Eladó egy Carvin DC747 BKP Nailbomb-VHIi hangszedőkkel upgrade-elve,Carvin keménytokkal. Kikiáltási ár: 359k. A képen még a gyári szedőkkel, természetesen azokat is adom mellé.
Én mindenképp a PRS-t választanám. Azok az Agile-ok, amiket fogtam, nem voltak rossz gitárok, de egyik sem váltotta meg a világot. A PRS SE viszont elég fasza, messze túlmutat a szokásos koreai hangszereken.
Sziasztok!
lenne egy gyors kérdésem a hozzáértőkhöz:
mivel járnék jobban, egy PRS SE 24-7-tel vagy egy hasonló árkategóriás passzív pu-s Agile-lal?
üdv,
Józsi
Hibátlan állapotban két apró nem látható (javított) lepattanással, ELSŐ SZÉRIA, MIJ, V7-V8 szedőpár, 5 állású kapcsoló, hibátlan, atompontos tremoló, 10-65 új húrszett, frissen beállítva gyári setuppal, megkímélve, nem leharcoltan első tulajtól, koncertet nem látott, másodgitár volt...Majdnem féláron XD
Ki kell próbálni, el kell vinni, atom jó kis hangszer!
Hogy miért adom el akkor? -Van belőle még egy!!!! :)
HA van Ibanez 6 vagy esetleg más 7 húros gitárod érdekelne a dolog, más nem! pl. Schecter Loomis lehet érdekel...
Az ár alkuképes ha komolyan gondolod, de láncfűrészért és ládaalmáért nem adom ám oda mindegy mennyi az alma kilója!!!
Dunlop Heavy Core 10-60 húrokkal.
Néhány karc, ütődés van rajta, de nem látványos.
Alku lehetséges! Csere csak min. 50e kp-val.
Akár postázom is előre utalás után.
sziasztok!
valamelyikőtöknek nincs egy felesleges, olcsón eladó 7 húrosa? felső határ 65000 forint, sürgős lenne zenekari dolgok miatt.
email: pjjones306@gmail.com
üdv, Józsi
Jó darab! Pont most értem vele végig a mutameg topicban és tetszetős. Csak az énekes tiszta hangja meg az akcentusa hagy némi kívánnivalót maga után, de amúgy tuti
Urak! Írtam már párszor, hogy stúdióban voltunk és egy totál új formációban kezdtük újra a zenekart vegyes stílusokat keverve. Itt egy kis 7 húros muzsika. Friss és ropogós. Pár perce kaptuk a stúdióból. Egyenlőre csak ezt az egyet tehetem közzé banda megegyezése szerint. Jó szórakozást!
Valami tőkecsavar pecc van vele állítólag.
Én előtte a guitarclinicben meginterjúvolnám Zolit, fél füllel hallottam, hogy tud valami okosságot ezzel kapcsolatban.
Ja ja én is f***k tőle, egyszer nagyon suttyó koromban jártam így egy Bc Riccsel aminek hasonló konstrukciója volt...Alapból bizalmatlan vagyok, de amiket an eten olvastam azok sem túl bíztatóak...Az ára meg egész jó...tanácstalan vagyok...
Lacusék 13-62-vel nyomták drop A-n, de 3-4. fekvés fölött már érezhetően hamis volt az is (25,5-ön). Meg jött a tipikus "DDAUUUU"-hullámzás üresen a odakursz neki egy nagyobbat. Hosszú gitár kell már ennél lejjebb, nincs más okos megoldás sajnos.
Sokat hangolgatjuk le föl a legyezőbundos hetest ami bent van nálunk (25,5-28), hát ég és föld. 28" még F ( EFFF!:D)-en is használható.
Skacok:)
Nem régen kezdtem el 7 húroson pengetni,lővésem nincs milyen húrok voltak rajta amikor megvettem, de mivel drop A, vagy még előfordulhat,hogy drop Gisz hangolás lesz,iszonyat laza ami most van..ezért érdeklődnék..hogy húrügyileg az jó döntés e,hogy rendelek egy 66-os húrt, meg egy 56.os szettet alá?
tehát: 66,56,46,34,26,17,13 lenne sorban.
Szerintetek?
