HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA



A FÓRUM legfrissebb témái

Fotók, képek, GALÉRIA

2024. április 27

Offtopic

2024. április 25

Jónás Tamás (instrume

2024. április 25

***YAMAHA billentyűsök

2024. április 24

. : PRÓBATERMEK : .

2024. április 23

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2024. április 20

***FENDER***

2024. április 11

***IBANEZ***

2024. április 06

?Hangszórót ?Ládába

2024. március 28

Vizelde

2024. március 25

JÁTÉKTECHNIKA

2024. március 21

Zenészeket, zenekart ke

2024. március 20

Csöves Gitárerősítő

2024. március 18

LINE6 - VARIAX

2024. március 16

In Memoriam...

2024. március 11

Gitáreffektek

2024. február 08

BÚÉK 2023 Karácsony

2024. január 15

*MARSHALL.hu KLUB *

2024. január 12

Akusztikus gitárok

2024. január 12

***GIBSON***

2024. január 11

Oktáv, nyak stb. beállít

2024. január 04

***Squier***

2024. január 02

***JACKSON***

2024. január 01

YAMAHA gitárok

2023. november 27

***SX gitárok***

2023. november 27

CORT GITÁROK

2023. november 13

A számítógép és a z

2023. november 10

ZENEELMÉLET

2023. november 08

GITÁRÉPÍTŐ - GITÁRF

2023. október 29

Videó & mp3 linkek

2023. október 29




HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 5000
HANGSZERUTALVÁNY 5000

HANGSZERUTALVÁNY 5000


Akciós ár:
5 000 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
KISS BARNA: NYÁRBÓL ROCK AND ROLLT! - 2021
KISS BARNA: NYÁRBÓL ROCK AND ROLLT! - 2021

KISS BARNA: NYÁRBÓL ROCK AND ROLLT! - 2021


Akciós ár:
2 500 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 10000
HANGSZERUTALVÁNY 10000

HANGSZERUTALVÁNY 10000


Akciós ár:
10 000 Ft



hangszermagazin.hu

Technikai okok miatt a MAI NAPON a Campona-ban zárva vagyunk
2024. április 23.





hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT NAGY KRISZTA VIDEÓKLIPJE - CSAK A PÉNZ
2024. február 29.







Legfrissebb használt hangszerek:
SoundSation
84 900 Ft
Elektronika
75 000 Ft
Gretsch
219 000 Ft
Line6
65 000 Ft
Fender
245 000 Ft
Fender
160 000 Ft
Dean
160 000 Ft
Roland
105 000 Ft
Steinberg
99 990 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
KARÁCSONY UTÁN ÚJRA KÉTSZERESÉRE BŐVÍTJÜK A HANGSZERBOLTOT
2023. december 24.
ITT A NOVEMBERI 10%-OS KEDVEZMÉNY KÓDJA! NYISD MEG A CIKKET!
2023. október 28.
Iskolakezdési KOTTA és HANGSZER AKCIÓ -10%
2023. szeptember 10.
A HANGMESTER.HU SZERVEZI A VILLON TRIÓ JUBILEUMI ERDÉLYI TURNÉJÁT
2023. április 19.

KGST hangszerek
Jolana, Musima, Vermona, Regent fanok ide!

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


Hammond2010-01-19 20:35 |  #1414



Raul2010-01-19 20:31 |  #1413
Na erről nem tudok,meg a honlapon sem szerepel.
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1351)

2010-01-19 20:30 |  #1412
Pioneer M10



2010-01-19 20:28 |  #1411



Pioneer
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1407)

2010-01-19 20:28 |  #1410
ez pioneer szerintem:)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1407)

kocos 2010-01-19 20:27 |  #1409
pannóniakerekes kézikocsi? Nekünk van :) faterom hegesztette :) Azzal voltam nyáron lomozni :D

kocos 2010-01-19 20:26 |  #1408
hülye gyerek meg azzal szórakozott, hogy éjszaka motorozott az utcánkban babettával, és letette a vasalt sarkú bakancsát, aztán élvezte, hogy szikrázik ...
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1402)

Wingrider2010-01-19 20:25 |  #1407
Burkolt mustang.
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#1406)

2010-01-19 20:24 |  #1406
burkolt jawa pionirnak néz ki:)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1405)

Wingrider2010-01-19 20:17 |  #1405
Na ez volt még a csodamotor:





Jawa Ideal, a Csehszlovák ipar válasza a Schwalbe kihívására.

