HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA



A FÓRUM legfrissebb témái

Fotók, képek, GALÉRIA

2024. április 27

Offtopic

2024. április 25

Jónás Tamás (instrume

2024. április 25

***YAMAHA billentyűsök

2024. április 24

. : PRÓBATERMEK : .

2024. április 23

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2024. április 20

***FENDER***

2024. április 11

***IBANEZ***

2024. április 06

?Hangszórót ?Ládába

2024. március 28

Vizelde

2024. március 25

JÁTÉKTECHNIKA

2024. március 21

Zenészeket, zenekart ke

2024. március 20

Csöves Gitárerősítő

2024. március 18

LINE6 - VARIAX

2024. március 16

In Memoriam...

2024. március 11

Gitáreffektek

2024. február 08

BÚÉK 2023 Karácsony

2024. január 15

*MARSHALL.hu KLUB *

2024. január 12

Akusztikus gitárok

2024. január 12

***GIBSON***

2024. január 11

Oktáv, nyak stb. beállít

2024. január 04

***Squier***

2024. január 02

***JACKSON***

2024. január 01

YAMAHA gitárok

2023. november 27

***SX gitárok***

2023. november 27

CORT GITÁROK

2023. november 13

A számítógép és a z

2023. november 10

ZENEELMÉLET

2023. november 08

GITÁRÉPÍTŐ - GITÁRF

2023. október 29

Videó & mp3 linkek

2023. október 29




HANGMESTER.HU AKCIÓ
CASIO PX S1000 Privia RD
Digitális zongora

CASIO PX S1000 Privia RD


Akciós ár:
199 990 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
VILLON TRIÓ: TÁBOR LIVE 2020
VILLON TRIÓ: TÁBOR LIVE 2020

VILLON TRIÓ: TÁBOR LIVE 2020


Akciós ár:
999 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 3000
HANGSZERUTALVÁNY 3000

HANGSZERUTALVÁNY 3000


Akciós ár:
3 000 Ft



hangszermagazin.hu

Technikai okok miatt a MAI NAPON a Campona-ban zárva vagyunk
2024. április 23.





hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT NAGY KRISZTA VIDEÓKLIPJE - CSAK A PÉNZ
2024. február 29.







Legfrissebb használt hangszerek:
SoundSation
84 900 Ft
Elektronika
75 000 Ft
Gretsch
219 000 Ft
Line6
65 000 Ft
Fender
245 000 Ft
Fender
160 000 Ft
Dean
160 000 Ft
Roland
105 000 Ft
Steinberg
99 990 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
KARÁCSONY UTÁN ÚJRA KÉTSZERESÉRE BŐVÍTJÜK A HANGSZERBOLTOT
2023. december 24.
ITT A NOVEMBERI 10%-OS KEDVEZMÉNY KÓDJA! NYISD MEG A CIKKET!
2023. október 28.
Iskolakezdési KOTTA és HANGSZER AKCIÓ -10%
2023. szeptember 10.
A HANGMESTER.HU SZERVEZI A VILLON TRIÓ JUBILEUMI ERDÉLYI TURNÉJÁT
2023. április 19.

KGST hangszerek
Jolana, Musima, Vermona, Regent fanok ide!

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


any3002010-01-16 09:09 |  #711





any3002010-01-16 09:07 |  #710




Sziasztok! Ne feledkezzünk meg a faros Ikarusokról sem :)

Wingrider2010-01-16 09:03 |  #709
A harmadik Velorexes képen, a motor jobboldalán látható poros tetejű kitüremkedés a dinostarter, ami két irányban forgó önindító, dinamó, és gyújtás rendszer egyben.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#706)

kocos 2010-01-16 09:01 |  #708
Köszi!
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#706)

kocos 2010-01-16 09:01 |  #707
múltkor meg láttam egy fullos ezerhatos ladát, még ZSIGULI felirattal, ukrán rendszámmal ! nem sokat láttam még eddig, konkrétan ez a második :) ezerötösből rohadt sok van, de ez ritkább (szvsz)