Fekete héthúros OFR érdekel valakit? Teljesen új, nem fér a Carvinomba marás nélkül, így eladósorba került. 49 ezer forint. Elérhetőség: ekmi@freemail.hu
Ibanez Xiphos 707FX, mahagóni test és szintén maha átmenő nyak, seymour SH2/SH7 kombó, hosszított menzúra, 24 bund, straplock, GYÁRI (!) keménytok, hibátlan állapotban! Egy évig volt hozzáférhető ebben a formában, utána átalakították!
Hibátlan semmi szar szöveg arról hogy ˝formájára jellemző leütődések˝, azt a balfaszok mondják, akik nem tudnak vigyázni a gitárokra!
Csere érdekel: 6 húrosra és 7 húrosra is egyaránt, de elsősorban IBANEZ gitárokból!
Komolytalanok kíméljenek, nem fogom odaadni vicces dolgokért!
Halló,
szerintem a T75-tel jobban jársz. A hangolástól függ, hogy elég-e a 34"-es menzúra. Nekem A-ra a 135-ös húr éppen elég, de így elég finoman kell játszani a gitárom.
Üdv,
delo
Attól függ, mi a cél.
Ha a minőségi hangzás, akkor sokkal fontosabb a menzúránál, hogy jóféle fákból legyen, jól összerakva.
Volt már a kezemben neves gyártó olcsó szériás basszgitárja, és a H húrnak olyan döglött hangja volt, hogy hihetetlen... Az is valami gagyi fából készült...
Hali!
Tanácsot kérnék, ha lehet. Basszusgitárt vennék,7 húros gitár mellé. Fontos hogy 35"-s menzúra legyen, vagy jó a 34"-es 5 húros is? Cort T35 -re gondoltam. Vélemény?
Köszi
Sziasztok! Eladó 1990-es Ibanez Universe UV7BK japán (nem reissue) gitárom. Gondolom nem kell bemutatni, Steve Vai 7-húros modellje, amit többek között a Korn, J.Petrucci és Per Nilsson is használt.
Az ajánlat csak 2 napig érvényes! Ha nem megy el, akkor megtartom. Kiszemeltem egy másik gitárt, ezért a pillanatnyi agymenés. 320e az ára! Természetesen csak kp!
Az általam kiszemelt hangszer átmenő nyakas,testen átmenő húros és fix híd. Gondolom ezek a tényezők mind előnyére válnak a hangszernek. Nem utolsó sorban,nem kötném szar cuccra. :)
Esetleg ha átküldeném a linket,akkor megvizsgálná valaki? De csak akkor,ha nem nevet ki...:)
Hozzáértők fejtik ki véleményüket a "házi készítésű hangszerek" és "Crow guitars" topikokban a gitártest fáját illetően. Érdemes elolvasni. A fa rezonanciája miatt biztosan van különbség hangban és a tapasztalat az, hogy a mahagóni teljesít jobban. Ezért is drágább egyrészt. Nekem 2db 7 húrosom van, mindkettő mahagóni, mégis más. Jackson DK7 ében fogó lappal , csavarozott nyak, könnyített test, aktív emg , a másik Ibanez ARZ-307 tömör test, ragasztott nyak, rózsafa fogólap, passzív hangszedő. Ezek a paraméterek mind beleszólnak a hangjába. Viszont, ha szar cuccra kötöd tökmindegy ez csak vicc, bár láttunk ugye pár videót, milliós motyóra kötött 20Ft-os gitár is tud kib***t jól szólni.... Ha tetszik, és kényelmes, próbáld ki a saját beállításaiddal, aztán jöhet ide a fotó az új szerzeményről
Sztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy mi különbség jelentkezik hangzásban(7húros)a mahagóni és a hárs testű gitárok közt?
Amit kiszemeltem hangszert hárs testű és egy kicsit tartok tőle. Vagy nem kell paráznom a hárs test miatt?
Urak!
Ha valakit mozgat, megválnék a Squier Strat VII gitáromtól.
Gyönyörű állapotban van, HSS lila színű.
A középső, és a nyaki szedő eredeti, a híd szedő cserélve lett egy SH5/7 custom szedőre. (a gyárit is adom hozzá)
Nagyon jó hangú gitár.
