Kibaszott jó. Nekem volt. El kellett adnom, de egyszer szeretnék másikat. A titok, hogy be kell vinni a Vintage-be, ahol beállítják, ahogy kell és király lesz.
Pláne, ha kulcsokat, piköpöket cserélsz, mékkirályabb!!!
Sziasztok!
Van vkinek tapasztalata OLP - Petrucci-féle gityóval? Gondolok itt hangzásra, milyen rajta játszani, milyen magasan vannak a húrok, jó-e a tremolója? stb...
Előre is Köszi!
OLP = Officially Licensed Product.Kb. olyan leányvállalat,mint az Epiphone vagy a Squier.A lényeg,hogy olcsón hoz egyfajta minőséget,ami az árkategóriájában nagyon jó,de nem véletlen,hogy nem írják rá,h MusicMan.Azért nagyon távol vannak az eredeti többszázezres hangszerektől.
HElló!!! nem szeretném illúzióromboló téma felé terelni a dolgokat!de ma kipróbáltam egy musicman luke koppintványt, egy OLP luke-t!!!és én úgy besz@szartam a hangjától!ropppanttul tetszetős hangja van 109 ezer ft-ért!!!sztem elképesztően gyönyörű...csak arra lennék kíváncsi,ha egy eredeti luke-kal összehasonlíthatnám ,akkor mennyit csalódnék?:)
sziasztok!
nos...a lentebb már említett 1978-as MusicMan 210 HD-130 gitárcombo a jövő hét végéig akciózva lészen...a cucc csőcsere előtt áll (kb.18rugó 4dbEL34)), mert még a gyári csövek vannak benne (Sylavania USA)!!! az ára 180eHUF kp!! vagy értékben csere!! vegyétek-vigyétek...kontakt a nevem alatt!!
sziasztok
van egy eladó vintage "78 MusicMan 210-HD130 gitárcombom! 4dbEL34 végfokcső, már IC-s előfok...2db 10"MusicMan Alnico hangszóró,tremolo,reverb,lábkapcsi...mindene full gyári...álllat szand :) stílusváltás miatt adom el!
ha valakit érdekel jelentkezzen! csere is érdekel...csöves combora (Marshall DSL401,JCM600,800,900 stb) nem sürgős..csak szóltam h tudjátok :)
karoly@toth.axelero.net
06303215591
Nincs pletyó, nem is tudok ilyenről. Hallottam pár felvételét + egyszer jót dumáltam vele egy European Mantra koncerten, ahol nagy egyetértés volt az EMantra zsenijéről.
hát, szerintem zseni. abszolút nem szoktak érdekelni az énekesek, de ő tényleg jól énekel.
azért ha van róla valami szennyes pletyka, nyugodtan oszd meg velem, jó lenne valamivel baszogatni.
álmodoztok, én meg hülyétkaptam amikor mondta az új énekesünk hogy mikor itt volt petrucci valami gitár kurzuson nyert egy 7 húros piezós mystic dream petrucci modellt... PFFFFFFFF! :D
700.000ért adta el.
szerintem ha leszedné azt a ronda műanyag szart és a csavarokat visszatekerné a testbe nem lenne gáz sőt még egész érdekes lenne úgy. Amúgy szerintem nem mindegyik átlátszó koptató ronda az ibanez steve vai 7 húrso a régin ami nagyon sok szinü azon is van de nem ennyire szembetünő. A Madinak van egy olyan.
Ez valóban szép lehetne, ha az az ocsmány műanyagdarab nem lenne rajta..
Nem is értem, hogy lehet vmit így elcseszni, ez olyan, mintha lenne egy 3 emeletes gyönyörű esküvői tortád, aminek a tetején egy kupac sz.r van El van rontva az egész, bmilyen szépnek is indult..
Ez szerintem igenis szép hangszer. Élőben még szebb!
2006-09-28 09:27 |
#669
Sztem randa mind, még a régebbi Petrukki a legszebb.
Az Axis-nek elb..ott egy formája van, sokkal szebb lett a Peavey Wolfgang, a Silhouette sem egy szépség, főleg, mert koptatólapos, ugyanez igaz a Morse modellre is, a Luke meg egyszerű formákkal bír, semmi szépséget nem találok benne.