2010-01-19 20:14 |  #1404
csak nagy vonalakban írtam le:), természetesen precízen kell ezt csinálni, kellenek megfelelő eszközök....., akinek ez nincs meg, az inkább ne piszkáljon bele, csináltassa meg szakival:)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1403)

Wingrider2010-01-19 20:13 |  #1403
Na ez kb olyan, mintha azt mondanám, nagyon könnyű gitározni, mert csak a megfelelő húrt a megfelelő helyen kell lefogni, és kellő időben megpendíteni.
Hány olyan motort javítottam már, amit nekiláttak tuningolni pont ilyen műszaki alapozással.
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#1401)

Wingrider2010-01-19 20:09 |  #1402
Pedig a bóbita motorja sokkal jobb, mint a mustángé.
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1400)

2010-01-19 20:09 |  #1401
hehe, dekompresszoros kisgép:)
nagyon egyszerű tuningolni a 2 ütemű gépeket, szívó oldalon a dugattyú szoknyájából kicsit le kell szedni, h tovább maradjon nyitva, hengerfejből le kell marni, csiszolni a nagyobb kompresszió érdekében, karbin fúvókákat bővíteni, állítani, kipufogón az ideális fojtást, gyujtás beállítása és kész is:)
persze lehet még finomságokat felpolírozni a csatornákat, stb...
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1398)

billygibbons2010-01-19 20:05 |  #1400
Hahaha...lehet sokat kellene utaznom vele , hogy elérjek hozzád!
Már nem nagyon használom, mert egy kicsit meggyarapodtam súlyilag
Most majd egy Mustangot renoválok, aminek Riga a hátsókereke!
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1399)

Wingrider2010-01-19 20:03 |  #1399

Hozd el, csodát teszek vele!
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1398)

billygibbons2010-01-19 19:57 |  #1398
Nálam a motortuning annyi volt, hogy a Babettám karbijára, ráhajintottam egy Glóbusssssz Family mykrém kijuggatott konzervdobozát, és csodás 5 km/h sebességemelkedést értem el vele!

Wingrider2010-01-19 19:51 |  #1397
És ha valaki megkívánna egy ilyet:





Ez pont eladó! Potom 220000.- az ára.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1394)

2010-01-19 19:49 |  #1396
2 CZ.....jesszus
Válasz 'gorithm' hozzászólására (#1382)

Wingrider2010-01-19 19:46 |  #1395
Nem! Számolt, épített rezonátor volt rajta, akkora, mint egy 5 literes uborkásüveg.
Jól meg volt az csinálva, mert én csináltam.
Válasz 'Wingrider' hozzászólására (#1391)

Wingrider2010-01-19 19:44 |  #1394
És a kettő ötvözete



Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1390)

Wingrider2010-01-19 19:42 |  #1393


Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1389)

Mákos 2010-01-19 19:42 |  #1392
A medmeksz második részében meg összesen nem beszélnek annyit, cserébe kurva jó kocsik vannak benne. Épp a napokban néztem meg újra :)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1388)

Mákos 2010-01-19 19:41 |  #1391
És, nem csepegett folyadék a kipufogóból ?:D
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1388)

kocos 2010-01-19 19:40 |  #1390
nálunka pannóniás az "elavult" egyébként olyan nekünk is volt, rendesen az "orrlemezen" kidugva a berúgókar, ahogy kell :)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1389)

Wingrider2010-01-19 19:39 |  #1389
Felénk csühögő a becsületes nevük, és népszerűek a Pannónia blokkos megoldások is.
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1387)

Wingrider2010-01-19 19:37 |  #1388
Na igen, a Mad Max első részében megmondta a frankót a benzinkutas: "a sebesség pénz kérdése"
Csináltam egy robogó tuningot, a gyárilag 50 ccm kis szarkeverő 140 fölött tudott végre, és fej fej mellett gyorsult a 400-as utcai motorokkal, és megtett az 5 literes tankjával majdnem 30 kilométert.
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1385)

kocos 2010-01-19 19:37 |  #1387
na meg itt van több , házilag épített Trabant motoros, és részben trabant alkatrészekből épült fülkétlen platós kis "izé", helyiek "mekekukának" hívják őket általában :) Lassú járműnek vannak vizsgáztatva, oszt disznyót szállítanak velük (főleg)
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1386)

kocos 2010-01-19 19:36 |  #1386
van itt több, Túrkevén :) Van a kis zöld genyő a városgazdálkodásnak, télen még tolólapot is tesznek rá, azzal kotorják a bicikliutat :D, meg a középiskolának is van egy kékszínű "félfülkés" :) Az is ilyen "gazdasági" gép a RÁBA 15 mellett :D

