Ennek az a hátránya, hogy 64 bites alkalmazásokat nem tudsz futtatni, és 4GB RAM-nál többet nem tudsz használni. Ha az egyszerre futó alkalmazások memóriahasználata megközelíti a rendelkezésre álló memória méretét, akkor az operációs rendszer elkezd intenzíven swap-pelni, vagyis a "régen" használt adatokat virtuális memóriába írja, és a korábban kiírtakat szükség esetén betölti a memóriába. Ez a virtuális memória egy fájl a fájlrendszerben (pagefile.sys). Mivel a lemezegység sebessége nagyságrendekkel kisebb, mint a RAM-é, a számítógép működésében lassulás tapasztalható.
A 64 bites nem dolgoz fel kétszer akkora adatmennyiséget, csupán 64 bites memóriacímeket képes megcímezni.
Ez eleve nem lineáris, hanem exponenciális különbséget jelent, míg a 32 bites rendszereket ez 4 GiB memóriahasználatra korlátoz (2^32 byte), addig 64 biteseknél ez a korlát 16 EiB (17 180 000 000 000 GiB).
Én nem tudom mennyit számít, mert mikor váltottam az egész gépet cseréltem, így persze jóval gyorsabb lett. Mondjuk szerintem ma már nem is nagyon kapni 32bites procikat.
Értem.
Szóval jó procival gyorsabb, ezexerint. Elméletileg.
De gyakorlatilag ?
Gondolom itt is rengetegen átálltak már 32 bites op.rendszerről 64 bites-re.
Mik a tapasztalatok ?
a 64 bites rendszer egyszerre 64 bites adatmennyiséget dolgoz fel, a 32-es egyértelműen feleannyit... ezen felül már csak attól függ a dolog,hogy a processzor milyen tempóval tudja feldolgozni ezt az adatmennyiséget...
Kérdezném a rendszergazda-programozó matematikus-hackereket hogy tényleg semmivel sem gyorsabb a 64 bites op.rendszer mint a 32 bites ??
Merthogy nekem azt mondták.
Gitáresősítő szimulátor témában nézzétek meg ezt a plugint:
http://www.vst4free.com/free_vst.php?id=1400
A Tech21 Sansamp szimulációja.
Teljesen ingyenes, mindössze 0,23 mega, és hangzásban simán hozza a nagy fizetős szoftvereket, ha nem mutat túl rajtuk.
Erre kell nekem is, de vannak szintek.
Amikor win98-at használtunk,akkor simán bedugtam a BOSS SD1 pedált az SB 16 hangkártyába. Bárminemű preamp meg hangfalszimuláció NÉLKÜL. Szólt, ahogy szólt. Nyilván rosszul, de írni lehetett úgy is.
Na ugyanezt akarom, de minél jobb hangzásban, HA ki lehet hozni. Sokak szerint ki. Azt lenne jó tudni, hogy.
Én már túl vagyok a zenekarosdin. Nem fogok stúdióba járkálni. Itthon akarom megcsinálni az ötleteimet magamnak. Lehetőleg jó hangzásban. Ennyi.
Csak mintákat hallottam, de szerintem semmivel nem jobbak. Hallotam Guitar Rigből is egészen jó hangokat.
Alapvetően én azt nem értem minek túl sokat ezzel tökölni. (nem neked, hanem általában). Én az otthoni felvételt arra használom, hogy számíráskor viszonylag tűrhető minőségben felvegyem az ötleteket, bedobok alá egy alap dobot mondjuk EZ drummerrel (erre teszek egy kis reverbet meg compressort/mastert), meg a gitársávokra egy kis EQ-t meg mastert és kész. Ritmus felmegy 2 sávban sztereóba, a többi marad 1-ben, + bass. Mankónak, meg számírásra tök jó. Ahhoz hogy a csöves cucc + láda + mikrofon szintet elérje valaki otthon, szerintem irreálisan nagy befektetés kell anyagilag és időben is. Persze, lehet napokig, hetekig pöcsölni a hangzással, csak (szerintem) nem éri meg.
