madmanról tudnál mesélni ha megkérnélek mélbe?
vagy vadász uramat akár?
greget már megkerestem, vudut, pyrát megintejúvoltam.
máki van még, meg a madmanos mester.
Mennyire dagadt? Ha van mit fogni rajta az még jó is.
Volt egy haverom aki viszont a tényleg DAGADT nőkre vadászott. Olyan női voltak, egy távirányítású robot kezében lévő bottal se piszkáltam volna meg...
nem, az is ma írt rám mondjuk, de most van csávója...
gecc, elkezdett beszélni, h jó lenne ha találkoznánk, meg minden olyan fura, és közben összejött valakivel, de nem tudja h most mivan, és h rég látott és jó lenne beszélni már...
namondom, te is jóarc vagy, összejössz valakivel, és még meg is akarod beszélni :D Vazz, faszom :D
és igen, erősen büntethető :D
ez a másik nem, ez vagy 19. Deee, cserébe dagadtabb. Mindegymárnekem, csak ne legyen még 3 bagoly se :D
szal írsz mailt h akarsz rendelni, és h mit, ők küldenek egy megrendelőlapot válaszmélben, ill infót h hova mennyit küldjél, és befizeted a manit, ők meg küldik a cuccot.
Én írtam Johannak személyesen (kb annyira kis manufaktúra, mint itthon Jeti, Woodhead és a többiek,egy ember csinálja), kérdeztem dolgokat, készségesen válaszolt, majd mondtam neki, hogy akkor kéne nekem egy M7, adott számlaszámot, Paypal címet, fizettem, 4 nap múlva kezemben volt a hangszedő.
"We at Lundgren guitar pickups has good experience of foreign customers. We have sold pickups to pleased customers in Germany-Deutschland, USA, Australia, Finland, Denmark, Switzerland, Nederlands, Canada, Spain, Portugal, Great Britain, Ireland, Greece, Estonia, Hungary, Scotland, Brazil, South Africa, Bahrain, Norway, Singapore and Japan.
Order EU Countries:
1. Contact us by mail johan@lundgren.se
2. We will send you a bill/proforma.
3. You will pay the amount at your bank or internetbank in advance to our bank account. We will then ship the pickups to you.
We can also accept payment through PAYPAL.
We Accept Mastercard, VISA, AMEX, Discover. Contact us by mail johan@lundgren.se"
Nem mondanám. Viszont ez a passzív cucc inkább "rock" és egész jó a cleanje/felezve se rossz. Ebben a bandában ez jobban jön mint a BL agresszivitása, amit egyébként kurvára szeretek, csak nem ide való.
Nem is a hely. Multkor is tök jó helyen toltuk meg tavasszal is lesz pár nagyobb buli, elég jó hangosítókkal. De mire átmegy mindenen, a mikrofonozáson stb, tényleg nem mondod meg. Nameg az ember akkor állít az erősítőn is, így a végén majdnem ugyanúgy szól.
Szerintem ami lényegesebb különbség az a dinamika. Az jobban átjön, mint (nem drasztikus!) tónuskülönbség.
Tudod mi a vicc? Áttehetném a BL-t a Cortba mert mostanában azt használom, és egy EMG HZ van a hídnál. De abszolult nem érzem hogy át kellene tennem. Pedig biztos metálabb lenne, de valahogy jó úgy is ahogy van.
mondom, vágom. Lesz, az biztos, pl ha lesz egy deanem, abba azt fogok rakni, és csak súlyos szarokat fogok rajta játszani. Annyira az a zene az erőssége annak a hangszedőnek, h hihetetlen. Úgy szól, ahogy a stoner-doomos zenéknek szólniuk kell. Egy maha + egy nailbomb = doomsday.
Hát nekem az általuk prezentált hangmintánál jobb volt az összes BKP,amit próbáltam. Lundgren mindent visz, ez megdönthetetlen alaptétel, BKP-k közül meg az Aftermath és a Miracle Man eddig, ami csalódás volt nekem, az összes többi király volt a maga nemében.
a nailbomb nekem A stoner-doom szedő. Mármint amikor kipróbáltam, valahogy ösztönösen ezek a belassultabb, sunyi húzós szarok jöttek.
Warpig meg varacsk, az biztos.
Ecce' majd kitrószálom.
Aftermath-hoz meg annyit, hogy én nem hallottam még meggyőző hangmintát, de Sanci-Gnroach páros eddig nem szarral gurított, és most nyomják az aftert rendesen...
Holy Diver az Nailbombhoz képest kevésbé koszos-füstös karakter, jólfésültebb, több magasközéppel, Warpighez képest kevesebb gainnel. Aftermath-t nem próbáltam, de ami hangmintát hallottam eddig, nem is győzött meg arról, hogy próbálnom kéne.
