Mi van?Álmodik a nyomor???Az Tommy kezében szól ám csak úgy!!!!Na én feliratkoztam,de Téged nem látlak???????A másik topicban tedd meg,a többit megbeszéljük.......
Ne baxátok már szét az agyam : mindenkit szeretettel fogadunk !
Az ámollját most tanulótól Szabó Attiig , a tábortűz gitárostól Birta Mikiig...: mindenkit , akit érdekel az akusztikus hangszerek világa .
Gibbs Manufacturing Reverb unitGibbs Manufacturing Reverb unit/ezen a linken találtam meg valamikori örökségem egyik darabjának fotóit,elvileg akkor ez egy Hammond revebration unit,csak abban különbözik a fotón látottól,hogy ez nincs kivikszolva.Kérdés:eladható,használható,vagy adjatok okos ötleteket......
Most beszéltem a tervező barátommal,így megkérdezem nagyon Nagy mestert,van fakezüek számára is belépője,amennyiben igen,akkor kérdés,Te nem akarsz jönni 25.-én???
Igazad van, de hát szegény ember vízzel főz, meg hát még mindig jobb a semminél.
Tudom, hogy a személyes, kézzelfogható és HALLHATÓ tapasztalatnál nincs jobb.
Nagyon köszönöm kedves meghívásodat, de messze vagyunk egymáshoz, sajna:(((
Inkább írd meg a tapasztalatod: melyiket tartod milyennek (hangkép, hangszín, kíséretnek vagy szólónak jó-e stb.)
Én még mindig csak tanulok...tanulok a nagy gitárguruktól (ezért vagyok itt, ezen a Fórumon - mellesleg egy klassz közösséget is kaptam!!!:), meg próbálok tanulni a netről is, bár ez, ilyen angolsággal, nagyon reménytelen:(((
A gugli arra pl., hogy "dreadnought vs. jumbo", kidob egy csomó találatot, mind angol fórumok - ez az egyetlen oldal, amit kimásoltam elég használható és tömör.
Sziasztok! Valószínűleg elszállt a pick up az Ibanez AEL 20VV -m ben. Utánna néztem de csak külföldi oldalon találtam B-Band UST pick up-ot ami eredetileg benne van. Tudom valami itthon kaphatóval helyettesíteni? Köszönöm a tanácsokat!
Két ilyen öregember,az egyik ezernegyvenvalahány,a másik ezer....nemtom mennyi...máris könnyen vagytok,egyeztetés,egy autó,autópálya végig(ezt irigylem,a gitározásotok után a legjobban)számomra az a kibazilikázott 85-ös időben ugyanannyi,mint a kétszer akkora távú M1-es.Ráadásul utálom is,bár annyi tízezresem lenne,ahányszor jártam rajta,és elég lenne,csak a hazafelé irányúk száma....
Gibbs Manufacturing Reverb unit/ezen a linken találtam meg valamikori örökségem egyik darabjának fotóit,elvileg akkor ez egy Hammond revebration unit,csak abban különbözik a fotón látottól,hogy ez nincs kivikszolva.Kérdés:eladható,használható,vagy adjatok okos ötleteket......
ati mester,előbb jársz Te a kajandoktor vidékén,vagy felém(ŐRSÉG,SOPRON)mint mi egerben,hacsak a török nem veszélyeztet,mert akkor mindketten megyünk......
A Youtube-os hangminták hangjait nem kommentálnám, de ha erre jársz(Eger), bátran keress meg, nekem mindkető fajta van. Próbáld ki őket, szerintem nagyon tanulságos lesz.
Ha valakit érdekel, és otthon van az angolban - egy kis vásárlási tanácsadó és gitártanoda:
http://www.sweetwater.com/shop/guitars/acoustic/buying-guide:) php
Nem elég egyszer fájdítani a vidéki emberek szívét?Még ismételgeted is?Kajandor barátunk lapátvásárlás előtt áll,oszt belekeveredett mint kiskutya az ugatásba....Hidd el nem a gázolajon múlik,megpróbálok elmenni,biztos felejthetetlen lesz.....
Búvárbund Mester akusztikus talit szervez Pestre a Patentbe 03. 25.-én. Minél többen összejövünk, annál többféle hangszer lesz = annál több tapasztalatot lehet gyűjteni, kipróbálni mindenféle lapátot. Én biztos, hogy jumbóval megyek, össze lehet majd vetni hasonló faanyagú westernel...
Búvárbund Mester akusztikus talit szervez Pestre a Patentbe 03. 25.-én. Minél többen összejövünk, annál többféle hangszer lesz = annál több tapasztalatot lehet gyűjteni, kipróbálni mindenféle lapátot. Én biztos, hogy jumbóval megyek, össze lehet majd vetni hasonló faanyagú westernel...
