Eladó szép állapotú, fekete Vintage V100asom, Csak szobában használtam, 3 éves, minőségi puhatokkal, az arany színű részek le lettek csiszolva, mert csúnyán koptak. Frissen beállítva! 60e Ft.
ryan.4627[kukac]gmail.com
Nem lehet, hogy a pálcaállító csavar a nyak-test csatlakozásánál volt? Egyes régi Fendereken is ott van és le kell csavarozni a nyakat, hogy állítani lehessen. Persze meglehet, hogy ezen nincs egyáltalán pálca.
Ha natúr nyakas volt, annak a hátulján kellett lennie egy sötét (diófa?) csíknak, ott tették be a pálcát.
Amikor be akartam állítani, ért egy kis csalódás venném elő az imbuszkulcsot, akarnám bedugni a nyakat állító pálcába, erre nem is volt pálcája a nyakat nem lehet rajta beállítani!
Persze azért hallani az olcsó pickup-okat benne. De vannak ennél rosszabbak is Nade végülis nem az enyém a gitár, csak 2 hétig volt itt, aztán gondoltam hogy csinálok egy felvételt. Ha akarnék is stratót, nem mennék Vintage V6 alá
Hallottam már sokkal rosszab Little Wing-et is. Na de ezt mondtam anno, amikor hozzád került az Encore strat: a Fender strat hangjából csak a csattogás van meg, a hangok textúrája egészen más. Hallatszik, hogy ócska pickupok vannak benne. De egy jó pickupokkal sem lenne világbajnok gitár a faanyag miatt. Arra viszont jó, hogy megjöjjön az ember kedve egy Fenderhez.
üdv mindenkinek!valaki ki tudná nekem fejteni,hogy mi a különbség egy 'sima'vintage v6 és egy v6icon között,a viseltes kivitelezésen kívül?gondolok itt hang illetve hardver minőségre is.köszi
Itt a felvétel amit beígértem az Encore stratóval. Marshall super lead klón + 2061CX klón láda két angol greenback-el + névtelen f*s mikrofon (bocs, nincs más ) + minimális EQ, reverb, meg kórus a végén
Élőben jobban szól, de azért próbáltam a felvételen is visszaadni valamennyire
Na de várjáá' nem mindegy, hogy milyen signal, átlátszónak kell lennie, de egy eperízű kotont is felfújhatok és belegyömöszölöm, azt is ki lehet világítani és ha akarom nyalogathatom is játék közben, a zene úgyis playback-ről megy :D
Ja, de ha csak látványelem, akkor van a vorsonnak is olyan pukija, ami úgy néz ki mint egy EMG, aztán szőr újonnan, a pár, fele annyiba kerül mint egy használt EMG.
Ez tényleg így van. Egyszerűen bármibe belerakod egy EMG hangú darálógép lesz belőle.
Viszlát csilingelés, viszlát tiszta hangok, viszlát finom játék a dinamikával, egy műanyag HIFI hangú metálgép lesz bármilyen gitárból, amibe EMG-t teszel.
Ez mondjuk igaz. Sokkal kevésbé észrevehetőbb a különbség és tény, hogy sokféle "fába" lehet tenni -mahagóni, pl. Zakk Wylde LP-k, vagy akár égerbe, pl. ESP KH-2 -bár itt szerintem azért hallani lehet a különbséget, de az sem mindegy, hogy mi n szólal majd meg.
Jaja... a stílus miatt godoltam, ami leginkább metal, metalcore. Nekem személy szerint bejön az aktív EMG-k hangzása, csak kíváncsi lettem volna mások véleményére is.
És akkor már komplett EMG elektronika is kerülne bele -biztos ami biztos :) Egy pár hónapon belül meglesz, aztán majd beszámolok róla
Itt inkább az a kérdés, hogy Te konkrétan szereted-e az aktív EMG-k hangját. Ha igen, akkor Neked tutira jól fog szólni. (Én pl. nem vagyok oda értük, így nem hiszem, hogy azt mondanám, hogy jól szól mondjuk egy passzív BKP-hoz, vagy Sublime-hoz képest ugyanabban a gitárban.)
AFD-be tenném. De egyébként sem értem a hasonlatot... azért mert nem epiphone vagy gibson van a fejére írva? Amúgy meg hangzásilag érdekelne, nem az hogy hogy nézne ki egy márkás hangszedő egy "gagyi, noname" gitárban.
Tudom, hogy nem okoskodásnak szántad. Hidd el én sem. És tiszteletben tartom a hangszerész szakértelmét is, de véleményem szerint a lenti esetnél nincs igaza. Ha két hasonló felépítésű kulcsról beszélnénk, akkor maximálisan igazat adnék neki. Én ezt a cserét megcsináltam és tapasztalatból írtam a dolgokat.
Minden esetre, ha lecseréled a kulcsokat kíváncsi leszek, hogy Te mit tapasztalsz.
