Igény az van rá, csak ezt az igény már mások elégítik ki, pl. wah esetében az RMC stb.
A régi nagy nevek már rég a multitőke :) tarsolyában vannak, attól a téveszmétől kell megszabadulni, hogy ezeknek a termékeknek bármi közük van a régi cuccokhoz azonkívül, hogy a mostani gyártó megvette a névhasználati jogot és rárakja saját cuccaira.
'estét, kollegák! Nincs véletlenül valakinek elfekvőben egy 12mm-es 10k log potija? Lehet bontott is. Esetleg lehet itthon ilyet kapni valahol?
Más: mostanában nem akar rendelni alkatrészeket külföldről? (pl. Banzaieffects-től)
Legújabb szerzeményem: 1969-es Jen Crybaby wah. Csúcs hang!
A Dunlop cég képtelen csinálni a mai napig ehhez hasonlót, pedig a képen láthatóan elég egyszerű a "bele"...
" Soviet sockets had no grounding so this was an extra option to get rid of noise - just stick a wire into the ground socket and connect its' second end to... hmmm, I don't really know but central heating was usually the most poular grounding terminal."
hehe, ők is a távfűtéscsöveket használták földelésnek:)
Nekem original (= sima) van. Nagyon kedvelem a hangját. Az enyémet Wheer (innen a fórumról true by pass-osította), de többen is vannak itt, Akik qrvajól megcsinálják Neked.
Egyik sem. Itt a fórumon többen is meg tudják neked csinálni. A teljesség igénye nélkül: Ewr, MegaX...
Ők mod(d)olni is tudják, vagyis jobb lesz, mint az eredeti.
milyen polaritason eel ez a pedal?
kis jack aljzatnak tunik a tapbemenet (ehx, anyone?) nade...
9V es japan... nem mertem raszurni semmilyen tapra meeg.
Most én vagyok az ügyeletes Fórum-függő (de majd biztosan írnak a Guruk is): Nem true by pass - de jól meg lehet csinálni true by pass-ra. Nekem az original jobban tetszik.
Sziasztok!
Wah pedált szeretnék beszerezni, elsősorban a jó öreg dunlop crybaby érdekel. A kérdéseim a nálam tapasztaltabbakhoz:
Milyen a Jimmy Hendrix crybaby hangja az originalhoz képest?
Ezek a pedálok true bypass-osak?
Egyelőre ennyi, előre is kösz a segítséget!
Konkrétan abból hogy 1996ban meg később milyen digitális hangú szarokat gyártott a Zoom én nem indulnék ki. Nekem egy Zoom B2 volt basszusra és nagyon jó hangzásokat ki lehetett belőle hozni kis állítgatással. Nem hinném hogy akkora mellélövés lehet csővel ami azért mégiscsak eléggé hozzátesz a hangzáshoz. Olyan basszusszinti hangszíneket tudott hogy azóta sem találtam olyat más multiban. Szóval szerintem ki kell próbálni, és ami tetszik, én néha visszasírtam a Zoomot a Boss ME-50b mellett
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni, mivel nem tudok dönteni két multi között.
A 2 multi: BOSS ME-70 és Zoom G7.1ut
Főleg hardcore, metál zenéhez használnám, de a torzított mellett fontos lenne, hogy jól szóljon a szóló és az akusztikus hangzás is! Emellett szeretnék vele gépre felvenni, szóval ez is egy fontos támpont!
Tudom, a zoomnak van külön usb felvételi módja erre a célra, de félek tőle, hogy túl "doboz" hangzás lenne a vége... Mik a tapasztalatok?
Na ilyent ugye senki emberfia nem tud felmutatni?
Basszus azért k*rvára megnéznék egy ilyen vasutat mi maradna abból a szerencsétlen jelből a végére? XD
ha már delejek, ezeket is ki kéne próbálni:
Seymour Duncan Deja-Vu
DigiTech TimeBender
ha valaki túl van a kipróbálásokon, akkor az megírhatná a tapasztalatait...
2009-10-27 22:54 |
#49314
különben nagyon egyszerű miért jobb a zoom508 az 505-nél, a processzorkapacitás kihasználása miatt. a zoom505 24 féle effektet tud 9et egyszerre gyengén, míg az 508 4 delay effektet 2 féle variációban és egyszerre 1 effekt szól alapvetően, nem csúcs cucc, de használható és olcsó:)