ezen a teszten egyértelműen a baggs a nyerő. a lyrics természetesebben szól itt mint a k&k pure.
a hangosításba ne menjünk bele milyenek magyarországon a körülmények.. hangerővel nem lehet pótolni a minőséget.. én úgy vagyok még a rockzenével is .hogy inkább halkabban szóljon jól ,mint hangosan szarul.. igényesség és pozítiv hozzáállás kérdése ami persze elvétve létezik..
Bármilyen gyártó bármilyen elektronikája egy szükség-kompromisszum ( az elektronikát csak megszokni lehet :D ) Szóló produkciónál a duál kondi jó megoldás , de bandában használhatatlan . Szerintem mindenki megfutotta már itt a kötelező köreit a témában ( ill. futja folyamatosan )
Az én mostani cuccaim :
Furch S22 SR : Carlos VIP One
Cort All Solid 5 : Schertler Lydia
Samick 12 húros : fapados Artec fázis fordítóval
Sigma DM : Schertler Basik külső tappancsos ( ezt használom az F mandómra is )
Mindenem VOX AGA 150-en szólal meg , amit vagy miksivel , vagy DI-outtal küldök tovább naccimpadon: többé-kevésbé sikerült már mindennek megtalálnom a jóhoz közelítő beállításait , de maradnak még elvárások...
Mindazonáltal szerintem egy kondimiksi-sztereópár színpadon, láb- és side fill-monitorok kereszttüzében, majdnemhogy használhatatlan.
A másik dolog, hogy egy elektronikának konstansabb a hangja egy mikrofonozott hanghoz képest (még ha rosszabb is). Egy mikrofonnál 5-10 cm elmozdulás is jelentős változást okozhat hangban. Az ember a keverőnél meg hülyét kap, hogy miért szól szarul az, ami a beállásnál kiváló volt.
Sigma 000MC-15E pár hete vásárolt elektroakusztikus gitáromat eladom.Jelenleg csak Angliában lehet kapni, és talán a Muzikernél. Hogy miért, a fene tudja... A hangszer tömör mahagoni fedlappal, és rétegelt mahagoni kávával, hátlappal rendelkezik. Csont nyergek, Grover kulcsok, Fishman Isys elektronika. Tok nincs. Beállítva, hibátlanul, 12-es húrokkal.Nagyon jó hangszer az újak mezőnyében (több tucat kipróbálása utáni tapasztalatom). De találtam 1 jobbat... drágábban. Ára: 100 e.Ft-míg el nem viszik a kiszemelt fát.
k&k nak a külső tappancsos cuccai nagyon eltaláltak.
trinityjük az csúcs ,de annyiért már inkább egy külső mikrofon.. :)
rode m5 pár és nincs piezó hang :)
Urak! Nekem volt egyszer egy pure mini , sajnos mindössze egy koncertet élt meg. Nekem nagy csalódás volt, igaz ez már sok évvel ezelőtt történt. Azóta nyilván ők is sokat fejlesztettek. Én azért vettem egyébként, mert rendeltem először tőlük egy spec. rezonátor hangszedőt, ami elképesztően zseniálisan természetes hangot produkált. Ezért rendeltem meg a minit is, de az meg nagyon nem jött be.
az anthem azért jobb mint a carlos..
nem jött be harry?
nekem is van egy k&k-m de jazzgitárra illetve archtopra..
az is csúcskategória de az enthemmel sincs semmi bajom..
Hát... egyik ismerősömnek Carlos elektronika van a gitárjában... nekem nagyon piezóhang, LR Baggs-ek közül semelyik sem győzött meg. A Trinity viszont nagyon meggyőző a hangminták alapján, csak nem tudom mennyire használható színpadi körülmények közt a mikrofon miatt (gerjedés). Bár a pure mininek is elég természetes hangja van önmagában használva.
Most végig néztem az összes valamire való akusztikás elektronikát, és ez jött be hangba a legjobban. Nagyon jó a Carlos, a Anthem is, de a természetes hangzás azért hibádzik egy picit.