Nem tudom, ért-e valaki közületek ángliusul.
El kezdtem gondolkodni azon, hogy a Martin-féle Dreadnought és a Gibson-féle Jumbo forma milyen hangot kölcsönöz vajon a gitárnak. Persze, erre mondhatná valalki, hogy meg kéne hallgatni. Sokféle gitárt hallgattam mostanában a jutúbon, és lényeges különbséget a kétféle forma közt nem találtam. Annál többet márka és márka ill. a gitárt alkotó anyagok között. Talán a Dreadnought mélyei a leglenyűgözőbbek, a Jumbo viszont minden hangtartományban erősebb. A különféle anyagok, faféleségek azok, amelyek színezik és tonizálják a hangot. Azt tudjuk, hogy a top az valamilyen tömör, könnyű fenyőféle, ez a gitár membránja, és ennek kell a húroktól mennél több rezgést felvenni és felerősíteni. De a gitártest az egy rezonátor-üreg is, és ennek anyaga már egész más követelményeknek kell, hogy megfeleljen. Tómórnek kell lenni ennek is (oldal és hátlap), de fája sokkal keményebb, súlyosabb, mint a top.
Valami ilyesmikről van szó ebben a szövegben is, csak az én english is very poor..:
"Tonewoods: sonic signatures
There are a number of factors that determine the tonal properties of wood. In addition, tonewoods respond differently in the hands of different makers. They can also take on different characteristics when used in different models of guitars - even those built by the same maker. Whether a particular wood sounds good or bad ultimately depends on who is doing the listening, so any attempt to sort out distinctions can only be subjective.
Perhaps the most important factor a luthier must take into account is velocity of sound, which refers to the speed at which a material transmits received energy. A luthier must design with materials that facilitate the transmission of vibrational energy. Lively materials, those with a high velocity of sound, or low internal damping make the best facilitators.
Most luthiers believe that the wood chosen for the top is the single most important factor in determining the quality of tone of the instrument. It is also interesting to note that the wood itself takes on different characteristics depending on which part of the guitar it's used for. Makers of electric guitars with bolt-on necks have long been aware of the fact that neck and fretboard materials can have a significant bearing on tone. Bridge materials, like fretboards, cannot make or break an instrument, but they serve to enhance or constrain the tonal effects of other woods in the guitar's construction.
It's important to remember that wood species can be responsible only for certain aspects of the tone of any guitar. Equally important are design, skill of the maker, and the quality of each individual piece of wood used. Tonewood selection however, can be a determining factor in the creation of a very special guitar or a guitar designed for a specific purpose."
A hangszer érdekessége, hogy STEREO!(osztott piezo) Kétféle verzió: A felső 3 húr jobb, az alsó 3 bal...vagy E6,D,H jobb, A,G,E1 bal. Kiváló zajmentes stúdióhangszer. Rendkívül kényelmes, jól szólózható nyakkal. Nem tucathangszer. Korához képest szép állapotban. Puhatokkal.
Meister Modelle
massive Fichtendecke
Boden & Zargen massiv Mahagoni
Hals Zeder
spanischer Halsfuß
Griffbrett & Steg Ebenholz
Sattelbreite: 52 mm
Mensur: 650 mm
Korpustiefe: 102 mm
vergoldete Mechaniken
Farbe: Natur Hochglanz
inkl. Deluxe Gig Bag
Made in Spain
3 Jahre Thomann-Garantie
30 Tage Money Back Garantie
No,mindjárt leskubizom,az unokám 1/4-esét én is onnan hozattam,meg az Ibikém lakását,és pár apróságot,mint piros kottatartót a Gyöngyömnek,az egy élmény mikor "gitározunk"Ő is maga elé teszi.......
Dehogy vesztem, jókat röhögök, amiket küldesz:))
De itt én tudod csak kajandor vagyok...:)
Na, itt van még egy link egy másik szép számáról, amit éppen Bjudapeszten játszott, éppen kb. négy éve...
http://www.youtube.com/watch?v=sVy5ZaHgDgQ
Eddig OK.Ám miért nem "normálisan"már itt az analfabétákra gondolok,mint jómagam?Kocos tesvírünk is kért fotókat a Jolánkámról,de....,ezekkel az urlh-kal vagy mi a jó büdös fránczi sajna nem vagyok ismeretségbe.Ennyit tesz az autodidaktizmus!
Ja....amennyiben Joe mestert megkérded,szerintem megmondja melyik és hányas húrral van a "legjobb,legátütőbb"hangja,és talán van is Neki.Sőt az eddigi hozzáállásából leszűrve,tán még "finomhangolná is",már persze ha igényelnéd.....
Teljesen egyet értek!
