Ezekre az itthoni szar hosszú fémtengelyes nyákbamenős alpha potikra rá lehet eröltetni a szokásos 6 milis gitárpedál potikat ha levagdosom a tengely végüket?
nem fog szétesni, elbírja a cuccok súlyát, jól néz ki kívülről, kellő szögben van döntve, tökéletesen rögzíthetőek bele a modulok, jól van kialakítva belül is, a toroid szempontjából is.
de minek is magyarázkodok egy okostojás idiótának.
pá, megyek kollaps koncerte.
nemtom, de be van vonva valami szép sötét fával.
miért, a te hangszernek csúfolt förmedvényeid mi a szent faszból vannak?
pedig ott még számítana is az anyag, nyomi.
amúgy a nyák minden esetben úgy van odafogva az előlaphoz, hogy a beforrasztott potik tartják vagy létezik más megoldás is? mert a cuccaim 70%-án nem is a nyákon van a poti úgyhogy ki kéne találni, hogy rögzítem az előlaphoz
ja valamelyik nap csináltam ilyet egy pár amcsi arcnak egy fórumon (ezért az angol hablaty) kérdezgettek a fuzzjaimról, asszem olyan 15-ről tettem fel rövid demót:
ez csak azért érdekes mert mind ugyanazzal a setuppal (az ampon a potik meg a miksi is ugyanott van végigetc.) van felvéve tehát értelmesen lehet összehasonlítani, nagyjából egy ülésben lett felvéve az egész. ha változik a hang az azért van mert tekertem valamit a vol potin a gitáron esetleg néha a fuzz saját potijait is basztatom ha van értelme. Majd jön még olyan 10 darab később amikor is kiderül, hogy az IC muff a legjobb Muff meg lesz analogman napfasz is.
cort g260, (többnyire bridge középerős vintage humbi meg néha nyak single) tone stack nélküli fender champ (12ax7,6v6) pre-rola greenback, oktava 319 a cone közepéhez nyomva, hogy mindnél több ocsmány magas jöjjön át hiszen szerintem a felharmonikusok határozzák meg a karakterét egy fuzznak.
eredetileg akkorát akartam vágni amibe belefér de azon gondolkoztam, hogy lehet nem ártana valami létező szabvánnyal kompatibilisnek lennem de akkor utánanézek ennek a MOTM-nak, hogy mekkora
ilyesmit akarok csinálni én is csak nem tudom, hogy ezeket az előlapokat honnan szerezzem be, esetleg ha vágatnék valakivel üres lapokat (úgyis magamnak fúrnám) fingom sincs a szabvány méretről meg hasonlókról
ha nem titok akkor elmondhatnád, hogy mik ezek, gondolom nem ~13 darab filter
Megértettem.
Nincs rálátásom, hogy beszerezhető digit IC-kből rakják-e össze, vagy tényleg spéci sajátból na :)
Ehhez kapcsolódó kérdés: Ezek a digit effektek, ezek ugye nem digitalizálják magát az analóg gitárjelet, hanem csak "ráültetik" a zengetést, vagy viszhangot? :)
Guitars
ESP "Truckster" gray
ESP "Truckster" black
ESP "Iron Cross"
ESP Explorer black w/ white PG vintage Nash
ESP Explorer silver diamond plate
ESP Explorer black diamond plate
ESP Flying V white
ESP Explorer "Tattoo" white
ESP Explorer black diamond plate w/ "antlers inlay"
ESP LTD "Grynch" green flame
Trussart LP "Rusty Holey"
Trussart metal Explorer
Trussart Steel DeVille metal
Ken Lawrence Explorer "flame sun inlay"
Ken Lawrence Explorer "aztec tribal inlay"
Gibson Explorer silverburst w/white pick guard
Gibson Flying V sunburst
Gibson Les Paul flat purple
Gibson Explorer "Rusty" black w/ tarnish metal PG
Gibson Flying V silverburst
Gibson Flying V white chrome pickups
Gibson Les Paul "Cliff Burton RIP"
Line 6 Variax acoustic 700
Dave of England custom aluminum engraved JH tattoo
Fender Telecaster B-Bender Butterscotch
Amp Racks
