Ezt imibácsi írta: Itthon vettem. Én Szombathelyen élek és betévedtem a Lordos Vida Feri hangszerboltjába traccsolni, mikor megláttam az X-VAMP-ot. És mivel minden újdonságot amit nem ismerek szeretek kipróbálni elkértem egy hétre tesztelni. Aztán 19500-ért nálam maradt, de már viszik tőle mint a cukrot.
Ezt imibácsi írta: Hát pár szóban nem egyszerű, de pár infót mondok. Képzeld magad elé a pedált, vagy ha képen megvan akkor ezt nézd. Lényegében főbb alkotóelemei: 1) Erősítő modellek - amiből 36 db van, baloldal középen - forgatógombbal 16 állás lehetséges, de a TAP billentyűt lenyomva érvényre jut a szürke (második) paraméter. Ezek a modellek gíárilag beállítottak már. Szervesen kapcsolódnak hozzá a tőle balra levő 5 potméter. Ezek az erősítőmodellhez tartoző Gain, Treble, Middle, Bass, Presence illetve Volume potik. Ezzel teljes mértékben úgy kell gondolkodni, mintha egy hagyományos erősítővel lenne dolgod. Ha a jobb oldolra nézel ott szintén van egy fő forgó potméter. Ez a modulációs és egyéb effektek előhívója. Itt lehet kórus, visszhang, zengető és egyéb effektet, illetve ezek kombinációját előállítani. A potitó jobbra felfelé levő poti pedig ezek paramétereit szabályozza. Jobb alsó poti a Reverb mennyiségét állítja. Középen van 5 nyomógomb. 1) MIDI csatorna száma ha külső pedállal vezérled. 2) Drive - Az előerősítő gain-jét szabályozza durván (0 vagy 1 lehet). 3) Cabinets - 15 féle hangfalszimulációt állíthatsz be vele. 4) Crossover - ezt basszusgitárosoknak nem is kell magyráznom. 5) Denoiser - Zajzár. Alul 4 gomb. Bank le - fel léptetés. Aztán a hangológép (tuner) és a már említett TAP a másodlagos funkció illetve ha visszhangot állítasz vagy kórust akkor ezt kétszer lenyomva tudod a time-ot állítani. Hát ennyit röviden, lehet hogy bonyolultnak tűnik de töltsd le a www.v-amp.com -ról a manuált és azt olvasgatva tisztábban fogsz látni.
Ezt imibácsi írta: Nekem "kék studióm" van (sima V-amp2). Na azért hogy ismerem a kütyüt még nem kell azt hinni hogy el vagyok szállva tőle. 40000Ft-ért tokkal, lábkapcsolóval együtt akinek nincsenek anyagi lehetőségei nem rossz kezdet, de azért nem egy Mesa vagy Marshall stack. Én pl csak otthoni gyakorlásra használom. Rá van kötve a PC-re és ennyi.
Ezt imibácsi írta: Ja bocs! Itt a behringeren automatikusan a V-amp jutott eszembe és a Bass az épp fehérkés. Hát az a studio sajnos a szívem csücske lett, nincs az a nő amelyik a helyébe léphetne ezért marad Imikénél. De a másik bejegyzésnél amit feltettél az nem rigófütty.
Ezt Barna írta: Az a baj, hogy a Behringer termékek nagy része úgy selejt, ahogy van. A keverőkre hála isten" az utóbbi időben nem nagyon van panasz (abból mág gyártottak annyit, hogy ne rontság el), se pl. a PCM2000-es keverőerősítőből eladunk 10-et, s 8 rögtön visszakerül a márakszervízbe és ez most nem túlzás. Nem ajánlom senkinek a gitárerősítőiket sem, mert zajosak, zágnak és egyszerűen fél év után megadják magukat (tisztelet a kivételnek). Ellenben ahogy mondtam, egyedül a keveről, amielyeket érdemes megvenni, ha az ember nem szeretné tűvétenni a lakást a garijegyért...!
Ezt imibácsi írta: Ez úgy van, hogy ami kezelőszervek által beállítható effektkombináció és amit a kézikönyv is leír, ha letöltöd a V_amp programját és összemadzagolod MIDI-n keresztül egy számítógéppel akkor kiderül, hogy jóval több paramétert lehet állítani, mint ami alapban ki van vezetve. De igazából ezt csak akkor látod, ha futtatod a PC-s szoftvert.
