HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA



A FÓRUM legfrissebb témái

?Hangszórót ?Ládába

2024. március 28

Vizelde

2024. március 25

***YAMAHA billentyűsök

2024. március 23

JÁTÉKTECHNIKA

2024. március 21

Jónás Tamás (instrume

2024. március 21

Zenészeket, zenekart ke

2024. március 20

Csöves Gitárerősítő

2024. március 18

LINE6 - VARIAX

2024. március 16

In Memoriam...

2024. március 11

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2024. március 08

Offtopic

2024. március 07

***IBANEZ***

2024. március 02

Gitáreffektek

2024. február 08

BÚÉK 2023 Karácsony

2024. január 15

*MARSHALL.hu KLUB *

2024. január 12

Akusztikus gitárok

2024. január 12

***FENDER***

2024. január 11

***GIBSON***

2024. január 11

Oktáv, nyak stb. beállít

2024. január 04

***Squier***

2024. január 02

***JACKSON***

2024. január 01

Fotók, képek, GALÉRIA

2023. december 27

YAMAHA gitárok

2023. november 27

***SX gitárok***

2023. november 27

CORT GITÁROK

2023. november 13

A számítógép és a z

2023. november 10

ZENEELMÉLET

2023. november 08

GITÁRÉPÍTŐ - GITÁRF

2023. október 29

Videó & mp3 linkek

2023. október 29

KEVERŐK, Hangkeverés...

2023. október 01




HANGMESTER.HU AKCIÓ
VILLON TRIÓ: TÁBOR LIVE 2020
VILLON TRIÓ: TÁBOR LIVE 2020

VILLON TRIÓ: TÁBOR LIVE 2020


Akciós ár:
999 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 3000
HANGSZERUTALVÁNY 3000

HANGSZERUTALVÁNY 3000


Akciós ár:
3 000 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 5000
HANGSZERUTALVÁNY 5000

HANGSZERUTALVÁNY 5000


Akciós ár:
5 000 Ft



hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT NAGY KRISZTA VIDEÓKLIPJE - CSAK A PÉNZ
2024. február 29.





hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT VASKÓ MAKKA ÚJ VIDEÓKLIPJE
2024. február 28.







Legfrissebb használt hangszerek:
SoundSation
84 900 Ft
Elektronika
75 000 Ft
Gretsch
219 000 Ft
Line6
65 000 Ft
Fender
245 000 Ft
Fender
160 000 Ft
Dean
160 000 Ft
Roland
105 000 Ft
Steinberg
99 990 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
KARÁCSONY UTÁN ÚJRA KÉTSZERESÉRE BŐVÍTJÜK A HANGSZERBOLTOT
2023. december 24.
ITT A NOVEMBERI 10%-OS KEDVEZMÉNY KÓDJA! NYISD MEG A CIKKET!
2023. október 28.
Iskolakezdési KOTTA és HANGSZER AKCIÓ -10%
2023. szeptember 10.
A HANGMESTER.HU SZERVEZI A VILLON TRIÓ JUBILEUMI ERDÉLYI TURNÉJÁT
2023. április 19.

A számítógép és a zene
Számítógépes zeneszerzés

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


Fidós 2006-08-15 08:25 |  #1395
"Két gépet összekonvertálni": ezért a szóhasználatért szerintem akár életfogytiglant is kaphaccc! Bár a kedvencem, amikor az "alkalmasint" szót használják az alkalomadtán, stb. szavak helyett, haah!

Fidós 2006-08-15 08:22 |  #1394
Két lehetőség van, az egyik:
1. MIDI-n keresztül összekötöd a két vasat, javaslom, hogy a PC legyen a master (*) -bár erről majd mások is mondanak véleményt-, aztán az ATARI-n be kell állítani, hogy slave legyen, ennyi. A PC-s programban a szinkronizáció ablakban (N/CSX: Sync setup pl.) engedélyezni kell az MTC küldést, több MIDI out esetén figyelj, hogy ott küldje ki, ahol kell. Már régen volt, de az ATARI-n csak egy pipa valami MTC gombra, hogy slave legyen, és melyik MIDI in-en várja az MTC-t (mert nekem több is volt, bibibíííí!). Mivel szekvencerként használod, ez a megoldás a jobbik.
2. Én vettem még anno az ATARI-mho" egy kis fekete dobozkát, nem jut eszembe a neve (nem a Ruppert), azon keresztül lehetőségem volt LTC-n keresztül is szinkronizálni a cuccokat.

*: tapasztalatom szerint a PC/MAC szimpla MTC kapcsolattal nem követi tökéletesen a master eszközt. Szalagos magnóról indítottam a MAC-et, elmászott egymástól. Megtudtam, hogy a szalag "nyávogását" ezek a tuti cuccok bizony nem fogják lekövetni, régen FOSTEX HDR-eket használtam, azok mentek vele, mint a pinty, de hát azokat még erre (is) tervezték valamikor Krisztus előtt. Ezért kellett vennem egy TimeLock Pro nevű eszközt, amely a szalagra felvett LTC-ből (folyamatos időkód) generál MTC-t is, meg órajelet is, ami referencia lesz a kompúternek. Tökéletesh. Bárcsak a szalagos magnóm lenne az, brühühüüüü!

Jeti 2006-08-15 07:24 |  #1393
Szasztok! Ki tudná megmondani, hogy lehet, vagy lehet e, összekapcsolni PC-n futtatott studio programot, Atarin futtatott Cubase programmal? Tehát valamilyen módon a két gépet összekonvertálni. J.

Rodnas 2006-08-14 17:09 |  #1392
OK.
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-14 16:52 |  #1391
De érdemes figyelni a technikai specifikációkat emu vs m-audio. Persze ez a különbség hallható is. Például jel/zaj viszony dinamika a/d d/a konverterek stb.

field2006-08-14 16:49 |  #1390
Ez nem azt jelenti mint mondam hogy az m-audio nem használható sőt tökéletesen ellátja a feladatát. Hangzásában van különmbség amiben szerintem jobb az emu. Valszeg ez szubjektív vélemény.

field2006-08-14 16:47 |  #1389
A helyzet az, hogy a midiman-ről m-audio-ra váltás rosszabbul sikerült mint az emu creative házasság. Mellesleg az emu mégis csak 30 éves gyártó. Szerintem jobban vágják a dolgokat mint az m-audio. Viszont a protoolsal el lehet adni.

field2006-08-14 16:44 |  #1388
"majd keresztre feszíted te önönnönmagad miután vettél egy EMU kártyát."

