Jónás Tamás (instrumentális rock gitár ötletek, technikai trükkök, improvizációs tippek)
Instrumentális rock gitár ötletek, technikai trükkök, improvizációs tippek
Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!
Ahhoz képest nagyon jó,nekem nagyon tetszik,amihez hozzá nyúlsz abból gyönyörű dallamok alakulnak ki,nem beszélve a technikáról.A videókat kíváncsian várjuk.
minden tisztelet a legjobb gitárosnak!
OK, várom kíváncsian a saját szólódat erre az alapra!
Mostanában majd fogok még ilyen jellegű anyagokat feltenni, úgyhogy lesz sok szó a tudatosságról.
Ami a tabulatúrát illeti, ez egy improvizált szóló volt, tehát nincsen hozzá TAB. Egy részét szívesen lekottázom majd a számodra, ha kicsivel lazább hetek lesznek. Hó végéig kicsit sűrűbb időszak van, mert 4 gitár videót kell elkészítenem az első lemezről (részletek hamarosan).
Egyébként a szeptember első hetében ide feltett szólók közül amelyekről még nem tudtam írni, igyekszem majd jövő héten pótolni ezt.
Nagyon örülök, hogy feltettél ilyen dolgot. Alap, hozzá elemezve az akkordok, előjegyzések, skálák.
Zeneelmélet terén még mindig elég gyenge vagyok, de az ilyen dolgok nagy segítséget nyújtanak a szűkös tudásom 'tágításában', illetve ráerősít az eddigi tudásomra.
Őszintén szólva az eddigi improimban nem sok tudatosság volt, de ezen szeretnék változtatni.
Megpróbálok erre összehozni valamit, remélem tudok rá időt szakítani.
Nekem nagyon tetszenek az ilyen jellegű zenék,gyönyörű dallamos szólót játszól rá.
A triolás mászkálás nagyon díszítette a szólót.A tabulatúráját fel tudnád rakni Tamás, a triolás résznek hogy megtanuljam ha van rá lehetőség.Előre is köszönöm
Ez a zenei alap egy 4 ütemes kört tartalmaz. Az ütemek akkordjai sorrendben: Gm7 Am7 Dm7 és Dm7. A hangnemet ezekből az akkordokból egyszerű megállapítani: meg kell nézni egyenként, hogy a fenti akkordokhoz tartozó skála milyen előjegyzésű. A G-moll skála 2b előjegyzésű, az A-moll skála 0 (azaz itt nincs módosított hang), a D-moll skála 1b előjegyzésű. Ha ez megvan, akkor az előjegyzések középértékét kell venni, amely itt a 2b, 0 és 1b alapján 1b. Tehát az akkordmenetre az 1b előjegyzésű skála használható végig, tehát pl. használható a D-moll pentaton skála vagy a hétfokú D-moll skála.
Az improvizálás során több dolgot is folyamatosan figyelni kell:
- A 4 ütemes kör minden pillanatában tudni kell, hogy épp melyik ütemben tartunk (azaz melyik akkord van éppen műsoron)
- Azt is fontos tudni, hogy a műsoron levő akkordnak melyek a felépítő hangjai (pl. a Gm7 akkord fontos: G-B-D-F. Az adott ütemben ezek a kulcshangok fognak a legjobban szólni. Ha pedig szándékosan eltérünk ezektől, hogy kicsit nyitottabb, izgalmasabb hangzást hozzunk létre, akkor is jó tudni, hogy mihez képest térünk el. (Ha belegondolunk, még eltérni sem tudunk valamitől, ha nem tudjuk hogy mi ez a valami*)
*elnézést, épp egy Hegel kötet esett le a polcról
- A szóló egészének a felépítése is fontos. A mellékelt példa-szólómban az első 30 másodpercben az volt a szóló "története", hogy a 4 ütemes körök első felében néhány hosszan kitartott, fontos hang szerepelt, míg a körök második felében egy-egy tizenhatodos mászkálás zajlott (itt nem kell annyira figyelni a kulcshangokra, elég a skálát betartani - vagy épp felrúgni, de ez utóbbit is csak tudatosan). A mászkálás végén a megérkezés hangja viszont fontos, itt megint csak kulcshangon kell megállni. Tehát az első 30 másodpercben ez a "2 ütem lassú - 2 ütem mászkálós" történet zajlott. Eközben a hangmagasság folyamatosan változott: mélyebb hangokkal indult a dolog, utána fokozatosan emelkedtek a hangok, és a 30. másodperc tájára érve megint süllyedtek. Így az első fél perc egy teljes, egységes részt alkotott. Innentől kezdve egy új történet indul, ahol már nem a "lassú kontra mászkálós" séma zajlik, hanem ritmikai motívumokra épülő, homogénebb rész kezd kialakulni, újra emelkedő hangokkal.
