Nyilván mechanikai gond lehet. Érdemes egy hozzáértővel szétszedetni és összerakni, biztos elmúlik. Tehát abszolút nem normális. Én azt csinálnám, hogy rákötnék a gitár bemenetre egy számítógépet (nyilván a hangkimenetelere gondolok), és a youtube-on megkeresnék egy olyan videót, ami folyamatosan változó frekvenciákat játszik le, mondjuk ezt Jól feltekerném a hangerőt, valószínűleg valamelyik frekvencián be fog rezonálni. Na már ha ez megvan, már csak egy ilyen frekvenciát kell folyamatosan lejátszani, és addig nyomogatni a kezelőpanelt, amíg csökken, vagy megszűnik a rezonancia (ezt nem tudom jobban leírni) Tehát valószínűleg lesz egy hely a panelen, amit ha erősen megnyomsz, megszűnik a rezonancia, ha elengeded, akkor megint rezonál. Ott kell a hibát keresni, lehet, hogy egy rosszabbul meghúzott csavar, vagy valami, ami valamihez hozzáér....
Én az elmúlt hetekben vettem egy AC30-as kombót és hát a hangja az messze felülmúlja azt, mint amire számítottam.Nagyon jó.
Viszont nem tudom mennyire normális jelenség-e az hogy amikor feltekerem a hangerőt és már elég jól szól a cucc akkor eléggé rezonál.legfőképp a top boost csatin.A mély hangoktól.Konkrétan a kezelő panel környékén hallani ezt a rezonanciát.
Vox ac30-on játszottam shadows dalokat mp3 kísérettel egy vendéglő pincéjében, negyed hangerőn is nagyon elég volt, szerintem fantasztikus hangja van az én voxomnak (kicsit azért felturbózott ac30 cc2x...).
ac15 fej után keresgéltem a napokban és azt vettem észre, hogy újan nagyon nehéz beszerezni, de még használtan is ritka. Valaki tudna esetleg ajánlani weboldalt ahol találok?(bármilyen verzióját a fejnek)
szerintem mindenképp blue vagy gold alnico hangszórókat vegyél össze sem lehet hasonlítani őket a többi hangszóróval, nekem van szerencsém próbálgatni, tesztelgetni őket, ég és föld a különbség a blue javára, sokkal részletesebb a hangja, gazdagabb krémesebb és csak 15watt, a gold persze erőseb 50W de hangzásban ugyan az.
csak egy helyen érdemes ezeket a hangszórókat, méghozzá ITT
4x12 ládát szeretnék venni a vox ac30 fejemhez. Most nagyon gondolkodom, mert a blue alnico speakerek tetszenek, viszont nem nagyon láttam még 4 darabot 1 ládában, max 2t. Mások ajánlják a sima vox v412-t amiben 4 Custom GSH12-30 van. Valaki tud erről valamit mondani? köszi
Szia!!
Köszi, de időközben sikerült életemben először kipróbálni egy Vox AC30c2-es kombót.
Ha minden összejön akkor jövőhéttől én is a Vox erősítősök népes táborát fogom erősíteni egy ilyen AC30-as finomsággal..
Sikerült a torzítás mértékét is letesztelni és a top boost high bemenetén majdnem full-on nagyon tetszik.
Pont most akadtam rá a youtubon a videóidra és látom a Queen, és Brian May a fő csapásirány.
Helóka!!
Lenne egy olyan kérdésem hogy a vox ac15 vagy ac30 erősítőket mennyire lehet betorzítani???
Tehát gondolok itt arra hogy top boost bemenet és akkor ott milyen torzítás érhető el??.A Vox night train(15W) erősítőt próbáltam és az nagyon tetszett, főleg a thick csatorna úgy 75%-ig kitekerve.Ha valami ehhez hasonló drive-ot ellehetne érni vele az nagyon király lenne.sajna még nem próbáltam soha az AC szériát.
előre is köszi.
Jah és jó a vidi a találkozóról.Nem semmi vintédzs cuccok
Csak egy tegnapi tapasztalat. A beállított effektjeimet próbálgattuk, és az egyik erősítő az én csöves voxom, a másik egy modellezős nagy vox volt, nem vt, hanem valami más. Azt tapasztaltam, hogy a visszhang effekt lecsengésének a végét a modellezős erősítő egyszerűen lenyelte, azaz rövidebb ideig csengett ki a visszhang. Ez nagyon tanulságos volt nekem, nem gondoltam volna, hogy ekkora különbség van a csöves és a modellezős cucc között. A modellezős nagyon halvány kísérletet tett arra, hogy valahogy a vox ac30 hangját utánozza, de egy kicsi hangzásbeli hasonlóság volt csak, a csövesbe átdugva a cuccot fényévnyi különbség van. A hang lényegét, amitől szép a hangzás, azt egyáltalán nem adja vissza.