Üdv!
Nem kell, hogy ismételd magad, mert olvastam a hozzászólásod, és annyira tiszteletben tartom és helytállónak vélem,hogy ezért akartam és akarok kulcsokat cserélni.Valószínűleg le is fogom. Leírtam valamit, amit nem én találtam ki, hanem egy hangszerész szájából hallottam. Lehet egy másik hangszerésznek más lenne a véleménye.
Nem okoskodásnak szántam, de magyarázkodni sem szeretnék.
Általában én itt igyekszem "jó tanulóként" magamba szívni az információkat. Most véletlen én is leírtam egy tapasztalatot, és egy mástól kapott tanácsot, véleményt.
Üdv: Feri
A kulcsokkal kapcsolatban a hangszerésznek tökéletesen igaza lenne rengeteg más hangszer esetében, de nem a V100-nál. Nem ismétlem magam, itt leírtam: #9529
Wilkinson kulcs így néz ki:
Schaller meg így:
Látható a különbség, amiről a fenti postban írtam...
Sziasztok!
Ma szerettem volna megtapasztalni egy-két dolgot, amit itt olvastam.
Gondoltam, beruházok egy Schaller kulcs garnitúrára. Mielőtt megvettem volna, megkérdeztem egy hangszerészt, hogy a hangzásba számít-e?
Azt a választ kaptam, hogy nem. Csont nyereg, frankó híd az igen, de a kulcs nem. Persze a Schaller finomabb, jobb de....csak ezért éri meg cserélni.
Ezen kívül megpróbáltam a fordítva befűzött húrozást. Az eredmény, hogy kisebb lett a húrnyomás, lazábbnak tűnnek a húrok, és pont, hogy nem érzem rezegni annyira a testet, mint normálisan befűzve. Lehet, hogy nem olyan intenzív a rezgés, de hosszabb? Ezt nem tudtam megállapítani. Talán az üveghangok könnyebben jönnek.
Üdv.
Mindegy.Tudtommal használta lelkesen az Aph-1et.Utánna Slash nevével eladták a módosított változatát.De az idézőjel azért volt mert ugyan nem ezt hívják slash hangszedőnek,csak azért írtam,hogy hangilag tudják hova tenni.Mert kb 95%-ban úgy szól.Hangzás,ennyi az egész amire utaltam.De nagyon sok stílusra jó.Nagyon szeretem,de eladom.
Like the standard APH-1 Alnico II Pro, the Alnico II Pro Slash pickup uses an Alnico 2 magnet. However, the Slash model is wound with just enough boosted output to push a stock Les Paul toward the sweet sustain and rude crunch that characterizes Slash's sound as heard on hundreds of tracks. In addition, it comes with some of the same appointments found on the Seymour Duncan pickups in Slash's '86 recording axe, including single-conductor cable, long-legged bottom plate, and wooden spacer.
torzított hangszínen nem lehet belőle értelmes hangot kihozni. Túl éles, ha meg letekerem az erősítőn a magasat, az sem jó... egyszerűen sehogy nem lehet beállítani úgy hogy torzítva jól szóljon. Olcsó gitár ez De tisztán nagyon szép a hangja. Ha most lenne egy fenderem, szivesen összevetném
A marshall-omat ha tiszta hangzásra állítom, nyak és közép pickup együtt, tisztára ugyanilyen hang mint az introban szépen csillingel, de nem túlságosan, épp annyira amennyire kell, és mellette megvannak szépen a mélyek is. Teljesen ugyanez a hangzás... imádom!
Viszont ha már egy kicsi torzítást is teszek a hangba, akkor már túlságosan visít, nagyon éles hangja lesz szerintem ebből látszik hogy olcsó pickup-ok ezek.
De tisztán nagyon szépen szól! A marshall-omon tisztára mint a little wing intro
Tudomásom szerint koreai gitárok, általában agathis vagy pozdorja testtel. Ekkora slapback delayyel meg 9-es húrokkal a Squier Bullet is úgy szól, ahogy a videón. :) A strat konstrukciójából következik ez a csilingelő "koptatóhang". A fa igazi hangja akkor jön elő, ha 11-es, vagy vastagabb húrokat tesz fel az ember:
Na így már nem szól az Encore meg a Squier Bullet:
Ha jól emlékszem, a Nagy Gitárkönyv is valami olyasmit ír, hogy "az Encore márkanév mindig is az olcsóbb kópiákat jelentette", de most nincs nálam a könyv.
Ha jól emlékszem, a gazdája azt mondta, hogy 15 évvel ezelőtt volt 25 ezer körül az új ára. Egyébként az ilyen gyári hibákat kijavítva (kontakthiba, lötyögés stb.) szerintem bőven megéri az árát. Középkategóriába tenném, a tapasztalataim alapján.
A bundok széle nem vág mint az olcsó gitárokon, a fa nagyon jó benne, jellegzetes stratós tónusa van. A hangszedőket jónak mondanám, szép fenderes hangja van, épp olyan mint a videó amit beraktam.
