Sőt még az áruk egy egy kategória, a samson wireless most 240 euro, az ugyanilyen akg meg 200. Tehát a samson sem a legmagasabb minőség... De mindegy már úgyis... Meg hát lehet, hogy valójában a legdrágább cucc volt, csak olcsónak álcázták, hogy a sok rajongó szaladjon és megvegye... Itt látszik jól pl. az adó:
Egyébként én is 900 dollarért (15e ft) vettem az egy éves supersonicot, aminek az itthoni ára 450e FT. Rá lehet futni ilyenekre, de szerencse kell hozzá, nem általános sajnos.
Én ezt a guitar bugot akkor vettem meg, amikor a legnagyobb shadows mániám volt, és a shadows pár évvel ezelőtti búcsúkoncertjén (ők is búcsúztak egy párszor..) a samson wirelesst használták, amelyik ilyen guitar bug szerű. Mivel abból külön kell venni a stratra és a nem stratra, az akg meg rugós kialakítású, ezért vettem ezt. Na ha hank marvinnak jó volt egy ilyen alap kategóriás cucc, nekem is jó lesz, gondoltam én. Amúgy meg a legjobb cuccot felviszi az ember a színpadra, és ami a fronton megszólal, annak már semmi köze nincs a gondosan kitervelt soundjához, sőt még saját magát sem úgy hallja, mert visszakeverik a monitorba a gitárt, és valami borzalmas hangot hallok. Kivéve, ha megtiltom a technikusnak, hogy visszaadja a gitárt a monitorba, de akkor meg nem nagyon fogom magam hallani, az sem jó.
Igen, mert ott a magyarhoz képest az új is szarér hugyér van. Ha valaki vett egy pedált 140 dollártért, akkor az kb 60 dollárért adja el a bizományiban, és az árulja 99-ért. Ha ennél olcsobb, akkor azt már a WCn is lehúzták. Én nem kevés dolgot vettem, és adtam el bizományiba. Mikor hazajöttünk, gondolhatod mennyi cuccot vittem be. A fél életemet, amit nem tudtam hazahozni. Hidd el, tudom, hogy működnek aott a bizományik. Azonkívűl nagyon nagy városokban, mint Toronto elképzelhető, hogy van egy egy ilyen bolt, de vidéken nincs, egy sem. A hangszerboltokban vannak bizományi cuccoknak polcok vagy szobák, de azok az új árak 70% a kb. Én mindig azokat néztem meg először, és aztán mentem megvenni az újat. Ha 90 dollár összetaposottan, kopottan, a kutya szájából kihúzva, akkor megveszem 120-140 ért az újat, amire egy év cseregarancia van.
Viszont ezt a Guitar bug-ot /csak halkan megsúgva a sógoroknál a tizenéves gyerekeknek veszik otthon ugrálni a szobába.../
Te viszont komoly szinpadi arc vagy.
CSak hogy tegyük már helyére a dolgokat.
Cambridgeben Ontarioban, egy olyan pici városban? Negyedáron? hahahahah. Tudod, milyen drága egy ilyen bolt?
A pawn shopban maximum ocska mosógépet kapsz. Ott a zenészek nem nagyon vesznek ilyet bizományi boltokban. nem sokkal olcsóbb, mint az új.
Én ezeket egyenként vettem, mindig egyet egyet, évente talán. Így is elég sok pénzt költöttem ott ilyen dolgokra.
Hát persze, hogy ott van... az én megoldásom az volt, hogy két adóm volt az egy vevőmhöz (két guitar bug), beállítva a két gitárhoz, és kikapcs, bekapcs, és minden oké volt. De ha zsinórral állítottam be a szinteket, akkor még azzal is meg kellett egyezni a vevőből kijövő jelszintnek. Amúgy line6 m13 a multim Ott pl. simán meg lehet csinálni, hogy minden gitárra külön setupot állítok be.
Annyira nem számít egyébként, hogy hol gyártották a tremolo pedált, és hogy milyen a minősége. Az, ami az enyémmel történt, hogy kontaktos a tápbemenet, az a világ összes tremolópedáljával megtörténhez. A tremolózás hangja meg minősége abszolút lényegtelen, mert az egy rövid időre használandó, pillanatokra, hatásvadész effekt. Akinek sok tremoló van a zenéjében, és számít neki a tremolózás minősége, annak már úgyis mindegy, mert ha sok tremolót rak bele, akkor ízlése nincsen. Rajta a világ legjobb tremomó pedálja sem fog segíteni.