Vox AC30 TB 1964-es vintage fullcsöves, forrléces, még a kézi szerelésű vintage fej a hozzá tartozó 2x12-es zárt ládával eladó. A fej eredeti állapotú, új elő és végcsövekkel, átnézve, beálítva, 100%-os szinpadi állaptban. A láda külsőleg restaurálva, az erdedeti állapotú Vox Grey Bulldog hangszórókkal, és olyan hanggal, amit csak a VOX tud. Csak azok keresenek, akik tudják mi ez, további infó, képek emailben.
Vox Defiant copy 2x12-es 1964-es stílusú 2db új, üres gitárláda eladó. Gyári méret, anyagok, a jellegzetes Vox kereszt a hangszórónyílásban. A legjobb 2x12-es gitárláda, amit a Vox valaha csinált , csere nem, további infó, képek emailben.
szia
nemsokára teszek fel pár képet illetve kérek mindenkit akinek vannak képei azokat tegyék közzé valamilyen formában, kint volt egy operatőr a magyar televíziótól amint megkapom az anyagot feldobom !
Mi próbáltuk, amikor megjöttek az első darabok. Véleményem szerint sokat lépett előre fejlesztésben a gyártó. Jók a modellek, sztem az effektek is. Az ár/érték aránya pedig magáért beszél.
„ A VOX célja a Valvetronix szériával egy olyan digitális modellezésű erősítő elkészítése volt, amelyik nem csak jól szól, hanem visszadja megfelelő játékérzetet is, ami általában hiányzik az ilyen modellező „kütyükből”. Mint a széria többi tagjában ebben is a VOX által kifejlesztett Valve Reactor és a Korg R.E.M.S. erősítő modellező technológiája dolgozik. Az előbbi felelős a csöves érzet és hangzás hű reprezentálásáért, ami összeségében tényleg nem rossz, pláne az ilyen árkategóriájú csöves cuccokkal szemben.
Ugyanazok a szolgáltatások vannak benne gyakorlatilag mint a sorozat nagyobb kombóiban:
- 11 erősítő modell (Boutique CL, Black 2x12, Tweed 4x10, AC15, AC30TB, UK '70s, UK '80s, UK Modern, Numetal, US Higain, Boutique OD) ( Fender, Vox, Mesa Boogie, Soldano, Marshall stb. hires erősítők hangja ).
- 11 effekt (Auto Wah, Compressor, Compressor + Phaser, Compressor + Chorus, Chorus + Delay, Chorus + Reverb, Flanger + Reverb, Tremolo + Reverb, Tremolo + Reverb, Rotary + Reverb, Delay, Reverb) „.
!!! 44 000 HUF CSAK ÉS KIZÁRÓLAG A HÉT VÉGÉIG !!! RÖHEJESEN OLCSÓN !!!
> Tel .: 30 47 46 096 mail .: mzmz76@freemail.hu ! csere nem !
A félreértések elkerülése végett. Csupán segítő szándékkal írtam a fórum több topic-jába. Semmi rossz szándék nem volt ebben. Mivel ahogy én rátaláltam a neten úgy akár más is rátalálhatott. Amúgy ment e-mail is a hangmesternek is.
Vox Defiant copy 2x12-es 1964-es stílusú 2db új, üres gitárláda eladó. Gyári méret, anyagok, a jellegzetes Vox kereszt a hangszórónyílásban. A legjobb 2x12-es gitárláda, amit a Vox valaha csinált , csere nem, további infó, képek emailben.
Bocs, hogy ide teszem be: ha lenne a HANGMESTERnél jó áron /hogy egy kék pipára még maradjon pénzem/ VOX VT 20+ akkor ott venném meg. /max. két hetem van rá - közelgő születésnap/
Nem tudom, egyelőre nem érek rá foglalkozni vele... Majd lesz valahogy... Valami kontakt hiba lehet esetleg, mert előtte egyszer már csinált ilyet, csak pár ki-be kapcsolás után megjavult, és aztán egész este jó volt. Legutóbb meg akármit csináltam neki, nem javult meg...
