Sziasztok. Szerintetek mennyiért lehet eladni egy ilyen cuccot?
AKG PR 40 zsebvevő és egy AKG GB 40 gitáradó,karcmentes állapotban
Gitáradónak nincs meg a hátlapja
Leírás l: (AKG PR 40 UHF)
Frekvencia-tartomány: 710 MHz-től 865 MHz Moduláció: FM
Audió sávszélesség: 40 - 20.000 Hz
THD: 0,8% tip.
Jel / zaj arány: 103 dB (A) tip.
Sziasztok. Szerintetek mennyiért lehet eladni egy ilyen cuccot?
AKG PR 40 zsebvevő és egy AKG GB 40 gitáradó,karcmentes állapotban
Gitáradónak nincs meg a hátlapja
Leírás l: (AKG PR 40 UHF)
Frekvencia-tartomány: 710 MHz-től 865 MHz Moduláció: FM
Audió sávszélesség: 40 - 20.000 Hz
THD: 0,8% tip.
Jel / zaj arány: 103 dB (A) tip.
Van: fotós boltban vegyél egy megfelelő méretű vászon fényképezőgép tokot, az alján vágj ki egy lukat a jack dugónak, és ezt erősítsd fel a szíjra fixen. Filléres megoldás.
A Line6 G30 adóm túl gyakran zuhan a földre, ami garantáltan nem tesz jót neki. A szigetelő szalagon kívül valakinek van valami jobb ötlete, amivel a pánthoz erősíthetem? Válaszokat előre is köszi!
Szia!
Itt a legfontosabb kérdésem az, hogy egy adóról elmehet 4-5 vevő is ugye? nem kell minden embernek külön szettet venni? azt vágom, hogy hogy milyen funkciókat tud, de erről sehol nem tudok információt szerezni, hogy egy adó kiszolgál x vevőt....
gondolom rá kell állni az adott frekvenciára és akkor minedenki hallja az adó adását, akinek van vevője:D
A frekvenciákon kívül, meg hogy milyen packban veszed (2 vagy 1 vevő) szerintem nincsen különbség. Amúgy azt meg tudod csinálni, hogy sztereó üzemmódban két mixet vezetsz az adóra, a vevőket meg monóra állítod, és a két csatornából balance-val tudod állítani, melyik milyen arányban szóljon. Tehát pl. egyik sávon erősebb a gitár, másik mixben erősebb az ének. Dobosnak meg billentyűsnek simán jó a vezetékes megoldás, oda fölösleges IEM. Egy sima keverővel, vagy igényesebb megoldásként pl. egy jó DSP-s hangkártyával, ami működik PC nélkül is (pl.valamelyik MOTU) megcsináljátok próbahelyen a monitor mixet, aztán mehet ki PA-ra a többi. Kis klubokban viszont nem tudom megéri-e szenvedni, bár ha jól megcsináljátok, működhet.
Mi eddig Sennheiser G1, G2-t és ezt a MEI-1000-et is használtuk, G1 zabálja a 9V-os elemet, G2 nagyon jó de elég drága, ez az LD szintén jó, minőségben azért a G2 alatt van... Az énekeseink mindet szeretik, csak általában lusták vagyunk beállítani nekik, így marad a klubok monitorládája. A fülese meg tényleg nem top kategória, de attól még jól használható. Egy komolyabb füles 30-tól kezdődik, érthető, hogy nem olyat tesznek bele ennyiért.
olyat szeretnénk, hogy 4 vevőt használni egyszerre egy fej egységel, persze tudom, hogy itt mindenki akkor ugaynazt fogja használni, de járható út? persze a fülesek cserélve lennének, de árban elég jó
-Eladó egy hibátlan állapotban lévő Audio-Technica 1100 series adóvevő szett gitárhoz. ATW-R11 vevő, ATW-RA1rack mount kit és ATW-T27 adó.
Teljes rack kivitel, profi szett.
Átvehető Veszprém, Székesfehérvár, Budapest vonalon, kérésre postázom is( vevő költsége).
Semmilyen csere, beszámítás nem érdekel.
Ára: 53 ezer Ft
leírás.
Nem rég felajánlottak egy ilyet megvételre:
Samson CR-2X DBX Noise Reduction
Van valkinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Nagyon nem éget a dolog, hogy megvegyem, de ha jó a cucc és 20 körül megéri, akkor lehet, hogy bevállalom....
