TC.ELECTRONIC G-NATURAL akusztikus gitár padlóeffekt eladó! 135000.-
Új állapotban, dobozával. Nem csak akusztikus gitárhoz! (új ára 210) tel: 06-30-9484307
Volna egy kérdésem A TC G-majro tulajdonosok felé.
Próbálom változtatni a hangerő pedál karakterisztikáját a használati utasítás szerint, de semmi változást nem tapasztalok (nagyon későn kezd nőni a hangerő, de ott túl hirtelen).
Valaki tudna segíteni?
Köszi szépen!
Én is tudok hasonló jó hírekkel szolgálni. Én egy Yamaha MFC10-el mindent tudok vezérelni, az alsó sort patch, a felső sort cc üzenet váltással.
Mondjuk előtte már kiokosodtam, a GT10-emet próbáltam hasonló munkára bírni, némileg több időt pocsékolva...
NM, szívesen osztok meg minden tapasztalatot, mert Én nem szoktam élvezni ha mást "szopat" valami...minek tartsam hétpecsétes titokban a tapasztalatot. Kb. fél évet szidtam, mindenki mindenkiét, hogy miért nem lehet ezt megoldani visszasírtam a villanyvasutat sokszor......de a végén, megszültett az eredmény......
látom szaki vagy a témában, Akkor egy kérdést engedj meg
Szívtam vele sokat méghozzá, ha a 1010-es pedálját hozzárendeltem a gmajorban levő pitch shifterhez akkor nem bír a pedál 0 rtékre visszaállni. Hiába kalibrálorm lenyomva 127 nyitva 0 elmenti, majd ha használom nyitott állapotánál 1-2-3 értékeken marad, ami játék közben elég kellemetlen. Van tipped mia gond ezzel?
Nagyon köszönjük. Már továbbadtam a technikai segítőmnek a dolgot, mert én továbbra is csak gitáros vagyok. Azért egy dolgot nem értek, miért nem lehet valamit rendesen megcsinálni? Miért kell egy pedálhoz külön kitalálni hogy milyen eprommal lesz jobb, ill. a rétegeket csak softveresen átlátni, mmiért kell a lápeffekteket Eldzsivel moddoltatni, miért kell Sublime pu-kat rakni komoly hangszerbe, hogy jól szóljanak. Megint mindenben elvan rejtve egy kis sz_r. Jó példa volt, a Nikon egyik utolsó filmes gépvázában csupán egy alkatrészvolt műanyagból, a filmtovábbító fogaskerék...
Köszönöm a bizalmat.
A probléma az lehet, hogy én Debrecen közelében lakom, ezért ha aktuális lesz, lehet valami postázós-átutalós dolgot lesz jó megbeszélni.
A linket végignéztem, és ennek köszönhetően sikerült az expression pedálokat feléleszteni, amit szintén köszönök.
Látom, a stompbox-on kívül is sok hibát javítottak, így mindenképpen érdemes lesz, de szinte biztos vagyok benne, hogy működni fog az is.
Az hogy milyen effect van a végén, vagyis mit vezérelsz vele akkor van jelentősége, amikor azt kell visgálni milyen vezérlést tud fogadni az effect.
Ha pld. az ART egyes "box"-ai tudnak midi CC üzenetet foagdni akkor fog működni a stompbox mód.
Nagyon szívesen, odaadom kipróbálásra is, nem egy olyan tétel hogy félteném vagy bizalmatlan lennék és ráadásul igazán nem is hirdetem....elvan otthon.:D
Nagyon örülök az információnak. Én ART SGX-T2 effekthez használnám, de gondolom ennek nem sok jelentősége van, arra lenne szükségem, hogy az egyik exp. pedál 4 a másik a 11-en küldjön értékeket. Sajnos, Midi Monitor szoftverekkel is ellenőriztem a két expression pedál az égvilágon semmi adatot nem küld. Igazából tényleg abban bízok, egy ilyen EPROM csere megoldja. Ha pár hét múlva még meglesz az UNO, valószínű érdekelni fog.
Már régebben írtam ide, egy behringer FCB1010 és G-major, problémával kapcsolatban és sok jót nem írtatok, sajnos.
