Húúúbazzze nekérdezd...METÁLNAGYONÜBERGYILKOS:)
Azt csinálja, hogy a jelet felhúzza 4500kilojullal és megemeli a eskallációt 2 ezreddel. Tudoddd mi lesz ebbből???
Ne tudd meg....
Ti egy fasza blues/rockos setuphoz mit változtatnátok az alábbi felálláson / mit szereznétek még?
Fender USA Stratocaster, Fender Blues Deluxe Reissue csöves kombó, BOSS NS2 OS2 CH1 GE7.
Valami hiányzik még a hangzásból. Gondolkoztam egy Ibanez TS9DX-en, vagy egy kompresszorral szemezek még. A tiszta hangzásom megfelel, a torzított hangszínnel akadnak kisebb problémáim, meg a szólósoundnak sem ártana egy kicsit vastagabb, tökösebb hang.
mi a különbség egy little big muff és sima big muff között. ( Azt mondta a
tuéaj csak méretbeli különbségek vannak. ) Olvastam , hogy valahol az orosz és az usa között van...
ezek szerint meguntad a Gerbeaudot.
Nem csodálom, kell az újéle izgalom a bimbódzó transszekcuális személyiségednek.
Ha jól láttam már zolikák és én is kopasz lett.
Te is az lettél nemrég.
Twain meg fogadok a helyi afro-homo fodrásznál netezik éppen
Sokasodnak a gyanús jelek...
Electro Harmonix Holy Grail Reverb. 3 hetes, egyszer sem léptem rá, kézzel kapcsolgattam. Tökéletes állapotú minden szempontból, EHX adapterrel (220V- on működik), dobozával.
27000.-
0670/295-3897
(főleg cash izgat, mint minden kurvát)
jaja, felvettek a kék osztrigába éjjeli műszakra.
ezentúl üzleti lesz kizárólag a kapcsolatunk, s sajna ingyen csak munkaidőn kívül tudlak megalázni SM módra ;)
írjá mélt vagy híjjá.
mélt ritkán olvasok, telefonom meg se csörög se rezeg, de látom ha híttá azt visszacsereglak.
pénz érdekel.
esetleg fele péz + némi lom.
Azért no! Nekem a szivemhez nött a picike! Szerintem amik jók benne:
Zajzár
Echo
Hall
EQ
Chorus
A torzitókból meg:
DIST
7th Metal
LEAD
Az a lényege a Zoomnak, hogy le kell venni az EQ-t 12 alá legalébb és átkapcsolni Stack-ra az erösitö modellezést és akkor "Jó" hangokra lehet bukkanni! De tényleg! Szerintem használható gyakorló effekt!
Hát igen, túladni rajta necces, ha ingyen adnák se kéne.
1-2 torzító még csak csak nagyon nagy jóindulattal, nade az összes effekt úgy szar ahogy van...
Na jo mindegy! Jo lesz gyakorlásra a Zoom is! Ugyis rajtam ragadt! Meg amennyiért el lehet ma adni, nem érdemes, mert jó állapotban van és még néha használom a torzitóját, mert kikevertem vagy két-három hangot ami bejövös és csak azt használom belöle a kisvasutban! Meg jó hgy pedálos, mert felhasználom hangeröpedálnak!
Mi a külömbség!
Mert a Zoomban az a baj, hogy a Vastagabb (mélyebb) fekvéseknél át kell állitani, mert szarul szól, mint magas fekvésben!
Olyan, mintha az igazi gitárhangot ugyanabban az idöben egy másik gitár is követné, de lejebb egy oktávval, vagy feljebb! (setleg fél terc le-fel)
Akkor most mi a külömbség ezek között! Ird le lécci, ha tudod!
