Óhhhhhhhhh, vazze!!!
Nagyon szomorú lettem.
Most hogy már összeállt a D osztályú cucc terve, készítettem egy költségvetést és nem jön ki kevesebbre, mint az analógé. Sőőttttttt, fak! Akkó mégsem ezen fogok meggazdagodni.
Na mindegy, valszeg túl sok tartalékot építettem bele. Első élesztés kb 3 hét múlva. Majd beszámolok a tapasztalatokról.
Igen, van hír! Folyamatban van a dolog,csak rohadtul el vagyok havazva. Már szőrösek csak el kéne mennem értük és felszerelvényezni őket. Talán jövő héten lesz már pár darab.
Akinek kellene az írjon nekem mailt, beleírva telefonszámot és hogy mikor tud érte jönni. 11eFt.
Nagy teljesítményben a Deltalite II 2510-et tudom ajánlani. 4ohmos verziója nincsen, de neked jobb a 16 ohmos. Olyan van, csak nem tudom hol lehet beszerezni sajnos. A 8ohmos verziója olyan 20eFt körül van. Normál mágnesesből /4.5kg darabja/ van nekem most jópár darab, azokból építem a ládáimat mostanában.
Amúgy 40Hz-et ne várj el 10es hangszórótól! Ahhoz arra méretezett láda is kell. Feltételezem a HB nem olyan. Nézz meg egy Peavey 4x10 TVX-et, annyi literes, mint 3 fürdőkád, nehéz is mint a dög.
Robikám! Van nekem a Harley Benton két ládás hangfalszettem, de, csak a felsőt szeretném megtartani. Így, viszont 4 ohmos hangszórók kellenének bele és lehetőleg jó nagy teljesítményű neodimium mágnesesek.
Mik azok az eminence tipusok, amik legalább 40Hz- től visznek
felfelé?
nem szidom a marshallt mert nagyon jó GITÁRerősítőket csinál csak sztem nem a mostaniak már annyit mint a régiek.Meg mondjuk egy Greg vagy egy Prolude erősítő sokkal jobb minőségű(és felszereltségű)és sokkal jobban megéri...:D
Én mondjuk azt nem értem hogy egy csomó gyártó (pl. marshall basszuserősítők) rohadt sokba kerülnek pedig nem érnek annyit,sztem egy marshall basszuserősítőnek nincs olyan jó hangja mint amennyibe kerül.Példának okáért a Marshall MB-4410-es kombó majdnem 190,az ashdown mag-300-410T pedig 145 aztán a Ashdownnak 1000-szer jobb hangja van.
hétvégi próba:
megint rájöttem, hogy milyen qrvajó cuccom van!
(ez egy 462-es fej és két 1x12-es Eminence Deltalite-os ládácska)
csöves kör ON, középállásban mindkét poti, EQ ON, mély poti 2 óránál... vastig bézhang, az a típus, amikor valami aktív high-end bézt dugik bele az ember a cájgba.. nagy királyság az egész.
ha a csöves részen tekertem fel ennyire a potit, akkor kompresszálást éreztem, úgyhogy inkább azt visszább, és a diszkrét (..:) EQ-n csavartam picit. fülig érő vigyor, és még a bandatagok is megjegyezték, hogy mostanában jól szólok :)
vegyetek fejládát Robitól, tőlem meg vegyétek meg az EBS-t, hogy az árából építhessek megint dobozt! :)
Robi Bácsi!
Csak annyit kérdeznék, hogy mit tapastaltál az építés során, nagy eltérések vannak egy darabok között? Illetve az alkatrészválogatást azt a gyakorlatban hogyan csináltad?
Remélem minden ok!
