de itt is kérdezhetsz, de ha olyan szándékkal írsz, h rendelni szeretnél, és részleteket akarnád, akkor a myspace amit adtam, vagy a készítő e-mail címén, amit a myspace-n eltudsz kérni. Ha nincs myspace-d, akkor szólj.
Igen.
Voltam Idoru koncerten A38-on szombaton, és nagyon nagyon jól szólt minden.
Két DSL ment gitártéren.
Utánuk meg My Small Community, ott meg 2 mesa volt, és azok is űberjók voltak.
Ennyi.
Félreértettél. Arra próbáltam utalni, hogy a Madman ugyanolyan hangerő mellett jobban kiszól a zenéből. Tehát a DSL-re több hangerőt kell adni ahhoz hogy lehessen hallani. Nem poti állásról beszéltem.
nos,igen.Az a spider HD75 elég spec eset volt,és a fülem is az.
Az a bizonyos spider egy MF400B-t hajtott meg,egy B-re hangolt riccs warlockkal
Olcsóbb,mint egy VS8240,több hangzást tud,és van neki
"rendes" hájgénje.Kövezzetek meg,de szerettem azt a fejet.
Főleg,mert mind a 4 presettel sok órát szoptam,mire belőttem mindet olyanra,amilyenre kellett.
Szóval,szerintem MÖETÁLra jobb egy spider,mint egy
bármilyen valvestate,és főleg jobb,mint egy MF350 fej.
Viccesen összegzett vélemény(nem igazságosztás,nem megfejtés) :
Egyáltalán jók a marcik valamire azon kívül,hogy felraknak belőluk 50-et egy színpadra (persze kibelezve,hogy könnyebb legyen pakolni),hogy kitakarják azokat a motyókat,amik valóban szólnak?
Megint ez a megeszi, ááá.
Nemár.
Bár egy olyan erősítővel nagyon nagy baj lehet, amire rá merik mondani, hogy megeszi egy spider :D
Mindenki olyan cuccot vegyen, ami illik a zenéjéhez. Olyat olyannal ne hasonlítgassunk, ami nem fedi le a másik stílusát.
Én pl olyan zenére, amit blurp Gabi játszik, nagy eséllyel marshallt vennék, esetleg orange-ot (vagy a screamerem is jó lenne rá). És biztosan meg se fordulna a fejemben, hogy Madmant vegyek.
szerintem csak jó,ha a két gitár
eltérő karakterű fejjel szól
Bár szerintem zúzdában nem lehet méltó
pár egy marci madman mellé...
Igaz,én rühellem a marshall cuccokat alapból.
De így legalább kellemes csalódást okozott
két holmijuk.VS8240 pl. egész jó marshall viszonylatban,
meg persze az árához képest.Igaz,egy spider fej+412 megeszi.
Az MF400 ládák meg tényleg jók,márkafüggetlenül.
Én nem mondtam h a DSL-nek nincs közepe félreértés ne essék. Nem hiszem, hogy bármilyen erősítőt azzal a kifejezett céllal csinálnak, hogy szar legyen.
DSL-t használtam 7 évig, és nem volt rá egy rossz szavam se a (közepével se), tette a dolgát, stúdióban is jól szerepelt, viszont mindig volt egyfajta hiányérzetem. Ha a dallamosabb dolgok szóltak jól, akkor bunkóbbak nem, és fordítva. Más erőlködőket is próbáltam, sőt vettem is fel velük, sokat baszakodtam egy 5150/II-vel is, azok közül még mindig a DSL tetszett legjobban, (meg a Mesa Dual Rectifier mondjuk, de arra sose lesz pénzem :) )
De aztán kiderült amire nekem kell arra a Madman sokkal jobb mint a DSL. Nap mint nap szembesülök vele, mert van még egy DSL a bandában a Madman mellett, és hogy is mondjam...nem igazán tud érvényesülni (nem mondom hogy szar lenne).
Ezzel együtt mióta a Madman van, minden egyes hangszer, külön-külön érthetően szól. Nincs az a zagyvaság, mint ami a két DSL-es felállás esetében volt. Jellemző, hogy a dobosunk örült legjobban ennek a váltásnak...
