Nagyon várom! Ha kérhetem valami kis keményebb heavymetalos móka is legyen benne! Nagyon gondolkodom, hogy Flex helyett inkább egy TM60-at újítok be...
Emberek!
Valakinek nincs véletlen tapasztalata Para Driver ügyben? Koncerten PA-ra lehetne közvetlen kötni, egy jazzgitárt vele? ( Persze hogy lehet, csak pótolni tud-e egy erősítőt így? :) Az a helyzet, hogy a 2 gitárom teljesen más beállítást igényel az erőlködőmön, de másikra meg nincs keret most...Köszi!
Hah jó volna, de már csak a kp erejében hiszek, ha volna rá megvenném, de így hogy utána itt boltoljak a 60-al ahhoz nem volna energiám. Hónapok óta szenvedek egy T-rex Albertával és egy Yamaha RGX420S gitárral de nyűglődés csak, nincs hozzá idegrendszerem...:)
Egyedül téged zavar,amit nem is értek..
Itt akkora a forgalom,hogy indokolt a beszólás.. Ha nem esett volna nagyon hátra a topic,nem frissítettem volna.
Ja és igen: ez 4 gombos, level, tone, drive, copress, amit ebből a négyből ki lehet tekerni, azt mind kiválóan tudja. Mellesleg finom mikrokapcsos (a nagy kapcsoló alatt), ezt külön tisztelem a Tech 21 cuccokban. Képet a " Comptortion " szócska alatt a gugliban.
Ja már értem, a Marshall topicban nem vágtam a felszólítást.
Szóval én legalábbis boostra használtam, arra kifejezetten jónak tűnt, ha kitekered a drive-ot, akkor meg hasít, mint állat, csak nekem funky-ra egy kicsit sok, boostra meg már van más (JMP-1 99 preset).
Na, így már atom, ez veszett jól szól. Hát ja a saját hülyeségem és egy kicsit a manual noteworthy notes & considerations része megvezetett.
Akkor ennek a level barátunknak csak a jack bemeneten küldött jel szabályozásánál van igazán jelentősége. Gondolom a szgépre történő felvételnél is ue. a probléma, valami féle előerősítőre lenne szükség, hogy vonalszintű jelet produkáljak.
Ezer köszönet a segítségért, így pénteken jót lámáskodtam.:)
Nálam fullra ki van hajtva. A PE hanger?szabályzójával tulajdonképpen az érzékenységet lehet állítani (mic/line). Így érthet?, hogy csak a vonal dörren meg! Nyugodtan tekerd fel, és ugyaolyan hangos lesz, mint a TM. Persze így csak XLR bemeneten, mikrofon szint? jellel lehet használni, vonalszint? jellel torzítani fog.
Valószínűleg az igazi megoldás az lenne, hogy egy másik TM60-al, illetve egy PE60-al keresztbe kipróbálnám a cuccaimat és akkor egyből kiderülne a turpisság. De Szegedre ezért nincs kedvem lemenni, ha érted mire gondolok.:)
Ok. A PE-n a hangerő félig van, a TM60-on kicsit kevesebb mint félig. Úgy gondolom, hogy a PE-n nem kell tökig kitekerni a LEVEL-t. Legalább is a manual szerint, a PE level-jét nem ajánlja, hogy a TM60 levelje fölé állítsuk mert ez esetleg nem kívánatos torzításhoz vezethet. Ezért állítottam nagyjából egyformára, de még így is picit jobban kitekertem a PE-t, mint a TM60-at. Egyébként a PE bemeneteit végigpróbáltam, mind a jack-et mind az XLR-t és szerintem az jó, olyan mintha a TM60 kimenete lenne zűrös és mivel nem tudom, hogy hogyan kellene jól szólnia ezért egy kicsit tanácstalan vagyok.
A fejhallgató kimeneten értelemszer?en vonalszint? jel jön ki, tehát ezért hangosabb. Próbáld ki azt, hogy ha a fejhallgató csatlakozóba bedugsz valamit, és csak az xlr-en jön jel a PE-be. Ott elvileg hasonlóan kellene változni a hanger?nek, mint a TM60 esetében.
A hivatalos fáma szerint, az xlr csatin, pont annyi jel jön ki, mint ha belenne mikrofonozva, tehát mikrofon jelszintr?l beszélünk. A hanger? fel van tolva teljesen a PE-n?
Próbáltam két kábellel is. Jaja mikrofon kábelt használok az XLR-hez, egyébként, amikor vettem a TM60-at, akkor próbáltam a DI kimeneten keresztül felvenni vele szgépre és akkor is tornázni kellett fel a gépen a hangerőt, szólt persze meg valamit rögzített is, de egyáltalán nem voltam hasra esve tőle, csodálkoztam is, hogy mások miért istenítik ezt annyira.
Hát pont ez a gondom, nem tudom eldönteni hol lehet a probléma.
Az XLR kimeneteket használva a TM60-at kicsivel kevesebb mint félig kihajtva már szobában elviselhetelen, a PE60 is félig van tekerve, de csak "cincog", jack bemeneten meg szakít, csak ugye a TM60 headphone kimenete letiltja a hangszórót. Valószínűleg a TM60 DI kimenetével lehet valami probléma.
Igen az. De a kérdésed nem igazán értem :) Nagyon hangos, ha erre gondolsz :) És egész más a karaktere, mint a TM60-nak, és teljesen "kihajtva" használom, egy hajszálnyi mély és magasemeléssel. Amikor a TM60-at hangosítom, dörren a PE60 is:)
most szereztem be a TM60-amhoz egy PE60-at és látom te is valami hasonló összeállítást használsz. Lenne egy pár kérdésem, tudnál nekem valami kontaktot dobni (e-mail, MSN stb.)
Hello iFish!
Én ma veszek magamnak egy tm10es combót, ami nekem itthonra elég, koncerten meg csak kis kocsmába kell lájtos blúzhoz.
ez a láda mekkorát dobna a cuccon? nekem elég az egy csati, mert nem vagyok egy effektbűvész, csak rádobnáém, oszt szóljon kösz
Nekem is kéne egy ilyen PE60, igazából csak azt akartam venni (mert ugye olcsóbb is) de TM60 lett belőle. Ha valakinek PE60 helyett egy TM60 kéne, mindenképp szóljon, lehet hogy érdekelne a csere.
Bezony:) Szerintem mindenhová elég. Nekem a TM60 éppen egy paraszthajszálnyival volt halkabb, mint kellett volna, de hozzá kell tennem a dobosunk keni rendesen:) Mondjuk 13 óra feletti levelnél már "végfoktorzítás" van, ezért felette nem használom.
A PE60 meg... Nem is a hanger?, hanem olyan alja van a cuccnak (pedig középállásban vannak a hangszinszabályzó potik!), hogy juj:) A hétvégén összehasonlítom a 1960 marci ládával, mert azzal is nagyon jól szólt, de hát az nehéz, és nincs benne végfok (és 2x annyiba kerül).
A PE ahhoz képest nem drága, hogy könny? és univerzális, és van benne egy végfok is, még akár mikrofont is köthetsz rá:) Vagy Live-ot