Tisztelt Ernste Bank.
Mivel Önök napi kapcsolatban állnak Mátyás királlyal,kérem adják meg sürgösen az elérhetöségét,
Ugy döntöttünk,hogy megint megkoronázzuk,"ezek" helyett!
Valamelyik kulturálisan alultáplált baromállat szomszéd elkezdte ütni a falat, így az első teszt röpke fél órásra sikeredett.
Bazzeg TETSZIK!!!!!
Így provizorice beállítottam mindent középre (első körben a nagy igyekezetben a torzított hangerőt is, átkapcsoltam tisztáról, arcom leszakította) aztán pengettem...tekergettem....pengettem....tekergettem, és nem jött ki belőle olyan hang ami ne tetszett volna. Hétvégén hazaviszem a tanyavilágba, ott ki lehet hajtani rendesen, max a szomszéd galambjai repülnek a falnak, és megzúzom, rendesen kihajtva, mert itt a panelban ezt nem lehet, egyszerűen nem bírnám a hangerőt. De az első benyomás kifejezetten jó! NAGYON JÓ!!!
szreintem lényegtelen,meg nem is értek hozzá...
A kérdésemben ami amúgy számított,az az,hogy a tápot nem zavarná meg a csere...nem úgy,mintha mondjuk 6550ből akarnék beledugni 2-t...XD
Mondjuk lehet,hogy bele se férne,de ha mégis,hát biztos nem tenne jót neki...
Létezik ilyen foglalatátalakító,de csak visszafelé,szóval EL-84-et(novál foglalat) dughatsz 6V6/6L6/EL-34,stb (oktál foglalat) helyére.
Amire te gondolsz,olyat én még nem láttam.
Mákos!
Orange Tiny Terrorban megoldható,hogy EL84 helyett mondjuk 6V6 zörögjön?
Mittomén foglalatátalakítóval,stb...tápok bírnák?
Jobb (metálabb) lenne a hangja?
No,akkor kb úgy nézne ki,hogy amint letisztázódik a vétel időpontja,előtte valamennyivel eljuttatom hozzád,aztán tőled viszem majd eladni...
A szívem szakad meg,dehát most muszály...
Remélem hamara túlleszek az ingatlanügyön,és úgy jövök ki belőle,hogy mindent faszányosan újravehessek...
Csá!
Mákos!!!
Eladóban van a Blekkmórom.
Arra gondoltam,ha akarod,még az eladás előtt elvihetem hozzád rajz+ilyesmi ügyben,ha sikerül mindent leegyeztetni.
KB úgy nézni ki a szitu,hogy amikor már tuti a vétel,felvinném pestre,mert úgy is ott történne az átadás.Az meg már nem oszt,nem szoroz,ha a fej mondjuk egy héttel hamarabb ott van nagyfaluban.Hmm?
Kb. mennyi időre lenne szükséged a rajzkészítéshez?
nem mindig baj a hamisság,lehet művészi célja,vagy például egy igazi koncertnél sem lehet szám közben hangolni!Halottam már én is olyan kortárs(komolyzenei) darabot,amelyben voltak tervezetten hamis részek,szóval nem minden metál,ami hamis!
Hátha másnak is hasznos lesz,írok egy pár sort a midi kábelezésről:
Adott egy midi vezérlőeszköz (pl midipedál),és 3db cucc,amit szeretnék egyszerre irányítani a midi pedállal.
Mondjuk effekt1,effekt2,és erősítő1.
A standard midi kábelezés szerint midipedál midi OUT-ból megy egy kábel az effekt1 midi IN-jébe,effekt1 midi THRU-jából effekt2 midi IN-jébe,effekt2 midi THRU-jából erősítő midi IN-jébe.
Az effekt1,effekt2 és az erősítő sorrendje a midi kábeleken (IN és THRU) mindegy!!!
Mindegyik ugyanazt a jelet fogja kapni,mert ami jel bemegy a midipedálból valamelyik eszköz midi IN-jébe,az bufferelve jelenik meg ugyanazon eszköz midi THRU-ján.SZóval ugyanaz a jel,mint ami bement az IN-be!
Így lehetséges egy midi lánc összerakása,egyetlen vezérlőpedállal.
A midi OUT kimeneteket csak akkor használjuk,ha azzal az eszköz midi jeleivel szeretnénk egy másik eszközt vezérelni. Ez a vezérlőeszköz lehet midipedál,midi sequencer,vagy akár az,hogy egy adott eszközt kézzel tekergetünk,nyomkodunk (Pl. effektcuccnál a preset tekerentyűt).
Ez a fenti vázlat azt feltételezi,hogy mindegyik eszközt külön-külön be lehet állítani,hogy adott midi parancsra (pl az 1-es bank 1-es pedáljára) hogyan állítsa be magát.SZóval előre programozható az adott patchre.
