85-ért gondolom benn van minden mivel én elküldöm neki a cucc meg a szállitási költség árát akkor őneki fel kell adnia a cuccot. Ami ajánlott csomagként jön szóval utólag nekem már semmi költésgem nincs.
Komoly esély arra,a hogy vám+ áfa lesz még rajta. Túl drága ahhoz, hogy átcsússzon a vámon eljárás nélkül. Az usából jellemzően csak úgy lehet rendelni, hogy az eladó nem hajlandó ráírni a csomagra kisebb értéket vagy azt hogy ajándék. Én egyszer próbálkoztam egy eladóval ezzel a kéréssel, de mereven elzárkózott tőle, az usa törvényekre és a szigorra hivatkozva. Amúgy tényleg van szállítással együtt kb. 85-ért g50, ha még le is vámolják, nagyjából ott vagyunk, mintha itthon vennénk meg 130-ért... (na jó, valamivel kevesebb, de lehet, hogy pl. hálózati trafó nem jó nálunk...) amúgy most hirdettek 85-ért itthon g 50-et,de már úgy néz ki, hogy elkelt....
We cannot legally mark items at a lower value or as a gift.
All taxes or VAT and or customs and or brokerage etc. are the sole responsibility of the buyer.
A digit wireless a következőt csinálja:
alalóg jel > digitális jel > ráültet a rádióhullámra > rádió adás > rádió vétel > digitális jel > analóg jel
A digit multieffekt is így kezdi, de a digitális jelet aztán mindenféle digitálsi eljárással módosítja, és leginkább ezzel a módosítással szokott baj lenni, hogy nem olyan, mint az analóg módostás. (pl. torzító, overdrive stb.). SZerintem az AD-DA átalakítás önmagában nagyon kevéssé módosítja a hangot. Ez ki is lehet próbálni, ha valaki egy line6 m30-ast ki tud próbálni. Dugja bele a gitárt és az erősítőt, kapcsolja ki az összes effektet, majd kapcsolja ki-be a hálózati kapcsolót. Kikapcsolt állapotban true bypass megy a jel az erősítőbe, bekapcsolva meg egy DA-AD átalakítás után. Kértségtelenül lehet hallani valami minimálsi különbséget, a néhány ember, akit megkérdeztem, hogy melyik a jobb, kivétel nélkül a diigtási jelet hallotta jobbnak, de lehet próbálkozni
Hello. Lenne egy kérdésem a hozzáértőktők. Melyik wireless érné meg jobban?? 86ezerért Line 6 g50(új), Sennheiser ew300 G1 70ezer(hasznélt) vagy egy Sennheiser ew100 G2 60ezerért(használ)?????
Tudom, ez nem az adok-veszek, bocsánat, de hátha itt sikerül eladnom...
...Budapesten egy AKG SR40 UHF (non div) vevő + AKG PT40 adó készülék 30.000,- ért! Adok hozzá összekötő kábelt és nem saját-, de működőképes adaptert plusz 2.000,- ért! Megjárta már a PeCsát, több nagyszinpadot (pl.Szeptemberfeszt, medgyesegyházi Dinnyefesztivál nagyszinpadát... stb.) tapasztalatom szerint van jelkimaradás, de minimális!!! Nekem BASSZUSGITÁRhoz bevált, mint alap cucc, nyilván ennyiért nem profi... :) Képet küldök mélben. jonasjozsef82 kukac gmail.com
A kábelszimuláció nagyon érdekes dolog. Anélkül nekem kicsit sterilnek, hifisnek tűnt a gitár hang. A leghosszab kábelhossz esetén meg már elég tompa volt a hang. Én maradtam a legrövidebb kábel szimulációnál, nekem így tetszik a legjobban (g30-asom van).
a különbőző (hosszűságú) kábelek beleszól(hat)nak a hangzásba azáltal, hogy a kábelnek van pl szórt kapacitása, ezáltal a frekvenciaátvitele is megváltozhat kissé (ismert jelenség, hogy pl a gyenge minőségű kábelek kissé lecsapják a jel tetejét, ami miatt tompábbnak tűnik a cucc). Wireless átvitelnél erről értelemszerűen nem beszélhetünk, de a kábelszimuláció ezesetben tudtommal ezt hivatott "modellezni" mintha még mindíg pl egy 6m-es kábelt használnál. Szerény véleményem szerint meglehetősen haszontalan egy funkció, Mert ammennyt nyersz egy jóminőségű digitális jelátvitellel, azt ilyen felesleges dolgokkal jól el lehet cseszni.