Wingrider2010-01-16 09:00 |  #706
Pontosan, a dinostarter az amit mondtál. A Velorexben is az volt, de a Rotax is alkalmazta pl a Steyer Puch 500-ban volt, és két ékszíjjal indította a motort.
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#703)

kocos 2010-01-16 08:59 |  #705
A szovjet "verzió" megvan ? fémkaszni, még kisebb "utastér" :D
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#702)

kocos 2010-01-16 08:57 |  #704
Na az nincsen meg csak elektronikus formában, de úgy nem szeretem ... 71-esben viszont van "holdraszállásról" cikk, meg polifónikus orgona, és Marshall, Selmer, Vox wah kapcsolások, ha jól emlékszem hibásan :)
Válasz 'nimiszke' hozzászólására (#699)

kocos 2010-01-16 08:56 |  #703
Na, ha már Velorex ! Én még közelről működő példányt nem láttam , ellenben volt egy bácsi Túrkevén, akinek az udvarán vagy 4-5 Velorex roncs is volt, mikor mentünk a "lengyel piacra" (mert ám Keviben olyan is volt, igaz egy lengyel nem volt, csak románok, ukránok :D) és így minden hétfőn és csütörtökön bámultam a Velorex roncsokat.. volt még több helyen bőr nélküli viszonylag ép kaszni is .. na de mindegy .a lényeg : Mi a brant az a DINASTARTER ?? Nevéből gondován az önindító beindítás után, mint dinamó működik ? ehhez állandomágneses egyenáramú motor kell(ene) ?
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#701)

Wingrider2010-01-16 08:31 |  #702










A Velorex, ami a maga igénytelenségében is tartalmazott nagyon jó megoldásokat, és nagyon megbízhatóan működött. Eredetileg mozgássérültek szállítására készült, és mivel gyakorlatilag minden, még a fékek is motorkerékpárról származott, így bovdenekkel volt működtethető ezerféle variáció volt a beállításra, gyakorlatilag akár egyetlen kéz megléte esetén is vezethető volt!

Wingrider2010-01-16 08:22 |  #701
A kétütemű motorok, ha a gyújtás rosszul van beéllítva, azaz nincsen előgyújtás, hanem pont a felső holtponton gyújt, képesek beindulni fordított irányban is. A Te motoroddal is valószínűleg ez lehetett.
Egyébként ezt e Csehek alkalmazták a Velorexben, ugyanis a bőregér úgy tudott tolatni, ha leállítottad a motort, egy bovden segítségével holtponti gyújtás állásba húztad az alaplapot a megszakítóval, majd egy polaritás fordítóval átkapcsoltad az önindító forgásirányát, és beindítottad a motort a másik irányba. Így tolatásban is volt négy sebességed. Azonban az alaplapon volt egy röpsúly ami hátrafelé forgó főtengely esetén 1500 fordulatnál leslusszolta a motort, hogy ne lehessen száguldozni tolatásban. Ezt azonban rendszeresen kikötötték, és a későbbi modelleken a gyár sem alkalmazta, ugyanis az 1500 fordulat, emelkedőn felfelé, vagy két személlyel tulajdon képpen lehetetlenné tette a tolatást.
Válasz 'gazska' hozzászólására (#694)

Guitarplayer2010-01-16 08:13 |  #700
azért indult el hátrafelé, mert a motor visszafele indult el.
csajerővel rúgtál rá, és a visszaütés után az ellenkező irányba indult el.
ehhez persze megfelelően rosszul beállított gyújtás is kell.

nekem életembe vagy 2szer indult el visszafelé a MZ, de akkor veszettül röhögtünk.

hátrafelé betolva is simán el tudod indítani...

a
Válasz 'gazska' hozzászólására (#694)

ewr 2010-01-16 08:10 |  #699
Az RTÉK a velünk élő retró.
1976: Szojuz-Apollo.
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#691)

Wingrider2010-01-16 08:07 |  #698
És szeretnék szót ejteni a magyar motorsport igazi hőseiről, akik a vasfüggöny mögött házilag, és a Csepel műveknél fusiban tuningolt motorokkal értek el kimagasló eredményeket, multinacionális szponzorok, komoly médiatámogatás nélkül.
Számomra ők voltak az igazi hősök!