Ellenben, túljutottam a problémán és ezt kell hogy mondjam, zseniális dolgokat lehet csinálni ezzel, a MIDI vezérlővel és G-MAJOR bármeik verziójával együtt.
Egy dolog, kell hozzá ill. célszerű mert különben idegörlő ez egész és nem is biztos hogy olyan élvezetes mint az ember szeretné:
Méghozzá egyILYEN.
Ez egy EPROM az FC1010-be, amit rendkívül egyszerűen ki kell cserélni az eredetivel és a cucc képességeit változatja.
Kiváló leírások találhatók itt.
Ezzel az eprom-al, gyakorlatilag egy elég komplex vezérlés valósítható meg, ugyanis képes pld. "sompbox mode-ban" ban működni, vagyis be lehet programozni, hogy melyik pedál, melyik részt kapcsolja a G-MAJOR-ban(MOD, REV, stb.) mindezt tudja, kombinálni egy PATCH váltás móddal is, vagyis akár elérhető olyan is, hogy alapértelmeztten egy PATCH-ben be van kapcsolva egy REV és egy DELAY, de menetközben úgy döntesz bekapcsolsz egy MOD effectet, akkor egy kombnyomás mintha egy stombox lenne.
Hosszasan logikáztam, Én is még a leírások alapján is, a dolog lényege, hogy kicsit fordítva kell gondolkodni. Minden a PATCH-hez tartozó olyan paramétert amit, a MIDI vezérőhöz rendeltünk, ott kell programozni, nem az effectben.
Kicsit furán hangzik, de ha valaki, szerez egy ilyen epromot és elolvassa tényleg rendesen a leírást akkor megérti.
Ami kicsit nehezíti a játékot, hogy a programozás kézzel nagyon komplikált, érdemes a fenti linek található softvert leszedni és egy MIDI-s angkártynkeresztül csinálni, pikk pakk megvan és át is látható. Szívás a dologgal, hogy az FCB1010, nem hajlandó mindenféle MIDI-vel komunikálni, pld az ilyen egyszerű USB-MIDI átalakítókkal neem egyikkel se ment, nem árt egy jobb hangkártya......
Ha az ember tovább kutakodik, létezik egy másik eprom is hozzá, az EUREKA, ezt is kipróbáltam, ez valamivel költségesebb, tudásában talán kicsit több mint az UNO és a vezérlő alapképességein is upgrade-el kicsit, ez is tök jó, manuálisan is könnyen kezelhető, ellenben valamiért nekem az UNO jobban bejött.
Ezzel a kis hozzászólásommal, próbáltam segíteni a TC-s kollégáknak, akik igazán ki akarják élvezni, az effectben rejlő lehetőségeket, nem csak egyszerű bank-patch váltás szinten.
Ha kérdés, van nyugodtan írjatok.
Egyébként, véletlenségből(tényelg abból, mert véletlen kettőt rendeltem) ven egy UNO-m
és használaton kívüli EUREKA is megvan, ha valakit érdekel.
tc. Helicon Voice Tone T1
Stúdió minőségű mikrofon előfok / kompresszor / adaptív multiband eq. / deesser / fantom táp
egy pedálban. USB-n frissíthető software. Fejmikrofonba éneklőknek kötelező darab, de
minden énekesnek ajánlom. 2012/04 havi vétel, karcmentes, usb kábellel, tápjával és…. Dobozával! (Eladás oka: VoiceLive Play –t vettem…)
23.000,- Ft
Félek nem fogok sok örömöt okozni hozzászólássommal. Egy éven keresztül pár száz órát rászántam az FCB 1010 expression pedáljaim felélesztésére, vittem szervizbe, szedettem szét olyan emberrel, akiben jobban megbízok, mint a szervizben. Úgy néz ki, minden rendben van, azt sikerült programozni, hogy egy preset-ben a LED aktív legyen vagy ne, de mintha MIDI utasítás nem jönne belőle. Mondhatnám azt is, hogy a bankok és a presetek közti váltáson kívül, még semmit nem tudtam elérni. A processzorba írtam egy presetet, amiben nincs effekt, az nálam a Bypass.
Sajnos, az utóbbi időben már feladtam, mert a végén sose fogok gitározni, csak ezt taposgatni egyre idegesebben, de ha véletlenül rájövök valamire, megírom, illetve én is köszönettel venném, ha valaki tudna segíteni.