1 csatorna fix, koncert közben szakadozott a vétel, a mély frekiket levágta.... mindössze ennyi. szerencsére vissza tudtuk vinni és ráfizettünk, így lett egy Line6 G30, ami tökéletesen teszi a dolgát azóta is.
Új vagyok itt, de van egy problémám és hátha tudtok benne segíteni.
Egy kultúrházban dolgozom technikusként. Audio Technika ATW 3171b vezetéknélküli mikrofonjaink vannak két teremben: a színház meg egy kupola teremben.
A kupola teremben nem egyszer előfordúlt már, hogy (4 urh van oda telepítve) hogy a 2-es mikrofon magátol kikapcsol.
Elmegy a jele. Az elem nem merült le mert új volt. Többször előfordúlt az is, hogy jöttek tv-sek kértek vonal hangot és hozták a saját vezetéknélküli rendszerüket és az bezavart a mi redszerünkbe.
De pont tegnap futottam bele egy olyanba, hogy nem volt se tv semmi és egyszer csak ugyanígy elment a hang.
Olyan is előfordúlt már, hogy megállt egy taxi a házelőtt és bejött az ő frekvenciája
Tudtok esetleg ebben segiteni tanácsot adni, hogyan érdemes hangolni őket. (a színház teremben ilyen probléma nincsen, ugyanilyen mikrofonok vannak ott is)
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv: alfialone
Ha jól értem, akusztikus gitárt szeretnél rádiós mikrofonnal erősíteni. A 10000 ezer forintos kategória teljesen alkalmatlan erre a célra. Nagyon sokba kerül egy ilyen cucc, ami használható. Sokkal egyszerűbbnek tűnik, ha piezós akusztikus gitárt egy jó minőségű normál rádiós gitár cuccal használnál.
Heló mindenkinek
Kis segítséget kérnék. Az imént átgondoltam pár dolgot és arra a következtetésre jutottam hogy ahelyett hogy vennék 5-6 kábelt mért is ne vennék inkább valamilyen olcsóbb kategóriájú wireless-es kütyüt, igaz táp kell neki, meg elem, de belegondolva hogy 100m-en keresztül szabadon mászkálhatok úgy hogy nem gubancolódik és ha rálépek nem húzódik ki hatalmas pukkanással a kábel, így már egész más szempontból néztem a kütyüket. De sajnos a minőségnek ára van de költeni nem akarok sokat mert még annyira nem használnám ki, ezért elkezdtem kesesni sima csiptethető mikrofonos kütyüket, azért pont ezeket, mert ezek az adó egységbe 3.5-es jackel vannak megoldva, és így megtudnám oldani a gitárra való csatlakozást.
Itt jön a képbe a kérdésem: Ha a legolcsóbban (5-6 kábel árából kb. 20.000-ből) akarok kijönni, a minőség nem a legfontosabb mert ennyiért nem várom el a minőséget, de ne legyen egy gitáros fül számára bosszantó a hangja, a kábel adta fizikai hátrányokat enyhíthetem és hogy egyártalán működne e így a dolog?
az erre kiszemelt termék: http://DJBORZE.hu/hirdetes/csiptetos_vezetek_nelkuli_mikrofon
de további keresés után és belegondolva hogy több gitáron is játszok egymás utánni számokban, megérné e megvenni a másodjára talált terméket, vagy 7.000 alatt találok az elsőhöz való adó egységet?
második termék:http://www.mkdiscotechnika.hu/termek/wg_2189v20professzionalismikrofonszett_csiptethetomikrofon
összességében azt szeretném tudni hogy megérné e számomra így wireless cuccot venni, s ha megérné akkor 2 gitár használata esetén, és ha megérné melyiket érné meg?
a válaszokat előre is köszönöm P.Balázs
a gitárosunk párezerért csináltatott egy hevederre rágyógyítható tokot és abba teszi, nekem pl eleve olyan a hevederem, hogy vannak rajta lukak (állítható a hossza) és arra szoktam beakasztani. Mi Line6 G90-es használunk. Mindenképp jobb hevederre rátenni, de ne legyen túl közel a hangszered pukijához ill elektronikához legalábbis ha aktív, mert azt meghülyítheti és zúghat. inkább a veséd vagy hátad magasságában legyen.
sziasztok!
még nem találtam megfelelő tokot neki. pedig már kettőt vettem, egyet kaptam, de nem stimmel egyik sem... még nézegetek.
addig megkérdezhetem tapaszalatotok szerint hová érdemes tenni az adót?
sokaknál egészen fent. váll alatt látom. másnál meg legalul.
tudom ostoba kérdés. de lehet mondtok egy olyan infot ami sosem jutna eszembe :)
varrjam rá fixen egy erre szánt pántra?
esetleg: nem tudnátok a sajátotokról egy fényképet készíteni?