Az Albert Lee-é egy vicc, annak a Benjinek, vagy tudom is én kinek is elég halovány próbálkozás a hangszere, ami a külalakját illeti..Szóval, sztem MM-ek nagyon randák, de hát nem kell velem egyetérteni
Nekem volt Axis Floyd Rose, most a Megyónál van. Nekem nem jött be. Gyönyörű hangszer, nagyon össze van rakva, Made in USA izig-vérig, de a mások által sokat dícsért nyak nekem nem jött be. Túl kicsi volt a kezemnek, a bundok is túl alacsonyak-vékonyak nekem rajta, nem ment rajt a játék. Pedig a Van Halen Right Here Right Now videoja óta gyúrtam rá.
amúgy hallottam sima szar gitárokat úgy megszólalni tehetségesebb emberek kezében mindenféle modulátor, effekt, egyéb nélkül, hogy néztem.. másik oldala hogy hallottam nagyon prof gitárokat megszólalni iszonyú gány hangon, azon sírtam.. szerintem totálisan szubjektív hogy kinek milyen egy gitár, csak technikai összehasonlítás az ami mérvadó lehet..
Csak folytatni tudom a gondolatot:
Persze, más-más a karaktere minden el.gitárnak, én csak annyit állítok kissé meredek módon, hogy önmagában nem érdemes hangszerként minősíteni egyiket sem. (A kidolgozottságról lehet beszélni, ha előtted van (GGV) még az adott darab, láthatod, hogy precíz, hibátlan munka, atompontos bundozással, stb.,nem látom be, milyen gyarlóságot kéne benne keresni, annyit ér amennyibe kerül.) Továbbmenve: ennek is ugyanolyan lelketlen hangja van tisztán vonalból, mint bármelyiknek. Ezeket a hangszereket önmagukban (csak a vonalhangjukat tekintve) soha nem vették volna be semmilyen szimfonikus zenekarba, semmilyen drága és legendás el. gitár vonalhangja nem veheti fel a versenyt egy Stradivari hegedűével. Egyszerűen primitív, differenciálatlan felharmonikus összetevője van mindegyiknek. Ezek a hangszerek ezzel és ezzel az erősítővel-torzítóval képeznek ilyen, vagy olyan egységet, ill. alkotnak egyáltalán hangszert. Ezt a vitát utóbbiak fényében lehet folytatni, vagyis meglehetősen parttalan.
dehát alapvetően most elektromos hangszerről beszélünk,legalább arról a szerencsétlen erősítőről ne válasszuk le:)
azt hiszem értem mit akarsz mondani,az utolsó mondatodra fejet hajtok.
de véleményem szerint azért nem ennyire fekete-fehér,a filozófiád kicsit sántít.hagyjuk a külömböző effekteket,torzítókat,és itt jön a hibás gondolat,hogy nincs önálló karakter,vagy szép hang.hát ezen a résznél valószínüleg most kapsz egy kis fejmosást másoktól:)
sokak szerint,és persze szerintem is élesen elválasztható,hallható külömbségek vannak gitár és gitár között.még ha a pikáp ugyanaz is,bizony kihallható,hogy az a fa miből van,hány darabból,mivel van keverve (pld.mahagóni.jávor)milyen az adott fa minősége stb...
nincs túlmisztifikálás,fűl van és kész.az ember egy jobb minőségű hangszerrel jobban ki tudja fejezni az akaratát,több hangszínnel tud játszani,mert a fa tudja ezt.
Érdekeseket írsz....innetöl kezdve mondhatjuk azt is, hogy jó gitár nincs is, mert mindegyiket az általad "NYÍ-NYÍ"-nek nevezett üzemmódra gyártottak. Szerintem ebbe ne menjünk bele, vagy az offtopicban. Maradjunk annyiban, hogy nem értettem a felháborodásodat, a puszta tényeket írtam le, amit most is így gondolok, miszerint:
"A SUB a MusicMan olcsóbb kategóriája...mind kidolgozásbeli, mind karakterbeli különbség van a StingRay-hez képest...az árkülönbségről ne is beszéljünk"
Te ki tudod olvasni a saját szavaidat ebböl? Erre gondolok:
"Innentől vakvágány, hogy melyik a jó gitár, én annyit állítok, hogy nem biztos, hogy az olcsóbb annyival szarabb, de azt is mondom, hogy a túl drága nem ér ANNYIVAL többet."
Én nem találtam semmilyen utalást ezekre. Az hogy Fender59 lehülyézett, azt kizárólag vele kell lerendezned, a topic nem egy homogén tömeg, ahol mindenki ugyanazt gondolja. A legjobb példa a te eseted. Felháborodni nem szükséges, sértödött emberböl van itt elég (és ez még a kultúráltabb fórumok közé tartozik).
Üdv
GGV
Hát ha a lehülyézés nem bántás, akkor tényleg...
