nem is átírni, hanem előhívni, mert már most is benne van, csak nincs olyan gomb a PODon amivel hozzáférhető. jó hülye megoldás... veszek egy midipedált... :) pl a Floorboard-al lehet megcsinálni. apropó nincs vkinek fölös fb4-e?
de, van vmi speckó midi pedál (utánanéztem,persze kábellel gépre kötve is lehet, de úgy csak a presetek között lehet eltárolni őket) amivel hozzá tudok férni. szal most is benne van, csak nemtom használni.. egyébként rosszul írtam, összesen 28félét tud maximum, az eredeti 16on kivűl van "bonusz" 12. kösz a segítséget!
kösz, egyébként az mi, h 1.4? olyanról nem is hallottam még. ja, és állítólag az 1.0 midipedállal bővíthető 32 erősítő modellre. (eredetileg 16) ezt nem lehet vhogy megoldani midipedál nélkül?
Eljöhetsz akkor majd egyszer, van egy csomó Line6 meg némi Marshall cuccunk, múltkor már egymás mellé pakoltuk őket...
Szóval ott aztán hallod, és tudni fogod, hogy mire képes a motyó, sokkal inkább, mint ha itt most mesélek róla.
De csak mert ma nem annyi az annyi :D Ha belegondolok, hogy most mik vannak, azok kicsit drágábbak... melyik a konkrét típus, ami érdekel, meg mennyi kb. a lé rá?
bakker!Most nézem!ezeknek atonecore pedáloknak az effekt része csak az a fölső rész ahol a potik vannak?!AZokat tod cserélni a "dockokban"?és akkor más effektet kapsz?!uuuristen!ezek bolondok!
Jaja.Ugyanez a szitu nálam is,meg rájöttem,nem kell nekem millió preset meg effekt a vonalcuccba,azokat megoldom pluginből.Ezért Boss GS10 el,Tech 21 Sansamp PSA-1 vagy 1.1 beújít...
Sztem ezek a pedálok már olyan szinten vannak, hogy csak te magad határozod meg mit tudsz belőlük kitekerni. Nekem csak sima XT-hez volt szerencsém, rohadt jó soundokat lehet vele csinálni, viszonylag egyszerűen.
uraim!
használ valaki közületek pod xt live-ot,sima bluesra,rockra,metálra?
az xt live nagyon tud brutál lenni,erre tök egyedűl rájöttem a topikot olvasva.
igazából a 80"-90"es évek szólószandját keresem,amit használhatok otthon ill.próbaterembe is.de hogy példát is mondjak:lynch,al estrada,kee marcello,rocky george,adrian wandenberg stb...
előre is köszi a válaszokat.
POD 2.0 eladó, cucc, adapter, dobozában, könyv
Hadd, ne magyarázzam, hogymiez.
Kint 46, itthon 48, megyóban 54, én 36-ért odaadom. KP, esetleg várok ajánlatokat valami tényleg fasza zúzda torzítóra. Alku nélkül. érdeklődés mailben, cím a nevem alatt, vagy 20/3282441
én ezt úgy tudom, hogy az ajánlott ellenállásnál kisebb ellenállású az gyilkolja a végfokot meg szar is lesz a hangja, de nagyobb ellenállásúnál csak csökken a hangerő, de nem bántja a végfokot.
Próbáld ki azt, hogy már úgy kapcsolod be a gépet, hogy a POD be van dugva. Emlékszem, volt hogy nekem is volt ilyen gondom, de általában akkor volt ez, amikor már a rendszer felbootolása után csaltalkoztattam a PODot, ha eleve be volt kapcsolva a gép indításánál és csatlakoztatva is volt, akkor meg sima ügy volt. (nem értek én hozzá, csak személyes tapasztalat)
Tranyós végfoknak elvileg mindegy hány Ohm, annyit számít hogy más teljesítményt ad le különböző ellenállású ládákkal. Nyilván legkisebb ellenállású ládával a legnagyobbat. De majd megmondják pontosan.
Tudja valaki arról, h technikai akadálya lenne egy sima Flextone-t speaker out kimenettel ellátni? Mennyire lehet érzékeny egy ilyen végfok arra, ha pl a csatlakozó hangfal nem pont 8 Ohm?Nyilván nem tennék rá 4 Ohmosat...
Köszi de sajna ez se jó.
Az a baj hogy ha mindkettőhöz a pod van beállítva akkor sem hallom a metronómot, vagy akár a dobgépet a cakewalkból, csak a gitárt.
A pod az usb-n csatlakozik a géphez.
Én még azon is gondolkoztam, hogy a Variax-al megnézni valahogy, analóg kimenetet felvenni a gitárból közvetlenül, meg mellé a gitár rádugva a podra és pod vonal kimenetről felvenni bypass-al. Csakhogy akkor meg a Variax konvertere is közbeszól és max a pod kimenetét lehet megnézni. Ez is Winetou...
A RightMarkra én is gondoltam már, lesz egy kis időm megcsinálom. Viszont a lényeg az a gitár bemenetének a vizsgálata lenne. Ezzel viszont az a baj, hogy pickup jelszintet várna ezen a bemeneten. Az lenne szerencsés, ha az EMU vonalkimenetét lehetne rátenni, és azt újból felvenni. Viszont a vonalszintet a gitár bemenetre ráküldve nem hiszem hogy túl jó eredményeket kapnék.
a füleserősítő általában egy 5534 szokik lenni. nemsok mindent lehet lebutitani rajta, nincs is miért.