Legolcsóbb, hogy bemégy e fotócikkeket árusító áruházba, és a méretének megfelelő vászon fényképezőgép tokot veszel, amit a derékszíjra lehet rögzíteni. Akár ollóval ki is vághatsz nyílást a kábelnek. Tökéletesen működik, a fiamnak így oldottam meg.
sziasztok!
ostoba kérdés következik: :)
a zsebadós vezetéknélkülimet jelenleg far-zsebben hordom, de néha bonyolult a gitár le-fel vétele. hogyan tudom legegyszerűbben a pántra rögzíteni? lehet valahol venni hozzá zsebet??
Sziasztok!
Van itt egy kissebb élménybeszámoló a legnagyobb Észak-európai gitárkiállitásról. Szól azoknak, akik szeretik a jóféle muzsikát és az ahhoz szükséges kellékeket!
az analógok sokkal érzékenyebbek a külső rádiójelekre, összeszedhetnek rádiós zajt ha hasonló a freki. Az átvitel a kompander miatt jobban komresszált. Rosszabb a jel/zaj viszony és általában a minőség.
Akkor ezek szerint ez a cucc Analóg lenne. Kérdés, hogy mi a baj velük? Összeszedik a jelet, vagy gerjednek. Egyenlőre nem full profi cuccra vágyom mert ahogy néztem azért jó 100e körül vannak ezek a line6-ek. De olyat sem akarok ami gagyi és a hangzás rovására megy.
Továbbra is a Line6 Relay G30/50/90-es a legjobb megfejtés, érdemes összekeparni legalább egy G30-ra. Ez profi digitális cucc, az analógok a közelébe sem érnek, legalábbis ebben az árfekvésben.
Még nem használtam kábel nélküli rendszert, nem is értek hozzá ezért szeretnék benne segítséget kérni. Mi az amire figyelni kell ha az ember megnéz egyet.
Ha az AKG SR51-es adóval, illetve a PT51-es vevővel kapcsolatban valakinek van e tapasztalata. Gitárhoz szeretném használni. Legtöbbször torzítottan használom, de helyenként akusztikusan is. Koncertekre szeretném vinni magammal, hogy ne kavarodjak állandóan bele a kábelhalomba.
Ez eddig OK.
Értelmezhetem úgy is, hogy a készülék tudja az összes felsorolt frekvenciát, és csak rajtam áll, hogy mit használok.?.?.?
Viszont találtam a Thomann oldalán ahol külön hozza a freki csoportokat. pl.
Sennheiser XSw 35 Vocal Set C-Band
Sennheiser XSw 35 Vocal Set E-Band stb.
Kérj részletfizetési lehetőséget, 6 hónapra simán, különösebb okiratos bizonyítás nélkül, némi írásos indoklással lehetőség van rá. Ebben a kérelemben egyben le kell mondanod a jogorvoslati jogodról, amennyiben még nem emelkedett jogerőre a határozat.
Én ezért nem adnék el cuccot, sőt, nem is adtam el, mikor én száguldoztam.
Egy AKG WMS40 Pro Flexx Bodypackes változatban rackbeépítő kerettel érdekel valakit. Hamarosan megkapom a gyorshajtásom csekkjét...... Talán áprilisban el kell adnom ezt a fasza motyót! Ha eladom akkor 40 ezresért.
Sziasztok
Line 6 g30-nál ez az elemfedél téma beszarás:) valakinek valami használható ötlete?? mert már unom h minden koncert előtt oda kell ragasztanom 2 és fél méter tépppel:)))
Megjött a Line6 Relay G50-esem, és azt tudom mondani, hogy tökéletesen meg vagyok vele elégedve, teljesen hozza azt, amit el lehet várni egy wireless cucctól, csak ajánlani tudom mindenkinek. Az adó nekem kicsit útban van a hevederre csíptetve, de majd keresek neki valami tartót, és tökéletes a dolog!