Nem, a mutatóujj csak a H és a vékony E húrokra fekszik rá, tehát a mutatóujj "vége" (a hegye) a H húrnál van. Így megúszod, hogy teljesen keresztbe kelljen fektetni a mutatóujjadat. A vastag E húrt a hüvelykujj fogja le, amelyik amúgy is arrafelé nézelődne, így legalább kap ő is hasznos feladatot.
Igen a sok nyújtogatástól van ez,nekem szerencsém volt mert már a füvet tegnap lenyírtam és reggel rögtön volt időm gyakorolni és nyűttem a húrokat.Köszi a jó tanácsot kímélő üzemmódba tettem az újjaimat.
Tehát ha jól értelmezem:
a barrézó mutató ujj csak a 6-os, 2-es 1-es húrokat szorítja, a többinél tök mindegy, hogy megszólalna-e, mert a melót a másik három ujj megoldja a külön-külön lefogott hangokkal?
Remélem érted, hogy értem...:)
Fazsi mindkét tanácsa nagyon jó megoldást jelenthet. Ezenkívül még próbáld ki azt is, hogy a 6 húros barrés akkordokat alternatív ujjrenddel fogod le. Pl. a G-dúr így nézne ki ujjrendileg:
Tehát a vastag E-húron a mutatóujj fogja le a hangot, utána a többi húron a szokott barrés ujjrend szerepel, egy nagy kivétellel: a mutatóujj így csak a H és vékony E húrokon fekszik, azaz csak egy miniatűr barrét* kell lefognod.
1-2 napig érdemes kevesebbet nyújtani 3-as ujjal. Nagy valószínűséggel kedd-szerdára el fog múlni, és onnantól megint teljes mértékben tudod használni a nyújtásokat. Sőt, gyakran megesik, hogy egy ilyen után még a korábbinál is strapabíróbb lesz az ujj.
Szerintem is úgy lesz majd, ahogy a többiek is írták, néhány koncert múlva már sokkal jobb érzésed lesz. Kicsit bele kell ilyenkor lendülni, és meg kell szokni az új zenésztársakat, utána nem lesz gond.
Amit Gábor írt a dolog mentális részéről, az is nagyon igaz, érdemes kipróbálnod. Ha előre elképzeled a következő koncert pozitív kimenetelét, akkor majd élőben már csak "meg kell ismételned" ezt, az agyadnak ismerős lesz a helyzet. Azt mondják, hogy ilyen téren nincs különbség a valóban megtörténő események és az elképzelt események között: a tudatalatti nem tud különbséget tenni (mivel nem is ez a dolga). Tehát ha gondolatban párszor elpróbálod a következő koncertet, és látod/hallod magad, ahogy csúcsformában gitározol, akkor ez is lendíthet a dolgon.
Igen, az egeret bal kézzel kezelem. Amúgy nálam vegyes a dolog, mert bal kézzel írok és egerezek, de gitárban és pingpongban jobbkezes vagyok. Fociban pedig jobblábas.
Köszi, már sokkal jobban megy a kép meg a tippek hatására.:)
Szerencsére kéthetente járok mostanában órára, így addig lesz időm begyakorolni ezt is, az új akkordváltásokat meg akkordelméletet. És lehet egy kis slapre is jut még időm, de azzal is szopok mert nem szólal meg úgy a rácsapás után a húr ahogy kellene...:S
Már ezen a képen is látszik, hogy nem pont a mutatóujj belső részével fogja a húrokat, hanem kicsit elfordítva van az ujja és picit görbítve. (Ez utóbbi az előbbi velejárója szerintem.)
Az első problémára én azt javaslom, hogy a mutató ujjad egy kicsit elfordítva és akár picit görbítve nyomd a húrra, így nem a hajlatba esik a húr, mivel kicsit az ujjad oldalával szorítod le.
A másik amit megpróbálhatsz, hogy a mutatóujjad kicsit feljebb vagy lejjebb legyen, így a hajlat eshet két húr közé.
Most nekem is lenne egy kérdésem:
időről-időre előveszem a barré témát, de nem teljesen megy, pedig már négy éve gitározom.