Baráti Üdv
szabolcs
áhá, 210! :)
aki 210-et akar valódi basszusgitár hanggal, vigye jól!
ma jön a tudtommal ugyanilyen 10-es nyomóm, a szobai 1x10-be... picit hiányzik a régi dobozom hangja, úgyhogy pótolom :)
Hello! Robi arra lennék kiváncsi hogy 8x10-es ládában hogy kötöd be a lökőket hogy az 4 ohmot adjon ki mert hogyha csakúgy simán lenne párhuzamosba kötve akkor 8 ohmos hangszórókkal 1 ohm az eredő.tudtommal pedig oly erősítőt nem csinálnak ami ilyen kicsi impedanciával dolgozna.
Érdekes mennyire összefutnak az idősíkok...
Pont a hétvégén tesztelgettem én is a Powersoft digitális modulját basszuscájg vonatkozásában.Már régen terveztem (össze-)építeni egy ultrakönnyű cuccot - no nem mintha annyit kéllene koncertezni cipelnem a cájgot - de hát az ember unalmában,ugye....
Szóval a projekt alapja nálam a Joemeek cég ThreeQ nevű kis channelstrip cucca,ami egy előerősítő,egy optikai kompresszor,egy háromsávos EQ - parametrikus középpel - és egy DI box elegye,mindez egy 1U magas,félrack széles kis dobozban. Ez már régeben átesett nálam egy kis átalakításon,miáltal a beavatkozási frekvenciák kissé "áthangolódak". Amúgy az isten is basszuselőfoknak teremtette ezt a tárgyat...
No,ez egészült most ki,egyenlőre a kisebb () - 4 ohmon 2x430W ill. hídba kötve 8 ohmon 900W-ot produkáló - kis végfokmodullal,a szomszéd helységekben működő Garry Electronics (köszi Dénes!) jóvoltából.
Teljesen rendben van a cucc,a hűtőventillátort cca. félórányi kemény döngetés után sikerült csak elindítanom egy rövid időre. A fullteszthez kevés volt a két darab 300W ládám ugye...
A végleges verzió a másfél kilowattos (haddszójon" ) modult kapja majd,tervezett mérete 225x200x150mm , kb. 3,2kg... ;-D.
szívesen odaadom a kezedbe, csak találkozni kell hozzá valahol! :)
koncertünk legközelebb ööö.. okt28: Pest, nov8 Fehérvár, nov13 Pest /kivételesen tudom, google calendar rulez/.
amúgy Fehérváron többnyire elérhető vagyok.
Ha jól emlékszem 2x10+1x15 konfigod van. 8+8ohmmal. Ez pont passzol a Proludehoz. Van most kész fejem, de annak holnap már örül valaki. A következő kb 1-2 hét múlva lesz meg, akkor egyeztethetünk egy időpontot.
Én (mint NEMHIVATALOS MARKBASS ENDORSER) nagyon kipróbálnék egy Prolude fejet (de csak 8 ohmos Markbass ládáim vannak.)
Szerintem a PROLUDE kifejezetten jól néz ki, bár valóban ha metál alapon fekete szöveg lenne, fekete gomdokkal akkor teljesen a 70-es éveket idézné. Nem baj! A RICKY-hez pont az megy, vintage gitár vintage kinézet.
Üdv Mindenkinek!
Félig továbbra is egyetértek azonban a funkció és a piaci igényt nem lehet figyelmen kívül hagyni.
Mondok egy példát: Imádom a BMW autókat kis gyerek korom óta.
Amikor behozták azt a 7-es sorozatot ami jelenleg is fut majdnem elsírtam magam mert az addigi dizájn megcsúfolásának tűnt. Aztán mivel dolgoztam is a BMW-nél megtudtam, hogy hiába volt hagyományos az előző széria darabszámban nem taljesített megfelelően. Az erőteljes váltás ezért volt!
Sikeres lett, nagyon.
Tehát ha van igény a könnyű cuccokra és ez az igény növekszik akkor nem tehetjük meg azt, hogy figyelmen kívül hagyjuk. Az AShdown gyárt retró cuccokat de a Little Giant már 3 kg súlyú, és nem győznek eleget gyártani belőle!
Személy szerint hiszek a Prolude sikerében de biztatom és támogatom a fejlődést!