" Az ötvenes évek egyik legtöbbet emlegetett története az első igazi magyar versenymotor fejlesztése volt. A hányattatott sorsú CÉL motorról mágáról szinte semmilyen dokumentum nem maradt ránk. Aczulyba Mihály tervezte 500-as versenymotor 1954. június hatodikán mutatkozott be a Városligetben Szabó I Lászlóval a nyergében. Másfél kör volt még hátra, amikor a motorra szerelt AJS váltó meghibásodott, és így a befutó előtt Kuksinak fel kellett adnia a versenyt. "


Szabó Kuksi, és a legendás CÉL motor, a népligetben:




MZ 250GP motor meztelenül. Nagyon komoly tecnika!!!




Szabó Kuksi Opatijaban a fenti MZ-vel:





A két legenda, Szabó és Drapál. A magyar motorsport ikonjai!





Szabó Kuksi terepen. Érdemes megfigyelni a komoly védőfelszerelést, és a motor terepre való felkészítettségét. Na igen, ezeknek az embereknek még volt vér a pucájában, rendesen!!!




accord2010-01-16 07:17 |  #697
Akkor volt az Én Verhovinám 4.800 ft. A Simsont meg még így is csak csúszópénzzel lehetett megvenni...
Válasz 'gazska' hozzászólására (#695)

accord2010-01-16 07:15 |  #696




Én ezzel a mopeddel "szédítettem a csajokat".
Sokan irigyelték a Verhovina tulajokat a gyárilag krómozott sárvédőkért... Egy időben komoly zsebpénz kiegészítésem volt, hogy ismertem a lakótelepünkön azt az embert, aki a munkahelyén krómozni tudott. Az összes Simson-os a motor vásárlása után bejelentkezett...

FGGYZ 2010-01-16 05:09 |  #695
Ja, és ugy lett 250-es ETZ-m, (ha jól emlékszem 86-ban, vagy 87-ben, 16-17 évesen), hogy édesapámmal bementünk Nyíregyházára, hogy vesz nekem egy új Simsont (SB51, vagy Enduró)
Akkor ott a Simson 18500 Ft-ba került, viszont a vadiúj 250-es ETZ-k meg akciósan 21500 Ft-ba kerültek, rászántuk azt a pár ezer Ft plusszt, és az ETZ-t hoztuk haza.
Válasz 'gazska' hozzászólására (#694)

FGGYZ 2010-01-16 04:54 |  #694
Nekem is volt 250-es ETZ-m, kb 15 éve eladtam, de már megbántam, hogy eladtam.
Mostanában megint rámjött a motorozhatnék, Kawasaki lázban égek, kéne venni egy zöld Kawát.

Az ETZ-m néha csinált olyat, hogy amikor berugtam, és betettem 1-esbe, hátrafelé indult el!
Nemtudom, hogy ez mitől volt, a fogaskerék ellenkező irányba mozdult be berugáskor, vagy mi lehetett nem tudom, de meglepődtek páran (meg először én is), amikor meglátták, hogy gázadásra, hátrafelé indul el a motor.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#357)

FGGYZ 2010-01-16 04:43 |  #693

Családi körünkben mai napig is 3 Petrof pianó van,azok is olyasmi idősek mint a tietek, és tényleg jól szuperálnak.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#295)