én nem próbáltam még meg ezt, de ide is jó lesz a RightMark Audio Analyzer. rá kell ereszteni minden csalást/ámítást kibuktat
Egyébként visszatérve az eredeti témához, podban tényleg van valami furcsaság. A sima bypass úgy vettem észre nem működik, mindenképpen hozzányúl valamennyire a jelhez. Ez először nagyon nem is tetszett, így a gitárt az EMU-ról vettem fel tisztán és úgy küldtem vissza a jelet reamp szerűen. Annak ellenére, hogy a felvételnél ügyeltem, hogy lehetőleg a legjobban ki legyen használva az EMU előfoka, és a POD-ra USB-n, vagyis digitálisan küldtem/kaptam vissza a jelet (tehát nincs fölös AD/DA összevissza konverzió) a végeredmény mégsem tetszett annyira. Akkor gondoltam én is rá, hogy mielőtt az analóg jelet rávezetik az A/D -re lehet hogy csinálnak azért ott még valami mást is a jellel, ami a torzított hangzásnál nem jön rosszul ezek szerint. Amúgy ha a POD-ot használom visszajátszáshoz (wav és nem mp3 fileoknál), a playback során a fülhallgatókimeneten kicsit gyengébb minőségű lesz a hang mint az EMU füleskimenetén. Itt érdekes lenne szintén, hogy csak a fülhallgató erősítése gyengébb, vagy a vonalkimeneten is más jön ki egy picit, mondjuk a D/A minősége miatt. Remélem csak a füles áramköre miatti spórolás okozza a gyengébb visszajátszást.
Az SSL-t már csak a SEX, Drugs és rock and roll gombok miatt is illik megismerni közelebbről :D
A pro-tools szerintem elég nehézkes szegény. Ráérős embereknek készült :D
én nem láttam még SSL pultot, azt se tudom eszik vagy isszák.
azt olvastam régebben, hogy ProTools-al szokják (is) használni.
rég nem ér ennyit a téma, amibe beleakadtunk.
a technika ma messze többre képes, mint amit kihoznak belőle. de ez már egy másik aknamező...
miért szerinted nem mindenki ugyanazzal főz?
az újabb EMU-k is ugyanazzal a konverterrel mennek, mint a "csúcs" ProTools. és?
bemész és veszel egy kilót belőle..
párezer Ft.
az egész onnan indult, hogy a POD-ba nincsenek jó konverterek.
nyugodj meg, vannak, legalábbis vannak annyira jók, amilyenek oda elég jók.
a protools meg nem azért jó, mert "földönkívüliek" a konverterek benne, hanem mert a rendszere jó.
a hw ugyanazokból a "filléres" hétköznapi dolgokból van összerakva mint minden más, made in china....
A hangkártya keverőjén a pod bejövőjét told fel felvételre és visszajátszásra is. A kéettőt külön kezeli és tudsz felvételi jelszintet is lőni és "control" hangerőt is.
Segítsetek már egy kicsit.
Vennék fel a poddal de van egy kis problémám.
Cakewalk Home studioban eddig úgy vettem fel, hogy felvételnél szólt a metronóm. Na most ha a felvételnél (in) is meg a lejátszásnál (out) is a podot állítom be akkor nem hallom a metronómot, ha az in a pod az out a hangkártya, akkor a metronómot hallom a felvételnél, de a podot nem csak ha a felvettet visszajátszom.
Hogy tudnám beállítani, hogy a metronómot is meg a podot is halljam felvétel közben?
Hát igen, így utólag rájöttem, hogy az első Line6 erősítő, amit láttam/hallottam, az ő Vettája volt... bár akkor még fogalmam nem volt az egészről, azt sem láttam, hogy Line6, csak a mindenféle színes LCD kijelzőkre emlékszem :D
"Guitariste: Can you give us some details on your gear ?
Michael Romeo: I have a Mesa Boogie Duo Rectifier and other amps. For Odyssey, I also used the Pod Pro amp simulator, for clean sounds. I like it, because you have many options in a small unit. For a while, I was satisfied with the Pod, but now I have the Line6 Vetta. At first, it"s a bit more difficult to use. But wow, it"s better. The sound is really great !"
először is +4e és nem =4e :))
de én nem a csúcscsúcsminőségre gondoltam, hanem a Crystal, AKM profi konvertereire. annál minek több egy ilyen helyre.
és ezek vannak a Digidesign cuccokba is (a sokmillásba) azért tán túlzás lenne ennél több egy POD -ba...
az Apogee konvertereket nem ismerem, az nem csak egy márkanév?
szerintem azokba is ezek az általam említett AD és DA-k ülnek
Egyébként pedig érdekes téma az eq... a régi marshallokon az eq ugyebár előfok előtti, a mostani cuccokban már post, tehát másképp szabályoz. De gondolj bele a Vox ac30-ba. Egy magas meg egy mély, és kész... és mégis ott van az a karakter, amit lemezek ezrein lehet hallani.
Egyébként tényleg semmi értelme kardoskodni, ugyanis ez az egész modellezés erősen stílusfüggő. Ahová crunch hangzás kall, abban gyenge a modellezés. Viszont, a durvább zenéknél a Vetta meg a HD147 erőteljesen kezd ipari sztenderddé válni.