Igen igen... Érdekesek ezek a megfogalmazások elég sok effekt esetében! Pölö TS9 = Olyan hatást nyújt MINT egy túltekert csöves erösitö!
Vagy pölö Phaser = Olyan hatású hangot ad, mint a leslie forgós hangszórók...
Szal csak azt akarom kifejezni, hogy eléggé reklám szagúak ezeknek az analóg pedáloknak a használati rákényszeritése a mai gitárosokra!
De természetesen mindenki azzal szól, amivel akar.. nem akartam senkit megbányti evvel! Szal ha TS9 essel bombázzátok a csöveket, nekem mindegy!
Na most lettem aztán teljesen tanácstalan, kaptam annyi jó ötletet csak győzzek választani:)Az envelope filterek közül melyik a legjobb és mi a különbség Red Repeat és a dd-3 között???
Lehetséges, hogy nem analóg, mert a gyári leírás szerint 12óra felett úgy elkezd oszcillálni, MINT EGY VINTAGE ANALÓG delay. Ott van az a MINT... De ha jó, le kell ....
Szerinted a Red repeat analóg, vagy digitális? Már két napja ezt a kérdést teszem fel, de néhány embertöl mindig kitérö választ kapok... (sznob vagyok? mit érdekel? nem mindegy? stb.) Szal szerintem Te tudod!!
Az említett kettőhöz még hozzátenném a Visual Sound H2O-ját is, analógkórus+delay. Meg kórusból még az EHX-ek szimpatikusak nekem, Small Stone és Memory Man.
Érdemes. Én csak a tone-t tekertem úgy 9órára, mert nem szeretem, ha harsány a pedál. A többi úgy jó, ahogy van. Jobban tetszett, mint a BD-2. Olyasmi hangja volt egyébként, mint a Behringer vintage tube overdrive-nak (nem röhög!). Az is k. jól szólt, csak az a sz.r műanyag, meg a botrányos potik!
Delayből érdemes Red Repeat-et, vagy ha inkább nyersebb hangot akarsz, akkor DD-3 at beszerezni.
Az envelope filter meg olyan, mintha egy wah és egy autowah pedált kereszteznél. Mostmár mondjuk vannak olyan autowah pedálok, amik tudnak ilyet. A pengetésed erejének/dinamikájának függvényében indul meg a hápogás, és olyn gyorsan fut le, ahogy azt beállítod. Nekem egy bazirégi MXR van..
Én csak azt próbáltam egy hanszerboltban. Nagyon tetszett, jó krémes hagja volt. Nem durva. Az én bluesos ízlésemhez pont megfelelne, még 3/4 gainnél sem volt nagyon zizis. Frankó! Nem csöves erősítőn szólt, sajnos. Gondolom azzal még jobb lenne.
Hát ezek elég sokféle gitárhangzást produkálnak..
Az U2-höz nagyon jó delay, reverb, chorus pedál kell.
A Suede-hez pedig Phaser, és valamilyen fuzz.
Mindkettőből a Boss illetve az Ibanez idevágó cuccait ajánlanám első blikkre.
A többi zenekarról nem nyilatkoznék.
Ahoz mondjuk egy rikkenbakker, meg egy vox ac 30 kell, az meg nem 100 ropi.
Kütyük csak max azután.
Mindenki egy szaros multitól vár mindent, de a dolog nem itt hibádzik soha.
Háát a mission-höz jól jön a chorus,delay,overdrive+pszihedelikus cuccok.pl delayel biztosan jobban jársz valami rackes kütyüvel amivel rengeteg beállítás lehet.Most hirtelen a carved insand és aura van a fejemben ott tuti ezek vannak.
Húha.. Hát az ilyen Radiohead/Placebo stb ezek ilyen alter arcok nem? Hú de nem tudok rá szót hogy milyenek
Na hát szerintem valami hangtönkretevő kütyük jól jönnek, ezek a Death By Audio termékei, amiből lehetetlen beszerezni. Na jó, akkor most komolyan. Én nem multizék.. pár pedál + csövi cucc. Visszhang mindenképp.. nemtudom. Majd a többiek segítenek.
Üdv!