Az összeszerelés minősége, ill. főleg az elektronikai rész hagy némi kívánnivalót maga után, de pár csavart meghúzva, és a belsejét újrakábelezve összességében egész jó gitárról beszélünk.
A '90-es évek közepén láttam mindenféle gitáros újságokban, és tényleg 100$ körül lehetett rendelni újonnan. Nem emlékszem pontosan, lehet, hogy 130$ volt, mittomén...
Akkor elég jókat írtak róla, mostanában kb. az SX-ekkel lehet egy szinten: ár-érték arányban verhetetlen, kitűnő tuningalap, a szerelvények/elektronika értelemszerűen olcsó bóvli, de a konstrukció tűrhető.
Én először egy angol gitár magazinban találkoztam vele, de az tele volt Vintage, Fret-King gitárokkal, és volt benne Encore is, tán még valami teszt is volt róla, de nem tuti....kezdő hangszereknek ajánlották őket, néha amúgy 1-2 fel szokott bukkanni úgy 20 egynéhány ezer forintért eladó......
Felvételt majd mindenképp csinálok vele! Nagyon szép stratós hangja van! Nem olyan lapos, élettelen mint általában a másolatoknak. Dinamikus, csillingel, de van mélye is, pont olyan amilyen egy jó fender strató hang. Kiköpött ugyanilyen a hangja:
Tud valaki erről valamit?
Ugyanazon a weboldalon van fent mint a Vintage, ráadásul a logója is ugyanolyan betűkkel van, tehát szerintem valami rokon márkája lehet a Vintage-nek.
Hozzám került 2 hétre egy ilyen Encore strató, utána akartam nézni a márkának, és akkor fedeztem fel hogy valami Vintage rokon lehet.
Tud erről valaki valamit? Ugyan stratóval még életemben nem volt dolgom, tehát nem tudom mit kell rajta nézni, érezni, én a gibson fazonú gitárokban vagyok otthon. De ennek ellenére nekem tetszik, meglepően jónak tűnik. Bár rengeteg gondja volt (ezért is került hozzám, egy kis helyrepofozásra) pl. laza jack aljzat, kontakthibás kapcsoló, lötyögő ez-az... de egy délutános munka után helyrehoztam ezeket rajta, és megmondom őszintén, nekem tetszik! Bár nincs tapasztaltom stratókkal így nem tudom hogy valójában egy igazihoz képest milyen. De azoknál a 20 ezres, első gitárnak való tipikus ultrakínai stratóknál lényegesen jobb. Én középszerűnek mondanám, mondjuk mint egy Vintage
Tud valaki valamit erről a márkáról? Valószínűleg két hétig nálam lesz a deszka, szóval csinálhatok róla pár képet ha gondoljátok
De sok ám!Volt napokig 40-ért egy az adok-kapokban,igaz fekete,de azon csak a kulcsok voltak gagyik,meg tán egy-két apró leverődés.Arra rá is repültem,csak közben félbemaradt a tárgyalás.Ez a gitár meg szerintem így negyven alatt...
Pontosan... ennyit nem ér. Még az 50 is sok lenne érte. Hiába nem akar bukni rajta, fog mert csak úgy tudja majd eladni. A szedők elmennek külön, de a gitárt nem hiszem, hogy valaki is meg fogja venni. Nem hiszem el hogy nem változtat a hangján ez a repedés. Elvileg a top adja meg a hang jellegét az alap mahagóni testen felül, egy ilyen repedés tuti bejátszik és szarabb lesz.
Na ez az:) Ez nem is lakkrepedés,látszik,hogy mélyebb.Lehet,hogy csak a top furnérja,vagy mi,de ez elgondolkodtató,hogy,hogyan is alakul ki egy ilyen.Ha víz,márpedig ez a leggyakoribb ok,szerintem,hisz ütés nyoma nincs a gitáron,akkor ez lehet tovább fog repedni,A hangja is változhat a gitárnak,és ki tudja mi fog még deformálódni rajta,vagy mi deformálódott már.Szerintem ez így nem sokat ér,csak ki akar szállni belőle a tulaj,amíg lehet és,ha lehet nem akar bukni.Ennyiért ép gitárt is adnak:)
Eredeti pukikkal sem ér annyit a repedés miatt. Jó ha 50-ért megveszi valaki -én annyiért sem venném meg... mégis csak sérült gitár. Jobban járna, ha külön eladná a pukikat. Aztán lehet csak a fedlapja van megrepedve, azt meg vállalkozó szelleműek kijavíthatják, de lehet nem érné meg anyagilag.
mondom, egész tűrhető:D azt jelenti, alkuggyá:D de mikor felrakta, néztem, hogy ez nem tűnik lakkrepedésnek... bár "másfél éve nem változott"... lehet, hogy csak mélyült a háta fele:D