Lássák mán hogy van ilyen is: Piszkosul jóképű!!! Gitározni... azt meg nagyon tud! Az IQ-ja a sztratoszférát hasícssa... 1 szóval fullextrás a csávó!!!!!
Értettem... Nekem kimaradt a vendéglátó...mint zenész,vendégként sokszor bejött.Sajnos mostanában kevés az élő zene,sőt mondhatni a zene mint olyan is hiányzik.
Még annyit elárulhatok,hogy teljesen szűz terület is van még a zeneiparban...a BICIKLIS találkozók! Recept ugyanaz...szövegben a bicikli,és lehet kaszálni!
Ja hello Mester.... figyu,jó lenne ha a smartmedyas alu kannát vissza hozdád,mert apám már kereste az ólban...ok?..holna zenél Kolompárékkal,
a Gyílkosban...
Tiszta motoros topik lett,a floppys topik! Szerencsére most nyergelek át rockzenére,így nem lesz nehéz beilleszkednem....motoros találkozók,sör,kaja,nők,férfiak...oszt ide a pízt!!!!
egy másik bandabeli zenész cimborám erre ezt szokta mondani:
"ugyan már lagzi. rövid az. oda megy az ember pakol egy kicsit, játszik valamennyit, mindjárt jön a búcsúztató, meg az ebéd, kicsit játszol, mindjárt jön a szertartás, egy kis kiséret, templom, házasságkötő, visszamész egy kicsit játszol mindjárt vacsora, játszol egy kicsit mindjárt menyecsketánc, utána cipőkiváltás, meg a szokott idétlenkedés, kicsit játszol, mindjárt hozzák a káposztát, játszol még egy kicsit, aztán vége is az egésznek...
a 250/1-es mz zúzást énmint utas éltem át. a cimbora valamit buzerált a motorján, én meg elvittem kipróbálni. aztán mikor vissza értem kérdezte, hogy milyen? én meg mondom, 130-at tud. mire ő nagyon berágott, azt mondja üljek fel mögé, mert ez kettőnk alatt is többet fog menni. persze már tele volt a fejünk. mögé ültem, persze sisak nélkül. ő meg húzta neki mint a barom. kiértünk egy kisebb forgalmú gyári útra, ott aztán csutkagázon egy jó húzós jobboskanyarban, belsőíven kavics felszóródás, azon akkorát csúsztunk, hogy a féloldalamról leégett a ruha. vagy 25-30m csúszás után feküdtünk mozdulatlanul az útszélen, vagy egy félpercig mozdulni sem mertem. aztán megszólalt a cimbora: élsz? mondom: ja. akkor szedjük össze a motort. mai napig nem tudom hogyan, de szinte semmi komoly bajunk nem lett.
a 350 jawa törés meg úgy volt, hogy lakott területen motoroztam, kb70-nel, jött egy jobbos ív, meg szemből egy trabant, de mint az állat, ráadásul az én sávomon. muszály volt áttérni a szembejövősávba, mert szétcsapott volna. csak egy hirtelen kormánymozdulattól a szembejövősáv melletti árokba kerültem, ami nem volt túl mély, meg elég lankás volt így nem estem el, csak az volt a baj hogy kúrvára ott volt egy áteresz, ami megfogott rögtön. az elsőkerék beállt a blokk mellé, én meg a kormány felett repültem pármétert, aztán fejjel beleálltam a betonba. elvesztettem az eszméletemet egy pillanatra. mikor magamhoztértem, egy pár részeg fiatal (a tarbantosok) ott ugrált körülöttem, ráadásul amíg ájult voltam, a sisakot is lerángatták a fejemről. na akkor nagyon csúnyákat mondtam nekik. ha akkor nyaki sérülésem lett volna, ma nemigen tudnám ezt leírni. ezután nem sokkal eladtam a czetkát is.
Az ETZ-után én is gondolkoztam,hogy csopperesedem,nyúgodt traktorhangon motorozom,de végülis kocsit vettem.
Az ETZ-t meg ugy vettem meg,hogy Simsin SB-51-et akartem venni 17 éves koromban.A Faterom bejött velem Nyíregyházára,azt mondta kifizeti a Simsonért a boltba a 18.500 ft-ot.Amikor bementünk a boltba,láttuk ,hogy vadiúj 250-es ETZ-k le vannak értékelve kb 22.500 ft-ra (30 ezer körűl lehetett akkor).Fatert nem sokat kellett győzködni,hogy inkább az ETZ-t vegyük meg.Persze amikor hazavittük a Muteromnak nagyon nemtetszett ,hogy ilyen nagymotorral állitottunk haza.
Én is 250cm3 ETZ -n kezdtem. Az elején mindig üveghangon száguldoztam, azután fokozatosan, érthetetlen módon az egyre lassúbb, kényelmes, a nyári szellőben a heréimet himbáló komótosabb tempókat kedveltem.