Segítségeteket szeretném kérni, hogy milyen effektet(pedálok vagy multi) ajánlotok angolszász rockzenéhez(pl:U2, Radiohead, Suede,The Mission,Placebo stb), tehát hasonló effekt hangzások kellenének!
kb: 100e pénzem van rá!
Köszi!!!
Nagyontetsző krémes szand az biztos...baromi drága, de amiket a bulldogból kilehet hozni...2 pedál egyben külön beállításokkal+voice tekerentyű amivel simán eltünteted a distortionok zizijét, ha neked az overdriv kell az is ott van benne..szuper pedál.Csak pénzem nincs rá. A big ben overdrive de benne találod a bulldogban+kevesebb beállítás.
Boss CE-5 CH-1 tulajok!
Szerintetek melyiket lenne érdemesebb választanom?Nagyjából egyárban van mindkettő.Mi az alapvető különbség a kettő között?
Pls mondjatok már kritikát a két cuccról!
Raffael Ortega RCE -161 gitár eladó! Flamenco, klasszikus MESTERHANGSZER!
Zebrafa, kellemes meleg hang, úgy szól, ahogyan az megálmodták! Nagyon pontos, Teljes egészében kézzel készült, igen precíz hangszer, Shadow elektronikával. Mesésen Gyönyörű, Teljesen újszerű állapotban.
Mélyen ára alatt eladó: 150.000.-Forint-ért.
Érdeklődni: 06/20-9-612-163
Peavey EQ 31 FX Equalizer eladó! MADE IN USA! 2U Rack magas, 1csatornás, 31sávos,
20Hz-20KHz, Hi-cut, Low-cut, és Gain.
Stúdióknak, gitárosoknak, basszerosoknak is ideális. Új, dobozában!
Mélyen ára alatt eladó: 35.000.-Forint-ért.
Érdeklődni: 06/20-9-612-163
Boss DD3 pedál eladó!
Ára: 20.000.-Forint
Érdeklődni: 06/20-9-612-163
Carl Martin Hot Driven Boost MK3 eladó!
Ára: 35.000.-Forint
Érdeklődni: 06/20-9-612-163
Sziasztok!
Jutányos áron /45e/ eladnám kiváló állapotban lévő Demonizer Damage Control torzítómat.
Ha érdekel írj e-mailt: danielkovacs@citromail.hu vagy hívj: 30/5155939
Eddig láttam többfajta csöves torzítót, Hughes & Kettner Tubeman, Vox Cooltron, az orosz Udaloff, de ami a legjobban tetszett az a Damage Control Demonizer volt.
Igazi metálszörnyeteg. Asszem 80 ezer körül van újonnan.
Csak nemtom mire tudnám használni... Csöves erősítő elé szerintem hülyeség.
Mondjuk egy JC-120 elé lehet jó megfejtés lenne.
Mivel ezekben ált előfokcsövek vannak itt nem nagyon kell várni.
Meg nem is olyan melegek, sőt a cooltron pedáloknak azért ez a neve, mert ezek kis feszültséggel, alacsony hőmérsékleten, alacsony fogyasztással mennek.
Hogy mi a jó bennük? A hangjuk...
Mi a rossz? Az áruk...
Urak! Csak hogy szinesítsem kicsit a palettát: Tud valaki mondani tapasztalati információkat VOX Cooltron csöves pedálokról? Speciel leginkább a Vox CT03-BT, Cooltron Brit Boost érdekelne de szívesen halgatok véleményeket más Cooltron pedálokról is. Előre is köszi, ha valaki tud rám időt szánni!!!
...
Tanulok, gitározok, fogyózom, semmi időm...
MSNre meg sokszor nincs erőm feljönni, mert pár hülyegyerek mindig lefáraszt... Ált csak akkor jövök fel, ha van valami jó csaj, akit meg én fáraszthatok...
Ha true bypasses és ki van kapcsolva akkor átmegy rajta a jel elem nélkül is akár.
Ha nem true bypasses akkor előbb csak bekapcsolva gyengül a jel, aztán kikapcsolva is egyre jobban elhal.
Bocsika, de nem voltam rég fent. Érdekelne hogy sikerült neked a Live-ból szimplán Drive-al kihozni brutális hangzást? Nekem nem sikerül. Kásás valami lesz belőle. Tudsz valami ötletet?
