Csak egy apró beleszólás:
Én is használtam mindkettőt, sőt(!) Sansamp volt az első. Otthon tekergettem, próbálgattam, és vigyorogtam, mint a tejbetök, hogy ilyen frankó hangot még nem hallottam! Majd próbán szörnyen elvérzett! Dobtam ki a francba, a láncból! Nélküle hirtelen megjött a basszusgitár hangja! Behringer copy ugyanez! Otthon egyedül vigyorgós, de zenében meghal. (Tény és való: némileg kevésbé eltalált vágási frekivel!) Azon kívül, hogy mindkettő használhatatlan szerintem, nem sok különbség van. Jah, és Sansampot eladtam, mert ahhoz drága, hogy porosodjon, és vettem egy Behringert, mert annyit megér, hogy félévente eljátsszak vele egy kicsit...
És Behringerhez: Tök érdekesnek tartom, amikor 2011-ben azért egyesek, hogy ezzel nem lehet jó felvételt csinálni. Csak csendben: nézzetek már körül, mikkel csináltak hatalmas, kultikus albumokat egyesek 20-30 évvel ezelőtt! Lehet, hogy a Behringer termékei nem csúcsminőségűek, de bőven alkalmasak egy jó felvételhez! (Mondom mindezt úgy, hogy kb. 20 éve Behringer pultot használok!)
Óriási a különbség, nem túloztam! érdemes összehasonlítani, ha van rá mód! Gityis termékeiket nem ismerem. Próbáltam már a Behringer Bass V-amp-ot is, 15-ért kínálták használtan, gondoltam jó lesz valamire annyiért. Kipróbáltam és otthagytam. Porfogónak drága lett volna!
külsőre más, a belseje is olcsóbb kivitelezés, de még használható, a bass di kopi nem tudom milyen, a gitár verzió jól hozza a sansamp hangzását, nyilván nem 100% ugyanaz, de olcsóbb is....:)
a mi mire való jó kérdés, komoly stúdióba a sansamp sem való szerintem.....
tudom hogy divat az olcsó, morálisan nullaa, lopó behringert lehúzni.
de a tény:
a vamp2-t (egy tranyós kombóra kötve)normális hangerővel, próbán összehasonlítottuk (több mint fél évig) a L6 vetta fejjel.
a vetta mindig elvérzett a zenében a béringer mellett! MINDIG.
a végén már nem hittem el, és megkértem a gitáros kollégát, hadd tekergessem egy kicsit.
jobb a behringer hangja, és kész.
a megbízhatóságról meg nincs értelme már vitatkozni, láttam már szétszedett beringert is meg l6 bognert is, mind egy szar.
Olcsó, ez tény és használni is lehet, csak kérdés, hogy mire? Nekem volt Behringer Bass BDI-m, gyakorláshoz használtam fülessel(eredetileg nem arra szántam). Ez jobb volt, mint natúr vonalból játszani, de színpadra nem való. Aztán kölcsönben volt nálam egy hétig a donorja, egy Bass Driver és ordított a különbség! Nem pici, hanem ÓRIÁSI különbség volt, gyakorlatilag teljesen másképp szólt! Nem csak a hangszínek tekintetében, hanem dinamikában, zajtalanság szempontjából, kezelhetőségben, robosztusság stb (Behringer olcsó műanyag, Sansamp masszív fém) Írtam is róla akkor a fórumon, van aki talán emlékszik rá (kócos?). Számomra nem kérdés, hogy melyik mire való! Behringer maximum otthonra játszadozni (se), Tech21 pedig színpadra vagy stúdióba!
Már az is elég, ha az ember külsőleg ránéz és ez még csak a legkisebb különbség a két cucc között, a nagyobb eltérés a hangzásban van :D
De fogjátok már fel, hogy itt nem arról van szó, hogy jó ár/érték arányú-e, vagy "jól szól"... Hanem arról, hogy bizonyos szint/igény felett már egyszerűen nem felvállalható/használható, egyértelmű hibái miatt. Ne kelljen már ezt magyarázni minden alkalommal... Főleg ne itt. :D
A mic200 felhozatala megintcsak mókás, mert azt pont azért szeretik akik szeretik, mert szinez, és csöves előfok (húúúú CSÖVES!!! ÉS OLCSÓN!!!) - ha jóra gondolok persze ^_^. Itt meg pont az lenne ugye a cél, hogy minél inkább élethűen adja vissza a KO hangját amivel felveszik.
