Nem hordhatod az egész világ terhét a hátadon, mert ilyen alapon akkor lakjon mindenki egy sátorban, éljen kenyéren és vízen, és minden egyéb pénzét adja jótékony célokra, mert hogy a fél világnak semmije nincs ezen a Földön..
Valahol mindenki a saját sorsa kovácsa, és ha megdolgozott vmiért, akkor miért ne élvezhetné annak gyümölcseit, jelen esetben egy óriási és drága hangszerparkot?
Több barátom is van, aki különösen értékes hangszerparkot birtokol, és olykor felteszik maguknak a kérdést előttem, hogy "érdemesek"-e erre, kell-e nekik ez, amikor nem is tudnak olyan jól játszani, és én akkor mindig azt szoktam mondani, hogy "bazze, ezen ne is gondolkozz, megdolgoztál érte, megteheted, szereted, akkor meg mi a baj? Más meg elbassza a pénzét piára, drogra, szerencsejátékra, nőkre, stb." És ennyi! Én tökre örülök, hogy vannak olyan emberek, akik erre költik a pénzüket, és nem hülyeségekre!
Studiókban felvételre vannak inkább a jobb cuccok...
Pl:Kotzennek is van mindenféle vintage gitárja,de szinpadra el nem vinné...
koncerten bedugja amiért a nevét adta, ergó:köti a szerződés.
... aztán a tisztelt klub ,ha azt szeretné máskor is itt nézzék meg a Művészt:kénytelen jól hangosítani....
Mennyire lehet könnyen és hamar belőni a delay-eket?
Teszem azt, koncerten az egyik számban reverse delay kell 500ms idővel, kevés feedback, míg az azt követőben mondjuk ping-ping, hosszú feedback-el, 1200ms idővel meg kórus és tónus variálással.
jó hobby, az más kérdés hogy azt a pénzt vagy mondjuk akár csak 20%-át adhatnák alapítványoknak is ami zeneoktatást ösztönöz ovikban/alsósok közt, vagy csak egyszerűen egy kutyamenhelynek...
de tényleg jó hobby, sőt ha lesz pénzem egyszer nekem tuti hogy arzenálom lesz a jó cuccokból :D
2011-01-10 10:51 |
#343
Nézz fel pl. a Diezel erősítők fórumára. Egy csomó embernél hegyekben állnak a legdrágább fejek, ládák, effektek, gitárok, de ezek jó része nem zenész ( akkor nem is tudna ilyeneket venni ), hanem többnyire jól kereső üzletemberek, akiknek ez a hobby-juk. Gitározni se nagyon tudnak, de megtehetik. És ezzel nincs is semmi baj sztem, mert ez egy baromi jó kis hobby!
Nézz fel pl. a Diezel erősítők fórumára. Egy csomó embernél hegyekben állnak a legdrágább fejek, ládák, effektek, gitárok, de ezek jó része nem zenész ( akkor nem is tudna ilyeneket venni ), hanem többnyire jól kereső üzletemberek, akiknek ez a hobby-juk. Gitározni se nagyon tudnak, de megtehetik. És ezzel nincs is semmi baj sztem, mert ez egy baromi jó kis hobby!
én sokszor ugy vagyok vele hogy jobb lenne valami ramatyabb kis kombo kisebb klubbokba. féltem a nagy cuccot (szállítás, hó, fagy cipekedés, lopás) akkor vagyok nyugodt ha a probateremben be van állítva a helyére, ott nem történhet baj.
viszont ugye a probateremben minden patent, effektek, sound és hiány lenne belöle. viszont egy kis klubban számítanak az effektek? én nem ugy veszem észre hogy a közönség halja a korust vagy delayt, egyszerűen csak menjen a zuzda....
