Lehet félreérhető voltam.
Én kézzel fogható erősítőről, és ládáról szeretném felvenni a hangot egy valóságos SM57-el :)
Like this... Tehát semmit nem szeretnék reampolni (bármit is jelentsen), meg lehetőleg utólag ekuzni sem.
A mikrofon elhelyezéssel játszottam, ott centerben a legjobb, mivel ott több a magas.
De még így is bazi sok a mélyem.
ezt én is olvastam l6 fórumon, hogy a visszajátszott, sávra rákakott farm pluginnal (ugyanazzala resettel) nem úgy szól, mint amikor élőben, direktben monitorozza a hangot az ember.
én ezt nem tapasztaltam, az insane fej+line6 412 láda+ md421 mic-el és kis gainnel, equ-k 12 óránál bitang jól szól.
én cubase-el rögzítek, és előtte megnyitom a farmot magában, ez biztosítja a zero monitorozást, miközben a cubase a száraz jelet rögzíti. A cubase-ben csak akkor hívom rá a sávra a farmot, ha kész a felvétel, mert playbacknél mikor ráteszi a plugint, megnő a latency.
a dry inputnak pont az a lényege, hogy a száraz jelet rögzíti, amit később kedvedre reampolhatsz.
Ergo nem szól bele a hangba. Ez célravezetőbb megoldás, mert így később a mixben utólag még szórakozhatsz, hogy milyen beállításokat használsz a Farm-ban.
Legközelebb a pod farmot kihagyom a történetből.
Egyébként az a bajom, hogy kib***t sok mélyem van a felvételen, a fej EQ-jával nem nagyon tudtam kiirtani.
Már így is tök másképp van ekuzva a hang hogy a felvételen jó/jobb legyen.
Jellemzően a torz hang felvétele okoz gondot, a tiszta így is jól szól.
Csöves fej, T75 láda, sm57...
Nem hiszem hogy ezekkel lenne a baj
Élőbe meg úgy szól, ahogy kell...
Kell egyáltalán nekem, hogy megnyitva legyen a pod farm?
Eddig azt hittem, de most látom, hogy Sound forge-ban amivel felvenni szoktam, szintén be tudom állítani, hogy melyik inputon akarok felvenni.
Vagyis nem az SF-ben, de onnan, a prefereces-ből jutok el az ux driver beállításokig, ahol ott van kerek perec hogy mic, és unprocessed...
Létezhet hogy azért baszódik el a hang mert a pod farm felvétel közben nyitva van?
Nem gondolnám, mivel mindenhol dry input van beállítva.
de egyébként a felvett hang meg olyan mint amikor a pod farmon keresztül toltam egy előfok modellen a hangot :P
UX-nél POD farmban, ha a mixerben a rec send-et dry inputra rakom, akkor mindegy hogy milyen erősítő stb. van beállítva?
Mikrofonnal szeretnék felvenni gitárt, de még mindig nem az igazi.
Tehát azt szeretném, hogy az UX ne nyúljon bele a hangba.
Korábban processed inputtal csináltam, meg előfok volt beállítva.
Lehet majd megpróbálom semi processed állásban is, szintén valami előfokkal.
Nincs véletlen valakinek pdf-ben vagy bárhogy Line6 Spider Valve 112 MkII kombóhoz magyar nyelvű használati útmutató?
Igazából az is jó ha valaki meg tudná mondani, hogy kell elmenteni a beállított csatornákat.
Szóval szupi tuti még minden? Hát én pályázom egy X-re, de előtte el kell adnom az enyémet. Mennyire tartod az árát?
Azt meg tutod mondani, hogy késik e presetváltáskor?
Szupi-tuti, de csak áll a dobozában... Volt nekem POD Live, X3, meg miegymás, de mostanában egyszerűen nincs időm zenével foglalkozni :( Ha mégis van egy kicsi, Vox Amplug bőven megteszi...
Már nincs meg a HD500-am, így csak emlékeimre hagyatkozok.
Azt mondják USB-csatlakozásnál jobban észrevehetőbb a rés.
Egyébként meg egy számon belül elégnek kellene lennie 4 ki-be kapcsolható effektnek plusz a pedál.