Sziasztok! g30 és a G90 között sincs hangbéli eltérés,mindkettő illetve ha a középső láncszemet is idevesszük,akkor mindhárom termék tökéletes ,100% hangátvitelt biztosít mindenféle frekvencia sérülés nélkül.A G90 hatótávolsága a legnagyobb és ez a készülék nyújtja a legtöbb extrát pl kijelző háttérszínének megváltoztatása kéktől a hupililáig ,illetve egyéb finombeállítások,még több "kábelszimuláció" Nyilván kábelezésre itt is szükség van a vevő és az effekt vagy erősítő között. Valamint annyi,hogy a G90 rack kivitelezésű. A hatótávolságról: G30-tesztnél is makulátlanul tudtam gitározni tornaterem egyik végéből a másik végében lévő cuccig,semmi törés akadás zavar nem jelentkezett. G30 szintén épületen kívülről épületen belüli próbaterembe teljesen oké volt.Nyilván sok értelme nem volt ilyen távolságok kipróbálásának ,max annyi,hogy a G30 is bármekkora színpadon profi és elég.A nagyobb társai papíron még nagyobb távolságokat tudnak,akinek rack-es cucca van ,annak esztétikailag érdemes a G90 mellett dönteni(sok led,szép színes kijelző),akinek erősítőfej vagy padlóeffekt áll rendelkezésére annak tökéletes a G90 alatt bármelyik készülék.A g30 vevője és adója a legkisebb méretben,az adón nincs kijelző, a vevőn nincs antenna mégis tud mindent,az alapértelmezett átvitel mindegyik készüléknél tökéletes,aztán lehet poénkodni a kábelszimulációkkal ami a G90-nél a legtöbb ,de lényegében ami a gitáros boldogságáért felelős ,a tökéletes átvitel az alapértelmezettként mindhárom készüléken ugyanaz.Összefoglalva: a line6 G szériáknál akinek tökéletes átvitel kell és napi szinten nem arénákban játszik,simán jó a g30,akinek pénztárcája és esztétikumérzete Rack-et kíván annak G90 ,a középső termék pedig azoknak akik szeme az adóra is kijelzőt kíván és szereti ha fizikai antenna van a vevőn. Remélem tudtam segíteni!
ja hát az biztos:D de hogy hangban lehet e valami különbség nem tudom.
Talán a g30 és a többi között lehet, de nem valószínű.
Régebben amikor még x2 néven futott, ott volt frekvencia átviteli különbség a legkisebb és a közepes között.
talán annyi hogy a g90 rackbe szerelhető!
Mondjuk én is gyurok rá egyszer kell megvenni, én is g90et akarok, minél több cuccod van annál szarabb az állandó kábelezgetés. amugy nem sok különbség lehet.... talán a hatótáv
Ma 11:13 | Válasz erre | #414162
kornel0207@freemail.hu
Keresek eladó vezetéknélküli rendszert(wireless) cuccot. 80-90 ezer forintot szánnék rá. Elsősorban: Shure, Senheiser vagy Line 6 érdekel de meghallgatok más ajánlatokat. Ajánlatokat: kornel0207@freemail.hu cimre várom.
Sziasztok. Nekem lenne egy olyan kérdésem hogy lehet a különbség a Line 6 Relay g50-es és a g90-es között??? Megéri plusz 60 ezerrel többet kiadni érte?? Illetve ha valakinek van tapasztalata róla és megosztaná velem azt nagyon megköszönném.
Köszönöm a válaszokat!!! Próbáltuk másik gitárral igen! Ezen nem állítható a frekvencia és tudtommal másnak nem volt vele problémája... Egyszer valaki azt mondta nekem, hogy olyan hangja van mintha a zajzár ki be kapcsolna... van ezekben a cuccokban egyáltalán valami beépített zajzár? mármint a wireless cuccokban
Első lépésben nézd meg a frekiket, mivel nem régóta már a digitális átállás óta, új frekvenciákon sugároznak a TV-k, sőt a sávszélesség is megnőtt, elképzelhető hogy az kavart be.
