Ettől csak nőtt a kíváncsiságom!És nem öregszem meg hamar..... Az is érdekes, hogy a többszöri kérések ellenére, sok, sok dolog nehezen változik.
De mi így szeretjük!
ezt én is megerősíthetem a Shure Beta58-al és a TC Heliconnal is. Igaz, hogy a levelezés nem erősségük, de a fórumos kedvezmény fillére pontosan játszott.
2012 Karacsonya elott rendeltem 4 csomag Elixir 13-56 Bronze akuszt hurkeszletet .
Mivel marciusig sem jott meg , igy megvettem mashol .
Ezalatt az ido alatt tobbszor jartam szemelyesen is a Vaci uti boltban , Barnaval is beszeltem szemelyesen , de semmi nem tortent...: valahogy nem ereztem a - szerintem alapbol elvarhato - torodest .
Most rákerestem egyébként, a webshopokban tényleg 3000 HUF a húr, de rájön még a postaköltség is. Egyébként meg 4700*0.55=2585, tehát még mindig megéri. Persze akinek célja a minél nagyobb nyerészkedés, annak ez is drága, de azért átcímkézéssel vádolni nem kell a boltot. - Üzenem az ismerősödnek.
Én vettem 3 készlet húrt... Bár nem tudom, hogy mit jelent az "Ernie Ball coated" kifejezés, de Ernie Ball RPS slinky-t vettem két csomaggal, ennek erredeti ára 2310 ft volt (webshopokban 2100 Ft + postaköltség), ebből lejött 45%. Ugyanígy vettem egy 10-es csomag Fendert is, az is reális áron volt, a vége 900 HUF környékén állt meg.
Ha lett volna, 11-es piros Fenderből vettem volna 10 csomaggal, de egy végkiárusításnál természetes, hogy nincs minden raktáron. Azért még így is elég jól kijöttem.
"hogy ez mekkora vicc ez a Hangmester "végkiárusítás" !!
minden -45%
jaja, persze
egy pl. a sok között : Ernie Ball coated húrok mindenhol 3k huf, ez az ajánlott fogyasztói ár
... de náluk 4700 !!!!!!
hogy szórakoztak mindent átcímkézni, és a normál árokra pakolták fel a 45%ot...
Külföldi révén én sosem jutottam el eddig a boltba, ha a magyar adó- és fogyasztóvédelmi stb. törvények felzárkóznának, és a határon átívelő postai és banki szolgáltatás is értelmes színvonalú és árú lenne, talán a netről rendelnék is olykor (ma még kifejezetten nem éri meg, sajnos).
De a fórumot figyelem és az egyik legfaszább szakmai nonprofit kezdeményezésnek tartom. Ezért azt mindenképpen érték lenne fenntartani.
Egyébként sok sikert bármilyen megmaradáshoz!
Barna, itt a fórumon a "Használt" hangszerek hirdetéseiben mikor állítjátok vissza az elérhetőségeket?
Így semmi értelme az egésznek, egyébként pedig nagyon bosszantó, hogy kinéz az ember magának egy cuccot, és nem tudja felvenni a kapcsolatot a hirdetővel.
Kifejezetten a hangmesterrel nekem csak jó tapasztalatom volt, éppen ezért húrt és kisebb dolgokat mindig itt vásároltam. A fórumos nevemet kellett csak bemondani és 10% kedvezményt kaptam. Így jutottam hozzá például a lehető legolcsóbban a PolyTune hangolómhoz is.
Két napja kellett betont fúrnom.Elmentem a helyi vasboltba,mondom veszek egy betonfúrószárat,tiplit,meg csavart.Bemegyek,mondom Sziasztok.(Kis falu,ismer mindenki mindenkit.)A lényeg,hogy a nő a muterjával dumált.Nem köszönt,dumált tovább,én bementem a boltba...Mikor látta,hogy eltűnök a sorok között,már jött utánam,nehogy lopjak...de még mindig nem kérdez,hogy szeretnék-e esetleg egy seggbebaszést vagy valami...mondom elébe megyek a dolgoknak,megmondom mi kell,hatos betonfúrószár,bele tipli,csavar.Csaj néz,hát ezek vannak.(Egyébként nem vágom a témát,szal nem tom mi micsoda igazából.)Mondja,hogy csak esdéespluszos szárak vannak.És mondom az mi?SDS+...mondom azt értem,de az mit jelent??Hát hogy SDS+.Mondom a kurva anyád mostmár add ide max visszahozom...azt már nem is néztem,hogy a 6os szárhoz adott 8as tipliket.Ez az általános,én úgy vettem észre...