Rodnas: Előbb volt emu a gépembe minthogy internetem lett volna. Ráadásul nem is ott vettem az elsőt. Mellesleg nem dolgozok az absolutnak és nem hat meg a marketing dumájuk. Volt szerencsém hallani m-audiot és emut és amit tapasztaltam az az amit már leis írtam.
Ezért felesleges személyeskedned.

pcg2006-08-13 21:35 |  #1387
Feltettem a javítást, nézd meg légyszi!
Amúgy az erősítés = P1 + R2 + R3 / P1 + R2
Válasz '' hozzászólására (#)

pcg2006-08-13 21:32 |  #1386
Mindjárt, már megy fel. Nem csak a beültetés feliratozását szúrtam el, más hiba is volt, de most remélem jó lesz.
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-08-13 21:23 |  #1385
inkább R2=470Kohm

Rodnas 2006-08-13 21:22 |  #1384
mondjuk R2=1Mohm, R1=10Kohm, R3=10Kohm ? 1-6x erősítés...
Válasz '' hozzászólására (#)

pcg2006-08-13 21:17 |  #1383
Basszus.... elcsesztem, most látom, nem jó helyen van, nem ott ahova szántam. Ez okozza a vitát (hál istennek, köszi!)
Javítom!
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-08-13 21:15 |  #1382
most 6-10x erősítés van, az alja a kevés, erre mondtam a nagyobb potit pl.
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-08-13 21:13 |  #1381
"hanem a bemeneti impediancia magasra állítását célozza a bemeneti szűrő kondi után. "

az az R2 10Kohm....
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-08-13 21:11 |  #1380
talán zaj szempontból sok, működni működik.
viszont (hogy kötőzködjek még ) a poti így kicsi, mert egy nagyobbjelű gitárnál túl nagy lesz az erősítés.
jobb lenne egy egy kisebb R1 és egy nagyobb P1.
az első megépítő megnyeri a tapasztalatot.
szerintem az R3/P1 aránynak és ezek együttes viszonyának az R1-hez sokkal nagyobb átfogásúnak kell lenni az univerzalitáshoz...
Válasz '' hozzászólására (#)

pcg2006-08-13 21:11 |  #1379
bemeneti szűrő (fujj!!) - csatoló!! :)
Válasz '' hozzászólására (#)

pcg2006-08-13 21:08 |  #1378
Na, csak addig míg mellé néztem a kedvedért :)
Már csak félszemmel vagyok itt, el vagyok havazva egy másik dologban.
Szóval nem a visszacsatolásban van az egy mega, hanem a bemeneti impediancia magasra állítását célozza a bemeneti szűrő kondi után.
A visszacsatoló ágban 100K van, a visszacsatolás mértékét a 47K-s poti hivatott szabályozni azzal, hogy értékét csökkentve lehúzza a visszacsatolást C2 -n keresztül.
Az erősítés mértéke így cirka 2-12 között lesz (remélem) állítható.
Válasz '' hozzászólására (#)

pcg2006-08-13 21:02 |  #1377
Ja bocs, jól látod :) - de én akkor is 1 megára saccolam :)
Ha valaki megépít és sok lenne, majd csökkent, de szerintem jó lesz.
A pudin próbája a megépítés :)
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-08-13 21:00 |  #1376
akkor banyek én nem értem vagy PÉK
R1=1Mohm nem tudnék olvasni?
te az R3 -ra gondolsz, de az nem a visszacsatolás, hanem az erősítésbeállításhoz kell, igaz a visszacsatoló hálózat része...
Válasz '' hozzászólására (#)

pcg2006-08-13 20:50 |  #1375
Hát .... 22 milliméter széles, és kevesebb, mint 5 centi hosszú és így biztosan nincs zárlat, ennél kisebbre légszerelve se nagyon lehet talán összehozni :)
De ha valaki úgy szeretné, nem nagy ügy "visszaolvasni" ezt a nagyon egyszerű kapcsolást :)
Válasz '' hozzászólására (#)

pcg2006-08-13 20:48 |  #1374
Nem az 1Mega a visszacsatt, hanem a 100K.
Azért 072, mert az van itthon :)
Árban ua. beltertalomban ua. csak mert dual, én már csak ezt tartom.
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-08-13 20:41 |  #1373
szerintem az alkatrész értékek nem az igaziak (visszacsatolásnak 1 Mohm túl nagy érték - nem torzító ez ) és elég lett volna oda egy TL 071 is
mondjuk én ehhez panelt nem csinálnék; légszerelés utána kiöntés ragaccsal.
amúgy hangkártyához tök jó lesz a dolog
Válasz '' hozzászólására (#)

pcg2006-08-13 20:30 |  #1372
Ja, a 48x22 milliméter a vékony vonalas kereten mérve értendő!
Majd ráírom a képre is.
Válasz '' hozzászólására (#)

pcg2006-08-13 20:27 |  #1371
Korábban többen is témáztak a gitár<->PC-hangkártya összekötésen.
Ma elkövettem egy előerősítőt erre a célra, itt van.
Értelem szerűen jómagam még nem építettem meg, az előbb lett kész, de meg fogom építeni. Roppant egyszerű, a lelke egyetlen TL072 JFET -es tok, ami bízvást elmegy ebben az alkalmazásban zajtalanul.
Remélem, nem csesztem el semmit a NYÁK -on.
Ha valaki hamarabb építené meg mint én magam, akkor szóljon, milyen lett.

peti2006-08-13 19:32 |  #1370
Ja most kipróbáltam 1 szűz projecttel és tényleg így van, azon amit előbb néztem nem tudom, milló sáv volt már rajta mi meg ott bénáztunk a mixerablak körül mindenféle helyi menüvel, mindjárt visszamegyek a haverhoz és megnézem, hogy tényleg ki vannak-e törölve azok a trackek.
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-08-13 18:29 |  #1369
emlékeim szerint ha a project ablakban törlöd az üres sávot megy a mixerrésze is...
Válasz '' hozzászólására (#)

peti2006-08-13 16:21 |  #1368
Sziasztok! Az SX3 ban, a mixerben hogy lehet kitörölni a letörölt trackhez tartozó mixerrészt, azt a csíkot, amin a hangerő poti is van :)

Rodnas 2006-08-13 15:27 |  #1367
nálad nagyon bejött az ABSOLUTE! marketingdumája
esetleg te is ott dolgozol

majd keresztre feszíted te önönnönmagad miután vettél egy EMU kártyát
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-13 15:09 |  #1366
Az az igazság hogy amíg midiman volt addig tényleg egész jó cuccokat csináltak, de amiket ma művelnek ahoz képes elég gyenge. Az, hogy a protools beszállt az m-audio-hoz meg csupán üzlet és nem a minőséget tükrözi. Nekik is kell költő pénz.... :D
Azt nem mondom, hogy drágább kártyáik nem jók, de mindig van valaki aki a porba alázza őket. Akár melyik kategóriába számolunk sose fogjuk az m-audióra azt mondani, hogy kategóriájának legjobbja(sőt), mert mindig ott van mellette az emu vagy a focusrite vagy akár melyik komolyabb gyártó.
Ez nem azt jelenti, hogy az m-audió szar és nem használható, de az mégis jelent valamit, hogy a userek aki vásárolnak inkább emut vagy fucosritet vagy pod-ot vesznek ugyan abból a kategóriából. Ez valszeg nem véletlen.