Az érdekes az, hogy ha csak az öt húros barrét (vagy annál még kisebbet) használom az tökéletesen megy minden fekvésben, minden húr megszólal, de ha az E6-ot belefogom, akkor vagy a H, vagy a G húr, vagy mindkettő elnémul, vagy eléggé zörög, és bivaly erővel kell szorítanom, hogy ne így legyen (a többi húr szépen megszólal).
Az erőt azt még megszoknám, bár szerintem technikailag is akad valami baj, mert a húrok pont az ujjpercem hajlataiba esnek, és ott meg nem lehet lefogni (nekem eddig még nem sikerült).
A másik probléma a hat húrosnál, hogy úgy ideális az erőkifejtés, ha a kezemet kissé megbillentem a gitár feje irányába, ekkor minden szépen megszólal, csak a többi ujjam nagyon messze kerül a fogólaptól, különösen a kisujjam ami picit kisebb is mint az átlag szerintem.
Vélemények, tippek, tanácsok, észrevételek lennének? Mert a karom már leszakad a nagy erőtől...:S
Köszönöm előre is!
Sziasztok!
Szeretnék kérdezni tőletek valamit.A 3-as újjamon a bőrkeményedés egy kicsit fáj ha erősebben hajlítok a húron.Ilyen még nem történt velem,soha nem szokott fájni.Mit csináljak vele,tudtok valami tanácsot adni?
Igazad van a barátság nagyon fontos és hogy egy fajta stílust szeressen mindenki.
Én is játszottam egy pár bandába,volt a 80-as években egy nagyon jó együttesünk.Írtunk egy csomó saját számot szalagon meg is vannak a felvételek.Sajnos az énekesünk nagyon szerette a piát,állandóan ivott sőt nyugtatóra itta a sört.Ez végett feszültségek keletkeztek a tagok közt is,veszekedések stb.A srácnak nagyon gyönyörű hangja volt,talán ha nem így alakul akkor még talán vihettük is volna valamire.Sajnos ezért vége lett mindennek,már csak az emlékek maradtak.Szerintem piálni gyakorlás és próba alatt nem ajánlatos gyengülnek a reflexek,koncert előtt és közben egy kis bátorító az elmegy.
Legyen akkor egy pohárral.
Az hamar kimegy, és mégis hátha segít.
A zenekar nekem is több mint puszta közös zenélgetés.
Fontos hogy jó barátság legyen.
Akkor működik igazán ( talán ):
Hát, köszi a tippeket, elgondolkodom rajtuk:). A dologhoz hozzátartozik, hogy a régi zenekarommal sokat koncerteztünk, és akkor a színpadi teljesítményem csaknem megegyezett az otthonival, meg mivel az akkori zenésztársak jóbarátaim voltak (mai napig azok), ezért a hangulat is sokkal oldottabb volt. Most viszont azt tapasztaltam, hogy az "otthoni" tudásom sokat fejlődött, a színpadi viszont csak keveset. Egyébként a max. 2-3 sört én is preferálnám, csak sajnos gyakran fordul elő, hogy vezetnem kell, ezért nem lehet...:/
Amikor az előző hozzászólásomat elkezdtem írni, akkor még szgabor hozzászólása nem volt ott, ezért írtam előző két hozzászólást. Így akkor az előző 3 hozzászólást egészítettem ki.
Két, max három sör azért nem csinál bajt.
Bárcsak én is megtehetném...
Emlékeim szerint azért kis mennyiségben van némi gátlásoldó hatása.
Nagyobb mennyiségben meg nincs az a gátlás...
Az előző két hozzászólást kiegészítve:
Ha sokat gyakorlod és gyakoroljátok együtt is a nótákat, akkor magabiztosabban állsz fel a színpadra, mert azzal nyugtathatod magad, hogy ezt begyakoroltam, ez menni fog.
A másik pedig: Írtad, hogy otthon sokat gyakoroltál és sokat fejlődtél. A színpadi produkció kapcsán is ugyanez a helyzet. Ha lesz több fellépés, azt is tudod 'gyakorolni' és akkor az a része is menni fog.
Mindenkinek kell valamennyi koncertrutin, hogy ne legyen nagyon ideges. Szerintem ezt teljesen nem lehet megszüntetni, de le lehet csökkenteni egy olyan szintre, ami már nem zavar a játékban.
Én közel sem gitározok olyan jól, mint te és túl sok fellépés sincs a hátam mögött, de a kezdeti fellépési idegesség már 6-8 fellépés után elviselhető szintre csökkent.
Úgyhogy mindent bele!