Így nincs patch váltás. ;)
Köszi a választ. Igazából én úgy hallom a késést, hogy amikor bankon belül váltok monjuk A és B között akkor a B preset nem közvetlenül hanem olyan 10ms múlva szólal meg. Ugyanezt a szituációt kipróbáltam BOSS GT 100-on is, de ott mihelyt megnyomom az abban a pillanatban még is szólal. Viszont ha kispedálként használom a az 500-ast akkor ott az effektek kapcsolgatása között semmi szünet nincs. Igazából engem ez zavar. Ezért is szeretném megtudni, hogy az 500X milyen. Könnyen lehetne mondani, hogy akkor GT100-ast vegyek, de szerintem a HD500 az én fülemnek jobban szól. Sajnos olyan videót sem találtam ahol ezt még lehetne figyelni. A kipróbálással kapcsolatban csak annyit, hogy sanos elég messze lakom Budapesttől és a közelemben csak Rolnad márkakepviselet van. Nem tudom, hogy tudnék valahol kipróbálni egyet.
Szerintem a sima 500-as se késik. Max vannak olyan effektek, amik még lecsengenek és ezt hallod/érzed késésnek.
Persze azt írják. hogy az 500x-ben kicsit jobb proci van, de ha azért van a jelenség,
amit mondtam, akkor szomorú leszel.
Lehet megyónál (vagy vhol Bpo-n) van kipróbálható darab.
500x: Kicsit jobb proci, kontrasztosabb kijelző, több effekt egy sorban, új szerkesztő progi plusz kis dizájn.
ELADÓ LINE6 SPIDER VALVE HD100!! Időhiány miatt eladó ez az erősítő. Keveset használt, semmi baja, minden működik. FBV nincs!! Az ár fix.
100 Watt FULL CSŐ! Mindenkinek, akinek a csöves erősítők nem elég sokoldalúak, a digitális erősítőmodellek pedig nem elég élethűek. 100 Wattos erősítőfej azoknak, akiknek a két kombó hangereje nem elegendő. További Gain/Boost adagolási lehetőség. BOGNER csövek!
Szállítás megoldható, csere nem!
Ugyanitt:
Randall RS125CX 2X12 1X15 gitárláda
-2 db 12˝ Eminence Legend felül
-1 db 15" Eminence Legend alul
BRUTÁLIS MÉLYEK, lehangolt gitárokhoz tökéletes választás lehet.
Egyben olcsóbb! Szállítás Mo. bizonyos részeire megoldható.
EGYBEN OLCSÓBB!
Sziasztok! Szeretnék tapasztalatokat a Pod HD500X-ről. Nekem sima HD 500-am van és arra lennék kíváncsi, hogy miben lehet több az X. A HD500-ban az nem tetszik, hogy presetváltáskor kesek egy kicsit. Viszont a HD500X tudomásom szerint nem késik. ez mennyire igaz? Az a baj, hogy még nem találtam róla semmilyen magyar nyelvű tesztet így gondoltam itt hátha kapok némi infot róla.
Ha valakit érdekel egy Pod HD500 akkor tokkal usb kábellal és eredeti töltövel 130000 Huf-ért eladó. Képeket mailban tudok küldeni.
Eladó 2 éves HD100 MK II. 100W-os fej és a hozzá tartozó FBV Expressz pedál (Csak egyben!)
Vadonat új csövek, a legújabb programok és effektek.
CSÖVES MIDIS
(12AX7/6L6) 100 Wattos fej; 16 db erősítő
modell; 9 db Smart Control effekt; hangológép; 36 db menthető beállítás; előfokkimenet; végfokbemenet; XLR vonal kimenet; több mint 300 db, profi előadók segítségével programozott hangzás, brutális erő és dinamika.
160eFt egyben.
frici.zoltan@gmail.com
Ha valakinek műanyag a HD500 torzított hangja, akkor egy tapasztalat, amit megosztanék, mert nekem nagyon bejött:
Az effect-loopba bekötve egy jó torzítót (nekem az Xotic SL Drive nagyon bejött) olyan direkt, dinamikus, nem műanyag hangot sikerült csinálni vonalból, hogy sztem sok mikrofonozott erősítő hangot lepipál. Érdemes kipróbálni, ha a HD500 mellett vannak még kispedáljaitok is. Nálam széles mosoly, boldogság van, pedig a HD500 mellett vannak komoly erősítőim is.