Hugo Boss-t ?
Ez most nagyon bejött nekem...
Már jó lenne taposni az analógokat!
Mindenki elvan hallva, hogy a Line6-re akarom kötni... Ez csak a gyakorlókombóm a koleszszobán... Fellépésre ott van a 80 wattos VERMONA regent 600 H fej-láda! Yeah... na az már tutti analóg!
szerintem mostmár annyira nem fontos hogy hol gyártják azért persze én is inkább a japánt venném meg de láttam eredeti boss inget made in romania felirattal.
És még ráadásul hogy szép a designja neki, még JAPÁNban gyártják! (Az enyém biztos azé" szól jól, mert MADE IN JAPAN) D Ilyen effekteknél miért nem becsülitek azt hogy japók gyártják?!
Huuu! Na ezt nem kellett volna! Tudom hogy szép design-je van neki, meg ismerem mint a tenyeremet, de elég lett volna beirnod, hogy a ""606""-osról kérdezel...
Fender59 ezt meg ne lássa...
Én próbáltam a line6 kombómmal nyáron rengeteg analóg effektet és tökéletesen szólt! Átkapcsolom tiszta csatornára, és nyomatom bele az analóg effekteket! És ha használom hozzájuk a beépitett digitális Line6 effekteket, mint pl. Phaser, trem., Reverb... nem csinál semmi elbaszást! De Ti tudjátok... SM7 is kurva jól szólt rajta!
De Zsolikám, a modellezős cuccnak pont az a lényege, hogy tele van midnen vacakkal. Az ember nem azért vesz modellezős bigyót millió effekttel, hogy utána rányomjon egy halmom analog pedálkát, elveszíti mind a két összetevő az értelmét. A másik meg az, hogy hiába a tiszta a csatorna, attól még átmegy a jel a digit vackon.
Hát neked más a szitu, mint nállam volt... nálunk kihült, de én csak segitettem a szakitást, mer" szegény csajnak nem volt mersze!
Hát sok szerencsét akkor... tanácsot nem adok, mert azt csak Te tudod, mi van!
Vagy irj neki egy számot... hehe! Szerintem még nincs veszve semmi!
Hát ha nekem eccer csöves erösitöm lesz, akkor csak csatorna váltó lábkapcs lesz elöttem, egy Red Repeat, egy EQ, meg egy Wah... Számomra ennyi elég!
Most eszembejutott a faterom, amikor megemlitette, hogy a 70es évek elején varrógéppedálból csináltak wah pedált némi elektronikával!!
Mi meg itt jajgatunk, mert annyi a választék, hogy nem tudjuk mit vegyünk!
INKÁBB GYAKOROLNI KELLENE, NA!!
AZ SM7 egy nagyon durva metál torzító tud lenni, tele döggel, de ha kell, akkor nagyon jó kis szólóhangszínek szedhetők ki belőle. Nagyonsokmindent meg lehet vele csinálni, és él a hangja. Nekem még pedál formában nem volt még egy ilyen torzító a kezemben, aminek így élt volna a hangja (most ne keverjük ide az akármilyen csöves peádlokat, gondolok itt árkategórián belüli dolgokra főleg)
Én meg eljátszottam a szeretetét, de csak most jövök rá. Visszaolvastam az msn-es bezsélgetéseinket, és most látom csak, hogy úgy bántottam meg, hogy észre sem vettem. És szeretem nagyon, csak a szerelem elvakít. Ha mégegyszer megfogja a kezem, többet nem engedem el, és nem leszek vele mégegyszer ilyen.
Most halgattam! Jól szól... Már alig várom az SM7-et! Szerintem pedig nem metál torzitó, ahogy azt reklámozzák, hanem igazi zenei hangú jó torzitó! Na de ne reklámozzuk tovább, nehogy rájöjjenek a többiek, hogy mit hagynak ki!
Az én csajomnál az volt a gond hogy hosszú volt neki a nyári szünet (3 hónap) és nem látott csak eccer! Szal elkezdödött az évi egyetem és nem tudta mit érez, asszonta elfogyott nálla az érzelem! Én megpróbáltam levezetni úgy a szakitást, hogy még mosolyogtattam is közbe a csajt! (Legalább ne sirva szakadjon má el tölem)... Érted, hogy szép emlékei legyenek rólam! Azóta csak eccer találkoztam vele baráti alapon! Pedig vagy 4 szobával arréb lakik tölem a koleszon!