Ezt Exp írta: hogyan lehet midin keresztül összekötni v-amp2-t és a gépet? Milyen kábellel?hol lehet ilyet kapni? ilyen dolgokkal még nem foglalkoztam. :):):)
Ezt Fenderes írta: Ha mezei kommersz hangkártyád van, akkor csak úgy fogod tudni összekötni a géppel, hogyha csinálsz hozzá egy átalakítót, ami a gameportból midiportot csinál, mert a sima hangkártyákon gameport van. Egy optocsatoló meg egy logikai IC kell hozzá, A Sub-D csatlakozóban el is fér. Az egyik haverom vett a boltban egyet 2500-ért, de nem működött, így házilag kellett csinálni egyet.
Ezt skidross írta: Én rendeltem egy kábelt anno a Syncopától, és az tökéletesen működött. Mondjuk ők ki is hangsúlyozták, hogy letesztelik elküldés előtt. Mailben le lehet beszélni velük mindent korrekten.
Ezt Exp írta: az én hangkártyámon szinte minden van:5+1csati,2db firewire,digit ki bemenet,optikai ki bemenet,de persze játékport társult hozzá.Akkor ezt meg....tam:) Fenderes elküldöd a kapcsrajzot róla? :) megépítem,ha nincs más megoldás. előre is köceeeee
Ezt Somi írta: Szia EXP! A legtöbb számítástechnikai üzletben kapható olyan MIDI kábel aminek egyik végén játékport csatlakozó, a másik végén pedig MIDI In és MIDI Out csatlakozó van. Ezek nem igazán hosszú kábelek, érdemes hozzá MIDI hosszabbító kábelt is szerezni. Én két ilyen kábelt is vettem már, mindkettőnek tökéletesen működik a be- és kimenete egyaránt. Vegyél egyet, megéri!
Ezt Prowler001 írta: Sziasztok! Van egy V-amp2-esem, használtan vettem kb fél éve, nagyon fasza meg minden, csak az a baj vele, hogy néha elfelejti a programokat, és vmi tök alapbeállítással kapcsol be. Valószínű az elem gyengélkedik benne. Vkinek már volt ilyennel dolga?
Ezt Zsigó Viktor írta: Sziasztok, Valaki ismeri a Behringer ACX-1000 akusztikus erősítőt? Ha igen jól jönne némi infó mielött még megveszem, különösen, ha gagyi a cucc.
Ezt Gajdi írta: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Nekünk a gitárosunk vett, egyebként jó, csak 2es!!!! előfokállásnál clippel és már ott is torzít.Mint tudjuk nagyon szép hangja van digit torzításnak, főleg akusztikus gitárnál! Ja ,van benne effekt is, csak az a baj ha bekapcsolsz egy effektet, akkor megjön egy nagy alapzaj(zavaró),ami akkor sem tünik el ha utána átváltasz másik effektre.Nekünk csak úgy zünik meg ha ki és utánna bekapcsolod az erősítőt! Vittük szervízbe, de a hivatalos Behringer szervíz azt mondta, hogy nem tudnak belenyúlni, mert ehhez a modelhez még nem kaptak kapcsolási rajzot!Ha gondolod megadom a gitárosunk mailjét és ő is elmondhatja ugyanezt!Szerintem NE vegyél!Irj ha kell a cím!
Ezt Adagio írta: Viktor: Én ezt használom és meg vagyok vele elégedve, igaz mivel ez az első kombóm, így nincs igazán összehasonlítási alapom. Sztem az árát megéri, mert ennyiért elég sokmindent tud. Nálam 3-as állásnál villan fel a clip (10-ből), ha a gitár félhangerőn van és pengetővel vagy erősen pengetek, de nem torzít. Persze ez gitártól/hangszedőtől függ. A lényeg, hogy nézd meg vhol ha tudod és próbáld ki.
Ezt Mega írta: Csak pontosítanék: Az azért egy kicsit túlzás, hogy 2-esnél clippel! 3-asig kvázi még gond nélkül bírja, pedig a gitárosunk eléggé csapkodósan penget... (Egy bandában játszom Gajdival) És azért nem kéne annyira a digitális torzítással riogatni, mert az előfok nem digitális, és nem is hallani digit torzítást! Leginkább a dinamikája, és a természetessége sérül a hangnak túlvezérléskor. Ettől ez persze még akkor is elég nagy gond!