Elméletileg holnap jön a g50-esem, és kicsit félek, hogy ilyen amerikai dugós lesz az adaptere. Meg lehet ezt más adapterrel is hajtani, vagy feltétlenül vennem kell egy hozzá ajánlott adaptert?
No, nem bírtam magammal, és rendeltem egy g50-est :) Ha minden jól megy, holnap adja postára a srác, remélem, csütörtökre itt van, ha kipróbáltam, írok róla pár szót! :)
erre a kérdésre már magad is megadtad a választ: a burkolat (rack) és a hatókör.
De ha nem kell rackes, akkor elég a G30 is, kevesebb csatornaszámmal de az is ugyanolyan jó.
És milyen különbségek származnak a vevő különbözőségéből kifolyólag a g50-es, és g90-es között? Ha jól tudom, ugyanazt a típusú adót adják hozzá, tehát csak a vevőjükben van különbség.
én fél év alatt kb 3 másodpercnyi kihagyást tapasztaltam a G90-esnél. A G50 és 90 ugyanazzal az aggyal működik tudtommal. A G90 potenciális gyenge pontja inkább az adó, nem szabad huzamosabb ideig benne hagyni az elemet, mert elfárad az érintkező fémnyelv és lifeghet az elem.
Nekem egyébként nagyon bevált, analóg cuccok a nyomába sem érnek.
Agyalok én is valami wireless-t beújítani, most van egy AKG SR40-es non diversity meg egy AKG SR40-es diversity vevőm, egy-egy guitarbuggal, de nem vagyok vele túlzottan megelégedve, mert
habár az egyik vevővel elfogadható a torz csati (vicces, hogy a non-diversity vevővel), de eddig még nem sikerült teljesen torzításmentes jelet kiszednem belőle a tiszta csatin, csak úgy,
hogy olyan kicsire tekertem az adón a gain-szintet, hogy azt meg már a torz csati sínylette meg.
Kinéztem 2 cuccot, a Line6 Relay G50 és G90 között vacillálok, csak nem tudom, hogy ezek között a vételi távolságon kívül mi a különbség. Szimpatikusabb a rack-es kivitel, de ha csak és
kizárólag a vételi távolság a különbség a két cucc között, akkor nem költenék rá annyival többet. Tehát a kérdésem, hogy a G50-es tudja-e ugyanazt a profi hangot nyújtani, mint a G90-es,
tapasztalt-e már valaki kihagyásokat játék közben, meg, hogy egyáltalán mennyire használható cucc. Szétolvastam már a témakörben az agyam, csak jókat olvastam, csak azt nem tudom, hogy mi a különbség a kettő között.
Pont ma mértem meg a haverom Line6 Relay cuccát. Tökéletesen azonos jel jött ki belőle és még a gitár kábel hosszúságát is be lehetett állítani. Kidolgozásra nem annyira minőségi, de a használhatósága megkérdőjelezhetetlenül jobb.
Szia Indy!
Szerintem nincs állítási lehetőség. Egy kapcsoló van a zsebadó oldalán ahol a bejövő jelszintet tudod állítani, de gondolom azt megtaláltad.
Keresek megvételre vezeték nélküli gitár motyót! lehetőség szerint true diversity-st, mondjuk akg, shure, vagy beyerdinamyc... illetve szóba jöhet digitális motyó is, line 6 relay g30, vagy akár a line 6 xds... akinek van eladó, kérem keressen meg akár e-mailben, akár telefonon!
Van egy Shure PGX 4-es gitár szettem. Az normális, hogy sehol, semmilyen állásban, beállításban nem jön a gitár eredeti jelével megegyező hangerejű jel ki belőle, egyik kimeneten sem? Ennek a kimenetét lehet egyáltalán állítani?
Előre is kösz a segítséget!
A probléma ott van, hogy a vevő összegezni fogja a jeleket így mindegyik erősítőbe ugyanaz a kevert jel menne be. Azok a rendszerek, amik eleve több adósak és a vevő multiplex egy nagyságrenddel többe kerül.
Üdv!
Nem nagyon vagyok otthon a wireless rendszerekben, úgyhogy segítségre lenne szükségem. Először is milyen rendszereket ajánlott használni, amik azért árban hozzáférhetőek? Továbbá megoldható-e egy olyan eset, hogy egy zenekarban mindhárom gitárosnak lenne adója, viszont egy vevőre csatlakozna mind a három adó, majd onnan az erősítőkbe? Köszi
Szerintetek melyik érné meg? Bőven elég 15-20m hatótávolság de nagy átlagba csak 4-5 méter. Nem szeretném ha sokat késne illetve hogy bezavarja vmi és ne nagyon másítsa meg a gitár hangját. A zenekarba csak 1 wireless lenne, tehát nem fontos h hány cucc használható egy időben.
