Hmmm,most nézem,hogy az eladó srác két hirdetést is berakott a cuccról,és különböző a kettő!
Berakta egyszer a #311000-es hozzászólásba,ahol egy ÚJABB típusú ART SGX-2000 EXPRESS látható,már új festéssel,ez tényleg megéri azt a pénzt!
Aztán berakta a #311056-os számú hirdetést,ahol viszont egy régebbi példány látható,ez csak egy sima ART SGX-2000 (nem EXPRESS!),és még a régi festéssel.
Most aztán a fasz tudja,melyiket is árulja valójában....
Végülis mindkettőnek jó az az ár,de az Express azért jobban megéri! Mindenesetre ha a régebbi,nem Express verziót árulja,akkor tudok segíteni a frissítésben,hogy Expressé tegyük a cuccot. :)
Amikor volt régebben egy sima 2000-esem,én is ezt tettem vele,és jobb lett. :)
Ez egy link,és itt lehet elolvasni,hogy mivel tud többet az Express,mint a sima! A lényeg: több gain,jobb reverbek,dual pitch shifter (lefelé és felfelé is transzponál egy időben),Phaser,jobb hangoló,és a presetek is jobban áttekinthetőek lesznek,mert 4 felhasználói blokkba lesznek rendezve,a különböző felhasználásokhoz,úgy mint classic,performance,production és condribution.
Amit árulnak az adok-veszekben 55e-ért,az szerintem teljesen jól megéri az árát,ráadásul az már a jobbik fajta,Express verzió,a festés is az újabb fajta.
Van benne minden létező effekt,ami egy gitárosnak valaha kellhet,és elég jó minőségben.
Az előfoka csöves és tranyós üzemmódban is működhet,viszont a cső az lényegében parasztvakítás benne,mert csak 1db 12AX7 van benne,és az is 12V-os anódfeszültségről megy. :D
Melegít valamicskét a hangon,de nem ez adja a hangzás savát-borsát.Megvan nekem a kapcsolási rajza.
A hangjáról annyit,hogy a tiszta hangjai nagyon szépek,a torzított hang is elég jó,de azért belezős ENGL/Mesa/Laboga/stb higaint ne remélj tőle,arra nem való!
De ilyen 80-90-es évekbeli metálra nagyon fasza tud lenni,sokáig ilyet használt a Maróthy Zoli,és úgy tudom a Szekeres Tamás is régebben.A rogramozása egész jól áttekinthető,és ki- és bemenetekből is van választék a hátulján,úgyhopgy sokféleképpen lehet rendszerbe illeszteni.Ha nem belezős metálra kell,akkor nagyon jó cucc,55ezerért meg megéri rendesen!
sziasztok!
art sgx2000-es előfok milyen? ugy értem, hogy a torzitása milyen, keményebb metálra is megállja a helyét? és milyen effektek vannak benne?
köszi
Üdv! akiknek volt már szerencséje a behringer v-amp 3-hoz bizonyára tudják a hiba okát, de én egyenlőre nem. az a gond ugyanis h nem tudok gitárt felvenni, nem jelzi ki a program a gitár jelét, fülesen viszont hallom amit a hangkártyára kötök. (energyXT 2.5 programról van szó) szal bocs h ezzel fárasztom itt a fórumot de fontos lenne...
Mondjuk azért utána sem teljesen mindegy. Ott célszerűbb a kisebb. 500k-s potisat, ha bufferelt pedál után rakod, fél hangerőnél már rendesen leszedi a magasakat...
Csak azért ütött szöget a fejembe,mert:nekem a cucc végén multi van,zengető etc.célokra-bedugom a fejhallgatót,kijön a jel.Ha viszont az utána eddig következő hangerőpedálra dugom,hótt csönd jön ki...Hámondom,nemá valami impadenciaillesztési gond vagy ilyesmi legyen...
Ha közvetéeül a gitár után akarod, akkor a nagyobb értékű (pl 500k) a célszerű. Ha vannak a láncban bufferelt (pl. Boss) pedálok, akkor azok után már nem sokat számít az érték.
Uraim!100kohmos hangerőpedált a lánc melyik részére kell kötni-avagy számít-e ez egyáltalán...?Kolléga az adok-veszekben az 500kohmost a végére ajánlja...Ennek függvényében..?
Ha a tap funció aktív, akkor a delay time potival tudod a már betopogott tempót felezni, negyedelni, stb.
Ha a tap funkció ki van kapcsolva, akkor folyamatos s késleltetési idő szabályzása.
A lakásfelújítástól őrizkedj...
Utólag és előre is kösz mindent.
Na kérem szépen!
Beszereztem egy Vox sathcuratort és próbálgattam, magában, másik effektekkel.
Meglepett, hogy milyen jó dög van benne.
Viszont a legjobban az a verzió tetszik, mikor a Voxot kombinálom a csöves cuccom torz csatornájával úgy, hogy mindkét torzítás félnél van.
