e-mu-ban elvileg azok a konverterek vannak,amik a hd 192-ben.
digi 002,ami meg elérhető lenne,arról is hallottam már sok rosszat.
azért kínlódok az előfok kérdésen,mert a 1820m-ben csak kettő van,kéne még 6.de lehet,hogy akkor a pívi keverőnél maradok.
amúgy spl-t is szidják elegen.
mi (Stray Dog Studio) SPL Goldmike előfokot használunk,teljesen jól bevált,külső felvételeknél is,két csatornás-használtan 40k körűl ki lehet fogni,tehát kis szerencsével 4darabot(8 mikrofon)200k alatt be lehet szerezni
csütörtökön lefotozom-épp szétszedtem-darabokra-de lefényképezem az eggyes részeit.szerintem-ez az én véleményem-többet hoznál a minőségen-ha pro-tools rendszerre (HD,Mix)állnál át,utánna ráérsz még a a mikrofon előfokokon javitani,inkább arra költs.
kicsik benne a bemenőtrafók, nem megy elég mélyre,nem túl egyenletes a frekvenciaátvitelük,nagy jelet nem birnak,ráadásul single ended kapcsoláshoz valók,ami studio célra eggyes alkalmazásoknál túl nagy torzitású és zajú,nem mindegyiknek van középmegcsapolása primer oldalon,ami phantom táp kialakitásánál nem lenne hátrány-szóval a 70-80$ -os költségvetés bemenőtrafónként,nem véletlen...
pedig az lenne a cél.keverő van, peavey mark III. series ,16 csatornás.ez sokáig egy kecskeméti stúdió használatában volt.van rajta pre/post(fader)send és return,szóval jól le lehet venni róla a jelet,tudsz róla valamit?
nekem van egy "60-as évek beli,olasz,gyári,csöves,6 csatornás előfokom,trafós bemenetekkel,elképesztő(világitó plexi előlapos design-nal,ki/bekapcsolható hangszínszabályzókkal stb...amikor el akartam adni 200k-t nem akartak érte adni...
csatornánként :2 cső,bemeneti illesztőtrafó,kimenő trafó.csak az alkatrészköltség 200-300k HUF+munkadíj,ha igényesen akarod megcsinálni!ennyit meg nem áldoznak Magyarországon egy "sufni tuning"-ra,hiába szól jobban,mint egy gyári!-ez az igazság.
:D
Aha,tehát kapcsolós.
Régebben,mikor még a csöves végfokom volt (aminek a trafóiból lett a SLO kopi,a paneljai meg nálad vannak :D),akkor én is gondolkodtam venti berakásán,csak én úgy gondoltam,hogy veszek valami olyan hőszenzort,amit a csövek közé tudok tenni,valahogy belőni a hőmérséklet határértékét,és csak utána kapcsolna be a venti,ha túlmegy ezen a hőmérsékleten.
Aztán persze nem lett belőle semmi,a ventillátorom ebből a projektből maradt.
hát nekem kedvem az nemfogy mostanában:) a peavey is mikor készlet..hát ihajjcsuhajj, nagyon szép tisztája van, pedig tranyós az előfok és pár helyem kerámiakondi a csatoló..:)
jah, meg megcsináltam normáéisan azt a szimetrizáló potit a biasban..úgy, hogy a középső lába lemegy a földre, a msáik kettő meg a két-két csőre menő ellenállásra megy egy-egy 470k-s ellenállással, és így faszán lehet szimetrizálni vele:)
Akkor gyógyulgassál,aztán rakjad csak összefelé a motyót,mert kíváncsi vagyok rá.
Az idő az,ami nekem is kevés szokott lenni,aztán ha mégis van egy kicsi,akkor meg többnyire a kedv fogy el,vagy a fáradság nyom le.
hát nemjól, kicsit változtattam a csativáltó relék kapcsolásán, de nem volt sok időm foglalkozni vele, mert megcsináltam a peavey erősítőmet is (reklám helye: eladó 90rongyé" peavey deuce)meg most beteg vagyok, de már nagyon meg akarom csinálni
Majd írd le a tapasztalataid.
Jó kimenőket csinálhat amúgy....
Most már a vasa se bontott.
Én is gondolkodtam,egy EL-84SE kimenő tekertetésén,de még lehet,hogy másképp lesz megoldva.
Amit tőlem vettél sasszit+dobozt,azzal lesz valami egyszer?
persze, ez még kezdeti stádiumú kép, vannak furatok a csövek körül.
az egy marsahall vasra tekert cucc 6l6 hoz. nem biztos,hoygaz lesz benne. bajkverővel most van egy kimenő prodzsektünk, kíváncsi leszek a végkimenetelre :)
Szépen megvezetted a venti zoxigénjét,hogy merre szipákolja. :)
De a végcsöveket tartó fémlapra nem kéne még pár szellőző lyuk?
Mert gondolom az a cél,hogy előlről szíjja befelé,hátul meg fújja kifelé.
Amúgy fasza lesz.
A kimenő az miféle?
És simán csak nekiestél drótkoronggal?
Épp ma nézegettem,van pár trafóm (hálózatik),amit ki kéne mérni,de mivel csöves cuccban voltak,ezért nyilván jók is lesznek csöveshez. :)
Na,némelyik kicsit trágya,rozsdás picit a lemezek éle,meg ilyen aludarabokkal van összefogatva. Na,ha ezt lekorongoznám,meg kapna valami rendes összefogatást,esetleg fémburkolatot,tök jól nézne ki.
gondolkozom,hoyg lefestem hammerite kalapácslakkal, most festettem olyannak pár lemezt, és egész jól néz ki. majd eldől, de szeintem csak meghagyom a színtelen lakkot, cska keretet festem feketére.
Ez egy végfok lesz?
A rack előlapon a Mákos felirat az "lyuk" az anyagban,vagy csak a fekete szín van legravírozva?
Ha jól sejtem,akkor lyuk,és valami megvilágított plexi megoldás lesz mögétéve.... :)
És végül: bazmeg,neked rend van az asztalodon! :D
(látnád az enyémet....)
Régóta motorozom, a jelenlegi egy 750-es Honda Spirit. Ezekkel a csopperekkel max. 120-at megy a dolgozó, de inkább ballag és leseget. Egy V2-esnek legalább akkora lelke van, mint egy pár KT66-nak, rokonlelkek, hidd el!
" Motoron egyértelmű a menőzési presztízs-sorrend:
1. egykerekezés a városközpontban, közúton, a forgalomban
2. igazi donorstílusban zúzni városban és országúton, nagyon gyorsan menni, ezt kamerával felvenni úgy, hogy látsszon a kijelzőn a tempó is, aztán az egészet feltolni az internetre
3. gumit füstölni bárhol (nem veszélyes, csak iszonyú büdös).
Mondhatnánk, hogy ezzel nem a csajoknak akarunk imponálni, hanem a haveroknak, akkor viszont a motoros társadalmat egyetlen nagy buzizsúrként lennénk kénytelenek elképzelni."
De hát nem lehet mindenki profi bunyós! Mert ez a srác az, ami nem csak a jól bevitt találatokból, de abból is látszik, hogy nem rúgott a fetrengő kissebbségi pofájába.
Ja,láttam a rajzát,meg a layout rajzot,hát érdekes egy jószág ez így.
Győzködd csak még a srácot,mert ez így elég fosi hang.
Meg hát ez a libafos színű tolex....nagyon extrém.
Viszont jó kis rajzokat lehet csinálni ezzel az Illustrator progival,lehet,rá kéne gyúrni a használatára...