Nagyon nem állja meg a helyét az az állítás sem, hogy "felső kategóriás hangszerek" és, hogy a Mester tervei alapján Koreában gyártják. Történetesen ez a gyár bármilyen logóval/névvel legyárt hangszereket bárkinek...korábban valamelyik topikban volt szíves valaki belinkelni a gyártó honlapját.
Ezekből egyet sem láttam , de amiket kipróbáltam - Craftsman - , azokból egyiket se vettem volna meg még 50-ért sem . Az pedig , hogy az ott dolgozó három eladóból egy sem tudja , hogy milyen fa a hátlap , nos az űbergáz .A soft CA hátlapja bubinga , de ezt is én mondtam nekik .
Allan Master széria DO12CE fémhúros cutaway elektro/akusztikusgitár - SZENZÁCIÓS ÁR 38000 FT!!!
Craftsman by MT gitárok
Akusztikus gitár
Bruttó ár: 38000 Ft
A hangszer Medgyesi Tibor gitárkészítő mester tervei alapján Koreában készül, alapanyagai a felsőkategóriás hangszerekével megyegyeznek!
Tömör fenyő rezonáns, laminált mahagóni káva és hát, mahagóni nyak, rózsafa fogólap, rózsafa húrláb, eredeti csontból készült felsőnyereg és húrlábcsont, olajmechanikás hangolókulcsok, intarziás hát- és kávaberakás, aktív előerősítő négysávos hangszínszabályzóval, cutaway.
n Master széria DO12CE fémhúros cutaway elektro/akusztikusgitár - SZENZÁCIÓS ÁR 38000 FT!!!12 fémhúros akusztikusgitár - SZENZÁCIÓS ÁR 28000 FT!!! Craftsman by MT gitárokÉn erre a kettőre gondoltam,akkor nem értem mi a f.sznak hirdetik!!!
Három gitár volt a boltban : egy sharp cutaway , egy soft cutaway és egy olyan , aminek a hanglyukaát félig fedi egy faragott sas . A két első 135000 , míg a sasos 90000 . Nem tudták megmondani , hogy milyen fából készültek a hangszerek : szerinted ??
Köszi,azért egy előnyét mégis látok,legalább viszonylag nem "drágán"akarják ránk sózni...,csak mellékes kérdés,megítélésed szerint a fedlapja sem tömör?
Ha valaki használ fenyő top+juhar káva-hátlap felépítésű hangszert, próbálja ki rajta a 13-as Clapton's choice féle Martin húrkészletet. Csodálatosan szól!!!
Főnökne velem veszekedj,amúgy 99 pínz vót először,oszt lett 86,meg használt,1000 procent az igazad,amúgy a Samick ASDM CE is tiszta fa,Szabó mester tesztelte is 99pínz,igaz az elektronyika nélküli viszont(ugyanez)drágább....
Hidd el,hogy innem Fertőszentmiklósról semmi nem motivál,hogy eltántorítsunk eredeti szándékodtól.Ám mivel behatároltad anyagilag,valamint lehetőséged is adott a nagyságrendileg olcsóbb C betűvel kezdődő kipróbálására,meg a profik is ajánlottak mást,ezért bátorkodtam alternatívákat javallani.Amugy,meg tán azt is írtam,hogy hangilag nekem is tetszenek az általad választott szintén C-vel kezdődő márka megszólalásai.Ám szerintem,ha azt írtuk volna,ha ránk hallgatsz,azt veszel amit akarsz,talán nem írtál volna ide.
Nagyon Nagy mester!!!Tisztában vagy vele,hogy ezen oldalakon,eszembe nem jutna vitázni Veled.A 2818-ban idézett mondatok a bót honlapjáról valók,nem én találtam ki őket,és a tisztafán én nem rétegelt lemezt értelmezek......
Én nem szabtam meg semmit, félreértettél: "hogyan hallható ki a gitár "valós" hangzása?"
Elég hülye kérdés, de talán érthető.
Ha meglesz a gitár, írok!
Hogyha én a körúton megyek D H7
Mert ez nékem apró élvezet E7 A7
Egymagamban sétálok csupán D H7
Mégis rámszólsz óó te furcsa lány E7 A7
remélem mefelel......
Nem vagyok én apáca D D Fisz7 Fisz7
Nem élhetek bezárva G G E7 E7
Te sem vagy kedvesem börtönőrD Fisz7 G E7
Engedj ki hát a hűvösből(x2)D lehúzod D A7 D
GYkek, gyors segítség kéne. Lesz egy foci-bál febr. 19-én és ott egy vajdasági hölgyet kéne kísérnünk zenével. Az egyik szám: Nem vagyok én apáca... Ennek a refrénjének a 3. sorában az utolsó akkord nem világos számomra, mert a basszus-menet "belerondít" és nem tudom kivenni, hogy A-dur, vagy mi a szösz. Ha valakinek meg van a kotta, lökje már át valahova lécci.