Megnéztem, nálam a kompresszor a torzító előtt van (nem változtatható). Kísérletezek, aztán majd jelentkezem új felvétellel.
Köszi mindenkinek, hasznos volt.
Igen, kompresszál a nagy gain. Egy lehelletnyi kompresszor van csak rajta.
A 2120 saját torzítóját használom, az analóg. Ha egy csöves előfokról vesszük le a jelet, az is zizis. Van egyébként a 2120-ban csöves előfok is, de azzal még nem mertem játszogatni, mert még olyanabb. Majd próbálkozom a parametrikus EQ-val. Köszi.
Igen, kompresszort torzra csak utólag. Én úgy csinálom hogy minél kevesebb gain, felveszem a két oldalt így vastagabban szól, nem szoktam 100-100ig kitenni oldalra, nekem a 75-25 bal-jobb arány jobban bejött, és a masternél megy rá egy kis kompresszor.
a torzítás eleve kompresszál, szerintem ekkora gainnél ne használj kompresszort, mert még a maradék kis dinamikát is kiöli. Maximum az utolagos keverésnél rakj rá.
A zizegés témakörben: sok torzíto (különösen a digitálisak közül) eleve darázsfészekkel fertőzött. Ilyen pl jellemzően a legtöbb Boss. Moddolás nélkül használhatatlan...pedig az analog. Ha olyan, akkor abbol ki nem szeded (pl metal zone)
Ettől is lehet.
eq: rakj be a láncba egy grafikus Felületű vst eqaualizert. Fogd meg egérrel az egyik bandot és becsukott szemmel mozgasd minden irányba. Igy meg lesz a kérdéses freki.
Nem használtam ládaszimulációt: zajzár, kompresszor, torzító, EQ, és a 2120 aluláteresztő szűrője (7-es fokozaton), mint ládaszimuláció volt a láncban.
Próbálkoztam már a zizi frekvencia megtalálásával, de az mindenhol jelen van.
Jó ötlet a gain visszavétele többsávos felvételnél (ez az volt), kipróbálom.
Most meghallgattam alacsony hangerőn is a felvételt. Így még zizisebb. Majd kísérletezek. Köszönöm.
Fu otthon meg tudom majd nézni én kb min vágok, de közel sem vagyok profi ebben. meg ugye ez azon is múlik milyen ládaszimulációt használsz, én greenbacket szoktam, más szóróval biztos hogy máshol kellene dolgozni, szóval azt javaslom menj a füled után. Esetleg annyit próbálhatnál még meg hogy kevesebb gaint használsz, ha 2 sávot veszel fel és kipanorámázod attól eleve vastagabban fog szóli, kevesebb gain is elég, ami egyrészt jobb dinamikát ad másrészt kevesebb zizit. valamint én a végén rá szoktam tenni egy master plugint ami kicsit kompresszál, és abban is van némi eq.
DI-BOX- al kapcsolatban lenne kérdésem.
Reampolni szeretnék (otthon tisztán feljátszani és a studióban erősítővel felvenni)
az otthoni részéhez akarok venni DI-BOXot, ehhez a legalkalmasabbnak a Sliverblade HX1-et látnám.
Silverblade HX1
A kérdés része, hogy van-e tapasztalatotok ezzel, vagy esetleg másikat ajánlanátok?
Valamint hogy érdemes-e ilyet pedalboardba bekötni hogy élőben is dolgozzon?- ha igen akkor ahhoz jó ez a silverblade?
Ja, és nálam felvételkor két AD/DA átalakításon megy át a hang, míg élőben, monitorozva, csak egy. Nem tudom, az okozhat-e zizisedést, de valószínűleg nem tesz jót.