Sziasztok!
Írtam egy hosszabb cikket, melyben dokumentáltam L.R.Baggs elektronika beszerelését a gitáromba. Szerintetek hol/melyik oldalon tudják megjelentetni ezt? A GSFanaticon szerettem volna, de hiába írtam a szerkesztőknek több e-mailt, nem válaszolnak. Nem is értem ezt a hozzáállásukat...
Szia!Bocsi de úgy néz ki elkelt.Ha három lenne belőle az is kevés lenne pillanatnyilag.
Balog Lászlót keresd Pesten.Ott is tudnál válogatni,és most úgy hallom"lombtalanítás"persze vicc) van.
Köszi a tippeket, felkeltettétek az érdeklődésem a Morris iránt. Sajnos a neten semmi értelmes anyag nincs róla, nem hogy hang, de gyártási infók, anyagokat se nagyon találok. Szóval egy próba elkerülhetetlen.
Viszont: nagyon egyedi az a hangzás, amit most keresek, illetve nem írtam, de jó volna eleve egy elektroakusztikus verzió. Pesten nagyjából az összes hangszerüzletet végigjártam ilyen soundkeresés jelleggel, és a lentebb említett 2 modell talált csak be. (Ha 70-80 gitárt nem próbáltam ki akkor egyet se.) Oké, hogy az új gitár az nyers, és nincs meg a beérett íze, de valamit valamiért.
@Szila: email címed nem található meg a neved alatt, szóval írd meg légyszi.
@Többiek: Fender T-bucket 400CE és Simon&Patrick Trek hangszerekről ha bármi pro/kontra infó van az jól jönne.
Béke veletek ;)
Csatlakozom az alattam szólóhoz: ha most keresnék hangszert, a Morrisra azonnal lecsapnék! Nekem is volt ilyen TF Morris gitárom, csak akkor adtam el, amikor "nagyberuzázást eszközöltem" akusztikus fronton.
Ha jó hangszert akarsz, akkor vedd meg az alattad hirdetett Morris-t (amíg én meg nem teszem). Valószínűleg idősebb nálad és érett, komoly hangja van - a hátulja 3 darabból áll, ez a konstrukció jól kiemeli a mélyeket. Amúgy a Martin D-35-ös másolata, de a legnemesebb értelemben, abból a korból, mikor a japók még mindent másoltak és hazafias tettnek gondolták, hogy legalább olyan jó legyen a másolat, mint az eredeti. Hja és nehogy összetéveszd a tótok Marris-ával...
Én akusztikus gitárt újan (még egyszer) nem vennék, mert mire hangja lesz... a bejátszás éveit nem tudod megvenni...
Félre ne érts, nem én árulom és jutalékot sem kapok, csak jó szándékkal ajánlom, tudva, hogy egy akusztikus hangszernél mennyire fontos, hogy tetsszen a hangja, mert különben nem inspirál..
Sziasztok! Nagy akusztik gitárvásárlási projektem folytatódik, és miután kipróbáltam jópár Sigma-t, Seagull-t, Ibanezt, két befutóm van:
Fender T-bucket 400CE és Simon&Patrick Trek
Azon túl, hogy egy jó minőségű hangszert szeretnék, fontos a sok csilingelő, fémes magas hang, és az ritka, valahogy a legtöbb hangszernél (ebben a 100-150 ezres árkategóriában) nincs meg.
A Trek-nél ez karakteresebb, a T-bucketnél meg csak szimplán szép.
Van valami tapasztalat ezekről a modellekről? Bármi meglátás jól jön. ;)
Hetvenes évek végén készült TF Morris gyönyörű gyűjtői állapotban eladó.
A TF morrisok szériájukon belül is csúcsminőségnek számítottak.
Hangra nagyon nyitott részletgazdag tonus jellemzi.
Csere nem.
Árral kapcsolatban mail-ben.
Javítható, nem horrorösszegért, kérdés, hogy mennyiért akarja eladni a tulajdonos? Az más dolog, hogy kinek esett jól így megcsinálni valamit, pláne egy hangszert...?
