Most vettem egy Delta Audiophile 2496-ot használtan. 23e-ért házhoz jött.
Ez már jó darab, ettől lentebb nincs élet, de ez már jól használható.
A konverterei AKM-ek, nem Crystal -ok, szépen szól.
Ezt merem ajánlani, mert rendkívül stabil darab, a driver support meg a szokásos
Nos, szerintem a hangkártyám egy ****.... , AC97 Audio, valami integrált cucc...szóval szerintem max. egy új hangkártya hozhat változást, nem? Milyen jó hangkártyák vannak, amiknek ára nem a csillagos ég felé van?
Ha van a kártyádhoz asio driver, akkor annak a kontroll paneljén tudod belőni. Ezen felül a host szoftver is tudja kezelni asio-n keresztül a kártya paramétereit.
Ha nincs, akkor a késés megmarad mindaddig, amíg ki nem cseréled egy zenélésre alkalmas kártyára.
Ez pontosabban korg legacy collection és ezen belűl a wavestation egy külön eszköz. Tartalmazza még a szoftos ms20-at és a polysixet. Szerintem pc-n ennek nincs párja. Én is ezt ajánlom továbbá nézegesd át a native instument oldalát. Azok közülis különösen az absynth és a mastertape álltal ajánlott fm7 talán a legmegfelelőbb illetve a reaktor 5 jó sok szoft szinti tartalmaz.
Egyébként jó lenne tudni milyen tipusú hangszinek kellenek és milyen hangkártya van.(mert ha emu akkor feltétlen proteusx vagy emulátorx. Ezeknél jobb hangmintákat ilyen szinten nem fog találni)
Üdv Srácok! Ma töltöttem le a Guitar Rig 2 demóját, a gitáromat a számítógéphez csatlakoztatom, viszont van 1 problémám: hogy lehet azt beállítani, hogy a bemenő jel ne késsen? Tehát ha megpengetem a húrt, a kimenő jelet csak bizonyos időköz elteltével hallom. Ezen a késésen nem enged állítani a setupban sem, szóval nem tudok mit kezdeni. Guitar Rig-es profik segítsenek plíz!
Amelyik szoftverbe be tudja hívni a modulokat, az már szerkesztésre és felvételre is alkalmas.
Ezek a modulok általában vst instrument-ként vannak jelen és a megszólaltatásukhoz egy alacsony latenciás, asio-s hangkártyára van szükség.
Egyébként vannak olyan soft szintik és samplerek, melyek ún. stand-alone módban is futnak, azaz nem igényelnek host programot.
Úgy tudom, hogy az NI FM7-ese ilyen, talán a Kontakt, a B4, illetve a wavestation legacy-je is.
Nyilván vannak sokan, akik sokkal több ilyet ismernek, nekem most csak ennyi ugrott be.
Sziasztok, ide is beteszem, mert van köze a témához:
A szomszédomnak van egy Yamaha CLP-120 digitális zongorája, amit szeretne néha szintetizátorként használni. Ehhez szüksége lenne egy számítógépes szoftverre, ami könnyen kezelhető, és jól szól. Nincs szüksége se szerkesztésre, se felvételre, csak különböző hangszíneket szeretne használni. Légyszi ajánljatok egyszerűen használható szoftvert, és ahhoz jó hangú modulokat. Előre is köszi.
Nyisd meg üresen a médiaplayar ablakát! Menny rá a beállításokra! Azon belül az eszközökre és megint a beállításokra! Megjelenik egy nagyobb ablak, és felül a vége felé lesz valahol a formátumok beállítása. Rákatt és megjelenik egy oszlop a formátumokkal, jelöld ki mindet, OK-zd le! De ott van egy olyan , hogy pufferolás, és oda írj be számokkal 240 sec időt!
Samplitude topic!!!
Pont ezért van.
Egyébként pedig "Y" gomb, Record Options és állítsd be az Internal reoslution-t 16 bitre. Lehet, hogy 32 bites floating-on van és azt nem támogatja a kártyád. Ugyanígy a kártya felé is belőheted 16 bitre.
Sziasztok!