Szerintem nem fogalmaztam pontosan. Nyilván lehet hasonlót kihozni, nekem is sikerült. A dinamika nem jött ki számomra a szoftveres megoldásokból, abban találtam nagy különbséget. Pedig láttam már nagyon jó videókat a témában, úgyhogy akár jó is lehetne, de nálam nem jött eddig össze.
A zizi nekem csak a felvétel után tűnt fel. Nyilván benne van, de a gitárt önmagában hallgatva nem volt zavaró, pedig én is utálom. Egyébként ez analóg torzító, és az erősítők analóg előfoka is zizis nagy gain esetén.
(próbáltam a keFir-t.. Teszi a dolgát végül is. Majd még csinálok összehasonlító teszteket élő miksizéssel is. Amúgy külön a CAB szekció nem olyan rossz nekem az Amplitube-ban sem- ahogy most nézegettem. Ha kimenőtrafós vonaljellel küldöm meg, egész élethű. )
Én kivétel nélkül Clean-ben tesztelek először mindig. Sokkal nehezebb pálya dinamikai viselkedésben, frekimenetben is. Ha azzal ok, akkor utána lehet küldeni bármilyen torzival, nagy baj már nem lesz.
Elvileg itt van leírva. Ha tudtok angolul, akkor fordítsátok le nekem a lényeget. Köszi.
What is an impulse response?
For the guys that don't give a fuck about explanations: what is an impulse response? A .wav file. This is all you need to know.
For the others: what is an impulse response?
An impulse response is the output of a system when the input is a Dirac impulse (for digital stuff). The Dirac impulse doesn't really exist, cause is teorically a signal with amplitude 1 and length 0 (that's why it doesn't exist).
So if you run a Dirac impulse in the input of your system, you'll get the impulse response on the output.
The impulse response contains the linear characteristics of your system (i.e. frequency response) and does not capture non-linear things (i.e. distortion/saturation).
This is just a rough/stupid/useless-for-musicians description, for more informations you can search on the net...
Basically impulse responses can be used to capture frequency response and reverb.
The cab impulses you'll find here are just impulse responses of cab + mic systems (remember also the they contains also the frequency response of the power amp and the mic preamp).
Impulse responses are REALLY accurate. An analog cab sim (like ADA, Palmer, etc.) will NEVER match the accuracy of an impulse response. In this case the digital world fucks the analog world right in the ass. Believe it or not.
POD, V-AMP, Amplitube 2 and Guitar Rig 2/3 cab sims are ALL impulse based. The problem is that the impulse responses used are a bit crappy, that's why I (and a lot of guys here) never use them...
Egyébként nekem is jobban szólnak a multieffektek, mint ezek szoftverek, bár itt némelyek erősködnek, hogy ennek fordítva kell(ene) lennie. Csak tudnám hogy csinálják...?
Ez egy sebtében, pontatlanul rögzített felvétel Digitech 2120-szal.. Sajnos még csak hasonlót sem sikerült kihoznom a szoftveres cuccokból. Persze biztosan lehet, csak én nem jártam sikerrel. Az is könnyen előfordulhat, hogy az én úgynevezett játéktechnikám nem passzol semmihez.
Nem tud valaki egy olyan progit, ami realtime-ban mutat a hangkártya kimenetén egy spektrumanalizátort és egy stereoscope-ot? Arra kellene, hogy mondjuk a youtubon halgatott video hangját ne kelljen kitenni mp3-ba, onnan DAW-ba, majd RTA plugin-eket pakolgatni rá, hanem egyből látnám.
Főleg ládaszimulációk vannak, Marshall, Orange, Mesa, többféle mikrofonnal, pozícióval. A hangszórók V30, greenback. De utánanézek.
Valahol olvastam egy tesztet, az előerősítők állítólag nagyon jól szimuláltak a modellező szoftverekben, a végfok és a hangfal gyenge. Szerintem metálra már elég élethűek, a gond a blues-nál kezdődik:)
Járható út még, hogy otthon feljátszod "dróthangon", aztán egy csöves cuccon reampolod, vagy reampoltatod, így a feljátszással nem megy az idő pl. stúdióban.