Ergó minden tekintetben felesleges ezen itt nyűglődni.
a legnagyobb szakmai ostobaság meg az volt néhány tulok részéről, hogy a Prolude hangminta milyenségét rá akarta fogni a felvételi lánc egy elemére nevezetesen a Behringer keverőre, mintha aztán alapvetően(!) azon állna vagy bukna az össz hangkép Na ezen én is sírva röhögtem és levontam a konzekvenciákat némelyek szakmai "profizmusáról"
azért említettem meg, mert én legalább nem csak képen láttam azt, amiről beszéltem. Nem szóbeszédre meg google-re alapoztam a véleményemet, (ahogy itt a legtöbben pl Te is :D ) hanem tapasztalatra. A dolog onnan indult ki, hogy "minden behringer előfok szar". én meg hoztam egy ellenpéldát. Ugyan azt sem mondtam, hogy felér egy kb Avalonnal ezt már csak néhány elmebajos képzeli itt be, pusztán azt, hogy ár/értékben jó kis kütyü, se többet se kevesebbet. na ezen a technokraták meg elkezdtek pörögni, mert mi az hogy nem minden bejjinger totál szar??
100%, hogy kopi, méghozzá az ART Tube mp studio V3 másolata, hiszen a Behringer nyíltan és bevallottan más gyártók sikeres termékeinek gagyi kópiáiból él, sokszor még a dizájnt is koppintva, pl Ampeg SVT classic! vagy csak a belsejét igénytelen formában, pl. Tech21, BOSS, EHX, Line6, ART stb.
Én nem dícsértem agyba-főbe :D Egyet tartottam használhatónak, AZOK közül (ha jól rémlik) Illetve egyet (ugyanazt) egy másikkal összevetve és egy ötös csoportban másmilyennek hallottam. De nem voltak jó minták, többet torzított a felvevőd, mint a drájv :D
Érdekes, mikor felraktam ide - a magam ellenőrzésére is - néhány azonos körülmények között készült felvétel, és csak sorrendet kellett megállapítani, semmi mást, bármilyen sorszámozással kevertem, bármilyen társaságban is szerepelt, azonnal felismertétek, és agyba-főbe dícsértétek a... khmm... Tech21 Landmark fejjel készült felvételt. Még az is, aki szenttül meg volt győződve róla, hogy ez csak a Klicskó lehet (mert mivel az a "legjobb" és neki is olyan van:). És következetesen lecikizték a tényleg KO-val készült felvételeket, BÁRMILYEN BEÁLLÍTÁSÁVAL!!! Megnyugtatlak, hogy a T21 és a KO közötti különbség azon a Behringeren is átjön, amit egy hétig rugdalok a macskakövön:Đ Ahogy még a legbotfülűbb is meg tudta különböztetni az azonos körülmények között felvett hangzások ordítóan nagy különbségét. Az egyiken egy kiváló elektronikát hallottál szólni, a másikon meg egy egyszerű hangszer zenélt, úgy ahogy a zenész azt kezelte. Ezt a KIBASzOTT NAGY különbséget mindenki egyformán érzékelte. A többi süketelés.
Ne nekem magyarázkodj :D Én meg tudom, hogy azokon a mintákon a felvételi lánccal van a legnagyobb hiba, és mint kiderült benne volt egy behringer is, hiába az AT miksi, jó hangszerek JÓ ERŐSÍTŐ, jó zenészek, maximum csak a behringer "minőségével" szól az egész, már ha nincs valami annál is rosszabb a láncban
vélelmeztem, hogy nem feltétlenül a ko-val van baj, lehet a felvételi láncban is hiba,erre itt nekiállnak szabadságharcolni, hogy megvédjenek egy profittermelő gagyigyárat.
mindezt a magyar kézműipar védelmében ugye...
nagy hátrány a funkcionális analfabétizmus.
kár a hifit belekeverni, mert az, amit hifin értesz, a francot sem érdekel:) Ahogy a természetes hangátvitel sem azonos a színezetlen hanggal. A "színezés" nemcsak az, hogy tekergetem a hangSZÍN potit. Nem szeretnék ismételgetni alapdolgokat, de a félreértések tömkelege már ott elkezdődik, mikor (neves zenészek is) a soundot keresik, és közben nem látják a fátol az erdőt, nem hallják a "szándtól" a hangszert.