Van egy kis problémám az AKG WMS 40 Pro wireless cuccommal... Amikor játszom akkor nincsen semmi, de ha lehalkítom a gitárt vagy nem játszom, akkor elkezd recsegni-ropogni... Szerintetek mi lehet, illetve tudtok-e valaki aki szervízel ilyesmiket? Először azt hittem, hogy az gitár és az adó közötti kábel a hibás... Aztán csináltattam a végére egy másik jacket és azzal először jó volt aztán újra elkezdte... Nagyon hálás lenék ha valaki tudna segíteni! bruckerbence kukac gémél . com
az a helyzet, hogy ezeket a különbségeket leírások alapján egyáltalán nem lehet kideríteni. be kell dugni. ha hasonló szól mint ami jön kábelen, az már egy jó pont. én nem értek hozzá ennyire, viszont Laci az euhrytmicsből nagyon vágja (ki is emelném, hogy a szakmában nagyon kevés olyan nagyker van, aki ennyire segítőkész és hozzáértő lenne mint Ő). nyugodtan hívd fel, hivatkozz rám és elmond mindent
olyan rendszerről tudtok, hogy meglévő normál (tehát XLR aljzatos) mikrofonra rászerelhető adó+vevő szett?
teszem azt, egy meglévő mikrofont szeretnék "wirelessesíteni" arra milyen megfejtést tudtok?
a shure-ok ha jól tudom mind analógok, right? valahogy nem nézem ki, hogy egy analóg cucc tud olyan dinamikát (már csak a kompander miatt) és főleg jel-zaj viszonyt mint egy digi. arra mondjuk én is kiváncsi lennék, hogy pl aegy g30 és g90 közt ebből a szempontból van-e különbség (elvileg nem kellene)
Még line6 kombón, de ha összeáll a dolog, akkor valszeg beújít egy fej-ládát (Riverával szemezget). De mivel nincs másik gitáros (nem találok), addig a projekt jégen van, lehet, hogy be sem indul rendesen. Emiatt pedig én már próbaidőn vagyok egy pesti bandánál, mert azé' zenélni csak kell
ha lenne bárhol a rekken egy ilyen rés elöl, már megoldottam volna a gondot. De mindegyik rekkelem tömör előlappal rendelkezik.
De megoldódik a dolog, csinálunk egy hátsó bemenetet a az erősítőre.
Bocs, azt hittem gitáros vagy, az viszont érdekes, akkor, hogy a bass erősítődön nincs hátul bemenet. Amúgy nem fér el alatta a kábel? Mindig szokott rés lenni alul, vagy felül, a mi basszerunknek a cuccában a Gallien kruger erősítő és a rack alja közé egy 200 oldalas könyv is befér.
Nem használok egyéb effektet, ezért mindenképp közvetlenül a fejbe megy a jel. (akér drauttal, akár wirelessel).
Ezt a polifoam bélés dolgot nem igazán értem, nekem egy ilyen rekkem van, ebbe pontosan milyen kábelcsatornát kellene vágni?
ott van. az slx jobban szólt mint a g30. dinamikát teszteltük, illetve azt, hogy mi jön át. pl az at 2k hangjában folyton volt egy K K K K K K hang. érdekes, mert amikor másikat nem hallasz akkor nem veszed észre.
" nálam pl az van, hogy alapvetően a sansampnak van egy hátsó bemenete, amibe bemegy a wireless, illetve van egy első, ami ignorálja a hátsót, ha dugsz be valamit. ide jön a vészkábel illetve a próba esetén a kábel. "
No ez egy igen okos megoldás a sansamp részéről ebben a formában, a Prolude600-ba ilyen megoldás nincs, de lehet, hogy ráveszem Robit hogy csináljunk egy ilyen megoldást bele. Ez a megoldás is eszembe jutott korábban, csak nem akartam először az erősítőt emiatt átalakítani.
Ennyi, nem is kell ezt a kábelezést túlmisztifikálni :)
Nekem is Audiotechnika 3000-es adóvevőm van, látom, te basszerhez használod, arra milyen? Én gitárhoz használom, szerintem teljesen jó, még sosem volt vele semmilyen problémám, ill. a gyári kábel egyenes jack-jét átforrasztottam pipára.
nálam pl az van, hogy alapvetően a sansampnak van egy hátsó bemenete, amibe bemegy a wireless, illetve van egy első, ami ignorálja a hátsót, ha dugsz be valamit. ide jön a vészkábel illetve a próba esetén a kábel.
annyi, hogy kellett csinálni egy kábelt amin előrejön végül a tubepath bemenetére. a fej alatt volt annyi hely hogy kijöjjön a kábel a lábak miatt.
Azért nem rakják előre a jack aljzatot, mert rengetegen vannak akik nem úgy használják, hogy wirelessből egyből az erősítőbe dugják, hanem a rack-en belül még digitális, vagy egyéb effektekbe dugják és/vagy valami midizhető looperbe és így hátul egyszer bedugja az illető és amíg ezt a cuccot használja addig nem kell a rack-en belüli kábelezéshez nyúlni.