Ja, és a szervíz papíros válasza, a nem garanciális belenyúlásra, átalakításra vonatkozott. Alapból azt mondták, hogy ez valószinüleg típushiba, és ebből eredendően nem javítható. És az effektje tényleg nagyon felejtős... Ezektől eltekintve, nekem nagyon tetszik a hangja, bár egy kicsit mélyhiányosnak érzem, de ha zenekarban játszol, ahol van basszeros, akkor ez nem probléma, mert kb ott szegényes, ahol már a bassgityó dübörög.
Mindent egybevéve: Valószinüleg én sem vennék ilyet, bár az ára elég meggyőző.
Ezt Zsigó Viktor írta: Sziasztok! Köszi az infót mindenkinek. Most már csak az a kérdés, hogy mit vegyek? Ha van valamilyen ötletetek írjatok. Csöváz: Viktor
Ezt Hush írta: Még egy dolog. Látom itt a vitát: a V-AMP jó kontra nem. Én a saját véleményemet említeném. Elég sok prof cuccom volt már( ill. van is), de szerintem igazán használható cuccról van szó. Nekem a rack-ben most is be van egy építve vésztartalék gyanánt. Az előnyök: Vonalból is egészen használható (szerintem a modelezősök közzül a legjobb, próbáltam a pod xt-t, a v-amp2 és v-amp Pro-t, boss gt3, gt6, korg ax1000g) torzított hangot tud. 2. Nagyon könnyen lehet jó eredményt vele elérni.(sajnos csak torzított hang esetén). 3. Szerintem egyáltalán nem zajos( most V-AMP pro-m van, a kicsi lényegesen zajosabb.) 4. Nem érzékeny a feszültségproblémákra( nekem ezért van a rack-ben)
Hátrány: 1. A TISZTA HANG gyenge!!! 2. Az effektek nem tul magas színtűek, bár ebben az árkategóriában ez érthető is.
Összegezve: A véleményem az, hogy ez a hang amit ez a ketyere tud lényegesen túlmutat az árán. Ha a jó minőségű hangosítás nem oldható meg, nagyon valószínű, hogy a v-amp vonalba kötve lesz a legjobb megoldás, ha rock zenét játszik valaki. Én úgy gondolom, hogy ez a hang nem lehet versenytársa egy komoly fej-láda párosnak, de nincs óriási különbség a két hang között. Bizonyos körülmények között szerintem jobban is teljesíthet.( Nem az ideális körülményekről beszélek.) Ha valaki nem tud min. 2-300.000 Ft-t a cuccra szánni, szerintem ez a legmegfelelőbb megoldás, persze ha van a bandának valami elfogadható minőségű PA cucca. De fontos a garancia, mert több ismerősömnek is volt már vele probléma. A program-elfelejtést az elemcsere megoldja, már találkoztunk ilyennel. Nekem sem a v-amp sem a v-amp pro nem döglött be.
Ezt Barna írta: A Behringer MX szériája megszűnt, tehát nem tudsz ilyet újonnan vásárolni, használtan meg Behringert semmiképp nem ajánlok!! Más márka nem érdekel? Ha komolyan tervezel keverő-vásárlást, csörögj rám! 20/ 323 0641
Ezt Hush írta: Én elég alaposan kipróbáltam mindet, s én csak a saját véleményemet mondtam. De a el is magyarázom, mire gondoltam. A pod jó modeleket produkál, de hiányzik belőle az erő, az az érzet hogy harap egy gitár. Az effektek jók, a tiszta hangja magasan jobb, én a torzított hangról beszéltem, ami szerintem össze sem hasonlítható a kettőben. A gt szériák elég jól fel vannak szerelve extrákkal, s a tiszta hangja tényleg nagyon jó. Egy fej láda párban is jól teljesít, de vonalból szerintem nagyon gyengék a torzított hangok. Az lehet, hogy a lemásolt modellek nem annyira élethűek, de mit ér egy másolt minta, ha nem szol ki a zenéből, csak egy kását hallasz. Az viszont tény, hogy a v-ampnak van egy kis digit hatása, de nagyon is használható hangot produkál.
