az autentikációs szisztéma ugyanaz UX-el is, mint GX-el.
Attól, hogy rá van dugva a gépre, még kevés, először autentikálni kell a kártyát a license managerrel (ezt minden gépen adott hangkártyával csak egyszer kell eljátszani. persze ha kicseréled a kártyát és/vagy pl újrahúzod a windózt akkor megint).
Már eleve a majommal töltöttem le, nem is tudtam hogy van 2.5
Csak ott láttam hogy van.
Be volt dugva a GX, mégis autetikációs problémát írt. :P
A GX maga már aktiválva volt, különben a vasbót se jött volna be.
Mindegy, majd megpróbálom az UX-el, ha sikerül leütni egyet.
a Line6 oldalról tölts le a legrisebb monkeyt, kártya drivert, farmot valamint license managert és nem utolsó sorban a hangkártya használatiját (ami a pod farmról fog lényegében szólni) abban lépésről lépésre le van írva az egész telepítési/autentikációs történet, persze csak ánglisul.
szoftverből mindíg a legfrisebbet tedd fel. Farm 2.5
Nem fizetős, a trükk az, hogy hardverkulcs kell hozzá. Ez vagy egy Ilok, vagy POD eszköz maga a hardverkulcs.
1. Hozz létre egy saját accountot a line6 oldalon
2. Telepítsd fel a hangkártyát (monkey...)
3. Tölts le a Line6 oldaláról a License manager programot
4. futtasd (ehhez kell a Lin6 account) , és a license manageren keresztül autentikáld (érvényesítds) a hangkártyát.
5. Most már futnia kell a farmnak is.
Sziasztok!
Érdeklődnék mi a véleményetek a line6 pod XT live-ról? :)
Szemezgetek vele és érdekelne mennyire jó cucc,mik a hátrányai,mennyire megbízható, mennyire jó a hangzása az egyes effekteknek stb. :)
Válaszotok előre is köszi! :)
Ha éneket is ezzel akarsz rögzíteni, akkor érdemes kondimikroffal próbálkozni, amihez viszont már UX2 kella fantomtáp miatt. Amíg csak dinamikus mikit (SM57) kötsz rá, jó az uX1, viszont arra nem tudsz kondimikit kötni.
Felvételhez nekem száraz volt a hang. :(
A mikrofonnal felvett hang még úgy is sokkal jobban dübörgött, hogy alapvetően nem túl jó minőségű, kissé fedett hangzású. (ha meg lenne toldva egy miksi előfokkal, biztos sokkal jobb lenne)
Az énekhez viszont mindenképp kellene majd UX.
Mert az még szarabb móka.
Megnézem akkor ezeket az L6 modelleket, hátha abban jobban van élet.
a Line6 412 láda és a MD421 miki kombi szerintem kevésbé színezi el a dolgokat, mint más esetben, ott hallgatóan nagyon akartak (annyira) modellezni és valahogy furcsán, élettelenül szólnak.
Nem azt mondom, a JCM800+GT75+SM57 kombi is eléggé hozza a kommersz, tipikus, szokásos szandot, de ott sokkal jobban érződik a modellezős íz nekem.
Talán ezért (is) szólnak jobban a Line6 saját fejei és ládái szofverben, mert ott nem annyira a hangmodellezés, hanem inkább önmagában, egy használható szoftveres hang volt a koncepció, nem volt rajtuk a másolási kényszer.
úgy érdemes a kályhától indulni, tekerd le teljesen a gaint és fokozatosan tekerd fel igény szerint, de óvatosan, mert az insane-nél baromi érzékeny, de megéri. Már 1% is számított a felvételeimen, 10% kevés volt 12% sok.
a gain 11%, bass50% mid-hi 65% prezensz 55% beállítás nekem bevált, persze kisebb jelű hangszernél mehet a gain akár 15% is, de nem nagyon feljebb, mert baromi érzékeny. A szokásos 10-11 óránál már nagyon kásás ez a preszet, viszont kis gainen jó varacskos és érthető. Igazából teljesen letekert gain mellett is már krancsol, de ez pont egy ilyen modell. Jó még a spinal puppet is, de az alapból eléggé középvágott, nekem nem jött be. Valahogy a lehtöbb metal shop prezettel pont ez a bajom, hogy alapból annyira középvágottak, hogy csak döngenek. már túl metál szvsz, bár nekem benne volt az árban a MS licenssz az UX2-höz így is úgy is.
Nekem a 800 sem jött annyira be, karakterre hasonló volt a plexihez, csak abban több volt a dinamika.
Láttam már korábban hogy írtad, hogya L6-ek a legjobbak, akkor végigszaladtam rajtuk, de nem jött be annyira.