Ez szerintem olyan szempontból sántít - amellett, hogy nyilván van benne igazság bőven -,hogy a Nova System és a G-Major kb. egy árban lévő cuccok, tehát a te gondolkodásmódod mentén akkor nem vennék effektet egyáltalán (eddig sem használtam mondjuk, de egyre jobban hiányzik ez-az). Konkrétan lemeccselve a két berendezés közt: ha kvázi ugyanazért a pénzért választhatok két cucc közül, amiből az egyiknél több felhasználó is tapasztalt zavaró zajt, a másik sem teljesen transzparens, de ilyen konkrét jelenség nincs, akkor én az utóbbit választom. G-Force-t nem vennék 300.000-ért, G-Systemet sem közel fél milláért, mert nincs rá keretem, viszont a rendelkezésre álló összeget (maximáljuk mondjuk 100.000 forintban) szeretném a lehető legjobban elkölteni.
na ennek őszintén örülök :) így megéri költeni! ettől még persze a klubbos downsideja a dolognak él ahogy Te is elismered, de akkor legalább próbán audioorgazmus van és az jó :D
én nem bántaM MEG a költekezést. fasza nagy probatermünk van király cuccokkal, jo nagy a hely, mi csináltuk a hangszigetelést, nagyon állat probálni, szinte minden tökéletesen szól. mi szeretjük
3. pont -> biztos hogy annyira... nem nélkül, bocs
2011-01-10 09:50 |
#328
hát szerintem ahhoz is profi próbaterem kell... Pl. artistfactoryba jártunk egy ideig ott konkrétan 2-3 millából szigetelték le a termeket. Mármint darabonként ennyiért...
mi 180 ezerből szigeteltük a miénket saját kezűleg, de nem szól olyan jól, kicsi is... sok magas elvész, túl lett szigetelve, teleraktuk dobokkal meg hangszerekkel így már hangtörő / terelőre nincs hely meg többet sem szeretnénk erre költeni...
én úgy látom - és ez szigorúan szubjektív - hogy ez egy belső harc amit minden egyes elköltött forintnál meg kell kűzdeni... meg kell kérdezni magunkat, hogy
1. tényleg szükségem van arra a cuccra?
2. vagyok olyan szinten egyáltalán mint amilyen szintű zenészek azon a cuccon játszani szoktak?
3. biztos hogy nem annyira fog inspirálni hogy megéri rá költeni?
4. ha nem is tudok olyan jól játszani, biztos nem tudnám jobb dologra költeni azt a pénzt, tartalékot képezni, hitelt törelszteni, stb stb?
Ha erre mind igennel válaszolsz amit kötve hiszek hogy sokszor összejönne :) akkor szerintem értelmes egy vásárlás. Az összes többi esetben csak az egónk és a cégek marketinggépezete legyőzi a rációt bennünk és a pénztárcánk...
ez tök igaz. elmész kis klubbokba játszani, a cuccok sem ugy szolnak, ha szar az akusztika. szar a hangosítás tényleg csak profi nagyszinpadokon hallani a mindenféle tuningokat meg a százezreket.
talán magadnak a probateremben minden ugy szol ahogy te szeretnéd, szóval szerintem azért nem felesleges jo cuccot venni, magad miatt sem. olyan jó érzés ha legalább próbán minden tökéletes nem?
én azért ezen a vájtfülüsködésen mindig jót mosolygok...
minden gitáros - beleértve magam is - veszi az ilyen meg olyan pickupot meg ilyen gitárt olyan csodakábelt, fullcsöves erősítőt + minden szart amit csak ér, aztán meg elmegy a magyar klubbokba játszani ahol kb uborkával húzzák ki a PA-ra és agyon EQ-zák és effektezik a soundod ha csak nem vagy akkora arc, vagy nem vagy elég ijesztő és agresszív a hangosítóval, vagy ha nem viszel saját hangosítót amitől egy csomó hely PAkiskirálya kifut a világból és hisztizik...
