Ha otthonra kell akkor tök jó magában egy kis füles erősítővel, de színpadon nem fog hátbaverni csak ha egy végfokot és egy ládát mögékötsz. Ha akarod használni monitorban akkor vagy vissza kell kérni kontrollba (ami ugye nem ugyanaz) vagy kis mixer/splitter pl. Behringer 882 és fülmonitor amibe kérsz a többi hangszer kontrollból is egy jelet. Ez nem túl rákkenról de működik. Alternatíva egy FRFR aktív monitor láda, de abból ami tényleg jó (QSC, RFT) elég drága és az sem fog úgy megdörrenni mögötted mint egy rendes végfok/láda.
amúgy pl a pod-ra is ezt mondják/ták, de magában az is kevés, utána meg kell azt még bizergászni. viszont okos bizergászással sikerült már pl fullgagyi cuccokból is marha jót hegeszteni.
ha buzerált, ha nem - szerintem odabasz utca 8.
és olyan gyári presetek vannak benne, hogy egy villanyborotva is jól szól rajta, szóval nagyot nem lehet vele tévedni.
óvatos vagyok már az ilyen fúde cuccokkal de most nagyon elfogott az érzés, hogy eladok minden motyót és becserélem egy ilyenre.
az a baj, hogy sztem ez sem magától szól így, nem? meg van utána még buzerálva, úgy meg sokmindenből lehet jóságot csinálni. ha meg béna valaki, akkor ebből a cuccból sem tud
jót.
Segítség kellene
Van valakinek Roland SP-404? Esetleg valaki ért hozzá? Lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban. Ha hozzáértő doban egy mailt, megköszönném
info(kukac)mikibirta(pötty)com
Line6 M13 hangminta. ZooM H4 handy felvevővel. Elóször clean, majd reverbes, majd egy kis tremoló, utána ts808, majd tube driven, és ez delejjel és reverbel. Kicsit hosszú ezért elnézést kérek. A felvétel a Brunetti, és Eric Jony strat szól.
Szép is lenne, ha a boss tudna IR-t. A SYSEX midi üzenetek csomagolva. Boss-nál mondjuk presetváltást lehet vele, a Fractalos AXE-FX-nél meg user IR modellt feltölteni. Nem elhanyagolható különbség.
A program amivel ebbe a formátumba lehet alakítani a wav-ot az megvan. Java-s, ha valakinek van lendülete meg tudja csinálni visszafele is, de ezek 48khz-es 512bites minták. Ha az nem jó, akkor csak a Jocke tud nektek segíteni.
Azoknak amik a "non-Fal impulses" mappában vannak elméletileg működni kellene. A többi az Axe-Fx formátumában van. Ha pont az kell ami Axe formátumban van, dobj egy levelet Jocke-nek és biztos segít.
hja, mert ez már igazából nem is szimuláció, hanem elviekben tényleg elő lehet állítani a valós hangot. ha ezekből egyszer van egy jó gyűjtemény, akkor egyszerűbb, mint szórakozni a ládákkal
Igazán nincs mit. Csodálkoztam, hogy mennyien használják ezt a technikát pl. Andy Sneap. Felveszik az anyagot és utánna a DI-ból reampolnak meg ládá IR-ekkel huncutkodank.
Elég bonyi tud lenni, inkább belinkelem . Vagy fel lehet tölteni őket a modellezős motyóba vagy valamilyen szoftveres VST részeként lehet használni (pl. Guitar Rig) Az össze modellező ezeket használja, csak a gyáriak nem túl acélosak vagy pl nem jók mondjuk kemény zenéhez, mert oda jobb egy minta Engl 4x12 V30-al "valamilyen" mikrofonnal picit oldalról véve. Ez ott érdekes, ha mondjuk reampolni akarsz és van egy felvett csak gitár DI jeled amit beküldesz a modellezőbe vagy VST-be és variálod az erősítőt, ládát stb.