TZ4-K megvan mindenkinek ? Meg az RS-09 ? :D
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1384)

billygibbons2010-01-19 19:31 |  #1385
311-es Warjú?
Azok nagyon szépek!
Bár ha a tuningolt 353-asok fogyasztását nézzük, hengerenkénti kaerbival kb 20 liter!
De meg 190-et!
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1383)

Wingrider2010-01-19 19:28 |  #1384
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1380)

Wingrider2010-01-19 19:26 |  #1383
Vagy 15 éve volt. Már azon csodálkozott, hogyhogy Magyarországon tudunk róla, meg az autóiról. Egyébként van egy púpos Wartburg coupéja, amit Ő tuningolt, versenyezett vele, az beszarás jól nézett ki, 1200ccm 3 henger, 2T 10000- fordulat, és fékpadon mért 105LE! Na meg 25L/100Km
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1378)

dub2010-01-19 19:26 |  #1382
már nincs, stoppótam!
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#1307)

billygibbons2010-01-19 19:26 |  #1381
Húú arra mennyi fa férne fel...
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1380)

kocos 2010-01-19 19:24 |  #1380
Multicar by IFA ?
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1376)

Wingrider2010-01-19 19:23 |  #1379
Imádom, gyönyörű!
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1368)

billygibbons2010-01-19 19:22 |  #1378
Azta! Azért ez nem kis dolog, hogy meghívott titeket magához!
Drezdában van BMW-kereskedése, most már a fiaik űzik az ipart.
Most már van RS-2000-es is!
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1375)

Wingrider2010-01-19 19:21 |  #1377
Kezét szakítani ki vállból aki ilyet tesz!!!
Válasz 'Wingrider' hozzászólására (#1373)

Wingrider2010-01-19 19:21 |  #1376
Ez nem MZ lámpa, hanem azon a gnóm kis NDK munkagépen volt, csak nem jut az eszembe a neve.
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1372)

Wingrider2010-01-19 19:19 |  #1375
Én voltam Melkusnál, egyik cimborámmal, láttam ezeket nála élőben. A haverom nagy Wartburg buzi volt, kapott ajándékba egy szettet, amivel 3 ETZ karbit lehetett feltenni a Wartburgra. Egyébként Melkus egy kő gazdag BMW kereskedő, de mikor a cimborám írt neki, hogy meglátogatnánk, mert érdekelnek a Wartburgjai, meg az RS1000, teljesen készséges volt, baromi kedves, közvetlen ember, meghívott minket ebédre, és teljesen meg volt hatva, hogy kb 2000Km-t autóztunk, hogy megnézzük az általa épített autót.
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1366)

billygibbons2010-01-19 19:19 |  #1374
Mondjuk nem sok készült belőle, vagy 100 darab tudtommal.
Mikor a Melkus fiúk egy pár éve csináltak 10 replikát(kézzel),
akkor még egy sem volt kész, de 7-re előre befizettek.
Azthiszem 11 millió forintnak megfelelő euróban mérték az árát.
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1371)

Mákos 2010-01-19 19:17 |  #1373
Túrót. Flex + WEBER
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1370)

kocos 2010-01-19 19:16 |  #1372




meg az MZ lámpa :D
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1369)

billygibbons2010-01-19 19:16 |  #1371
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1369)

Wingrider2010-01-19 19:15 |  #1370
De amikor megy, az maga a négykerekű erekció.
Válasz 'Wingrider' hozzászólására (#1362)

kocos 2010-01-19 19:14 |  #1369
és a hátulján a fordított trabant hűtőrács :)
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1366)

billygibbons2010-01-19 19:14 |  #1368
Felicsitá?
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1367)

Wingrider2010-01-19 19:12 |  #1367
De amelyik Skoda szerintem minden idők legszebbike, az ez:






billygibbons2010-01-19 19:11 |  #1366
Ha már sportkocsinál tartunk, személyes kedvencem: Melkus-Wartburg RS1000



Ez még 2T!

Mákos 2010-01-19 19:09 |  #1365
"A bogár az négy henger, boxer, farmotor, léghűtés és kész. Nem soros orrmotor, pláne nem diesel. A belem kihányom tőle."

Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1355)

2010-01-19 19:09 |  #1364
Donnál meg befagytak a német géppisztolyok, puskák, pisztolyok a túlzott precizitás miatt, ennek nem ártott a hideg....
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1346)

Korodilasz 2010-01-19 19:08 |  #1363
Ha jól rémlik valami irreálisan drága (legalábbis szerintem). Mintha valami 100k körüli ár rémlene.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1343)

Mákos 2010-01-19 19:07 |  #1362
Aztán, ha beszarik, márpedig beszarik, soha nem csinálod meg rendesen, olyan műszerpark kéne a teljes diagnosztikához, ami akkor sem volt itthon , csak 1-2 helyen, mikor modernnek számított ez a rendszer. Mechanikus cuccban a kopás kritikus, van ismerősöm, aki tudna napokat anyázni erről :D
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1350)

Wingrider2010-01-19 19:07 |  #1361
Számszeríj a buziknak, csak, hogy Mákos szavaival éljek.
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#1340)

kocos 2010-01-19 19:07 |  #1360
Ja volt, főleg az ISO-k !
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1358)

billygibbons2010-01-19 19:06 |  #1359
elfogadnám.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1358)

Wingrider2010-01-19 19:05 |  #1358
De volt szép is:

OFF:



Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1352)

billygibbons2010-01-19 19:05 |  #1357
Hát ilyet nem láttam magyar weboldalon, csak egy -két G-labot,
azok ilyen 40 körül kezdődtek, ha jól láttam.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1343)

Wingrider2010-01-19 19:03 |  #1356
Válasz 'Chris7.S' hozzászólására (#1354)

Wingrider2010-01-19 19:01 |  #1355
Nekem ezek közül a felélesztett retro kocsik közül a MINI ami nagyon bejön, lévén ott maradt az alap koncepció, a keresztben beépített sor nég, és egy COOPER S 160 paci, kompresszorral, na az odabasz.
A Fiat 500 egy Panda, csak gömbölyítve, a Beetle egy Golf 4.....gyalázat. A bogár az négy henger, boxer, farmotor, léghűtés és kész. Nem soros orrmotor, pláne nem diesel. A belem kihányom tőle.
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1347)

Korodilasz 2010-01-19 19:00 |  #1354
Off: Dobtam neked egy mailt, majd nézd meg légyszives
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1353)

Wingrider2010-01-19 18:57 |  #1353
Viszont ez, kifejezetten jól sikerült!



Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1346)

kocos 2010-01-19 18:57 |  #1352
a fiat ritmo is ronda volt .. volt egy pár ronda Bertone ..
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1349)

kocos 2010-01-19 18:55 |  #1351
effekteket gyát elég régóta a laboga, még mikor kgst vót - ha jól tudom -, már létezett a cég
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#1339)

Wingrider2010-01-19 18:55 |  #1350
Azért a 2002 BMW-ben szuperál az rendesen.
Válasz 'Wingrider' hozzászólására (#1348)

Wingrider2010-01-19 18:54 |  #1349
Jól átkúrták veke akkor a cseheket, mert nem volt egy szép autó, sőt a formavilága kifejezetten elavult volt, már mikor megjelent is.
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#1345)

Mákos 2010-01-19 18:53 |  #1348
pedig a k-jet mekkora fos :)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1323)

kocos 2010-01-19 18:53 |  #1347
szerintem ez csűf, az új fiat500-zal egyetemben
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1327)

Wingrider2010-01-19 18:53 |  #1346
Csak a cső volt rettenetes szar anyagból, nem bírta a hőt, meglágyult egy tár kilövésétől, aztán hűtötték a hóban. Nem egy robbant fel, mert a kilágyult lőszer bennragadt a csőben.
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#1342)

kocos 2010-01-19 18:52 |  #1345
a favorit karosszériűáját a Bertone cég tervezte
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1323)

Predator (A Vadász)2010-01-19 18:51 |  #1344
nembírom a codban használni rendesen gyorsan szór de pontatlan
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#1340)

Wingrider2010-01-19 18:50 |  #1343
Hogyé adnak egy ilyen két kéményes rettenetet?
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1338)

2010-01-19 18:42 |  #1342
azám, csigatáras pisztolylőszeres, nemrég a vásárban árult egy ilyen éleset egy fickó, de lekapcsolták:)
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#1341)

Raul2010-01-19 18:31 |  #1341
Ez egy PPS.
Az előző munkahelyemen (színház) volt egy ilyen,hatástalanított verzióban,kellékként.Fasza cucc.
A kollégám meg csinált nulláról egy ugyanilyet,csak teljesen saját készítésűt.Nem kis meló volt bakker!!!
És még lőni is lehetett vele egy lövést,Flóbert lőszert.
(ami mellesleg átvitte a 18mm-es forgácslapot!)
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#1340)

2010-01-19 18:25 |  #1340
nem baj, hogy off egy kicsit...
tudtak a régiek is elég sokmindent, manapság is használnak számszeríjakat kommandósok, mert nagyon pontos és valóban halk.


davajgitár....