Ráadásul az eredeti bréinger előfok "vita" egy kis keverő előfoka volt, metallik meg elvitte az egészet a MIC200 dedikált előfokra, nem tudom miért. De az sem egy nagy eresztés.. A.R.T. copy, legalábbis kinézetre .. bár, ha Tech21-et van pofájuk 1:1 koppintani, akkor ... de az A.R.T. cucca sem királyság ...
csak, hogy értsd: a jó miksielőfok nem bassza el a hangot.a behringerek nem jók.elbasszák.vegyél behringert, ha akarsz, ha meg nem akarsz, akkor ne vegyél. tényeken semmit sem változtat amatőr lelkesedés.
amúgy egy hosszú vita utolsó hozzászólását minősíted igaznak vagy hamisnak, nem érzel ebben egy kis elmebajt?olvass vissza már, mielőtt kiokítasz.
Minden cucc más és más. Nekem volt ABM fejem, ráadásul még az utolsó angol szériából, szerettem is, jó volt, de erősen szinezi a hangot, ha ez valakinek bejön akkor azt kell hogy használja! ha valaki a GK hangot szereti akkor meg használja azt!
A továbblépés az nem biztos hogy előre lépést jelent, egyszerűen keresed a hangszered és a megszólalásod saját hangját, ez rendben van!!!
Ugyanakkor én pl fordított utat jártam be, vol ABM, GK, Fender, Hartke, Markbass szinte összes modelje a hátam mögött és én meg azokból nem azt hallottam ami nekem bejön. Játszottam SWR-en, Epifani-n, Glockenklangon, Eden-en, sok sok jó cucc van, mindenki azt használ amit akar. A hang nagyrészt szubjektív műfaj, nem keverendő a hifival mert itt néha a szinezett hang a jobb, kelendőbb, ennyi.
Az itt megfogalmazott kritikákat nyilván Robi olvassa, átgondolja, ha belegondolsz ő tesz azért hogy valami fejlődés legyen. Volt 1 modellje, most már a két BHV mellé megjött a KO, azt gondolom ez össze fog érni majd és megtalálja a helyét a piacon.
Különben az a fura, hogy külföldön hogy lehet sikeres a BHV fej (ráadásul az itthoni ár háromszorosáért) ha ennyire nem jó mint ahogy itt időnként elhangzik?
Az, hisz én még nem tanultam meg, hogy mikor mit kéne hallanom.
Amúgy nem a hosszan nyúló nyűgötökre írtam, hanem erre az egy hozzászólásodra. Némi csordaszellemet éreztem a szakma felől, és az hosszútávon nem feltétlenül vezet jóra. És ez független attól, hogy most igazad van-e. (Egyébként nincs, mivel az egyik elégedett egy termékkel, a másik meg azt szajkózza, hogy létezik annál sokkal jobb is. Könnyen belátható, hogy nem sok köze van a két állításnak egymáshoz.)
ezt a kérdést tedd már fel a menemszol.hu-n vagy a gearslutz.com-om, de olyan nickkel regelj be, amit nem akarsz többet használni, ciki amikor mutogatnak az emberre :)
néhány behringer keverőnek tekergettem már a potijait, csak nem vagyok rá büszke.A tapasztalatlanságodon meg fetrengve röhög a szakma, ha olvassa hogy mic200 meg amiket felhozol.
megfordítom a kérdést: szerinted el lehetne adni mondjuk 3300 euróért egy kétcsatornás csöves Tubetech előfokot,ha nem szólna sokkal jobban, mint a mic200-ad?
Eddig azt hangoztattad, hogy mekkora nagy profizmus van nálad, most meg védekeznem kell, mert le mertem szólni a behringer előkét.Mert szar.Nem csak az, nagyon sok más is, amit otthonra meg tudsz venni magadnak, és elismétlem: csak azért kötözködsz velem, mert vagy nem hallottál még rendes előfokot szólni vagy nem hallottad a különbséget.Egyik esetben sem vagy vitapartner.