Örülök! Volt egy régi japán Yamahám, annak is V nyaka volt. Nekem elég kis kezem van, de nem zavart. A hangja pazar volt. Inkább a keskeny bundok nem jöttek be, ezért inkább eladtam. Nem akartam kísérletezni. Pedig az még egy visszafordítható beavatkozás. A nyakprofil alakítás nem. A húrnyomást is be lehet állítani kényelmesebbre, talán az segíthet.
2004 körüli Martin DM(tehát mahagóni oldal-hát,és tömör spruce top,indiai rózsafa fogólap és bridge, western gitár kiváló hanggal és anyagokból, kisebb esztétikai hibával eladó.A nyak-test találkozásánál hangszerész általi javítást igényel.(bár így is használható).A piaci ár fele körüli árért gondoltam eladni,és szerintem még így is egy jó vételnek tűnhet,tekintve a Martin minőségről. Több kép a gsfanatic-on.
Én a Fender Lite ash-el jártam ugyanígy. Hangszedő-és bundcsere után rohadt jó hangszer lett belőle, de ezt a V nyakat nem tudtam megszokni. Pedig máig is sajnálom kicsit...
Kösz a jó tanácsokat, megfogadom, egyelőre marad így. Pénteken futottam néhány kört Bpesten, meg is csinálnák gond nélkül...de inkább mégse.
Amúgy eszembe jut, hogy jó pár éve volt egy Fender SRV-m, imádtam a hangját és a dizájnja is nagyon bejött, de azt a vastag seprűnyél nyakat sehogy nem bírtam megszokni, így egy napon túladtam rajta.... Vszínűleg ezzel is így lesz, mert a Furch, Martin nyakakkal nincs semmi gondom. Különben nem is értem, hogy a V nyakat mért találták ki...nyilván a 20 cm-nél rövidebb ujjú gitárosok bosszantására. Azt meg külön megnézném, hogy a tökalsó kis japánok hogy játszanak rajta.
Szeretnélek lebeszélni erről az átalakításról. Sok minden befolyásolja a hangzást... fa, a gitár súlya, szerelvények... Pláne egy akusztikus hangszernél. Ha "véletlenül" sokat vesz le egy izgága önmegvalósító, oda a hangzás, és a hangszer értéke 0 lesz... Hidd el... én is átestem egy hasonlón, és 25 alatt egyetlen mestert találtam, aki képes volt majdnem visszaállítani az eredeti állapotot. De már az sem ugyanaz...
Mindjárt gondoltam!Annyira nem vagyok analfabéta.A hoppá díjcsomag is "ingyenes" beszélgetést biztosít belföldi vezetékes, és t-mobil irányba......Nos, az általam javasolt mestereket én telefonon értem el eddig.Minden zsebbe turkálás nélkül gondoltam egy, két percnyi beszélgetést ki lehet gazdálkodni.
Viszont ha nem sürgős, akkor ez a hely is ingyenes....
Ati mester telefonszámát biztosan látod
Bármely kérdésedre megadja a választ
Hívószámos legyen kijelezve
Neveden Nála jelentkezz be
Mond bátran a Fórumról keresed
Bizton megválaszolja kérdésed
A hétvégén ne nagyon zavard
Zenekarával bizton koncerten van
Egy kis ügyességgel Joe-t is felleled
Telefonszámát hirdetésben keresd
Mi akusztikus gitár damilos vagy acél
Minden válasza bíz aranyat ér!
Sziasztok, egy kis szakmai segítséget szeretnék kérni. Van egy régi Morris W 604M gitárom, ami szépen szól és szeretem. Azonban a nyaka V profilú, ami nekem elég kényelmetlen, főképp a tág fekvésű harmóniáknál. Lehet-e a nyakprofilhoz hozzányúlni, D-re karcsúsítani büntetlenül, vagyis statikailag és hangzásban nem okoz-e nagy változást. Ha igen, hova érdemes elvinni, ahol ezt biztos kézzel megcsinálják?