Harmonizer amikor megszólaltat azon a hangon kivül még egy beállitott értékkel arréb lévő hangot, pl kisterc, oktáv stb stb... Külön pedálban egyedül a Digitech Whammyt láttam ami tud ilyet
sziasztok! kaptam egy ajánlatot egy kétéves boss md2-re 14 rongyért.
az új ára 18,8. inkább megvegyem ujonnan vagy 14ér is meg szabad venni, mert a bossok elnyuhetetlenek??? köszi szépen!!!
Én nem húzom le. Jómagam me10-et használtam nagyon sokáig,(meg is bántam, hogy eladtam) és valóban a gt sorozat közelébe se ér az me5, 10 es szériáknak. Maximum a szolgáltatás mennyiségében.
Azért az ME-5-öt nem kell leírni!Én próbáltam már olyat!Sztem a mostani Boss multik csak szeretnének ilyen jól szólni!
Amugy nagy a sejtésem h ő is ugy használja mint te, tehát h csak az effekteket!
Huhh nagyon rendes vagyok, mert kicsit utánaszámoltam neked...
Egy ilyen sima Energizer 9V elem töltése 625 mAh.
Egy Marshall Jackhammer 13 mA-rel működik.
Tehát 625/13=48. Folyamatos megállás nélküli használat mellett 48 órát, ergo két napig bírja.
De mivel általáben nem használod folyamatosan, jóval tovább is bírhatja, és bírja is valójában.
Meddig bírja a Marshall Jackhammer-em(ami mindent+...),ha adapter helyett elemmel használom?Mert mikor vettem,gyárilag vmi kínai sz@r volt benne,s az hamar letérdelt
tegnap vásároltam egy Carl Martin Hot Drive"N Boost MKII pedált....hát ez iszonyat jó cucc....csodákat művel a MusicMan comboval....(mindenkinek csak ajánlani tudom).....tervezek venni egy Peavey Classic 30-at remélem azzal is jó lesz.... :)
Véleményeket szeretnék kérni Alesis Microverb 4-ről!
Leginkább az érdekelne, hogy mennyire nyúl bele az erősítő eredeti hangjába, mert azt hiszem csak 18 bites AD/DA átalakítói vannak, ami nekem olyan kevésnek tűnik, aztán lehet semmit nem jelent...
Gondoltam ide is berakom:
Az alábbi pedáloktól összesen 50.000.-HUF ellenében megválnék:
Mivel többen is érdeklődtek, ezért feltüntetem az irányárakat is (zárójelben):
BOSS AC-2 (18.e.-), doboz/papírok nélkül, valamint az aljáról hiányzik az adattábla.
BOSS NS-2 (14.e.-), garis, dobozzal, papírokkal
Dunlop JH-1 Wah (20.e.-), doboz/papírok nélkül, de nem recseg a poti
SoundJS OD-5 (8.e.-), nagyon jól hangszínelhető (Level,Tone,Presence,Drive potikkal) vintage hang.
Ibanez LU-10 hangoló (8.e.-), (igazi színpadra való hangoló, ha kevés a hely a pedálbórdban még egy pedálnak)
Meg lenne itt 2db Bill Lawrence PU (30.000.-HUF) ha minden kötél szakad:
500-R (Regular) és 500-XL (eXtra Lead)
És vennék GT-8-at, persze be kéne számítani a fenti portékákat, de van mellette kp is. (kb 50.e.-) (Esetleg GT-6 is szóba jöhet!)
Kontaktért katt a nevemre.
Kicsit még pontosítok a kompresszor-témán, hogy közelebb legyünk. Klasszikusan 4 állítható paramétere van: 1.treshold: itt tudod beállítani azt a legfelső hangerőhatárt, ahol elkezd belenyúlni a jelbe, ás 0dB alatti v.milyen érték szokott lenni. 2. ratio: itt állítható, hogy a treshold felett lévő jelet hanyadrészére csökkenti-ez egy arányszám, leggyakrabban olyan átlag 1:4-re szokták venni.3. ez az attack, amiről beszéltem, itt lehet ms-ban állítani, hogy belenyúlás előtt kis szünetet hagyjon, hagy valamennyi felfutása maradjan a hang elejének.4 release: ezzel állítható, hogy a hangerő lerántás után milyen lassan tolja vissza a "potmétert". Ötödjére persze még egy output level, hogy újraszintezhesd az egészet.