Hálószoba-stúdióban utazom, úgyhogy a mikrofonozás az sajnos kizárva. Persze biztos, hogy za a legjobb megoldás. Több mikrofon és akkor a beállításokkal, meg az arányokkal lehet játszani. De ahhoz is érteni kell, és én nem is nagyon értek hozzá.
Viszont egy magyar nyelvű teszt, vagy akár csak a tapasztalatok leírása érdekelne.
Üdv, ha beleszólhatok, akkor már mikrofonozhatná is. A kefirt én is próbáltam, kismillió cab impulse-om van. Gondolkodom egy összehasonlító teszten, full szoftver, szoftver+csöves végfok+mikrofon, full analóg. Aztán lehetne elemezni.
Ez kifejezetten jó ötlet (belenézek majd én is). Még annyival tudod továbbfejleszteni, hogy a kombód speaker outjára ráteszel egy műterhelést, arra párhuzamosan még egy feszültségosztót (2 ellenállás). És onnan küldöd meg a hangszóró szimulátort. (mert a soundban rendesen rész vesz a végfok és a kimenőtrafó is)
Kisérletezésbe kezdtem Amplitube/Guitar Rig témában.
Nekem nem százféle cucc használatára/otthoni gyakorlásra kell, hanem felvételeket készíteni.
Tehát, csak egy jó egy gitárhangzás kell, nem száz.
Abból indultam ki, hogy ami van, azt ugye felesleges emulálni.
Tehát csöves erősítő és analóg pedálok beállít, kombó hangszórója kikapcs, effekt loop-ból bemenni számítógépbe.
Az amplitube és társain speaker szimuláción kívül minden kikapcs...és rájöttem, hogy a speaker emulációkon vérzik el az egész történet.
Utánaolvasgattam kicsit. Létezik egy ingyenes KefIR nevű program,ami "speaker reflekciókat" kezel. Azaz bizonyos hangszórók viselkedését egy wav fájlban rögzítik felvesznek különböző terekben, különböző mikrofonozással. Ez a FefIR ezeket e wav fájlokat kezeli. Tehát minden analóg, a számítógépen poedig csak a speaker sim fut.
Ha nem is tökéletes, de klasszisokkal jobb, mint a fenti programok.
Ha van egy Boss Gs10-ed, akkor szerintem szimuláció ügyben készen vagy, illetve a gitár input kérdése biztos, hogy rendben van. Belső túlvezérlésed van, az okozza a recsegést. Az amp szimulátor outputját vedd lejjebb, az szokta okozni. De bele tudsz nézni minden pontján a level-be, csekkold végig. Nem a hifí rendszerrel függ össze, semmi köze hozzá. (egy mikrofonozott alap jele is tweeter-es hifiken köt ki végül, mégis rendben van)
Hangkari: BOSS GS10 bypassolva. ASIO: az eszköz saját ASIO-ja,
VAGY ugyanaz az eszköz szintén bypassolva és SPDIF-en vagy gitárkábelen megyek be az EMU0404 PCI-be. Az eredmény hangzásilag gyakorlatilag tökugyanaz.
Próbáltam már simán bemenni egy kábellel az EMU0404-be (eredmény picit talán még rosszabb), vagy berakni a gitár és a hangkártya közé egy buffered bypass-el rendelkező gitárpedált (kikapcsolt állapotban), vagy egy equalizert is (bekapcsolt állapotban). Az eredmény gyakorlatilag egyformán rossz: azaz egy hifi rendszerbe bedugott gitárt hallok, amin dolgoznak ugyan a programok, de a gitárerősítő érzetnek még az illúziója sincs meg.
OK. nem beszólás akart lenni nos akkor kezdjük az alapoknál:
milyen hangkari?
(ha most ideírsz egy "alaplapi" (fost) vagy egy mittudoménmit asio4all-al akkor viszont itt vége is a diszkussziónak gondolom egyértelmű, hogy komolytalanság okán...)