Sajna a Behringer nem a felhasználóbarát kezelhetőségéről ismerszik meg....Pedig a legtöbb gitáros nem programozó matematikus végzettségű. Persze aki átlátja a rétegek, utasítások és lehetőségek labirintusát az azt mondja, hogy nagyon jó és sokat tud. Tudom, nem vigasztal, de nem vagy egyedül...
Tudna nekem valaki konkrét tanàcsot adni G-major Midi vezérlésben?
Örömmel lettem tulaja egy G-majornak és egy Behringer FCB 1010-nek, mivel nem vagyok jártas MIDI témàban kellene egy kis útmutatás!
Pár dolog ami nagyon fontos lenne:
- a leírás szerint lehet midi-vel vezérelni a "bypass all" funkciót, de nem bírtam megcsinálni! A minden effect kikapcsolása a presetben pedig kicsit fapados!
- ugyanez a helyzet a tuner-el is tök jó lenne ha behringer 1 gombnyomásával muteolná míg hangolás van!
- az expression pedálok beállítására sem jöttem rá.
Szóval nagyjából azon kívül hogy tudok váltani a bankok és pressetek közt semmi másra nem bírom rávenni!
A leírásaikat is olvasgattam de nem tudom összefésülni öket, hogy ha ezt meg azt akarok megcsinálni mit kell megnyomni a cuccokot!
Igen,manapság már szinte nevetséges áron hozzá lehet jtni egy SGX-hez,pedig valaha csúcsmodell volt,és a mai napig kurva jó,teljesen egyetértek abban,hogy sok mai cuccnál is jobb.
Nekem marad az ART, bár csak otthoni gyakorlásra mert teljesen átálltam T.C.-re, de attól még nagyon jó cucc és milliószor többet ér bármelyik kis padlóeffektnél, és most már elég olcsón lehet szerezni.
Jaja,volt. Egy sima SGX-2000-es,amit később chipeltem Expressre. Most is valamelyik fórumos tag birtokolja,de pontosan nem is tudom,már kinél van. Tiby-é volt utoljára.
Annyi bajom volt azzal a cuccal,hogy a torzítás gain-je kicsit kevés volt,nekem meg higain kellett volna.Meg mondjuk a cső az félig kamu benne.Az effekt részét nagyon szerettem,bár icipicit színez,de akkor is jó,és könnyű kezelni!
Volt még Boss ME-6,Digitech 2101,Digitech 2101 Limited Edition,Digiteh 2120 Artist,két Behringer V-amp2,most meg egy POD X3 Live van. :)
Az ART-nál jobban vágom azért a Digitech-eket,többet upgradeltem abból is,meg az X3L-imat megcsináltam,hogy ne szakadozzon az USB kapcsolat,mint szinte az összesnél gyárilag.Most atom stabil. :)
De az ún. közönség túlnyomó többségét egyáltalán nem érdekli,hogy te min nyomod az arcába a zenét,egy 50ezres tranyós erősítőn,vagy egy 500ezres csövesen. Így értem,na.
Én úgy gondolom,ha valaki nem űberfasza gitáros,de megvan rá a pénze,lehetősége,akkor igenis vegye meg azt a cuccot,amit szeretne,ami inspirálja,még akkor is,ha nincs annyira szüksége olyan komoly cuccra,és nincs is olyan szinten tudásilag.
Miért ne?
Ez a fórum is tele van ilyen emberekkel,és ebben én nem találok kivetni valót.
JETI PJ szett.
Egyben 35eft, külön-külön 20-20eft.
Posta lehetséges, előreutalással.
Sennheiser EW145 G1 Wireless mikrofon szett.
- Freq range 790-822 MHz
- MD 845 miki
- SKM 100 adó
- EM 100 vevő
- MZQ 1 kengyel
- NT 2 adapter
- Töltő
- 2 aksi
- 2 tatyi (mikinek,vevőnek)
- 2 pop fliter
- Újszerű állapotban,gyári dobozában
- Hozzá grátisz Warvick Rockstand gémes állvány!
80eft
Posta lehetséges, előreutalással.
Ampeg SVP-BSP Fullcső rackes előfok.
