Éppen tegnap játszottam egy nagy színpadon, nagyon magas minőségű külső cuccon, de sajnos, mivel több zenekar volt, kevés idő volt a beállásra, így a kontroll beállás pusztán arra korlátozódott, hogy egyáltalán halljunk valamit magunkból. A billentyűt és a basszust sikerült olyan borzalmas hangerőre hozni, hogy a gitár erősítőből semmit nem hallottam. Amikor kértem a kontrollba, valami iszonyatos minőségben szólalt meg, kb. annyira volt alkalamas, hogy egyáltalán halljam, hogy mit csinálok. Tehát az egész cuccom saját hangja kiment a külső cuccra (ott állítólag jól szólt), saját magamat is a kontrollon keresztül hallottam. Ezt most ide csak azért írtam le, mert azok a kicsi különbségek, amik egy jó csöves erősítő és a tech21 modellező erősítő között lehetnek, mind kifelé, mind befelé tökéletesen eltűnnek, a profi szintet leszámítva valószínűleg teljesen mindegy, hogy melyiket használnám. Tehát a gitáros mindent megtesz a számára ideális sound kialakítására otthon, aztán a fellépésen sem ő, sem a közönség nem hall ebből az igyekezetből jóformán semmit....
A TM60 egy űberkurvajó cucc. Volt szerencsém domi barátomét többször próbálgatni, és mindannyiszor rádöbbentem, hogy "húbazmeg".
A teltséget szerintem némi EQ pedálkával meg lehet oldani, bár még nem próbáltam.
Személy szerint a PSA-1-et ismerem mélyrehatóan (lassan 2 éve használok ilyet), meg jópárszor csavargattam GT-2-t a Tech21 cuccokból. Nekem eddig mindegyik bejött. A PSA-1 főleg!
Na ma mégegyszer kipróbáltam a tech21 tm 60-at, a manual alapján beállítottam a vox hangot, a fülemben volt még a csöves voxom hangja is, hát így már más a helyzet. A fender és a vox csöves erősítő utánzások nagyjából ugyanabban különböznek az eredetitől: kevésbé telt, gömbölyű, csilingelő, kevésbé stabil a basszusa de nem vészes az egész, különösen, hogy egyáltalán nincs benne a digitális erősítő modellezők jellegzetes hangja, a dinamikája nagyon jó, az megfelel a csöveseknek, szóval igazán ügyes megoldás. A torzított hangokat ma nem próbáltam, azokról már tegnap megállapítottam, hogy nagyon jók, de a tisztákat ma tudtam igazán megfigyelni, a manualt áttanulmányozva. Ma egy másik gitárt vittem, egy stratocastert, ezzel is jó volt
Érdekel bizony, sehol nem találtam a neten, most felmentem a tech21 honlapjára, és tényleg az 1 csatin van a tiszta vox hang. El tudnád küldeni a fendermania@t-online.hu-ra? Áttanulmányoznám. Észrevettem persze a kapcsolót és a potit is, nagyon változott a cucc hangja valóban, de én british csatornán kerestem a voxot A csöves voxomnak a feje 16 kg, a láda 15... Ezt a tech21 tm 60-at olyan 15 kg-nak saccoltam, ahogy megemeltem.... Ja azt nem írtam még, ogy persze a torzított hangokat is kipróbáltam, azon igazán nagyon tetszettek...
Olvastam amit írtál...a VOX-osabb hangot, az 1-es csatin keresd....van egy kapcsoló aDrive poti felett, asszem "Bite" a neve az egyfajta karakterkapcsoló az és a "Bunch" poti tekergetése lesz a Te megfejtésed kulcsa.
Nekem is TM60 van és nagyon jó kompromisszum szerintem mindenre, nyilván nem csöves és sose lesz VOX hangja, de bátran állíthatom, hogy sok-sok hightech modellezős cuccot kenterbe ver.
Sajátos hangkaraktere van ami szinte minden Tech21 cuccra jellemző kicsi karcosabb élesebb Én ez "Tech21" soundnak hívnám.
Ja és ha érdekel küldök neked szívesen manuált!