Válasz 'farkas_aron' hozzászólására (#1335)

Raul2010-01-19 18:22 |  #1339
Bizony.
Hogy a Laboga cuccokat már ne is említsük,amik szintén lengyelek,bár nem effektek. :)
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#1333)

billygibbons2010-01-19 18:16 |  #1338
Tetszetős, annyi biztos, és biztosan jól használható.
Néztem a G-labokat nem is olyan olcsóak...
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1337)

Wingrider2010-01-19 18:13 |  #1337
Ez a felső eszméletlen jól néz ki. Mondjuk kérdés, egy normál boardba hogyan fér dele, mármint a kiálló csőburkolatok magassága miatt.
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#1332)

bjd 2010-01-19 18:07 |  #1336
erekjéig=erejéig
krímim=krími
Tutak=tudtak

A többi meg világos volt asszem ...

bjd 2010-01-19 18:06 |  #1335
Bocsessza. Visszatérek egy gondolat erekjéig az íjas dolgokhoz (Van nálunk is itthon egynémely tradi cumó: avar, krímim tatár, szittya). Csináltak egyszer egy 80 fontos avar íjat eredeti technikával hagyományos anyagokból. A következőket tudta: 45 fokos szögben a lőtávja 380 méter volt!!! A modern, katonai acél rohamsisakot kovácsolt heggyel, asszem 40 méterről úgy átvitte, mint Bözsi néni a szomszéd macskáját ...
Az is elgondolkodtató, hogy a hagyományos számszeríj-vessző egy homokkal töltött fémvödörbe mélyebben belemegy, mint a 44-es Magnum lövedéke!
Tutak azok a régiek is valamit ...
Nohátezoffvoltkicsitdenembajugye?

bjd 2010-01-19 17:59 |  #1334
JÉÉÉ! A jobb, meg bal oldalon, meg fölül azok a mütyür kis kapcsolók pont olyanok, mint gyerekkoromban az Unitra magnónkon volt!! Vicces! Tök retrofeeling!
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#1333)

2010-01-19 17:38 |  #1333
szépek! a lengyel G-Lab sem semmi...


Válasz 'The Captain' hozzászólására (#1332)

Raul2010-01-19 17:21 |  #1332
Ez is ruszki pedál (igaz,ez torzító),csak egy modernebb,de szintén nem jön szembe sok belőle.
De ez faszán néz ki,és a hangja is elég komoly.Na meg az ára...
Érdemes ellátogatni a weboldalára,van 1-2 jobbfajta hangminta.







De még a ruszki AMT pedálok is elég faszák.
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#1289)

billygibbons2010-01-19 17:03 |  #1331
Jól néz ki, de állítólag az ára mégjobb!
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1327)

billygibbons2010-01-19 17:02 |  #1330
Nekünk a karbi volt szar, de állítólag az típushiba is volt az 1.1-nél...

billygibbons2010-01-19 17:02 |  #1329
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1326)

2010-01-19 16:57 |  #1328
elektronyos lesz nem?
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1327)

Wingrider2010-01-19 16:53 |  #1327
Ez viszont zseniális, az új Trabant:





Kilincs váltó maradt:








Wingrider2010-01-19 16:48 |  #1326
A trabinak szerintem a fékei gyalázatosan alá voltak méretezve, meg mindkettővel az volt a gond, hogy a váltó a kétüteműből származott, némi átpofozással,de a lényeg, hogy szar volt az áttételezésük, és nagyon pörgetni kellett a motort, ezért volt magas a fajlagos fogyasztásuk.
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1325)

billygibbons2010-01-19 16:40 |  #1325
Mondjukmég az 1.1 Trabi egy fokkal jobb voltszerintem(volt nekünk), de állítólag az 1.3 Wartburggal több a gond.
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1324)

billygibbons2010-01-19 16:39 |  #1324
Én is hallottam erről.
A VW 1.3 az már csak vergődés volt...
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1323)