épp ezt mondom. ilyen módon botorság kijelenteni, hogy egy madman zsebretesz bármilyen stock erősítőt. ennek ellenére a maga műfajában biztosan nagyon jól teljesít, de azért ne legyünk már ilyen sztereotípok...
Az tény, hogy általában a marshall potijai nem egy nagy terjedelemben állítanak, azt is mondhatám elég kicsi az a tartomány amiben mozognak, másrészről, meg a marshall egy igen erőszakos erőlködő, bármitcsinálsz vele, az marshallként fog megszólalni...mint ahogy említetted a madman, vagy a hiwatt(mert ezt ismerem és a dslt:)) nagy terjedelemben állítható apotikkal és nem is annyira erőszakos a hangzásuk, tehát ezer féle hangszin előjöhet pusztán a potik állítgatásával...erre azt mondjuk, hogy semleges hangú erősítők. mindkettőnek meg van a maga szépsége, hiwattal szemben a marci stúdióban ezerszer jobb, viszont élő körlmények között, meg amásikat szeretem jobban..izlés dolga, mindkettő nagyon jó cucc a maga nemében. Az hogy bármelyiknek is ne lenne közepe faszság...az se mindegy milyen hangszert tolsz rá ugye...lehet neked dizeled, ha egy invasiont adsz neki...se közepe se semmije nem lesz!
Igazából hülyeség hangerő beállításokról beszélni. Nem vagyok nagy szaki de az függ a munkapont beállítástól, meg a potitól is, sőt attól is milyen hangszínt állítasz. Az én Madmanemben olyan hangerőpoti van (asszem) amit csutkáig is kitekerhetsz, úgy értem, az egész 0-10 skálának van értelme.
A DSL 100-amon az volt, hogy igaz, hogy nem kellett felesnél tovább hajtani, de ha kellett volna se lehetett volna, mert egyszerűen nem nő tovább a hangerő, ennyit tud az erőlködő, utána már csak gerjed.
Ami itt a lényeg, hogy a Madmanen a tapasztaltaim szerint valóban lehet SOUND-ot állítani, azaz nem az van mint a Marshallon (azért mondom mindig azt mert az volt sokáig), meg más reőlködőknél hogy csak gyakorlatilag csak egy beállításnál szól át. És az nem szól olyan jól, de muszáj azt állítani különben lófaszt se hallasz.
Én kipróbáltam a Madmant kopra letekert középpel, és ugyan nem szeretem azt a soundot, de átszólt úgyis a dob mellet, jó kis burtál deathre inspirált :) Gyakorlatilag bármilyen beállítás átszól sztem.
Marci T75 meg V30 ládán egyébként olyan 10-11 óra állásnál volt a közép, a jelenelegi Legend V12-vel meg az én ízlésemnek eléggé ki kell tekerni a közepet (1-2 óra), viszont kapsz mellé egy adag jófajta gyomrozó mélyet :D
Egyetértek Goretore-ral, kevés gain kell nagyon. Az enyémen jó ha 7 óránál áll a gain, és így is geci brutál. EMG 81-el szerelt Gibson LP Standardon nyomom C-re hangolva 13-as húrokkal.
Kivéve a Madmant :) 7 évig toltam Marshallon (DSL 100), utána váltottam Madmanra. Szilárd volt oly kedves és megépítette majd elhozta a fejet amit kértem, és felajánlotta, hogy legyen nálam 2-3 hétig, próbáljam ki próbán, tekergessem.
Nos, négy nap után elküldtem a pénzt. A pedálokat a fasza 2 csati+szólókiemelés miatt eladtam, a Marshallt meg azóta is árulom...
...hát a pénzügyi érzékem továbbra is szar. De megérte.
Amúgy egy Krank Rev ládával tolom, majd lökök képet h mennyire bunkón néz ki ez a setup :D
madman-nél pont arról szól a történet hogy nem kell "rommá" torzítani, minimál gain-el is gyilkol. pont ezért képes fullosan átszólni a zenén anélkül hogy mega sok közepet használnál. főleg most m7el.