Na kipróbáltam a tech21 tm 60-ast. Én csak a tiszta hangokat kerestem, és nem igazán találtam, talán még a fender hang elég jó, de a másik csatornán a minimum drive állásnál is torzított, kis hangerőn is. Pedig nem egy vadállat aktív hangszedős metál gitárral próbáltam, "csak" egy v52 telecasterrel. Elég hangos volt az igaz, de lehet, hogy már sok fullcsöves erősítőm volt, és a fülem azt keresi, ha a clean vox megjött volna, akkor egy ügyes kompromisszum lenne számomra ez a cucc, de csak azért, hogy a fender hangot használjam, hát elég elgondolkoztató. Most felhoztam a garázsból a handmade vox cuccomat, hangmintát csináltam, mert eladom (nem tudom emelgetni), hát iszonyúan nagy a különbség a csöves cucc és a tech21 között. Sajnos, pedig nagyon nagyon szerettem volna, ha ez bejön, mert nagyon ideálisnak tűnt nekem. Egybként nem találták a boltban a manualt, milyen állást ajánl a clean vox-hoz ? (a 120-asnak volt manualja, ott beatles woxnak nevezik) Vagy esetleg a vox hangot is az 1 csatornán lehet megcsinálni valahogy?
Köszi a választ, ma kipróbálok egy ilyet, nekem a lábkapcsoló nem igazán kell, multieffekt után használnám, csak tiszta hangszínen, de a hangszórószimulációs kimenet az tényleg nagyon jó. Több zenekarban is játszom, van ahol inkább a fender, van ahol inkább a vox hangszínű erősítő lenne jobb, de úgy látom, hogy ezzel mindkettőt lehet utánozni. Már írtam a srácnak, aki hirdette az adokveszeken, várom a válaszát.
Ilyenek a véletlenek:)
Nos az enyém 1 éves, nagyon szeretem, mivel mindent tud amit egy olyan zenekarban tudnia kell, ahol kis helyen, gyorsan is beállva, de nagyszinpadon is a jelenléti minőségi hangot produkálni kell a blues-tól a populárisabb rock-ig, talán csak a nagyon vad metált nem tudja, de Metalica hang még benne van.Hangzásában komoly,és télleg nagyon hangos, minőségben, megtévesztően szimulálja a csöves hangzást.Ritka jó funkció a boost gombja, ami 6-9 db-vel megemeli a hangerőt, de nem pofázik bele a gerinc hangba.XLR kimenete előtt egy Sansamp áramkörrel megúszható a mikrofonozás. A transtub elektronikát simán odaveri szerintem. Aktív hangszínszabályzós,amit a honlapon bemutatnak hangmintákat, az télleg úgy van:)
A technológiában fejlesztés, nem történt, de a lábkapcsolója sokkal esztétikusabb, meg használat során praktikusabb, TM 120 mintájára, egymásmellé helyezték el a gombokat, és egy erősebb masszívabb fémházat kapott.
Szerintem a jelenlegi kategória palettát messze veri, minőségben,szolgáltatásban és nem utálsó sorban súlyban és méretben is.USA.ban gyártják és referenciaként két személyt mondhatok, Les Paul NAMM 2007-ilyenen játszik, de a gasztro-blues koncertsorozaton László Attila is ilyenen tolta, ha jól láttam.
Nem feltétlenül akarom eladni, de cucc fejlesztés lehetősége esetén elképzelhető.
Köszi, de az meg már milyen véletlen, hogy lényegében ugyanekkor tették fel ezt az eladó erősítőt, mint amikor én megkérdeztem ebben a topicban. Ha neked is ilyen van, kérdezném, hogy milyen zenére használod, mennyire vagy vele elégedett. Gondolom az újabb kiadás leginkább azt jelenti, hogy újabb, vagy valami fejlesztés is történt? De te is eladnád?
Hello, van valakinek tech21 tm30-as kombója? Mennyire hangos a tiszta hangja? A hangminták elég meggyőzők, a clean fender pl. határozottan szép, és a clean vox is jó. De hát a valóság persze akár más is lehet. Igazán érdekes ez az analóg modellezés... Kár, hogy a nagyobb kombók már nehezek nekem, gerincműtét után csak a pár kilós cuccot tudom emelgetni
A master az előfok végén van és nem a végfok elején :(. Leglább is úgy látszik (illetve a loop közvetlenül oda tér vissza). Én is próbáltam X3Live+TM60, de akkorát szólt mint az ágyú (és nem éehetett lehalkítani.