Ha lesz időm a napokban, akkor csinálok hangmintát is.
Tokkal együtt eladó egy kiváló állapotú Line6 csúcsmodell, POD HD500.
A tok ehhez az effekthez lett varratva Veiger gyártmány.
Kiváló állapotban van mind az effekt, mind a tok, sehol egy karc
Az effekt eredeti dobozát is tudom adni.
Ki is lehet próbálni, de szívesen be is mutatom mire képes. Posta OK!
Én elég jól kihasználtam, mivel a tisztától a szóló hangszíneken át a citera és szinti hangokig mindent próbáltam bevetni. Itt egy videó amin engem láthatsz és a HD500-ast használom.
Eladó Line6 TonePort UX1 külső USB hangkártya! Mikrofon bemenet, és előfok, hangszer bemenet, line in, line out, füles kimenet, monitor kimenet stb.
Ingyenesen letölthető Pod Farm szoftver segítségével megannyi gitár/basszus erősítő, effekt, láda, torzító modell.
Otthoni gyakorláshoz, felvételhez (akár mikrofonnal is) ideális.
Debrecenben található.
Ára: 30E Ft
Elérhetőség a nevem alatt.
Sziasztok! Akinek van tapasztalata kérem írjon véleményt a spider jam és a spider IV. 75 ről! A jam funkciói nagyon tetszenek! A spider IV. elméletileg újabb, a modellezése is jobb? Ebben nincs sd kártya hely? Kérlek benneteket osszátok meg a tapasztalatokat! Köszönöm!
Hella
Érdeklődnék, hátha valakinek van ötlete miként tudom a problémámat orvosolni.
Pod xt live erősítőre kötve elég halk. Kb. fele akkora hangerőt ad ki az erősítő, ha rá van kötve. Podban beállítottam, hogy stack front, no amp, meg a bypass is max-ra tekerve, a hátoldalon lévő hangerőszabályzó is teljesen fel van csavarva.
Segítségeteket előre is köszönöm
Van egy line6 UX2 hangkártyám és korábban működött hibátlanul (szólt belőle a gitár és a számítógépből jövő jelek egyszerre) most viszont valamiért csak a gitár szól az amplitube-ból, a youtube meg bármilyen zene a gépről már nem. van valakinek ötlete hogy miért? ha a hangfalat közvetlenül a gépbe dugom akkor szól a youtube meg a gépes zenék, de akkor ugye nincs használatban a line6 ux2, tehát gitározni nem tudok. Van ötlete valakinek?
Van egy line6 UX2 hangkártyám és korábban működött hibátlanul (szólt belőle a gitár és a számítógépből jövő jelek egyszerre) most viszont valamiért csak a gitár szól az amplitube-ból, a youtube meg bármilyen zene a gépről már nem. van valakinek ötlete hogy miért? ha a hangfalat közvetlenül a gépbe dugom akkor szól a youtube meg a gépes zenék, de akkor ugye nincs használatban a line6 ux2, tehát gitározni nem tudok. Van ötlete valakinek?
Van egy line6 UX2 hangkártyám és korábban működött hibátlanul (szólt belőle a gitár és a számítógépből jövő jelek egyszerre) most viszont valamiért csak a gitár szól az amplitube-ból, a youtube meg bármilyen zene a gépről már nem. van valakinek ötlete hogy miért? ha a hangfalat közvetlenül a gépbe dugom akkor szól a youtube meg a gépes zenék, de akkor ugye nincs használatban a line6 ux2, tehát gitározni nem tudok. Van ötlete valakinek?
Van egy line6 UX2 hangkártyám és korábban működött hibátlanul (szólt belőle a gitár és a számítógépből jövő jelek egyszerre) most viszont valamiért csak a gitár szól az amplitube-ból, a youtube meg bármilyen zene a gépről már nem. van valakinek ötlete hogy miért? ha a hangfalat közvetlenül a gépbe dugom akkor szól a youtube meg a gépes zenék, de akkor ugye nincs használatban a line6 ux2, tehát gitározni nem tudok. Van ötlete valakinek?
