Ne tedd ha már a szétszedés is problémát okoz és többet ér eredeti festéssel kopottan, mint lefújva. Kivéve persze ha nem valami szaki csinálja mint pl. Tavasz Jokka.
"Érdekelne hogy meg van e még az ibanez ts9 torzitó pedál?Ha igen akkor jár e hozzá adapter és hogy hol van helyileg?Ezt lehet használni kemény death metal zenéhez?Az ilyen pedálokban van zajzár szerüség,vagy ezek is sipákolnak?"
Az lenne a kérdésem, hogy van egy elég ütött-kopott pedálom amit szeretnék lefújni, mert na... És mivel még nem szedtem szét pedált, az lenne a kérdésem hogy ennek mi a menete, hogy szedjem szét stb. Várom a válaszotokat!
én sem vagyok elajulva az ad-9-től.
az ad80 sokkal rílebb.
a carbon copy mellett meg a késleltetési idő szól, mint alant is írták.
amúgy az mxr is megbízható, de az ibanezzel sincsenek gondok
hát az MXR-t se tartom túl "izgis" cégnek, se a mai Ibanezt...
de mivel az AD9 régi, akkor top-pon volt a cég...
a Carbon Copy meg tényleg nem rossz
szal döntsön a késleltetési idő :)
Nekem évek óta Carbon Copy-m van, és csodajó cucc, örök darab nekem. KÉtszer annyi (600 ms) késleltetési időt tud, mint az AD-9 + van egy kis mod. gomb, ami nagyon baba. Ami már személyes vélemény,nekem az AD-9 nem jön be hangra. De nem lenne rossz, ha hozzámvágnák, de kb egy árban vannak.
Cső, Peta véleménye is érdekelne, de mástól is megköszönöm, ha érvel. Melyik delay pedál a jobb:
Ibanez AD-9
MXR Carbon Copy Analog Delay
Vágom, hogy a fülre kell hallgatni, de minőségre inkább az MXR vagy az Ibanez cájg megbízhatóbb szerintetek? (igazából mxr-ben nincs tapasztalatom még)
És a 48 kilóból lejött 8 kiló a képernyőre, mégis belefért az impossible mission, meg az elite is, a Lords Of Midnightról nem is beszélve.
Én a szakmámat köszönhetem ennek a kis szerkezetnek.
szalagokat cserélni kell, fejeket tisztítani, motor is beszarhat.
no meg ha csöves szalagosod van, arra különösen vigyázni kell hogy ne baszarincsad bele csak úgy a csomagtatódba
Köszi! Előbb szernitem utánaolvasok a témának mert egyelőre azt sem tudom mi érdekel potosan. Csak eszembe jutott ez a dolog aztán gondoltam megkérdezem milyen úton induljak el.
milyen karbantartást igényelnek? rendszeresen kell tisztítani meg hasonlók? a szalagok beszerzése se a legegyszerűbb, de úgy tudom házilag is lehet vágni hozzá szalagokat meg akár ebayről is lehet lőni.
Nem effekt, de legalább elektronika!Harminc éves a ZX Spectrum! Nekem is ilyen volt egyébként, egy Commodore VIC-20 után.
Minden jó, ha a vége jó! Egy szépségkirálynő beleszeretett a sármos Sir Clive Sinclair-be, és hozzáment feleségül.
Nem effekt, de legalább elektronika!Harminc éves a ZX Spectrum! Nekem is ilyen volt egyébként, egy Commodore VIC-20 után.
Minden jó, ha a vége jó! Egy szépségkirálynő beleszeretett a sármos Sir Clive Sinclair-be, és hozzáment feleségül.
viszont dub trio koncerten éltem meg olyat hogy a bézer a pergődobon tekergetett egy space echo-t, míg a dobos a bőgőhangot egy másik space echo-n átküldve baszkurált meg jól
továbbá a dobos egy kézzel dobolt, amíg egy rackszekrénnyi effektet csavargatott a másik kezével.
szóval mukodik az mukodik élőben is
no meg portishead-nél is koncerteken ott figyel a space echo.
stb.
Nekem csöves szallagos dynacord echocord s-65-ös echom van. Hát csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz. A hangja gyönyörű, de gyakori karbantartást igényel és nagy odafigyelést.Nem mellékes a szállíthatóság is, mivel ez a kicsike majd 10 kg-t nyom. Na és az állítgatása sem egyszerű. Én inkább stúdiózásra ajánlanám.
roland space echo-m ugyan nem volt, de baszkuráltam már olyat (re-201-est konkrétan) de volt több wem watkins copicat-em meg dynacord-om, echolette-em is.
igen, annyira szépen szólnak.
viszont a karbantartásuk macerás, a cipelésük is.
élőben használni nem macerás, ha nemigen gitározol közben
közületek használt már valaki space echot (az eredeti szalagosra gondolok)? ezek annyira szépen szólnak tényleg, mint amennyire annak látszanak? (: élőben mennyire macerás egy ilyen motyó kezelése? itthon nem nagyon szokott felbukkani használtan gondolom...
nekem vót ring thing-em, frostwave blue ringer v2-em, van frequency analyzer-em meg moogerfooger-féle, volt 2 amit timpani épített meg egy amit fülecsaba.
melyikről mi érdekel?
ja.
olcsó és a legbénább hangszerboltban is csücsül belőle egy a polcon.
szegény rokkergyerek bemegy, hogy torzítani szeretne, aztán a kezébe nyomják.
(jó, most már digitekk multit nyomnak a kezébe, hogy ez torzít meg kávét főz meg le is szop és mindezt csak 14.999ért, sőt ha veszel egy behringer gitárt, akkor ingyen adjuk hozzá, de jópár éve még dominált a ds1..)
No, de ha én egyszer utálom a DS-1-et, mint a szart, akkor ne akard már rámerőltetni, hogy jó! :D Taiwani példányokhoz volt szerencsém, meg kínaiakhoz, modoltam is őket (utána sem tetszett!), egyszerűen nem jön be az a vérszegény hangja. A "tudni kell használni"-ra meg annyit, hogy egyszerűen nem is akarom használni :)
A másik dolog, hogy igen, kis EQ-zással amúgy lehetne akár egy tranyós kombón is normális hangot belőni vele, de akkor meg a tiszta szarul szól.
De ez bármilyen torzítóra fenáll, ha a torzítót arra szeretnénk használni, amire kitalálták, és nem megbusztolunk vele valamit, akkor annak legyen már egy karakteres, közepekben dúskáló, nem túl zizis visszafogott, de meglévő mélyekkel rendelkező hangja, éppen azért, hogy a beállított, erősen középvágott tiszta "csatornára" (erős középvágást jeletn egy klassziksu Marshall, vagy Fender tone stack mindhárom potijának középállása!!!) rákapcsolva lehessen használni.
hm, én nem így tapasztaltam. volt japán nem ezüstcsavaros, feketecímkés és több tajvani verzióm és érzékelhető különbség volt, emellett bírom a ds1 hangzását, tudni kell használni...
akár fm60-on is lehet jobb hangszínt, mint régi fullcső marshallon..., a felhasználón múlik elsősorban, a sound a kézben van