Egyébként az 1-2 sör is jó lehet, csak én nem akartam ilyen eszközökhöz nyúlni, meg a zenekar többi tagjától sem nézem szívesen, ha fellépés előtt 'isznak'.
Én erre megint a mentális gitározást mondom: képzeld el, hogy felállsz, több ember elé mint eddig bármikor, és ugyanolyan laza vagy mint próbán vagy otthon. Képzeld el, ahogy eltűnik a csomó a torkodból, ahogy nem izzadsz és ahogy nem ver a szíved, hanem teljesen nyugodt vagy, amikor felveszed a gitárt a nyakadba, bedugod a drótot és játszol. Ha kell "lassítsd le" ezt a filmet a fejedben (mintha a videón megnéznél egy lassított felvételt), de minden apró részlet stimmeljen. Vigyél bele hangokat, képeket, szagokat, érzéseket, mindent amit csak tudsz, minél intenzívebb legyen. A piét/füvet satöbbit személy szerint nem ajánlom, mert ha túlzásba viszi az ember egy koncert előtt akár így is járhat:
Drunk Slash
Szerintem a legjobb az hogy ha fanatikusan Qr..ra begyakorlod a számokat és teljesen biztos leszel magadba.Ezt abból is tapasztalom hogy a nagyobbik lányom elég magas szinten hegedűl, most végzi a zenei egyetem utolsó évét előadó művészi szakon.Koncertek előtt tiszta izzadt szokott lenni a keze mert nagyon izgult, ez miatt nagyon csúszkáltak az újjai.A kisebbik is főiskolás, szintén hegedű szakon, neki is ilyen problémái vannak a vizsgák előtt.Mindíg azt mondtam nekik hogy ezt csak úgy lehet kiküszöbőlni hogy teljes gőzzel gyakorlás fanatikusan begyakorolni mindent.Szerintem ez jó megoldás lenne neked is,ennyire biztos nem izgulnál.
Srácok, tanácsokat szeretnék kérni egy bizonyos probléma kapcsán, ami biztos mindenkit érint/érintett/érinteni fog, nálam épp most lett aktuális:
Az van, hogy több mint egy évig nem volt komoly zenekarom, és ez alatt az idő alatt nagyon sokat gyakoroltam, és sokat is fejlődtem ahhoz képest, hogy előtte mit tudtam. Most viszont elhívtak gitározni egy zenekarba, mert látták a videóimat, és nagyon meggyőzte őket. A próbákon (bár csak 3ra volt idő) is egész jókat sikerült virítanom, majd tegnap megvolt velük az első koncert egy klubban, kb. 50-100 ember előtt. Előtte szinte egyáltalán nem izgultam (na jó, csak egy picit), de mikor felálltunk a színpadra, eléggé elkapott a dolog. Bár kívülről ez egyáltalán nem látszott/hallatszott állítólag (még olyan is volt, aki utána odajött, és gratulált, hogy mennyire "lazán" játszom), én viszont nagyon durván észrevettem, hogy mennyivel rosszabbul teljesítek, mint otthon, vagy akár próbán. Egyszerűen nem jöttek ki úgy a figurák, néha hamisak voltak a nyújtások, stb... tehát azt vettem észre, hogy a színpadi teljesítményem nem sokat javult ahhoz képest, amilyen mondjuk másfél évvel ezelőtt volt, annak ellenére, hogy azóta a technikai és elméleti tudásom is sokat bővült. Szerintetek mit lehet tenni, hogy az otthon abszolvált tudást megfelelően tudjam élő körülmények között is használni?
Van még egy a régi nagy gitárosok közül,akkoriban ő is a nagyok közé tatozott.
Már 18 éves korában egyik fülére süket volt mert olyan nagy hangerővel koncerteztek.Ted Nugent.
Valamikor rengeteget hallgattam YES-t. Nagyon jó zenekar volt és kitűnő zenészek voltak benne.Progresszív rockot játszottak.Nagyon sok lemezt adtak ki.
Gondoltam megosztom veletek ezt a bandát.
A youtube videók alatt van egy olyan gomb, hogy Megosztás, azt megnyitva pedig lesz egy BEÁGYAZÁS funkció. Arra kattintva kapsz egy kódot, amit egyszerűen csak bemásolsz ide a hozzászólás ablakba, mintha csak szöveget írnál. Kész is!
a kezességnek tényleg nagyon sok köze lehet ehhez! egyik pupákom is hasonlóan fogja és azt hiszem ő is balkezes. egyébként Te vagy az egyik példaképe, szóval előbb-utóbb fogtok találkozni valamilyen formában.
különben az egeret is bal kézzel fogod? mást most nem kérdeznék, hogy mit csinálsz még bal kézzel... (a tremolópengetés fontos előedzése a fiúknál már korán megkezdődik.)