Ha meg egyből fejbe dugod, ami benne van ugyanabban a rack-ben amiben a vevő is, akkor mivel úgy van beépítve a fej, hogy körben polifoam bélés van legalább 10mm, így szerintem kb 5 másodperc míg vágsz bele egy "kábelcsatornát" és máris meg van oldva az egész és nem kell sohasem hozzányúlni a kábelezéshez így.
Ha esetleg nem fejet használsz, hanem előfok+végfokot, azoknak a bemenete/kimenete/loop stb. hátul van, így azzal nincs probléma.
A G90 árából vehetsz 2 G30-at, raksz öntapis tépőzárat a rack tetjére és a G30 aljára, megtápolod a rack-ból és még tartalékod is van. A csatlakozóval sem kell küzdeni. Buli végén lekapod a G30-at, megmosod a hajad és már indulsz is.
Nem túl mély a G90. Ezt az alternatívát is átgondolom, bár a hátulra elrejtés nekem még mindíg valahogy olyan meredek. Tudom, hogy ugyanúgy működik, de én azért vizuálisan is szeretem érezni, hogy a rackben mindenki szépen teszi a dolgát...
Ja, de most jut eszembe, hogy hátul a felső racksínnél van egy 230-as elosztó felszerelve. Oda pont nem jó. na de még alszom rá néhányat. Most kicsit el is ment a kedvem a G90-től , hogy egy szaros megoldás hiánya miatt mekkorát lehet szivni.
Nem, a hátuljára és a legfelső pozícióra gondoltam, ott szépen ki tudnak "nézni" az antennák is csak persze hátrfele. Nem tudom milyen mély a G90, de előre még befér a breakout is.
ja várjál, a hátulra berakást én úgy értettem, hogy a hátsó racksínre szerelem fel, a rack hátuljába. Ha most jól esett le, te arra gondolsz, hogy a rack elejébe, de megfordítva beszereni. Azt pontosan hogyis???
némi utánjárással kiderült a Microsoundnál, hogy a Shure TA4f (a katalógusukban WA330-ra hallgat) csatlakozónak megfelel a Neutrik RT-4FC, ami ráadásul kapható is náluk 800Ft-ért. . Egy profi speakon pipás jackkel és ezzel jobb csatlakozó építhető, mint amit gyárilag adnak a Line6-ék.
Az biztos, hogy nem lesz annyira csajozós a rack, de az elem töltöttséget úgyis látod az adón, a lefedettséggel meg a sziget nagyszinpaddal szembeni büféig nem igazán lesz gondod.
Olcsóbb mint az új Rack.
a hátulra berakás nekem is eszembejutott, bár elég gagyi megoldás, hogy a seggét látom, ugyanakor a szintjelzőt/elem töltöttségjelzőt nem. Ráadásul eléggé mély a rack és 1U szélességben talán csak egy gyermek keze félre be a csatlakozóig belülről.
És egyébként igen, pont a tapogatózást meg az elemlámpázást szeretném erőteljesen kerülni...
Legegyszerűbb, ha egy 1m-es kábellel megkerüli a racket, de wazze. ez olyan gagyi megfejtés... ennyi pénzé...
azaz.
Hogy ki gyártja (és ki nem) passz, azért írtam levelet Megyóéknak, hogy kérdezzenek rá a Line6-nél, hogy később szállítanak-e majd ilyet. Gyanítom, hogy nem. Márpedig ez akkor is érdekes lesz, ha valakinek szimplán kontaktos lesz egyszer a kábele/csatlakozója és kellene egy újat csinálni. Márpedig a G50/G90-es transzpondereket, de a most piacra kerülő V szériás mikrofonos wifi rendszereket is ezzel szerelik majd.
Berakod fordítva a Wireless-t. Az antenna úgyis kilóg.
Hátulra is érdemes feltenni egy kivezetést. Nincs tapogatózás meg zseblámpázás. Normálisan meg lehet csinálni a kábelezést.
Persze ha sűrűn cseréled a motyókat akkor tök felesleges.
ez ez? ta4f az már biztos, hogy létezik, csak kérdés, hogy honnan lehet könnyen beszerválni. ha a Neutrik gyárt ilyet, szerintem meghozza a forgalmazó..
az ötleg jó, még páka ls gógyi is lenne hozzá, azonban mi van akkor, ha a wirelessel gyakorlatilag teltház van/lesz (6U)? vegyek még nagyobb rack dobozt? Persze hátulra még kivitelezhető, csak azzal lébyegében ugyanott tartok, ahonnan elindultam.
