jajj, ezt majd elfelejtettem:
A matematikus sétál az erdőben,egyszer csak előugrik 3 fickó és elkezdik püfölni. Az egyik fa mögül két perc múlva felbukkan egy fekete ruhás alak fekete állarccal, és kardjával lekaszabolja a három támadót. Megszólal erre a matematikus:
-Köszönöm neked öööö.....
Erre a fekete ruhás vág egy nagy Z betűt az egyik fa kérgébe.
-Köszönöm neked Egész számok halmaza!
kondi átvezetésre gyanakszom. az alkatrészek egyenként kimérve jók. s mivel nem jelentkezett a probléma még egyszer bárhogy is akartam, nem jutottam tovább.
Volt nálam párszor az a DSL, egyetlen egyszer produkált elhalkulást. a Hangszínszabályzónál veszett el a jel. Nem kapcsoló fet, nem kondi. Forrasztások átnézve. Tápfesz rendben. Végfok rendben, loop renben szól mint állat.
Elsőnek is ne haragudjatok hogy mindig akadékoskodom meg kérdezgetek de ha tudtok segítsetek! :D
Miért lehet az hogy a Dsl50 fejem azt csinálja hogy:Éppen próbálunk ma és szól mint állat egy darabig aztán hip hop elmegy hangja és nem tudom miért!
A végfok az eleget szól magában de az előfok az nem akar úgy szólni alig van hangja!
Az első cso foglalata kicsit kontaktos de hiába igazgatom nem nagyon csinál semmit csak pattog egy picit ha mozgatom a csövet...
Mi okozhatja a problémát arra gondolok hogy a csőfoglalat a melegtól kitágul vagy mi lehet a baja?Mi melegszik túl?
ja ja fiatalítot, 92-től jött az új elejű, 300 tádéba nem gyártottak kézi váltóst 30-200-ig megy 4.ben nyomatékosan és a negyedik szabadon futós mint a trabi bisztos onnan lopták,2-ből indul 1 csak padlógáz kick down kaopcsolva,
tehát 2-3-4 aztán végig 4 míg meg nem álsz ,komfortos nem sporting az bisztos
Az enyémben ugyan van egy kompjúter,de csak a befecskendezést vezérli,meg ilyesmi.
Attól még szerelhető a gép manuál,nem kell diagnosztikai izéket meg hibakereséseket futtatni rajta.
Az enyém is fapad! :D
Csak a fékem szervós,mégis egykézzel körbetekerem a kormányt. :) Mondjuk 896kg csak a kocsi....
2 hete pl lengéscsillapítót cseréltem (eltört a rugó!),mondjuk nem egy nagy vásziszdász,4 csavar oszt kész.
Kis szopi mondjuk volt vele,mert a Vateráról vettem azokat,amiket beraktam,csak azt nem figyeltem,hogy a régi rugón 3 menet van ritkábban,az újabbon meg 4 menet,kicsit sűrűbbre tekerve. Így keményebb az eleje,és nem ül le annyira,kicsit magasabban van.De most így marad egyelőre.
Ezzel ki is merítettem az "antituning" fogalmát,valaki leülteti az aszfaltra a kocsit,én meg fel! :DDD
Ja,egy jóféle olajos bicófék elég drága,a bowdenesekből meg tényleg csak a legjobb a jó,de persze az ára is a legjobb.
Amúgy nekem se ártana féktárcsa a kocsira,bár még egy felszabályoztatás talán belefér...
Fékbetét is kell majd,mert májusban meg műszakis lesz.
Pénztemető,bazmeg.
Üdv.mindenkinek itt a fórumon!Némi segítség kellene a hozzáértőktől.Laney VC30-as kombóba szeretném kicserélni a reverb tankot.Az eredeti gyárilag beszerelt Accutronics 4BB3C1B típusút szeretném kicserélni Accutronics 9AB3C1B típusúra.Ugyanis az utóbbinak néhány perc kipróbálás után jobban tetszik a hangja.Megoldható e ez az erősítő meghibásodása nélkül,Ugyanis a műszaki paraméterei (input és output inpedancia) eltérőek.Köszi a válaszokat!
Nagyon jól, a legjobb minőségű csövek voltak az Amperex-el együtt, amit valaha csináltak. Így orosz reissue-ba is jó kell hogy legyen, bármelyik mai gyártásút leveri!!!
No, te fázisturkászó kondenzátorbuzi, le sem írod, hogy ez milyen típus?
Csak nem JTM45? Meg azt sem, hogy mennyibe kerültek ezek a "kis" változtatások? Meg azér" kíváncsi lennék, hogy azt a panelt honnan szereztétek...