Nekem is Marty Friedman ugrott be róla. Kétségtelen, hogy nagyon furcsa, de valószínűleg neki nincs gondja vele. Aki az Iconoclast-ot végigjátssza, annak nem kell aggódnia
Amúgy mindenkinek vannak egyedi kéztartási vagy egyéb dolgai. Én például a pengetőt fogom máshogyan, mint a többség (a pengető hegye ugyanarra mutat, mint a mutatóujj vége). És balkezes vagyok, de jobbkezes gitárokon játszom.
Gitár-forradalom van az elmúlt 4-5 évben, az új generáció kb. azon a szinten lép be a színtérre, ahol a korábbi legnagyobbak megálltak. Ez a David Davidson is nagyon ott van a szeren.
Köszönöm, ezt örömmel olvastam! Majd teszek fel saját dolgokat is, szóval nem csak Symphony X várható De ez a lemezük tényleg nagyon komoly lett, és pár dolgot mindenképp meg szerettem volna mutatni tőlük.
"úgy csapkod a srác az ujjacskáival, mint egy kaszáspók...de ettől függetlenül nagyon jól nyomja"
igen, emiatt is filóztam el
talán nem eleve hibás ez a technika. kérdés, mennyire genetika és mennyire tanult. nem szól rosszul, koszosan, vagy lassan. tappingre talán még az m és/vagy a ujj, pengető bűvészkedés (MacAlpine ebben nagy király) helyett. sweep-re sem tuti, hogy rossz. nekem a gambale-és megfejtéseknél a vastagabb húrra váltáskor szükséges felfele-sweep a nehezebb, itt meg ugye alapjáratban fordítva dől a pengető. persze a megszokást levetkőzni nem lehet, én sem úgy gondoltam, hogy öreg fejjel (magam nevében szóltam!) most mindenki el kezdi újra tanulni a gitározást.
jaja, M.F-hez hasonló. mindketten behajlított csuklóból pengetnek (brrr...), de a pengetőt három ujjal fogja és visszafele, az e6-os fele fordítja a pengető. a jobb kéz tompítást is megtartja, míg M.F-nél ez nincs. sőt, a jobb kezének nem csak az éle tompítja a mélyebb húrokat, hanem a gyűrűs/kis ujjait begörbítve a magas húrokat is egyszerre. egy erősítőreklám videóban láttam valakit úgy pengetni, mint XGLDF. most ezt nem igazán találom. marad ez:
Innen a fórumról tanult okossággal azt mondom erre, hogy:
"Nem vagyok elég érett vagy nyitott az ilyen zene befogadására."
Ez egyébként Szilveszter macska és Csőrike kalandjait juttatja eszembe.
Lehet, hogy olyan ez, mint a komolyzene. Korábban egyáltalán nem hallgattam komolyzenét, illetve progresszív rock-metal zenét sem igazán. Ez iránti érdeklődésem és szeretetem az utóbbi időben alakult ki.
20 éves koromban a Metallica-n, Slayer-en, stb.. kívül más nem is létezett számomra.
Most már másképp látom és pl. az egyik kedvencem lett a Symphony X. Ebben szerepet játszik valószínűleg az is, hogy Romeo mester játéka amióta ismerem, mindig magával ragadott. Az a légies könnyedséggel előadott játék, mintha a világ legegyszerűbb dolgát gitározná.
Egy másik kedvencemet innen a fórumról ismeritek.
Persze azért a Slayer még mindig az elsők között van!!!
igazából az tart vissza, hogy nagy munka a backing megalkotása, lévén és SOSE játszom rá az eredetire. várom, hogy valaki beletolja guitar pro-ba a kiséretet is
Akkor jöjjön a következő videjó.Kiváncsian várom!Nekem mindegy ki hogy kalimpál az újjaival ha tetszik akkor jó. Az biztos hogy a srác nagyon jól játszik!!!
tényleg nem én játszom
de játszhatnám, no majd a köv. vidijóban
amúgy nekem ez a pengetési technika nem bejövős. kifejezetten bénázósnak látom
ha már a negatívumok: úgy csapkod a srác az ujjacskkáival, mint egy kaszáspók. ez a még nem letisztult játékmódra jellemző. a nagyok kib. economic -ra tudják venni a figurát. alig mozok az ujj és mégis darál ezerrel. de ettől függetlenül nagyon jól nyomja a srác.
maradnék a szokványnál. egyébként is kib nehéz lenne tappinghoz középső ujj alá bevenni a pengetőt ebből a tartásból. sweephez (gambale) se jó...