Eladó 2 éves HD100 MK II. 100W-os fej és a hozzá tartozó FBV Expressz pedál (Csak egyben!)
Vadonat új csövek, a legújabb programok és effektek.
CSÖVES MIDIS
(12AX7/6L6) 100 Wattos fej; 16 db erősítő
modell; 9 db Smart Control effekt; hangológép; 36 db menthető beállítás; előfokkimenet; végfokbemenet; XLR vonal kimenet; több mint 300 db, profi előadók segítségével programozott hangzás, brutális erő és dinamika.
170eFt. puccer1@gmail.com
Csere nem, köszi!
Szín mindegy, csak kifogástalan műszaki állapotban legyen, összes gyári tartozékával,és VDI kábellel (Workbranch nem szükséges, csak a kábel).
Állapottól függően 70000.- kp van a dologra.
Esetleg 600 is szóba jöhet, ebben az árban, vagy kifogástalan állapotú 300, max 55000.- ért.
Személyes átvétellel, kipróbálási lehetőséggel Budapesten.
Kontakt a nevem alatt.
Van egy Line6 Pod X3 Live-om.
Idáig sosem használtam ki azt a lehetőséget, hogy mikrofont is rá lehet kötni.
Mostanában kipróbáltam,és lenne egy kérdésem.
A tone1-en van a gitár a tone2-n a mikrofon. Dual Tone-t használva szól mind a kettő. De szeretném a tone 1-et és a tone 2-őt külön csatornán kivezetni, és így természetesen a keverőpult egy-egy mono sávjára rárakni, így külön tudnám hangerőt szabályozni, és további effekteket rárakni( mikrofonra).
Ez lehetséges valahogy ?
Eladó 2 éves HD100 MK II. 100W-os fej és a hozzá tartozó FBV Expressz pedál
Vadonat új csövek, a legújabb programok és effektek.
CSÖVES MIDIS
(12AX7/6L6) 100 Wattos fej; 16 db erősítő
modell; 9 db Smart Control effekt; hangológép; 36 db menthető beállítás; előfokkimenet; végfokbemenet; XLR vonal kimenet; több mint 300 db, profi előadók segítségével programozott hangzás, brutális erő és dinamika.
170eFt. Csere nem, köszi!
Bp. 06209449492
Sziasztok!
Olyan problémám akadt a GearBox-szal, hogy mióta win7-et telepítettem fel, azóta nem megy benne a player és a metronóm. XP alatt minden rendben volt. Találkozott valaki hasonlóval, esetleg megoldást tudtok rá? (tudom, van ezer más lehetőség, de kényelmes volt így együtt, egy felületen használni.)
Köszönöm
Sziasztok!
Egy kis problémám akadt az XT live-val. Azt tapasztaltam, hogy a phones kimenet egyik napról a másikra mono jelet küld a fülesbe akkor is, ha gitárt dugok a cuccra, akkor is, ha hangkártyaként használom, és visszahallgatok valamit.
Kipróbáltam másik fülessel, másik kis jack-nagy jack átalakítóval, de ugyanaz.
Találkoztatok már hasonlóval?
Köszi!
Eladó 2 éves HD100 MK II. 100W-os fej és a hozzá tartozó FBV Expressz pedál (Csak egyben!)
Vadonat új csövek, a legújabb programok és effektek.
CSÖVES MIDIS
(12AX7/6L6) 100 Wattos fej; 16 db erősítő
modell; 9 db Smart Control effekt; hangológép; 36 db menthető beállítás; előfokkimenet; végfokbemenet; XLR vonal kimenet; több mint 300 db, profi előadók segítségével programozott hangzás, brutális erő és dinamika. 170000 Ft
Csere nem, köszi!
06209449492
BACKLINE!!!