Ha valaki strat hangot keres, héthúros hangszerben, ebben benne van.
Nem minden áron akarom eladni. De ha valaki kifizet érte 65000.- Ft-t, viheti.
(Tok nincsen hozzá)
Kontakt a nevem alatt.
Valakit érdekelne esetleg bluevoodoo ex 8 húros bélszaggató hangszere? Igen jó áron megválnék tőle mostanában.
Köszi a türelmet, írjatok bátran mailbe.
Hirtelen sok dolog merült fel a kérdésemet illetően (ami egyébként tök jól esik:) ), úgyhogy először is azt szeretném tisztázni, hogy reampolásnál vettem észre a hibás játékomat, ergo teljesen tiszta, torzítatlan állapotban látom már, hogy nem jó :)
Mikor rákerül a torzítás, akkor természetesen úgy sem jó :)
Amúgy nem djent-et játszom, csak talán az a legközelebbi stílus, ahol ilyen jellegű
témákat írnak, így nincs mérnökileg megtervezett effektláncom 6 zajzárral.
Meg amúgy sem szeretném a tüneteket zajzárral gyógyítani, inkább játszanék jól :3
Amúgy a csuklómat támasztom le és rájöttem, hogy Jorn meglátása tök jó, mert valóban, előfordul hogy egyszerűen az ujjvégeim érnek hozzá a nem kívánatos húrokhoz, mikor hirtelen "visszatérek" PM-ból pengetésbe.
Szóval egy pont már van, amin tuti változtatnom kell :3
Lehet, az igaz, hogy én csak a Divine lemezig hallgattam komolyabban őket, addig biztosan jó volt :)
Azóta biztosan változott a setupjuk, de a korai időkből sok koncertet láttam, azok jók voltak.
A Divine turné budapesti állomására is úgy emlékszem, hogy baromi jól szólt.
Hogy mi ? A Christ Illusionig lemezen is olyan szar volt a gitárhang, hogy bebőgtem, és nem örömömben.
...élőben meg...arról inkább ne is beszéljünk (félreértékes elkerülése végett több országban voltam több különböző kaliberű rendezvényeg Slayer koncerten :). Tipikus fossá boostolt Marshallos kása :D
Igen, könnyen lehet a túl sok gain is probléma. A kolléga említette a d-betűs szót, az a hangzás pedig kimondottan alacsony gaint és komoly zajzárat kíván. Ezek a modern hangzású zenekarok nem egyszer több zajzárat is használnak, precízen belőve, ezzel egyszerre tisztítják a trehány játékot és feszesebb is lesz tőle az ilyen muzsikában jellemző staccato.
Oké, no problem :)
Én amúgy azzal kezdem a dolgot, hogy a gaint leveszem annyira, hogy csak a határozottabb pengetéseknél zúzzon, a gyengébbeknél (illetve a hangerőpoti visszatekerésénél) feltisztuljon a hang, ezáltal lesz dinamika, satöbbi.
Hiszen azt csak a kezdők gondolják, hogy minél nagyobb a gain, annál keményebb lesz a zene :) A nagyobb gainnel legtöbbszöt a pengetéstechnikai hibákat próbálják palástolni, de valójában csak még jobban össze lesz mosva a hangkép, és megindul a hangzavar, meg a hang(erő)verseny.
Stílusfüggő ez a dolog is, persze. Azért meg lehet nézni a Slayert és társaikat, elég kevés gaint használnak, és köztudott, hogy a Slayer mindig jól szól élőben is.
Szóval, szerintem itt kezdődik a dolog, hogy ne hozzuk fel a zajt a jel szintjére a sok gainnel. Akkor nem kell zajzár, cserébe viszont rá leszünk kényszerítve, hogy rendesen kipengessünk mindent. Ez meghálálja magát a hangzásban.
Van egy japán pedálgyártónak egy zajzára, ahol be lehet állítani, hogy a húrnak melyik fele szóljon. :)
Vannak témák, ahol nagyon nehéz elkerülni azt, hogy más húron ne keltsen zajt a pengetés / tompítás. A kolléga kiemelte, hogy 16-odos témákról van szó. Nem 100bpm-ben játszanak 16-odokat és nem lowgain-es motyókon.