Köszönöm.
Sziasztok, bocs, talán kicsit off és túlmutat az akusztikus gitár témáján....de
ma délután az iconcerts adón volt egy Vanessa Paradis koncert Párizsból a Versailles-i Operából, sztem max néhány évvel ezelőtti felvétel. Bevallom, a csajt nem tartottam sokra, a Joe le taxi c. slágerén kívül, meg hogy a Jonny Depp felesége, nem sokat tudtam róla, afféle egyslágeres tininek tartottam..
Hát ettől a koncerttől hátast dobtam. Akusztikus hangszerekre hihetetlenül jól hangszerelt műsor volt sok ak. gitárral, dobróval, ukulelével, bendzsóval, egy ütőssel + egy vonósnégyes. Nem túl bonyolult sanzon alapú nagyon kulturált zene. A hangzás intimitása lehetővé tette a nagyon finom, különös, piano részeket is, pl. pizzikató kalimbával, stb. Az elektromos hangszerpark csupán egy Fender zongi volt, meg az egyik ak. gitár hanglyukába belerakott humbucker - ez nagyon érdekesen, jól szólt. Persze mindenki játszott minden hangszeren, így a brácsás csaj is gitározott, stb. Vanessa tők jól, tisztán énekelt és hihetetlen módon -így 40 (?)felé - pimasz tini filinggel húzta kígyózó mozgásával a férfiember idegeit (már akinek ő bejön), hihetetlen szemtelenül szexi volt, de nem a nyomulós ami módra, hanem a francia nők finom eleganciájával. Szóval azt hiszem egy akusztikus koncertet így kell megoldani és dramaturgiailag felépíteni. Bár nagyon vártam, a harmonika nem került elő, de igazából nem is hiányzott, így is olyan volt az egész, mint egy házibuli a Montmartre-on jó kis bordóival.. Hja, meg így kell szólnia az akusztikus dolgoknak!!!. Nagy pozitív csalódás volt, ami ma már ritkaság...aki tudja, lássa, hallja!!!
Ó, nem először cselekszem így-erősítőkkel, gitárokkal, effektekkel /de ezzel vagyunk itt így egy páran.../. Eladom, sírok utána, visszavásárolom... Konkrétan: volt már Sigmám (DM-15),eladtam, mert elektro-akusztikus kellett, és nem akartam furkálni bele elektronikát. Viszont a vékonyabb test jobban bejön, ezért vadásztam egy 000MC-15E-t. a gyári, fél éve rajta feszülő készletet leszedtem, és 12-es E. Ball-t tettem fel beállítottam a nyakat. Szuper kényelmes. A hang önmagába nátütő, középcentrikus. "Mindenhonnan kiszól" ha kell. Mindössze a presence-t hiányolom belőle. Persze, lehetne kísérletezni a tüskékkel-8-12 e ft
plusz ráfordítással, de nincs nagy kedvem hozzá. Az elektronikára térve: az pont jó. Igaz, nincs presence, de inkább a gitár karaktere legyen megfelelő és az elektronika minőségi, de puritán. Szóval énekcuccon a legtöbb embernek tetszene a hang, de nekem mégsem a mahagoni hangkaraktere jön be. Mostanában nosztalgiázom a 20 éve eladott régi Yamahám hangja után, úgyhogy régi,de fenyő-rózsa hangszer irányba mozdulnék...Plusz az elektronika beszerelése stb...Kb. ezek a kínok...