Nyilván nem tudok jobban gitározni, mint ahogy tudok, de most nem erről bedzélek. Most azon a szinten beszélünk, jogyvbsl kézzel vskarom a fülem, jobb kézzel meg lassan pengetem az a hurt, értsd dzsi dzsi dzsi dzsi.... ennyit meg tudok nagyjábol valahogy, remélem igy látatlanba is kinézed belőlem. Na kezdetnek ez szoljon valahogy. Ha ez tud jobban szolni mint a multieffekt, akkor abbanvsegítsetek, hogy hogyan. Mit hogy állítsak., mert nálam, meg ezek szerint másoknál is, a multieffekt sokkal jobban szol.
Akkor arra tudok gondolni, hogy valamit túlvezérelsz, és/vagy túl alacsonyra van állítva a hangkártya puffere.
Nálam az Amplitube gyári presetjeinek zöme kifejezetten mélyen szól.
userhiba...
nézzetek át a Jónás Tamás topikba.
a topikgazda GR5-el nyomatja, űbersound.
persze "kéz" is kell! fejbengitározóknál sem az alacucc sem a gitár felsőpolc nem gyógyítja azt az amatőr fost, ami kijön a kézből...
az amplitube-ot se bántsátok, szerintem tök jó kis progi. persze annak aki tudja mit akar és kitekeri belőle...
egy mai alap pc és egy !JÓ! asio2-es hangkari mindössze az alapkövetelmény.
Nekem az a gyanus, hogy ezeket a szoftvereket komoly zenészek használják, valahogy csak tud jol szolni...
én hallottam a guitar riget a coda studioban egyébként, ottvkb jol szolt, viszont abba a hangzásba biztos benne volt a többmillio forintos studiotechnika hangja is.
Egyébként én is azt tapasztaltam, amit mondasz, hogy ezeknél a szoftvereknél a gépbe bedugott multieffektek sokkal jobban szolnak. Az a baj, hogy mostbegy gt6 effektem, van, ami meg a torzítás texturájába belersk egy idegesítő frekvenciát/nemtommit amit nem kehet kiszedni. De még mindig jobb.
Nem igazán vannak presetjeim. A gyáriakat nyomogattam végig, belenyúlogattam kicsit. Egymásután végigprobálgattam a pod farmot, a guitar riget, az amplitubét, a revalvert, meg a waves szoftverét is és mindegyik ugyanugy rossz, nem hiszem hogy a presetekben van a hiba. A tiszta hangszinek vékonyak, dinamikátlanok, a torzítás meg olyan, mint amikor pl. a hangszoro torzít. Mint amikor tulhangosítod a rádiot. Az a recsegős hangzás.
Az Amplitube nekem is használhatatlannak bizonyult. Érdekes koncepció. Hangszínre (frekimenetre) teljesen élethű sound-ok, a dinamikai viselkedése viszont nem is emlékeztet egy élő erősítőre. Nekem gyakorlatilag hasznavehetetlen.
Egyelőre a Roland szimulációknál nem találtam jobbat. (persze az sem százas)
Én is kísérleteztem egy ideig velük. Aztán hirtelen ötlettől vezérelve visszadugtam a 2120-at. Ugyanaz a hangszóró, és minden egyéb, mégis ég és föld a különbség. Még ez sem tökéletes, de nem vagyok nagy tekergető, talán azért nem sikerült a szoftveres cuccokból sem kihozni valami értékelhetőt.
A darázsfészek hangzás - ha a hangszínbeállítások jók - a szélessávú hangszóró miatt van. Használj láda szimulációt, vagy minimum aluláteresztő szűrőt. A Digitech 2120-ban például elvileg ez utóbbi van ládaszimuláció gyanánt.
A gitárerősítő emulációs szoftverekből (guitar rig, amplitube, stb...) nem tudok normális hangot kiszedni, de nem tudom miért.