Bérbe adó backline cégeknek és magánszemélyeknek egy Line6 Spider IV fej és láda. Ezeknek együttes díja egy napra 20.000, - HUF. Külön is bérelhetőek, további információk telefonon. Budapesten és környékén, minden nap! Bérbe adó továbbá egy Kustom groove 1200W basszusgitár erősítő, valamint egy Laney Nexus NX10 (800W, 8 Ohm) láda. Hibátlan állapotú mindkettő. A Kustom erősítő bérlési díja 18.000, - HUF, a Laney pedig 20.000, - HUF egy napra, ami 12:00-tól másnap 12:00-ig tartó időtartamra szól. A kettő együttes bérlése esetén 34.500, - Huf a napi bérleti díj. További kedvezmények több nap esetére.
TEL.: +36 20 507 38 55
BACKLINE!!!
Bérbe adó backline cégeknek és magánszemélyeknek egy Line6 Spider IV fej és láda. Ezeknek együttes díja egy napra 20.000, - HUF. Külön is bérelhetőek, további információk telefonon. Budapesten és környékén, minden nap! Bérbe adó továbbá egy Kustom groove 1200W basszusgitár erősítő, valamint egy Laney Nexus NX10 (800W, 8 Ohm) láda. Hibátlan állapotú mindkettő. A Kustom erősítő bérlési díja 18.000, - HUF, a Laney pedig 20.000, - HUF egy napra, ami 12:00-tól másnap 12:00-ig tartó időtartamra szól. A kettő együttes bérlése esetén 34.500, - Huf a napi bérleti díj. További kedvezmények több nap esetére.
TEL.: +36 20 507 38 55
Sziasztok! Érdeklődnék, hátha valaki tudja, hogy a Spider IV 75wattos kombóra hány ohm-os és wattos hangszórót lehet kötni? Meg az is érdekelne, hogy ezen a tipuson ugyanez a kimenet szólgál felvételezésre is? Vagy van külön vonalkimenet?
Lehet hülye a kérdés.
Line6 UX-1-et nem lehet lábkapcsolhatóvá tenni?
Konkrétan Pod Farmban (1) a dual mode esetében ki-be kapcsolgatni a amp1-et amp2-t?
Ez a "palm mute probléma" egy kicsit el van túlozva. Próbáltam előidézni ezt a hibát a videó megnézése után, de valahogy nem akart előjönni.
Amúgy a variax egy tökéletes igavonó hangszer, stúdiózni, kisebb klub bulikon verhetetlen. A Wembley koncertjeimre természetesen a Gibsont viszem.
Volt szerencsém olcsón hozzájutni egy 300-ashoz, lehet, hogy csak tényleg szerencsém volt, de egy remek hangszer. Van pár gitár itthon, van összehasonlítási alap. A két sztratómmal hasonlítgattam és volt pár trükk amit be kellett vetni.
1. türelmesen, odafigyelve be kell állítani a hangszert. Hihetetlen mennyit javult az a bizonyos játékérzet!!! Nem csak nyak-egyenesség/oktáv/húrmagasság témában kell figyelni, de a Workbench-en belül az egyes húrok hangerejének az egyeztetése, egy szintre hozása is rengeteget segít, mind a modelleken, mind a játékérzeten...
2. a laza, puha húrok, amikkel kaptam azonnal lekerültek, már a sztratókon is 11-eseket használok, tehát erre is azt tettem fel... és itt indult be a csoda... életre kelt minden modell!!! A sustain meg a legjobb gitárjaimmal veteXik. Szerintem akármikor helytáll mostantól, bármilyen helyzetben.
3. készítettem összehasonlító hangfelvételt azonos presettel POD live XT-vel. Komoly tanulság (csak a strat modellt hasonlítottam a két eredeti Fenderemmel): a Workbench szoftverrel kell matatni, mert túl hangos a gyári beállítással a kimenő jel. Ahhoz, hogy a VAX úgy szóljon, mint az eredeti Fenderem, 3db-vel alacsonyabb jelszintre kellett minden modellt állítani... most azonos a jelszint és zavarba ejtő lett az élethűség (ismétlem, csak a Strat modellt figyeltem tüzetesebben, de a többi modellnél is komoly javulást észleltem). Zenész ismerősnek mutattam a felvételeket, anélkül, hogy elárultam volna, hogy melyik hang melyik gitárhoz tartozik... csak találgatott, nem tudott dönteni :)
4. a palm mute témában is rendben van a hangszer
Szerintem mindent egybevetve (mint Tele és Strat "felhasználó" :)) ez a 300-as egy remek hangszer. Beállítások után meg pláné! Járt a kezemben 500-as és meg kell mondanom, hogy soha nem cserélnék rá. A 300-as Fender-nyak-érzete kellemesebb és játszhatóbb. Nyilván attól is függ, kinek milyen célra kell. Keményebb zenéhez nem ajánlom, de pop/blues/progrock dolgokra egyszerűen tökéletes.