Zolkow! Kipróbálnám a Jazz Bassodat, ha lehet valamikor!
Üdv szabolcs
úgyis a marketing az isten, Robi majd csinál reklámképet, ahol a 602-es kimenetével hegeszt. és ott lesz majd nagybetűkkel a #1038-as jelmondat is
egyébént mint mondtam, szerintem nem gáz a súlya, csak a többi márka van alulméretezve, de az esetek kevés százalékában bukik ez ki, mert pl. senki sem 30Hz-es folyamatos szinuszjellel küldi, hanem basszusgitárral :)
de Robi asszem tudna mesélni az egyéb elismert márkák belsejéről :)
A bassmanok topikban mondta azt valaki: "A súly a megbízhatóság jele..."
Én azon a véleményen vagyok hogy ne legyen könnyű a cuccom.
Egyrészt a Bézerek a legkeményebb emberek. Egy 30-40 kilós motyó nem lehet akadály.
Másrészt ami nagy és nehéz az stabil.
Egyik ismerősöm járt úgy hogy a pogósok egy klubban neki estek a cuccának. Ha tízkilós lett volna biztos felborítják...
Legyen csak nehéz a cucc. Majd ha olyan öreg leszek hogy nem tudom vinni fizetek valakinek egy sört hogy cipelje...
Annyi.
én egyetértek Robival, a helyében én is fejlesztenék, akkor is, ha végül soha nem kerül bele egy piacra szánt példányba se. de alkotni KELL! :)
a Markbass is kapcsüzemű tápot használ úgy tudom, hagyományos végfokkal (lehet hogy rosszul emlékszem). meg a Walter Woods, amiben talán mindkét súlyos egység (márhogy a végfok is) D osztályú, és etalon a tiszta hangú basszuserősítők között. hangosító cuccok, ahol 10 kilowattok szólnak, szerintem nemigen fordulnak elő már tranzisztorosban....
a PC táp is 3e Ft, és 3-400 Watt. egy audio célra is alkalmas változat biztos többe kerülne, de ugye ez a mérnök feladata, hogy megtalálja a kompromisszumot.
aztán a másik oldal: a 462-esem dobozba szerelve 19 kiló :) ami nem kevés, de nem különösebben zavar.
mindamellett vicces lenne egy kis szatyorban a hónom alá csapni egy 3 kilós erősítőt, és úgy rohanni próbára. vagy a gitártokomban :) mint a Markbass... nem véletlenül népszerű.
dizájn: nekem úgyis kell belőle egyedi, szóval nem számítok
Eleinte gondoltam ilyesmire is, hogy modulszinten megvenni a tápot, végfokot hozzá. De 4 ok miatt lemondtam róla.
1. Ha megveszem, nem tudom hogy működik és ha gond van vele akkor nem tudom javítani, módosítani, fejleszteni.
2. Tuti, hogy nem pont olyanok a paraméterei, mint amit én szeretnék.
3. Nincs meg a saját tervezés öröme.
4. Drága.
kicsit hozzászólnék:
Azon nem gondolkodtál, hogy estleg kész kpcs. üzemű végfokokat építse be a fejekbe? A Powersoft gyárt profi kapcs. üzemű modulokat (ugye amik a Garry powerubokban is vanak), tudom nem túl olcsó, de tuti jó hangminőség. De hazai pályán sem kell messzire menni: PKN digitális végfokok, árban barátságosabbak mint a Powersoft és állítólag elég jók már hangminőségben, habár ők modulokat nem gyártanak, de lehet, hogy érdemes lenne felvenni velük a kapcsolatot. Magamról annyit, hogy "hobbi" hangosító vagyok és csak digit végfokokat használok (Garry Powercubok), mellesleg "hobbi" basszgitáros is. Lehet, egyszer majd beruházok egy Prolude előfokra mögé pedig egy Garry Powercube 1004-est tennék.