De hát most meg lehet a héten becsúszik nállam végre egy bomba nö, akiröl még a barátnöi azt mondják, még szüz!
Úgyhogy ezen a héten muszáj felpörgetnem a zeseményeket!
Igen, lelki fájdalmat tényleg gitárral jó orvosolni, ill. én Albert King-el és BB Kingel, meg Claptonnal orvosoltam!
Nagyon nehéz.. nekem mondjuk még nincs veszve a dolog, de nagyon rosszul csináltam a dolgokat. Leültem gtrolni, jót tesz. De hát.. majd meglátjuk.
Hallgasd meg a mintát, ezen is SM7 szól.
Hát én egy ILYEN kis vacak Hama mikrofonnal rendelkezem.. a maga 3 cmével, meg a maga pár milis mic részével nem agy nagy minőség.. de hát arra jó, hogy ilyeneket összetákoljak.
Na majd meghallgatom otthon, mivel bent nincs hangkártya.
Amúgy mi a próbahelyen veszünk fel Hamával egy fostex 4 fejes magnóra, és én rohadtul szeretem az ilyen felvételeket, egész jól szól.
A felvétel Audacity-val készült, Schecter gtr EMG 81-7, Ibanez SM7 > DDL-20 > Real Echo > Vermona erőlködő. Egy 200 forintos Hama mikrofon rögzített, kb 2 méterre a Vermonától.. Picit kiszűrtem a zajt, aztán ennyi.
Na akkor kérdezzünk:)
Milyen csöves motyót fogsz venni?
Chorust szoktad használni, vagy csak dísz?
(részemről nem bírom a chorust, minden szirupos lesz tőle valahogy)
Flanger is meg phaser is? Nem lenne elég egy phaser?
MIlyen a ddl 20?Kihasználod?
Real echo mennyi msecet tud?
köszönöm
Nemtudom milyen csöves motyó lesz, csak írtam, hogyha egyszer lesz, akkor de jó lesz. Én Herbertre csorgatom a nyálam, de nyugdíjas leszek, mire lesz egy. A realitás talaján maradva egy 5150 jó lenne, de mondom, nagyon messze van még.
Chorus effektet alapvetően nem szeretem, de ez az SC10 ez jó. Egy kis finom kórus jót tesz a tappingnek.
A flange meg a phase nagyon más. A flange inkább buggyogós, ez az fl9 nagyon jó. Szintén a tappingeknek jót tesz. Inkább a phase az, amit nem nagyon használok, mostanság kezdek rájönni, hogy lehet jót mókázni vele, meglátjuk.
A DDL-20 tegnap óta van meg. Nagyon teccik, nagyon jó cucc. Ez a filtering, doubling, slapback ez nem egy nagy varázslat, csak a nagyon rövid delay time-oknak adtak nevet. A visszhang volt mindig is a kedvenc effektem, asszem amennyire tlem telik, ki tudom használni. Digitális, ami inkább a visszhangott hang lecsengésén érződik, a hangja meleg mégis. Nehéz ezt leírni. Furcsa, mert a Real Echo is digitális, de akármilyen analog mellé oda lehet tenni, meg nem mondja senki. Ég és föld a digithez képest mégis.
Én most a 2 visszhangot úgy használom, hogy egyszerre megy a kettő. Halkabbra van véve a visszhang hangja, és úgy vannak a delay time-ok körülbelül (a real echo beosztása nagyon pontatlan, körülbelüli értéket tudok mondani) hogy real echo: 750 ms, DDL-20: 256 ms. Nagyon érdekes, és fincsi hangja lesz. Lehet h valakinek már soknak tűnhet, nekem nagyon bejön. Majd igyekszem valami olyasmi hangzást újítani, mint ami a "szipp.." videómban volt. Ez a Brian May féleség.
A Real Echo 0-1500 ms tud. A 0 nyilván nem igaz, oylan 8-10 körül lehet az alja.