Nem tudom, hogy most milyen cuccon dolgozik Jaya, amikor mi dolgoztunk nála (2009. asszem), akkor voltak Behringer cuccok a stúdióban, de sem mikielőfok, sem keverőpult nem fordult elő ebből a márkából.
Ettől még igaza van Lacának a Behringer előfokait illetően, nem profi felhasználásra való cuccok. Van 1-2 Behringer motyó, amit komolyabb stúdióban is látni, de ezek általában kb. rackes hangolók, fülhallgatóerősítők, ill. olyan cuccok, amelyek felvételi láncnak még csak véletlenül sem kerülnek a közelébe. Az, hogy a Behringer felvásárolta a Midas-t, inkább a jövőben fog minden bizonnyal megmutatkozni abban, hogy remélhetőleg a Behringer keverőpultok minőségi ugrást hajtanak végre, mert az Eurorack szériájuknak akkora kalap szar az előfoka, hogy szót sem érdemes rá pazarolni. (A Xenyx pultok kategóriájukon belül amúgy nem rosszak, azoknak már jóval kevésbé zajos az előfoka.)
Olvasgatom a hozzászólásokat pro és kontra. A saját véleményem mint felhasználó (lelkes amatőr vagyok aki a határait feszegeti:): jelenleg egy BHV400L használok, de eljutottam arra aszintre, hogy tudok kérdezni és feltenni magamnak kérdéseket, hogy igazából milyen hangot szeretnék. Ebbe a BHV már nem igazán fér bele, de ez nem azt jelenti, hogy rossz lenne. Csak egy példa. Ashdown ABM 500 kombót, használtam, s mikor először bedugtam a gitárt és kipróbáltam a gitárosunk felkapta a fejét, hogy ez meg mi (igen érzékeny füle van, Origami2 érti miről beszélek:). Szóval nem rossz, de váltáson gondolkodom nézem a lehetőségeket. Igen nagyra becsülöm Robi munkásságát, hogy egy ilyen erősítőt megalkotott. A továbblépésnél számba vettem a lehetőségeket és az árat is és valóban a KO már más kategória és ha jól emlékszem sakk.matt írta, hogy ebbe a kategóriába már ott a neves konkurencia és bizony szolgáltatások terén is elképzelhető, hogy többet nyújt mint a KO.
ÉN úgy gondolom, hogy az itt megfogalmazott észrevételeket (kritikákat) meg kellene hallgatni, hisz a cél közös, legyen egy számunkra is (nem a zenélésből élőknek) megfizethető árú magyar erősítő.
Mint írtam, Laca egyáltalán nem munkatársam, nem is barátom, nem is szoktunk beszélni egyáltalán hangtechnikai dolgokról SOHA, előfokokról meg aztán pláne nem, a studiójában sem voltam még :D
Az információ a műben (készülékben) van, a felhasználót illetően nem kritérium a készülés kacskaringós története, de ha tudatos felhasználóról, zenészről van szó, kutyakötelessége felismerni a készülék valódi tulajdonságait, reakcióit. Ha tényleg művészetről és nem lakodalmas szolgáltatásról beszélünk - vagy talán még ott is...
Igen folyamatosan bizonytalan vagyok abban, hogy mi a jobb, negatív véleményekkel frusztrálni magánlevelezésben a lelkiismeretes konstruktőrt, vagy többé-kevésbé kulturált formában nyilvánosan kitárgyalni egy prototípus készülék iránti lehetséges vagy minimális elvárást. Miközben a konstruktőr van olyan naivul lelkiismeretes, hogy nyilvánosság elé viszi a saját bizonytalanságait is. A legrosszabb ami erre történhet, az a szokásos haveri lájkolás lenne.
Eddig talán Kócos (hogy viszontnyaljam a seggét:) véleménye volt a legkorrektebb, miközben azért vannak proludosok, akik inkább e-mailben mondják el a véleményüket.
Mindenki jobb prolude-soundot akar, nem azért mert a mostani rossz, hanem mert a konkurensek is egyre jobbat csinálnak.