Üdv.: Ákos
Néhány példa amit hirtelen találtam:
Aguilar AG500 kapcsolóüzemű végfokkal;
Crown Audio kapcsolóüzemű táppal;
Meg ott a Garry által évek óta forgalmazott POWERCUBE;
Ez a technika még gyermek cipőben jár. Ezért nem terjedt el. Nincsnek még annyira kiforrva a megoldások benne. A borsos ár csak marketing miatt van. Azért borsos, mert el lehet adni annyiért. Csak egy példa: a 602-es fejben lévő 1200VA-es toroid trafó 25-30eFt. Egy olyan kapcsolóüzemű trafó,ami 1000W-ot tud átvinni kb 5-10eFt. Ok kell mellé még sok alkatrész, ami nem filléres tétel, de mondjuk párezres. Szóval én azt mondom a kapcsoló üzem olcsó. Rendelkezésre állnak az alkatrészek a technikához /1 nap kutakodás után megtaláltam hozzá mindent/, az viszont a szellemi munkán, kisérletezgetésen, kitartáson múlik, hogy sikerüle-e belőle kva jót csinálni.
kérdés, hogy a súlycsökkenéssel milyen kompromisszum jár? A kapcsolóüzemű tápegység valamint digitális végfok nem mai találmány, ha még a borsos árat mellőzük, akkor is elgondolkodtató, hogy eddig vajon miért nem alkamazták hi-fi vagy hangszereősítőkben? Mert biztos voltak rá már próbálkozások, és valszeg nem véletlenül nem eröltetik ezt.
Jó estét mindenkinek!
Hát nem tudom ki mennyire gyakorló zenész, nekem kijutott a cipekedésből alaposan. Nekem pl már alapvető vágyam a minnél kissebb könnyebb felszerelés. Jelenleg 3 zenekarban vagyok aktív de csak a fejet cipelem a különböző próbahelyekre hangfalam van több is. A parkolóból le a pincébe vért izzadok csak egy fej, és a gitár cipelésével. 12 kg vagy 3 az nagy különbség tud lenni főleg, hogy utána még esetleg színpadra kell lépni. Ráadásul mivel nem vagyok különösebben tehetséges igyekszem sokat gyakorolni odahaza ezért próba után viszem haza a fejet.
Jómagam is villamos végzettségű vagyok de nem tudok igazságot tenni a kapcsolóüzemű táp és a toroid trafó között. Egy vakteszt talán döntene de erre nincs lehetőség.
Ezért Robit arra biztatom, hogy fejlesszen ebbe az irányba. Már csak azért is mert a sok befektetett munkája csak úgy térül meg ha darabszámot is prudukál a gyártó (Robi). Tehát ha van fejlődési lehetőség azt mindenképpen figyelembe kell venni! Ezzel egyetemben megértem azt is hogy valaki szereti a 15 kilós fejeket és megnyugtató az örvényáram zümmögését hallani de mi van ha van Prolude 3 kg-os is meg 13?!
Ennél elegánsabb megoldás nincs!
Maradok tisztelettel
szabolcs
Attól hogy valami kapcsoló üzemű, attól még bele lehet építeni a szükséges tartalékokat. Ugynaúgy túl lehet méretezni, mint az analóg cuccokat. De igazából nem ez érdekel benne. A Prolude nehéz marad, nyugalom, benne marad a súlyos trafó és akkora hűtőtönk amekkora csak belefér a dobozba. Csak most ez a technika is elkezdte izgatni a fantáziámat. Hátha valaki egyszer ezt kéri. Ne mondjám már, hogy nem tudom!
Mintha neked a megszokott fingerbass, mellett megtetszene más technika és örömödet lelnéd benne, hogy igen megtanultam és tudom, még akkor is ha nem használom.
szerintem szépnek inkább a hangszernek (és a zenésznek) kell lennie, nem az erősítőnek.