Azért majd megsasolom ezt az inszént, amit mondtál.
Kipróbálom majd.
Én is szemezek UX2-vel, az lenne az optimálisabb.
UX1 ebayről talán a GX árán hazajönne, ahogy néztem.
Vannak UX2-k is, azokat figyelem még, mennyiért kelnek el...
az egy szem bemenet Hi-z hangszerbemenethez lett optimalizálva, ergo szólhat benne mikrofon IS, de pont olyan anomáliák jelennek meg, mint amiket tapasztaltál. A GX annak jó, aki CSAK hangszereket (gitár, béz) akar felvenni, miki nélkül
Valódi mikrofon előfok a UX sorozatban van. A UX2 már fantomtáppsal is rendelkezik, hogy kondimikit is rá lehessen kötni, ez akkor jó, ha pölö éneket is ezzel akarsz rögzíteni.
nekem a Insane+Line6 412+MD421 miki kombi vált be, a tyúkskrímert csak a szólótrekkre szoktam pluszban ráereszteni, hogy egy picit elüssön a szand a kísérettől. Valahogy a Line6 saját modelljei mindíg jobban szólnak, mint más brandek modelljei, bár gondolom ennek megvan a maga marketing háttere a line6-nél... Mondjuk a JCM800 is egész meggyőzően szól jól kitekerve, de még mindíg nem olyan jól, mint a Line6 modellek.
Nincs ez másképp a HD sorozatban sem, ami ugyan az a széria már más szoftvert használ, de hogyhogy nem, ott is a Line6 Elektrik modell bizonyult a leginkább használhatónak.
ha eladod a metal shop licenszet, akkor az ux-en sem fog menni. (mondjuk rájöttem, hogy felesleges, mert a standard csomagos cuccok, mint pl az Insane preset is bőven jó, csak tudni kell 8 órára letekerni a gaint...
Végül is úgy döntöttem a GX-el játszom fel (újra) az egész cuccot.
Aztán majd bizniszelek helyette egy UX-et, és mókuskálok a mikrofonokkal.
Sajna arra amit már mikrofonnal vettem fel, nem lehet rákeverni mondjuk egy GX-es szólót, mert hülyén hangzik, kurvára elüt egymástól :P
Az UX-ben van ilyen midi kapcsoló bemenet, amivel "midi utasításokat tud fogadni".
Ezzel akár POD farmban dual módban tudok váltani a két "csatorna" között?
35-ért már láttam 2-est, azzal tudnék egy "teret" is venni pluszban az SM57 mellett.
Hosszabb távon akkor mindenképp jobb egy UX.
Ugyanazt meg elvileg tudja mint a GX (?).
Mert a fő csapásvonal azért az otthoni használat, gyakorlás stb. :)
Mennyiért reális venni/adni GX-et UX-et?
35 körül láttam már UX2-t, amin már két mikrofon bemenet van.
Ha 20-ért adnám a GX-et az 15 lenne pluszban.
Annyiból egy keverővel nem járnék jobban?
A GX-et alapvetően otthon használom gyakorlásra, ill hangkártyaként.
Ha lesz egy keverő a próbateremben, lehet kipróbálom.
Próbált már valaki (rajtam kívül) GX-el mikrofonnal gitárhangot felvenni?
Vagy egy SM57-em, viszont akárhogy csinálom, elég dinamikátlan a hang :(
Legalábbis ami élőben van dinamika, azt nem adja vissza.
Jelenleg úgy próbálom hogy a mikrofon közvetlenül megy a GX-be.
Köorábban talán próbáltam már úgy, hogy keverőbe ment a mikrofon, és a keverő recording out-ja ment a GX-be.
Úgy talán jobb volt a hang.
Megoldhatná a problémámat ha veszek egy keverőt?
Ez főleg szóló felvételnél jelent problémát...
Levettem a Gsopról a HD500-am mert még gyorsban szükség van rá.
De akit érdekel, az rakjon félre a karácsonyi pénzből, mer jövhéten visszarakom.
110e továbbra is.
Az a lényeg, hogy miután lenyomtad (és nyomva tartod) a tap gombot, kezdd is el rögtön tekerni a reverbe-et, ne várd meg, hogy bekapcsolja a hangolót! Ahogy eléri a pot a 12 órát bekapcsol a zajzár. Nyilván ez a minimum állása, ha tovább tekered többet vág.