Én szívesen lennék ismét Prolude tulaj, mert anno ár/érték arányban nagyon korrekt volt (régi BHV 300 széria), így kb. azt kaptam a pénzemért, amit vártam. Jelenleg szerintem nagyon drágák az új Prolude cuccok, pedig itt közvetlenül a gyártótól jön mind és nem megy rá vám, nagyker- és kisker ár stb. Ráadásul a számlát is lehet trükközni hasonló esetben, persze ez a Prolude-ra nem igaz, feltételes módban írom csak!
akkor mégegyszer megkérdezem, hogy a tényeknél maradjunk:
Pontosan milyen és hány Behringer előfokkal volt dolgod, amire objektív szakvéleményed alapozod? Egy profi nem alapozik csak szóbeszédre.
Nem akarom védeni Lacát, mert nem a munkatársam és nem is a barátom, meg amúgy is nagyfiú :D De van az a szint, ami alatt nem is kell kipróbálni dolgokat ... Véletlenül éppen tudom, hogy most Midas Venice keverő előfokjaival dolgozik, és egész véletlenül ismerem a hangját, mert véletlenül pont azon lett felvéve a demónk, és véletlenül épp én is benne voltam a zenekarunkban, tehát ott voltam :D Véletlenül, szinte hetente hallok általa készített munkákat, különféle "elkészültségi fázisban" .... És véletlenül volt már szerencsm pár behringer előfokhoz (egyébként sem dedikált előfokról, hanem egy keverő előfokáról volt szó, és az is köztudott, hogy a Behringer Euro***** széria előfokai nem jók...)
Szóval, van olyan kérdés, amire nem kell válaszolni :D
"drágább cuccoknál is így van,sőt még jobban is." - és még csak ott igazán! (Itt beismerem, kicsit igazságtalan voltam Bassplanettel vagy a Prolude-dal szemben, de hát az istennek nem akarja felfogni, miről is van szó:Đ
Nem tudok egyetérteni mert úgy ítélsz, hogy nem vagy minden információ birtokában.
Valóban nem vagyok profi zenész, de törekszem rá, gyakorlok, igyekszem fejlődni, jobban játszani, más hangszereket is megismerni, zenéket írni, stb...
Magyarországon nincs a blues műfajában olyan basszusgitáros aki megél a zenélésből, ergo akkor nincs profi?
Harmadrészt: éppen a "metálos hangszínnel" árultad el magad, hogy mennyire autentikus a véleményed stíluskérdésekben - azóta ezen vigyorgok:Đ
Ezt a szövegrészt meg nem is értem, baj az, ha bevallom nem az én műfajom a torzított hang?! Ebben a műfajban valóban nem tudok autentikus lenni de nem is akarok.
Azt be tudnám vallani, ha valami nem tetszik, volt már ilyen az életemben. Még akkor is ha Robit mondjuk kedvelem. Illetve nem használnám csak azért az erősítőmet, hogy ne bántsak meg vele valakit. Ez nekem már kifacsart gondolatmenet. Elég öreg vagyok már ahhoz, hogy a jó ízlés határain belül őszinte tudjak lenni.
Ha kedvenc témádat is érintjük a hi fi világát, ott vajon egy kézműves műhely hogyan dolgozik?
Szerintem úgy, hogy megépít valamit, meghallgatja, eladja, gondolkodik, fejleszt, megépít, meghallgat, .....
Szerintem ha munkát fektettél a tesztelésbe és a tapasztalatok összegyűjtésébe akkor küldd át azt a Robinak, el fogja olvasni és mérlegelni fogja a véleményeket.
Ez a "nem merem beismerni,hogy melléfogtam"-logika szerintem a nagyobb nevű és híresebb=drágább cuccoknál is így van,sőt még jobban is.
Az hogy valaki nem tudja beismerni hogy rosszul döntött,mert nem ez kell neki az meg teljesen egyedi ízlésfüggő.
Egyébként ha valaki tudja hogy neki más kell,az váltani fog...
Vagy kipróbál mást is,netán más cucca lesz más feladatokra.
Igen, folyamatosan teszteltem és raktam - és koncertező felhasználók raktak - mellé klasszis cuccokat. Igen, elkezdtem egy hosszú feljegyzést privátban - amit nem küldtem (még) el. Mert egyre inkább azt látom, hogy reménytelen bármit is változtatni ezen a cuccon, mert a Prolude és KO bezáródik a saját köreibe. Miközben nem egy e-mailt kaptam, köztük Prolude tulajdonosoktól is.