Nincs meg valakinek véletlenül a Style Works Universal 2000-es program, mert én megszereztem és a boha istennek sem bírom használni. Segítsetek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A segítségeteket már megint előre is köszönöm. Nem demó a progi. Fel tudtam telepíteni. Az ember akitől vettem azt mondta, hogy bármilyen midi-ből tudok stílust konvertálni. Én ezt a bizonyos konvertálást ma reggel óta űzöm de még nem jött össze. Valami sikerül de a hangszer össze vissza játszik. Példáúl az intrót rövidre játsza, az endinget meg nem is játsza csak vége van a számnak mint a botnak. Szerintem a beállításaimmal van a gond. (hülye vagyok hozzá mint a seggggg)
Úgy szeretném beállítani, hogy az intrót meg az endinget playbackelje magát a számot pedig én játszam. A variacót meg mondjuk a refrénbe szeretném használni.
Segítsetek nem tudom melyik értékeket állítsam és hova.
Sziasztok!
Valaki tudna nekem mondani dobos progti amivel FEL LEHET VENNI kapásból dobtémát:)
Votl szerencsém a Dumkit From Helles cuccokhoz...de ott sajna nem letett velvenni kapásból:S
Légszi segítsetek!
Előre is köszi!
Köszi Harkh,
Ugyanezt guitar proban nem tudja vki hogy lehet megoldani?:D Ott a ritmusértéket tudom változtatni persze, de a tempot nem, az akkor egész számra vonatkozik :SS Pedig vannak olyan tabjaim amiben van csomó ritmusváltás, oda az ütem fölé szépen ki van írva hogy tempo=120 aztán később 130, de hogy hogy csinálták...:S
a tempónál is meg a time signature-s téglalapocskánál is a kis ablakok azt az értéket változtatják, amelyik épp piros!! ha nem az piros, amelyiket szeretnéd, rá kell bökni
ott egy vízszintes vonal jelzi az aktuális tempót, a nóta elején látod felül egy kis téglalapban a fehér rész felett közvetlen, hogy mondjuk 4/4. Ez a ritmus.
Ezt úgy tudod váltani, hogy annál a pozíciónál, ahol váltani akarod, ott erre a részre katt (ha föléviszed az egeret, ksi ceruza jelenik meg) megjelenik egy új téglalap, majd egy kicsit feljebb a time signature ablakba átírod, hogy mondjuk 17/22 :D
A tempót meg úgy tudod váltani, hogy kiválasztod bal felül a ceruzát (ha épp nem az van alapból), ilyenkor ceruza van a fehér résen, és a csíkot odahúzod, ahova akarod, de ez alapból 5-ösével ugrál, de felül egy kis ablakba be tudod írni a pontos értéket. Ekkor az adott pozíciónál fel v leugrik a csík. Ugyanúgy mint alapesetben, ha be van nyomva a gridre rajzolás, akkor csak ott rajzol, pontosan, ha nincs, akkor meg folyamatosan változtatható, bár ennek nem sok értelme van, max ha ilyen folyamatos lassulást/gyorsulást szeretnél, de az nem metál.
Na, ez most lehet, hogy marha bonyolultnak hangzik, de ha egyszer megcsinálod egyből egyszerű lesz.
Amőgyilyeneket nyugodtan lehet mailben, mert egyáltalán nem biztos, hogy benézek pl ebbe a topicba, mint ahogy most sem tettem... ;]
Emberek, van egy hatalmas problémám! Lévén nekem egy boss gt-6b efföktöm, amit összekötök a digitális kimenetén keresztül (S/PDIF) a hangkártyával (egy régebbi terratec). Nnnamármost zaj zéró, meg minden fasza, DE "click"-eket hallok a fülesben, amikor játszok. Ilyenkor ugye össze szokták szinkronizálni a cuccokat, csakhogy az effekten nincs ilyesmi csatlakozó. A menüjében lehet állítani, hogy automatikus vagy belső szinkront használjon, de mindkettőnél csinálja. Ötlet?
Mondjuk igazából arra sem emlékszem hogy a tempot hogy kell változtatni, mert egy ideig nem volt a rendes gépem a közelemben, nem tudtam vele kisérletezni... Vmi tempo menüt kellett behozni de nem tuom hogyan:S
Hello!
Azt már kérdeztem itt, hogy hogy lehet a Nuendoban egy számon belül tempot váltani, meg is kaptam rá a választ, azt viszont még nem sikerült megfejtenem, hogy ritmusértéket változtatni hogy lehet!
Segítene valaki? Thx
Mondom....biztos lesz egyszer ilyen, mert tény, hogy a fórumon való részvétem néha rosszúl sűl el. Így már jó sok ellenlábast szereztem, de szereztem nagyon sok támogatót is. Nem tartom magamat én se szakértőnek(majd novemberbe, mert akkor valszeg hivatalosan is hangtechnikus leszek.... :D).