Tud valaki abban segíteni, hogy ha egy előfokot küldök egy Trademark 120 returnjába, akkor miért nem tudom használni a master hangerőt? Hogyan tudom megoldani, hogy működjön a master volume is?
Eladó egy Tech 21 Trademark 300 fej , újszerű állapotban . Az erősítő 300 wattos(4 ohmon).3 teljesen független csatorna, külön eq-val , mindegyik csatornán belül 3 féle beállítási lehetőség.Teljesen analóg cucc mosfet végfokkal. Lábkapcsolóról kapcsolható boost(9db-ig állítható), soros és párhuzamos effekt loop.Tuner kimenet, sansamp vonalkimenet. Ára:140 ezer ft
Eladó egy Tech21 Trademark TM 120 2X12-es gitárkombó!
újszerű állapotban van. 3 teljesen különálló csatorna,
állítható Reverb, és Boost kiemelés, és mindez irányítható a lábkapcsolóval!
ajánlatokat várok a
tatesztatesz@yahoo.de vagy a 20/8245620 -ra
Hello!
Én mostanában letöbbször számítógép vonalbemenetére kötve használom. Próbáltam Boss-t, MXR-t ugyanígy, de számomra ennek volt a legmeggyőzőbb hangja. Erősítő előtt nem szoktam használni, mert Line6-em van és fölösleges, de amikor az nincs kéznél, vagy nem tudom mozgosítai ezt szoktam vinni, mint előfok. Fősulis próbateremben keverőre kötöttem és hatalmas hangja volt. A sokoldalúságáról nem is beszélve. Nem hasonlítanám a modellekhez (Fender, Mesa, Marshall) azért sem, mert nyilván nagyban befolyásolja a hangot, hogy mire kötve szólal meg. Szép tisztáktól a metálig nekem mindent nagyon jól hozott, szeretem és csak ajánlani tudom.
Tech 21 SansAmp Tri AC Made in USA
Erről a pedálról írjatok véleményt akik használtátok/használjátok.
Milyen minőség, érdemes ilyent használni...?
Várom a válaszokat!
üdv.Albi
Tech 21 SansAmp Tri AC Made in USA - 3 csatornás előfok
- gitárra és basszusgitárra egyaránt
- elmenthatő beállítások (pl. szóló, kíséret, tiszta), teljesen analóg - 3 sávos aktív EQ, 3 féle erősítő hangzás, vonalból is jól szól
- Made in USA
- az új ára 43900Ft, nálam csak 27000Ft
"Built-in speaker simulation is an integral partof the SansAmp circurity. It is specially designed for a smooth, even response would be achieved by multiply miked cabinet, without the peaks, valleys and notches associated with single miking. Therefor, it will not adversely affect or interfere with the sound of your speak cabinet."
tehát integrált hangfalszimulációja van, ami nem szól bele a hangszórók karakterébe, így a hang egyenletes marad és természetes.
Van valakinek tapasztalata a PSA-1.1-el?
Az érdekelne, hogy a külön master volume állapotát is megjegyzi-e a cucc, vagy az marad, ahol volt.
Értem ezalatt, hogy ha pl. egy fasza clean szandnál föltekerem a fenébe, hogy elég hangos legyen (ez ugye az Achilles-sarka volt a cuccnak), akkor egy másik patchre beállíthatok-e egy "halkabb" master volume állást, vagy az nem patch-enként működik?
Az egész Tech21 céget egy magyar srác csinálta kint New Yorkban,anno egyetlen pedállal indultak.Vmilyen Balázsnak hívják,egy régi zenészmagazinban volt róla cikk.Ő találta ki az analóg "modellezést".
Hát én a tegnapi nagycuccos próba(PSA-1, Kitty Hawk 2*60 vég, Mesa Recto Oversized láda - kösz doki!)után csak anniyt mondanék: messze jobban szólt, mint egy Mesa Roadstar, bár ugye ízlése és pofonok.
Úgyhogy még egyszer, mintha én lennék a médiamárket: hülye aki nem vesz Tech21 cuccokat...(az a fémszand, VÁÁÁÁ!!!)