Ezt StratoFan írta: Muszáj ideírnom. A hétvégén Szekszárdon játszottunk és 6X2500W-on hangosítottak minket. Előttünk volt egy tehetségkutató, hát az is iszonyúan szólt, jellemző hogy a 6X2500W-on simán átszóltak az 50-100W-os gitáralapok csak úgy bemikrofonozás nélkül, én pedig simán odaállhattam a hangfalak elé lószar volt ott nem hangerő... Végül az lett hogy minket bemikrofonoztak de minden kurvahalk és kásás meg pincéből jövő maradt. Utólag beszélgettem miért lehetett, és azt mondták, hogy a két Behringer gerjedésgátló agyonvágta a dinamikát, levágja a mélyeket és a középmagasakat. Hát eddig sem voltam elhalva a Behringerektől de ha ez igaz ezekután üldözni fogom ezt a márkát és ha meglátom kikapcsoltatom... amúgy profi cucc volt legalábbis PA hanfalak és keverő szinten, kár érte.
Ezt medve írta: Vagy a magyar koncerteken jól megszokott hozzáértô gárda kezelte a technikát. Az esetek nagy részében Behringerek nélkül is szokott némi kívánnivalót hagyni maga mögött a hangzás.
Ezt StratoFan írta: Így jártunk. Csak behringer nélkül ha azt mondom ez vagy az gyenge akkor tudnak rá adni meg ha kevés a magas azt is tudnak így meg hiába mondtam bármit nem változott semmisem. Ja még azt leírom, hogy előttünk a tehetségkutatón az alapok le voltak rakva a földre jól hátra úgy jött át a hangjuk a 2X2m magas hangosításon ami ráadásul fel volt tornyozva valami tartóra is. Vékony volt de lehetett hallani :) nem játszott ott valaki innen a fórumról? Pyra neked van ilyen gerjedésgátlód? Nem kapsz tőle hülyét? Nekem azt mondták állítólag be lehet jól is állítani csak még senkinek sem sikerült :))))))))))))))))))))
Ezt StratoFan írta: Rendben, én sem hallottam még olyan Behringert amit jónak tartottam volna esetleg a keverője megfelel egy próbaterembe. Csak nem gondoltam hogy csinálnak egy rackes anti feedbacket és ezzel nyakonvágja az egész cuccot bármi legyen is mögötte vagy előtte.
Pyra, a keverés megszervezése meg nem a zenekar dolga. Ha van szervezője egy rendezvénynek intézze el ő.
Ezt StratoFan írta: Én sem értem, főleg ha ők már tudták hogy szar, mert én legalább azt hittem hogy jó cucc csak most derült ki számomra mit okoz. Valaki azt mondta nem lehet jól belőni mindenképpen elcseszi az egészet.
Mi az a paradicsomlé? Csak azért kérdezem mert az elég szar lehet jéggel :))))
Ezt Barna írta: Ha rám hallgatnak azok, akik Behringer pultot szeretnének venni, akkor ALTO-t veszenek. Nem titkolom, hogy mindenkit próbálok lebeszélni a Behringerről az ALTO javára, mert -noha minőségében nem sok különbség van a két márka között- még EGYIK MÁRKÁNAK A TERMÉKEIVEL SEM SZALADGÁLTUNK ANNYIT A SZERVÍZBE, MINT AZ ELADOTT BEHRINGER CUCCOKKAL! és nem szeretünk a szervízbe szaladgálni... :) tényleg nem!