-36 legendás és klasszikus erõsítõ modell
-24 láda és 4 mic modell
-50 Stompbox és stúdió effekt
-128 csatorna memória
-Routing opciók
-"mély" szerkesztés
-USB digitális ki/bemenet
-teljes MIDI Support
-beépített kromatikus hangoló
44e HUF
Line 6 Bass Expansion Pack jogtiszta licensz (+28 basszus erősítő és hangfalmodell, a legtöbb Line6 POD modellező eszközzel működik, ahogy a fenti xt-vel is). Jelenleg 99$ a Line6-nél. Leírás 12e HUF
Tud nekem segíteni valaki srácok? Egy Line6 Valve Hd 100 fullcső fejem van, van hozzá angol leírásom is, de elég hurka vagyok belőle... Szóval a Noise Gate-et szeretném használni, írja is, hogy a Tap gomb hosszan, majd a Reverbet állítsam 12 órára, de ha Tap-ot hosszan nyomom, akkor automatice a hangoló jön be. Hogy lehet használni a Noise Gate-et???
A kedves érdeklődőkkel szeretném tudatni, hogy a #16230, és az azt megelőző hasonló tartalmú hozzászólásban szereplő hirdetésben az összeg (74900ft), helyesen 94'900ft. Ennek oka egyszerű: Egyik áron sem megy el, ezért jobbnak gondoltam használni, megtartani. Ellenben ha valaki mégis érdeklődne, akkor azon az áron tud csak menni a hangszer mint amivel még legelőször kezdtem árulni. Tehát megmarad nekem.:)
a nagy buherálásban leszedtem mindent, ami line6, és utána már a port-ot sem ismerte fel, hiába tettem fel a drájvereket. bármit csináltam, semmi, csak a rendszer visszaállítás segített...
régebbi alaplapi chipkészletek (pl. P4-hez) azaz a bennük lévő usb hid nem müxik lányszex eszközökkel. én pl sys chipkészletnél tapasztaltam ilyet.
a relatíve újak szoktak működni...
Olyan problémám van, hogy a PC nem ismeri fel a PodXT Live-ot. Rádugom, és akármit csinálok csak USB Device-ként jelzi, és persze nem is telepíti fel a drivereket, amik persze fenn vannak a gépen. A majom sem tud vele mit kezdeni, azt írja, nincs driver, ha ő szedi le és telepítem fel, akkor is ugyanez a helyzet. A GuitarPort rendesen megy, azzal nincs gond.
Mi lehet a gond, valamit esetleg állítani kell az XT-n? Néztem a leírást, de nem találtam semmit. Tudtok valamit mondani erre?
Köszönöm.
Line 6 port Studio gx-et vennék, érdekelne, hogy valaki használta-e basszusgitárral, egyáltalán megéri az árát, valamint, hogy tudom-e Band in a Box mellett használni?
Köszi a segítséget!
Sziasztok! Pod xt live-val akadt egy nagy problémám. Gond volt az elektromos hálózattal és
azóta nem indul el. Bekapcsolás után csak sárgán világít a kijelző,semmi több. Javítható még a cucc? Ha igen, hol ? Köszi!
Ez egy 500-as gitár az első szériából. UX1-el lett felvéve. (Mellesleg eladó a gitár 74'900ft-ért)
Szerintem semmi változás sincs a hangban a különböző modellek között, csak a pszihológia...
Nekem az volt a tapasztalatom, hogy a Line6 cuccokkal volt igazán elemében, konkrétan a Pod Xt Liveval nagyon korrektül dolgozott együtt.
Viszont kipróbáltam elemmel, sima egyetlen mono gitárkábellel a csöves fej láda motyón, és a különböző modellek úgy voltak igazán karakteresek.
De azért vannak árnyoldalak. Pl a tompítás, üveghangok tök felejtősek....szóval olyan "tökéletes helyettes".
Ha lagzis zenész lennék, nem használnék mást, próbaterembe baromi kényelmes, de színpadra ki nem állnék vele.
Nekem 500, és 600 volt. Igazándiból, szerintem befolyásolja valamennyire a hangszer akusztikus hangzása a modellezett hangot, legalábbis hangkitartás tekintetében mindenképpen. De a különbség nem eget verő.
Ami a nagy difi, az a játékérzet. AZ 500 egy koreai gitár volt, jól volt összerakva, korrekt kis cucc volt, a 600 inkább olyan játékgitár érzet volt.
Maga a panel, illetve a "tudás" ugyan az mindegyikben.
Ha jól sejtem (bár ezzel az előfokkal nem volt még dolgom) hogy parametrikus EQ-ról van szó, a felső potik a mélyközép és magasközép emelését/csillapítását szabályozzák (középen van 0 állásban), az alsó két poti az azokhoz tartozó frekvenciákat (tehát hogy HOL emlejen/vágjon) szabályozza.
igen, és az "csak" 300 as, az 500 már elég JÓó .....
ez a Vetta még mindig NASA, de már látok dolgokat .... alakulgat .....
nekem itt a Line6 saját es JCM-900 van keverve, vagyis együtt szól ....