Wingrider2010-01-19 16:37 |  #1323
Én úgy tudom, a Wartburg a Skodával fejlesztett közösen egy 1300ccm 16 szelepes motort, befecskendezővel, amiből annyi maradt, hogy a nyolcvanas évek végén a Skoda nyugati exportra gyártott K Jetronicos 130Rapid Skodákat. Az a közös motor ment volna a 4T Wartburgba, meg a Favoritba, helyette a Wartburgnál lemásolták az akkor 20 éves VW 1.3 Golf motort karbival, a Favoritba meg ment a 130 Skoda motorja, kicsit foltozgatva.
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1320)

Wingrider2010-01-19 16:32 |  #1322
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1321)

billygibbons2010-01-19 16:30 |  #1321
A legjobb ötletekből lettek a legsz@rabb végtermékek...
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1319)

billygibbons2010-01-19 16:29 |  #1320
Pedig nem voltak az eisenach-i gyárba hülye mérnökök...
A gyári rally autójukból (353WR) kihoztak 110 lóerőt,mely 4 hengeres motorral volt szerelve, ha jól tudom 4x4!- es volt, könnyített orrlemezzel.Mindezt 2t motorral!
Válasz 'guci44' hozzászólására (#1318)

Wingrider2010-01-19 16:21 |  #1319
Volt ismerősöm, aki a Lomonoszovon tanult gépészetet, és abban a gyárban volt gyakorlaton, ahol a Szputnyik bringák készültek. Volt egy orosz évfolyamtársa, aki kerékpárversenyző volt, és fejlesztett diplomamunka gyanánt valami váltót bringára. A prototípus zseniálisan működött, és elhatározták, gyártásba teszik, csak ugye, annak volt egy jópofa menete. Átnézte a terveket X elvtárs, aki még Lenin harcostársa volt, és megszakértette, hogy ezen módosítani kell, mert pazarlás ilyen minőségű acélból gyártani, jó az spiáterből is. Innen került Y elvtárs asztalára, aki Brezsnyev elvtárs falubelije volt, aki kitalálta, hogy ide meg ide minek csapágy, olcsóbb, ha műanyag perselyek vannak benne. Az ő asztaláról került Z elvtárs asztalára, ki matróz volt még az Auróra cirkálón, aki kitalálta, hogy ez így túl bonyolult, ezt, meg ezt a részét hagyjuk ki, úgy is jó lesz. És így történt, hogy egy zseniális prototipus alapján elkezdett ontani a gyár, egy semmire nem való újonan selejtes szart.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1316)

billygibbons2010-01-19 16:20 |  #1318
Ez igaz!Csak egy példa: hiába volt a Wartburgnak Wankel motorja, meg akkoriban nagyon komoly négyütemű motorja, a kommunista vezetés nem engedte, hogy az autókba bekerüljenek ezek a motorok, mert a vezetés a 2T-t favorizálta.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#1316)

Sabbat.D.2010-01-19 16:16 |  #1317
Nekünk még a 20 évvel ezelőtti japán és usa cuccok is előre vannak.
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#1315)

Wingrider2010-01-19 16:15 |  #1316
Pedig hidd el, kurva nagy szellemi tőke halmozódott fel ezekben az országokban, csak ugye a tervgazdálkodás vetett gátat a fejlesztéseknek. Aki ezeket a pedálokat tervezte lehet, hogy sokkal nagyobb penge volt, mint más nagy nyugati gyártók tervezői, csak mire sorozatgyártásba került, valahogyan ilyen lett.
Válasz 'PeterP3' hozzászólására (#1314)

2010-01-19 16:13 |  #1315
Kína van előre:)
Válasz 'PeterP3' hozzászólására (#1314)



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2024 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek
és kizárólag aktuális készletünk erejéig, melyről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat/érdeklődőinket.
Minden weboldalunkon leadott rendelés csak akkor tekinthető visszaigazolt megrendelésnek, ha kollégánk e-mailen egyértelműen megerősíti,
hogy az adott termékből van jelenleg készketen általunk megvásárolt és bevételezett modell.
Weboldalunkon feltűntetett árak nem számítanak árajánlattételnek.

CAMPONA HANGSZERBOLT (1222 Nagytétényi út 37. Földszint, POSTA és GYÓGYSZERTÁR között)
NYITVA MINDENNAP (vasárnap is!) 11:00 - 19:00 | +36-20-323-0641 | hangmester@hangmester.hu