Ezt fna írta: Csákány! Rég jártam itt a mesteren,de megosztom tapasztalataimat. Használom eléggé keményen a behringert... Na szép sorban mint tudjátok nehéz a pop szakma és igénytelen a legtöbb vendéglátós zenész (kinek nem inge) ugy én is reflex 250-es hangfalakkal és castone erősítővel kezdtem egy idő után a mélyek celestionok a magasak tweeterek lettek már más volt a hangzás. Ja és a hangváltót kicseréltem egy maszekra amit én tudtam állítani mert volt mikor csak közép-magasnak használtuk. Mindezek alatt MX1604 Behringer keverő és Virtualizer effekt volt. Sajna anyagi okokra hivatkozva csak Behringer cuccra tudtam újítani, azaz B300 aktív hangfal, UB2222FX keverő +ultrafex. Na a tanulság: eléggé zűrös volt a hangfal vétele mindegy, én jól jártam. Szebben szól mint a régi cucc egyben van stb. Nem igazán szereti ha a dualon magasat teszek rá (+43db-t emel a ketyere)és nem merem csak 3/4-ig kitekerni a főhangerőt. Ha kisebb helyen vagyunk és hangsúlyozom vendéglátós zenét játszunk oda jó. Na persze a szívem majd megszakadt mikor a HK-t nem tudtam megvenni mert elment a lóvé, és mikor a behringer után hallottam a dynakordot... Szép és tuti de kurva drága tehát ettől az ártól ne várjatok jobbat. Használható csak tudni kell mihez veszed. A keverő UB2222FX elvileg bevált, most már kicsit nagy mert kevesen játszunk de jól használható. Amit nehezményezek: a szuperül behirdetett-beépített mic előfok semmit nem változtat a hangzáson; mért nincs a sztereo csatornáknak gain-je; ami a legnagyobb baj a beépített effekt. Szép tisztán szól, de zajos és nem szerkeszthető. Ja van még 3db behringer miksim is, igazán nem tudom őket használni sem az én hangomhoz sem hangszerekhez. Erre elvitte az egyik haverom (fúvós) 2 nap után felhív mennyiért adom mert jó énekre is meg hangszerre is neki pfja... hajrá. na bocsi de vannak sokkal jobb dolgok mit a behringer termékek sokkal több pénzért és igazán kinek kell hogy jól szóljon a cuccod csak magadnak.
Ezt remetemen írta: Nem ismerem a típust, de a gerjedésgátlók általában szabályozhatóak, tehát valószínüleg lehet állítgatni hogy jobb legyen. Ha meg végképp szar, akkor miért használja a technikus (az-e?) Anélkül is lehet hangosítani...
Ezt remetemen írta: A szervezők legtöbb esetben nem gondoskodnak megfelelő technikusról, egyébként meg ha jól akarsz szólni, vinned kell olyan hangosító embert, aki ismeri a zenekart. Szerintem.
Ezt StratoFan írta: Ez így van, de szerintem nekünk nem lesz külön emberünk egyhamar erre. Amúgy meg nem tökéletes hangzást várnék, csak legalább követhetőt meg érthetőt. Hangosítottak már minket kurvajól elsőre 2X is. Csak az kell, hogy jól be tudják lőni a hangszíneket meg az arányokat, meg legalább feljöjjenek a szinpadra is meghallgatni mi hogyan szól. Vagy ha mondjuk hogy mi gyenge akkor csináljanak valamit. Itt annyira rossz volt az egész aminél simán lehetett volna jobb elsőre is.
Bocs, de én egyáltalán nem értek veletek egyet!-Nem azt akarom most állítani, hogy pl. egy JBL, vagy egy Dynacord cucc nem szól jobban, mint egy Behringer, de saját tapasztalataim szerint a Behringer is van olyan jó, mint más olcsóbb kategóriák. Tudjátok a mai körülmények között nem nagyon keresik gennyesre magukat a zenészek! (Pedig nem réteg zenét csinálok, hanem populárisabb irányzatokban gondolkodom, sőt még a DJ-s dolgot is kipróbáltam!) A kevés pénz pedig azzal jár, hogy egy cucc vásárlásánál az árat is meg kell nézni!!-sajnos! Néhány fellépésnél engem is zavart, hogy a bekészített cájgon nem értettem, hogy mit beszélek, vagy hogy éppen milyen hangszín szól a sajátomból, de mégsem mondhattam vissza, mert én lettem volna a beképzelt muzsikus!!! Az a helyzet, hogy a minőség drága, s a mai közönség nem igényli a minőséget!!! Tök mindegy nekik, hogy hogy szól, az a lényeg, hogy mi szól! Nem kell semmi, csak a Lajcsis nóták, meg Mario+Mc Haver! Nem is zavarna, ha a másikat nem fikáznák az ilyen emberek! Teljesen meg vagyok ezekkel a dolgokkal, s én is elfogadom őket, csak akkor nem kellene ócsárolni a más műfajait! Nemde? Könyörgöm mai fiatalok és idősek, hol marad az igény a minőségre! Nem rémlik valakinek:Omega, Neoton, Bikini, Republic, vagy a maiak közül:Unique, Draft, Ágnes Vanilla, Anastacia, stb.