Ja még valami. Az általam ismert valamennyi wirelessnél külön be kell állítani az adó és a vevő szintjét, és ha egy másik gitárral használnád, megint át kell állítani. Nagyon nem mindegy, hogy a vevőből mekkora jel jön ki, ha nem pont akkora, mint amekkorára a cuccodat állítottad, akkor minden borul. A line6 azért szimpatikus nekem, mert ilyen állítgatásra nincs is lehetőség, lényegében a zsinórt váltja ki...
Jaja,nagy torzításnál nem igazán érdemes a dinamikáról beszélni,az inkább tisztánál zavaró,ha nincs,engem mondom,torznál a gain eltűnése ill. a magas zajszint zavart.Mondjuk a BBE motyóval valszeg elég jól ki lehet küszöbölni az olcsóbb cuccok hiányosságait. (Ha az EM550 cuccról van szó,azért az nem épp az olcsó kategória úgyszintén.)
A line6 cuccban is van antenna, akárcsak pl. a mobiltelefonodban. Csak olyan magas frekvencián ad (ha jól fejezem ki magam), hogy egy olyan rövid antenna is elég, ami a dobozból nem lóg ki. Én a hangfoglaláson kipróbáltam a relayg30-at, igazán semmit sem tudok elmondani róla, mivel a körülmények nem igazán feleltek meg az elmélyült tesztelésnek. A magas frekvencia arra is jó, hogy a mobiltelefon még véletlenül sem fog belekerregni (tesztelték úgy is, hogy rátették a mobilt a vevő dobozra, és felhívták a telefont, nem szólt semmi) Az akg wireless a guitar buggal nagyon jól szól, de ha erősen rohangálsz, és nem stratod van (márpedig nem az van), akkor a gitár oldalába bedugott guitar bug "fityegni" fog, mivel rugós megoldású.
Dinamika alatt azt értettem,hogy amikor nekem volt,éppen higain progmetalt játszottam,és szenvedtem tőle rendesen,hogy sehogysem jött az a torz hangzás,amit szerettem volna,gainből levett,zajosabb volt a rendszer,tiszta hang döglöttebb volt vele.Nem tudom,hogy amit te néztél AT-ből,mennyiben jobb annál a 3000-esnél,ami nekem volt (ez kb két évvel ezelőtti dolog,aminek a gyártását akkoriban szüntették be),de mondom,nekem nem jött be.
Line6 digitális wirelesseit nagyon dicsérik pedig,szerintem egy próbát mindenképp megérne a forgalmazónál,hátha pozitív csalódást okoz. AKG WMS40-ről pozitív véleményeket hallottam itt a fórumon,illetve a Shure-nak vannak nagyon jó wireless cuccai,csak iszonyat drágák.
A Gorilla műsor 95% elég erős torzítás. Tiszta hangon csak kis rockabilly klubkoncerteken játszom egy másik klubzenekarral. Mondjuk ez engem is érdekelt, hogy mennyire szól bele a hang dinamikájába, és vajon ez mennyire érződik. Lukács Peta dícsére, Te meg nem voltál vele megelégedve. Ezért nehéz az ilyen döntés, mert az ember mindefélét hall, kipróbálni meg nem lehet. Én csak kkor tudom kipróbálni (rendeltetészerűen), ha mondjuk van egy németországi koncert vagy fesztivál, ahol ott van 2000 német, reggel óta fejenként megittak 5 liter sört, akkora a hangerő, hogy éppelméjű ember 2 percnél tovább nem bírja a kűzdőtéren, hogy vajon ott mennyire számít, hogy beleszól a dinamikába. Ezt nem viccből mondom, véresen komolyan. Meg ugye van 4 digitális és három analóg pedálom a sorban, amik azért szintén drámaian beleszólnak a hangképbe.
ezt mutatta alább fendermania. Erre írtam, hogy biztos jó, csak én a régifajta antennásban bízom.
Az a helyzet, hogy az én műfajomban eleve trió van (nem mint a több gitárosos metálbandákban), a basszusos az nagybőgős, tehát nem tud rohangálni, úgyhogy igazán csak én tudok mozgást vinni bele, és keményebb gorilla koncerteken bizony be kell rohangálnom a színpadot, akár kicsi, akár nagy, hogy legyen valami mozgás. Kábelle vagy elestem, vagy kiszakítottam, vagy kihúztam, vagy borítottam a cinálványt
Nekem ATW3000G volt korábban,és nem jött be. Nagyon beleszólt a hang dinamikájába,ami szerintem neked főleg tiszta hangos játékosként inkább nem lenne jó,mint igen.