Szóval ezek a nüanszok szerintem profi akusztikai és súlyosan többmilliós PA-kon előjöhetnek egy nagyon jó hangosító szakembernél.. ezen körülmények közt szerintem Mo. 3 ember játszhat kb, bár még az Alapi is szomorkodott múltkor a topicjában hogy még neki is belepiszkálnak a "mindenhez értő" hangosítók a soundjába ami azért meglepő az ő neve és szakmai elismertsége mellett...
Szóval mikor a sokszázezredik forintod költöd a "tökéletes" gear összerakására ez szerintem mindig jusson eszedbe...
Persze értem én hogy ettől még ez Téged próbán, vagy bárhol máshol idegesít, mert hallod... Mondjuk erre is fogadnék egy 10-esben simán hogy vakteszten a lófaszt hallja ezt bárki, mint a rózsafa VS maple fogólapot stb-t sem...
Nehogy támadásnak vedd, én is ilyen SGAS-ban szenvedő vagyok csak szoktam is magamon jókat röhögni hogy minek ilyen körülmények és lehetőségek mellett sok százezres motyókra költeni...
Nyilván nem tök transzparens, olyan digitális effektet szerintem még nem csináltak, de arra nagyon háklis vagyok, hogy tiszta csatornán semmi zizegés ne legyen, hanem tökéletesen tisztán szóljon a hang.
Nem ragadtam ki, HC-t nem szoktam olvasni, egy sevenstring.org user másolta be a fórumra a teszteredményét, kihangsúlyozva az elején (csak azt a részt feleslegesnek tartottam beszámolni a redundáns tartalom miatt), hogy a HC-s kritikában volt pár dolog, ami nem volt fair megállapítás az eszközzel szemben, ezért javította. Amúgy ami miatt - többek közt - én úgy ítéltem, hogy G-Majorre teszem a voksomat, az a következő:
" HOWEVER, the unit is not entirely transparent. It is very close to being transparent; but do not believe TC when they say they found a revolutionary way of doing conversions so that you couldn't hear the unit when it is not engaged. It adds a sort of digital buzz to higher notes. It is subtle, and you would almost certainly not notice it in a blind test comparing the amp on its own to the amp w/Nova, but it is still there. Even with the levels set correctly, I have not been able to get it to go away. It is so subtle, I am wondering if it is just my imagination - but, try and listen for this yourself if you go and test one out. "
És erre érkezett egy reakció is az említett fórumon:
" I agree, When I plugged the Nova into the effects return of my practice amp, that digital buzz was killing me. It appeared on the verge of hearing, but it was there, sounding like a terrible distortion asdded to clean sounds. It was so awful I thought there was something wrong with my unit. However, with my Peavey 6550 it's practically nonexistent. I don't know why, really. "
Ha lesz rá lehetőségem, kipróbálom mindenképp, de ez a dolog picit riasztó nekem, főleg, hogy nem egyedi esetként jelent meg.
itt van mind! Szerintem aki nem metálra akarja használni annak tökéletes a drive/disto része is, mármint ha Pete Thorn-nak jó volt akinek egy átlag szombat esti kis jamelésre levitt motyója is többe kerül mint nekem a házam fog ha egyszer lesz, akkor valószínűleg nekem is jó lesz :)
Persze megértem hogy egy metál arcnak nem jó, de ezért kell többet is elolvasni szerintem! Cheers!
Találtam egy elég jó, részletes kritikát a Nova Systemről, biztos olvassa a topikot más is, aki kíváncsi rá, hogy milyen a cucc.
Ease of Use
It is very easy to get a good sound out of this unit. The editing of patches is pretty intuitive, and the manual is very concise with its explanations. The factory presets are actually quite useful. They aren't ridiculous over-the-top "sell me!" kind of presets that will wow kids into buying the unit; they are much more subtle, tasteful and usable sounds that I could actually see myself using in practice.
The only thing that is more difficult than it should be is setting the levels; there is no true bypass on this unit, so it took me quite some time to get the unit's level set "just so."