Mesa Boogie Tri-Axis Preamps
Mesa Boogie Simul-Class 2:90 pwr amps
Mesa 2x5 band eq custom
Mesa Boogie Triple Rectifier amp heads
Mesa Boogie 4x12 speaker cabinets
Diezel VH4 amps
Line 6 fx
Shure UR4D wireless gear
TC Electronics G-Major fx
Roland JC 120 combo amps
Blackstar amps
Furman AR Pro power conditioner
Voodoo Lab Ground Control switcher
Celestion vintage 30 speakers
Isolation chamber road cases for guitar sounds
Other Gear
Ernie Ball RPS 11-48 strings
EMG 81 & 60 guitar pickups
Dunlop Black Fang 1.14 guitar picks
Dunlop straps
Shure Super 55 stage microphones
Guitars
ESP KH2 "Mummy"
ESP M1 "Bride of Frankenstein"
ESP KH-2 mirror pick guard
ESP LP Jr. sunburst
ESP Flying V Red Korina white pick guard
ESP KH-2 "Greenburst"
ESP M2 black "Ouija"
ESP M2 "white Ouija"
ESP KH-2 "Caution Hot" sticker
ESP Flying V black w/ white PG "devil inlay"
ESP KH-2 custom paint "by Mark Ryden"
ESP M2 "Dracula- original"
ESP M2 "Dracula- big"
ESP M2 "Dracula-boat"
ESP M2 Devil sticker
ESP KH20 20th Anniversary black translucent
ESP KH2 Black Caution Relic "Phoney"
ESP KH2 Black Caution Relic "Faux"
ESP M2 Black "Ouija Mirror" inlay
ESP "Spider 13" black
Jackson Flying V "Randy Rhoads"
Jackson Flying V "Randy Rhoads" #11" copper
Jackson Fly-V"Randy Rhoads" black w/ white stripe
Gibson Les Paul translucent red tiger stripe
Gibson Les Paul black
Gibson Flying V black w/ gold hardware
Gibson Les Paul sunburst tiger stripe
Gibson Les Paul translucent black tiger stripe
Teuffel Niwa charcoal gray wood
Teuffel Birdfish charcoal gray
Amp Racks
Mesa Boogie Dual Rectifier amp heads
Randall RM100KH Kirk Hammett Signature amp heads
Randall Kirk Hammett Signature 4x12 speaker cabinets
Shure UR4D wireless gear
TC Electronics G-Major fx unit
Dunlop Crybaby DCR-ISR wah control
Dunlop Kirk Hammett Signature wah pedals
Ibanez Tube Screamer
Digitech Whammy pedals
Line 6 MM4 modulation pedals
Line 6 DL4 delay pedals
Digitech Space Station pedal
Voodoo Lab Ground Control switcher
Furman AR Pro power conditioner
Isolation chamber road cases for guitar sounds
Valaki mondja meg nekem,h metallicáék milyen effektet,pedált vagy akármit használnak a jellegzetes hangzásukhoz, torz hangzáshoz,mikor egy-egy hangot hallunk csupán.
A riffek kemények,az egyeds hangok meg érdekesek,nem tudom körbeírni. kocsonyás :)
tudjátok,h miről van szó,de itt egy link,ami nagyon el van találva hangzásban szerintem, szóval milyen effekt ez? már megőrít :)
fuzzkeyone linkelt ide egyszer egy képet a moduláris cuccairól, látni akarom megint
annyi szinti jellegű szar nyákom van már, hogy nem éri meg pedálformátumban megcsinálni őket szerintem
amúgy létezik SID chip alapú szinti vagy nekem kell majd kifejlesztenem egyszer? (rendes potikkal meg hasonlók, nem ilyen SidStation) a SID hangja vitt be annó a DIY-be, csak kéne már vennem egy chipet azt valamit kezdeni vele.
Szerintem Robi a gardróbban simán legyártja a hozzájuk szükséges ic-ket.
Magyarán: A dd3 az kb egy nagy spéci ic. Egy céláramkör.
Klónozhatatlan.
Klónozni jobbára analóg cuccokat lehet csak, a dd3 meg digital delay.
mi a legegyszerűbben beszerezhető ès
legolcsóbb megoldás az "áram nélküli"
gyakorlásra? (tehát elemről...,aux in...gitár
in...,füles out...)
vagy valaki tudna kölcsõnadni ilyesmit
nekem pár hétre?
volt.nálam pár napig egy okos kis cucc...,de
eladta a gazdája...
