"The best band in the world with Kirk Hammett one of the best guitarist...i woulda went crazy if I saw this live...Kirk and Adam jamming together...wow"
Amúgy olyan pengetőt kell használni, ami bejön, nem pedig olyat, amit a nagy kedvenc használ. Anatómiailag különbözünk, a pengető meg gyakorlatilag egy művégtag :)
Hát az biztos, kiraknám dísznek, viszont ez jó is. Egyébként is Ultexet használok ez meg még designos is. Nem lehet még itthon kapni, kb 1600 ft-ból jön be a 6-os készlet dobozkával.
Official Hetfield pengető, Metallica fanoknak kötelező
Egyébként Dunlop Ultex Sharp, csak matt festéssel, így kevésbé csúszik, "mellesleg" jól néz ki. Hetfield szerint: It gives you everything you needjust add venom."
Miről csicseregsz kicsirigó? Ha össze tudnál adni két ötnél kisebb természetes számot, akkor rájönnél, hogy aki nem 10 év alatt tesz meg az autójával ~200000 km-t, annak a dízel bőven jobb vétel...
Én vezetés közben vagy beszélgetni szeretek vagy zenét hallgatni, így számomra a minél csendesebb motor a nyerő.
Ismerősök/családtagok körében több dízel autó is megfordult és olyan hiba nem fordult elő, ami egy benzinessel ne fordulhatott volna elő. A rendszeres szerviz pedig alap dolog, tök mindegy milyen motor van az autódban. Ja és az sem mellékes, hogy egy dízel motor élettartama "kicsit" hosszabb, mint egy benzinesé.
Itt egy kis írás a turbófeltöltő működéséről. Írása turbókról Benne van az is, hogy miért kell rá jobban vigyázni. Nem azzal van, a baj, hogy nem áll meg ha leállítod a kocsit, hanem az a baj, hogy ezzel a kenése és a hűtése is megszűnik...
a dízelesek nagyonnagy része nem tudja ezt az alapvetést, hogy a turbonak idő kell, amíg abbahagyja a sokezres pörgést, és nem szabad egyből leállítani a motort. használtan egyértelműen baromság dízelt venni, újonnan meg mindent baromság
Nekem az autó több mint egy tárgy ami eljuttat A-ból B-be...szóval fontos, hogy a hangját is halljam, meg legyen jó a vezetés élménye (pl Mazda mx-5)
Amúgy a dízel mellett szerintem nem túl sok érv szól. Legtöbbször a fogyasztást szokták felhozni, de amit itt megnyerünk azt elviszi a magasabb vételár és az extra szervízköltség, ha nem vigyázunk (márpedig aki dízelt vesz, az szerintem nem törődik nagyon olyan dolgokkal, hogy a turbo miatt gyakrabban kell(ene) olajat cserélni, meg nem szabad egyből leállítani miután sokat/gyorsan mentünk vele - emiatt használtan is nagyobb lutri szerintem)
Mivel a benzines motornál azt tapasztaltam, hogy azonos sebességnél jóval magasabb fordulatszám figyelhető meg, mint dízel esetén...
Egyébként mondhatnám azt, hogy a boxermotorhoz képest egy átlag benzines hangja kb kávédaráló...
a dízelhez képest a benzines üvölt? lol. öreg, dízel az traktorba és pont. annál ocsmányabb hangú motor nem létezik, és hidd el, elég sokat hallgattam és vezettem már. mindegy, neked ez tetszik, lelked rajta.
Jah, a tolvajtempóban is tetszetős volt az a 67-es gt500-as, de szvsz nem praktikus. A "menőzéshez" pedig már öreg vagyok. :D
Számomra azért az 530d az "álomautó", mert:
1. kellően tágas, hogy hosszabb úton se legyen kényelmetlen
2. a 3 literes 245 lóerős dízelmotor bőven elég, hogy csendben tegye a dolgát(nem vagyok az "üvöltő" motorok híve, ezért nem is tetszenek a benzines csodák)
3. 6 fokozatú manuális sebességváltó
4. a külső totál favorit, pl a mercedesek pont ez miatt nem tetszenek
Ha amcsi autót kéne venni akkor valami 30 év körüli Mustang vagy hasonló, igazi rotyogós V8, mint ezen a videón a filmsztár autó: http://www.youtube.com/watch?v=MrXE-dWG79g
De alapvetően német-autó párti vagyok. Egy 335i Coupé-t pl nagyon szívesen vezetnék, az mindent tud ami nekem egy autóban fontos: Benzines (lehet pörgetni, szép a hangja), hátsókerékhajtású (hogy szépen kib@ssza a seggét egy nagyobb gázra), kéziváltós (ez köti össze a gépet és az embert, hogy te tudod kitaposni a lelkét), turbós (nagyobb nyomaték, egyeneltesen leadva...plussz a rituálé, hogy ha meghajtod akkor kicsit alapjáraton járatni kell, hogy lehűljön a turbó). Ha kell 4-en is beférnék...
Feltűnő amcsi autó=kicsi a farkam, de legalább sok pénzem van. Szolid megjelenésű, de nagy teljesítményű német autó=nincs kisebbségi komplexusom és még pénzem is van
Kösz a segítséget a felvételezgetéshez. Egyre jobb a hangzás, és egyre több mindent megtanulok. Majd a topikodba írok, csak most nincs időm jobban belemenni a dolgokba. Meló van..
Pontosan úgy lehet ezt a hangot kihozni, hogy a nyaki szedőn játszod ott ahol Csabi vagy Krisztián mondta, és egy hajszálnyit ráengeded a pengető tenyered a húrokra, úgy h még éppen ne tompítson.
szerintem ez egy relative alegjobb ár/érték arány ilyen home videózgatáshoz.
Ráadásul adtak vmi szoftvert is hozzá (persze vinnyózost), ami pik-pak felröppenti a tecső-re a stuffot...
meg kell néznem, megy-e wine -vel
viszont koncertre kell hozzá csinálni vmi szivacsos filtert, mert sikerült túlvezérelni a hangot...
juteszembe!
Van egy volt MTV-s hangméregető ex-kollégám.
Koncert videók készítését (több profi kamerával és kameramanussal!), valamint koncerthangfelvételt 24 sávos HDR-el tudok intézni. Természetesen ezek összeveágása sem probléma.