De akkor milyen alternatíva van??? Az összes jó minőségű alkatrészből készült fuzz ennél még drágább és nem bízok az sufni tuningban, meg olcsó fuzzokban... bár kasleder kollégával tárgyaltunk már erről, de senki sem biztosítja, h jól fog szólni, ha mondjuk építettek egy fuzz face-t ac128-as tranyókkal...
Mit javasolnál?
ÍHBE fuzzok még úgy ahogy olcsók, de az sem sokkal kevesebb.. új big muff, fuzz face reissue mind gyatrán szól, nem beszélve a többi olcsó fuzzról, én nekem meg az a bizonyos germánium hangzású folyós hang kell, nem jött be eddig egy szilicium tranyós sem, bár nagyon ajánlgatják az új hendrix-fuzz face-t....
Jaj, hát nem is tudom mit tegyek... soul bender tetszik legjobban (fulltone), de kurva drága.
fulltone 69 szerintem nem eléggé harap, fulltone 70 meg nem jött be... fender blender meg nekem már sok.
Neked van rhodes-od? Hammonddal hogy állsz? nincs kedved tolni nekünk minimálban? Nekünk nagyon finom lenne egy-két billentés.. ráadásul lemez most készül...
Ott látszik a kék poti mellett az S1. Na az egy SPDT. Ahhoz még a LED az mégegy SPDT... tehát: SPDT+SPDT=DPDT Csak segíteni szeretnék, nehogy fölösleges költségekbe verd magad.
Mivel: gondolom szeretnél LED-et mind a kettő kapcsolóhoz. A bypasshez kell is a 3PDT, de a bossthoz elég egy DPDT még leddel is. Oda a 3PDT-ből fenmaradna 3 láb...
Szubjektív véleményem: 149 dollár kibebaszottul sok egy ilyen "egyszerű" pedálért. Még akkor is ha az custom, meg butik meg kézzel-gyártott-kyotói, meg alig lesz belőle magyarországon... Ezt egyáltalán nem kötekedésnek szánom... de ki akart jönni
Lehet, nem várok tovább és köv hónapban ha lesz zsém, rendelek USA-ból egy sobbat fuzz-t, jók a hangminták, japán cucc, kézzel gyártott kyotóban, 149 dodó, az nem annyira sok érte..
pont lecsúsztam ebay-en egy vintage 70"es big muffról (amin van toggle switch hátul)... bassza meg. az még jó lenne. az új muffok viszont nem szólnak olyan jól...
Akarok valami fasza fuz-t, hogy legyen más hangzás is, és dilemmázok itt egy ideje. Van egy vox tone bender-em, de az mivel régi, kissé megbízhatatlan élőben.
Fulltone soul bender-t akartam, de nagyon felment az áruk, mert nem gyártjék többé.
Nem tudom, hogy ez az új dunlop hendrix fuzz milyen, vágom, h szilicium tranyós..????
Sürgősen ELADÓK az alábbi cuccok! Mindegyik teljesen hibátlan, házi stúdióban voltak használva.
Komoly érdeklődők jelentkezését várom!
Érdeklődni:06-30-960-41-57 mayericsi@freemail.hu
Behringer Autocom Pro XL (MDX 1600) 19.900 Ft. (Új:27.000)
Behringer Ultragraph Pro (FBQ1502) 14.900 Ft. (Új:21.400)
Rocktron Gainiac 2 29.900 Ft. (Új:56.000)
T. C. Electronic G- Sharp 64.900 Ft. (Új:75.850)
T.C . Electronic G-Switch (bontatlan) 14.900 Ft. (Új:15.450)
Az összes megvásárlása estén : !!!!!!!!!!!! 110.000 !!!!!!!!!!!!
a "..." elválasztott két mondatot, tehát a második rész:
hogy a basszusra (azaz Bernard Edwards munkásságára) érdemes odafigyelni
ezt a mondatot nem az effektekre értettem, amúgy tudtommal szintén Ampeg (cső) felhasználó volt effektek nélkül...Music Man Stingray és B.C. Rich Eagle, ez a két basszgitár, amit lehet nála látni
volt phase 90 reissue-m és ilyenem is zolikáktól kölcsibe. mitmondjak.. a phase 90 feleannyiba került és jobban teccet... de ez csak az én véleményem. amúgy meg faszé hirdecc itt amikó szépen írja hogy NEM HIRDETÉSI TOPIC!!! A hirdetéseket töröljük!
mert ha az árakat összehasonlítom akkor a phase 100 meg az evh phase 90 ugyanott van és a 100as 25be szokott elmenni...télleg nem érdekel csere boss cs-1 japán compra hamár itt tartunk??:D
Na, én meg a "Play that funky music"-ot nyomtam egy párszor. A Chic-kel az a "baj", hogy a basszustémához felkötött gatyó kell, Bernard Edwards basszustémái nagyon nehezek. Pl. érdemes meghallgatni az "Everybody Dance"-t a Chic-től...