A design meg ízlés dolga, szerintem az egyik leginkább áttekinthetőbb kezelőszervei vannak, amikkel eddig találkoztam. Jó, lehetne csilivili ezüstszínű potisapka, mint pl egy WW profet esetében, bár attól nem lenne sem jobb, sem igazán szebb, max. drágább. monjuk látszik rajta, hogy rackes kivitel, ebből a szembontból nyilván nem olyan kirívó, mint egy standalone cucc, ezen látszik, hogy tokba kívánkozik.
A súly-al kapcsolatban: szintén villamosmérnökként, szerintem egy jó erősítőnek kell a jó táp, ahhoz egy túlméretezett trafó, egy jó trafóba meg azért kell az anyag, ahogy a tranzisztorba is. Az extrakönnyített, súlytalanított cuccban kevésbé van elég nafta. szkepikus is vagyok egy többszázwattos, annak ellenére alig pár kilós cuccban.
A hangját már sokan dicsérték, nekem két dolgon akadt meg a szemem.
Piacképesebb dizájn? Könnyebb kivitel? Nemzetközi tendencia?
Ne haragudjatok, én így szeretem.
Nekem nem gond, hogy van súlya.
Nekem tetszik, hogy fekete; tetszik, hogy nem csillog; tetszik, hogy nincs rajta semmi szép csillivilli.
Ja és a trendekre x@rok.
Robikám, MegaX és a többiek! Mint a Bass Planet büszke féltulajdonosa hadd mondjam el én is a véleményemet erősítő ügyben.
Először is őszintén, elfogultság nélkül, nagyon meglepődtünk Szabival a Prolude motyók hangján és minőségén. Azóta is jár az agyam, hogyan lehetne külföldön elindítani a márkát, erről még fogunk beszélni.
A Prolude szerintem hangban, minőségben, sokoldalúságban egyenértékű a legjobb márkákkal a világon. Markbass, Aguilar, Eden, Ampeg, EBS, stb... ezek mind megütnek egy nagyon magas mércét. Hangzás tekintetében mégsem lehet őket összehasonlítani, mert mindegyik külön világ.
A Prolude-nak, ahhoz, hogy világsiker legyen, két dolog biztos kellene még: piacképesebb design és könnyebb kivitel. Ezt nem az én preferenciáim, hanem a nemzetközi trendek mondatják velem. Legjobb példa a Markbass: könnyű, feltűnő és egyedi, ráadásul kisebb és hangosabb, mint a versenytársai. Ezért is ez most a legkeresettebb márka a világon. A nagyon jó hang csak az alap ma már, ezt több márka is tudja.
A Markbass hangja védelmében annyit még elmondanék MegaX-nek, hogy ha próbán, bulin kipróbálod, meglátod, nemcsak röfögni tud, és tényleg sokoldalú. Nem véletlenül lett 2008 legnépszerűbb basszus erősítője az USA-ban. Sajnos a Hangfoglalás messze nem nyújtott olyan ideális körülményeket a termékek kipróbálásához, mint szerettük volna. Abban azonban egyetértek MegaX-szel, hogy a Prolude-nak transzparensebb hangja van, a Markbass jobban színez. Én pl. nagy Aguilar fan vagyok, és az Aguilar nagyon színezi a hangot; nagyon szubjektív, ki mit szeret. (Mert ne felejtsük el, hogy a motyó, amin játszunk, az esetek 90 %-ban a monitorunk, és fontos szempont, hogy a legkülönfélébb, legszarabb színpadi körülmények között is élvezhető, inspiráló hangot közvetítsen felénk a színpadon, én pl. ezért imádom az Aguilar-t.)
Visszatérve a Prolude-ra, lehet, hogy nem lesz olyan befektető, aki a jelenlegi gazdasági válság küszöbén elég pénzt fektetne a további fejlesztésekbe és nemzetközi promócióba, de mi akkor se keseregjünk, mert iszonyú jó áron van egy világszínvonalú erősítőnk, amely bármilyen színpadi körülmények között, bármilyen zenei stílusban és hangszerrel bárhol megállja a helyét.
Még egyszer gratulálok, és a Frankfurti közös kiállítás lehetőségéről még beszéljünk!
