látomátmenő nyakas. nekem van egyolan kényszer képzetem hogy mivanha megsérül a nyak nem lehet cseréln a csarozottnál legalább megvan rá az esély hogy le lehet cserélni a nyakat.
Mondtam,cseréld el velem a Randall előfokomra,rosszul nem járnál,mert nem kispályás cucc,nekem meg volna a SLO-100 alá gyári ládám....
Kecske is,káposzta is......
hát elektroakusztikussal én is kíváncsi leszek:D
amugy nem rossz cucc a korg ax én most adtam el egyet kicsit fáj a szivem utána mert itthonra nagyon kényelmes volt minden benne volt ami kell viszont az élő hangzása elég ratyi nagy hangerőn elveszti az erejét..
én személy szerin egy 50-60E-s árkategú stagg elektroakusztiksu használok, és most ahho vásárolok effektet, vagyis tervezek. kiv vok lesz h hogy fog muzsikálni egy korg multival:D
Hali! Egyeseknek iggen f@sza cucca van, de remélem az enyém sem fikázandó:
-Kramer Pacer Custom I "87
-Jcm 800 1987 50w kb.82-83-as
-Marshall TV láda 2005
-Effektboard:Boss TU-2 hangoló,SD1,Marshall Jackhammer,DD-3,GE-7
+gyakorló cuccok:
-Aria Les Paul (china)
-Vox Pathfinder 15w
-valami osztrák 1/2-es klasszikus gitár :)
Szóval szeretem a vintage dolgokat.
Idén decemberben, vagy legkésőbb januárban lesz egy Pesten egy hangszerbolt, ahol a Jeti pickupokat is lehet, majd kapni, de, nem pontosan ezen a néven. És még sok különlegesség lesz részemről. Lesz, olyan basszer, amin nincs látható pickup, és mégis kegyetlen tiszta, nagy jellel fog szólni. Érdekessége, hogy nem piezos, és nem érzékeny a húrok elzsírosodására, mert, ami a rezgéseket érzékeli, annak az egységnek közvetlenűl, nincs köze a húrokhoz. És teljesen passzív!
Na egyszer én is ide írom, mert nincs kedvem dolgozni:)
Standard strat (1991 USA)
elcseszett JCM 800 2203-ból varázsolt fej
1960A láda
EHX deluxe memory man
Tapco spring reverb
Newtone húrok
Meg még van egy george dennis volume wah, de az éneklés miatt mindig mellélépek, és inkább félreraktam:D
...és ha figyelmesen nézted a videót, akkor azt is láthattad, hogy a basszusgitár szintén egy Musician!!! 1981-ből...beledugva egy Ampeg B100R-be, igazi vintage kavalkád!!!
De még mennyire!
Fogásra mellesleg a Musician sokkal kényelmesebb, mint az Artist. Ezekben van anyag, sound és lélek! A mostani gitárok között nagyon kevésben van....
Én két hasonlót próbáltam, az egyik herflihez volt kitalálva, az már 4-5-ös hangerőnél torzított. Azon 1 vol, és 1 tone poti volt, meg reverb. A V6, amit te is írtál, tényleg Blues Junior szerű 15w-os. Jó hangja van, de nem olcsóbb, mint a 12-es lökővel szerelt Fender.
Igen, ez egy Brazil erősítő, Fender Blues Junior meg a Vox AC30 áll hozzá közel. Nekem nagyon bejött, vintage sound-ra vágytam, azt adja is, de teljesen jó bármire, kivéve talán metál. Van benne 3db (12AX7) előfok és 2 db (6L6) végfok cső. A hangszóró 12"-es.
Filmzenéket játszunk, itt meghallgathatjátok, bár a franc tudja mennyire jön ki a hangkavalkádból a meteoro és az Ibanez hangja :)))))))
Én próbáltam egy kis 1x10"-es Meteoro kombót,nagyon szép jazz/blues hangok jöttek belőle.A Doktor Drive pedál meg az egyik legjobb csöves overdrive,amit hallottam.
nem toom. vizsonyleg hidegre biasoltam, pont a szar hálózat miatt, mert nem lenne jó, ha egyszercsak visszajön a feszültség, aztán kivilágítanak a csövek, mint a fáklya :D de hem tudom,lehet e ez az ok.
az új garnitúrával nem próbáltam 2 csövenként, betettük az összeset.
aztán a niggernek a feje ráadásul 240 re volt beállítva, én meg csak néztem,hogy még 5 volt sincs a csövekneka fűtés ,ami nem túl egészséges. ugyhoyg átkapcosltuk 220 ra.
Hát azért nem szól feleakkorát, de pl. mostanában azt vettem észre, hogy egyszer faszán szól, egyszer meg majdnem faszán, és közben semmihez nem nyúlok.
Arra gondoltam, hogy az áram lehet az elsődleges ok.
Másodlagos a csövek öregedése mondjuk, harmadlagos a hangulatom, negyedleges meg egyéb technikai, ill emoncionális okok.
ilyet már én is tapasztaltam. egymás után két koncert, az elsőn volt egy marci láda, meg ne kérdezzétek milyen, talán 1960, és jó vékony gagyesz hangja volt. köv héten a másik koncira ugyanaz a láda volt, csak hoztak mellé mégegy ugyanolyat. Akkor szóltam életemben legjobban, összeszartam magam olyan volt.
Igazából hangerőben nem volt jelentős változás a két ládával,inkább a felület miatt sokkal vastagabban szólt az egész.Pedig egy alapvetően vékony,zizegős hangú Eminence-ekkel szerelt láda volt a másik cucc.
Amíg padlásszobában próbáltunk,én is kb. 2-3 körülre tekertem ki a végfokot.Persze csak az egyik felét használtam a 2x50W-os cuccnak.A bőrgyári próbateremben simán mehetett 5-ös környékén,nem fájt senkinek.Na jó,azért kicsit igen Legzsírabb az volt,mikor 2 ládával kb 7-7-re tekertem ki a végfok két oldalát.Na az megszólalt rendesen.
Egy ~3x5-ös teremben épp elég volt a fülcsengéshez a 2,5-ös master
2x12-es ládám van. Biztos hogy erősítője is válogatja mit meddig kellett kitekerni. A szóban forgó erősítő egy léni volt. Full gainnel szólt vadul 2,5-en. Ha lejjebb vetted a gaint akkor adni kellett a masterre is.
E volt az:
heh, másik gityósnak is 5150, ami ugyebár 100 as vagy 120-as??? elég ratyin szólt, elvitte sápihoz, aztán mondta, hogy úgy volt beállítva a munkapont, hogy 40W-ot volt képes leadni.
de amőgy a próbateremtől is nagyon sok függ, a méretétől, hogy mennyire van leelnyelőzve, stb.
Jelentem láda, és fej tuti rendben van.
A trükköm, hogy olyan közel állok a saját motyómhoz a helyhiány miatt, hogy csak tőlem fél méterrel odébb kezd fájni, nekem meg csak a gatyám lobog:)
Fura a Bandi féle metálharcosok 2,5-re tekerik a mastert, én meg a szolíd kis rockundrollt tökig tekert master/preamppal játszom minden próbán a 100 w-os fejen, és a dobost is simán kihallani, mert megüti azt a kurva dobot