A leírásból úgy érzem inkább a tompítás tisztasága a kulcs. Van pár videó arról, hogy mennyire segít egy tompítás tisztításában a zajzár. Mivel a plusz hangokat nem pengeted meg olyan erővel, így a tompításnál lesz inkább zavaró, mintsem a kiszóló részeknél.
Asszem értem a problémát. Ez a része nálam is fent áll. Próbáltál zajzárat hangolni a témához?
Nagyon sokszor szintén reflexből tompítok bal kézzel is az eleve tompított hangra. A lecsengést eléggé meghatározza a húrvastagság. Nemrég cseréltem egy mérettel erősebbre és kvázi nekem is lassan kell újra tanulni játszanom, szóval megértem. :) Sajnos építőbbet nem tudok.
Igen. Alapvetően szerintem valamit egyszerűen helytelenül csinálok, mert másik gitáros is megjegyezte, hogy milyen hülyén áll ennél a témánál a kezem :3
Két húron játszom, az egyiket végig üresben kell pengetnem.
Nyilván nem az a mutatvány, hogy két húrt úgy kell pengetnem, hogy más húrhoz ne érjek hozzá, hanem az, hogy a baromi nagy tempó mellet tizenhatodokat kell úgy tompítanom, hogy nem játszok le hangot, ergo teljesen le kell némítanom.
Az alapvető hibajelenség az, hogy ha totál némára tompítok, akkor "nincs időm" visszaállni arra a kéztartásra, ahol hibamentesen játszom és visszatérésnél vagy belecsengek, vagy nem, az már Isten döntése.
Azonban ha úgy csinálom, hogy tuti ne csengjek bele, akkor meg nem tompítok úgy, hogy teljesen megszűnjön a hangképzés, ergo bele"hummogok" :3
De akkor megpróbálom idegesítően atomlassan begyakorolni és valahogy a bal kezemmel is rádolgozni a tompításra, mert az ilyesmire hajlamos vagyok hanyag lenni, aztán bízom benne hogy lesz eredménye :l
Köszönöm az eddigi tippeket!
Tosinnak 40 centis ujjai vannak, és 3 helyett minimum 6-7 ujjperccel született, nem referencia földi halandóknak. Dolgozz minél kisebb mozdulatokkal, minimalizáld a fölösleges mozgásokat, gyakorolj lassan (tényleg lassan, akár idegesítően lassan) metronómmal, és fokozatosan növeld a tempót ritmustémáknál is. Ahogy Jorn írja, bal kézzel igenis KELL tompítani. Az 1-2 húros modern témáknál a nem használt húrokat le kell fogni bal kézzel. Ne csak Peripheryt meg Tosint tanulgass, a Peripherys gyerekeknek nem is különösebben jó a technikájuk. Nézz inkább Paul Gilbertet, a tiszta játék iskolapéldája.
- szedd le a többi húrt, amit nem használsz, és csak becseng :)
- ha mégis kellenek, akkor hajgumit húzni a nyereg után - bár ez csak akkor járható, ha éppen nem pengetsz üres húrokat :)
na, komolyan: a lefogó (bal) kézzel is lehet, sőt KELL is tompítani
Azt hiszem ilyen kérdések feltevésére talán ez a legjobb topic.
SZÓVAL:
Mostanában olyan problémába ütköztem, miszerint olyan témáknál, ahol elég nagy sebességgel kell több húrt pengetnem és mondjuk közben bele kell tompítanom kézéllel 1/16-odokat néhol, ott kissé bizonytalanná válik a játékom és néha sikerül más húrt is becsengetnem, illetve nem sikerül ilyen rövid idő alatt tökéletesen tompítanom, pedig kéne. Ez djent-es izé témáknál jellemző mondjuk, ezért gondoltam, hogy ide írok.
Nektek van erre valamilyen ultimate pengető tartási módszeretek, illetve pengetési technikátok, vagy béna vagyok és gyakoroljak többet?