én továbbra sem tartom szerencsésnek, ha a bemeneti csatlakozások el vannak hátul dugva, nehezen hozzáférhető helyen. Persze ha fixre/állandóra be van dugva, akkor mindegy, de ha esetleg ki kell húzni/mást akarsz rákötni, akkor jön a macera...
Ami viszon a másik bánatom a G90-el, hogy a transmitternek nem a jólbevált, kompatibilis JAck csatlakozója van, hanem az a bizonyos TA4f. Ugye nehogymá' kompatibilis legyen.
Merthogy gyárilag egyenes Jack-TA4f kábellel adják, ergo ha én pipás jacket szeretek használni (mivel a hangszeremnek alul van a Jack aljzata...) akkor
1. levágom a patch kábel Jack végét és ráforrasztok egy pipást
2. ami szimpatikusabb, hogy csinálok egy másik patch kábelt, ehhez azonban kellene ilyen TA4f csatlakozó.
Kíváncsiságból felhívtam Megyóékat, hogy ugyanmá' tartanak-e ilyet, hátha más is beleesik a fenti problematikába...természetesen nem tartanak. Jómagam sem tudom, honnan lehet ilyet leakasztani, mert míg egy szaros Jack dugót bármelyik hangszer vagy elektronika boltban leakasztasz, addig az ilyen kábelről a legtöbb helyen nem is hallottak. Van valakinek ötlete, Pesten honnak/kitől lehet elvileg minden gond néklkül vételezni ilyet ha arra kerül a sor?
Az csak a hab a tortán, hogy van ez majdnem 2k körüli kütyü (G90) és ahhoz képest olyen gyermekbetegségei vannak, hogy eszem megáll, hogy ennyire gyakorlatlanu álljanak a L6 tervező mérnök kollégák hozzá...
Csinálhatsz egy kis breakout boxot előre/hátulra párezer fortinból amit ha felmatricázol és színkódolsz, megkönnyíted az életed. Az Elimexben megkapsz hozzá mindent. Ha nem vagy pákahuszár még meg is csinálják neked.
Valahogy így (mondjuk ez pont 1 hátsó):
szerintem jobb ha hátul van. minden csatlakozót hátra kéne tenni. elöl nem szabadna semminek sem lenni csak a kezelőszerveknek. Amit én csináltatok most elöfokot, annak a hátuljára tetettem a bemenetet, hogy ha reckbe lesz minden akkor elöl ne legyen kábel.
Ha felül lenne a kimenet, akkor a rack-ben nem férnél hozzá. Ugyanez a szitu, ha hátul van: elég macerás hátul dugdosni, pláne netán menet közben. Ha buli közben bármi gond van a wirelessel, akkor wifi ki, jack kábel be (ugyanoda) és mehet tovább a buli. De ez csak akkor jó, ha ha elöl van.
Most fúrjak egy lukat az erősítő hátuljára, hogy ott is legyen bemetete? Vagy használja egy átköző kábelt, ami megkerüli az egész racket és előlről rá tudja dugni a fejre? Mindezt azért mert a mélyentisztelt Line6 tervezőmérnököknek ez a kis apróság elkerülte a figyelmét mikor piacradobták ezt az -egyébként kitűnő minőségű és jó borsos árú- G90- est?
Végül is mindegy, de számos erősítőnek nem elől, hanem felül van a bemenete. Én meg igazán azt nem értem, hogy mért nem hátul van az erősítők bemenete? Vagy esetleg hátul is, meg elöl is, 100 ft plusz lenne... Bocs az offért...
Csak nekem tűnt fel, hogy a Line6 RElay G90 esetében teljesen hülyeség a hátuljára tenni a kimeneteket? Gondoljunk csak bele: ha a rack-be épített erősítődre (aminek ugye elöl van a bemenete) rá akarod kötni(pl az erősítő felé felé szereled fel a rack-ben) akkor kell egy hosszú kábel, ami hátulról előre hozza a kimenetet. Ha elöl lenne a kiemete egy rövid patch kábellel is össze lehetne kötni az erősítővel
Helló, esetleg valaki valami kicsi összegért megvenné a hibás t-bone rádiós mikrofon szettemet? UHF true diversity, szerintem a a mikrofon kapszula adhatta meg magát, közvetlen kopogtatásra kis jel kijön vevőből. Pár ezer forintra gondoltam. Esetleg valaki? fendermania@t.online.hu