Láttam már több féle pengetési technikát de ilyet még nem.Elég nehéz lenne megtanulni,vagy átálni ilyen pengetésre.Nagyon jó!!! Marty Freidman penget hasonlóan.
Most találtam, nekem ettől a zenétől leszakad a tököm...
Poénos, de valahogy mégis húz, és szerintem hatalmasat lehet rá bulizni élőben. No meg ennél progresszívebbet még talán nem is hallottam:
nem ő. de engem érdekelne ki hogy látja ezt a pengetési technikát, amit alkalmaz a srác. láttam már párszor, próbáltam is, hátha kényelmes, de mindig három ujjal markoltam a végén (és nem volt kényelmes). és lám ő alapértelmezetten három ujjal fogja.
szerencsére Tamás tudja mi a csúcs a SYX-ben, annyira állat az egész lemez!
tele akkora finomságokkal, hogy csak nézek nagyokat.
szóval: ha neked uncsi és "mindigugyanaztjátsza" (gitározik ) akkor kijelentem, hogy a hiba az Ön készülékében van! próbálj meg lejátszani itt ott valamit belőle 'oszt lesz nagy pofárahanyatlás
én azt szoktam mondani azokra a zenékre (főleg "sznobjazz"), amiket nem értek, hogy nem vagyok még elég érett az élvezetükhöz
na igy lehetsz te is Romeo-val. és mindezt nem bántásiból...
Itt van egy elborult riffekkel teli Revocation szám.Gondoltam megosztom, mert nekem nagyon bejövős. David Davidson egy állat szerintem. 3:50-nél lévő riff szépen adja!
mindig a Symphony X et fogod elemzeni amúgy? :) nem mintha bajom lenne romeo bácsival, de jobban tetszik amiket te csinálsz, érdekesebbek is. romeo bácsi nekem 1hangú, ugyan az szinte az összes száma (metal riff) :)
Symphony X - Reign In Madness matekos riff - 3. rész
A harmadik rész a legérdekesebb. A második részben (amely #3982-nél található) indult a forgás, és itt Romeo mester ezt még tovább kombinálja. A szokásos három negyed hosszúságú témát folytatja itt is, de ezúttal már ötször játssza el egymás után, amely így 5 x 3/4 = 15/4 hosszúságot alkot. Ezért, hogy a négyütemes kör (amely értelemszerűen 16 negyedből áll) be tudjon fejeződni, a legvégére még egy negyed hosszúságú G-kvintet pakolt. Így Romeo matekja alapján 4 ütem = (5 x 3/4) + 1/4, amely kicsit izgalmasabb ritmust hoz létre, mint amilyenre a triviális 4 x 4/4 felosztás képes lenne.
A mellékelt felvételen a mai rész 0:19 és 0:25 között helyezkedik el.
A Sergey Boykov Project dobsávjainak felvétele. Nagyon jó zenészekkel volt szerencsém együtt dolgozni a projekt kapcsán. Ez egy zseniális album lesz, Sergey hatalmas zenéket írt.
A szereplők:
Sergey Boykov - billentyűk
Atanas Shishkov - szólógitár
Jonas Tamas - ritmusgitár, szólógitár
Alberto Rigoni - basszusgitár
Rustam Guseinov - dob
Marco Minnemann - dob
Ez nagyon tetszett, köszi hogy megosztottad! Tanulhatunk ettől a madártól. Ez is azt mutatja, hogy mi mindenre lehetünk képesek. Ez a madár egy percig nem kételkedik abban, hogy bármit el tud "játszani" amit csak akar, és azt hiszem ez lehet a döntő tényező.
Sziasztok!
Gondoltam felrakom ide is ezt a kis madarat nagyon jó!
Jó lenne hogy ha mi is így tudnánk utánozni a nagy gitárosokat.
http://youtu.be/OmvTFkSJ9hk
Szia Tamás!
Örömmel hallom hogy nem soká meglesz a CD,már nagyon várom.Igen sokat dolgozom, de gitározásra mindig szakítok időt ha lehet.Az elemzéssel ráérsz, ha van időd csak akkor nézd meg légy szives.