2010-01-16 01:12 |  #692
örülök, hogy létrejött ez a topik! lehet nosztalgiázni meg a fiatalabbaknak felfedezni a régi jó/rossz dolgokat:)
Válasz 'guci44' hozzászólására (#572)

kocos 2010-01-15 23:06 |  #691
"Trapper, a magyar farmer" , valamelyik RTÉK-ben volt iylen hirdetés :)

kocos 2010-01-15 23:06 |  #690
nekem is volt egy pár Trapperom, több féle árnyalatú "indigókék" a végére mind fehér lett
Válasz 'nimiszke' hozzászólására (#688)

boors 2010-01-15 23:03 |  #689
asszem Mustang:) de ez tavalyi kép, nem retró:)
Válasz 'nimiszke' hozzászólására (#688)

ewr 2010-01-15 22:58 |  #688
...Trapper...?
Válasz 'sandor.fekete' hozzászólására (#687)

boors 2010-01-15 22:53 |  #687
na kicsit off, de kgst, meg az enyém:


Itt megy egy másik kép



kocos 2010-01-15 22:19 |  #686
vaterázz, múltkor volt egy orion ( a domború ) káva ezresér !
De szerintem az AR602 szebb, ráadásul az CCIR URH !
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#678)

kocos 2010-01-15 22:13 |  #685
Ezt mondta volt zenekarom gitárosa is, aki azt hiszem 80-as "gyártmány". Ő a Nirvana In Utero albumát vette fel Petőfiből, és mondta, hogy az Aero Zeppelint "Legi Zeppelnin"-nek konferálták föl :9 persze ez már az "nájntiz"
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#592)

kocos 2010-01-15 22:11 |  #684
szabócslaládot még én is hallgatta, kb a 2595784 résztől :) Amúgy is gyerekkorom óta nálunk ment a kossuth midnen délben, meg ha apám beivott, akkor hallgattuk a petőfit OIRt URH-n :) különben nem lehetett elhangolni :) Bár én akkor inkább azt élveztem, hogy ha fogja a sztereo adást az ITT rádió, akkor egy zöld téglalap alakú LED világít :) Én meg fennhangon kiabáltam, hogy "vijágít" :) Van róla hangfelvétel, Maxvell krómos kazettán ! :D
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#592)

kocos 2010-01-15 22:07 |  #683
Nálunk van egy sztori, hogy miért hiányzik a moziban az első két sor : állítólag P-Mobil koncerten kirúgták, mert nem volt elég hely tombolni :)
Válasz 'guci44' hozzászólására (#589)

kocos 2010-01-15 22:03 |  #682
ez nem is igaz ! :D
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#575)

kocos 2010-01-15 22:01 |  #681
Az enyémet szatyorban kaptam , így nem tudom milyen volt az eredeti bekötés :D
Válasz 'Tom74' hozzászólására (#574)

xfran(francesco)2010-01-15 22:00 |  #680
khm..... in bus ......

kocos 2010-01-15 21:59 |  #679
de mai hardvergyártók szövetkeztek a szerszámgyártókkal, azért kell egy gitárhoz 3-4 féle imbusz (belső kulcsnyílású ?) kulcs :) Jó az a Jolanán mikor próbán full hangerőn jön ki , hogy nem is jó az oktáv, vagy nagyon bezörög, vagy nagy a húrnyomás, vagy épp csak hajnal kettőkor húroztam fel, mert lehet állítgatni :)
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#566)

xfran(francesco)2010-01-15 21:58 |  #678
egy pacsirtát azé kombó toknak beszereznék...greg had ügyeskedjen bele valamit...

xfran(francesco)2010-01-15 21:55 |  #677
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#673)

kocos 2010-01-15 21:55 |  #676
ha nulladik bundos, akkor is :)

kocos 2010-01-15 21:55 |  #675
ha nem nulladik bundos, akkor szerintem bármely hansgzerbolti nyereg jó, max kis rezselgetéssel hozzá kell igazítani a nyakhoz ..
Válasz 'gibsonR' hozzászólására (#555)

kocos 2010-01-15 21:54 |  #674
én egy szóval sem mondtam, hogy jó volt, csak, hogy olyannal jöttek :D
Válasz 'Tibi1982' hozzászólására (#552)

kocos 2010-01-15 21:52 |  #673
első "bontásom" egy Tavasz volt :) A kávájából "mélynyomót csináltam" 20 centis ruszki hangszóróból 14 évesen :D a két tesla Suprafon műanyag "szeteliteket" támogatta meg :D valahol a tyúkolban múltkor még összefutottam vele :) egyik alkatrészét még most egy éve hazsnosítottam :D
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#648)

Hammond2010-01-15 21:52 |  #672


nem volt ez rossz!!