Multinál dolgozom, nem keveset külföldiekkel (a világ minden tájáról - szó szerint). Pontosan ugyanezt látom én is. A magyar kollegák mintha szánt szándékkal azt keresnék, hogy valamit miért _nem_ lehet megcsinálni, ahelyett, hogy megoldásokat keresnének. Néha még magamon is észreveszem ezt a hozzáállást, aztán persze igyekszem korrigálni, de elég elkeserítő A röhej az, hogy amennyi energiát belefeccölnek abba, hogy megmagyarázzák miért nem tudják megcsinálni (vagy miért nem az ő dolguk), annyiból két másik problémát is meg lehetne oldani.
Miki, ez az általános hozzáállás, ami tönkreteszi ezt az országot.
Amikor főnökként dolgoztam, ez volt a legkomolyabb időrabló tényező, hogy a dolgozni nem akaró alvállalkozók nyekergését hallgassam, akár telefonon, akár személyesen... mit miért NEM lehet megcsinálni.
Olyan is volt, amikor közölték (már egy építkezés közepén) hogy az ajtó küszöb márpedig 6 cm magas marad, mert NEM tudnak levágni belőle.. asztalosok!
Mondtam, OK. Este elmentem a teszkóba, vettem egy körfűrészt ötezerért, kimentem a helyszínre, kidöntöttem a két frissen berakott keretet (egybeküszöbös), levágtam az aljából, ennyi.
Másnap reggel viszont ordítottam, mint egy szörny, és brutál levonás volt.
Attól kezdve nem volt félrebeszélés.
És a szolgáltatásokkal kapcsolatban alakult ki az a véleményem, hogy alapvetően kétfajta ember van: Az egyik aki a problémát látja, a másik aki a megoldást. Adott egy szituáció, amelyet különbözően fogunk megoldani. A szolgáltatásoknak az a jó, ha olyan ember csinálja, aki nem a problémát látja, hanem a megoldást. Mindenki jobban érzi magát tőle. Most nemrég volt egy kíváló példa erre. Otthonunkban áttértünk a digitális televíziózásra, és most már egy kábelen van a tv a vonalas telefon és a net. Annak idején mikor a házat építettük, külön csöveket fekettünk a falba kiépítve a kábel helyét, hogy ne a falon fusson. Az ebben a falban futó kábelt kellett most kicserélni az újra. Ez kb 40m-t jelent, ami kis számnak számít, mert a házunk is kicsi. Nem kevesebb mint 3 ember jött ki megnézni 1 hónap alatt és egyik sem akart újrakábelezni, csak a fejüket vakarták. Ezek között volt olyan is aki még egy olyan papírt is alá kart irattatni hogy a munkát elvégezte. Nos kijött a harmadik ember...nézi...nézi... hát itt gond van, mondja. Mondom mi a gond? Azt mondja nem lehet cserélni a kábelt, mert bele fog szakadni. Mondom de már van benne egy kábel azt is valahogy beletették, nem? De a régi kábel az erős az új meg gyenge... na mondom én nagyon szívesen segítek önnek ha kell, de hogy a falon kívül nem fog futni az biztos. Mondom higgye el, nem ufók rakták be azt a kábelt ami most van bent. Na erre felszívta magát a manus, és elkezdett a kollégáknak telefonálni, hogy itt gond van. Jó hangosan a telfonba mondja hogy itt az ügyfél azt mondja hogy nem az ufók rakták be a kábelt.... stb stb. Mondja nekem a manus, hogy majd mindjárt jönnek a kollégák, és akkor majd meglátja miről beszélek. na mondom ezek itt négyen fognak majd engem győzködni ahelyett hogy kihúznák azt a rohadt kábelt, és behúznák az újat. Fel nem tudtam fogni miért ekkora probléma ez. Egyre dühösebb lettem, Megjöttek a kollégák.. na mondom most mi lesz. Erre az egyik közülük, legnagyobb meglepetésemre bejön bemutatkozik, kérdi mi a probléma, majd 1 mp alatt kiosztotta a kollégáit (szóban és a munkát is), közben viccesen elsztorizgatott a kisfiammal jókedvűen (még ő is besegített, hozta neki a fogót meg ilyenek) , és konkrétan 10 az az 10 perc alatt kihúzták a kábelt, behúzták az újat és beüzemelték a ház két pontján is a digit tv-t. 10 perc, és erre volt kint 1 hónapon át 3 ember, és eltékozoltak meg sem tudom számolni hány órát. Egy 10 perces melóért. Szóval ez hozzáállás kérdése. Azok akik nem tudták megcsinálni, azok meg vannak győződve arról, hogy a világ összesküdött ellenük, és nem látják hogy a problémáikban a legnagyobb ellenségük saját maguk. Sok ilyet látok, de ez egy olyan szép példa volt. Szóval ha egy hangszerboltban azt érzékeled hogy fontos nekik a te problémád amiért odamész az egész más eredményt hoz. Ez ráadásul befektetés is. Mert ha következetesen ilyen vagy éveken keresztül annak megvan a hatása. Szeretni kell ennyi...