Tudjátok mi zavaró még a kisvasutazásnál? Ha sokféle gyártótól/ávjáratból van pedálod, akkor az is nehezíti a használatot, hogy milyen a kapcsolója. Értem ezalatt azt, hogy agyban nem csak arra kell figyelni miközben jáccol, hogy milyen effekt jön, mit akarsz hallani, melyik pedálra kell rálépni, hanem arra is, hogy hogyan. Ugye nem akarjuk a földbe döngölni a pedálokat, vigyázunk rájuk. A 7-es Ibanez vagy Boss pedálra rá lehet lépni határozottam, nagy a taposófelület, és ütkőzővel meg is áll, ha véletlenül erősebben lépsz rá, semmi baja nem lesz. A 10-es ibanezzel vigyázni kell, arra ha ráállok, annak könnyen baja eshet. Mellette nekem egy 9-es Ibanez van, aminek kicsi a taposófelülete, de nagyon kemény a rugó, tulajdonképpen nehéz a bekapcsolása. Mellette egy MXR van, annak picike "gomb" a kapcsolója, és nagyon könnyen is megy. Mégegy 10-es, majd a Real Echo, amit mondjuk zokniban nehéz bekapcsolni. Vagy pl az mxr env filter, annak pici a gombja, és nagyon kemény is.
És akkor most jön a zavaró tényező: tegyük fel, hogy ülve gtrozok, játszoma kis effektezős vackokat. Egyik lábbal kikapcs effekt, másik lábbal vele egyidőben bekapcs másik effekt. De fel kell fogni agyban azt is, hogy milyen erővel nyomjuk meg, és közben játszani is. Nehéz, nehéz..
Akkor már leírom azt is, hogy mim van most: Ibanez SM7 > Ibanez SC10 chorus > Ibanez FL9 flanger > MXR EVH phase90 > Ibanez DDL-20 (delay III) > Real Echo. Ezek vannak most így sorban. De még van egy MXR Dist+, MXR env filter, Morley Wah. Ezek úgy, hogy ha van kedvem, szórakázom velük. Itt egy PH-3 is, ami nem az enyém, megbízásból van nálam, elvileg el van adva, csak nem jelentkezik a vevő. Meg egy Digitech Metal Master. Kíváncsi leszek magamra, hogy amint lesz egy rendes csöves motyóm, mi marad meg, mit fogok használni. Hát kérdezzetek, ha érdekel valakit valami
Muszáj kicsit elterelni a figyelmem ezekkel a vackokkal, amúgy megszakadok asszony miatt..
Bocsi, én vagyok túl érzékeny.
Ma már ebben a világban nem figyelünk egymásra, mindenkiből fogynak el az érzések, áttérünk a totális monoton életre. Én így nem tudok élni. Persze, úgy is hozzá lehetne állni, hogy van még millió másik lány is a világon, de én így sose tudtam gondolkodni, és nem is fogok. Túl sokat tettem ezért a lányért, és ebbe beleszakadok, ha nem ölelhetem meg megint. Én rontottam el..
Na jó, befejezem, nem ide való, meg amúgyis az én gondom.
Na ne már, csak egy hülye vicc volt.
A magánéleti válságod ellenben komolynak tűnik...
Ha nem bánod nem adok hülye tanácsokat, mert ilyenkor úgysem lehet semmi okosat mondani, de azért fel a fejjel.
Jajj már.. nagyon rámszálltatok mostanság. Locost is állandóan bánt, komolyan szarul vagyok. És lehet hogy vége lesz azzal a drága hölggyel, aki a zenéésztali óta volt, aki ottvolt tudja mit jelent nekem. 3 napja kb csak zokogok, ráz a hideg megállás nélkül, azt se tudom mit csinálok, beteg lettem.. na jó, ez nem ide való
Nézzétek meg a Peta cuccát. Rá aztán nem lehet mondani, hogy igénytelen lenne vagy sznob. De azért figyel ott minden a voodoolab pedáltól a Line6-ig minden.
Lényeg, hogy szóljon mind atom. Akármelyik mostani digit cuccból ki lehet keverni olyan hangot, hogy megtévesztesz vele akárkit. Csak fül és ízlés kérdése az egész. Hogy hogyan szólal meg, az meg kéz kérdése.