Hammond2010-01-15 21:50 |  #671


Szép a Dongó motor.. is

Raul2010-01-15 21:42 |  #670
Ez tényleg szép,és megmaradt pár régi stílusjegy,pl a hűtőmaszk.
De vajon ez is benzinkút utánakötős? :)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#634)

Hammond2010-01-15 21:24 |  #669


ez viszont tényleg nagyon jó volt! CSEPEL mkp

Wingrider2010-01-15 20:38 |  #668
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#667)

xfran(francesco)2010-01-15 20:35 |  #667
nem enyhítő körülmény :D
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#665)

xfran(francesco)2010-01-15 20:35 |  #666
idegurútá ???? :))
Válasz 'PigStudio' hozzászólására (#664)

Wingrider2010-01-15 20:33 |  #665
Akkor születtem
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#663)

Twain2010-01-15 20:33 |  #664
Persze,mert velem MSN-ezik...
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#662)

xfran(francesco)2010-01-15 20:31 |  #663
me mellé klikk.........67_danuvia_0.preview



Válasz 'bassrat' hozzászólására (#661)

xfran(francesco)2010-01-15 20:29 |  #662
wazz...annyira nosztizok,h mezei zsíroskenyér pirospaprika tea a vacsim....asszony meg körberöhög.....

Wingrider2010-01-15 20:29 |  #661
Ez egy Pannónia P20, szerintem a legjobb szoc motor volt, csak nem volt túl megbízható, viszont iszonyatosan ment, két henger, kazettás 5 sebességes váltó, nagyon komoly, korát megelőző motor volt, csak a rossz anyagok tették megbízhatatlanná.
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#659)

Wingrider2010-01-15 20:26 |  #660




És a Csepel

xfran(francesco)2010-01-15 20:24 |  #659
Danuvia T5



Wingrider2010-01-15 20:14 |  #658
Upsz, szóval P10:



Válasz 'bassrat' hozzászólására (#657)

Wingrider2010-01-15 20:13 |  #657
Nem is értem, ez hogyan maradhatott ki, egy hazai gyönyörűség Pannonia P10




Wingrider2010-01-15 20:11 |  #656
És az igazi DDR rettenet
Simson Duo




Hammond2010-01-15 20:09 |  #655


DDR

Wingrider2010-01-15 20:09 |  #654
Oldalkocsis Tatran, 125 ccm, önindító!




Hammond2010-01-15 20:08 |  #653


kékes tv

Wingrider2010-01-15 20:06 |  #652
És a két kerekű román csoda




xfran(francesco)2010-01-15 20:01 |  #651
pacsi..........
Válasz 'guci44' hozzászólására (#649)

xfran(francesco)2010-01-15 20:01 |  #650
ez meg lebontotta a házat anno.....



billygibbons2010-01-15 20:00 |  #649
Jó éjt mindenkinek!

xfran(francesco)2010-01-15 19:57 |  #648
sárga celofánnal világszám volt.....



xfran(francesco)2010-01-15 19:51 |  #647
a Panni robogó csepelről....



Wingrider2010-01-15 19:51 |  #646









billygibbons2010-01-15 19:50 |  #645
Milyen gyártmány?
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#643)

Saci2010-01-15 19:49 |  #644
Ez meg 99-es! :)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#638)

xfran(francesco)2010-01-15 19:49 |  #643
a Berva...