- Két,egymástól független csati (clean/od),egymással mixelhetőek.
- Gyárilag 220-as verzió.
- Billy Sheenan szignó/ritkaság.
- Tetején,alján 1-2 karc,ezen kívül csili-vili állapot.
- Bitang hang,recording out,és egyéb nyalánkságok.
120eft.
Posta lehetséges, előreutalással.
1db ősöreg PA láda, 212-es tölcséres kivitel.
- Semmi műanyag,csak fa+fém.
- 65x70x75 méretűek,és kegyetlen nehezek.
- XLR csatlakozók.
- Kerekek helye kialakítva.
A kettő együtt üresen:
10eft
JEFE énekmiki+ körtalpas egyenes állvány (kezdő cuccos)
Érdeklődni csak telefonon,a nap bármely szakában.
Képeket MMS-ben küldök.
A motyók kaposváron vannak,de pécs-kanizsa-fehérvár-pest helyszínek is szóba jöhetnek.
Több cucc együtt olcsóbb! ;)
- 70/5259585 -
Sztem pont a hangszer az a kategória, amivel komoly pénzeket kereső emberek soha nem sznobkodnának, mert az a réteg, akik velük egy szinten van, semmit nem ért hozzájuk, r-go senki nem fog beszarni tőle, hogy neki van otthon 4 Diezel full stack-je..
Akkor inkább vesz vmi komoly festményt, műtárgyat, autót, házat, nyaralót, stb..
jo de én bátran kijelenthetem, hogy megtaláltam azt a soundot amit kerestem, és nem azért modoltattam, hogy eladjam. bármi közbe jön a fej marad!!!!!!!! inkább veszek hozzá vagy csináltatok, ami most is folyamatban van.
tényleg nincs valakinek egy gyári 2ch dual rectoja amiben minden eredeti? egy tesztre elmennék nagyon!!!!!!!
Az egy dolog, hogy te mennyit kérsz érte(vagyis szerinted jelenleg mennyit ér), az meg egy másik, hogy mennyit fizetnének érte. A moddolás pedig annyira szubjektív dolog, hogy van, akinek nem is kellene a cuccod, mert azt mondja, hogy inkább eredetit venne, még ha jobban is szól a tiéd.
Az, hogy buktál-e az üzleten, nehéz kérdés, mert azt a közel 300k-t és amit a moddolásra költöttél befektethetted volna és most több pénzed lehetne, amiért jelenleg szarért-húgyért vehetnél mondjuk erősítőt...
Erről van szó. Tök mindegy, hogy egy Gibson LP 380k-ért jó vételnek számít, ha nem veszik meg két dolgot tehetsz:
1. lejjebb viszed az árát(ergo elkótyavetyéled)
2. tovább hirdeted ezen az áron, de akkor meg áll benne a pénzed és nem vagy kisegítve
én is nemrég kezdtem el építtetni egy esp george lynch tigris grafika/kramer szuper strat test reverse hokiütő fej, 40 éves kőris,jávor nyak dió átmenővel 22 bund 25,5 floyd tekucsi trs 101 és pikknek vagy bareknuckle holy diver vagy valami seymourt választok.
Ha még nem próbáltál "mindent", akkor nagy valószínűséggel azt sem tudod megítélni helyesen, hogy mit is akarsz! Gitárt csináltatni annak érdemes, aki már tudja, hogy mit akar, és hajlandó elfogadni azt a tényt, hogy a csináltatott hangszere a piacon a töredékét fogja érni, ha netán el akarná adni vmikor.
gondoltam, már arra is hogy lehet jobban járnék, ha a gitárépítő barátommal csináltatnék egy gitárt. persze minden hardvert megvennék hozzá és az olyan lenne amilyet én szeretnék. olyan irreálisan drágák a gitárok!! hangszerben talán ők a legdrágábbak, mint bármiféle kütyü.