I am using firmware 1.10.
The first reviewer made a huge deal out of how the unit does not instantly switch presets. His complaints are ridiculous - absolutely ridiculous. He makes it sound as though you hit the button and then a second later it will switch sounds - it does either one of two things:
- If you tap a button, it enables or disables that effect.
- If you hold a button for one second, it will flash "ready" and change to that preset when you release the button.
It works as a kind of hybrid stompbox/pedal arrangement. I can see the appeal of this setup. TC definitely did make the system with guitarists in mind, and probably went this route to make up for the limitation of only having three presets per bank. They explain it very clearly in the manual, and it is very consistent and easy to pull off smooth preset changes in practice. You can hold the button as long as you want; just queue up your preset changes a bar in advance to solve all problems.
TC probably did not count on people being so unrealistic about it. If you are used to instant preset changing, it will take some time to adjust. If you are not a spoiled prima donna and can accept change, you will be able to get into this unit without any problems.
Sound Quality
I play a Jackson SLSMG, 7 string COW, and an Ibanez S7320 with bareknuckle pickups into a Mesa Stiletto Deuce stage II, running into a Orange 4x12 cabinet. I run the Nova System in the effects loop of my amp.
It isn't noisy - the fuzz that is there is just the natural fuzz of the amp. It makes popping sounds and beeps as you adjust the effect levels, but this is not a dealbreaker by any stretch because you shouldn't be adjusting these live.
The effects, as usual for TC, sound fantastic. It is basically all the power of the G Major coupled with a very, very sturdy footswitch in an all-in-one kind of unit. The delays are exceptional, as are the reverbs. The modulation effects are quite good as well. It has an intelligent pitch shifter built in too, and it is pretty good. I myself don't have much of a need for it, but it doesn't hunt for notes and you just need to set it up properly in the right key and scale for it to do a pretty good job of harmonizing your playing.
The weakest effects of the bunch are the distortion & overdrive. They are atrocious. I only ran the unit for a little while into the front of my amp (the drive effects are disabled when using the line input) just to see how they sounded and suffice to say, no one should use them ever. At very light levels they were passable, but as soon as you turned the gain up, the sound quality became absolutely terrible. It was very nasally, with overwhelming bass at the same time. It sounded like a recording that had been clipped at -40dB.
I quite like all the sound effects and there is a lot here I can use.
HOWEVER, the unit is not entirely transparent. It is very close to being transparent; but do not believe TC when they say they found a revolutionary way of doing conversions so that you couldn't hear the unit when it is not engaged. It adds a sort of digital buzz to higher notes. It is subtle, and you would almost certainly not notice it in a blind test comparing the amp on its own to the amp w/Nova, but it is still there. Even with the levels set correctly, I have not been able to get it to go away. It is so subtle, I am wondering if it is just my imagination - but, try and listen for this yourself if you go and test one out.
Reliability
Unfortunately, I have to give it poor marks here. The unit I received was dead right out of the box - bricked before I even received it. It would boot to the screen that said "TC Nova System" and then would go no further. I had to send it away and received a new unit on warranty that works fine.
It feels very sturdy and dependable. The footswitch portion is rock solid, but I am leery of the softer plastic part above the footswitch. If you avoid stepping on it, you won't have any problems, but there are flimsy plastic knobs that protrude out past the harder metal face that could easily be broken by a kick or misplaced foot. The display is also right there, and is not recessed very far into the top, so it is vulnerable to a bootstomping as well.
Customer Support
When the unit arrived broken, TC was very quick to reply to a request for technical support. All that could be done though is to send the unit away, which I did so. Turnaround time was about one day. It took nine business days total to get a replacement unit.
Overall
I play my own brand of metal that veers at different times into Devin Townsend Band and Tool territory. I need to be able to do atmospheric effects every now and then to suit the mood of the song; the Nova System will do this perfectly. I did not want to assemble a rack and add even more gear to what I already have to lug around, and the Nova fills a perfect niche in the TC lineup.
