Sziasztok!
Hátha tudtok ötletet adni, van kis hazánkban olyan üzlet, stúdió, akármi, ahol lehetőség van Greg erősítők kipróbálására, esetleg megvásárlására?
Előre is köszi.
Köszi Miki!
Nagyon szép hangja van. A kis kapcsolók segítségével nagyon sokféle hangon tud megszólalni. Robi ezt zseniálisan kitalálta. Sajnos a fotók nem adják igazán vissza az eleganciáját. Gyönyörűen néz ki. Szóval most öröm és boldogság van.
Gratula,nagyon szép darab a jobbos és a balos is (húú,ezt a páromnak is szoktam mondani.... ).
A jobb oldaliból nekem is kettő van,két "előfokcső foglalatos",cső nélkül. Szintén eszméletlen hangerővel tud mindkettő szólni,és nem mindig találom meg rajtuk a standby kapcsolót,viszont esztétikailag mindkettő nagyon tetszetős darab,büszke is vagyok rá hogy ilyen szép darabokat birtokolhatok. terveznék én még egy harmadik darabot is,csak ebben a mai világban ezt 2x is meg kell fontolni.
A bal oldali példányból is akad most épp kettő,meg két másik még készül,de azok itt offtopik márkájúak.
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat!
Hát igen, nem könnyű. A két nagyobb alszik, de a kicsi most is nyomja a hangpróbát a másik szobában, úgyhogy megyek is...
Greg bátyónk egyedi stílusú cuccokat csinál, már ami a kinézetet illeti. Jó, ha egy mesternek rögtön felismerhető a keze munkája, és nem csak a feliratból
Komoly.
Nekem csak kettő van a "jobb oldali modellből", mindkettő fullcsöves, és bazi hangos Hárommal nem lehet semmi... Respekt.
Nekem a kettő is gyakran feladja a leckét, na meg az asszony.
A jobboldaliból 3 már van nekem is, a baloldaliból még sajnos nincs egy se.
(Ugyanúgy készülnek, mint a jobboldali ? Hát helyes gyerek a Greg, de akkor lehet, hogy nem fog nekem ilyen születni...)
Na, ha már újrabőrözés, akkor én is beteszek egy képet, ezeken is "új bőr van".. Szóval, a képen a baloldali cucc már egy pár éves jószág, csak nemrég kapott új külsőt. 50W fullcső, 6L6 a vége, 12AX7 az eleje. Két 10-es Jensenen keresztül ordítja a világba a bluest. Ja, nem az én művem, de ismerem az apját... A jobboldali az én művem. Még csak pár napos, gyári bőr van rajta.. Ő is csöves, egy db "előfokcső" van rajta. Ehhez képest meglepően jól szól. A hangja még erőtlen, vékonyka, de ennek a modellnek pár hónap múlva jön meg a hangja igazán. Utána az ember legszívesebben keresne hozzá valami "attenuatort", de a tudománynak még nincs rá megoldása...
Egyébként a jobboldali modellből nekem van még itthon még két másik. Az egyik ugyancsak előfokcsöves, 2 és fél éves. Na ennek már van hangja... A másik 5 és fél éves, nem csöves, mondjuk inkább mos-fetesnek. Mind a külseje, mind a hangja nagyon szép... Több erősítőt nem tervezek, ezekkel is rendesen el leszek foglalva a következő 50 évben. És valószínűleg a pirossal lesz a legkevesebb gond... De ez így van rendjén. Mindenkinek jó hétvégét! Robi, mégegyszer köszi mindent!
buzi.. tudom, DE itt nem azt jelenti. A low - hi hangszer, szóval hi-ba ha Les Pault dugsz a lowba meg stratocaster kb. A lowba dugom a Les Pault. Az a hangosabb nyugi.
Pár percig pengettem rajta,mert már nagyon késő volt, de kompromisszum mentes eléggé. Gyönyörű tiszta,varacsk drive ha megtekered, és egy csodás rugós zengető. Fincsi.
Ennek van egy még egyszerűbb változata, azon csak hangerő és hangszín volt az előlapon (a hátulján pedig egy boost és az ahhoz tartozó tone-poti). Nekem nagyon bejött, amikor a Greg talin kipróbálhattam.
Kár ragozni!GYÖNYÖRŰ!!! Nem turkálsz a gondolataimban?Már hetek óta motoszkál az agyamban egy olyan fej, vagy kompót, amin van max. három poti, és két kapcsoló.
Viszont többet kell tolni a húron, hogy elérd a hangmagasságot, pont azért, mert enged a többi húr, emelkedik a tremolo, azaz rövidülnek a húrhosszok. Végeredményben az adott húrnak pont ugyanakkora feszítést kell adni, hogy meglegyen a hangmagasság, viszont ezt nagyobb eltolással tudod elérni. Érdekes, nekem pont emiatt kényelmesebb, ha ki van fektetve a tremolo. Persze, érzetre könnyebbnek tűnik, amikor lebeg, de tovább is kell tolni a húrt.
A Floydnál azért is más a helyzet (a soundon kívül) mert ott sokkal nagyobbat mozognak a babák előre hátra, adott karmozgatás esetén, mint egy vintage tremolonál. (pl ha egy vintage tremolonál letolja az ember a kart a testig, meglazulnak a húrok, egy floydnál ilyenkor már lógnak a húrok az ember bokájánál)
Értem. Azok talán nem annyira másznak el. Én is előszeretettel használom azt a figcsit, hogy megtolom az egyik hangot a "G" húron és közben megtartom annak szeptimét az E1 húron, de vállalható módon használható. Az ereszkedésnél mindig a legvékonyabb húrok engednek a legkevésbé. Minél vastagabb annál inkább ereszt hallhatóan...
Sokáig felfektetett tremolóval játszottam. Ahhoz képest a nyújtások érezhetően puhábbak. Sokkal jobban esik a kéznek. :) Könnyebb a tolás. Ez csak azért lehetséges, mert a többi húr enged amikor nyújtok. Volt floydos gitárom is rövid ideig, az azért nagyon más érzés, de nem tudnám megfogalmazni miért. Valószínüleg a sound miatt.
Ha jó a szemöldök nem szabad neki. legtöbb sajnos itt bukik el, de ha jól be van állítva semmi baja nincs...ugyanolyan mint egy floyd, csak ugye ez vibrato, az meg tremolo.