Ha pénzre van szükséged(méghozzá viszonylag rövid időn belül), akkor tök mindegy,hogy mibe van a pénzed(hangszer,arany,részvény,stb..)valószínűleg bukni fogsz.
azért nem egészen. én a mesa fejemet 290 ért vettem. trafóval meg a sok modifikácioval most nem adnám el 370 alatt. de szerintem 350 et kérhetnék érte, egyszer csinálnék egy AB tesztet gyári és a modolt között... kíváncsi lennék a gyári cucc gazdájának a fejére, ha hallaná egymást mellett a két cuccot.
a lényeg a lényeg. buktam az üzleten? szerintem nem, még nyertem is
Ki kell próbálni mindent, amit csak lehet. Én azt mondom, hogy ha tudsz, legalább egy hetet tölts el minden gitárral, akkor már érezni és tudni fogod, hogy szeretni fogjátok-e egymást, vagy esélytelen a dolog.
Nekem ez már nem az első LP és tudom, hogy soha nem fogom szeretni ezt a gitárt, és nem a hangja miatt, mert az nagyon rendben van. Rock gitárban MM JP6 nálam az überelhetetlen, vintage-ben meg a Telecaster nyert. Strato se jött be hosszútávon, másnak meg az a mindene. Hiába, nem vagyunk egyformák, és ettől szép a világ..gondold el mindenki uabban a ruhában járna, és ugyanazon játszana..
1. ha arányaiban nézzük, a Gibson LP-kből sincs itthon több, mint a többi gitárból
2. az sem igaz, hogy aki felnőtt lp rajongó, annak már van lp-je
3. akkor szerinted a drága, egyedi gitárok a jó befektetések? Azokat meg pont amiatt nem tudod eladni, mert kvázi a te igényeid szerint építették...
én nem vennék amugy gibsont, valahogyan a prs jön be. egyszer nagy leszek nekem is lesz egy még hozzá asszem sc245
nekem volt már 2 gibson pickupom és befürödtem vele, ami most van az egy 500T, a sound az nagyon tetszik, de szervizelni kell mert gerjed nagyon ha közel állok kisszinpadon és rohadt idegesítő egy dolog.
én már ez miatt sem vennék gibsont elpártoltam tőlük, igaz még nem volt soha se gibsonom se prs-em, de asszem nálam az utobbi lesz a befuto
A Gibson LP azért nem megy el gyorsan, mert sok van belőle, és kicsi az itthoni felvevőpiac.
Aki felnőtt LP rajongó, annak már van, aki meg még csak vágyik rá, annak válságtól függetlenül sincs pénze ilyen értékű gitárra. A LP nem likvid befektetés, ahogy egyetlen olyan gitár sem, ami drága, de nagyon populáris.
lehet, hogy nem megy el olyan gyorsan, de még mindig többet ér mint a semmi....
ha valaki már gibson gitárt vesz azért az már egy magasabb kategoria.... nálunk azért több az olcsobb cucc mint a drágább.
és szerintem sokan ugy is vannak vele, hogy nem adják el.
Azért ez sem feltétlenül igaz. Ha az emberek jövedelmének vásárlóértéke csökken, akkor biza hirdetheted te az akármilyen jó hangszered jó áron, nem nagyon tudod eladni(legalábbis nem rövid időn belül). Gondolj csak arra a Gibson LP-re, amit hirdetsz.
Abban viszont igazad van, hogy a technikai kütyük nem értékállók, de ennek az az előnye, hogy az újabb, nagyobb teljesítményű cuccokhoz is olcsóbban jutsz hozzá.
A csajozást nem keverném ide, mert azok, akik kocsival akarnak csajozni, csak végtelenül ostoba lotyókat fognak találni, ugyanis csak azoknak szempont a jó verda egy férfinél..mondjuk ez a zsák a foltját effektus, tehát tképpen rendben is van ez így. Normális ember az autót egy olyan tárgynak tekinti, ami eljuttatja A-ból B-be lehetőleg biztonságban és kényelemben. Se több, se kevesebb.
A színapadról csajozás is nyomi dolog. Akinek egy nőhöz bármiféle segédeszközhöz van szüksége, legyan az autó, vagy épp színpad, az szimplán balfék.
azt tegyük hozzá, hogy csak a jo hangszer jo befektetés.
