Azt azért ne felejtsd el, hogy a tozítók, mint olyan, erősen vágják a magasakat. Pláne egy TS. Lehet, hogy a gityónak semmi baja, csak a két, egymás után kötött aluláteresztő szűrő vágja meg olyan mértékben a magasakat, hogy attól érződik mélynek. Erre utal az is, hogy azt írta, akkor van gond, amikor mindkét torzító aktív...
Na, hát pont erről van szó: "valami midijel kiadására alkalmas eszköz", nekem nincs tapasztalatom/ismeretem arról, hogy mi lehet ez. Van egy macbookom, egy nagyon egyszerű midi billentyűzetem, egy gt-8-am és az m13. ezek közül talán egyik sem midi interfész. viszont ha valaki esetleg segítene...
Szevasztok!
Valaki updatelt már Line6 M13-at? A leírás szerint kell hozzás egy midi interfész is, de nem írnak rá példát, így az ilyen egyszerű ember, mint én, nem értem, hogy ez pontosan mit jelent... esetleg valamelyik üzletben szerintetek megcsinálnák nekem az update-t?
Lehet a mélyektől is, de gyakran előfordul az is, hogy az egymás mögött működő torzító áramkörök "nem szeretik egymást".
Nehéz így ennyiből megmondani.
Fogd meg a gitárod, meg a torzítód, menj át egy haverhoz, és próbáld ki az ő cuccán. Próbáld ki torzító nélkül, vagy másik gitárral. Gyűjts tapasztalatokat, és egy idő után magadtól rá fogsz jönni, mi nem tetszik a dologban.
Egyébként pont a fent említett okok miatt, csak elég ritkán szoktak 2 torzítót használni egyszerre. Ha durvább torzítást akarsz, akkor szerintem inkább szerezz be egy durvább pedált.
Sziasztok!
Van egy Peavey Delta Bluesom, meg egy Kasleder DLT8-am. MEg egy Apollo gitárom, eléggé (túl) nagy és eléggé (túl) tompa jellel. Gyakorlatilag baromi sok mélye van, kevés magassal. Ha a kombó torzítása fél torzításon, és a DLT is be van kapcsolva, akkor kicsit fullad a hang. Lehet ez a túl sok mélytől, ami a hangszedőmből jön, vagy rossz beállítás, vagy mi? Remélem nem nagyon rossz helyen kérdezek.
Milyen kábel kell a Line6 Flextone III XL XLR kimenet -> Számítógép összekötésére?
Mert Phone kimenetből nagyon vacak a felvétel. Illetve látom milyen kábel kéne, csak hogy pontosan mi a helyzet a két végére gondolok. Csak MIDI Um-1 kábelem van sajnos..
És Midi átvitelhez milyen progi kell? Mert ahhoz van UM-1 kábelem, fel is ismerte a gép meg ilyesmi csak nem tudom hogy kell használni.
Elnézést, hogy ide írtam, de nem találtam direkt Line6 topicot.
Jó estét! Boss szimpla effektet szeretnék majd venni és nem tudom hogy melyik a legjobb. Rock, Hard rock, metált játszok. Szóval torzító pedálra gondoltam :)
ZOOM-ot nem néztél? "G7.1 ut"-t használtan már kapolhatsz 50-60 között. Abban van egy cső, de egyébként digit a cucc, ha igaz. Nekem egy régi japán ZOOM GFX-8-asom van, abban cső nincsen, de az eleje analóg. Igen korrektnek tartom pl. a Peavey 5150 hangját.
Színpadi multieffektet keresek, 50-60 ezer Ft környékén. Aránylag egyszerű, könnyen kezelhető cucc érdekelne, ami még jól is szól. Rendes pedálsort számolok fel, praktikussági okokból és nem szeretnék nagy minőségromlást.
Nagyon jókat hallottam a Vox Tonelab ST-ről, szerintetek jó választás lenne?
Érdekes, ha jól látom úgy "kapcsol", hogy klín állásban egy tranyóval kisöntöli a kompander egyenirányítójának a kondiját, így csak a tiszta jel megy a kimenetre ?
Ha ennyire zavar, ne használj nagyjelű (aktív) PU-t. Nyilvánvaló, hogy a nagy tiszta kimenő szinttel csak nagy torzított szint tudja az azonos (mint azt nagyon helyesen írtad) hanosságérzetet kelteni.
A másik lehetőség a "dinamikus" (bemenő sziintet követő) torzító használata.
Nem akarok a kitűnő pedálmestereink helyett nyilatkozni,
de szerintem (harag nélkül):
Jóval egyszerübb megépíteni egy fuzz-t 0 ról, főleg olyanoknak akik már csináltak ilyent és megvan a már bevált rajzuk/alkatrészbázisuk, mint kibogarászni egy már megépített áramkörből, hogy miért is nem megy, meg elkezdeni alakítgatni, amíg olyan nem lesz amilyent megcsinált volna 0 ról, negyed annyi idő alatt.
Dede tudom a torzítókkal állítani csak, normál pickupokkal(bármivel) a tiszta hang a torzítón 50% levelnél egyezik érzetre.
A blacknél pedig 100% kikell tekerni, hogy egyezzen
Ezért kicsit zavaró...