Úgy gondoltam eljött az ideje, hogy készítsek ném leeírást a kb. 2 hónapja hozzuám került TECH21 TM60 (kis szörnyeteg)-ről.
Jelen pillanatban, hangmintákkal nem fogok szolgálni, mert nem volt ideális szerekezet(mikrofon) hozzá!
Nos:
Első körben elmondanám, hogy amikor meglátja a kedves felhasználó a cuccot, enyhe mosoly derül arcára, kb. 2/3 mérete mondjuk egy vele egy kategóriában lévő más kombónak!
Design-ját tekintve, pedig talán inkább egy fender kombóra emlékeztet, ami mint tudjuk nem egy HighGain cucc!
A másik, érdekesség hogy a kezelő szerevek számát nem túlozták el, csatornánként 4 poti meg egy nyomógomb, valamint egy boost-er szabáLyzó, egy reverb szabályzó + egy nyomógomb valamint egy össz High és Low poti.
Nem termékleírást csinálok ezért ezt abba is hagyom.
Ahogy bekapcsoltam, Default-ban az 1-es csatin indul(tök mindegy milyen állásban kapcsolod ki) valamint bekapcsolva van a Revereb/ booster opció is.
Első körbe elkeztem nyomogatni, azt a kevés kapcsolót és az 1-es csatornán a következőt tapasztaltam:
1: A Bite elnevezésű kapcsoló nem tudom igazából mit csinál ami tuti a Drive 0-ás állásnál, kinyitott Bite kapcsolóval, ilyen szép clen hangszínt még nem hallottam(legalábbis nem ebben a kategóriában) be állásnál pedig egy igazán kellemes overdrive.
2. a 2-es avagy torz csatornán egy hasonló kapcsoló van amit Weep-nek neveznek, szintén foggalmam nincs pontosan mit is csinál.
Nos a Torz csatiról annyit és ez mindent elmond, a Drive full állásnál azt hittem be....rok!!!!
Iszonyat, ez ez a sound ahol nem érzed azt hogy hiányozna 1db cső is a cuccból és a hangkarakter is nagyon zsíros. A Weep-ról annyit benyomva zsírosabb, vastagabb hangszín kifele kicsit élesebb és a Tech21-re jallamző fmes hang is jobban kijön.
ÉS MOST ARRÓL A CUCC MIÉRT IS KAPTA AZT A NEVET? HOGY "A KIS SZÖRNYETEG":
egészen konkrétan kicsit áthlyeztem a potikat hogy jól mérhető legyen a 0 állás 6 óránál van.
Az történt elindultam 7 óra irányába.
7 óra: hu bazz távolabb kell mennem, kb. 2,5 méterre
kicsit ugrottam...
9 óra a kúrva életbe nem maradhat itt mert ki kell mennem a konyhába, kb 5m és 1 fal.
továbbmentem....
11. csönget a szomszéd:)
naszóval olyan hangereje van be...rsz, és nagy hangerő mellet sem torzul recseg, stb.
Szóval akinek jó áron 90 környékén ilyet ajánlanak ott ne hagyja ha megteheti!!!!
olyan énekcuccokon viszont, hogy mondjuk két kompakt láda, meg olcsókeverő, nemtúldrága végfok nem annyira szólnak jól a tech21-ek vonalból, viszont rendes nagy hangosításoknál eléggé használhatóak a vonaljelek.
viszont előfokként, mondjuk egy csöves végfokkal a psa-1 és a gt2 is fasza. nyilván minden más is.
meg két emebrt tudok, akik basszuselőfoknak a tech21 bass drivert használják, simán bedugva a végfokba. szóval ügyesek ezek ott new yorkban. pláne, hogy a barta meg magyar!
Hello, egyiken sincs ki/bekapcsolás, a szimuláció nagyjából egy magas-vágás, ami állandó. Azért írják, hogy vonalból és erősítővel is jó, mert az igazi láda nem veszik ezzel össze, vonalból meg elvileg elég ez. Néhányan mondják, hogy nem árt, ha vonalból is ráteszel egy "rendes" hangfalszimulációt (többen a Behringer ultra g 100-at használják erre). Ami SansAmp a tech21-nél, az mind ilyen elven működik.