Engem ha felhívnak telefonon, az első nekifutásukat illedelmesen végighallgatom. Ügyesen úgy szerkesztik meg mondandójukat, hogy a végére már bele is bonyolódik első kérdésébe: Szokott e ön...?
Na erre jön a válaszom: A kérdés nem ez. A kérdés az hogy zavarhat e ezzel? És a válaszom nem. Viszonthallásra. Még mielőtt kinyomnám a gombot még hallom mikor mondja hogy : megkérdezhetem...?
Mindenhonnan le van tiltva a számom, mégis kitudódik.
A bolti eladókról pedig az a véleményem, hogy ez egy szolgáltatás. Tehát mindenki azt kapja (a vevőktől amit megérdemel) Ahhoz nem kell sok ész, hogy az ember oda megy szívesen ahol jól érzi magát, ahol nem érzi magát kellemetlen vagy hasonló helyzetben. legyen ez egy 1500ft-os húrkészlet, vagy 1,5 m ft-os gitár. Ott ahol érzem, hogy itt nem látnak szívesen nem megyek többet. És ezt azért lehet megtenni, mert van internet, és egy csomó információ elérhető. Szerintem az egész piac eltolódik az internet felé. Például az egyik nagy áruházlánc is elkezdte a házhoz szállítást, és a húsok szebbek, mintha ott nézegetném. És konkrétan mindent megvehetsz. Szerintem még olcsóbban is jövök ki, mintha végigmennék a sorokon. Ha a minőség garancia javulni fog, minden területen ki fogja szorítani az élő boltokat, ez a hangszerboltokra is igaz. Szerintem efelé megyünk.
A "bunkó2 egy gallyazott fából készült rövid husáng, a "tuskó" a talaj felett kivágott fa gyökeres maradéka, szóval nyugodtan használjuk a modortalan, kulturálatlan kifejezéseket.
A telefonomban van olyan beállítás, ami egyszerűen ignorálja a számkijelzés nélküli hívásokat. Meg sem csörren, rezdül, simán "kinyomja". Jól bekapcsoltam, és azóta öröm van. A kis felső legördülő infó sávban van egy üzenet, hogy hoppá, öt visszautasított hívás rejtett számról. Helló!
majdnem jó. annyi a különbség például az általad említett gyógyfürdős és a kisiparos mesterek között, hogy míg a gyógyfürdőben álldogáló emberke egy alkalmazott, valószínűleg nem heti 3 milla nettóért, addig a kisiparos elemi érdeke, hogy te nála vásárolj, mert abból tud kenyeret venni az asztalra, túrórudit a gyerekeknek meg abból tudja kifizetni a vállalkozása rezsijét. tehát neki fontos, hogy ne a szomszédnál vedd meg a bármit. egy szarul fizetett alkalmazottnak attól látszólag (!!!!!) nem lesz kevesebb, hogy közömbös a vevőkkel/ügyfelekkel, vagy esetleg paréj. a két dolog összehasonlítása alapvetően lehetetlen.
amúgy nekem is volt hasonló tapasztalatom paraszt eladóval. egyszer egy moziban a jegypénztáros viselkedett vállalhatatlan módon (minden ok nélkül), erre csak annyit mondtam neki, hogy: na ezért ülsz itt apám. nyilván nem akartam bántani a munkáját, meg egyáltalán nem is lenézendő munka egy eladói munka, csak azt kell látni, emberek kényszerűségből bevállalnak mindenfélét, amit ki nem állhatnak (mert az megy ügyfélszolgálatosnak legtöbbször - tisztelet (:))az igen kevés kivételnek - aki zsigerből rühell emberekkel foglalkozni). a másik fele azért megy ilyen helyekre dolgozni, mert azért lusta tenni (vagy lusta volt tanulni), hogy komolyabb, magasabb fizetéssel/felelősséggel/kihívással rendelkező munkát keressen/találjon. mert ott már dolgozni kell, jobban oda kell magát tenni annál, minthogy "miben segíthetek? tessék, itt van, nyóccázhatvankilenctizenöt". sajnos az, aki tényleg szereti ezt a munkát, igen kevés. persze nem is fizetik túl...