(kedves m-audio tulajok...ne feszítsetek keresztre... :D)
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-12 16:29 |  #1365
Nna pont ezért született a Samplitude topic!
Ott már esett erről szó.
A Samplitude SE 50 ezer körül mozog. Azt érdemes indulónak megvenni.
A rendszerkövetelmény is fent van az oldalukon.
A verziókülönbségek is fel vannak sorolva a www.samplitude.com -on
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-08-12 15:02 |  #1364
én is ilyesmire emlékszem atempo track előcsalogatásához.
de ott van talán a project menüben (?). az biztos, hogy valamelyik lenyílóban ott figyel.

különben meg ott van Manuel, szólj a szolgának
(Manuel= User Manual ) teljesen kitárgyalja a témát...
Válasz '' hozzászólására (#)

zottya2006-08-12 13:17 |  #1363
Sziasztok. Az érdekelne, hogy mi a különbség a Samplitude Classic és a Proffesional verzió között. Ugyanis a Classic-ot 145 ezerért néztem, a Prof-ot 290-ért. Komoly a különbség? Nem profi stúdióba kéne. Ja, és nem tud valaki olyan helyet, ahol olcsóbb, mert ez...Szóval ennyim nincs rá, de nagyon szeretnék egy ilyen progit, amit már tényleg jól lehet használni. (Proline oldalon néztem.) És kb. milyen gép kellene hozzá?

mastertape2006-08-12 12:01 |  #1362
Rodnas, ebben viszont tök igazad van.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-12 12:01 |  #1361
Próbáld meg a Ctrl+T bill kombinációt. Project ablakon belül van egyébként. Igaz én Cubase SX-ben néztem, de sz"tem a Nuendo-ban is igy műxik.
Válasz '' hozzászólására (#)

Symbolic 2006-08-12 11:46 |  #1360
öö.. nem nagyon találom ezt a tempo tracket nuendoban...

sanyi2006-08-12 08:42 |  #1359
Köszönöm az infókat,sokat segítettél.
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-08-11 23:31 |  #1358
remélem nem...
mostanában már csak a lányom zongoratanulását szolgálta, én gyakorlatilag nem használtam. legalább olyanhoz került, aki nem porfogónak használja
ha aktívan dolgoznék zenéken valószinüleg nem is adtam volna el. manapság meg csak gitárolok...
ahhoz a pár zenéhez, amit nagyritkán elkövetek szinte csak dob kell. a bass és a gitár feljátszós, szinti meg szönyegfekető kisipar
nálatok, studióban más a szitú és igazad is van a vasak dicsőitésében, az profi dolog. én csak ámátőr vagyok...
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-11 22:14 |  #1357
Majd visszasírod még...!
A minap behívtam a teljes Vintage Keyboards sample cd-t az MPC4000-esbe. Hát mit mondjak... Rendesen lealázta a soft-os megfejtőket.
Mostanában nem is használtuk analóg(os) hangszínekre és valóban meglepett, hogy mennyire el tudjuk butítani a fülünket a sok soft-hangszínnel.
Én még maradok a vasnál...
Válasz '' hozzászólására (#)

Symbolic 2006-08-11 21:54 |  #1356
Thx mastertape, rodnas :)

Rodnas 2006-08-11 21:20 |  #1355
a delta 1010 az tényleg jó.. csak tudom 6 (!!!!!) éve megvan és tuti még mindig. most tervezem, hogy a gyermekem gépébe is teszek egy audiophil 2496-ot.

softsampler dolog lesz. ma búcsútintettem utolsó hardveres sampleremnek a K2000 RS-nek is..
egy korszak lezárult...
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-11 20:42 |  #1354
Az M-Audio, mikor még Midiman volt, akkor igen jó kis kártyákat fejlesztett, amiket ma is gyárt.
Szerintem nem helytálló a megállapításod Field barátom, mert pl a Delta széria nagyon ott van, a 1010-es pro verzió a mai napig versenyképes mind analóg, mind pedig digitális fronton.
És nem véletlen, hogy a Digidesign is belépett a buliba.

Az igaz, hogy minden gyártó kénytelen leereszkedni a belépőszintű holmik piacára, hisz ott van a nagy lé. Ezért gyártanak már mindenféle, olcsó kártyákat, ki tudja milyen beszállító által összeszerelve és sajnos ez maga után vonja a minőségi kifogásokat is.
És ez alól az Emu sem kivétel...
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-11 20:36 |  #1353
Mindenképp olyan szoftot, ami borzasztó egyszerűen tud felállni egy felvételre.
Szerintem a Nuendo kicsit bonyolult és a template-jei sem mindig jók.
Én kapásból a Samplitude-ot ajánlom, bár ez tőlem nem szokatlan.
Vagy pedig Cool Edit Pro multitrack ablak, netán ugyan ez az Adobe Audition, de az már kicsit túl van gondolkodva.

Mikrofonilag ajánlom az RH HST2A, ha jól emlékszem a számára. Mintegy 9 ezer ft-ból megvan és nagyon jó.
De ha árban akarsz maradni, akkor vonósra az AKG C451-est ajánlom. Legutóbbi információm szerint 77 ezer ft volt az ára.
Az AT-nek van egy párban árult kismembránosa, esetleg az is szóba jöhet.