Ó, nem először cselekszem így-erősítőkkel, gitárokkal, effektekkel /de ezzel vagyunk itt így egy páran.../. Eladom, sírok utána, visszavásárolom... Konkrétan: volt már Sigmám (DM-15),eladtam, mert elektro-akusztikus kellett, és nem akartam furkálni bele elektronikát. Viszont a vékonyabb test jobban bejön, ezért vadásztam egy 000MC-15E-t. a gyári, fél éve rajta feszülő készletet leszedtem, és 12-es E. Ball-t tettem fel beállítottam a nyakat. Szuper kényelmes. A hang önmagába nátütő, középcentrikus. "Mindenhonnan kiszól" ha kell. Mindössze a presence-t hiányolom belőle. Persze, lehetne kísérletezni a tüskékkel-8-12 e ft
plusz ráfordítással, de nincs nagy kedvem hozzá. Az elektronikára térve: az pont jó. Igaz, nincs presence, de inkább a gitár karaktere legyen megfelelő és az elektronika minőségi, de puritán. Szóval énekcuccon a legtöbb embernek tetszene a hang, de nekem mégsem a mahagoni hangkaraktere jön be. Mostanában nosztalgiázom a 20 éve eladott régi Yamahám hangja után, úgyhogy régi,de fenyő-rózsa hangszer irányba mozdulnék...Plusz az elektronika beszerelése stb...Kb. ezek a kínok...
Ó, nem először cselekszem így-erősítőkkel, gitárokkal, effektekkel /de ezzel vagyunk itt így egy páran.../. Eladom, sírok utána, visszavásárolom... Konkrétan: volt már Sigmám (DM-15),eladtam, mert elektro-akusztikus kellett, és nem akartam furkálni bele elektronikát. Viszont a vékonyabb test jobban bejön, ezért vadásztam egy 000MC-15E-t. a gyári, fél éve rajta feszülő készletet leszedtem, és 12-es E. Ball-t tettem fel beállítottam a nyakat. Szuper kényelmes. A hang önmagába nátütő, középcentrikus. "Mindenhonnan kiszól" ha kell. Mindössze a presence-t hiányolom belőle. Persze, lehetne kísérletezni a tüskékkel-8-12 e ft
plusz ráfordítással, de nincs nagy kedvem hozzá. Az elektronikára térve: az pont jó. Igaz, nincs presence, de inkább a gitár karaktere legyen megfelelő és az elektronika minőségi, de puritán. Szóval énekcuccon a legtöbb embernek tetszene a hang, de nekem mégsem a mahagoni hangkaraktere jön be. Mostanában nosztalgiázom a 20 éve eladott régi Yamahám hangja után, úgyhogy régi,de fenyő-rózsa hangszer irányba mozdulnék...Plusz az elektronika beszerelése stb...Kb. ezek a kínok...
Olvass vissza, én egy Crafter vékonytestű elektro-akusztikus gitárról raktam be egy tesztszerűséget. Szerintem az is szóba jöhet. Ja, én egy kórus pedálon keresztül megyek be a csöves erősítőbe, elfegadható így is a hangja.
Tisztelt akusztikus kollégák! A nagy belem miatt nem tudok kényelmesen játszani akusztikus gityókon, viszont nagyon szeretnék egyet. Szóval, elkezdtem ezeket a thin-body akusztikusokat nézegetni, mint pl. az Ovation-ök, Taylor T5 vagy Godin A6.
Sajnos egyik sem igazán elérhető itt. Tudtok még mondani olyan márkákat, amiket érdemes lecsekkolni ebben a témában? Kifejezetten vékony testű elektro-akusztikust keresek.
Nagyon olcsó kínait vagy taiwanit nem akarok venni, de egy átlag használt USA strato áránál sem szeretnék többet fizetni érte.
Általában az acélhúrosok többsége 42-43 mm, szemben a klasszikusok 52 mm fogólap szélességével.A rádiuszokban van nagyobb különbség.Pár napja lett, lettek kivesézve a Sigma gitárok, előtte írt nagyon jó ismertetőket a Cort lapátokról Irsai öcsém.Harry vásárolt egy itthon ismeretlen szépséget a német boltban, és nagyon nem bánta meg, csak kicsit kell visszagörgetni, és olvasható minden, amit érdemes róla tudni.Márpedig Ő rendelkezett Martin gitárral is....
Remélem hamarosan érkezik Joe nagymester, Ati, de akár Irsai tesó is, és nagyban kiegészítik okoskodásom.Egyébként Joe véleménye is olvasható a Sigma gitárokról.