egyébként a napszaknak megfelelő köszönés, akár személyesen, akár telefonban alap. sőt, telefonon illik be is mutatkozni, ha nem a haverod hívod. de én azt gondolom, hogy ezek a dolgok azért kezdenek működni. de lehet hogy én látom rosszul.
véletlenül sem szeretnék "tiszteletlen" lenni, de ez hülyeség, demagóg és nincs semmi értelme. véletlenül sem szeretnék etimológiai okfejtésbe kezdeni, de idézem: "jelentése: méltósággal lát el, nagyra becsül valakit, elismerést tanúsít valaki iránt, elismeri valakinek a tekintélyét, rangjának, állásának megfelelően viszonyul embertársához, elismeri valaminek a valós és az eszmei értékét".
önmagában az, hogy valaki ember, nem rendelkezik a fenti értékekkel. az egy másik dolog (amivel viszont egyet tudok érteni), hogy az emberek nem szavaznak egymásnak bizalmat alapvetően, ezért mindenki paraszt a másikkal. itt kérem ez a probléma.
visszatérve az előző példához az, hogyha egy eladó a boltban köszön, kiszolgál, akár a segged kinyalja, attól még nem tisztel, hanem helyén kezel, hiszen ez a dolga. tisztelhet azonban azért, ha valamiben jó vagy (pl. kurva jól gitározol, amikor próbálgatod a hangszereket), valamit elértél (elismert zenész vagy), vagy más példával élve tisztelhet valaki például azért, mert a cég, ahol dolgozol előléptet, mert jó vagy abban, amit csinálsz, tisztelnek a gyerekeid, mert jó apa vagy, mert mindent megteszel értük. leegyszerűsítve: önmagában azért, mert ember vagy nem jár tisztelet, arról nem te tehetsz... :)
Nem tudom, hogy melyik bolt volt ez, de most konkrétan látszik a forgalmazó viszonteladói felületén, hogy van készleten, szóval tudsz rendelni itthon is,ha akarsz, rövid átfutással, bármelyik Corttal foglalkozó boltban.
A csizma az asztalon tipikus esete.Egyszer szívesen látnék egy felmérést, a jelenlegi "sikeres kiskereskedők" alapvégzettségéről.
Egyébként, telefonos ügyben teljesen igazad van, ám a számkijelzés nélküli hívások majd mindegyike direkt marketing.Amelyik nem, az viszont valami adomány gyűjtő.Pár esetben hallanod kellett volna, amikor félbeszakítottam a lehengerlő beszédet, és közöltem a tarhálóval, hogy munkanélküli, és szívbeteg vagyok.Talán, ha volt kettő, aki elnézést kért....
jaja, a héten is voltam kis csapágyboltokban, ugyanez, köszönés részemről, magázódás, ők egyből visszategezik az embert, "mibe akarod rakni" ? Volt, ahol megkérdeztem, milyen gyártmányú az adott szimering, mire visszakérdez "miért, űrrepülőbe kell" ?
Honlap nincs frissítve, emailre nem válaszolnak, vagy csak késve... De azért szidják a multikat, a webshopokat, ez jellemzi a hazai kiskereskedelmet, tisztelet a nagyon kevés kivételnek.
A hívó fél mutatkozzon be először, szerintem ez a normális, minden esetben, mindegy, hogy mobil vagy vezetékes, látod a számát vagy sem.
Előfordulnak mondjuk telefonos csalások, akinek pont az kell, hogy mutatkozz csak be, aztán már a saját neveden tud üdvözölni, mint "nyertest"...
Egyszer nálam is próbálkoztak, csak a srác elrontotta a szöveget... 30-as vagyok, de úgy kezdte, hogy a "... a Pannon GSM... őőő a T-Mobile nevében hívom"... mondtam neki "hát, ez nem jött be" röhögött és lerakta...