A Saffire elé nincs értelme keverőt tenni. Hacsak nem egy jó kis Mackie vlz az. Inkább szintezz be jól, aztán vedd fel direktben sávonként.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-11 20:29 |  #1352
Ja. Tempo Track, aztán cerkával olyan tempót rajzolsz, amit nem szégyelsz...
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-08-11 20:11 |  #1351
keresd a tempo track-et ..
minden ilyen gondod megoldódik
Válasz '' hozzászólására (#)

Symbolic 2006-08-11 19:02 |  #1350
Nuendoval kapcsolatban kérdezném egy témában jártas emberkétől, hogy hogy lehet azt megoldani, hogy egy számon belül többször ritmust váltsak? Ha a lenti panelen beállítom a ritmust az az egészre vonatkozik, nincs valami megoldás? Pl ha elkezdem a felvételt 4/4ed be és át akarok váltani 5/4-edbe aztán vissza? Vagy csak a mérőn akarok változtatni közbe...
thx

sanyi2006-08-11 17:20 |  #1349
Köszönöm a tanácsokat.
A Saffire pro26-nak 8 mikrofon bemenete van,insert-je nincs.
Rögzíteni,hacsak lehet sávonként szeretnék(keverőm van).
A Nuendo helyett mit javasolsz?Az AT4047-es csak terv,ha van ennél alkalmasabb erre a célra ebben az árfekvésben(150-200ezer),írd meg légy szives(mindenképp vennem
kell mikiket).A 2020-as még régről van,az AKG meg kölcsön.
Üdv.
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-11 15:35 |  #1348
Persze hozzáteszem mire szeretnéd használni.

field2006-08-11 15:35 |  #1347
Ebben az árban ez az m-audio jó választás(ha jól láttam olyan 22 körül mozog). Egyébként felsöbb kategóriában ahol például már az emuval van egy árban már nem ajánlom. Ez úgy a trust-el van egy kategóriába annál viszont jobb. Tehát ha nem akarsz többet rászánni és feltétlen usbs kell akkor jó döntés. Ha viszont nem laptop hanem asztali gép akkor már inkább az emu 1212m. Mellesleg ha egy kicsivel több a pénzed akkor nézegesd az emu 0202-esét.

zottya2006-08-11 14:48 |  #1346
Kösz Master! Hát igen, hülyeség átküldeni a keverőn.
Értem. A lényeg: egyszerre nem küldünk kompresszort semmire.
Válasz '' hozzászólására (#)

2006-08-11 14:46 |  #1345
Srácok4

Az M-Audio USB-s Transit nevű kütyüjét próbálta már valaki? Összességében milyenek az M-Audiók?

köszi!

mastertape2006-08-11 13:15 |  #1344
Huh, ezt tényleg kihagytam.

A 100 centi pedig áll, hisz nem is gondoltam szűk, underground stúdiókra.
A klasszikus felvételeket én is 6m-es belmagasságban csinálom.
Bár a kis underground-om ősszel eléri a 4m-es belmagasságot...
Válasz '' hozzászólására (#)

Fidós 2006-08-11 13:02 |  #1343
mastertape, azt hittem, a Te rutinoddal nem tudsz már butaságot mondani...
A NEGRO KOPOG A SZÁJBAN!!! Jártam már így, az istennek nem akarta kiköpni. A hegedű fölé 100cm-re? Ahhoz nekünk (Neked és nekem) már belsőépítészeti beavatkozás kell, bár ugye külső helyszín is létezik

kicsit OFF: Most néztem a Soundcraft új, digitális live pultját. Ez lehet a jövő? A Star Wars természetfilm hozzá képest...
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-11 12:34 |  #1342
Az AT 2020-as és az AKG C2000-es szépen meg fogja színezni a hangképet. Vonósoknál erre figyelni kell, mert egy cseppet ércesíti a vonóhangot.
A zongoránál pedig a felső regiszterben okozhat kicsit természetellenes eredményt.
Ha jól számolom, akkor ez 5 db miksi. Van ennyi preamp a Saffire-on?
Mindenképp a szólóhegedűre a 4047-est vidd.
Mivel komolyzenéről van szó, így a kompresszálás felejtős, esetleg egy soft limiter, ami alkalmazható mikrofononként a kiugró forték miatt. Gondolom nincs a Saffire-nak insert-je, de talán a az AD elé be van iktatva valami kis limiter. Focusrite-éknál szokás.
Két módon rögzíthetsz: egybe, sztereó lekeverttel (bár ehhez illene egy kiskeverő) vagy pedig sávonként.
A Nuendo (ha nincs jobb...) beállításában a bemeneteket belövöd a Saffire-hoz, kijelölöd a sávokat és jöhet a mehet.
Hegedűknél a miksit a játékos (hangszer) fölé tedd. Ha nagy a tér, esetleg sok a zengés, sok a külső zaj, akkor kicsit közelebb. Ha semleges tér, netán stúdió, akkor mehet akár 80-100 cm-re is.
Kicsit ferdén tartja a hangszert, ezért úgy helyezd a miksit, hogy annak memránja párhuzamos legyen a hegedű felületével.
Cello-Bőgőnél én a lélek magasságában inkább a zengőnyílás közelébe rakom a miksi egy kicsit alulról. Így szép mélyeket fog produkálni.
Zongoránál nyitott tetővel, sztereóban érdemes, egyenlő távolságelosztással.
A leghangosabb tétellel lődd be a cuccot. Ha tényleg van soft limit, akkor az 1-3 dB-t enged még túlvezérelni, de nagyon figyeld a műszert.
Ezek után már csak a szerencsén múlik, hogy a túl halk részek nem kerülnek a rendszer és a környezet zajszintje alá.

Ne zörgős széken üljenek a figurák, ne nagyon szuszogjanak, a ruhájuk ne legyen susogós jogging és ha közönség van, akkor adj be nekik negrót, hogy ne köhögjenek.
Válasz '' hozzászólására (#)

sanyi2006-08-11 10:50 |  #1341
Sajnos nem,csak plug-ineket(kompresszor,eq,stb.)

Fidós 2006-08-11 08:07 |  #1340
A Saffire pro26-hoz nem adnak valami sotfware-t? Ingyér", mellé.
Válasz '' hozzászólására (#)

sanyi2006-08-10 22:38 |  #1339
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni.Komolyzenei koncerteket,demókat kellene rögzítenem(pl.:fuvola-zongora,zongorás triók,különböző kamara formációk)jó minőségben.Van egy elvi elképzelésem,de nincs tapasztalatom.
Bármilyen tanácsot,észrevételt örömmel veszek.
Az elvi elképzelés:PC:P4,160GB,512RAM,dual proci,firewire,Nuendo
Interface:Focusrite Saffire pro26
Mikrofonok:Audio-technica 2020,4047(2db),
Akg c2000(2db)
Előre is köszönöm.Üdv.

mastertape2006-08-10 21:12 |  #1338
Eleve miért akarod ezt így csinálni?
Valahol hallottad ezt?
Az énekhez és a teljes mixhez különböző beállítású kompresszor kellene. A teljes spektrumú ráadásul manapság nem dukál a maszterre.