Ezért mondom azt, hogy nem olyan szar az Behringer, mert jobbat nem tudok, s én eddig meg voltam-vagyok elégedve a minőségével! Nekem beváltak, kellemesen jó hangú, használható cuccok, s ha nem akusztikus hangszereket kell hangosítani, akkor még talán a vájt-fülüek sem vesznek észre semmilyen változást!!! Akit eddig megrémítettek az eddigi hozzászólások, azoknak: bátran vágjanak bele a vásárlásba, egy kis kategóriás cuccnak nagyon jó márka! ÉS!!!! Én még egyik Behringeremet sem vittem szervízbe! (Lassan itt az idő! :-))
Ezt medve írta: Az a helyzet, hogy fingjuk nem volt a hangosításhoz a fiúknak (vagy kedvük) és rámaszatolták az egészet a két behringerre. Egy bizonyos határon belül biztos, hogy be lehetett volna állítani. Nem szól úgy mint egy felsôkategóriás cucc, de hogy hallgathatatlan tôle a m?sor, az már túlzás. Ha nincs ott a behringer, akkor mit mondtak volna? Miért nem emelték ki a rendszerbôl ha nem bírtak vele megbírkózni?
Ezt gajdipeavey írta: Igen, a mai körülmények között meg kell nézni az árát is a cuccoknak, csak el kell azon gondolkodni, hogy ugyanazon az áron veszek egy sokat tudó, nem olyan jó minőségű cuccot vagy inkább egy kevesebbet tudó, de megbízható cuccot. Nem az számít egy terméknél, hogy milyen sokat tud, hanem, hogy azt jó minőségben tudja. Azért nrm vennék Behringer keverőt, mert mindegyiknél tapasztaltam a csatornák közt áthallást.Nos, ha egy pultot nézönk mi a legnagyobb gáz ami lehet? Szerintem az áthallás. Oké, hogy e mellé tud még egy csomó dolgot, de ha az alappal gáz van, akkor minek vegyek ilyet! Igeneis lehez kevés pénzből jó minőségű motyót összerakni, akár hangszeres dolgokról,a kár hangosításról legyen szó!G
Ezt remetemen írta: Az ilyen helyzeteket pedig csak saját technikussal lehet elkerülni. Ha a tökéletes nem is, a lehető legjobb hangzás mindenképp elvárható.
Ezt remetemen írta: "a mai közönség nem igényli a minőséget!!! Tök mindegy nekik, hogy hogy szól, az a lényeg, hogy mi szól! Nem kell semmi, csak a Lajcsis nóták, meg Mario+Mc Haver! Nem is zavarna, ha a másikat nem fikáznák az ilyen emberek! Teljesen meg vagyok ezekkel a dolgokkal, s én is elfogadom őket, csak akkor nem kellene ócsárolni a más műfajait! Nemde? Könyörgöm mai fiatalok és idősek, hol marad az igény a minőségre! Nem rémlik valakinek:Omega, Neoton, Bikini, Republic, vagy a maiak közül:Unique, Draft, Ágnes Vanilla, Anastacia, stb."
Ezt fna írta: Lajosos haha. Na ugy látom sok mindenkinek veri az orrát haha nekem is azt mondta a gitárosom (noname eléggé elismert) hogy hú de szar és mikor megláttam nála a "szőrrondát" egész próbán röhögtem. Az tuti és ezt korábban is irtam voltak biztos akik féreértettek ennyi pénzért a motyó kiváló és nálam egyenlőre megbízható is. A gondjaimat alább leírtam de ha kezembe nyomtak volna egy pár mackiet sem hiszem hogy hó de jobban játszanék (na nem önkritika). Tehát az sem mindegy mint mondtátok ki van egyik s másik végén a cuccnak, ja persze és mi. Lehet ugy gondoljátok ócsárlom, nevetni fogtok majd nem mindenem behringer eddig csak a mikrofonjai nem tetszettek, de ez érthető mindenkinek más a hangja én más hangzást kíván.