Végső tanulságom, a beállításra szánt idő és türelem csodákat képes kihozni a hangszerből! Bocs a hosszú post-ért _:)
Van egy master volume, egy volume és egy tone a rendes hangszedőknek, egy volume és egy tone a pizzonak, és egy kapcsoló, ami hangszedő/mindkettő/piezzo állásokat vált. Lehet használni sima kábellel, akkor egy kimenetre ad le mindent, és Y kábellel, akkor az egyik ágon a hangszedő, a másikon a piezzo jön ki. Szoktam úgy is használni, hogy ugyan az jön a PA-ból, mint akusztikus, és az alapból mint clean egy kis churussal megbolondítva mondjuk.
Erről én is hallottam, h ez nem igazán használható vele.
A Parkerrel amúgy,hogyan tudod gyorsan váltani? Kapcsolóval v potival, mert ahogy néztem az ilyen gitárokon van egy mix kimenet ahol a mágnes és a piezzo hang keverhető?
Nekem is ugyan ez a pálya, van olyan szám, ami szóló hangszínnel indul, utána akusztikus, majd egy clean, aztán egy chrunch. No ezt vagy az AC-2 vel oldom meg, vagy a Parkerrel. Azt Y kábellel használom, a piezzos rész egy aktív DI boxba megy, és onnan a PA-ba.
Ott kap egy lehelletnyi reverbet, és kész is az akusztikus hang.
Ettől függetlenül nem rossz a variax, de azért vannak korlátai. Pl a tompítás elég necces vele... erről van a neten fórum is, sajna ez hibája.
Lehet ezt a megoldást is akkor megnézem,mert van 1-2 szám amiben jobb lenne egy akusztikus hang,de nem tudok olyan gyorsan hangszert váltani
Bár megoldhatnám Santana módon is a dolgot
Na ha akad egy jó áron, mindenképpen kipróbálom mit tud ez a hangszer.Mikor hallgattam Birta Miki videójában akkor jött újra a gondolat,h be kellene szerezni egyet, csak sajna az övé balos volt.
A BOSS AC-nak az a titka, hogy a PA-ba kell kötni. Van egy bejárata. Oda ugye a gitár megy. És két kijárata, amiből az egyik megy tovább az erősítő felé, a másik pedig a PA-ba. Ha bekapcsolod, az erősítő felé nem ad ki jelet, csak a PA-ra küldi. És ott viszont jól szól.
De lehet ezt az ágat akusztikus kombóba is vinni, az is jó megoldás. Lényeg, hogy semmiképpen ne a gitárerősítőbe kössed, mert az úgy tényleg gigagáz.
Nekem egy Parker P-38-as kellene,mert a singl pu azért jól bevált, lenne hátul egy humbi, ha még is keménykednék meg a formavilága is nagyon bejön már régóta, csak ritka
A boss ac nekem is eszembe jutott már, de videók alapján nem tűnt olyan jónak mint a variax hangja,de lehet egy próbát az is megérne.
Én sem akarok egy vagyonért venni, de úgy vannak aki eladná az 500-t,h jobb mint a 600-as és azokat adják 100 körül akkor az övék megér v 80-90-et. Nekik lehet,de nekem nem
Több szempontból is jó cucc, ha összekötném telefonkábellel a hd500-al, akkor váltásnál akár Stratoról egyből Gibsonra váltana, de ha nagyon gagyi lenne a hang akkor nem használnám ki ezt a funkcióját.
Lebeszéltem magamat róla. Az X3 live is felkerült a szekrény tetejére. Most GSP2120 van a porondon, Sublime szedős Damien 7 Schecterrel. Gyilok zúzás van!