Én is maximálisan antiszoc vagyok és nem szeretném már ezt folytatni. Tudom, hogy néha agresszívan és bénán kezelem le az ilyen dolgokat, de amikor írok valamit és azt kapom válaszul, hogy "idegesítesz" nem tetszik. Gondolom neked se tetszene. Ráadásul alaptalanul kapom ezt mivel nem neked írok. És azért idegesítelek mert az én tapasztalataim mást mutatanak.
Mindegy...ássuk el a csatabárdot, mert már tényleg mind a két oldal nevetséges és mellesleg ez nem sok embernek hasznos.
Maradjuk annyiban, hogy egy sörre vendégem leszel....
Aki ismer engem, tudja, hogy egy nagypofájú valaki vagyok, de soha egy fűszálat nem hajtanék félbe ha nem muszáJ + az ingem is odaadom ha kell. (ezé nincs ingem)
És antiszociális is vagyok. 100%-ig.
Oszt mégse ítélem magam jobbnak senkinél se.
Se szakember nem vagyok.
Maximum néha zavar az irritáció.
Nah megin szófosok. Önkritika roxx.
Mint a keselyűk....
Nem velem van a baj, hogyha látatlanba jobbnak ítélitek magatokat.
De mostmár tényleg rendezni fogok egy ismerjük meg fieldet estét ahol mindenki vendégem lesz egy sörre és nyugodtan barátságosan megbeszélhetünk mindent.
Mert fórumon való emberismeret elég téves tud lenni(Kurtács úr érdeklődhetsz a másik fórumon ugyanis ott már futottam össze emberekkel).
Sajnálom ha a lelketekbe gázoltam és sajnálom, hogy idáig fajulnak a dolgok olyan emberekkel akik magukat ennél inteligensebnek tartják(a tények még sem ezt mutatják).
Viszont azért a kérdés fenn marad. Csak nekem köszönhető ez? Mert ha szerintetek igen akkor itt már rég ítélketésről beszélünk és nem objektív megközelítésről.
Ráadásul amikor már olyan emberek is öntik a parázsra az olajat akiknek ehez szinte semmi közük az már nem csak engem minősít. Ti is lesülyedtetek erre a szintre tehát nem gondolnám, hogy különbek vagytok. Persze ezt így fórumon keresztűl nem szeretném megítélni.
Ja és az vesse rám az első keresztet aki tökéletes.
Ezt tényleg jó, hogy leírtad, mert ha nem tudom nem olvasok vissza pedig a topik eleje egész egyszerűen űberzseniális, akánlom mindenkinek akinek van egy fölös fél órája.
Ez valszeg latency hiba(habár annak állandó a késése és nem csúszkál).
Próbáld meg, hogy felrakod neki a kx drivert(http://kxproject.lugosoft.com/down.php?language=en), majd a szoftban amit használsz beállítod a kx asiot, majd a latencyt lejebb húzod.
Van egy kis problémám.
Volt egy 4.0-ás Creative SB Live! hangkártyám, de szerettem volna a 16 bit helyett 24-gyel rögzíteni, ezért vásároltam egy Creative SB Live! 7.1 24-bit -et. Csakhogy azóta a nem stimmel a szinkronjelem, amit feljátszok, mindig elcsúszik, először azt hittem pontatlanabb lettem, de kb 3 perc hosszúságú felvétel után már egy-két ütemnyit is csúsztam az alaphoz képest (ez már gyanús volt, ennyire nem rossz a ritmusérzékem). A régi kártyámmal azóta is rendben működik a felvétel. Acid Pro 4.0-val készítem a felvételeket (kipróbáltam az Acid Pro 6-ot is, úgy is csúszott), arra is gondoltam, hogy az új kártyám nem szereti, dehát mégiscsak ugyanannak a gyárnak a terméke?!
Szóval szeretnék csúszásmentes felvételt készíteni, és lehetőleg az új kártyámmal (még garanciás, visszavittem, majd 3 hét múlva visszaszolgáltatták, hogy "nincs semmi baja")! Mit tegyek?
De már egyszer elmodtam...haggyuk abba!!!
Ha valami probléma van szívesen találkozok személyesen is, de megkereshetsz privátba is.(persze ne vedd fenyegetésnek) Üljünk le és igyunk meg egy sört és mond a szemebe mi a bajod. Merte ezek az okoskodások kikészítenek. Te magadról azthiszed, hogy rohadt nagy szakember vagy. Hát sok sikert.