I'm not going to pretend like I've been playing for 40+ years. I have only been practicing hard for about four years.
You get slightly more power than the G Major has, and have a very sturdy footswitch with MIDI capabilities built in at the same time. The price is just right for what it is. It is easy to plug it in and get it going, the presets are easy to set up, and most importantly, it sounds great.
I have never really owned a good multieffects unit before. I've had a Pod XT Live, a GNX3000, and a G Major before, but the Pod and GNX both sounded quite poor and the G Major broke within three days. For awhile I was making due with a Nova Reverb and Nova Delay pedal, but the Nova Delay in particular is a very user unfriendly pedal and I didn't want to do the very complicated tapdance it requires. When I started shopping around to get the effects I needed to make the music in my head, I was looking at spending over a thousand dollars on putting together a pedal board, or spending $1500+ on an Axe FX or G System.
The Nova System offered everything I needed at just the right price, and that is what I love most about it. I wish that it had worked right out of the box though - I am somewhat leery of its long term reliability now, but my experience with TC's customer service was great so I could deal with replacing it again so long as it does not die in the middle of a gig.
The only thing I wish it had was a fourth preset selector, and that it was slightly wider. As it is, it is fine, but it is deceptively smaller than it looks in pictures online. It will certainly help me make music and once I really get the hang of setting it up and operating it, I have no doubt it will do everything I need it to.
Kétségtelen, kezelhető, aránylag jó minőség és midizhető a nova pedálszéria. Én ezért vettem. Nem kell lépkedni össze vissza. Bár van egy ART SGX 2000 E-m, ehhez képest nagy előrelépés nem történt minőségben, de ebben szerintem Raul a főmegfejtő.
Valóban az,ez kétségtelen.
Én mondjuk ezért is adtam el az enyém.De attól még jó cucc.
2112/2120 már ilyen szempontból sokkal jobb,könnyebben kezelhető,meg grafikus a kijelző,de ott meg nincs fejhallgató aljzat,nincs sztereó FX return,meg nincs algoritmus alapú szerkesztés.
Vegyetek Digitech 2101-et. Simán effektprociként is használható,sztereó az effekt része,ahogy kell,és általában adják hozzá a saját vezérlőpedálját is,amin van kijelző,és még a preset neve is leolvasható róla,a lábad előtt. Amellett persze a pedállal előhívható a hangoló,meg real-time lehet szabályozni az expressionnal akármilyen effektet.
Árban is elég olcsók most már,néha nagyon jó áron lehet látni.
Amellett ott az algoritmus alapú szerkesztés,a kettős SDISC proci (ha olyan változat),effekt átúsztatás,meg egyéb finomságok.
Valakinek a Nova Repeater-rel van tapasztalata?
Most akarom lecserélni a delay-t egy ilyen cuccra. Bár a Nova Delay-ért fáj a szívem, de pénzem annyi nincs, így marad ez a csöppség.
viszont a nova delay pedálkában benne van.
Az sem lehet rossz, bár Andynek aszem pont egy olyan szart be.
Bár gondolm ez nem jellemző
Gilbert is olyant használ (már amennyire használ delayt :D)
Sőőt az is fasza benne hogy világosban is látod hogy éppen melyik preseten vagy :)) Én egyszer naon megszívtam azt hogy nem láttam a midipedálomon hogy hol is ég a kicsi piros led, ozt szaladgálhattam hátra leolvasni a cuccomról hogy éppen hol is tartok, és átváltott e:)))))) Ozt szivacsdarabkákkal leárnyékoltam kétszám között a pedált és utána mán jó volt:))))
Mert a G-Majorben nincs benne az az algoritmus, amit a méregdrága TC 2290-ből raktak át a Force-ba. De nekem csak emiatt nem ér annyival többet, amúgy tényleg jópofa dolog az. 2290-et vennék szívesen, de az 1825$-os használt ára kicsit elszomorított. G-System pl. nem olyan drága, ha azt nézzük, hogy 800$ körül már lehet fogni használtan, és abban az árban egy brutál jó midipedál is benne van.
ez így van :)
Viszont Vai g-systemezik már régóta.
