Ad Fehér Album kazettán: éppen ez jutott eszembe, ahogy a dalt hallgattam. Ugyanis nyolcadikosok voltunk, amikor egy barátomék hétvégi telkén voltunk, és ott hallottam talán először a teljes lemezt, másolt kazettáról, egy MK-27-es típusú hordozható készülék tolmácsolásában. És azért jutott eszembe, mert azon lejátszva az egész lemez pontosan úgy nyávogott, mint a dalban a billentyű. (Egyébként az milyen hangszer pontosan?)
Volt nálam is hasonló próbálkozás, de nem engedtem megvalósítani. Háklis vagyok az ilyesmire, könyvekkel szintén.
Csípem a jugó lemezeimet; egyszer jóatyámmal mentünk ki Jugoszláviába, akkor hoztam vagy 5 Beat-les-lemezt, meg a Fehér Albumot kazettán.:)
Nem tudom, ismered-e azt a fajta, meglehetősen kellemetlen embert, aki fölkapja, hogy "köszi, majd hozom" és már viszi is.
Könyvet sem adok kölcsön, mégis van nála néhány vagy két éve.
(Egyébként jó húsz éve volt egy Jugoton kiadású Get Back kislemezem, ami a születésem napján készült.)
Elfelejtett ismerősők.
Ezt a dalt 30 év után végre jól-rosszul felénekeltem.
Aki szerette a Beatlest:
http://www.4shared.com/audio/9cxJQomL/Beatles-_TheLong_And_Winding_R.html
hat zenelesbol elni nemrossz ,de tobb mi t 760szor love me dot jatszani 5even at....neha mar az alkohol sem segit...talan ha lenne egy jo banda akikkel napkozben az ember jammelhet,olyasmiket mint. a toto vagy a journey,,,,este mar belefer a she loves you...
Vannak, több helyen is. De nekem inkább az jelenti a gondot, hogy össze-vissza van a szabadidőm - így aztán nem lehet több embert össze-vissza "hüjíteni".
Jó, de akkor Ricsinek is ypszilonnal kell írnia a nevét. És ha ez a követelmény (márpedig ez), akkor neked is ott a helyed: Pyra-DSPety-Ricsy-Znady-Yogi
The Ypsilons
Nem emlékszem, utoljára vagy 1 éve kértem rá ajánlatot..:DD Ezer USD alatt volt, az biztos. Ugyanazok kalózkodják sztem, akiktől időnként veszek bitlisz cd/dvd-t, de jó minőség.
1995-ben Michael Jackson a jogok felét eladta a Sonynak, pontosabban létrehoztak egy Sony/ATV nevű céget, amelynek az énekes 50 százalékban lett tulajdonosa; természetesen nem nyilvános, hogy mennyi pénzt kapott, de általában azt olvashatjuk, hogy 95 millió dollárt - és persze a jogdíjbevételek fele továbbra is az övé volt. (A Sony/ATV a Michael Jackson-szerzemények jogait nem szerezte meg.)
Januárban a Daily Mirror közölt egy cikket, amelyben az énekeshez közelinek mondott források azt állították: a halálát közeledni érző énekest nagyon bántja, hogy Paul McCartney megszakította vele a kapcsolatot, és ügyvédeinek azt az utasítást adta, hogy végrendeletébe írják bele: ráhagyja majd a Beatles-jogokat. Ez a cikk most újra előkerül, de több helyütt azt olvashatjuk, hogy valószínűtlen, hogy McCartney-ra szállnának a jogok, vagy legalábbis a felük, hiszen a Sony/ATV-nek csak 50 százalékban volt tulajdonosa Jackson, ráadásul a bizonytalan sorsú hagyatéknak számos örököse van - aligha valószínű, hogy komoly jogviták nélkül meg lehet úszni a felosztását.
2010-08-30 23:05 |
#5141
2013-tól szabadon letölthetők a Beatles-dalok
2006. november 28. 09:33, Kedd
A zeneipar hiába próbál harcolni a különböző előadóművészek és zenészek műveinek védettségét garantáló határidők meghosszabbításáért, a brit kormány a kérdésben hajthatatlan.
Hirdetés
A Brit Zeneipari Szövetség (BPI) és számos zenész, köztük például Cliff Richard azt próbálják már hónapok óta elérni, hogy a zeneszámok szerzői jogi védettségi határidejét hosszabbítsák meg a jelenlegi 50 évről 95 évre. A brit kormány által felállított szakértői bizottság tagjai szerint azonban erre semmi szükség nincs, a kérést semmilyen ésszerű indokkal nem lehet alátámasztani. A szakértői bizottságot Andrew Gowers, a tekintélyes Financial Times egykori főszerkesztője vezeti.
Amennyiben a brit kormány is elfogadja a szakértői bizottság érveit, akkor Sir Cliff Richard zenei albumai 2008 után szabadon letölthetők, másolhatók és meghallgathatók lesznek. Mindez azt jelenti, hogy például a Beatles dalai esetében is 2013 után ilyen tekintetben szabad lesz a vásár. A szabály ugyanakkor nem vonatkozik a zeneszerzőkre, az ő műveik esetében ugyanis a védettség a megjelenés utáni 70 évre terjed ki.
Ugyan a BPI kiadott egy tanulmányt, amiben a határidő meghosszabbítása mellett, míg az Open Rights Group (ORG) nevű brit csoport a saját anyagában éppen ez ellen kampányol, de a szakértőket egyik oldal érvei sem hatották meg. A BPI többek között azzal indokolta a kérést, hogy a befolyó bevételekből egyengetni lehetne a fiatal művészek pályáját, míg az ORG szerint ezek a pénzek csak tovább hizlalnák a zenei kiadók amúgy is vaskos bankszámláját.
A zeneipar a következő években akár milliárdos nagyságrendű bevételkiesésre számít, ráadásul a brit kormány döntése akár precedensértékű is lehet és teljesen új helyzetet teremthet az európai zenepiacon. A lobbiharc egyébként világszerte erősödik, Európában ugyanis amerikai, ausztrál vagy török kollégáikkal szemben hátrányos helyzetben vannak az előadók. Az Egyesült Államokban a szerzői és kiadói jogi védettség egy zeneszám esetében 95, míg Ausztráliában és Törökországban 60 évre szól.
Most volt a fókuszban hogy eladták Lenon vc csészéjét egy árverésen.
Csak nem köztünk van az új tulaj?
Ha szerencséje van a perem alatt talál még dns mintát