"Nile occasionally utilizes chorus and envelope filter effects, but since he has a full array of outboard studio gear, he rarely uses effects while recording guitar tracks; he plugs straight into the board and experiments with effects later. "I don"t want to be locked into using a particular effect," he explains."
A Chic (Nile Rodgers - Bernard Edwards) nekem tabu, mer" ezen nőttem fel
Nem tom ki emlékszik az Expo 25 nevű diszkóra, 88-89 környékén jártunk oda funkyra bulizni, mint pl. Chic, Sister Sledge, E.W and F, Kool & The Gang, Commodores....akkor ezek nagyon mentek...USÁ-ban meg pont 10 évvel azelőtt...
na igen, a steril disco-funk sound
nekem a koszosabb dolgok jönnek be inkább, olyasmi sound
mint pl. Steve Wonder-Superstition v. Wild Cherry-Play that funky music
...ehhez kiegészítésképpen: ha valaki pedig folytonos funky riffelgetést akar, pl.: Chic - Good Times, akkor pont ki kell egyenesíteni a "nyomatékgörbét"....
Ha végigolvasod az oldalt, láthattad, meg is válaszoltuk nagyjából...ez a kábek alapból nem adapterhez van, hanem adapterpedálhoz. Adapterhez másfajta polipkábel kell, pl. Ibanez is gyárt adapterre csatlakoztathatót...
Szerintem a csattogós funk sound alapja a nyers single coil, friss húr és a dinamikus pengetéstechinka, compressorral épphogy csúnyán tompulna a történet, elvesznek a hegyek-völgyek, marad a csúnya tengerszint..
Ricsi!
Várd meg a találkozónkat. A ráderőszakolt pedálom, egy kétpedálos móka, az egyik oldalon torzító, a másikon egy germánium booster. A booster kapcsolható lineáris, vagy magaskiemelős állásba. Na ez utóbbival próbálj majd csattogni!
Compressor (Én ugyan nem szeretem az ilyet) meg előfordul, hogy hirtelen szabályozza le a hangerőt, és ezt nevezhetjük "csattógós hangnak". Hiszen a megpendült hang eleje még hangos, aztán visszavesz, és ez úgy tűnhet, mintha csattogna. (Bár valóban nem csattog. ;-P)
Tudom, hogy nem csak arra jó, pár nótában nekem is végig be van kapcsolva, de ha egy számon belül szólókiemelésre használom torzítóval, akkor feljebb kell tekerni a potit, így viszon túl hangos a "tiszta" gitárra. Ezért kellene akkor kettő, ha egy dalon belül mindkét funkciót akarom használni...
Hatalmas tévedés, hogy a bosster csak szólókiemelésre jó. Eric Johnson pl a fulltone ocd-t (ami ugye boosterként is működik) a lánc elejére rakja és mindig be van kapcsolva, hogy a strato már alapban tökösebben szóljon...
Én pl úgy vettem fel szólót stúdióban, hogy a les paul-t megküldtem a fulldriv-val és mellé bekapcsoltam a ts 9-et... semmi zaj sem volt, csak jó zsíros folyós vintage sound!
Kula Shaker-ben pl a gityós/énekes állandóan úgy hagyja a micro amp-et, csakúgy mint a wolfmother gityós/énekes.
És mi történik akkor, ha már van egy boosterem szólókiemelésre, torzítók után kötve? Ha berakok még egyet a lánc elejére, folyamatosan bekapcsolva, az már öléggé zajos lesz...
Én építek Dynákat.
Fasza kompresszor, de nem csattogni. (Már ha jól értem a "csattogás" szót).
Ugyanis a kompresszor éppen arra való, hogy csökkentse a dinamika-tartományt.
Én akartam régen használni dyna compot, mert kurva jó.. a boss nekem volt, de nem tetszett.
Dyna comp jól sűríti a hangot, ha teheted, vegyél nyugodtan egyet!
Én mondjuk neked egy sima boostert javasolnék, amit nyugodtan bekapcsolva hagyhatsz folyamatosan. ez pedig az MXR micro amp.
Picit konkrétabbá teszi a hangot, ha elsőnek kötöd be, és mellé mehet akármilyen pedál..
Nem tudom, hogy lehetne jobban fogalmazni: kemény, csillogó-csattogó hang. A cs-3-mal ez ment, de az meg eléggé szűrte a gitárhangot, anélkül sokkal szebb hangja van. El is adtam. de mégis kéne vmi ilyesmi...
Csak úgy írták hogy
"Boss PSA-230P Adepter segítségével egyszerre 6 Boss effekt
pedált / hangolót köthetünk sorba és hajthatunk meg vele."
A PSA-230P meg úgy tudom egy sima dugós adapter..
Szal nem egészen értem a dolgot.. meg azt írja hogy 6 pedált hajthatunk meg vele. ha az egyik dugaszt az adapterbe nyomom vagy bárhova akkorse 6 marad. Szóval nem tiszta a dolog.