Az első lépés az, hogy mikrofon a keverőbe, ennek a csatornának az insert-jébe mehet a kompri, aztán veheted fel a gépbe. Az alapot csak monitorozva hallgasd, ne küldd már át a keverőn. Gondolom nem olyan extra a vas, hogy megérné.
Gépben mixeld össze az éneket az alappal és toljál rá valami maszteringet.
Többet ér ez így, mint az ide-oda konvertálás és zajgyüjtés.
Válasz '' hozzászólására (#)

Harkh 2006-08-10 18:30 |  #1337
hát sztem egyszerre ne kompresszáld
Válasz '' hozzászólására (#)

zottya2006-08-10 15:36 |  #1336
Sziasztok!
Tegyük fel, hogy van egy analóg kompresszorom. Az alap zenét megcsinálom a gépen (feljátszott wav-okból). A rögzítést szintén ugyanezzel a géppel rögzíteném. Egy külső keverőről megy a mikrofon a hangkártyába. A rögzítést, gondolom úgy kellene csinálni, hogy mind az éneket, mind a zenét meg kellene kompizni egyszerre. Hogy kössem? Úgy lehet, hogy az alapzene (ami erről a PC-ről megy) és a mikrofon a keverőbe, és utána a kompresszor, vagy...? Előre is köszi!

Kazsu 2006-08-09 11:23 |  #1335
Kedves TONO előre is köszike.A cím: kalzsu@citromail.hu
Egy másik topikban "Kakas" adott egy címet, ahonnan sikerült néhány használhatót letölteni, de még kellene több.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-08 17:45 |  #1334
Ja vágom.

Majd nézd meg a Sampli belső dinamikáit.
Meg amúgy az összes kezelőablakot. Annyira puritán a grafika, hogy a mai csili-vili parasztvakításhoz képest tv-hokinak tűnik.
Pontosan ezért ajánlom a korábbi verziókat.
Majd kiváncsi vagyok a véleményedre, hogy mennyiben más a két progi logikája a kezelhetőség terén.
Válasz '' hozzászólására (#)

TONO2006-08-08 16:47 |  #1333
Szinte biztos hogy csináltak ilyen zenét is ha deep purple, pink floyd stb.t csináltak .
Nekem van néhány ilyen midim a gyűjteményemben ha megadod a mailcímedet küldök.
Kb. 8-10 db lehet, remélem ezzel is tudom segíteni a munkátokat.
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-08-08 16:37 |  #1332
tudni kellene valami "hívószót" ehhez a zenéhez.
ezzel kellene keresgélni:

http://www.vanbasco.com/

nagyon sok mindent meg lehet vele találni. kérdés hogy csinált-e egyáltalán valaki ilyen "indiánzenét" MIDI-ben.
Válasz '' hozzászólására (#)

Kazsu 2006-08-08 15:45 |  #1331
Sziasztok srácok!
Elég kezdő vagyok számítógép használatban.

Problémám a következő:
Perui indiánzene kellene MIDI-ben és sehol nem találok a neten.
Valósznüleg elbénázom a keresést mert rengeteg freemidi site-ot találtam és ebben a témában sehol semmi.
Ha tudna valaki segíteni nagyon sokat segítene, mert fogyatékos zeneszerető fiataloknak a tanulásához kellene, illetve a zenélésükhöz zenei alapként kellene.

Előre is köszi:Kalmár Zsuzsa

field2006-08-08 12:33 |  #1330
Direkt tesztelek gyenge gépen. Itt kiderűl, hogy a grafika húzza le a procit vagy a processzálás. És meg kell mondjam, hogy a legtöbb esetben a grafika. Például ott a cubase. Ugyan azok a reverbek amik eddig ettek mondjuk 10 %-ot a prociból mostanra esznek 20-at anélkül, hogy a hangja jobb lenne. A logic nincs kicsicsázva és jobban szól sokkal mint egy cubase. Én nem találtam emagicéknél egy olyan plugint se ami hasznavehetetlen lenne. Főleg a dynamika szabályzói nagyon állatok.(multipresser(!!!)compi, expander,limiter..stb.) De reverb delay és minden egyéb területen nagyon jól teljesít. Amiből egyedül kitűnik, hogy 2003-as az a grafika, kezelhetőség és audio/sample support. Ezek után milyen lehet a 7.2 pro.... :D

Ja...mastertape vetted amit írtam? Mármint, hogy az ibmes maceken is mennek a win appok? Ugyanis mint kiderült ez nem inteles újítás hanem az osx képes rá. Az inteles ott jön képbe ha külön monitoron szeretnél futtatni wint és OSX-et(ugye a dualcore teljesítmény csökkenés nélkül képes erre). Tehát hajrá. Nagyon kiváncsi vagyok megy e a samplitude így....:D

mastertape2006-08-07 21:07 |  #1329
Klassz ez a teszt, de ezektől a saját modulos jelfeldolgozásoktól kicsit félek. Az egzakt megközelítéshez gyakorlatilag le kéne merülni az audio motorok szintjére, ami szerintem elég nehéz.
A Logic saját effektjei nagyon jók. Ezek szerint az 5.5-ben még a procit sem zabálják.
A Samplitude is pontosan így viselkedik.
Ezzel szemben a Cubase SX / Nuendo területen a belső modulok iszonyatosan leterhelik a cpu-t. Bár ezt most a 3-as verziókról tudom. Sajnos itt érvényesül a szoft és a hard gyártók egymást überelése: erősebb vashoz bika progi dukál és fordítva.