Saci2010-01-15 19:48 |  #642
Ja 2005-ből!
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#634)

Wingrider2010-01-15 19:48 |  #641



billygibbons2010-01-15 19:46 |  #640
szocialista összefogás???
Válasz 'eladomotyok' hozzászólására (#635)

Wingrider2010-01-15 19:45 |  #639
Ez egy M21, és ebből a kocsiból építették:



Válasz 'bassrat' hozzászólására (#634)

Wingrider2010-01-15 19:42 |  #638





xfran(francesco)2010-01-15 19:41 |  #637
khm.........



OWL2010-01-15 19:41 |  #636
Ez mikori modell?
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#634)

Hammond2010-01-15 19:41 |  #635


ez itt a lényeg elvtársak

Wingrider2010-01-15 19:40 |  #634




Szintén Volga, hihetetlen szép építés!

OWL2010-01-15 19:39 |  #633
Ez már a Betmen GT elődje.
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#629)

Saci2010-01-15 19:38 |  #632
Ez olyan barkas, hogy nem az! :))
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#624)

Hammond2010-01-15 19:38 |  #631
warthog a la CCCP

Hammond2010-01-15 19:37 |  #630
HÚÚÚ..vazze!
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#629)

xfran(francesco)2010-01-15 19:37 |  #629
Volga.........



billygibbons2010-01-15 19:36 |  #628
Nekünk még mindíg a jó öreg 353-as húzza...még van 1,5 év műszaki rajtaaaa!!!!

OWL2010-01-15 19:35 |  #627
Kölyök koromban még én utaztam egy ilyen csodában.
Válasz 'eladomotyok' hozzászólására (#603)

xfran(francesco)2010-01-15 19:35 |  #626
ez a povjeda.......
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#623)

Hammond2010-01-15 19:35 |  #625



Wingrider2010-01-15 19:35 |  #624


Ez kész

xfran(francesco)2010-01-15 19:35 |  #623



Saci2010-01-15 19:34 |  #622
Ja, csak valami 20 éve kifutott modellről. :))
Válasz 'guci44' hozzászólására (#621)

billygibbons2010-01-15 19:33 |  #621
Csajkát is valami USA járgányról másolták, nem?

xfran(francesco)2010-01-15 19:33 |  #620
:DDDDDDDDDD
Válasz 'Tibi1982' hozzászólására (#619)

Saci2010-01-15 19:32 |  #619
Azért!
Kb olyan, mintha egy jolanát összehasonlítanánk egy gibsonnal!
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#613)

Hammond2010-01-15 19:32 |  #618
Warszava
Válasz 'guci44' hozzászólására (#612)

xfran(francesco)2010-01-15 19:32 |  #617
emmeg 67-es.......
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#613)

Hammond2010-01-15 19:32 |  #616



xfran(francesco)2010-01-15 19:31 |  #615
Povjeda..........
Válasz 'Tibi1982' hozzászólására (#614)

Saci2010-01-15 19:31 |  #614
Olyan Warsava forma! :)
Válasz 'guci44' hozzászólására (#612)

xfran(francesco)2010-01-15 19:31 |  #613



billygibbons2010-01-15 19:30 |  #612
Csajka?



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2024 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek
és kizárólag aktuális készletünk erejéig, melyről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat/érdeklődőinket.
Minden weboldalunkon leadott rendelés csak akkor tekinthető visszaigazolt megrendelésnek, ha kollégánk e-mailen egyértelműen megerősíti,
hogy az adott termékből van jelenleg készketen általunk megvásárolt és bevételezett modell.
Weboldalunkon feltűntetett árak nem számítanak árajánlattételnek.

CAMPONA HANGSZERBOLT (1222 Nagytétényi út 37. Földszint, POSTA és GYÓGYSZERTÁR között)
NYITVA MINDENNAP (vasárnap is!) 11:00 - 19:00 | +36-20-323-0641 | hangmester@hangmester.hu