Én nem szeretem nagyon ha az effekt szól helyettem.
Gyakorlatilag csak delayt használok, meg tisztára egy kis chorust/reverbet.
Amit nagyon szeretek a g-forcban az a dynamic delay.
Vagyis, hogy egy bizonyos treshold alatt halkabbra, lehet venni a delayt.
Így nem mos össze, de a"lukakba" mégis hangos.
G-majorba ezt nem tudtam beállítani
Nem mondom, hogy rossz, sőt, egy jó effekt, de szerintem nem ér annyival többet a G-Majornél, amennyivel többe kerül. Plusz akkoriban még drágább is volt használtan, mint most.(Most semminek nincs ára kb.)
nálam egy ideig volt mindkettő.
Effekt minőségben mindkettő kb azonos volt (nem egyszerre volt nálam, szóval nem tudtam A/B tesztelni őket, de érzésre kb ugyan azt hozták minőségben)
G-major pro: effekt loop-ba rackként mehet, így rövidebb kábeleid vannak. Van benne relé, amivel kapcsolgatni tudod az erősítőt. Több effekt összekeverési lehetőség.
G-major kontra: Midi vezérlő kell. Ezen kívül semmi gond nincs vele. Preset programozás kicsit nehézkesebb, mint a Nova Systemen.
Nova System pro: Iszonyat egyszerű bármilyen hangot belőni rajta. Az effekteknél 4 presetet elmenthetsz és amikor egy újat keversz ki, akkor gyorsabban megvannak a hangzások. Torzító, bár ez nem feltétlenül előny.
Nova System kontra: vagy előfok előtt és akkor van torzító, vagy előfok után, de akkor nincs relés kimeneted kapcsolgatni az erősítőt. 4 vezetékes bekötésnél sok a kábel. torzító nem bufferelt!!! ez fontos, mert így átkapcsoláskor, ha tisztáról mész mondjuk torzítottra és vissza, akkor kattanhat! És a legnagyobb hátrány: én baszki sehogy sem tudtam beállítani úgy, hogy megszokjam a gombjait, mivel nem lenyomásra kapcsol, hanem felengedésre! Emiatt mondjuk megcsinálható, hogy rálépsz egy gombra és rajta állsz, majd amikor váltani kell, akkor felengeded, de én a többi cuccom miatt nem ehhez voltam hozzászokva, így mindig volt a kapcsolásaimban egy pici késés. Iszonyat idegesítő és ez közrejátszott abban, hogy fél év után eladtam.
Kb. ennyi. Egyébként a Nova System jó választás tud lenni mindezek ellenére, ha nem akarsz cipekedni és kölcsöncuccon játszol + meg tudsz barátkozni az átkapcsolással, de ha erősítőhöz kell effekt, akkor én inkább a rack-et választanám.
TC tulajok! Van valaki, aki huzamosabb ideig használt G-Majort és Nova Systemet is, és tudna írni pár sort mindkettőről pro/kontra? G-Majort ismerem én is, de az érdekelne, hogy összehasonlítva a kettőt mik a tapasztalatok.
Sziasztok!Volna két kérdésem a NOVA SYSTEM-el kapcsolatban.
-preset és pedál módot csak a menüben lehet váltani,vagy van mód valamelyik kapcsolójával is?
-Expression pedálhoz bármelyik effekt,bármely paraméterét lehet állítani?
Mondjuk;delay-nek a time-ot
Illetve akinek van ilyen,megoszthatná személyes tapasztalatait,benyomásait.Köszi!:)
Én sem szeretem a menüben keresgélős dolgokat, azért néztem alapból potis cuccot. Igazából nem biztos hogy használnám az effekt oldalon egymás után téve a dolgokat. Szóval szerintem jó lenne nekem.