Sziasztok, a hétvégén elromlott az ac30-asom, sajnos így semmi értelme, hogy elvigyem. Ettől függetlenül nem változott a szándékom, hogy elmegyek, és bizonyára lesz ott még ac30-as, akkor amit elterveztem, azt egy másik ac30-ason mutatnám meg. Akkor csak a mezei béla féle vox-omat viszem, meg a gitárt és effektet. Amúgy hirtelen egy modellezős vox-ot kaptam kölcsön a helyszínene a fellépésre, hát a megszokott ac30-as csöves hangzáshoz semmilyen köze nincs annak a hangnak, én most úgy éreztem, hogy még csak távoli imitációnak sem mondható az a hang, a tec21 tm60-asom is sokkal jobban szól, mint ez a nagy kéthangszórós modellezős vox....
Vox AC30 TB 1964-es vintage fullcsöves, forrléces, még kézi szerelésű vintage fej a hozzá tartozó 2x12-es zárt ládával eladó.
A fej eredeti állapotú, új elő és végcsövekkel, átnézve, beálítva, 100%-os szinpadi állaptban.
A láda külsőleg restaurálva, az erdedeti állapotú Vox Grey Bulldog hangszórókkal, és olyan hanggal, amit csak a VOX tud.
Csak azok keresenek, akik tudják mi ez, további infó, képek emailben.
Szerintem meg. Ha nincs még kialakult stílus, szerintem egy modellező erősítő elég jó választás. Ha meg már megvan az önálló elképzelés, akkor meg lehet venni a drága csöves cuccot. Amúgy próbára biztos elég, kis klubban meg ha nem elég, ki lehet rakni a külső cuccra. Metál dobos mellett persze biztos nem elég, akkor meg venni kell egy vt100-ast, az olyan hangos, hogy leviszi a fejet. Használtan egész olcsón meg lehet venni.
Sziasztok!
Kezdő gitáros vagyok és érdekelne a véleményetek a vox vt40+ ról. Néztem róla videókat stb. Jónak tűnik de a 10" hangszóró egy kicsit kicsinek tűnik. A cucc próbaterembe kellene, meg kisebb fellépésekre. Ja a stílu amiben játszunk össze vissza pun, rock, metal ami jól esik. :) Szerintetek megéri megvenni?
Üdv! Érdeklődnék a VT20+ szériával kapcsolatos tapasztalatokról.
Nekem úgy tűnik mintha a Tonelab st -re lenne építve egy doboz és erősítő, néhány apró módosítással... Ha így lenne annak nagyon örülnék, mivel szeretem a tiszta hangzást is, és fejhallgatóval az st ebből a szempontból nekem nagyon bejön /gitárerősítőn viszont nem/. Van még egy AD 15VT is a sarokban és a kettőt szeretném a VT20+ ra lecserélni, de sajnos 50% -ban fejhallgatóval kell ügyködnöm, mivel nálunk néha a 3Watt is sok /télen nincsenek szomszédok, akkor viszont "feljebb csavarom"/.
Ha netán VALAKI próbálta már őket összehasonlítani /bár a VT20+ még nagyon új/ vagy van neki ilyen is olyan is, akkor a tapasztalatokat szívesen venném. Sajnos hangszerboltban még nem láttam - mindig pont elfogyott.
Ja, ha még nem mondtam volna, én megyek a vox talira. Remélem, hogy leszünk elég sokan, úgy érdekes. Arra gondoltam, hogy berakom a csomagtartóba a mezei béla féle kis vox fej-ládámat is. Ilyen biztosan csak egy van a világon
Engem kis klub erősítőnek érdekelne egy ilyesmi, de hát ha jól tudom ,az utódja a vt40+ bruttó 60 ezer újan. Szerintem a VT+ széria miatt a régebbi vt-ket csak jelentős buktával lehet eladni...
Vox ad 100 vth fej / csak fej . Hibátlan karcmentes állapot . Csak lakásban tartottam .
Hangmester teszt .:
„ A VOX célja a Valvetronix szériával egy olyan digitális modellezésű erősítő elkészítése volt, amelyik nem csak jól szól, hanem visszadja megfelelő játékérzetet is, ami általában hiányzik az ilyen modellező „kütyükből”. Mint a széria többi tagjában ebben is a VOX által kifejlesztett Valve Reactor és a Korg R.E.M.S. erősítő modellező technológiája dolgozik. Az előbbi felelős a csöves érzet és hangzás hű reprezentálásáért, ami összeségében tényleg nem rossz, pláne az ilyen árkategóriájú csöves cuccokkal szemben.