Nem szeretnék itt tolakodni, de a korábban felrakott hamgmintáimra ordítóan átlátszó vélemények mellett nagy felismerések is születtek. (Gyorsan le is vettem őket:) Ha valaki szeretné, hogy egy überkirály világklasszis, ütős cucc szülessen 150 ezer Ft alatt KO típusjelzéssel, az én vagyok. Ez a KO nem az.
"aki használja szereti" ...aki meg fizet valamiért, mégjobban szereti, mert soha nem meri (tudja) beismerni, ha mondjuk potyára kidobott egy valag pénzt az ablakon.
Már ne haragudj meg, de ez a vásárlói véleményezés is a fogyasztói társadalom rafináltan becsomagolt logikája szerint működik. Látszólag off, de valójában pontosan az történik oda-vissza a Prolude termékekkel is a saját piacán, mint amiről Marshall McLuhan beszélt 1977-ben a velencei biennálén az újságok és a reklám kapcsán, hogy miért nagyon rossz hírek a reklámok.
Aki megvett egy x állapotban lévő (mondjuk így: félig kész:) terméket akár baráti áron, kedvezményesen is, körömszakadtáig védi, még akkor is amikor már x-edik javítás történik a cuccon. És itt fordul visszájára az egész Prolude termékstratégia is...
Amúgy is, Te vagy a legutolsó a sorban - aki Robihoz fűződő baráti szálaid, és önkéntes marketingstratégaként is - nem kicsit ártasz az objektivitásnak ezzel a hozsannázással. (Érdekes, amikor anno Csendes próbálta diszkréten az ebs pozitív tulajdonságait felhozni, rögtön rátámadtak, és lehurrogták, hogy hát persze...:)
Másrészt, már megbocsáss - és most durva leszek -: nem vagy profi zenész, akinek pontosan azok a nüanszok számítanak, amiben az illető egyedi, kivételes és utánozhatatlan. És kurvára nem érdekli a nagy átlag és a "jó vétel", ha 90%-ban jól is teljesít egy cucc, de az ő egyszeri és kivételes pillanatait akár egyszer is elsinkofálja. Lehet, hogy didaktikus és sarkos a példa, de talán érthető. Magyarán: egy amtőrzenész véleménye ilyen szempontból rohadtul nem számít a profi piacon. Az pedig, hogy egy hangreprodukáló berendezés milyen paraméterek szerint teljesít vagy nem teljesít ezekben a lehetséges pillanatokban, mégcsak nem is biztos, hogy zenészek tudják eldönteni.
Harmadrészt: éppen a "metálos hangszínnel" árultad el magad, hogy mennyire autentikus a véleményed stíluskérdésekben - azóta ezen vigyorgok:Đ
Nem szidja. Ismered, ilyen :D Vagyis igen, szidja. Én az írásaiból azt következtettem, hogy folyamatosan teszteli a KO-t, és a tapasztalatokat megírja Robinak privátban, hogy milyen hibákat kellene kijavítani. Aztán Robi vagy megfogadja, vagy nem. Sajnos el kell ismernem, hogy egy kicsit, de tényleg csak egy nagyon picit (:Đ) konyít hozzá :)
Én már magamtól véleményezek senkit, mert mindenkit csak megsértek vele, mert semmit sem lehet 100%-osan pozitívan véleményezni, még ha csudajó sincs, mert midnig a nem létező tökéleteshez viszonyítok. A lentebbi hangmintákról leírtam a véleményem, mert "kérték".
Én próbáltam Klicskot (az elsőt, amiben torzító volt, még nem is az előlapon voltaka gombjai) a saját Jolanámmal.
Nem igazán értelek.Amikor részletes KO-Tech21 tesztet kértünk akkor azt írtad,hogy csak Robinak privátba.OK ezt értem,de azóta folyamatosan szidod a KO-t.Nem írnád le konkrétan mi a bajod vele?
"Szerintem az EBS is szar ..."
Az ebs nem szar. Nagyon korrektül tud zenélni, csak van benne egy kurva nagy nagyító, ami rámutat a gyengeségeidre. Minél jopbban tudsz gitározni, és minél jobb gitárod van, egyenes arányban javul a "szar" hangja. A drájvos maszatolási lehetőséget ajándékba kapod, de ha már maszatolni akarsz, vannak erre autentikusabb cuccok is.