Tegnap ragasztotta szilárd a borítááást gyee. 3 órán át csinálta, és be volt ájulva a ragasztótól :D
Amúgy mondta, h most majd nézi meg írni fogja az elkészülési időt, tehát a ténylegesen ráfordított időt, hogy ezt is feltüntesse, h mennyi meló van vele. Kíváncsi is vagyok rá. :)
A lényeg az,hogy soha,semmilyen gyári
marshall nem fog úgy megszólalni (és emellett zenéből kiszólni) MÖETÁL zenében,mint egy Madman...
Aki nem hiszi,jöjjön el majd a szervezés alatt álló talira!
Lesznek ott meglepő szerkezetek.
"Hát szerintem valamit nagyon elbaszol :D mert a madman csutkán letekert középpel olyan hangosan képes szólni, hogy a dobos nem hallja a pergőütéseket...:)"
Innen indult.
Azt hittem így használod, és nem hittem el, hogy kiszól:D
Ha fel van tolva, ok, azt nagyon is könnyen elhiszem, meg azt is, hogy istenkirály a cucc.
Áhháááá:) Gondolom nem ugyanaz volt a láda sem, a gitár sem, a gitárpickup sem...:) Lehet kizárásos alapon kéne megvizsgálni az ügyet:D
De lényegében igazad van "a hiba nem a készülékben van"
Senki nem beszélt itt fülig mosolygós eq-ról. Senki nem mondta, hogy nem kell a gitárra közép. Itt arról van szó, hogy nem értettem miért nincs a fejben elég közép Korodilasznak, mert szerintem van.
Hát pont ez az amiről beszélek! Én azt mondom, hogy van abban a fejben annyi közép, hogy ha csutkán letekerem akkor is jól szól, de mivel nem hallattad a fejet szólni, így nem is tudhatod miről beszélek. Mellétehetsz egy Marshall DSL fejet és tekerheted akárhova, a Madman megeszi félhangerőn, de nem a hangerő miatt, hanem mert elkülönül a zenében. Nem a kásamasszát csinál mint a DSL fejek.
figyelj, ez tényleg paradox, hogy ha nincs valaminek saját hangsávja, az kiszóljon értelmesen a zenéből, pláne úgy, hogy rommá van torzítva.
Jó dolog a közép a gitárokon, az való neki.
Fülig mosolygós eq, az addig működik, amíg ugyanazt játszod a bőgővel, utána baszhatod.
Vagy a gitár üvölti túl a bőgőt/dobot, vagy fordítva, nekem mindegy, egyik sem túl egészséges.
csutkán letekert középpel megnézek bármilyen gitárfejet, amit nem esznek meg a cinek, meg a bőgő, sőt "kiszól" a zenéből a karaktere miatt...
Kicsit paradox így elsőre.
Hát szerintem valamit nagyon elbaszol :D mert a madman csutkán letekert középpel olyan hangosan képes szólni, hogy a dobos nem hallja a pergőütéseket...:)
De amúgy ez faszság...nem az volt a bajod,hogy kihangosítva is kezelhetetlen volt a mélye a cuccnak? Csak mert a mikrofont gondolom nem pár méterre akarod elhelyezni a ládával szemben koncerten SZóval kutyából nem lesz szalonna,kurvajó death metal fejből se kúrósrokk erősítő.
Na,az Elimex válasza:
V128-ból nincs 16 ohmos verzió. :DDD
Ehh,még jó,mert akkor már V1216-nak hívnák.
De akkor miért nem veszik ki a webshopjukból a V1216-ot?
Most ha valaki rendelne a webshopon keresztül V1216-ot,és küldenének 8 ohmosat,akkor panaszkodhatna,hogy nem ilyet rendelt?
Ja,meg felajánlották,hogy van helyette 16 ohmosban Legend GB128. Köszi.
Bár ez utóbbi sem lehet rossz hangszóró,de mégsem az,ami kellett volna. Nekik mindkettő csak egy hangszóró,most hogyan magyarázná meg az ember,hogy azért kell a V12,mert izé...