Ugyanazok a szolgáltatások vannak benne gyakorlatilag mint a sorozat nagyobb kombóiban:
- 11 erősítő modell (Boutique CL, Black 2x12, Tweed 4x10, AC15, AC30TB, UK '70s, UK '80s, UK Modern, Numetal, US Higain, Boutique OD) ( Fender, Vox, Mesa Boogie, Soldano, Marshall stb. hires erősítők hangja ).
- 11 digitális effekt (Auto Wah, Compressor, Compressor + Phaser, Compressor + Chorus, Chorus + Delay, Chorus + Reverb, Flanger + Reverb, Tremolo + Reverb, Tremolo + Reverb, Rotary + Reverb, Delay, Reverb)
- Beépített zajzár (pontosabban zajcsökkentő, mivel a VOX szerint ez nem levágja a hangot, hanem kiszűri abból ).
Körbenézés után bedug, megpenget…meg kell vallani elég szépen megszólal a cucc, jól bírja a mélyeket, tompításnál nem fullad, ami a legtöbb ilyen kategóriás cuccnál baj szokott lenni. Hangzásra itt sem lehet panasz, hozza a kombók jó hangzásvilágát, megtolva még hangerővel, dinamikával metálra, rockra és bármilyen müfajra kötelező, ezzel már lehet döngetni. „
!!! Csak a hétvégéig vox : 55 000 HUF / boss ml2 17 000 HUF ért vihető !!!
> Tel .: 30 47 46 096 mail .: mzmz76@freemail.hu !!!! csere nem !
Ahova posta nélkül tudom küldeni / szállítani .: Győr Sopron megye + Pápa – Veszprém - Kisbér - Székesfehérvár vonal , valamint Köszeg – Szombathely / Balaton környéke … esetleg Budapest.
Csak a hétvégéig !!!
> jackson single made in japan gitárból csavarokkal 2000 huf / féretéve
> jackson humbucker pu elkelt !!!
csere nem !
Kontakt .: tel .: 30/ 47 46 096 mail .: mzmz76@freemail.hu
Kaja pia? Ezt meg lehetne oldani úgy is, hogy mindenki hoz valami piát, amihez kedve van, veszünk pár kenyeret, zsírt, lila hagymát, paprikát, sót és készítünk magunknak zsíros kenyeret....
A legutóbbi fender tali egyik tanulsága volt számomra, hogy előre meg kellene adni néhány dalt, amit meg lehetne tanulni, azaz komplett dalokat játszanánk. A végleten pentaton bluesok játszása csak egy darabig élvezetes Persze kell az is... Ha valaki tud énekelni valamennyire (nem az számít, hogy hogyan, csak a változatosság kedvéért), az sem baj, én vállalok néhány dal éneklést is... Vagy azt is jó programnak tartanám, ha valaki bemutatja a cuccát, beszél az erősítőjéről, esetleg az egyéb cuccáról, esetleg zenei alapra játszik valamit, szóval tart egy kis bemutatót, persze akinek kedve van...
jelen pillanatban a szervezés ott tart, hogy lesz basszuscucc lesz dobcucc, némi kihangosítás ha jó idő lesz akkor egy része a szabadban, ha nem akkor a fényképen látható fedett helyen leszünk, jó lenne ha annyian lennénk hogy több stílusú zenekar össze tudna verődni ott hirtelen és elő tudnánk adni számokat a nap folyamán!! kész formációkat is szívesen várunk, az egész programról készül egy felvétel amit természetesen majd földobunk a youtubera, aki igényli megkapja dvdn
Így van! Ha eljössz a talira, akkor beszélgetünk még. Persze, hogy nem neked szól, sőt senkinek sem szól konkrétan, csak a saját gondolataimat írtam le...