Az eredeti klicskón azonban nincs drájv fokozat (ez a KO leggyengébb pontja, a prolude soundhoz - és ezt legtöbben a csöves drájvot bekapcsolva értik - szokott felhasználó azonnal kikapcsolja ahogy véletlenül beleteker valami borzadályos papírzörgésbe, esze ágában sincs keresgélni rajta pl. a "metálos hangszínt". Igaza van, nem világvevő rádiót vett, hogy keresgéljen rajta valami hallgathatót:Đ)
Ez a Te véleményed, a Te ízlésed alapján. Másnak meg más tetszik. Ez így jó.
Emlékeim szerint Neked a Prolude előtt volt MarkBass-od, ami szerény véleményem szerint egy rakás szar és szarul szól, annál szerintem BÁRMI jobban szól. Szerintem az EBS is szar ...
Most lehet köpködni :D
Ezen Robi túl van már. Én meg 20 cuccot is használtam, sokat kölcsönben hogy halljam mi milyen. Azt nem tudom hogy belül mi van. Nem is érdekel.
Azt kell viszont mondjam, hogy az eddigi legjobb cuccom az ami most van!!! Illetve Robi tudta nélkül is csináltunk már összehasonlító teszteket ahol a Klicsko több mint jól szerepelt fül alapján. Bár nyilván nem mindegy mit mivel és hogyan de engem az a dolog meggyőzött!!
Nem tudom, hogy az e a cél hogy hasonlítson másra a cucc vagy sem.
Szerintem nem, amit meg hallok az tetszik és kiszolgálja az igényeimet.
Én ezért vagyok Prolude vásárló.
"készülőben van metálos hangszín, meg játékstílust is bemutató videó"
Nincs "metálos hangszín" jó erősítő van és félresikerült. Ha azért kell a "használati utasítás", hogy a létező, mondjuk 100 beállításból megtaláljuk azt a 3-at, amelyiknél hasonlít a cucc hangja a nagyokra, vagy egy igazán jó erősítőére, akkor a maradék 93 beállításra kidobtuk a pénzt az ablakon. Ha megtaláltad a 3 jó beállítást, és melléteszed azt az eredetit, amire többé-kevésbé hasonlítani fog, akkor az eredeti zenélni fog - nem három, hanem BÁRMILYEN BEÁLLÍTÁSBAN!!!! -, az utánzat meg hasonlítani.
Nyugodjatok meg. A KO jó lesz, ha elfelejtjük a steril szobai prüntyögést, Szexy exhibicionista megalomániáját (bocs, annál nagyobb baromságot el sem lehet képzelni, ahogy a KO-t a láncba kötöd, egyébként saját bevallásod szerint úgy vetted meg, hogy még nem próbáltad... Jobban jártál volna, ha csináltatsz két Sexy feliratú zászlót, és egy ingyenjegyért lóbáltatod a közönség soraiban:):), a kritikátlan prolude-hívők folyamatos, önmagukat is megnyugtató seggnyalását... Ez addig megy, amíg saját nyomorunkat fényezzük, de ha komoly nemzetközi piacra is ki akar lépni a Prolude, akkor sokkal többet ártunk vele Robinak, mint használunk.
A legnagyobb ámítás meg az, hogy azért kell Prolude-ot venni, mert magyar. Lófaszt! Először legyen a legjobb, és AZÉRT vegyük meg, ne azért, mert magyar. Ez az igazi diszkrimináció, ha szemet hunyunk a gyengeségei felett!
Egyáltalán nem felvételtechnikai problémákra kell kenni a hangminták csődjét. Ez a KO úgy zsákutca, ahogy van, nem érdemes tovább toldozni-foltozni. Egy józan Prolude-tulajdonos véleménye szerint nem ér 100 rongyot, de nem cserélné el erre a KO-ra a Prolude fejét sem. Meg kéne tanulni a zenei hangok mögé látni és és főleg hallani... Teljes agyatlanság uralkodik minden szinten.
Ja azt nem tudom ígérni, hogy minden stílusban meg hangszínnel menne a játék. Ha jól tudom készülőben van metálos hangszín, meg játékstílust is bemutató videó, de nemtom hogyan is áll. Nekem a natúr hang a lényeg, a staccato-s stílus, a slap, meg egy vastag de visszafogott kísérőhangszín, ezeket sztem faszán tudja.