A viszonylag objektív vizsgálathoz a Samplitude 5.x, vagy 6.x-es verzióit ajánlom. Ha kell adok, mert van jogtiszta és az említett hardveren ez jobban fut, mint a P4-re optimalizált utódok.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-07 21:00 |  #1328
Hmm. Köszi. Hát ezért dolgozom.
Pedig néha kitör belőlem a nagyarckodás - ezt már többen tapasztalták a fórumon, de hála nekik, gyakorlom az önmérsékletet.
Válasz '' hozzászólására (#)

pcg2006-08-07 18:15 |  #1327
Ez érzésem szerint maximálisan önzetlen és segítőkész válasz volt, a szakmai sovinizmus teljes mértékű hiánya mellett.
Erre nem tudok mást mondani, mint hogy köszönöm, fejet hajtok előtted és nagyra értékellek.
Hálám, fehér hollók egyike :)
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-07 16:58 |  #1326
Ja...azt kifelejtettem, hogy automatizáció is volt rendesen. Hirtelen éles vágások, cutoffolás, volume automation stb....Ez egy majdnem komplet zene mellesleg.
Amimég a logic mellet érvel, hogy automatizációnál nem lehet teljesen egyenes vágást csinálni. Tehát minden esetben van felfutási és lefutási idő(cubaseben abletonban és a többiben négyszögesen vágja időtényező nélkül). Ez azért jó mert egy filter type választásakor vagy egy hirtelen cuttoff esésnél vagy emelésnél nem pattan a filter.

field2006-08-07 16:49 |  #1325
Logic platinum 5.5-ös pc-s verziót mosta sikerült letsztelgetnem. Főként audioba és pluginekbe megpersze azt is vizsgáltam mennyire tud együtműködni a windowsal. Optimálisak e egymásnak. A tesztet szándékosan egy nagyon gyenge gépen teszteltem(p3 550mhz, 128mb 133mhz-es sdram, integrált videó hang, 10 gigás ősrégi vinyó és windows xp tele codecekkel meg mindennel(mivel ez anyámék netezős gépe egy gyári compaq) . Az eredmény nagyon meglepett. 12 audió sávot(sampleket) futtattam full efektezve(erről majd nyomok egy listát)mellete ment 2 beépítet synthi modul. Emellett a master is kapott dynamica egyenlytőket.
A felhasznált efektek: 4compi, 3 eq, 1 pitch shifter, 1 autofilter, 1 gainer, 1 distorsion, 1 termolo, 1 mod delay, 2 stereo delay, 1 stereo speard. Ezek voltak a sávokon és a két pluginen és még a masteren van egy multipresser, compi, expander, 3 parametric eq plussz van még ez 1-es buson egy reverb ami 8 sávhoz csatlakozik. Na ez a max amit bír.Ez a határ. Minden dolgozik rendesen és nincs semmi freezelve. Tehát kimodható, hogy nagyon jó supportot építettek pcre. Persze ez 2003-as szoft még is szól úgy sőt helyenként jobban mint a mai szoftok legtöbbje. Audióban nem éreztem túl jónak és a kezelhetősége is elég nehézkes. A sok funkció és beállítás miatt nagyon ellehet benne veszni(főleg a midi szekciónál). Audió rögzítést nem volt alkalmam még viszgálni. Ami előnye még a kottázó ami esetleg az úgymond rendeszenészek tudnak hasznosítani és elég sok szoft még a mainapig nemrendelkeznek ezzel. Én mondjuk nem igazán használok ilyet, de itt kipróbáltam és nagyon tetszett. Persze van hagyományom rool piano amit itt matrix editornak neveztek el.
Tehát a logic platinum 5.5 elég korhű még mindig pluginek(főként dinamika terén) és midi szekcióban. Audió és sample oldarról viszont sántít. Olyan embereknek ajánlom akiknek már van tapasztalatuk egyéb szoftokban, mert tényleg húzós tud lenni egy kezdő számára.(ha én se láttam volna már 30 szoftot megnem tudtam volna mondani, hogy hogyan kell berakni a szinti modult.)

Remélem mostmár hamarost a samplitude is a kezembe kerül és tesztelhetem.

mastertape2006-08-07 15:37 |  #1324
Szia PCG,
Térképzés alatt azt értjük, hogy megpróbáljuk a rendelkezésre álló eszközökkel, pluginekkel létrehozni a hangzáshoz szükséges teret. Úgy mint reverb, echo, delay és ezek eltekert változatait.
Az alapvető térképzéshez ismerni kell a stílus adta lehetőségeket. Ezen belül ugye teret képzünk a perkusszív sávoknak, a harmónikus sávoknak és az éneknek.
A tér alapvetően ápol és eltakar, de a túlzott használata érthetetlenné teszi a szólamokat.
Fontos paraméterek a térképzésben: a létrehozandó tér nagysága (room size) A lecsengési idő (reverb time, decay), a terjedési tulajdonságok (diffusion), bizonyos szoftok presetei elég szépen illusztrálják a fa, vagy kőfalú termeket. Ezek mind másként reagálnak akusztikailag.
Fontos paraméter a hangforrás-mikrofon-visszaverő felület összefüggés. Pl a Waves TrueVerb-ben ezt gyönyörűen lehet grafikusan állítgatni.
A terek hatását mindenképp a mixben érdemes próbálgatni, mert solo-ban minden gyönyörűen szól, de a kevertben elveszhet a zengés.
Sok stílus szereti a gételt zengetést. Ilyenkor a lecsengés hirtelen megszűnik. Metál-rock-os dobszandolásnál nagyon jó.
Az igazi kihívás a konvolúciós elven működő térképzés. Waves IR1, Samplitude IR, vagy esetleg TDM-es plugok.
Itt már elég tudományos alapo kell a tereket alakítgatnunk, ezért persze a proci is bőséggel fizet.

Énekhangok és szólisztikus sávok telítése a duplázáson alapul. Ha profi az előadó, akkor többször el tudja énekelni/játszani ugyan azt. Ezek egymásra vételével, esetleg a formánsok néhány tizedes eltolásával (pitch-elés) nagyon frankó eredmény érhető el. De az egyedüli sáv megduplázásával, 5-10 sample eltolással és a fenti pitch-csel hasonló az eredmény.
A Waves Doubler 2/4 szintén ezt csinálja, de plugin formában.
A PSP Wintage Warmer egy nagyon jó analógosító plug, melyet kimondottan ajánlok túldigitalizált énekhangokra.

Ja és persze az EQ-k használata. Én a Kjaerhus GEQ-t ajánlom, vagy a Samplitude belső eq-ját. Ezek nagyon szépen oda tudnak nyúlni. Sokan szeretik a Waves Q szériáját. Na hát az se rossz.