A gagyik ugyanolyan buktás üzletek, mint a többi más elektronika.
uj telefon, kitröli szarás után a segged:)
nem elég hogy lehet hivni meg sms-t irni?
meg ezek a méreg drága autók, de sajnálnék kifizetni értük annyi pénzt....
de tudod a menő manók, meg a csajozás......:)
pedig csajozni a szinpadon a legkönyebb:)
Pontosan, a hangszer jó befektetés! Engem már többször húzott ki a csávából, hogy volt olyan hangszer, amiből pénzt tudtam csinálni, míg aki ugyanazt az összeget teszem azt vmi plaza tv-re, számítógépre, vagy bármi egyéb elektronikai cuccra költötte, az szopott volna keményen, amikor hirtelen pénzzé akarja tenni..
Soha nem értettem azokat, akik 3 havonta cserélgetik a telójukat, fél évente a laptopjukat, mert ezt én is pazarlásnak érzem, ugyanakkor tiszteletben tartom, hogy ő ettől érzi jobban magát, mert neki ennyit dobott a gép ebben az életben..( sok ember az értéktárgyakkal csak kompenzál )..
Elég empatikus ember vagyok, könnyen át tudom érezni mások helyzetét, mivel az első 17 évem nekem sem volt fáklyás menet, és nagyon durva dolgokon mentem keresztül, de éppen ez tanított meg arra, hogy minden embernek megvan a maga harca, és nem feltétlen szerencsés súlyuk szerint hasonlítgatni őket egymáshoz, hiszen ami neked viccnek tűnhet, az másnak lehet, hogy az "életet" jelenti.
Gondolj bele, hogy diákként milyen problémáid voltak ( holnap témázáró x tárgyból, vajon a csaj észrevesz-e a másik osztályból, stb.), amelyek akkor neked az életet magát jelentették, és el nem tudtál volna képzelni nagyobb gondokat, most meg már nyilván röhögsz ezen, és azokon is, akik most élik át ugyanezt életkoruk okán.
Ugyanezt átvetíthetjük a felnőtt életre úgy, hogy a Föld különböző helyeit vizsgáljuk.
Ami neked itt most óriási probléma ( mittomén, nem tudsz venni egy kenyérsütőt, új gitárt, kábelt, húrt, akármit) az nyilván egy afrikai éhező gondjához képest lófütty..
De te itt élsz, ide születtél- ezért írtam, hogy "valahol" minden ember, mert nyilván a születésed helyét és körülményeit nem te választod - itt kell boldogulnod, és a szülőfölded mércéjével méred magad és a helyzeted, és aszerint nem vagy abban a helyzetben, hogy te aggódj és gondoskodj mások helyzetéről!
Jellemző egyébként, hogy mindig a kisemberek segítenek először, ha baj van-lásd itthoni katasztrófák- a sok milliárdos, akik büszkén pózolnak a csillivilli újságok címlapján meg faszán ül a pénzén..ez a no comment kategória..
Szóval a lényeg, hogy ne legyenek fenntartásaid önmagaddal szemben, nem élsz akkora lábon, hogy bűntudatodnak kéne lennie, ha nem te mented meg az összes éhező árvát a világon, ha érted mire gondolok.
A szolidaritás nyilván nem baj, ha van, de nem szabad emiatt rágnod magad, ugyanis a legtöbb ember téged sem támogat semmivel, mivel ebben a világban leginkább csak magadra és a családodra, szűk baráti körödre számíthatsz. ( tisztelet a kivételeknek!)
Azoknak a társadalmaknak, amik túlmutatnak a törzsi, gyűjtögetős életmódokon, tudod mi az "indítéka"? A magántulajdon. Az őskorban amikor elkezdett fejlődni az ember, és eljutott odáig, hogy már félre is tudjon tenni, megjelent a "túltermelés" fogalma, ergo megjelent a magántulajdon fogalma is. Ezért szép lassan létesültek törvények, államok, hogy ezt a magántulajdont az emberek megvédjék. Szóval egy olyan világban, ami a magántulajdon köré "szerveződött", mit vársz? Az emberek egymástól való elidegenedését már Pilinszky megírta az Apokrifban Madách az Ember tragédiájában megírta hogy az emberek nem változnak, csak a technika...szóval...nekem ők hiteles személyek
Ennyi erővel akkor költözz nyomornegyedbe! Ne menjünk el ennyire a szélsőségekig. Itt arról volt szó, hogy aki megteheti igenis költse a pénzét maradandó értékekre (pl hangszer)
A jo hangszer tartja az árát, szóval nem is rossz befektetés, mint mondjuk egy plazma tv vagy számítógép drága auto meg sorolhatnánk. és minden egyes használat után ujjászületsz:)
Mindenki költse arra a pénzét amire akarja, de nem látom értelmét pl discoba járni vagy csak simán szórni a pénzt olyan dolgokra amik nem maradandóak.