Üdv,
Péter
Üdv, fórumosok!
Köszönjük a sok pozitív mondatot, valamint a Prolude jelenlétet a standunkon! A Prolude egy kitűnő erősítő és amikor kipróbáltuk csak elismeő szavak jutottak eszünkbe!
Komoly teljesítmény egy ilyen színvonalú terméket fejleszteni gyártani és a piacon tartani! A hang szerintem profi!
Egy kiállításon szerintem nehéz objektív ítéleteket hozni mert a helyszín sem alkalmas rá, valamint van a hangnak egy olyan tulajdonsága, hogy el kell teljen 1-2 hónap mire teljesen felfogja az ember a hangot, meghallja azokat a részleteket amik a hangban benne vannak, stb.
Ezen kívül mire megismerjük a készülék lehetséges beállításait és kipróbáljuk kis helyeken, nagy színpadon, szabadtéren, akár több hangszerünkkel is, akkor tudunk ténylegesen ítéletet mondani a felszerelésekről, hangszerekről.
Volt szerencsém egy olyan koncerten kipróbálni a saját Markbass fejemet ami nem csúcskategóriás (SA 450) de videón rögzítettek 3 számot. Ami feltűnt, hogy nagyon jól érthető jól artikulált hang jött át a hangképen, és ez is egy cél hogy a zenész a színpadon hallja magát és a játékát segítse a felszerelés. Ezért van egy sajátos Markbass hangkép szerintem is.
A Prolude hang egy más világ a hangszer melegsége fénye ott van benne,van egy egyedi Prolude tónusa is és egy nagyszerű ár érték arányú termék!
Mindent igyekszünk elkövetni annak érdekében, hogy a Prolude és az MLP is előrébb juthasson, ha lesz még standunk szívesen meghívjuk őket hogy újra együtt lehessünk!
Sok sikert mindenkinek!
Üdv Szabolcs
hmm.. Lacipapa is mondta, hogy a vásárló szerint a gitárnak fényesnek kell lenni!
remélem jövőre is lesz Prolude a Hangfoglaláson, és hogy én is eljutok.. (kiállítanom egyelőre nincs mit, de legalább nézőként!)
Hát én nem tudom, milyen erősítő hírében áll a Markbass, de mi meghajtottuk Laklanddal, MLP JB-vel, az MLP hathúros csodával, és Fender JB-vel is. Konkrétan a kiállított példány mindegyikkel ugyanazt a hangot hozta.
Érdekes, hogy így látod. MarkBass is univerzális cucc hírében áll. Mármint, hogy ők is a hangszer eredeti hangját próbálják visszaadni. Ezt írják is a honlapjukon valahol. Még Dombi39 koléga idézte a Bassmanos topicban.
Én amúgy jobban örülök ennek, hogy felsőbb kategóriás cucc mellett volt kiállítva. Lehet, hogy így megosztotta a véleményeket, de épp emiatt tükröződött valamennyire a színvonal, amit megcéloztam.
Gondolom Lacipapa is jobban örült, hogy Laklandok mellett szerepeltek a hangszerei, nem pedig valami tűzrevaló teszkógazdaságos akármik mellett.
Igen, az viszont mindenképp tanulság volt, hogy kiállításra nagy cuccal kell menni. Én azt tapasztaltam ,hogy ami nagy, ami csilivili azt nézik meg. Az őrület hangzavar miatt normélis kipróbálásra, sem erősítő sem hangszer esetében nemigazán van lehetőség. Tehát marad a látvány. A Prolude nem csilivili, de jónagy stack-et azért össze lehet rakni belőle. Ha lesz még lehetőségem kiállítani valahol, akkor ezt szem előtt fogom tartani.
bocsánat a zaklatásért Robi de még egy utolsó kérdés igaz amit hallottam hogy ha az erölködöd 4 ohm-on adja le a max-ot és rákötsz egy 2ohm-os ládát akkor az kinyomhatja a fejet is??????
ez igaz??????????