Nagyon bejön! :)
tényleg? Zsír.
De azon mintha lett volna valami lehetőség a tap további állítására is. (4ed, 8ad hangokra stb)
persze nekem megint közbejött valami, először az autónkat kell megjavíttatni, aztán számítógépet kell vennem, aztán meg ki tudja mi jön megint, de remélem végre elkezdhetek valami zenekarosdit is, és akkor nagyon rendelgetnék már tőled...
lehet h semmi csak én kutyultam öszze a kapcsolókat
meg köllene neki egy rendes ház
hétfőn délután nem vagy valahol?
elmegyek a városban ha mondod hova
Az a baj, hogy a tápomhoz, olyan kábel kell, aminek mindkét vége sima táp aljzat(mama). Lehet, valahol olyan átalakított venni, ami 9V táp papa és sima csatlakozó az elem helyett? Esetleg egy hosszú táp mama és egy elem csatlakozó is jólenne, kb olyan 60cm.
Jól értettem, hogy Both Mikinek moddoltál CS-3-at ? Mit csináltál vele? Nekem van egy otthon, de hiába tekergettem akárhova, nem csinálta "pont azt", amit szerettem volne. A gt-3-ban használom és tetszik a kompresszor - tul.képpen szólókiemelésre, sustain-hosszabbításra és "hang-megfolyatásra" használom.
Én az ilyen lágyabb anyagokat csapos kiszúrófúróval szoktam fúrni + még ragasztok rá valami védőszalagot, hogy a forgács se karmizsálja össze a lyukak szélét.
én nem szeretem mike sternt és a hangzását sem...
hangzásban ott van SRV....és akkor megint csak a kéz....
Katona Tomi nagyon jól nyomja az SRV-ket sokszor voltam koncertjükön régen, szól a saját soundjával, aztán átvált SRV hangzásra...semmi effekt, kapcsolás, csak a kéz....
Arra vonatkozott a megjegyzés, hogy Ewr dobozainál is látok némi "síkbeli mozgolódást" a lukak körül. A fúró ugyanis elkapja, és az anyag nem tartja meg magát, hanem szépen enged a nyomásnak, és kihajlik.
Erre is szép csendben jegyzem meg, hogy valóban, tényleg jó az a tekercs, de sokkal szignifikánsabb változást érhetsz el a megfelelő ellenállások/kondik cseréjével.
Használd a gugli beépített fordítóját. (nem egy tökéletes valami, de azért meg lehet érteni a lényeget.) Nálam így ad be egy hívatkozást a gugli+IE8:
"Wah Wah Mods - [ Oldal lefordítása ]"
Most nem akarok vitatkozni, de szerintem Hendrix bátyó hangzása irtózatosan szar volt... Úttörő volt a maga korában, és sokmindent köszönhetünk neki, de azért azt a hangzást ne istenítsük már!
Ez igaz, viszont az említett módosításokkal azt éred el, hogy a lényeges középtartomány jobban ki lesz emelve, jobb lesz az átmenet és "harapósabban" szól. (nem tudom jobban megfogalmazni: wOh-ból wÁh lesz, tehát "ugatni" fog)
Ezzel csak azt éred el, hogy nem fog annyira magasra menni. Az igazi megoldás: induktor-csere (Halo, v. Fasel)+ pár ellenállás és kondi értékének változtatása. A buffert pedig ki kell dobni belőle.
Pedig lehet...
A réndzset (de szép magyar szó... szóval a tartományt) lehet egy picit.
Talplemez lecsavaroz, potin a fogasléc arrébb ugrat, kipróbál, megelégedik, lemez vissza, örül, használ.
Háááát, egy síma vaun nemigen lehet semmit sem állítani...
(nemrégen 5 wah-ot teszteltem le: egy régi olasz Jen kenterbe vágta az összes Dunlop-ot, pedig no buffer+TBP)
Mindegyikhez azonos beállításban ugyanazt a 4 Ibanez pedált kötöttem.
Hendrixnek a vaujában se volt buffer-kör, se TBP kapcsi és mégis jobban szólt, mint a mai fosok. (A Hendrix szignóst bőszen hirdeti az a Dunlop, amely az ő korában nem is gyártott még pedálokat) A kincset érő 68-as Vox-okat is az olaszországi Pescarában gyártották--Hendrixét is.
Az érdekes, mert egy rendes digitális delej ha bekapcsolod, nem kéne h elvegyen a hangból, vagy nem kéne h a z effekt hurokban jobban elvegyen, mint vonalban
Most olvasom h ahhoz odaírják h TBP, meg az 5-öshöz is, csak a 7-eshez nem. De a többi pedálhoz sem. Csak az elején avan egy ilyen szöveg: "ARTEC EFFECTOR SYSTEM is applied to TRUE BYPASS and Vintage Analog Sound for all units in order to satisfy professional players.