilyen esetben a hangkártya analóg áramkörei szabályozatlanok és ha valami túl magas jelszinttel érkezik ebbe, az már ebben a körben torzul.
Az olyan kártyák, amiknél az AD konverter analóg oldalán van gain, vagy -10/+4 dB átkapcsolhatóság, azok már sokkal simulékonyabbak e tekintetben.
Sok régebbi, de profi felhasználású kártyánál volt agy jumper pár, amivel ezt a szintezést be lehetett lőni. Ezek a kártyák, mint a digitális hangfelvevőrendszer részei, szinte minden esetben egy szabályzó modul után foglaltak helyet. Ez a szabályzás lehetett egy keverőpult, vagy preamp. Így, ha rendben volt a szintezés, a keverő kimeneti szintszabályzójával tudtuk a korrekt - hangkártyára jutó - jelet belőni.
A mai és már viszonylag olcsóbb felhozatalban sok a külső egységes kártya, amin természetes a szabályozhatóság. Így ha nincs is -10/+4 db átkapcsoló, de a gain-nel korrekt szintezés érhető el.
Bocs az offtopic-ért. Egyszerűbb volt itt leírni, mint másik topicra hivatkozni.
Én most jutottam hozzá 1 zsír új Behringer GMX210-eshez!!!
Meg vagyok vele elégedve,remekül szól,sok effekt van benne.
Ugyan meg kell még tanulni,d szerintem nagyon jó.
Csak ajánlani tudom!!!
Sajna számítógépről van szó. Hi-Fi-n még nem próbáltam.
Amúgy mastertape-nek igaza lehet. Mit jelent az hogy szabájozható a bemenet? Minden hangkártyának szabályozható a Line-inje.
Nekem is ilyenem van és gond nélkül használom.Ha nem a ládára kötöm,hanem a zenével együtt a hifin szól,akkor sincs semmi baj. Nekem tökéletesen szól...
nemtommilehetabaaaaj:)
Én borítékolom, hogy az árukat megérik. Az oldalukon vannak hangminták, és mint korábban írták, Boss klónok. Csak a kivitel műanyag, nem túl strapabíró. Nekem amúgy van egy X-V Ampom (effektes erősítőszimulációk), nagyon meg vagyok vele elégedve, baromi jól szól. Szerintem wahból vegyél inkább egy tisztességeset, 2 kg vasból (Dunlop, Wox...)
Én már elvesztettem a fonalat , de van egy gyanúm.
Elképzelhető, hogy a V-amp kimeneti jelszintje a profi, tehát +4 dB-es hangerőre van belőve még akkor is, ha aszimmetrikus kábel van benne és azzal van összekötve az SB-vel. Ilyen esetben nagyon kicsi a hangerőszabályzás tartománya és vagy nagyon halk, vagy bazi hangos lesz.
Azt tudom, hogy nálam ilyen gondot nem okozott, mert fizikailag szabályozható a bemenetem, de behringeréktől kitellik, hogy ilyen trükkösek legyenek...
Más ötletem nincs. Sajnálom.
Hát nem nagyon tetszik a dolog. 1ébbként a füles is rezolnál.
Röhjej, hogy egy Digitech RP-50 tök jól használható gépen a V-Amp meg nem. A Line-in maxon van a master felénél és alig hallható zene mellett, ha meg feljeb nyomom a V-Ampot szét bassza a hi-fi hangszórókat.
Hát senkinem tudja a megoldást? Szip :(
Ha semmire sem mész akkor a kimenetet rákötöd a gépre és nem rakod ki hangfalra,hanem egy fülest is bedugsz a vampba:)
Ez nem annyira tetszik?:)
Így felvenni is tudsz és hallod is nagy hangerőn.
Ok, köszi, de akkor azt azért mondd meg, hogy te miért nem vennél Behringer fejet ? Mi nem tetszik, vagy jó benne szerinted,és mondjuk ehhez a ládához milyen fejet javasolnál? Persze emberi léért ! Köszi !
Ha neked bejön, és működik, akkor minek adnád el? Kifogtál egy ládát, ami össze van téve, inkább örülj neki! Én nem vennék behringer fejet, de akinek bejött, az használja, oszt kész...
Persze,vehetné,de úgy miért jó? Úgy a sztereó effekteket sem tudná kihasználni.
Meg ez szerintem a gerjedésen nem változtat.
Bár ehhez te jobban értesz szerintem! :)
hello Mindenkinek! lehet, h korábban volt erröl szó, de nem lehet visszanézni a régi hozzászólásokat,ezért bocs!Kérdésem:engem is fosatnak a Behringer minöséggel(szar anyagok és összszerelés),meg h 1 év után szétesik, kuka!Nekem BX 3000T fej+BB410 láda van basszusra.A láda ugyan csere volt hamar(vmi zörgött benne,de nem derült ki,h mi)Azóta teljesen jól műkszik!Már ez az x-edik cuccom ez, de még egyik sem szólt ekkorát!Most akkor adjam el,amíg garanciális?kösz előre a segítséget !
Sajnos ezeket végig zongoráztam. S2 módban van és a jobb oldali kimenetet használom. A master hangerő alacsonyra van állítva, ha hangkártya line-inje meg magasra, viszont így nagyon halk a bemenő jel :(
Először is,állítsd a módozatokat valamelyik S módba,vagyis Studio módba.Ne az L (live) módba!
Aztán meg a Mastert télleg ne csavad tökig,hanem inkább a hangkártyán állíts úgy,hogy a bemeneti jelszint megfelelő legyen.
Ezen el lehet szaszerolni egy darabig szerintem,hogy a két dolog arányát jól eltalálja az ember.
Tudna valaki segíteni? Vettem egy V-Amp2-őt és számítógépen szeretném használni, egy SBLive! hangkártyával. A probléma, hogy gerjednek a hangszórók. Kipróbáltam több kimenettel is (jobb, bal, phone). Ha master hangerőt lejebb állítom természetesen nem gerjed a hangszóró, viszont túl kicsi lesz a bemenő jel. Ha vakinek van valami tapasztalata jó lenne ha megosztaná.
Meg ne vedd a POD-ot 50-ért! Nem ér az sem semmit. Nem kétszer jobb mint a Behringer. Otthonra gyakorolni az a huszas kiadás bőven elég és még cd bemenet is van rajta. Fölrakod a fülest és mehet a bugi. Minden benne van ami kell. Ha nem elég flattyogós a torzítás elé raksz SD-1-et és tökéletes lesz, simán megeszi, ellentétben a Poddal. Ezért a pénzért még csak megközelítő minőség sincs a piacon. Az egyik legjobban eltalált termékük Behringeréknek a kis V-amp2-es.