nem hiszem, most tényleg nagyon jó:)
az összes hardver le lett cserélve minőségire, hurmagasság is szabvány alatt van, nem zörög nem hamis nagyon kényelmes, nem hangolodik, ujra van kábelezve, még a nyereg is lelett cserélve csontra, na jó egy hiba még van: a potik még eredetik, de nincs velük gond
annak ellenére hogy igazad van (ezt leszámítva szerintem: "Valahol mindenki a saját sorsa kovácsa", mert pl a szudáni menekült vagy bangladesi nyomornegyed 11.-ként megszülető gyermeke kurvára nem a saját sorsa kovácsa), én sosem szeretném ezt a magatartást és lelki hozzáállást teljesen átvenni, mert ez előszobája lehet egy élethossziglan tartó leki keményedésnek aminek a vége megjósolhatatlan, így számomra ijesztő...
én szeretném ha öreg koromra is mikor már annyi szart és szerencsétlenséget láttam amennyit egy öreg embernek kellett aki járt kelt a világban, meg tudjon érinteni az elesettség és a gyengébb/tehetetlenebb fájdalma... ehhez pedig szerintem fent kell tartani egy fajta "lelki nyitottságot/frissességet" és pont ezt rombolja vagy ez ellen dolgozik amit Te ajánlasz alternatívaként. Annak ellenére érzek így, hogy az agyam Neked ad igazad abszolút, sőt talán boldogabb is lehet az aki hosszútávon a te filozófiád szerint él...
és természetesen álszent is vagyok vastagon hiszen amint van elkölthető pénzem azt csak legritkábban utalom vmi alapítványnak általában magamat boldogítom vele...
de talán ha mindenki a világ jobbik felén, de tényleg mindenki, a lehetőségeihez képest egy kicsit - ki meg többet ha teheti - áldozna a szar dolgokra is, akkor jobb hely lehetne ez a sárgolyó... de így, kicsi rá az esély...
no mind1 ez messzire vezet... azok a szobányi cucchalmok eléggé jól néznek ki és tényleg a legjobban ennek vszeg maguk a hangszergyártók örülnek :)
nekem csiszolni kellet picit a bundokon a magasabb részeken, mert egy bizonyos szint alatt (hurmagasság) már nagyon rezgett, most királyul van belöve (drop c#)
Én azonnal beállítom mindenki gitárját, ami a kezembe kerül, nem bírom elviselni, ha szarul van belőve.. Megdöbbentő, hogy kb. senkinek nincs fogalma arról, hogy milyen egy jól belőtt hangszer, mert hogy mindenhol csak a szarral találkozni..
oh az nagyon gyors... nagyon jól látható minden rajta sötétben is és ha tudod pontosan mit akarsz akkor a tap tempoval meg pár kattintással 2-3 mp alatt átállsz... én sokszor egy konkrét számon belül váltok át egy-egy részre... szóval pici kényelmetlenség azon kívül hogy hülyén néz ki esetleg h hajlong meg guggol ideoda a gitáros :)
Nyilván neki Mivel nem tudja milyen a jól beállított hangszer, ezért észre sem vette, hogy gyötrelmes
Eszünkbe jutott, hogy beállítjuk, de mivel semmi közünk nem volt a hangszerhez, inkább tiszteletben tartottuk a beállítatlanságát
Ismerős. Barátom apja űbergazdag ingatlanos, és mivel szereti a zenét, és néha gitározgat, vett egy ESP Horizont. Mikor náluk jártam megláttam, mondom fú de állat, had próbáljam ki. Mikor a kezembe került, majdnem eltörött a mécses. Olyan hihetetlenül szarul volt beállítva, hogy az valami hihetetlen. Görbült a nyak, totál szarul volt behangolva, 1 centis húrmagasság volt...kb gyötrelem volt játszani rajta. De jó neki, mert havonta kétszer játszik rajta 5 percet.