Létezhet olyan,hogy egy midi vezérlőeszközzel irányítunk egy midis eszközt (pl effektet),de azt szeretnénk (pl programozási dolgok miatt),hogy ez az effektcucc vezéreljen egy másik midi eszközt (pl sequencert),akkor ilyen lesz a kábelezés:
midipedál midi OUT-ból effekt midi IN-be,effekt midi OUT-ból sequencer midi IN-be.
Az én midi láncom pedig a következő:
Van két vezérlőpedálom,egy szimpla midipedál,és egy direkt az effektprocimhoz való Digitech 2101FC footcontroller.
Footcontroller OUT a rackes 2101 footcontroller IN-be (ennek a vezérlőpedálnak a használata is generál midi vezérlőjeleket a 2101 midi OUT-ján!),az ART X-15 midipedálom pedig az erősítő midi IN-jébe.Az erősítő midi THRU-ja pedig a 2101 midi IN-jébe.
Így az erősítőt és az effektprocit tudom egyszerre az X-15 midipedállal irányítani,de ha valami paramétert,vagy wah-t,vagy akármit kell állítani menet közben a 2101-en,akkor azt megtehetem a saját 2101FC footcontrollerével is,de az X-15-tel is,viszont ha a saját footcontrollerével csinálok akármit,az nem változtat a fej midi beállításain.
Ez így bonyolultan hangzik,de amúgy tök egyszerű.
Már csak gitározni kéne többet,hogy legalább a régi szintemet újra elérjem.
major 2 ,Raul volt a tolmács mert elakadtam az angollal ,oroszból is gyenge voltam. először átküldtem a direk hangot is az 1x12 re és éreztem hogy valami nem fasza ,megoldás a Kill Dry és így csak az effek jel megy át a cuccon a 2db, 1x12 re a direkt hang meg a 2x12.hát most meg lövögetem a soundokat ,de ezt nem lehet elbaszni mindenhogy jól szól, csak az effekteket kell jól belőnöm ,a direkthang nagyon király
Nagyon komoly cuccod van,le a kalappal!
Örülök,hogy összejött a midi téma.
Egy rackes cucc meg szerintem alapból komolyabb dolog egy pedálos kütyünél,ha fejjel van használva,volt pedálosom nekem is nemis egy,de most azt hiszem megállapodtam én is.
Szép az a kis 1x12 ládikó is!
(meg a konyha se rossz...)
ez kisebb, szebb, pofásabb ,és a füle fém, csak a ház műanyag.
ahogy magam ismerem lesz végfok, addig úgy sem nyugszom. cserélni már tudtam volna ,de úgy döntöttem marad mind a két fej
na itt az új motyó, hallgattam rád mester a GT passzolva,már csak a sztereó végfok hiányzik és kész a boldogság.
igazad lett Raul balfasz voltam a midizéssel,
Tavaly,mikor demoztunk,csináltam olyat,hogy két mikrofon a láda arcába tolva,aztán amikor elvittem stúdióba keverni,akkor inkább újravettük a gitárokat,mert nem volt benne dög,szépen csiripelt a teteje,de alja nem volt rendesen.Ott láttam az okosságot.
most nemazér, de még nem láttam olyat,hogy ne tolták volna be teljesen a szövetig legalább az egyik miksit, több miksis felvételnél is maximum 3-4 centit javasolnak, ahogy utánnanéztem, azt is a második miksinek.
A mikrofon kb egy tenyérnyi távolságra volt a láda arcától (ha nagyon bele van tolva,nem viszi át a láda mélyeit),tehát mondjuk 10-12 centi. Kis ládánál mondjuk lehet közelebb kellett volna tenni. A 3 mikrofonos felvétel sztem jobb egyébként,a thiele ládával egyébként is ilyen idegesítő zizi volt a hang tetején,ami a V30-as Labogákból nem jött. Ma megyünk le,majd állítgatok kicsit a mikrofonok arányán a felvételen,és kiexportálom megint. (Tök natúrak a minták,még a 3 mikrofon aránya sem volt belőve úgy,hogy ne legyen sok a térből.)Itthon nálam hangfalon jól szól,egyébként az én fülesemben is jól szólt lenn,miután beállítottuk a cuccomat rendesen.
baze, telefonálok, visszafordulok a monitorhoz, nézem, jéé, valami gáz van a jútúbbal, de szar a kép. körbeznézek a monitoron... bazzee az én képem a szar...
hm .. Mondjuk nekem nem studiomonitorom van csak régi Vidi láda meg 2x3 wattos csöves erősítő. meg kell hallgatni élőben az lenne az igazi :) Bár lehet, hogy csak az ízlésünk más, és ugyannyi mélyet hallunk, ami Neked sok, nekem kevés :)