De végülis mind1. ha már ez van akkor megoldom házilat a dolgot. Csak azért kérdeztem hátha tudtok segíteni, hogy elég ha csak a polip uccsó dugóját monnyuk leszedem és blablabla összekötöm az adapterrel. Na szóval értetik hát na.. a zoxigén..
Nem akartam én folytatni semmit, ha észrevetted némi témaváltás volt, és azt magyaráztam el, miért eröltettem ezt a témát annyira...
sd-1 -et meg megdumáltuk. Majd összecsörgünk, és viszem.
Nyugodt vagyok...el is hiszem akár, hogy a mod(d)olt cuccok jobban szólanak, végül is ezért csinálják...csak a hangnemmel, a megmondóemberséggel vannak gondjaim. Amúgy Megával régóta ismerjük egymást, Dubbal csak így képernyőről, de semmi kétségem, mi lesz a vége a személyes találkozásnak...
Most szereztem japán CE-3-at(hála Megának), ez sem mai darab, tényleg szebben szól a ch-1-nél, amit hallottam.
Amit írtál a végén(régi od-1, ami drága, de szerinted szar), az lenne a lényege minden megszólalásomnak. MINDEN szubjektív!...
És kíváncsian várom Mega mod(d)dolt sd-1-ét...
Nincs véletlenül MXR kompresszorod?
Ricsi, ne pörgesd már magad annyit dub kollégán, kurvajó arc, hidd el, majd egyszer ha lesz fórumos találkozó, az lesz a vége, hogy ott fogtok együtt sörözni. Te csíped a bossokat, dub nem. Viszont azt most mondom, hogy a modolt boss pedálokat valóban jobban fogod csípni, ezt garantálom..
Inkább az lehet, mint pl boss ds-1-nél. A legkorábbiak valami überkúl toshiba chippel készültek, a maiak pedig olcsó szar alkatrészből...
Mégis a maiak közül szerintem három még mindig kiemelkedő:
Boss od-3
Boss TR-2
Boss BD-2
Ráadásul ezeket, ha tovább modolod, még kellemesebb..
De fordítva is igaz. nekem volt eredeti 80-as évekbeli od-1, ami az ebayen manapság aranyat ér, mert annyira vintage. Most legyek őszinte? Akkora szar volt, hogy olyat még nem láttál, hiába japán, meg vintédzs, meg fasz tudja... zajos semmilyen hangja volt...
jaj dehogynem, vannak tápjaim. csak értek már meglepetések... meg már meséltem, hogy egyszer terheletlenül végigmértem a tápjaimat és volt amelyik elvileg stabilizálton duplaannyit mértem. na azóta bennem van a para
Dub, veled sem szeretném ezt folytatni, elég volt az eddigi. Megvan a saját véleményem, a saját ízlésem, a szükségleteim effekt-ügyben, és kész.
És a stílusról is szól ez a dolog. Lehet h Neked nem, de nekem igenis számít a hangvétel és a minimális tiszteletben tartása a másiknak ill. a véleményének. Mi ebben a nem érthető?
Különben is: nem moddolni, hanem modolni, kérdezd Megát...
régen hallgattam már ezeket, munkahelyi cuccon nem igazán jönnek át a részletek, de otthon megfülelem. mondjuk mintha a watchtowerben cselezne azért a wah-val is.
Ha jól tudom, ehhez külön adapterpedál való(pl. boss Power Supply PSM-5), sima adapterhez csak barkácsolással lehet csatlakoztatni.
Lehet kapni olyan polipkábelt, amit adapterhez lehet csatlakoztatni, nekem ilyen van kettő is, és jól szolgál...
pedig azért moddolják, mert gyenge minőségű alkatrészekből készülnek és így érezhetően javulnak, tedd már magad ezen túl. mi ebben a nem érthető? korai még hogy begyöpösödj...
Mega, tényleg hagyjuk abba, mert ennek nincs értelme!! Nekem rossz tapasztalataim vannak a "mi" Gregünkkel, talán érthető ezek után a hozzáállásom. Nem fikázom őt, mert VALÓS tapasztalat van mögötte.
A pedálodra tényleg kíváncsi vagyok, de ha nem hiszed, h nem fikázási célból kértem el, akkor inkább ne is add oda...
És talán azért érdekeltek jobban Eldzsi és Albert cuccai, mert nem körítették ilyen bunkó, "majd én megmondom a tutit, a Boss az szar"-dumával. Nekem ez is sokat számít.
Többször nem reagálok ebben a témában, még egyszer elnézést mindenkitől.
Ha még hajlandó vagy odadni az sd-1-et, szívesen kipróbálom.
gondolom te jobban beleástad magad, kis kutatás után nekem olyanok jöttek ki, hogy fender echo és a maestro echoplex fordult elő a cuccai között. de ebben a számában nincs olyan odabaszosan kitekerve delay, hanem szépen finoman, úgyhogy akármi lehetett az akkori felhozatalból. mondjuk a fender ugye még nem is szalagos volt, hanem oil-can.