Találkoztam már ott a fórumon egy pár emberrel és segítettem is sok embernek csak ezt te nem veszed észre. Kapj már észbe öreg!
Mellesleg te vagy a gyökér ha erre kapod fel a vite
"Hát Gorilla..... Van egy párdolog amivel próbálkozhatsz, de ezek nagy minőségi kompromisszumokat követelnek.
Például ott a nois gate. Vagy próbálkozhatsz az eq-val. Viszont ezek mind belefognak szólni rendesen a hangképbe.
A noisgate-el még az a gond, hogy szoftverikus verziói mind *arok(az equk is, de abból van azért elfogatható). Még a vasakal is kell szenvedni mire belövöd. Nem is igazán szeretik ezt a cuccot a szakemberek(legalábbis azok akikkel eddig beszéltem).
Egy bitos....lehet csökkenteni a zajt, de ugyan ilyen arányba fog romalani a felvétel minősége(mivel nem vagy szakamber ebben biztos lehetsz). Én is próbálkoztam már hasonlóval. Sikerült is eltüntetnem a zajt viszont a hang minősége is romlott.(főleg a felharmonikusok)
De gyakorlásnak nem rossz..... :D"
GRATULÁLOK okoska... Kicsit nézz utánna mire jó egy szoftos noise gate vagy reduction. Elmondom. Semmire.... Erről ennyit.
Az, hogy nekem ez a véleményem majd nyomod a baromságod,hogy "mostmár nagyon idegesítesz" ez tényleg olyan hozászólás volt ami feltétlen kellett. Gondolom erre gondoltál mikor azt írtad, hogy" És hidd el, ÉN csak akkor szólok hozzá, amikor úgy érzem, értelmes és hasznos, amit mondani akarok."
Erre az idegesíteszre nagyon nagy szükség volt andriska.....
"na kisfiam ez az ami nem májer.
1 - ezen és a másik fórumon is akik gyakrabban néznek be, tudják, hogy ORDENÁRÉ badarságokat szoktál összehordani. Ez addig jó mulatság, amíg tudjuk, és nevetünk rajta. De ha bejön valaki, aki nem igazán van képben, és kérdez valamit, te pedig megint elkezded neki lehozni a tejutat az ostoba szövegeddel, az nem jó. A fórumnak a segítségől (is) kell szólnia. És hidd el, ÉN csak akkor szólok hozzá, amikor úgy érzem, értelmes és hasznos, amit mondani akarok. TE pedig mindig, amikor rádjön a szófoshatnék.
Sértegetni....LOL összekeversz valakivel. Csak jó tisztázni a dolgokat, mielőtt a focilabda kirúgja a kapust.
Ez amúgy nem is igazából neked, a kicsi Fíldnek ment, hanem azoknak, akik bejönnek ide és levakulnak a nagy hangon és nagy bátorsággal kimondott marhaságaidtól.
Még egy LOL: szakmaiság. Ezért mondtam, hogy fingunk sincs egymásról.
Remélem, érthető voltam.
Nem fogok többet az érzékeny pici lelkedbe taposni, most is csak rossz napot fogtál ki (általában az ilyen sületlenségeken simán átsiklom, neked is meg kéne tanulnod beférni a kicsi bőrödbe)
" "field, most már kezdesz idegesíteni komolyan. "
És miért kezdelek idegesíteni? Mi a problémád?
Látszik, hogy értesz bármihez is....LOL
Kicsit tanulgass a szakmáról. Nekem is van még mit tanulnom, de az egyértelmű, hogy noise reductionnal és gatel szétfogod *aszni a hangképet. De hajrá. Gratula Guitarplayer..... "
na kisfiam ez az ami nem májer.
1 - ezen és a másik fórumon is akik gyakrabban néznek be, tudják, hogy ORDENÁRÉ badarságokat szoktál összehordani. Ez addig jó mulatság, amíg tudjuk, és nevetünk rajta. De ha bejön valaki, aki nem igazán van képben, és kérdez valamit, te pedig megint elkezded neki lehozni a tejutat az ostoba szövegeddel, az nem jó. A fórumnak a segítségől (is) kell szólnia. És hidd el, ÉN csak akkor szólok hozzá, amikor úgy érzem, értelmes és hasznos, amit mondani akarok. TE pedig mindig, amikor rádjön a szófoshatnék.
Sértegetni....LOL összekeversz valakivel. Csak jó tisztázni a dolgokat, mielőtt a focilabda kirúgja a kapust.