Van egy usb hangkártyám gitár bemenettel azon bemegyek a gépbe, a gép után egy sony hifi erősítő van kötve, azon meg egy pár hifi hangfal.
Az eredmény darásfészek torzytő szerű hang. ahhoz hasonló, mint amikor egy torzítópedált gitárerősítő helyett hifi erősítőbe dugsz.
Én csinálok valamit rosszul, vagy ezekhez a szoftverekhez speciális stúdióhangfalak, esetleg PA rendszer szükséges?
Apogee Duet iPad/Mac
A hangkártyáiról és konverterei minőségéről híres cég, az Apogee megújította az egyik legnépszerűbb hangkártyáját a Duet2-t. Az új verzió immáron USB2.0 porton keresztül Mac számítógéppel és iPad/iPhone eszközzel is képes működni, valamint tölteni is tudja azt.
120 ezer kp.
Csere nem érdekel!
mail: omnisphermx kukac gmail pont com.
mobil:30 -negyvenegy harmincegy - harmincegy - nulla
Jó kérdés. Elképzelhető, fizikális out-in kábelezésre lesz szükséged, mert nem engedi a szoftver megszervezni..
Kérdés, hogy az ezdrummeres midi track-ed milyen input lehetőségeket ad. Illetve ha van all midi input opció és az bennfoglalja a drumagog-ok kimeneteit is, akkor jó lehet...
Amúgy itt is itt van egy free trigger progi, én ezt használom pl. Mindent be tudsz rajta állítani:
http://www.kvraudio.com/product/ktdrumtrigger_by_smart_electronix
az ezdrummer egy elég profi vst dobprogram. Azt szeretném vezérelni valahogy a gyenge minőségű dobsávjaimmal.
A midi ott jön be a képbe, hogy a 32 bites zeneszerkesztő memoria korlátai miatt nem tudok sávonként kulon ezdrummereket használni, ezért szeretnék összesen egyet berakni, amt vezérlek valahogy a többi sávok jelével.
Na most én nem értek valamit, igaz nem használok ezdrummert, azt se tudom, mi az. Drumagogot viszont igen élőben felvett dobokkal, ha szükséges. Ott nincs szó midiről. Rárakod a megfelelő dob sávra és az villámszerűen elkezd triggerelni egy másik mintát, amit ha nagyon akarsz utána 1 ms-al előrehúzol, ha összehasonlítva a cserélendő mintával késik.
Abban segítsetek, hogy lehet megcsinálni a következőt:
Nem sávonként rakok be egy-egy ezdrummert, hanem létrehozok egy midi sávot, amire rárakok egyetlen ezdrummert, és azt vezérlem valahogy a sávonkénti drumagogg-ok midi jeleivel.
... viszont Sony Acidban dolgoznék, ami 32 bites.
A második sáv ezdrummer már kiírja, hogy nem tud több memóriát kezelni...a 64 bites ezdrummert meg nem látja a 32 bites ACID.
Van egy dobfelvételem sávonként wav fájlokban. Sajnos elég rosszul szól.
Meg tudom valahogy csinálni, hogy az EZDRUMMER programot vezérlem a wav fájlokkal?
Hasonlóképpen, mint ahogy a sidechain kompresszor működik.
Tehát annyi Ezdrummer sávot rakok be ahány dobsáv van, és amikor a wav-ban pl. a lábdob megszólal, akkor megszólaltatja az Ezdrummer is a lábdobot.
Hogy lehetne ezt megoldani?
fos directx és multimedia módban a daw használhat több hangkártyát egyszerre, de asio módban csakis 1daw1hangkártya mód létezik. kivétel, ha a driver tudja az 1drivertöbb(deugyanolyan) hangkártya módot (pl. m-audio delta1010)
ezt az asio4all se tudja átugrani...
Bocsi az offért.
Fox, veled vitatkoztunk azon sokat, hogy a bankok bocsáthatnak-e ki pénzt?