Tudom, kicsit macera, de nagyon érdemes visszaolvasni, átugorva az érdektelen hozzászólásokat.
Ati, Cukilali55 köszi a válaszokat!
Közbe elkezdtem nem csak gypsy gitárokat nézegetni (bár ha valaki tud jót, eladót, amit ki is tudok próbálni, azzal boldoggá tenne).
Most a következő ami érdekel: adjatok kérlek néhány tippet elektro-akusztikus gitárra 100-150K magasságában, amit már megéri megvenni és viszonlag keskenyebb a nyaka!
Másik kérdés: nem lapátkezű emberek számára készített flamenco-jellegű hangszer létezik?
kösziii!
Joe bácsi én nem arra a kategóriára gondoltam, amit a te gitárod képvisel. Sokkal inkább az én ex-Ibikemre. Nagyon mutatós kinezet, hibátlan kidolgozás, jó hardverek, de a hang... Sajnos az a fán elvérzett. Es ez jellemző sok kínai gitárra, pedig volt a kezemben tisztafa konstrukció is, azok jó része is ebben szenved. A "hangot"kell meg tanulni kinaieknak.
Köszi, a kidolgozása ennek is gyönyörű, könnyen játszható, főleg akusztikusan szerettem volna használni, /kevesebbet fogyaszt:)/ de sajnos nekem kicsit "halk".
Ha valaki lát benne fantáziát, 50 ezerért eladó.
Találomra megnéztem a Muzikernel, ott 90000koruli összegért találtam valami hasonlo hangszert. Gondolom, mint minden használt hangszerrel, itt is 50-60%os ár reális lehet, ha el szeretnéd adni.
Nekem volt hasonló, talán egy picit magasabb kategóriás Ibim, jó volt, a kidolgozása hibátlan. A hangja... Az enyémnek is, es gondolom ennek is jellemzően erre a kategóriára nem volt kiemelkedő hangzása... Viszont mostmár lehet kapni mindenféle effektet a zoomnal is, fishmannal is, amik tudnak segíteni a kérdésen.
Üdv urak, csak kíváncsi lennék, hogy kb. milyen értéket, és kategóriát képvisel, egy ilyen /Ibanez AEG10NENT/ gitár.
Egyetlen szépséghibája, hogy az elektronikán néhány műanyag gomb "ragadni kezdett" ezt leszámítva teljesen újszerű, tényleg csak néhány órát üzemelt.
Az az igazság, hogy visszakaptam, a nyolc éve kölcsönadott /legalább 30 éves/ Cremonámat, és ez nekem akusztikusan "jobban" megfelel.
Köszönöm a válaszodat. Igazából én is így vagyok vele, hogy nem érzek számottevő hangbeli különbséget. A baj az, hogy még én sem tudom, hogy mit akarok pontosan, szeretnék valami tradicionális hangszert, de nem vagyok ellene az újításoknak se. Legfőképpen itthon gitároznék, talán később kisebb közönség előtt.
Na mindegy, nem akarom a döntésképtelenségemmel terhelni az itteni közönséget, úgyis az lesz, hogy megyek egy kört és kipróbálok több modellt, aztán amibe beleszeretek az lesz.
Az, hogy valójában, élőben hallani-e különbséget kivágott és sima gitár között, megoszlanak a vélemények. Pár deci levegőről beszélünk, és ötmillió dolog befolyásolja még a hangot, pl. páratartalom, akusztika, húrok minősége, állapota, stb.
Megmondom neked, többféle gitárt is próbáltam mindkét verzióban )Gibson, Taylor, Furch) veszett kutya legyek, ha felfedeztem valami különbséget... El lehet filozofálni a kérdésen, de szerintem nem érdemes vele foglalkozni.
Szerintem azt döntsd el, kell-e neked kivágás, játszol-e annyit a felsőbb fekvésekben, ami szükségessé teszi, hiszen ez a célja.
