Amúgy főleg úgy használnám őket, hogy VST szintikkel generálnám a három/négyszög etc. jeleket és egy másik szintivel meg generálnék envelope-ot ami a hangkártyának egy másik bemenetéröl érkezne a CV bemenetre. Előtte DC- re alakítanám mondjuk a Meatball copym envelope részlegével.
Ez az egész dolog azóta izgat mióta megcsináltam a kapcsolható "moog-modot" a meatballon és teljesen más volt mint a gyári mutron iii hang.
Van meg egy Escobedo filterem amit MS-10-nek mond de egyszerűbbnek tűnik mint azok a kapcsolási rajzok amiket ms10/20 alatt találtam.
Ezt azért dobozoltam be mert képes magától visítani, jó lenne ha a moddolt meatballt is meg lehetne ilyenre csinálni.
Decemberben tönkretettem a gépem, azóta mobilrol szenvedek, aztán nagyon rá sem értem DIY-al foglalkozni. Hála isten a youtube videókat meg tudom nézni meg van egy jobb fejhallgatóm. Mondjuk kommentelni fájdalom pláne, hogy EWR miatt nem merek ékezetek nélkül írni. :d
A filtereid amúgy DIY-ek vagy vetted őket? Gondolom rack formátum.
Ez a Polyvoks brutál, kell egy ilyen, látom valaki árul hozzá PCB-t neten.
Amúgy ezeknek milyen az optimális bemenő jelszintjük? (azt már látom, hogy a polivoks elé valami gain bizeráló nem fog ártani ha ki akarom hozni belőle a maximumot) Hangkártyát rádugom az okés? Gitárt direktben tudnak szűrni vagy kell elé egy booster utána meg egy hangerő poti ami visszahozza pickup jelszintre.
van egy dual ms20 szűrőm - részletgazdagon mocskosan roncsoló.
van egy syntacon - gyönyörű, szép kerek, szép felharmóniákkal.
és van egy polivoks - nah az valami brutálisan harapós meg nem is tudom, lásd (hallsad) a vidijót, vicces is, charles manson-ostul .
A filter technológiája mennnyit szól bele a hangzásba?
Ugyanazt a hangot két különböző filterrel szűrve lehet hallani valami észrevehető különbséget? (mondjuk ugyanazon a frekvencia sávon mozog a két filter és azonos a rezonanciájuk amennyire lehetséges a könnyebb összehasonlíthatóság érdekében)
Van valami youtube vid ahol különböző filtereket hasonlítanak össze? (pl. transistor ladder vs. valami OPA13600-os filter vs. opampos vs. "egy chipes filter")
...ha megkérdezem,hogy way huge swollen pickle fuzzért nincs-e cserébe valakinek bézdrájv vagy esetleg más basszuspedálja...,az már hirdetés?
ha igen,akkor bocs!
No igen, a moog...dolgok már fentebb lévő kategória, de azt már ki sem tudnám használni (nem ebből élek...és valószínűleg nem is fogok), így ebből a szempontból az ára lényegtelen.
ez elég szubjektív dolog, ami ricsinek tetszik az fuzznak nem biztos....
meg ugye van aki gitárral használja van aki csak effekteket tekerget elektronikus zenében...
az ehx q-tron-okat nem egyszerű megzabolázni.
mini q-tron-om volt meg síma vintage q-tron, havernak meg q-tron plus.
harap mint állat meg van alja, de vhogy nekem nem volt zenei egyik sem.
egy digitális behringer-től meg nem várható el semmi sem, kb.
...,egy kérés...,kérdés...
vettem egy ehx bass microsyntet és hozzám került a w.h .s.p. fuzz,de nincs 9V-os tápom.
valaki tudna adni egyet kölcsön jövő hét elejéig?
ha esetleg polipkábele van valakinek,az is nagyon jól jönne.
ha esetleg eladó mindez,akkor meg is venném...,jövő hét elején...,mert akkor lesz fizum. :)
segítsen valaki! :)
Ideges vagyok, mert lehetetlen, hogy jó cuccok mindenkinek megfeleljenek, csak nekem nem... csak nem tudom, hogy az agyamban melyik potméteren kellene visszavenni...
Nekem a Big Muff és elejé egy OD (jelen esteben egy ewr OCD) tökéletes megoldást lett. A fuzz-os kockásítást kisimítja, és folyós lett, mint állat. Persze a zaj más kérdés, de valamit valamiért.
Ehun van ez az összeállítás - bár szarabb a felvétel, azért ki lehet hallani, legalábbis én kihallom ugye... :D
torzító után kompresszor?
A torzított jel eleve kompresszált, mint állat! A kompresszor nem fog krémesíteni. hangerőt persze lehet emelni vele, de arra meg egy booster jobb.
Ha szólókiemelés, ha krémesítés és hangerőemelés is a cél, akkor épp valami overdrive a megfejtés, szerintem simán jó az utána is.
Kösz, így már játszadoztam, de minden esetben megváltozott a torzítás jellege, s nekem kizárólag sustain kellene még hozzá. Néztem a Big Muffot is, annak a sustain potija szimpi dolgokat művel, viszont kiiktathatatlan az a "rettenetes" fuzz hang a pedálból...
Nem feltétlenül. Inkább számít, hogy hova kötöd a pedált.
Nagy gain-t meg felesleges adni torzítóhoz, akár hangerőt akarsz növelni, akár hangot folyósítani; csak gerjedni s fulladni fog.
Pedig ezek a bevált megoldások..
Az OD-t torzító elé kell, ha az a cél, amit írtál, a kompresszort (pl. CS-3) utána. A kompromisszum benne van...
Booster: torzító előtt inkább krémesít, utána kötve hangerőt emel.
Tanácsot kérnék: sustain növeléséhez és közép kiemeléséhez (krémesebb, folyósabb legyen a szólóhang) ki milyen pedált ajánlana?
(Boost csak hangerőt növelt nálam, nem az kell, multiban a kompresszor ugyan megteszi de túlkompresszál, eszi a dinamikát, +OD-tól meg kásásabb az egész.)
Köszi.
ó, a zajkirálytól ezek igazán elismerő szavak :D
pedig egy korejjajji dzsesszbész copyval pröntyögök rajta, ami sem az aljáról, sem a tetejéről nem híres :D
A sample&holdról nincs minta, de ha begerjeszted a filtert az emphasisszel, akkor fasza random brunnyogást is tud :D