Én csináltam egy bubinga toppos stratót. A háta kőris volt a top meg 6 milis bubinga. Nagyon jól szólt. Olyan Tátrais hang volt. De hogy teljesen bubingából legyen, azt nem tudom elképzelni jó hangnak, mert rengeteg magasa lenne.és rettente sok középpel. Az a fa gigtárhoz csak topnak jó. Basszerhoz már más a helyzet.
Amerikai hárs (azaz basswood) egy gyakori test fajta Ibanezéknél. Kiegyenlített hang, mondhatni univerzális. Más gyártóknál is gyakori, bevált fafajta.
Sziasztok! Abban kérném a tanácsotokat h szerintetek a hársfa mennyire jó gitár test alapanyagának? mert találtam egy site-ot ahol lehet rendelni testet meg nyakat meg minden alkatrészet a test is 10 000Ft-körül van lefestve meg kimarva meg lakkozva... de nem hallottam még hársfa gitártestről...segítsetek... ELőre is köszi!
Szerintem, a hárs nagyon jó, ha nem akarsz egy saját jellegzetes hangú gitárt. Mivel teljesen jellegtelen, úgy effektezed ahogy akarod.
Van akinek ez a jó.
Az pedig a játékstílustól van: a tényleges tudástól függetlenül nem mindegy, hogy én állok oda az ébenfa pengetőmmel, vagy Brian May a hatpennys érmével, vagy Knopfler az elb*szott fingerpickinggel.
Persze, csak szerintem alább nem erről volt szó. Lásd a Tátrais példa.
Hallottam Tátrait Gibson LS-5-ön, stratón, Casio-n és a mestergitárján játszani, hát egyáltalán nem ugyanolyan a hangja a kezében mindegyiknek. A Casio szólt a legszarabbul, ez a Ré gitár meg a legjobban.
Jó gitárokat csinált abból az Ibanez, meg a BC Rich, meg a Yamaha is.
Az éger az rosszabb hangzásban? Nem, csak más.
A hárs rosszabb? (Szerintem igen. A hársnak szar a hangja)
A tölgy rosszabb? Brian May gitárjából kiindulva dehogyis rosszabb. Csak kicsit más.
A Natonak teljesen vállalható hangja van. Nem pontosan olyan mint egy hondurasi mahagónié nyilván, de mahagóni karakterhez lehet a leginkább hasonlítani.
Én meg arra értem a "kézben a szand"-ot, amit lentebb is említettem, hogy ugyanazt a gitárt torzítót az egész ketyerét hangosítóstúl, koncert termestül, stb. odaadom egy másik ember kezébe és máshogy szól(altatja meg).
Akkor viszont nem kéne azzal jönni, hogy mindegy, hogy milyen gitár, milyen pickup, milyen erősítő, milyen effekt.
Van a játékstílus, meg a gitárhan. Szezont a fazonnal ne keverjük. Igenis számít, hogy milyen fa, meg milyen pickup, meg milyen erősítő. Mintahogy az is számít, hogy Clapton torzítóval játszik, vagy tisztán. Nem ugyanaz.
Hát kézben a sound ide vagy oda, én simán megkülönböztetek hallás alapján egy LesPault egy stratótól, akárki játszik rajta. Tisztán is és torzítva is. Teljesen más az attack, a felharmónikusok, a lecsengés.
Nem tudom,mikori hozzászólásban olvstam,hogy egy buliban elszállt a stratoja és egy SG-t kapott kézbe-állítólag az is ugyanúgy szólt.
Egyébként nem dicsérni akartam magam-épp ellenkezőleg...én elég langyosan,ujjal pengetek és nem nagy különbséget vélek felfedezni a két hangkép között.
Ez a 'kézben a sound' dolog arról szól, hogy aki jó, az gyengébb gitáron is tud élvezhetően játszani. Illetve, aki nem jó, az meg hiába vesz profi cuccot, akkor is gyenge lesz a végeredmény. Persze kivételek mindig vannak :)
Koncerten, visszhangos teremben, mikrofonozva, keverőzve, PA-n átküldve már nem nagyon számít az ilyesmi (faanyag). Satriani is tökegyformán szólt pár napja a Papp Lászlóban, hiába cserélgette a gitárokat :)
Ez a kézben a szand szerintem csak egy duma. Jimmy Hendrix nagy mágus volt, de a Flying V egyáltalán nem szólt úgy, mint amikor a Strató-n játszott. A white szigeti koncertet meg kell nézni, aztán ha valakinek van füle, az hamar levágja.
Mikor volt Tibusznak SG-je?
Egyébként a magam részéről kétlem, hogy humbuckeres mahagóni gitárból strató hangot hozol ki.
Még mahagóni stratóból sem a hagyományos strató hang jön a single coilokkal, úgyhogy kizártnak tartom, hogy még a humbuckert is singlecoillá alakítja a nagy tudásod.