Szerintem a legfontosabb az hogy én élvezzem, különben semmi értelme számomra az egész herce-hurcának. Gondolom ez nem nekem szòl, mivel én sehol sem említettem, sem hogy nagy, sem hogy drága cuccot kéne venni. Olyan kell, amitől jólesik játszani. Akár drága, akár nem. Ez mindenkinek egyéni dolga. Pókerezni, vagy nyaralni is drága, de nem kötelező nem igaz?Akivel meg nem lehet beszélni, azzal nem lehet:)
Én azt hiszem, hogy teljesen más szempontok is vannak. Egyrészt talán legfontosabbak az anyagiak, nagyon kevés ember engedheti meg magának a régen kis példányszámban gyártott cuccok megvásárlását. De van még valami más is: a zenészek többsége azért zenél, hogy a közönséget szórakoztassa. Szerintem 1000-ből 1 akad olyan, aki a saját zenéjével szórakoztatja a közönséget, a nagyon nagy többség másolja más zenéjét. Hogy ezt minél jobban tudja csinálni, olyan cuccok kellenek, amik egyre jobban hasonlítanak az utánzott zenészek cuccaira. Vegyünk pl. egy átlagos szórakoztató zenekart. Szóljon úgy is mint a 60-as évek zenekarai, és szóljon úgy is, mint egy modern rock banda. Belátható, hogy ez semmilyen módon nem oldható meg technikailag, csak valamiféle digitális modellezéssel. A Shadows sem azért nem használja az ősi cuccokat, mert elromlanának (mindenből vennének 5 tartalékot, és kész), hanem azért, mert számtalan féle cuccot használtak az évek során, és mindegyik ősi visszhang cuccból (amelyek egy jó része lényegesen zajosabb, mint amit ma elfogadhatónak tartanánk) egy csomót kellene élő szituációban tartani, állítgatni, kapcsolgatni, és bármilyen túlbiztosítás mellett is bekövetkezhet, hogy koncert közben romlik el. A zenekarunk koncertje alatt én pl. Shadows, Spotnicks, Duane Eddy dalokat is, meg Republic, Bikini meg ilyen dalokat is játszok. Belátható, hogy teljes képtelenség mindegyik előadó mindegyik hangzására külön analóg cuccokat tartani, marad a digitális modellezés. Persze vannak olyan gitárosok, akik lényegében egyféle hangon játszanak még szórakoztató zenekarokban is, az eljátszott daloktól mind megszólalásban, mind stílusban teljesen idegen módon. Én tökéletesen tisztában vagyok azzal, hogy belőlem nem lesz olyan zenész, aki a saját zenéjét fogja játszani (Generál: Zenegép), igyekszem a mások zenéjét a lehető legautentikusabban megszólaltatni. Erre élő szituációban, még korlátlan anyag lehetőségek mellett is, csak a digitális technika képes. Amúgy meg hiába van ac30-ason meg twin reverben is, ezeket a fellépések zömét adó kis vendéglőkben, klubokban be sem lehet vinni, egyszerűen fizikailag sem fél fel a színpadra... Így külön erősítő van nagyon kicsi, közepes meg nagy helyekre... Amúgy meg ha a külső hangosítás nem maximálisan igényes, akkor tök mindegy, hogy hogy szól a saját erősítőd, azzal csak saját magadat szórakoztatod, a közönség meg azt hallja, ami a külső cuccban szól....
cucc a vége felé lesz erdekes, gondolom ott lett a pénzuk töméntelen, aženéjúk meg megállíthatatlanul retrofíl - de messze nem olyan, mint a shadows. Mindenesetre azert én több zenekart is tudok, ahol ott figyel a hammond, és a full cső fender is alap, szal szerintem - és ezért szólítottalak meg, ez nem generációs, sokkal inkább pénztarca kérdése, az meg teljesen más probléma. Nekem am. Fullcső mesa-m van - ok, régebben kemény zenét toltam. De megvenném selmert a vateráról, ha valaki megvenné a mesa- m :) de nem akarnak az emberek költeni de ez megint egy másik probéma
100%-ban nem, és/vagy félre értetted amit írtam, sez azért furcsa, mert kb minden posztba belírtam, hogy én milyen ízlessel rendelkezem e téren. Amit írtam, pont azért írtam, mert egy olyan zenekarra hivatkozol, aki pont nem így gondolkodnak erről, mint azt a tanult kollegák ki is fejtik. Ķézzel fogható tapasztalat alatt pedig azt értem, hogy láttál fiatalokat, akik így akartak szolni, és nam jott ossze. Mert nem technológiakrol volt szó, hanem arról, hogy az ifik erre nem képesek. És tényleg nincs bennem indulat, benned se legyen, mindjáart ckeresek egy lunket, egy olyan zenekar cuccáról, ahol az átlag életkor nincs 30. Kívancsi vagyok a véleményedre
Akkor a Vox talin folytathatjuk, mert úgy néz ki ott leszek, sőt viszek pár komolyabb embert is.