Tosin kéztartása pl meglepően furán néz ki nekem, mégis látszólag elég hatékonynak bizonyul :3
Schecter Omen Extreme 7-es gitjómat csereberélném értékegyeztetéssel FIX hidas, 7 húros ghc,ltd,ibanez, vagy valami egyéb, mondjuk 25,5"-os mocsárszörnyetegre. Külön jó, ha csak egy szedő van rajta.
Szóval igazából csak valami szolid mocsárszörny érdekelne.
BöPö-n megtalálható.
Fasza gitárok, kb. az a minőség, mint a csúcskategóriás Schecterek, a Blackout hangszedők a gyenge pontja, ha jó áron be tudod szerezni, akkor érdemes vele tenni egy próbát. A nyakprofil nem olyan tuskó, mint a Schecternél, de nem is annyira fogpiszkáló, mint a Wizard nyakak, valahol a kettő közt van. Fogólap rendes ében, mahagóni test juhar-mahagóni laminált átmenőnyakkal, Hipshot híddal, és asszem Grover kulcsok. Korrekt középkategóriás hangszer.
Az a fehér? Az volt a kezemben max. egy percig, tényleg jónak tűnt. Viszont az Agile-ok minősége fórumos tapasztalatok alapján kicsit ingadozó, ki lehet belőlük fogni gyengébbet is.
A csajomnak Septor Elite-je van, az simán hozza a drága Schecterek (Hellraiser széria pl.) színvonalát, hangszedőket érdemes mondjuk cserélni benne (Blackout szett gyárilag mikrofóniás volt,stb), de egyébként jó hangszer, külföldről használtan 160-170k körül megvan keménytokkal, annyit megér. Interceptort viszont a kar miatt nem vennék, nem túl jó minőség, több vele a vesződés, ha jó neki a fixláb, akkor egy Septor Elite sokkal inkább (a Pro-t azért érdemes hanyagolni, mert nem állítható rendesen az oktáv a TOM híd miatt).
Hát,mo-n nem túl gyakran megforduló márka,minőségben szerintem korrektek. Egyszer próbáltam egy interceptor hetest és jól szolt,de ha már agile akkor inkább Septor pro-t vennék,de az az én szerény véleményem :D
Asszony azt mondta,hogy mégsem vesz,amíg nem lesz pénze egy Agile Interseptor hetesre.
Róla tudtok mondani valami infot?(mármint nem a nőről,őt lehetetlen kiismerni )
Jaja, volt olyanom is, két sublime szedővel, (tigris a hídnál, distant land a nyaknál) aztán jött az éves elszámoló gázszámla, és az autó vizsgáztatás, egy hónapon belül, kellett a pénz, be kellett valamit áldoznom,és az volt a leggyengébb láncszem a gitárok között, így el kellett adjam. Azóta is bánom, nagyon jó gitár volt.
A stratnak van H H változata is. Ráadásul nem tremes hanem fix húrlábas. Csak ritka mint a fehér holló.
Egyébként gondoltam rá, hogy megveszem azt a stagemastert, ha már úgyis van bele két szedőm. De az a fej, nagyon nagyon ronda.
Mire kell? A stratban 3 single coil van emlékeim szerint, a stagemasterben meg két humbucker. Mivel hetesen elsősorban metált játszanak, a stagemastert választanám; a duplákat úgyis lehet felezni.
Wingrider hangszedőit fontoljátok meg. Gitár max 60, szedők 20, max 80-ból lenne egy komoly hangú gitár.
Próbáltam ilyet, nekem a fej formája nem tetszett, a nyaka baromi kényelmes volt, és úgy nagyon egyben volt a gitár.
Ami még egy dolog, hogy szerintem a gyári szedők totál felejtősek. (Mint ebben az árkategóriában szinte minden gitárnál, egy két kivétellel)
(De spec nekem pont van egy pár olcsó DiMarzio szettem, ami csodát tenne vele)
Sziasztok!
Szerintetek ő jó választás lenne belépésnek a 7 húrosok világába?
http://g(i)tarshop.hu/hu/hirdetes/147697/elado-squier-7-huros-elektromos-gitar
Én ezt tenném, persze azzal együtt, hogy Zack kurva rendes volt végig, jól becsomagolta, bla-bla, és bár tartozik a szállítási költség fölöslegével, biztos vagy benne, hogy azt is visszaküldi.