Asszem rájöttem, mire gondoltál. Az off-ban kitárgyalhatjuk, ha még érdekel.
Kioktathattok engem is ebből a témából..Szóval ez az Asio4All dolog lehetővé teszi, hogy a DAW több hangkártyát is lásson?
Nekem van egy Emu1820M, illetve ezen kívül egy BOSS GS 10-es asztali gitáreffekt, egyben USB hangkártya. Szerintetek kezelhetné a program gond nélkül mind a kettőt?
Gondolom, necces probléma..
Nem számítottam arra, hogy a driver-től megoldódik. Szerintem a line out-ot próbáld elosztani kétfelé valamilyen eszközzel. Átmenetileg csatlakozó elosztóval is megpróbálhatod.
Igen, nekem egy másik verziója van (nem tudom melyik újabb). Feltelepítettem 6.1.-es drivert de azzal sincs változás. A késés sajnos elég nagy probléma lenne.
Kijelenthetjük hogy ezzel a hardverrel nem igazán kivitelezhető.
Így egy monitorrendszert akartam megoldani hogy saját magamnak keverhessem, eq-hassam a fülesem, és mindezt élő felhasználásra.
Azért köszönöm a segítséget mindenesetre tanulságos volt!
Az ASIO4ALL Control Panel-en lejjeb lehet venni a buffer size értéket mindaddig, míg nem kezd el recsegni a hang. Ekkor kisebb lesz a késés (latency), de alaplapi hangkártyáktól nem lehet csodát várni.
Cubase-ben meg tudtam csinálni. Mivel a Cubase tudtommal csak egy VST Audio-t kezel, ezért először feltelepítettem az ASIO4ALL-t (http://asio4all.com), ami több eszközt is össze tud fogni. Képriportban mutatom meg a beállításaimat.
VST Audio System:
ASIO4ALL Control Panel:
ASIO4ALL Device Setup:
VST Input Connections:
VST Output Connections:
Track Output:
Group Track Output:
Group Track Send:
A beállítások elvégzése után jókora késéssel ugyan, de mindkét kimenet párhuzamosan működött.
Érdekes, mert nekem is ilyen hangkarim van, és nem tiltja le a füles kimenet a másikat.
Jó drivert sedtl le hozzá? Már nem támogatják ezt a típust, de nekem otthon megvan a legújabb. Ha gondolod átdobom emailben hétfőn, csak adj meg egy email címet.
A másik megoldás, amire gondolni tudok, hogy a Windowsban nincs jól beállítva valami.
Egész működőképes megoldás, csak sajnos az a baj vele hogy a hangkártyáknak a jobb és bal oldali kimenetét (remélem érthető) külön csatornaként kezeli és csak 2-re küldhetek ki, így az adott hangkártyából vagy a jobb vagy a bal oldali jel fog szólni ha mind a kettőt használom.
Én Reaper-rel próbáltam, más DAW szoftverek esetleg több csatornát is kezelnek egyszerre vagy ez hardveri szinten nem megoldható?
De egy fokkal mindenképp közelebb vagyunk a megoldáshoz :)
Nem tudom működőképes megoldás lenne-e, de ha van egy alaplapi hangkártyád, akkor talán ki tudod rá küldeni a kimenetet DAW-ban, és például a fejlhallgatót azzal meg lehetne hajtani. Elképzelhető, hogy ASIO-nak kell ehhez hazudni az alaplapi hangkártyát (ld. ASIO4ALL driver). Nem próbáltam, úgyhogy lehet, hogy halva született ötlet. Azt sem tudom, mekkora lenne a késés a két jel között.
Azzal a problémával fordulok hozzátok hogy van egy m-audio fast track hangkártyám, aminek van egy fülhallgató és egy line kimenete. Amint bedugom a fülhallgatót a line elhallgat és csak a fülesbe szól. Hogyan tudom azt megoldani hogy mind a két kimenet szóljon?