Ha kipróbáltad mindkettőt, akkor biztos hallhattad, hogy elsősorban MÁS a hangjuk. Az elektromos gitárokról egyébként nekem van egy külön filozófiám, mégpedig az, hogy alig akad köztük, ami önmagában véve (erősítőt-effektet,stb leválasztva), hagyományos értelemben hangszer számba menne (mondjuk egy ac gitárt, vagy egy hegedűt véve alapul.)Túlságosan régen, és alaptalanul tartja magát a zenében a bizonyos "NYÍ-NYÍ"-gitár üzemmód, ami nem különösebben esztétikusabb egy duda hangjánál, mégis túl van már ragozva, és ezt veszik alapul a gitárminősítésnél, pedig ez erősen függ a lánc többi elemétől. Valójában megfelelő el. környezetben a "jó nyí-nyí-t" több vacaknak kikiáltott gitárból is ki lehet csalni, valamint szinte egyiknek sincs (a legendákat-drágákat is beleértve) önálló szép hangja. Innentől vakvágány, hogy melyik a jó gitár, én annyit állítok, hogy nem biztos, hogy az olcsóbb annyival szarabb, de azt is mondom, hogy a túl drága nem ér ANNYIVAL többet.
Ja, azt én is próbáltam, és egyszer elviszem a JPM-et összevetni a kettőt egymással.
Egyébként a Fenderekkel csak annyi a bajom, hogy csúna koptatólaposak, meg hogy a hangerő poti számomra ultra kényelmetlen helyen van, de számomra inkább szólógitár, mint a Les Paul, mert a nyaka nekem kényelmesebb.
De ez is ízlés, vmint megszokás kérdése. Pár hónapig volt nálam egy barátom Les Paul fazonú Aria Pro II-ese, és kimondottan élveztem, hogy nincs 27 bund, meg tremolo. Egy picit másfajta gitározásra késztetett. Gyorsan elővettem a Maiden nótákat
Azé megnéznélek az öledben egy Fender USA Deluxe Strat-tal, vagy egy Gibson les Paul Standard-del, amint szomorkodsz És a Petrucci 6 húros változatát hallottam szólni, piezoval is, egy Carvin Steve Vai fej-ládán, nagyon tetszett, mondom, szujjektív, kinek a pap, kinek a misebor
Na. Lacz brada, nyugi....itt áll elöttem egy SUB meg egy StingRay4.
Igen drágább anyagokat használnak, például a StingRay-nek nincs a nyaka lefestve, míg a SUB-nak igen. Ha megnézed, a SR majdnem minden alkatrészében benne van a MM logo, míg a SUB szerelékeben sehol. Senki nem állította hogy szarabb hangszer, csak azt, hogy olcsóbb kivitel.
Kipróbáltam mindkett?t, van különbség. Ha csak slap-ra kell, akkor a SUB nyert. Ha másra is, akkor biza SZERINTEM!!! a StingRay...
A befolyásoltságról annyit, hogy amint össze tudod hasonlítani a két hangszert (célszer?en egymás mellett), rögtön nem lesznek kérdéseid.
" a Johnson telekaszter kurvaszar, az összeszerelése ocsmány, a pikápok meg gyengék mint a fos. Az ára is ezt tükrözi, 30e alatt utánadvágják....". Na kb. így nézne ki, ha fikáznánk a hangszert. Nekem van egy Johnson telém, tudom mir?l beszélek.
Szóval óvatosan a kemény szavakkal, nem bántott senki.
nekem meg nincs mjúzikmenem, nem is volt, meg kopi sem, viszont vegyetek Gibsont, mert az odabasz (Tompika MM-jét próbáltam, amikor ott jártam, taperoltam, hácc, ritka kényelmes, pontos, jól szóló hangszer)
hát, egyáltalán nem sokoldalú, ráadásul szar a fa.
bár szerintem a basswood gitáros is szarul szólnak.
nekem most a kőris meg az éger tetszik. amikor volt egyszerre 3 musicman gitárom, akkor a kőris axis szólt a legjobba, utána az éger silhouette a végén meg a hárs axis kullogott.
de ez a sub felejtős, amikor 180-220 között veszel használt fendereket.
ja és 250 körül mennek a rendes musicman-ek, használtan. azért szerintem azzal mindenki egyetért hogy egyik musicman sem ér 600 ezret...
2006-05-08 14:16 |
#630
Ez fordĂtva is igaz. TĂśk mindegy hol rakjĂĄk Ăśssze, ha megdĂśrren a kezedben...
Egyébként önmagában magát a tárgyat nézve engem soha nem érdekelt,hogy honnan való, ha rendben van. Van egy amerikai Telecasterem, már az első héten kapcsolót kellett benne cserélnem. Most akadt a kezembe valami ázsiai copi, és jobbak, masszívabbak a szerelvényei. Ez a SUB is pl. egy fényévvel precizebb, masszívabb, és gidolgozottabb nála.