Ja, és az ilyenek miatt kell telefonszámot, emailt "kódolva" beírni fórumokra, hirdetésekbe, így kevésbé tudják begyűjteni...
Az alanti beszélgetéseket elolvasva, majd egy cigi szünetet tartva, azon töprengtem, vajon miért él bennem elevenen, hogy az államosítások után, a szövetkezetekbe kényszerített iparos mesterek, például egy cipőkészítő, de sorolhatnám a mesterségeket tovább, miért köszönt úgy az üzletbe betérő embereknek, "tiszteletem"?
Nekem, jelen korunkban, mikor egy maszek szolgáltatását szeretném igénybe venni, nyílik a zsebemben a bicska, a "miben segíthetek" mondattól!
Miért van az, ha elmegyünk üdülni egy gyógyfürdőbe, kell pár nap, hogy az "üdülő társak" rászokjanak a köszönésre, az étkezések során, a jó étvágyat szavak kimondására.
Hányingerem van, amikor, lehet az akár egy hirdetésben megadott telefonszám felhívása, és annyit szólnak bele, tessék, halló, annak ellenére, hogy bemutatkozom, elmondom hívásom okát.
Lényeg, volt ilyen eset is, hogy a kétszeri bemutatkozásom ellenére sem köszönő hirdetőnek, megköszöntem a lehetőséget, és jó eladást kívántam.Hasonlóan kifordultam már több olyan boltból is, ahol a köszönés elhagyásán túl, meg sem kérdezték, mit is akar a, "kedves, rohadt vevő".....
hát nyilván nem arra gondoltam,hogy a valagát kell kinyalni, de amiből az okfejtés elindult az az, hogy még csak nem 9is köszönt az eladó.
Na most én nem tudom jobban megfogalmazni mint, hogy a kölcsönös tisztelet jegyében köszönnek egymásnak.
azt gondolom, hogy a kölcsönös a lényeg.
De, hogy tiszteletnek kell lenni a történetben abban biztos vagyok.
ez képzavar. a vevőt nem kell tisztelni. a vevőt ki kell szolgálni. és kiszolgálás alatt nem azt értem, hogy oda kell neki adni, amit szeretne, kiszolgálás alatt azt értik, hogy a valós, vagy generált igényét kell megfelelő módon kielégíteni. de tisztelet önmagában azért nem jár neki, mert ő a vevő... szerintem ti tisztelet alatt azt értitek, ami egy normális helyen a vevők igazi kiszolgálása. kár, hogy ez nem alapértelmezett mindenhol...
Azért álltam rá teljesen a gibbó menzúrára, mert így vastagabb húrokat tudok feltenni, azonos feszesség mellett. 10-60-as (10 13 17 36 46 60) készletet használok drop-C-re hangolva és nagyon bevált. Ez a készlet, ilyen hangolással 25,5-ös gitáron már túl feszes. Tudom, vastag húr=nulla sustain, de az nem érdekel, mert olyan brutál telt hangzást produkálnak ezek a húrok főleg mahagóni gitáron, hogy az leírhatatlan.
Szóval köze nincs a kényelemhez, mert ezek mellett használok kapanyél nyakú akusztikus gitárt is és soha nem zavar, hogy ott a vastagabb a nyak és még a menzúra is hosszabb. Tehát a megszokott húrkészletemhez szoktam gitárt nézni. Gombhoz a kabát...
Nem mustrálni kell, hanem kézbevenni és kipróbálni. Miért kötöd meg magad a 24,75-ös menzúrával? Az max. kényelmi szempont, de pl. volt már olyan 24,75-ös gitárom, ami kényelmetlenebb volt, mint egy másik 25,5-ös. Értelek, mert általában a 24,75-ös menzúra jön be nekem is, de ha egy gitár kényelmes, tetszik és jól is szól, akkor nem fogom otthagyni, csak mert 25,5 inch-es a menzúrája.
Nem mustrálni kell, hanem kézbevenni és kipróbálni. Miért kötöd meg magad a 24,75-ös menzúrával? Az max. kényelmi szempont, de pl. volt már olyan 24,75-ös gitárom, ami kényelmetlenebb volt, mint egy másik 25,5-ös. Értelek, mert általában a 24,75-ös menzúra jön be nekem is, de ha egy gitár kényelmes, tetszik és jól is szól, akkor nem fogom otthagyni, csak mert 25,5 inch-es a menzúrája.