Persze a meleg énekhang titka a jó mikrofon, a jó előfok, EQ és egy analóg kompresszor. Ezek után én csupán a waves Rvox-szal szoktam beleszintezni a mixbe.
Válasz '' hozzászólására (#)

füge2006-08-07 12:57 |  #1323
köszönöm a választ! megpróbálom állítgatni ^^
Válasz '' hozzászólására (#)

landmine2006-08-07 10:39 |  #1322
Értem, köszi!
HA hülyén fog szólni, akkor inkább nem erőtetem, mindössze helyfoglalás miatt akartam midiben rögzíteni, és elmenteni, valamint a könnyebb kezelhetőség, utókorrigálás miatt. De végülis eddig is meg voltam nélküle:)
Válasz '' hozzászólására (#)

vape 2006-08-07 10:13 |  #1321
Egyébként nekem egy GR-30 -am van, és a gitár mellett használom mint sima hangmodult a fataromhoz.

vape 2006-08-07 10:11 |  #1320
A gitár jelét midiben csak úgy tudod felvenni, ha van egy erre alkalmas konvertered. A GT6 meg a többi multieffekt csak azért trendelkezik midivel, hogy a programjai kapcsolhatóak legyenek, illetve a patcheket azon keresztül ki tudd menteni. Ahhoz, hogy a megpengetett gitárhúrt te midiként rögzítsd, kell egy hangmagasság felismerésen alapuló eszköz, ami midi jelet generál a felismert hangnak megfelelően. Van itt egy gitár midi topic, ott olvasgathatsz erről. Ha midiben akarsz tehát felvenni, általánosságban elmondható, hogy kell egy húronként hangot szolgáltató midi pickup (pl. Roland GK-2 vagy GK-3, esetleg piezzos megoldások vagy Axon AIX pickup), és kell egy gitárjel->midi átalakító (pl. Roland GR-30, GR-33, GR.20 GI-20, Axon AX100, NGC-66, NGC-77...) amit rákötsz a gép midi bemenetére. Szóval nem egyszerű, nem is túl olcsó, és a végén ráadásul idiótán fog szólni, ha gitár sampleval akarod használni.
Válasz '' hozzászólására (#)

landmine2006-08-07 09:55 |  #1319
Hello
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet gitárt MIDI-ben felvenni?
Adott egy reason-progi, egy Boss GT6 multieffekt (MIDI in, out-tal), ill. még van egy Fatar midi-billentyűzetem, ezeket próbáltam összekötni minden lehetséges módon, de a gitár jelet nem tudtam MIDI-ben felvenni. Nálam a hiba (esetleg a beállításoknál), vagy ehhez még kell vmi kütyü??
Köszi.

pcg2006-08-07 09:51 |  #1318
Szia MT! Engem ebből különösen érdekelne a "térképzés" része ... és énekhangra kihegyezve minden eljárás, ami testessé, teltté, meleggé tesz egy énekhangot.

mastertape2006-08-07 09:42 |  #1317
A processzálás ebben a szakmában azt jelenti, hogy a nyers, tehát szimplán csak mikrofonnal és némi kompresszióval felvett hanganyagot szépen átengedjük különböző jelfeldolgozó eszközökön. Úgy mint további kompresszió, EQ, térképzés és minden olyan effekt, ami a jó hangzáshoz szükséges.
Meg kell jegyezni, hogy az a dobszand, ami önmagában már jó arányokat és hangzást mutat, nem biztos, hogy a mixben is ugyan így viselkedik. Ezért célszerű a dobokat sávban hagyni és majd a rákerülő hangszerek feldolgozása után processzálni, így gyúrva egységessé a nóta hangzását.
Ezért okos dolog a BFD féle hangmintatártól, hogy tartalmaz száraz mintákat.
Tehát a processzálás nem egy gombnyomás, hanem hosszú, idegölő munka...
Válasz '' hozzászólására (#)

füge2006-08-06 23:48 |  #1316
Üdv! Lenne egy kérdésem dobsampling témakörben!
Használok egy BFD dvd-t amin a megszületett anyag nyers - vagyis ahogy az oldalukon láttam - unprocessed. a másik audio demo amire az van ráirva hogy processed, mértékekkel jobban szól. Azt szeretném megtudni hogy hogy lehet processzálni az unprocesszált anyagot. Remélem tudtok segíteni, mert jelenleg lövésem sincs :/ elöre is kösz!

mastertape2006-08-05 09:53 |  #1315
"Logic vs samplitude.....hm....midiben a logic biztos erősebb, de én nagyon erősnek érzem audióban is..."

Hát volt ideje az Emagic-nek belenézni a samplitude audio motorjába. Bár ezért cserébe a midije látványosan felfejlődhetett...
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-05 02:20 |  #1314
Mastertape: Kicsit utánna néztem ennek a paralells dolognak és kiderült, hogy nem csak intelen hanem ppc-n is működik(mivel ez nem intel hanem OSX adalék). Tehát hajrá samplitude vs mac...:D

field2006-08-04 14:16 |  #1313
De ez egyszeri kiadás. Ez nem fog 5 éven belűl tönkre menni akár mennyire nyúzod. Ráadásul ultra kicsi a többi mpc-hez képest, de tudásban nem hozz kevesebbet.
Ha nem akrsz ennyit költeni néz körül az ebayen. Ott lehet, hogy találsz régebbi nagyon zsír mpc-ket nagyon olcsón. Egyébként ezért járzs jobban az akaival, mert nagyon sokoldalú. Erős a groove szekciója, de ugyan úgy működik synthylineba is.
Esetleg amit ajánlok még mondjuk ezek drágább dolgok az a grooveboxok. Amik nemvükkel ellentétbe nem groove orientáltak(már amelyik).Ezeken van minden ami kell. Kompletten egy kis keverő van rajta kijelző efekproci/k, sequencerek és minden ami kellhet. Ez kicsit drágább mondom, de elég jó alternatíva ha az elektronikus zenészünk nem akarja elfoglalni a zenekar elől a fél helyet a szinpadon.

SM2006-08-04 13:04 |  #1312
Kösz a segítséget, meg mastertapenek is!
Majd körbenézek a neten, oszt ideírom, ha találtam valamit jó-e.
Mpc 1000 jó lenne, de ha jól láttam 250.000 körüli az ára.
Válasz '' hozzászólására (#)

SM2006-08-04 13:03 |  #1311
Fene tudja mikor ki sértődik meg, mikor az ember csak jót akar
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-04 12:30 |  #1310
A roland sp 404-el kapcsoladba a groovera úgy gondoltam, hogy ütem szerkesztésre a megfelelő. Hamár teljesebb értékű samplert akarsz akkor akai mpc 1000. Ez árában is a roland dob samplere körül van ráadásul az akaik a timing királyok úgyhogy számomra ez eldöntött kérdés. Esetleg ha még olcsóbbat akarsz akkor ott a yamaha rm1 x amiben rendes sequecer is van. Mondjuk szegényesebb a kínálata, de ujonnan 90 körül van(van benne fx kontrolerek tapok meg mindenŰ). Persze ezért az árért azért ez egy korlátozottab masina.

field2006-08-04 12:27 |  #1309
Egyébként meg nem mindegy mi a helyzet. Macen mennek a windiwsos appok!!!!
Akkor miről beszélünk?

field2006-08-04 12:26 |  #1308
Jó, hogy említitek a tesztet. A vodkás fórumon pont most csinálnak ilyenket. Erre a célra megbeszélés alpján az ableton live és az új emu a legmegfelelőb hisz ezek mind a két platformon tökéletesen mennek.