Ez amúgy nem is igazából neked, a kicsi Fíldnek ment, hanem azoknak, akik bejönnek ide és levakulnak a nagy hangon és nagy bátorsággal kimondott marhaságaidtól.
Még egy LOL: szakmaiság. Ezért mondtam, hogy fingunk sincs egymásról.
Remélem, érthető voltam.
Nem fogok többet az érzékeny pici lelkedbe taposni, most is csak rossz napot fogtál ki (általában az ilyen sületlenségeken simán átsiklom, neked is meg kéne tanulnod beférni a kicsi bőrödbe)
Néztem a honlapod, de különösebb szakmai dolgot nem láttam.
Mellesleg nem én kezdtem a személyeskedést. Sértegetni meg nem állt szándékomba.
Egyébként kivagy ha már itt tartunk?
Ennek az az eredménye, hogy a gyártók tönkre mennek mivel nem tud mindenki helyet foglalni minden stúdióba(például a cool edit a legjobb példa...ők is inkább maradtak volna sytrilium).
A másik az emberi érzés és a fair play szabájok.
"Elösször is a cooleditt a crack miatt ment tönkre" Te írtad cica.
Amúgy ez a zeneszoftver gyártás is legalább akkora üzlet elsősorban mint a különböző hardverek folyamatos elavulása. Mindenki vegye az újat sok pénzért, mert olyanokat tud mint eddig semmi, upgrade, ami simán 100e körül van egy Cubase-nél is, szóval hagy ne az legyen már az utolsó szemét aki esetleg nem ebből él mint egy studió és esetleg kalóz programot használ. És mégegyszer, akinek akár egyetlen kalóz szoftver, mp3, film akármi is volt vagy van a gépén az lécci ne oktasson ki másokat az erkölcsről.
"Field! Azért ennyire mégsem kéne ex-catedra kinyilvánítani gondolatokat. Mindazonáltal egyet kell, hogy értsek veled."
Szeretek hatásosan fellépni.... :D
Nehogy már azt hozzátok ki, hogy még jó is, hogy crackelnek.
Elösször is a cooleditt a crack miatt ment tönkre. A másik, hogy az adobe azért van még fent mert rengeteg profi stúdió(grafikai) használja jogtisztán. Tehát mondhatni, hogy ők nem a home környezetből élnek. Ez nem mindegy.
Nem tudni az igazi okokat, de nem is érdekes. Úgysem az marad meg az emberben, hogy Syntrillium Soft, hanem a Cool Edit elnevezés.
Az Adobe meg elég tőkeerős ahhoz, hogy jól felfuttassa a programot.
Példa, hogy a Samplitude-ot a német-amerikai Sekd gyártotta. Most meg a Magix nyomja, akik meg inkább a 10-20 ezres ...maker szoftokat tolták a piacra.
A fene sem érti, nem vagyok közgazdász.
Az meg, hogy a Cool Edit gyártóját felvásárolták, nehogy már negatív legyen. Hidd el ilyenkor a tulajdonosok jól járnak, nem sírnak a régi cégnév miatt.
Hmm. Nem tudni valóban, de azért vannak piaci átrendeződések.
Pl azt tudod, hogy ki volt a CoolEdit gyártója? Ma már a progit Audition-nak hívják és egy olyan szoftveróriás neve alatt fut, akinek minden szoftját crack-elik, mégsem borult be.
De ha könyves témát említjük: vajon hány író használ jogtiszta szövegszerkesztőt, jogtiszta oprendszeren?
Én meg a magam részéről azt kívánom, hogy végre jöjjön el az a kor, amikor a zenét író emberek életében a lemez elkészítése és eladása semmiféle anyagi veszteséggel és nyereséggel sem (!!) jár, hogy csak az zenéljen akinek önkifejezési vágya van, de ne is kelljen a fél életét rááldoznia, hogy megvalósítsa ennek feltételeit. Hogy egy lemezt megcsinálni olyan legyen mint mondjuk egy könyvet megírni. Ez szerntem nem értékelné le a zenét, sőt. Csak a gusztustalan üzleti részt vonná ki belőle. Élőzenére meg live-actekre nyilván ugyanúgy igény lenne, a zenekarok nagy része úgyis ebből él nem a lemezeladásból. Amúgy létszi mondjatok már egy nagy szoftvergyártót aki a C.R.A.C.K. miatt ment tönkre. Én nem tudok egyet sem, a crack a legjobb reklám.