Azért, mert 19 mm a különbség és nem látszik azonnal. Általában meg tudom mondani, hogy melyik a kettő közül, de nem 100% bizonyossággal. Minek tovább mustrálni, ha nem jó nekem?
"Minek az eladó, ha mérőszalaggal kell menni gitárnézőbe?"
Alapvetően teljesen egyetértek a problémáddal és a meglátásoddal, de azért hadd gonoszkodjak kicsit: minek neked tudni a menzúra hosszát, ha nem érzed, hogy 25,5-ös vgay 24,75-ös (esetleg egészen más...)?
Akkor nekem hazudtak, mert azt mondták nem lehet, mert nincs készleten (nem is lesz). Ez pár hónapja volt, de azóta sem láttam egyik hangszerbolt kínálatában ilyet.
Egyébként most néztem meg, a kék fixhidas van a magyar forgalmazónál készleten, tehát elvileg bárki, aki Cortot forgalmaz itthon, be tudja rendelni 2-3 napos átfutási idővel. Ha mást mond, az kamu.
Hát ez az. Nézd meg a gyártó oldalát. Fix hidas piros, tremolós kék. Ha viszont kattintasz, akkor láthatod hogy mindkét konstrukció elérhető a másik színben is (Magyarország területén kívül). Itt a hangmesteren most csak tremolós van a listában mindkét színben. Hajlandó lennék egy nagyobb összegben fogadni, hogy a piros tremolós nem létezik, nem lehet megvenni. Csak egy tévedés az oldalon.
Próbáltak már meggyőzni egy hangszerboltban, hogy vigyem el a pirosat. Az miért nem jó? Nem jó. Mint ahogy lehet bármilyen szép kék, ha tremoló van benne, ami elbassza a hangját. Nekem fix hidas kék gitár kell, 24,75-ös menzúrával. Ilyen is volt már. Hangszerbolti eladó nem tudott válaszolni arra a kérdésre, hogy az általam épp mustrálgatott hangszer normál, vagy rövid menzúrás. Minek az eladó, ha mérőszalaggal kell menni gitárnézőbe?
Persze,igazad van.
Amúgy ezen a linken ami szerepel,az nem lenne jó? Vagy nincs készleten?
Szerintem beszerzik,ha rájuk írsz.
Bár ha kint olcsóbb,akkor talán csak a garancia miatt érné meg elgondolkodni a hazai vásárláson...
Ez vevőbarát hozzáállás. Én sem szeretek látatlanban vásárolni. Főleg gitárnál necces, mert pl kitudjamilyen a top a gyári stúdiófotóhoz kiválasztott hangszeréhez képest.
Amúgy most rendesen felbőszültem. Jövő hónapban megyek Milánóba nyaralni. Talán viszek egy százassal több pénzt és megveszem ott. Hopp. 3 perc keresés után:
319 ojró? Ez 7 ezer forinttal olcsóbb, mint itt a hangmesteren és LEHET KAPNI... Nem egész európára eresztettem rá a keresést, hanem kifejezetten Milánó volt a cél.
Az elmúlt egy évben bármikor kéznél volt az a 121 ezer forint, amibe a gitár és a hozzá való gyári keménytok kerül. Nem tudtam elkölteni a pénzt a fenti okból kifolyólag. Elnézést ha kicsit nyers vagyok, de nem tud meghatni olyan KKV-k problémái akik egyszerűen nem hajlandók kiszolgálni. Nem hiszem, hogy az én nyamvadt kilóm húzná ki a hazai hangszerkereskedelmet a slamasztikából, de tény, hogy ez a pénz nálam maradt és gondolom nem vagyok egyedül.
Őszintén mondva most szeretnék egy jobb gitárt venni, de nem tudok egy olyan hangszerboltot sem ahol a választék nagy volna és le lehetne ülni nyugodtan egy-két órát próbálgatni.
Kinéztem a honlapon egy gitárt,meg is rendeltem,a tulaj srác pedig szólt,hogy sajna nincs készleten,és úgy néz ki,egy ideig nem is lesz. De ajánlott egy ugyanolyan árú,más márkájú gitárt,ami viszont nekem több szempontból sem tetszett,már eleve a márkától van némi távolságtartásom.
Megírtam neki,hogy köszönöm az ajánlatot de csak az eredeti megrendelésben szereplő gitár lenne érdekes számomra,visszaírt,hogy utánanéz a külföldi lerakatban,hogy van-e. Pár nap türelmet kér.