Most nézem igen, biztos jó cucc, de én nagyon maradi vagyok, hosszú idő kell, mire az újításokkal megbarátkozom. Én egyelőre a kockadobozos, antennás fajtában bízom:)
Lukács Peta ír róla a honlapján, ő meg van vele elégedve.
Az árából és a márkából is kiindulva, valóban nem lehet vele baj, de ez csak az én véleményem.
Gorilla, ezzel nincs tapasztalatom, de ha wirelesst szeretnél venni, akkor érdemes elgondolkozni a line6 relayg30-on, teljesen más, mint ami eddig volt. Én már a várólistán vagyok, ha érkezik cucc, akkor veszek egyet.
Eladó lett egy akg true diversity wireless gitár szett. Én két gitár adót adok hozzá, ugyanazon a frekvencián működik, így két gitárba lehet bedugni, és ugyanazzal a vevővel lehet használni (na persze nem egyszerre Nagyon egyszerű a gitár váltás! Újan a thomannban 189 euro, egy guitar bug külön 110 euro. Ez együtt 300 euro lenne, én odaadom fél áron, azaz 40 ezer forintért, teljesen jól és hibátlanul működik.
Nagyon ígéretesnek tűnik ez a Line 6 G30. Line 6 oldalon van 3 videó róla, és elég durva teszteknek vetették alá, és úgy tűnik hogy nagyon jól működik.
Sziasztok!
Gitárhoz keresek megbízható diversity-s wireless cuccost 40 000 forint környékén! Ha használt az sem baj! Lehetőleg ne AKG WMS 40 legyen.:):)
Köszi! dinihendrix@hotmail.com
szeretnék venni valami féle fül monitor rendszert amiben mondjuk hallok mindent. de sajnos nem értek hozzájuk egyáltalán hogy ezek hogy müködnek, melyek a jok mit kell tudniuk. elsősorban az éneket szeretném visszahallani profin de az sem rossz ha mindent hallok. gondolom az csak egy sima fejhallgato kimenetböl meg lehet küldeni a fül rendszernek. köszi a segitséget
Egyébként valószínüleg többet árt az a jelnek, ha egy BOSS DD-3 vagy bármilyen digitális pedált beleteszel a láncodba, mint maga a wireless. Komolyabb hangkártyák minőségét is felülmúlja elvileg az XDS Plus azzal a 118 dB-vel.
Sexy hangszerdiszkontnál már lehet rendelni elvileg :)
Szerinted jobb ennél az AT-nál? Igaz az AT drágább de érted ha az jobb akkor nem kérdés hogy mit veszek.
Szerinted?
Sziasztok!
Mennyi egy olyan wireless cucc ami élőben megbízható stb. de még normális ára van? (40.000 körül lehet kapni/ Az se baj ha használt) milyet ajánlatok?
Az a helyzet hogy az enyém túlvan egy jó pár bulin és még próbán is nyüstöltem nem keveset.
Elég sokéig bírja akkuval, a hangja szerintem van olyan mint egy két 10-20 ezres kábelnek.
Ennél jobb választást nem is tudok elképzelni egyelőre, de szerintem később se lesz ennél számottevően sokkal jobb.
De csak a száraz adatokból is látszik az esetenként több nagyságrend beli különbség minőségben:
Frekiátvitel: 10-20000 Hz vs. 100-15000 Hz
Jel/zaj arány: 118 dB vs. 100 körüli dB (overall dB-t nem is találtam, csak receiver-re vonatkozót...)
Torzítás (THD): <0.03% vs. <1% (és szintén csak a receiver-re megadva)
Az FM moduláció miatt még egyéb az AT-nál:
# Frequency stability: +/- 0.005%, Phase Lock Loop frequency control
# Normal deviation: +/- 5 kHz
# Frequency Stability ±0.005%, Phase Lock Loop frequency control
Nem hiába kebelezte be egyből az X2 Digital-t a Line6...
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy basszusgitárhoz a két cucc közül melyiket tartjátok jobbnak:
Line6 Relay G30 avagy Audio-Technica ATW-2110/G
A line 6 olcsóbb ezért ha az is fasza, akkor lehet inkább azt venném, de elérhető a AT is számomra szerencsére nem túl drágán :)
Köszi előre is!!
a HIF (hirközlési felügyelet) oldalán találtam utalást és pár táblázatot ahol igazából egy kitétel van , a termék, mikrofon rendelkezzen megfelelőségi nyilatkozattal..vagyis adózzon állambácsinak :D a frekvenciák 470 MHz től 800 egynehány MHz 100mW alatt...
de azt hiszem ha "csak" használod nemigen fognak bemérni mert jogosulatlanul használod a frekvenciát. Ilyen mikrofonok adóteljesítménye 10mW körül van.