Azért annyit hozzátennék a Prolude védelmében, hogy rájöttem ám a turpisságra: A Marbass minden gityóval hozza azt a fasza röffenős hangot, de mást nem! Bármit dugtunk rá, pont ugyanúgy szólt mindennel! Hiába tekergettem, az akkor is csak röfögött. Persze mindezt olyan minőségben, hogy lefostam a bokámat, de ennyit tud, és nem többet.
A Prolude ehhez képest teljesen univerzális motyó. Lehet röfögtetni, ha azt akarom, és lehet kerek mélyeket is beállítani...
Egyébként meg nem kell szégyenkezned... Erről nem is volt szó, csakhát egy gyengébb erölködő mellett jobban kijött volna a tudása...
Szeretem az ilyen A-B teszteket, mint amilyen a hangfogláson is volt. Remek hangszerekkel (Lakland, MLP)lehetett próbálgatni Aguilart, Markbasst és Proludeot a Bass Planet standjánál. A Prolude igazán meggyőző volt így a márkás cuccok mellett is, szépen, erőteljesen szólt. Gratulálok és további sok sikert kívánok!
Ja még az a mozzanat tetszett, hogy a Peavey standon ment LCD monitoron a Subscribe A38-as koncertje. És a fasza 5150-ek mellett ott virított a színpadon Miki rózsaszín Prolude stack-je. Nem láttam még ezt a DVD-t, ácsorogtam is vigyorogva ott vagy negyed órát. Jó érzés volt viszontlátni a cuccot.
Igen, rendesen jól szól. Nem tagadom jó cucc az a Markbass. De magamban örülök. Figyelgettem, fülelgettem szombaton elég sokat és bennem többször is előjött az érzés, hogy "na végre, ezzel már megszólal", mikor átdugtak egy hangszert a MarkBass-ból az én cuccomba. Persze haza húz a szívem, de rajtam kívül volt még pár ember, aki hasonlóan vélekedett. Szóval én akkor sem szégyenkeztem volna, ha egy árban lennék a MarkBass-szal.
MLP tényleg istenkirály, hamarosan várható hangminta vele az oldalamra.
Ja, és el ne felejtsem:
Ezúton is köszönöm a lehe tőséget a Bass Planet-es srácoknak!!!
Robi, hááát... Ez a kiállítás nem volt szerencsés.
Egyrészt, nem biztos, hogy jó ötlet volt egy Markbass mellé tenni a cuccot. Másrészt a markbass ládája, ha leültés fejmagasságban volt, konkrétan beledöngölt az agyadba. A Prolude meg ott lent nem is nagyon hallatszott. Elveszett a hangja a zsibajban...
Ettől függetlenül, később amikor lehajoltam, hogy azt is halljam, lejött, hogy az is jól szólós ám, de nem sokan hajolgattak le odáig.
Másrészt Markbass-ból a csúcskategória volt beüzemelve, és azért az rendesen jól szólt!
Ettől függetlenül örülök, hogy végre Te is kijutottál egy ilyen eseményre... És MLP is istenkirály!
"Ha én gazdag lennék..."
szégyenszemre lehet, hogy mégis gyártok kombót? egy 1x10-est, amolyan "referencia" célra, magában valószínűleg használhatatlan lesz szobán kívül, de a Gamma akkoris olyan szépen szól....
a csíkos pólós csak vicc volt, majd keresek képet :)
Próbáld úgy, hogy a hangszer és a fej közé kötöd a pedált. A kompresszort tekerd le minimum állásba teljesen, a fejen a gaint pedig addig fel, míg bőven pirosba nem megy át a led! Az eq-val szinezd amíg tetszik és a kompresszorhoz csak utoljára nyúlj, ha kell!
Robi vettem egy overdrive pedált és én úgy vélem hogy teljes hangerőn nem szól elég hangosan ezen lehet valahogy változtatni?????
Mondjuk más ellenállású hangerő poti cserével????