Ha jól emlékszem 3-4 nap múlva írt is,hogy megvan a gitár,3db-ot rendelt is belőle,úgyhogy tudja szállítani nekem.Másnap meg is kaptam a gitárt.
Volt bennem némi para a kipróbálás nélküli gitár vásárlástól,de a gitár típusról mindenhol jókat olvastam,és gondoltam bevállalom.
Nem bántam meg,remek kis gitár,és remekül beállítva meg is jött,ahogy kell.
Pár éve kinéztem magamnak a Cort M600-ast. Kb két éve megjelent a gitár kék színű változata. A gyártó oldalán a piros változat képe van fenn. Kattintani kell, hogy lásd a kéket, amit sehol nem lehet kapni Magyarországon. Először gondoltam minden üzlet azt a színt rendeli meg mintadarabnak, amit először lát, de nem. Mint megtudtam, az importőr nem hoz be egy darabot sem a kékből. Nem is lehet külön megrendelni... Nonszensz
Na ezért nem lesz soha M600-asom, vagy, ha mégis ragaszkodom hozzá, akkor külföldről kell behozatni. Hozattam is sok mindent az úniós csatlakozás előtt, mert akkor Magyarországon minden a duplájába került, mint az USÁban vagy Európában bárhol. Most az árak azonosak, de csomó minden egyszerűen elérhetetlen, mert az importőr szarik bele, hogy te nem az ő szegényes kínálatából, hanem a gyártó teljes termékpalettájáról választanál.
Ilyen hozzáállással tényleg csak a kezdő gitáros készletet lehet eladni 10 Wattos kombóval, hevederrel és pengetővel 24 990-ért. Akinek vannak igényei és elképzelése arról, hogy mit szeretne, az jobb, ha kerüli a magyar hangszerboltokat.
Elég szomorú de sajnos ez majdnem mindegyik hangszerboltban így van. A múltkor bementem egy helyi hangszerkereskedésbe. Van náluk kínálat is rendesen csak azt nem tudom hogy miért nem tesznek be egy olyan embert oda aki ért a hangszerekhez és a zenéhez. Odamegyek megkérdeztem próbálhatok e gitárokat. Azt mondta hogy igen és ennyivel le is zárult a beszélgetés. Semmi invitálás, hogy jöjjön nézzen körül, esetleg megmutatná a választékot, hozna hangológépet hogy a hangszert be tudjam hangolni esetleg megkérdezné hozzon e vezetéket és erősítőt amin kipróbálhatom. Semmi!
Hát ilyennel veszik el a kedvét az embernek. Eddig egy üzlet volt ahol egy kicsit értett hozzá a csávó, de ő megnézte neten a gitár paramétereit és el is kezdte sorolni. Mondta hogy lehet más színben is rendelni. Hozott hangolót behangolta, automatikusan hozott erősítőt vezetéket. Ott meg is mondtam neki, hogy ez messze a legjobb üzlet a környéken. Erre pár hónapjára bezártak. Akkor mit várunk azoktól az üzletektől ahol a vásárlók még az alap tiszteletet sem kapják meg, hogy legalább köszönjenek nekik az elárusítók.
Nagyon sajnálom! Eddig a tietek volt számomra a sikersztori. Egyik bolt nyílt a másik után. Veletek példáloztam, hogy legjobb védekezés a támadás. Sajnálom! Örülök, hogy a Fórumot tovább folytatjátok! Én a magam részéről továbbra is fontosnak tartom és köszönettel tartozom! :)
Tegnap kb. 10 percet sikerült bóklásznom a nem túl nagy üzlethelységben, mindezt anélkül, hogy a két ott dolgozó hölgy egyáltalán köszönt volna, vagy rákérdezett volna, mi a túrót keresek ott egyáltalán. A gitárok, erősítők egy részén nem szerepelt ár (azaz egyen sem láttam, de lehet, hogy tévedek), a falon lógó, biztos nem olcsó MM Luke ránézésre sem volt beállítva (brutál húrmagasság). A kotta-kedd nem tudom, hol jelent meg; sikerült eldugni minden információt az akciókról, a végkiárusításról. Nyilván nem vettem semmit, pedig volt szándékomban. Távozáskor (is) köszöntem napszaknak megfelelően, a hölgyek nem köszöntek vissza. Biztos kiábrándító a helyzet, ezt nem kétlem, csak ennek nem kéne ilyen látványosan látszódnia. Szomorú volt.