Segítenétek egy kicsit ?
Egy kombóból ki szeretném szedni az előfokot, és pedálnak átépíteni végfok nélkül.
1 db. 4558-al megy, más aktív elem nincs benne.
Viszont most saját tápjáról megy, mait k ikéne váltani a szokásos 1X 9V-ra.
Tud valaki ehez kapcsolást ?
Kösziii !
Most akkor tulajdonképpen áramgenerátort akarsz csinálni?
Az hogy egy 9 voltos táp mennyi áramot enged ki, az attól függ, hogy mekkora ellenállással terheled. Magyarán a terheléstől függ az áram.
De csinálhatsz áramgenerátort, ami stabilan nyomja a 4 milliampert, de akkor meg a 9 volt nem tuti.
Áramgenerátort egyszerű csinálni. Egy led, egy tranyó, meg két ellenállásból már megvan. Illetve van egy még egyszerűbb, egy fet+egy ellenállás.
A már korábban berakott Boogey-ről alkotott vélemény a gazdája által:
"A Dr. Boogey nagyon tetszik, nem pedál, hanem erősítő hangja van, hozza a mesa lusta indulását, agyontorzított karakterét (a gaint feltekerve befullad már a hang), Fender Stratoval és hátsó singlebuckerral elég sok magasat kell irtani belőle, de abszolút dinamikus, használható. A zajt a boss
ns-2 (a saját loopjába kötve) nagyon szépen leveszi."
Saját véleményem:
Valóban nem "pedáltorzítás" feelingje van, varacskos disznó jellegű inkább. Benne van a Mesa jellegzetes torzítása. Minimal gain-en elég vékony, feljebb tekerve jön a dög.
Alapjáraton több az alapzaja, mint egy OD-nek, de hát van benne négy erősítő fokozat...
Szerintem jól hozza a Mesa karaktert, ha erre vágysz, megkapod ebben a pedálban.
A már korábban berakott Boogey-ről alkotott vélemény a gazdája által:
"A Dr. Boogey nagyon tetszik, nem pedál, hanem erősítő hangja van, hozza a mesa lusta indulását, agyontorzított karakterét (a gaint feltekerve befullad már a hang), Fender Stratoval és hátsó singlebuckerral elég sok magasat kell irtani belőle, de abszolút dinamikus, használható. A zajt a boss
ns-2 (a saját loopjába kötve) nagyon szépen leveszi."
Saját véleményem:
Valóban nem "pedáltorzítás" feelingje van, varacskos disznó jellegű inkább. Benne van a Mesa jellegzetes torzítása. Minimal gain-en elég vékony, feljebb tekerve jön a dög.
Alapjáraton több az alapzaja, mint egy OD-nek, de hát van benne négy erősítő fokozat...
Szerintem jól hozza a Mesa karaktert, ha erre vágysz, megkapod ebben a pedálban.
Szakik! Kéne nekem egy tápot csinálnom, ami 9V/4mA-t bocsájt ki. A lényeg, hogy (már amennyire lehet) stabilan 4mA legyen a kimenetén. Ehhez valami minimál kapcsolást tudna valaki adni?
Nem. A nyúlon túl!
Viccet félretéve Piret Endre cikkeit nem szoktad olvasni?
A TIM a differősítők egyik hibája, tranziens intermodulációs torzítás. A visszacsatolás fáziskéséséből ered, és egy kis tüske keletkezik a közös bázison, ami csinál egy egy pillanatnyi túlvezérlést. Ez állítólag csikorgó hangot eredményez. az invertáló kapcsolásban nem jelentkezik a jelenség. Lehet hogy Richárdunk denevér fülszerkezete detektálta ennek a színezésnek a hiányát.
Rádiótechnika nyolcvanas évek valamelyik számában tárgyalta ezt Piret.
Amúgy érdekes módon a gyári erősítőkapcsolások 95%-a a bizonyos neminvertáló kapcsolást tartalmazza, ezekszerint az emberek többsége nem érzékeny erre a torzításra.