Ez lenne az első ilyen vezetéknélküli rendszerem tehát nem sokat tudok róluk.
Ha esetleg tudtok más wirelesst hasonló áron ami jobban megéri azt is írjátok meg légyszi. Köszi előre is!
Nekem G30-am van és az utóbbi időben nekem is kihagy..... most kezdem majd el tesztelni és remélem, hogy csak egy kábel csere lesz. Lehet még elem fedél is, de remélem, hogy nem komolyabb.
Próbáld meg más kábellel, én régóta használom a kisebbik testvérét (g30) soha semmilyen körülmények között nem hagyott ki a jel. Persze lehet valami egyedi probléma is, de normál állapotban nem csinál ilyet.
Tegnap intéztem beszerzési áron egy AKG WMS40 Mini wireless cuccot.Elmehetek én akármerre vele, 6-8-10 fal között is szól,ugrálhatok akkor is szól, csak ajánlani tudom!
Akit érdekel az ára priviben megírom.... minimális
Sziasztok! Szerencsére szert tudtam tenni egy Line6 relay g50-re, és múlthéten tudtam kipróbálni. Viszont annyi problémám van vele, hogy ha ugrálok gitározás közben, néha ha nagyobbat ugrok, akkor kihagy a jel.... nem tudjátok ez miért lehet? Lehet hogy a kábel csatlakozása nem jó vagy a kábel? Most fogok jack aljzatot cserélni, mert nem a legjobb, de akár ez is probláma lehet? Valakinek volt hasonló tapasztalata? Köszönöm a segítséget!
sziasztok
SENNHEISER freePORT 72 -ről tudtok véleményt adni?
még nem volt adó-vevőm, így nem is tudom hogy mik a támasztott elvárások, és hogy ez megfelel- e azoknak.
gondolom hogy az 55ezres új ára mellett nem összevethető a százezres termékekkel, de azért kezdésnek megfelel? :- )
köszönöm a válaszokat!
Zsolt
a g90 hatótávolságban nagyobb a g30-nál, és több csatornát tud, de hangminőség/átvitelre ugyanolyan jó, mivel ugyanazt a hardvert és szoftvert használják
Értem! Rendben, bagyon köszönöm a sgeítséget. Valahogy selytettem hogy amire nekem kell ahhoz nem kell megvennem a 90et, meg amire használnám én nem hiszem hogy hangzásban nagy különbség lenne, inkánn az árában. Köszi hogy megerősítettél! Üdv: Robi
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni wireless cucc választásához. Gondolom számít a választásban hogy milyen zenéhez és milyen körülmények közé kell a cucc. Én hardcore zenét játszok (biohazard szerű hangzás), tehát clean csatit nem is használok. Főleg klubbokban zenélünk, max közepes színpadokon, szóval nem kell durva hatótávolság. Ami fontos hogy ne veszítsen a gitárhangzás a dinamikájából és hogy ne késsen. A line6 Relay-t dícsérte mindenki, de pl nem tudom, hogy a g30 elég e nekem, vagy kell ahhoz amit szeretnék egy 90es? Nyílván a drágábbnak jobb a minősége, de azért a jazz-től messze vagyok. Az AKG-t és Shure-t dícsérték még, nem tudom a leírtak alapján tudtok e ajánlani valamit? Köszönöm a segítséget!
Ja ha fülmonitorban godolkodik valaki akkor akkor fülest csak innen:
http://www.microsonic.hu/fulmonitor.html
Ez nem fog kiesni a füledből és nem is fogja nyomni 3 óra után sem.
Sure psm200 nekem nem jött be néha koncert alatt egyszerűen elment a jel.
Van egy Line6 Relay G50-em és a vevőn a TA4F csati aljzata nem tartja már meg a kábelt holott régen nem lehetett kihúzni mert a dugón van két fülecske. Szerintem a sok ki-be dugdosástól elkopott az aljzat. Hogyan lehet ezt a problémát orvosolni? Másnak is van ilyen gondja? Lehet ezekben aljzatot cserélni?