Logic vs samplitude.....hm....midiben a logic biztos erősebb, de én nagyon erősnek érzem audióban is. Ízlések.

mastertape2006-08-04 11:24 |  #1307
Úgy gondolom, hogy egy egzakt tesztet, aminek valóban van is értelme egy belőtt stúdióban lefolytatni inkább az erős multitrack szempontból kéne nézni. Itt a 26 valós bemeneti csatorna rögzítésére alkalmas RME kártya lesz a közös pont sztem. Majd át kell telepítgetnem innen-oda.
A szofton még gondolkodom.

De jó az ötlet.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-04 11:20 |  #1306
VICCELTEM EMBER!
Nincs az a szmájli ikon, ami ezt kifejezhetné?
Nem volt sértő. Nna!
Válasz '' hozzászólására (#)

norman 2006-08-04 10:05 |  #1305
Esetleg egy m-audio kártyát kéne szerezni (valami usb-s cuccot), és protools m-powered szoftot használni mind a 2 platformon.
Válasz '' hozzászólására (#)

SM2006-08-04 09:49 |  #1304
Pejoratív???
Már miért?
Nem érzek benne semmi sértőt
De ha gondolod, akkor: mastertape figyelmemet egy másik stúdióeszközre fókuszálta, mely megfelelő alternatívát szolgáltathat audio-problémáim megoldódása érdekében.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-04 09:44 |  #1303
Igen, nagyon nehéz az objektív körülmény megteremtése. Ha nagyon igazságosak akarunk lenni, akkor ugyan azon a hangkártyán kell rögzíteni a matériát mindkét esetben és lehetőség szerint azonos sávonkénti processz dukálna. Ez meg függhet a felhasznált pluginektől is.
Ez most erősen foglalkoztat mind hardver szempontból, mind pedig - korábbi ígéretemnek megfelelően - szoftver (Logic vs Samplitude) szempontból is.

Most pár napra lelépek, de hétfőn megkereslek. Köszi.
Válasz '' hozzászólására (#)

norman 2006-08-03 23:05 |  #1302
Én is kíváncsi lennék egy olyan projektre, ahol egy mind a két platformon elérhető szoftverrel (cubase, live!, stb..) ugyanazt a dalt lekevertetni (álljon az csak hangsávokból, vagy akár virtuál hangszerekből), aztán csámcsogni azon a bizonyos rágógumin
Válasz '' hozzászólására (#)

green 2006-08-03 23:03 |  #1301
Helyesen tehát:
azonos analog technikával készült sávokat másolunk mind a két gépre.

green 2006-08-03 23:00 |  #1300
Mastertape!

Kérdésedre válaszolva: Igen a DP BÁRMILYEN hangkártyát kitünően lekezel,és hiba nélkül dolgozik vele.Lehet az Emu, Digi 01, Digi 02 , vagy nagy HD, vagy apogee ,...akármi. Ez egy profi dolog. Nem válogat, sőt....több, különféle gyártó kártyáját egyidejüleg is tudja kezelni.
( bár ehhez kell az osx sokoldalusága is)
Egyépként én Beszélgettem Noiseless-sel, és bizony nála is felmerültek azon anomáliák amiket emlegettem a Pc kapcsán, csak valahogy nem merte(vagy nem tudta)megfogalmazni.De nálam elmondta, hogy Ő is érzi,hogy valahogy amikor a Dat-ról átkerülnek a sávok a gépre (és most idézem Őt) valahogy olyan rágógumis lesz a dolog.( pedig ha jól tudom neki is valami dual csodája van)
Azért én is kiváncsi lennék egy olyan tesztre amit említettél, de sajna,nem csak a lekeverés számít hanem a sávok rögzítése,és a jelek a gép álltal történő feldolgozása is.
Hacsak.... nem azonos analog technikával rögzített sávokat másolunk fel a Mac-re és a Pc-re is és onnan dolgozunk.
Egyépként ha a Dp-vel kapcsolatban bármi kérdésed van, vagy ki szeretnéd próbálni müködés közben akkor keress bátran.

mastertape2006-08-03 18:57 |  #1299
Csak az a lényeg, hogy legyen benne elég ram az egész műsor wav-igényének lefedésére.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-03 18:56 |  #1298
Az "ajánlgatta" egy kicsit pejoráló. Nem?

Csak úgy eszembe jutott a HD, mint live cucc, de a sampler mindenképp alkalmasabb eszköz lehetne.
Válasz '' hozzászólására (#)

SM2006-08-03 14:07 |  #1297
Tudom, de én eredetileg is samplert kerestem, csak mastertape ajánlgatta alternatívaként a hd recordert.
Tehát mint sampler felejtős az sp 404?
Az hogy "groove sampler" nekem annyit mond, mint a "nanoszférás vitalizáló moisturiser".
Jól hangzik, de mitől groove?
Lejjebb írtam kb. mire kéne, és milyen árkategóriában.
Ez elsőre nekem valami olyasminek tűnik, de lehet, hogy csak messziről hasonlít:)
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-03 11:21 |  #1296
"sp 4040"

Bocs ....sp 404. :D



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2024 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek
és kizárólag aktuális készletünk erejéig, melyről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat/érdeklődőinket.
Minden weboldalunkon leadott rendelés csak akkor tekinthető visszaigazolt megrendelésnek, ha kollégánk e-mailen egyértelműen megerősíti,
hogy az adott termékből van jelenleg készketen általunk megvásárolt és bevételezett modell.
Weboldalunkon feltűntetett árak nem számítanak árajánlattételnek.

CAMPONA HANGSZERBOLT (1222 Nagytétényi út 37. Földszint, New Yorker üzlettel szemben)
NYITVA MINDENNAP: 11:00 - 20:00 | +36-20-323-0641 | hangmester@hangmester.hu