El kell dönteni mit is szeretnél egy időben használni!
Nekem is van ilyen, én nagyon szeretem. Félek is lecserélni, hogy bonyolultabb lesz. Hangra nekem semmi bajom vele.Persze vannak korlátjai. Ezen mindent oda tekersz potikkal!!! ahol jó a hang. És egyszerűen nyomsz egy tárolást. És nem gombokkal menükből kiválasztva, 45 paraméteren keresztül keresgélve hogy mit is akarsz.
Egyszerű mint a szög.
Itt egy letölthető teszt.
De mint mindenki én is szeretnék, egyel komolyabbat egyszer...
Sziasztok, tervezem egy Nova Repeater vásárlását.
Van valakinek tapasztalata a cuccal kapcsolatban?
Megköszönném, ha elmondana róla minden szépet, jót és rosszat. Youtube-on már felkutattam kb. az összes videót róla, de egy itteni kolléga élményeit is meghallgatnám.
Pontosságpara volt TU-2-vel, gép szerint jól volt behangolva a gitár, fülre meg nem stimmelt (több gitárral is ugyanaz volt a jelenség, tehát az a lehetőség, hogy szarul volt belőve az oktáv, kizárva). Meg a TU-2 lassú is eléggé, főleg ha lehangolás+hetedik húr is van.
Korg Pitchblack is 22.000 újonnan (mondjuk nekem a kedvezményem miatt olcsóbb volt),de megéri sztem. Bossokkal, Ibanezekkel volt rossz tapasztalatom, megéri többet adni egy megbízható hangolóért.
Mert pont a poli hangolás miatt vettem volna. Nekünk meg van számunk D-ben meg Drop Cben. Sima kromatikus hangolásra meg kicsit drága huszonvalamennyiért. Szerintem.
Miért jó,hogy nem? Teljesen jó pedál, és bár én is hülyeségnek tartom, hogy nem tud polifonikusan normál hangolástól eltérően hangolni, attól még nem rossz hangoló,sztem a Korg Pitchblack mellett a másik olyan elérhető árú hangoló,ami jelenleg a piacon kapható legjobb.
Köszi! Ha jól tévedek, akkor sajnos a hivatalos útmutatóban is leírják, hogy a polifónikus hangolás csak a standard hangolásoknál működik, drop-oknál nem.
" Poly mode works with standard tuning EADGBE - not e.g.
DADGBE etc."
Megvan a polytune, csak sajna pont arra nem jó, amire nekem kéne. Bár kromatikusan még mindig tudok vele hangolni, tehát nem vesztettem semmit.
Ahogy mondod, a két szekcióból 1-1 effekt használható egyidőben. Ennyiből kb ilyen Alesis Quadraverb-Midiverb szintű cuccok jönnek ki, szerintem érdemes összespórolni legalább egy Intellifexre.
Az m350-ben ugye ami a két oldalon van csak az "köthető" egymás után? Tehát ami a delay/effekt oldalon van, és ami a reverb oldalon. Szóval mondjuk chorus delay együtt nem megy...
Nekem is igazából egy rackes effekt kéne /nem előfok), loopban használnám, és midi pedállal szeretném kapcsolgatni a programokat (meg a fej dolgait).
Erre a célra tudtok ajánlani valamit (olyan 30-35E Ft-ig gondoltam)? Nem ragaszkodnék a TC-hez, de jó lenne valami potis, csavargatós, az közelebb áll hozzám. Az se baj ha tetszőlegesen köthetők egymás után a dolgok....
Szerintetek hány volt anódfeszt kellene adni a rohadt, mocskos, szemét, tetü előfokcsőnek, hogy jobban kijöjjön a csöves hangzás?
Mondjuk egy 12ax7-nek ?