Eladó egy kívül-belül hibátlan állapotú Nady U-1000 wireless rendszer, minden tartozékával, dobozában. Profi cucc, csak kihasználatlanság / új hangszer vásárlása miatt adom el. Jár hozzá:
- 2 db (!) UB-1000 bodypack kábelekkel
- HM-10 fejmikrofon
- XM-10 fantom táp/átalakító
Irányár: 85.000 Ft.
Elérhetőség a nevemnél.
audio/technica 3110a/g (neutrik jack dugóval), legnagyobb kapható antennával, bnc szettes beszerelőkészlettel (előre hozhatod a rackben az antennákat) dobozában, leírással. 80.000ért adnám el (új ára 140 körül plusz a bnc szett kb 20 ezer)
Fülesmonitorhoz annyit, hogy érdemes arra figyelni, hogy ne 9V-os hanem ceruzaelemes legyen. Sokkal tovább bírják (én Enelope akkus elemmel teszteltem a vevőm).
Amúgy egy Sennheiser G2-esem és egy LD MEI 1000-em is van. A G2 olyan, mintha otthon hifin vezetéknélküli fülessel hallgatnék zenét, az LD-n van egy minimális alapzaj, de egyáltalán nem vészes. Koncerten meg akkora háttérzaj van eleve (alapok, dob, jó esetben a közönség is :D , stb...), hogy ez nem igazán okoz gondot. Jól izoláló füles kell (nekem a gyári cserélhető szivacsos Sennheiser jól működik mindkettőhöz). Talán basszusgitárhoz kellhet nagyon jó mély átvitel (ebben az olcsóbbak nem jeleskednek annyira) és extra basszusos füles, vagy valami "basszus szőnyeg". Nálunk basszusgitárhoz a Shure PSM200 mindenesetre elvérzett, bár a hangzáson kívül azzal is baj lehet, hogy nem olyan egyszerű megszokni, és egészen más fülmonitorral játszani.
30-40k körüli használt cuccok közt az AKG SR40 dualnak van értelmes alternatívája? Kellene gyorsan izzítanom valami olcsó, de nem annyira gagyi wireless-t, 30-ért tudnék szerválni egy ilyen AKG-t. Ha esetleg van tipp, hogy mi lehet hasonló árban ennél jobb, azt megköszönném.
az olcsó cuccokban nem (csak) a füles a szűk keresztmetszet, így felejtős. Mellesleg egy jó izolációs fülest már kb22-ért tudsz lőni (pl Shure SE215), a drágaság inkább az adó-vevőben van.
nekem a Shure PSM200 bejött. Ami jó még ebben a nagyságrendben az Audiotechnica M2
M2 előnye: a zsebvevőn külön-külön tudod állítani a két csatora (amit ráküldesz) mixét (pl zenekar vs ének). A PSM200-on ezt csak az adón tudod szabályozni
PSM200 előnye: tud hibríd módban üzemelni, tehát a vevőbe vezetékkel mész be (tehát wired mód) ekkor kevesebbet is eszik, mint wireless módban (pl próbateremben így előnyösebb)
Sziasztok!
Szeretnék venni wireless in ear monitort. Az lenne a kérdésem, hogy ezek az olcsó fajták is jók? Persze ugy gondoltam, hogy egyből vennék hozzá profi fülest, ami jól szól.
Nem tudom, hogy mennyire megbizhatók ezek a 30-40 ezresek. gondolom fos a füles részük, de a frekvenciát tudják, akkor egy jó fülessel jol szolhat?
http://www.thomann.de/gb/cat.html?gf=wireless_in_ear_monitoring&oa=pra
Tényleg, nem annyira jó ez a 88 ms. Ha 340 métert tesz meg 1 sec (azaz 1000 msec alatt), akkor 50 métert 50/340*1000 msec alatt tesz meg a hang, ami 147 msec. Legalábbis szerintem...Ettől persze az egész levezetés tökéletesen igaz
Az LD füles nem egy nagy csoda, mint bármelyik ipod füles. Nekem nyomta a fülemet is. Egyébként is szerettem volna egy jó minőségű fülest, ami bármihez jó. Adnak hozzá vagy 5 féle szilikon formát azt rakod fel ami a legkényelmesebb. Elsőre durva volt, beraktam és azt éreztem, hogy a pergő a homlokomban szól, a lábdob meg a torkomban.