Axe-Fx, de szerintem az saját IR-től szól ilyen jól. Egy új AKG C214 mikrofonnal vettek IR mintát egy Engl és Marshall ládáról és az adja a ládaszimulációt. Aki tud IR-t használni szoftverből vagy modellezős motyóval talál egy linket az első hozzászólás alatt ahonnan le lehet tölteni őket. A Link
A gitár egy Prophecy Futura EX EMG81-el, bőgő Ernie Ball 5 húros. Mind a 2 vonalból a modellezős motyón keresztül. Dob Superior drummer 2.0, Jocke a Clawfingerből.
igen, elfejtettem,hogy le kéne tekerni a mélyeket, a minta második felében jutott eszmbe, ott hallahtó egy nagyobb pontatlanság is :) ( najó az egész egy pontatlanság,de ott különösen)
bedobok egy Hiwatt + Nighthawk hangmintát
külön norbert78 úrnak ajánlva
- kiegészítésként: már egy picit masterelve lett és az utolsó riff, utolsó 4 üteme alatt az alsó szólam egy guitar rig 2 hangja,
minden egyéb a hiwatt saját hangja
az első egy átmenőnyakas , jávor tetős mahagóni konstrukció, mahagónihoz képest kevés méllyel, amit tovább erősít a dave mustaine aktív szett. tressmetál gitár shecter c-1
a második sx exporer, vayg 6 kilós mahagóni-tömb, (ragsaztott mahagóni a nyak is) , enenk megfelelően olyan mélye van,hogy beszarsz, a ház meg összedől, ha bedugod az erősítőbe.
az első mintánál 3-4 , a másodinál 2-3 körül volt a basszus az eq n :) (ha tovább tekertem, már nagyon sok volt, 6l6 4 preident :)
Nekem is jobban tetszik a sajátom,mint egy gyári Recto hangja (szintén elfogult vagyok).
Bár ugyanúgy úgysem szólhat,más ellenállások,más komponensek,stb...
A detuned az nem az pont,hogy nyitva van a láda?
Volt 4x12-m 2db hangszóróval,na arra mondták,hogy detuned.A másik két bilihely üres volt.
nekem (bár baromi elfogult vagyok :D) jobban tetszett, mint a rektó magában, pedig első szériás single volt. az nekem túl lomha hangú, kisebb attakkal.
ma reggel elvitt a tulaj mindent, mivel fogok játszani ? :D
ja tudom, a következő előfokkal :D ki kell találjak egy sztereo, mixelhető , trú bájpessz párhuzamos lúpot pl. visszább kéne venni a sok forrasztásból, jöna suli lassan :)
meg rendes detuned ládát csinálok a nyitott 212esemből.(hordfülek + hátulja befalazása).
jameg akkor már kéne végfok is, újra beizzítom a lénit.
pedig jobb a második, mondom, ez a videa (meg gondolom az összes többi megosztó lap) nagyon lebutítja a hangot, esetünkben a 0 minőségből csinált -1 et :)
nekem a piros nagy WIMA jobban tetszik, nálad is ilyen "fújós, csörgős" lesz a hangban, azt hittem csak nálam van így. De lehet neked pont ez tetszik. Én használok, normál hangolást, 7 húrost, dropC-t. mindnnek meg kell felelnie.
A két gitár között egyértelműen hallható volt a hangzásbeli különbség annak ellenére, hogy a két pickupot személy szerint nem ismertem fel. A lenti felvételen
minőségbeli különbség nem volt hallható a két gitár között.
Azt viszont csak ti tudjátok, hogy a próba alkalmával élőben hogyan szólt a két gitár ugyanazon cuccon és setuppal...és ezutóbbi a lényeg szerintem.
Az mondjuk jó dolog, hogy elégedett vagy a gitárod hangjával, amiben azért nagy szerepe van az erősítődnek is.
Igen, teljesen igazad van, sok tényező befolyásolja a dolgot. És én ennek most kifejezetten örülök, mert az bizonyosodott be nekem, hogy legyen az bármilyen kategóriájú gitár, ugyanazon az erősítőn, azonos beállításokkal ugyanazon ember kezében gyakorlatilag szinte meghallhatatlan különbségek vannak.
Amugy igen, hát nem egy studio minőségű egyik felvétel sem, hagy maga után bőven kívánni valót, de nem is szórakoztam vele annyit, csak letettem a mikrofont és beállítottam a hangerőt. De a különbség így is hallható a gitárok között...azaz nem