Ezt Barna írta: Ja, egyébként ismét ajánlom mindenkinek Behringer keverő helyett az ALTO keverőket, mert 3 év garo van rájuk és jobban össze vannak rakva! Ja és szebben szól HALLHATÓAN
Ezt McLeod írta: Nna!-Ezt a véleményt teljesen korrektnek tartom! Mielőtt kritikával illetek valamit,elgondolkodom azon, hogy a műfajban sokat számít a szubjektív (hallott) vélemény! Kinek milyen hangzás a zsánere! (Én pölö nem szeretem a túlon túl torzított gitárhangokat, mert nem bírja a fülem a túl sok mély-közepet, meg a dúrva hangzást!) Személy szerint a letisztult szinti hangok sokkal jobban meghatnak, így valószínű, hogy olyan hangzású cuccot választok, ami ezt támogatja, DE!!! nem mondom azt a gitáros motyókra, hogy nem jók, mert tőlem függetlenül lehetnek nagyon jók!- s ez így van rendben! Nemde? Jó zenélgetést, hangosítást!
Ezt fna írta: Egyébként még egy érdekesség. Próbáltam egy noname sub-ládával ezeket a behringer B300-as aktív hangfalakat persze krosszolva. Hát nem tom ti mit mondtok a wharfedale-re de meg kell hallgatni az aktív mélyet és fölötte közép magasnak a behringert *5. Teljesítmény ugyan nem szabadtéri de ha régóta zenéltek emlékezhettek olyanokra hogy jaj a zene meg a dob elnyomta az éneket. Na itt a 2. buliban a dobos már bemikrofonozta a yamaha dobját. Ui. nem behringer de mit szóltok a wharfedale mélyhez !csak a mélyhez! érdemes (árban mindenképp) vagy próbálkozzak mással. Engem megyőzött főleg az ára.
Ezt blurp írta: Nagyjából a Torque is ezt tudja, 100W, 15", kompresszor, komolyabb eq szekció, csak valahogy mégsem az igazi, a két gitár simán elnyomja.
Ezt Gabanya írta: Eladó egy Behringer V-Amp 2. Magyarnyelvű leírást a http://adamason.freeweb. hu/behringer/vamp2.html találsz. A termék eredeti honlapja http: //www.v-amp.com, ahol a hangját is meg lehet hallgatni. Az eredeti doboz, hordtáska, lábpedál, hálózati adapter és használati útmutató jár hozzá. Ár: 35000 Ft
Ezt Oceans írta: Behringer BX-1200 még felejtősebb, mert csak 80 wattos, 12"-es hangszóróval! A megoldás szerintem Carslbro Bass Bomber 125 wattos dög 15"-ös nyomóval, és újonnan 100 ezer alatt van!!!
Ezt Oceans írta: 23 ezerért van stack potis EMG BTC Control aktív eq basszusgitárhoz, érdemes belerakni egy passzív gitárba szerintem, ha szereti a bőgősötök az aktív hangot...
Ezt blurp írta: papíron a BX1200 120 Wattos, próbálgattuk régebben, nem tűnt rossznak. Egyébként a 12"-os hangszóró akkora probléma? Egész komoly cuccokat is szerelnek 4x10" hangszórókkal. Carlsbronak utánanézek, köszi a tippet...
Ezt blurp írta: Öööö, szóval nem nekem kéne, hanem a basszerosunknak. Az ár eléggé meghatározó tényező, kábé a Torque éra plusz 20.000 Ft. A Carlsbro elég jó cuccnak tűnik, lehet, hogy arra ránézünk. A Rolandok nem túl picik (cube sorozat)?
Főképpen Pyra: azért a Torque-ért mit lehet kérni (jó állapot, 100W, kompresszor, aktív/passzív érzékenység, komolyabb EQ, 15" hangszóró)?
Ezt csumi írta: Sziasztok! TS-808 pedált keresek megvételre v. ha tudtok róla kapcsolási rajzot azt nagyon meg köszönném. Előre is kösz.Long "Live In Blues"
Ezt Bassman írta: Mike-nek Én a POD-ra szavazok. Jó ideig használtam a 2.0-ást, meg van egy V-amp-em is - igaz a Bass változat. A POD-nak sokkal nyitottabb, tisztább, dögösebb a hangja, bár a clean hangszínek abban sem tökéletesek.
Én vettem Behringer GM108 pici gitárkombót, most azzal boldogítom a szomszédokat, 18.000 -es brtuttó árával csak ajánlani tudom mindenkinek! Söt blues zenekar próbájára is ezt viszem, majdnem elég! :)