A limiter egy spec. kompresszor, ahol a ratio (tömörítési arány) egy a nagyon sokhoz (ill. végtelenhez)). Ezt arra használják, hogy a hangerő egy bizonyos értéket egyáltalán semennyivel se haladhasson meg, így például védelemre kiváló.
A pedálos kompresszoroknál a treshold és a kompr. egység utáni output level van egy potin (ebből lesz a sustain), a többi paraméter általában fix értéken van, úgy emlékszem, némelyiken attack is van.
Azt a kütyüt, ami a halk hangokat felfelé birizgálja leveller-nek hívják. Nagyon komoly, és ritka studiócuccnál van olyan, hogy egybeépítik kompresszorral, így ez lesz az, ami az alját is ténylegesen hangosítja (soha nincs rá szükség szinte).
Egy torzítót persze nem hívnak kompresszornak, csak van egy ugyanolyan hatása, mivel nagyobb megvezérléskor a kimenőjel már nem tud tovább nőni (itt a tömörítés), hanem négyszögesedik (itt a torzítás). Persze nem minden torzi így működik.
A "jel jelleg" kérdéshez még: Kompresszorral nagyon szépen alakítható a jel burkológörbéje. Keveréskor gyönyörű csattanós, "utóbúgásmentes" nagydobot lehet például vele csinálni, ha az attack-ot kicsit hosszabbra veszed, és a treshold-ot mélyre húzod. Ugyanezt a pergővel is lehet játszani. Szóval nagyon szépen alakíthatók vele a jelleggörbék, én gyakran használom.
Akinek képben vannak, attól bocs, csak gondoltam legyen tiszta.
Én ezt nem egészen így tudom.
Az, ami csak a "tetejét" halkítja, azt limiternek szokás hívni ismereteim szerint.
Amúgy a többivel egyetértek, egy kivétellel:
A kompresszor pedig erősít, amikor gyenge a jel, és halkít, ha erős. Mindezt azonban úgy teszi, hogy a teljes egész jelalakot nyomja össze, tehát a jel jellegén nam változtat, csak dinamikáján. Ennek (egyik) mellkéhatása a jobb kitartás, a sustain. A torzító azonban rendesen megváltoztatja a jelet, lecsíp a tetejéből, elég sok felharmonikust hozzáad, stb. A torzítás típusától függően persze ennek is van sustain hatása. A kitartás tehát mindkettőnél magvan, és mindkettő eredménye lehet kompresszált hang valóban, de szerintem a torzítót a klasszikus értelemben nem lehet "kompresszornak" nevezni..
Szerintem elég sokan a kompresszort sustainernek szánják, pedig csak ezért tényleg nem feltétlenül kell torzítóval együtt használni, hiszen utóbbi önmagában is kitartást ad... :)
Van egy olyan terület viszont, ahol szinte elengedhetetlen a kompresaszor használata, és erre ritkán gondolunk, pedig nagyon népszerű: ez az akusztikus countryzene. A gitár itt egyfajta folyamatos alapot ad, szükség van a hangerő kordában tartására, márpedig egy akusztikus gitár nagyon dinamikus tud lenni... ezért a leggyakrabban talán a countryzenében használják.
Hi Harry!
bocs hogy előbb nem irtam de elvoltam foglalva este a csomagolással, aztán elfeljtettem az emil-t!de már úton van remélem!!:)sztem 2nap és nálad van!ha a posta nem kavar!thx
persze, az összes felvétel, amit hallasz lemezen, azon minden azért van kompresszor, mert senki nem tud gitározni, énekelni, dobolni, basszerozni, stb...