Valószínüleg a Samson Airline true div-es modellt választom, csak oda van mellé írva a Thomann-on, hogy "This wireless system is only licensed for use in Germany. If you want to use in other countries, please ask for possible frequencies."
Szóval tudom,h egyszer már le volt írva ebben a topikban, hogy itthon milyen frekvenciákat lehet használni, de sehol sem találom, légyszi aki tudja írja már le mégegyszer. Esetleg konkrétan a kérdésem, hogy 863.625-864.875Mhz használható-e itthon.
Köszi!
a shure-nak is van sok tipusa csak sajnos ami elérhető árban van az nekem kicsit furi... a "pg" amit te is néztél, nincs antenna a vevőn ami szerintem nagyon egyszerűnek állítja be.
nekem "csak" egy UT van sm58 fejjel... vagyis a lányomnak vettem... most szemezek egy profibb, de mégis olcsó cuccal UC sorozatból.. és majd idővel beta58 kapszulával ;)
ma vettem egy audio technica 3110A-t, faszán be tudtam szintezni, mindenféle basszusgitárhoz, gitárhoz jó, nagyon tetszik. csütörtökön teszt, utána jönnek az eredmények :)
Nem, ezt nem, nekem a 3000-es széria van. De valakinek volt ilyen a fórumon és nem panaszkodott.
Na mindegy. Ha ragaszkodsz az AKG-hez, akkor válaszd azt. Nekem volt az is, de úgy éreztem, hogy jobban belenyúl a jelbe, mint az AT. Persze az egy olcsóbb AKG volt és GuitarBug-os. Viszont ha már ezeket soroltad fel és maradnék a True Diversity mellett, mert ha már WIFI, akkor az az, ami talán a legjobb ezek közül. Nekem mióta az van, sokkal stabilabb érzés. Az nem fog jelet kihagyni. És egy nagy terem végéből játszva is azt hallod, amit az erősítő mellett. De ez csak az én véleményem.
itt van minden adat róla:
http://www.fullcompass.com/product/328512.html
nem tudom, szerintem nem annyira meggyőző.Alapvetően semmi bajom az AT cuccokkal, de lehet,h az ilyen alsó közép kategóriás dolgokban ők se remekelnek annyira.. Látatlanban nem nagyon merném megvenni.
Sziasztok!
Hozzáértőbbek segítségét szeretném kérni, wireless gitár cucc vásárlásával kapcsolatban. Ezek a kiszemelt áldozatok:
-AKG WMS40 PRO FLEXX INST. SET ISM
-AKG WMS 40 PRO FLEXX GB SET BAND D
-SHURE PG14E R10 GUITAR
-SAMSON AIRLINE G-STYLE DIV SYSTEM E4
-SAMSON AIRLINE G-STYLE TRUE DIVERSITY SYSTEM E4
-AUDIO TECHNICA ATW-701/G E-BAND
Mindegyiket a Thoman-on néztem,keresgéltem hozzájuk specifikációkat is, de alig találtam valamit. Talán az AKG a legmeggyőzőbb számomra, illetve a true div-es Samson, bár az kicsit drágább. Az AT specifikációja nem volt túl meggyőző.
Aki úgy érzi tud segíteni kérem írjon. Köszi!
Sziasztok!
Tud valaki nekem segíteni, hogy mi a különbség a két cucc, SHURE ULX R4 és SHURE ULX S3 között? Köszi előre is, ha hosszú add meg a számod és felhívlak!
AS
Boltba itthon nem hiszem mivel még kint is hiánycikk!
Valaki próbálkozott a thomann-nál és azt mondták még nem is kaptak belőle:)
XDS95 volt és lesz is nálam ha valakit érdekel az 100-e.
Megrendelésre tudok szerezni, rack-est is de kb. egy hónap.
Én samson ap1/ag1 -et használok lassan 1 éve,eddig nem volt vele semmi gáz,én nem éreztem, hogy rontott volna a hangon. Annyi bibije azért van, hogy a vevőhöz nem adnak tápot,csak külön jó pénzért,de akksival 4-5 órát simán elmegy.Ha kisvasutat használsz akkor ez a legjobb, mert nem kell oda vissza hurcolni a jelet a pedál meg az erőlködő között.