Magam pl. sokat játszom ott, ha választhatok, nekem kivágott kell.
Amit még érdemes megfontolni az, hogy nagyon kevés gyártó kinál kivágott gitárt, elektronika nélkül.
Köszi a linket! Megnéztem, egy kicsit vékonyabb a hang cutaway-nél, gondolom nylonhúrosnál is ez lehet.
Na mindegy, úgyis nekem kell majd döntenem, amikor kézbeveszem, meghallgatom az aktuális hangszert.
Szélesebb körben is tanácsot szeretnék kérni. A kivágott testű, elektronikás, klasszikus nylonhúros gitároknál van valami hátránya a testkivágásnak a hangra nézve? Vagy ez elenyésző?
Ezen morfondírozok, hogy kell e nekem cutaway elektronikás hangszer, vagy inkább egy tradicionális, amit később ha kell egy kis testmikrofonnal kihangosítok.
Rendeld meg amelyik a leginkább tetszik és ha mégsem jön be, visszaküldöd. Én már csináltam párszor ilyet, jó fejek semmi probléma nincs belőle, hiszen nem tudod kipróbálni. Ez nem magyar hangszerboltos mentalitás... 30 euróért megszervezik Neked a visszaszállítást. 10000 Ft nekem kevesebb mint a benzinpénz Pestre.
Sziasztok! Óriási dilemmában vagyok, és a segítségeteket kérném.
Kifejezetten Django / Gypsy / Manouche gitárt szeretnék venni, de nincs rá fél millám, viszont 200-at még lehet épp rászánnék. Ha van olyan amit megéri megvenni persze olcsóbban is jó lenne.
Kinéztem néhányat a Thomann.de-n, de nem tudom, hogy látatlanba be merjem e vállalni, mivel itthon szinte sehol nem lehet kapni/kipróbálni.
Cigano GJ-15
Paris Swing GG-39 vagy 42
Gitane dg-255 vagy D-500
Ha tudtok segíteni, vagy bármi támpontot adni ehhez a témához, hálás lennék. Köszi!
(ha valaki privátban írni: marodilp@gmail.com)
Elnézést, ha kicsit off a téma, de itt vannak azok az emberek, akiket érdekelhet. Van egy nagyon szép, karcmentes, dobozos, teljesen új állapotú Yamaha C40 klasszikus nylonhúros gitárom, amit eladnék, szerintem elég nyomott áron, kategóriaváltás miatt. Ha van valaki, aki ilyet keres magának, vagy gyermeknek tanuláshoz, akkor keressen meg.
A nyaka nagyon kényelmes, bár biztos ismeritek ezt a típust. Mikor vettem több gitárt is kipróbáltam, 80-100 ezres árfekvésben, amik minden bizonnyal jobban szólnak és minőségibb hangszerek, de a nyakat tekintve nekem a Yamaha volt a legkényelmesebb. Köszönöm és mégegyszer elnézést!
Egyébként itt "6730" jeleztem, hogy most találsz rá helyet, időpontot, hogy megismerhesd személyesen az ide írogató embereket.Garantáltan olyan élményben lehet részed, ami nem minden nap adatik meg az ember életében!Nem is szólva a hangszerekről, és azok mestereiről!
Végre jó egy olyan szegmenst találni az interneten ahol nem csak a fikázódás megy, és kulturált választ kapok a kérdéseimre. Meg, ahogyan látom azért itt normális stílusban beszélnek az emberek. Alig várom, hogy meg legyen a monéta. :D
Vettem egyet , mert - ha rámjön a "széthangolhatnék" - nem akarom a full tömör gitárjaimat kitenni ennek a sokknak . Kapott egy Clapton's choice 13-as Martint oszt gyííí...
Annak , aki 100000 alatti kategóriában keres pontos , megbízható hangszert jószívvel ajánlom mind a DM ST-t , mind a D 15 M-et : tömör fedlap és vizibivaly csont nyereg mindkettőnél alap . Én DADGAD-ra használom a DM-et és nagyon rendben van !