Nekem egy Parker Fly Deluxe lett a VAX után. Nem modellez semmit, mégis jobb akusztikus hangja van mint a VAXnak volt. :D
Egyébként, ha akusztikus kell, simán egy BOSS AC-3, vagy 3. A lényeg, hogy a kimenetét, úgy kell kötni, hogy a dry kimenet megy a gitárerősítőbe, a szimulált a PA-ra. Mikor bekapcsolod a kütyüt, a gitár cuccot némítja, a pa-ból meg jön a frankó akusztikus hang. És töredéke mint egy VAX.
Egyébént VAXot csak akkor vegyél, ha nagyon nagyon jó vétel. Én a koreai 500-t minden kütyüvel workbranchel, tokkal vonóval vért izzadtam, mire hetvenért elment. A kutyának nem kell ilyen, ha eladni akarod. Szóval szerintem, ha olyan hatvan magasságában megfogod, akkor érdemes belenyúlni, fölötte, ha nem válik be, biztos bukó.
A VDI zajtalan, csak ugye egy szaros telefonkábel...meg olyan műanyag úgy a hangja.
Műanyagabb, mint simán az erősítőbe dugva. Tán a kétszeres ad/da átalakítás lehet a ludas.
Nekem a gyári sztereo kábellel, táppal meg a lábkapcsolójával volt zajos. Nagy hangerőn olyan sistergős hang volt alatta végig.
Egy próbát megér a dolog :) azért a Fenderemet nem adom el
Igazából én inkább csak az akusztikus hangzására lennék leginkább kíváncsi,h milyen.
Néztem már Parker, meg Godin hangszereket, csak amikben van Piezzo az nincsen 100 alatt (de sajna 200 alatt is ritka)
Nekem a VDI-n keresztül tökéletesen zajtalan. Bulira meg elég egy kábel, multi, gitár, kombó. Te meg cipeled az erőműved és morogsz a pakolásért.
A hangzásod meg odavágja a helyi klub kimagasló színvonalú hangosítója...
Szerintem a 700 kőris teste, ében fogólapja pont az a kategória, mint a gyémántokkal kirakott mobiltelefon. Jó vele menőzni, de szart nem ér. Kérdem én, milyen játékérzet az, ahol egy telefonkábellel vagy összekötve egy padlóeffektel????
Az ötszázas tényleg jobb mint a 600. Mindkettő volt, amit a kolléga említett volt, az átmenő húrozás végett jobb a hangkitartása.
De alapvetően ugyan az a digit vacak az egész.
Jó munkaeszköz studióba, haknizó zenészeknek, de hangszerként nem tudok rá gondolni. Mint egy kényelmes fogású csavarhúzó.
Ami még nekem érdekes tapasztalat volt, sokkal jobban szólt elemmel, és egy szál zsinórral összekötve az erősítővel, mint bármi más összeállítás. VDI kábellel podba kötve kifejezetten műanyag volt a hangja, a saját tápját használva a sztereó kábellel nem zajos volt. Gondolom a stereo kábelen a bemenő táp szál megszórta rendesen a kimenő jelet.
A 300 gitárként a leggyengébb, eszembe sem jutna venni. A hangjuk csak annyiban tér el (szerintem), amiben a hangszer anyaga. Az 500-asnak testen átmenő húrozás és a fix húrláb miatt jobb a hangkitartása mint a 600-asnak tremolóval. A nyak profil is más egy kicsit, inkább LP-szerű, míg a 600-as inkább stratocaster. Szerintem az 500-as mint hangszer jobb, volt mindkettő és éreztem különbséget. A 700-as kőris testű és ében fogólapos japán, sajnos nem volt nekem ezért nem tudok véleményt alkotni de gondolom igényesebb az olcsóbb szériáknál. Az elektronika mindegyikben ugyanaz, hangzásban rettentő különbség nem lehet egyik széria között sem, de a játékérzet meghatározó lehet.
Nem a 300 a legolcsóbb? Arra lennék még kíváncsi,h van-e valamilyen különbség hangban a 4 szériában(300,500,600,700), mert elvileg az elektronika ugyan az, és volt ahol azt olvastam,h nem hallanak különbséget.