És most nem az lesz a vége mint eddig? Hogy június 1-én újranyílik máshol és ez csak reklámfogás?
Megmondom őszintén, nekem ez volt az első gondolatom
Persze ha nem így van, akkor RIP :P
Egyébként szerintem a régi SG-s felület sem volt rossz, az meg bárki regelhet ingyér.
Vagy fel lehet izzítani a régit...
És akkor most megszűnik az a nevetséges cenzúrázási kísérlet is, hogy kiszűrni próbáljátok a "konkurens" üzletek neveinek az említését is a hsz-ekben ?
2013-05-19 12:23 |
#2092
A lényeg az, hogy ne hordhasson össze hetet havat bárki, mit egy másik oldalon, ez tény.
A moderátor dolog az elég kényes téma, de mondjuk nem is az én feladatom eldönteni ki legyen, amit nem is bánok.:)
Lehetne valóban szakmaibbá tenni az oldalt, és tényleg érdemes megfontolni ezeket a felvetéseket, mert most még itt van a nyáj egyben, de ki tudja holnap mi lesz.
Igen és szerintem kellene pár vállalkozó szellemű embert keresni akik elvállalnák az oldal karbantartását a felhasználók által írt cikkek elolvasását javítását és megítélését, hogy van e értelme feltenni az oldalra vagy hülyeségeket ír az illető. Valamint moderátorok is lehetnének, hogy az oda nem illő hozzászólásokat eltüntessék.
Van még sok ötlet amit meg lehet csinálni és szerintem még az üzlet is mehetett volna ha kicsit jobban oda van figyelve a részletekre.
Való igaz, a tesztírás és esetlegesen a mélyebb szakmai "tényfeltárás"
jó ötlet. S ha elindulna egy ilyen folyamat, biztos, hogy menet közben jönne még sok jó ötlet.
Való igaz, a tesztírás és esetlegesen a mélyebb szakmai "tényfeltárás"
jó ötlet. S ha elindulna egy ilyen folyamat, biztos, hogy menet közben jönne még sok jó ötlet.
Való igaz, a tesztírás és esetlegesen a mélyebb szakmai "tényfeltárás"
jó ötlet. S ha elindulna egy ilyen folyamat, biztos, hogy menet közben jönne még sok jó ötlet.
Szeretnék pár ötletet adni, hogy Én miként folytatnám tovább:
Az első, hogy kérnék egy kis segítséget az oldal tagjaitól.
Utána csinálnék egy jobb fórumotort amiben jól el lehet igazodni, jó a keresője, sokkal jobban kezelhető és gyorsabb.
Az oldal bazár részét meghagynám és azt is egy kicsit tovább javítanám mert elég idegesítő beírni az összes település nevét egymás után új keresésbe. Itt szerintem csinálnék egy megyék szerinti keresést, valamint olyant, hogy megadná az ember az irányítószámát és megadná, hogy hány km-es körzetben keressen az adott várostól falutól. A hirdetésekben szerepelne, hogy melyik vároban található az eladni/cserélni kívánt cucc.
Ezek után minden felhasználónak küldenék egy visszaigazoló mail-t amit ha 60 napon belül nem igazol vissza akkor törlődik a profilja valamint a hirdetései, így az nem foglal további helyet.
És elkezdenék zenével, hangszerekkel, oktatással kapcsolatos cikkeket, teszteket feltenni, a tesztek írása pedig nyitott volna. Tehát egy itt lévő tag is tudna tesztet írni például az újonnan vásárolt hangszeréről és alul véleményeket lehetne nyilvnítani így segítve azt aki éppen új hangszer vásárlása előtt áll vagy .
Nagyjából ez volna az amit az elkövetkezendő időben megcsinálnék. Persze tudom, hogy ezek csak az én ötleteim amiket tapasztalatból írok és azt is tudom hogy lesznek olyanok akiknek nem fog tetszeni az új. De fejlődni kell nem szabad egy helyben megállni mert akkor lassan az emberek átvonulnak másik fórumra ami jobb és sokkal kényelmesebb használni.
Hát, sajnálom. Mindig szomorú, ha egy működő dolog elmúlik.
Bár én nem vagyok sűrű vendég itt, pipáim sincsenek, sokat olvastam, néha írtam is, és sok örömöt kaptam itt.
Itt a fórumon sok jó ember jött össze, és tud segítséget, tapasztalatot, tudást átadni egymásnak...
Ha a fórum megtartásához anyagi segítség kell, szóljatok!!!!!