Kézzelfogható tapasztalat az ugyanannyi van mint a zenében eltöltött évek, jelenleg restaurálással, és vintage dolgok javításával foglalkozok, ha nem derült volna ki a nickemből, mert oda van írva.
Itt a Fórumon is sok embernek dolgoztam, javítottam, restauráltam(Dav,Soundhunter,Fendermania, stb)akik tudnának erről beszélni.
Egy a lényeg, ha nem jöttél volna rá eddig:
A régi vintage dolgok még kézi szereléssel, forrlécesen készültek, mert ez volt akkor a technológia, és volt rá még idő is.
Ez javítási szempontból átlátható, megfogható, a hibakeresés könnyű, mert látod az alkatrészekt, hozzá tudsz férni.
A PCB, vagy nyákos technológia teljesen más, nem is magyarázom, nézz meg egyet, és megérted miről beszélek.
Nem kell mindeden zenésznek vagy inkább felhasználót mondanék, ismerni, tudni a műszaki dolgokat, de ha ez így van, akkor nem is kell ebbe belemennie.
Vajon miért keresik a régi cuccokat erősítőben, gitárban, nem hiszem hogy nem lenne oka, de ezt nem fejteném ki hogy miért, mert nem férne az oldalra.
Én már nem akarok meggyőzni senkit, ahhoz már öreg vagyok, mégis elfog néha, hogy reagálok ilyenekre, pedig tudom, hogy nincs értelme.
maradjunk annyiban, hogy amit muszáj cserélni azt muszáj cserélni.... nem játszhat végig a shadows egy turnét 2009ben egy szalagos echoval, mert lehet hogy a turné harmadik állomásán koncert közben beszarik aztán megcsinálják aztán megint beszarik, inkább a tutira mennek és ezért lecserélték egy digitálisra, nem biztos hogy ugyan olyan jó, de legalább kisebb az esély hogy bedöglik.
Hát én hallottam élőben 2009-ben Londonban a Shadowst Cliffel az O2-ban, egész biztos, hogy jobban szóltak, mint a 60-as években A megszólalás nagyon is korfüggő, nyilván a 60-as években minden másként szólalt meg mint akár 10-20 év múlva, a mai világról nem is szólva. Az pedig, hogy valaki a 60-as évek óta ugyanazon a cuccon játszik, szerintem legfeljebb tény, de nem erény. Ezt úgy is lehet értelmezni, hogy képtelen megújulásra...
Dolgozott SRV-al is, valamikor a 80-asokban. Ott vicces a haja - meger egy youtube- ozast :) Nekem az angol stil amugy jobban bejön pl a lent emlitett shadows vadhajtasok, vagy akar az enekes bandak. Kar, hogy ezektol a nem befutott bandaktol keves felvetel van.
Dolgozott SRV-al is, valamikor a 80-asokban. Ott vicces a haja - meger egy youtube- ozast :) Nekem az angol stil amugy jobban bejön pl a lent emlitett shadows vadhajtasok, vagy akar az enekes bandak. Kar, hogy ezektol a nem befutott bandaktol keves felvetel van.
Tudtad pl, hogy leo fenderrel kozosen dolgozott erositokon, neki tulajdonitjak a jol ismert ronggya reverbezett retro gitár hangot? A heavy metal atyjanak neveztek, mert a korszakban teljesen szokatlanul,atom hangosan jatszott - ezert dolgozot fenderrel, folyamatosan gyilkolta a hangszorokat :) 86-ban, 8 evvel a pulp fiction előtt grammy- re jeloltek. Allitólag inspiralta az ifju hendrixet - persze nem 86- ban :)
Szal dick dale-t 2 okbol hoztam fel - es egyik sem az, hogy ő a kedvencem, mert nem az. Egy, azért, mert ő az egyetlen, aki csöppet sem veszitett progresszivitasabol, nyersessegebol,es o az egyetlen, aki 2000ben ugyanolyan magaval ragado, mint anno, masodiknak meg azert mert kitartott a regi motyoi mellett. Ami ritka - ja, s mert 60- as gitarzenesz. Azert sok mindent tudot am, mindjart bepotyogom :)